* UKK    * Etsi

Tänään on 16.04.2014 18:34

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 156 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 10:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Liivejä

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 10:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kuva Kuva Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 10:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

KuvaKuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 10:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

KuvaKuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 10:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heinämorsio kirjoitti:
Mikäs on nyt Suomen mielipide miehen valkoiseen pukuun vihittäessä? Mitä sellaisen kanssa tulisi käyttää ja onko korrektia meillä, jenkeissähän on todella yleinen ja tyylikäs? Laittaako BM ja muu "tärkeä" hääväkikin sitten valkoisen puvun vai voisiko yhdistävä tekijä olla samanvärinen liivike... mielipiteitä kaipailen, kun muutaman kerran miekkonen on sanonut, että se on aatamissaan tai sitten valkoisessa puvussa.. :oops:

Ronja kirjoitti:
Varmaan tossa tilanteessa kannattaakin valita se valkoinen puku :D
Raikkaita ja tyylikkäitä vaihtoehtoja ovat!

Tässä on yhdistelmä valkonen+musta.
Kuva Kuva

valleygirl kirjoitti:
Meillä mies yritti saada luvan ostaa valkoinen puku (koska kaikilla muilla on musta tm. tumma, niin PAKKO olla ERILAINEN kuin muut :auts: ).
En sitten antanut periksi ja kompromissina puku tulee olemaan vaalea (harmaa, beige tms.) ja vuokrattu :D.
En meinaan aio katella sitä että pilataan se kalliilla ostettu valkoinen puku jollain mansikalla, ja se jää käyttämättä jatkossa sen mansikkatahran takia :x
Sitäpaitsi valkosella puvulla on ihan älyttömän vähän käyttöä missään bileissä...

Heinämorsio kirjoitti:
Niin no... mä itse tiedän että meidän miesvierailla saattaa monellakin olla vaalea puku ja silloin sulhanen jää kyllä varjoon, jos on esim. beige-puku. Ajattelin, että jos tuohon pukuun satsataan niin sitä voisi jatkossa vuokrata sitten vaikkapa..

lisää mielipiteitä kiitos :o

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 10:43 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

emppu kirjoitti:
:bye:

tässä pari kuvaa kun mies on koko valkosissaan! kovasti paljon ovat komeita.. :)

mä myös kannatan valkosta pukua, jos miehesi kerran tahtoo! saahan morsiankin aina mieleisen puvun niin miksei sitten sulho myös :)

China kirjoitti:
Oon muutamissa häissä ollut missä sulhasella on valkoinen puku ja suoraan sanottuna en oo oikein tykännyt. En kyllä haluaisi, että meillä sulhasella olis. Tosin ei kyllä onneksi halua itsekään. Jos sulho sellaisen valitsisi niin varmaankin asiasta käytäisiin jonkin verran keskustelua. Mutta vaikea on mennä sanomaan muiden puolesta. Se on ihan sulhasesta (ja miksei pikkasen morsiammestakin) kiinni.

sininen-ruusu kirjoitti:
Meijän miehelle tulee ihan valkoinen puku..ja vaaleansininen kravatti, vieheenä höyhen. Olin todella yllättynyt miehen valinnasta, mutta mun mielestä se on tosi ihanaa!!! Itse haluaa sitä kovasti, rakastaa niin valkoista ja meillä on teemana joutsenet.. mulle tulee valkoinen puku ja siivet sekä kimppu höyhenistä.. BM: t pukeutuu tummaan, mutta kravatti sama vaaleansininen kuin sulholla ja vieheenä heille tulee höyhenet myöskin.

Mun mielestä valkoinen/vaalea/värikäs on tyylikästä. Ja sitä voi nykyään melkein missä vaan pitää.. yhdistellä erilaisten asujen kanssa ja värien kanssa.
Itse henk.koht en tykkää tummista/mustista puvuista.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 11:02 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heinämä kirjoitti:
Meillä kun on suunnitteilla sellaiset "vanhanaikaiset" häät, niin tarvitsisi sulhasen ja pojan puvuille esimerkki-kuvia. Sen jälkeen vois puvun vaikka teettää kun tietäisi mitä haluaisi. Itselleni tulee pellavasta puku. Sulhanen haluaisi jotain Väinämöinen-tyylistä vaaleaa pellavaa päälleen tai sitten sellaista "maalaistyylistä" pussihousu-juttua, kansanpukua tms. mutta ei kansallispukua. Itse ollaan yritetty etsiä netistä, mutta mitään ei olla löydetty...

Oskuoona kirjoitti:
Tälläistä varmaankin tarkoitit. Ei kyllä oo mikään priimakuva, mutta...

T√§√§ll√§ oli "lis√§tietoja"-sivulla (linkki samaan paikkaan my√∂s etusivulta) jopa kansallispukujen vuokrauksesta, eik√§ hinnatkaan ollu p√§√§t√§huimaavia. Muistaakseni 20 ‚ā¨ korkeintaan viikko. Kai. Tai jotain sen suuntaista...

Opiskelijakansantanssijat

Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2005 11:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Toukomorsian2005 kirjoitti:
Tässä jotain löytöjä puvuista:
Kuva

Kuva

hemu kirjoitti:
Lyllerän tämän otsikon alle ja parkkeeran hetkeksi. Kysymykseni kuuluu, mistä Suomen pukuliikkeistä löytyi sulhasten pukuja värillisinä? Tarkoitan tavallista pukua, ilman sen kummempia yksityiskohtia. Eli vastaava akuin tummapuku. Lahden liikkeissä ei tunnu olevan moisia tarjollla. Olisiko Helsingin suunnilla jokin liike joka myy ja vuokraa ed.mainittuja pukuja?

:worship: :worship: :worship:

Hemu! :bye:

Frakkipalvelu NAM:sta saa ainakin mustia, harmaita ja valkoisia takkeja/pukuja...

MTV3:n pukuvuokraamosta vois kans kysellä, luulis löytyvän monenlaista...

hemu kirjoitti:
:bye: Toukkis :bye:

Kiitos osoitteista. Ensisijaisesti haeskelen osettavaa miesten pukua. Nuo vuokrapuku mahdollisuudet tulevat siinä vaiheessa kysymykseen jos muualta ei löydy. Mutta SUURET KIITOKSET vaivannäöstäsi! :girl: :girl: :girl:

Mä luulen, että keväällä saa värillisiä pukuja vaikka jos mistä, kun tulee ylioppilasjuhlat jne! Luulisin, että löytyy perus-pukuja myyvistä liikkeistä! Ehkä näin sydäntalvella värillisiä pukuja ei oo missään... :?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.09.2005 16:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Samusen puku oli tällainen:

Kuva

Mittatilaustyönä tehty Thaimaassa (puku, liivi, kravatti). Valkoinen paita on peruspuvunpaita Pukumiehestä, kengät Crispinistä alennuskorista. :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.12.2005 14:57 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Deathminded kirjoitti:
Tuli vaan mieleen että kuinka moni miehistä itse päättää mitä päälleen laittaa?

Siis miten niin saa päättää :o :D Käsittämätön ajatus, sehän laittaa päällensä ihan mitä minä tahdon :lmao2: Ei vaan, ei kai nyt ihan, vaikka totuuden siemen tässä piilee. Meillä ainakin mies on sanonut, että ihan mitä vaan saan suunnitella, sille käy mun suunnitelmat ihan koristeista omaan pukuun ja kaikki siltä väliltä. Mies auttaa sitten käytännön järjestelyissä ja hankkii rahat häitten järjestämiseen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 02.12.2005 17:38 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Tampereella on Kisälli-Puku, josta löytyy värillisiä bonjour-pukuja. Tämä tiedoksi niitä etsiville..

Kuva

Siellä on kyllä paljon muutakin tyylikästä sulhasille. Linkki on tämä
http://www.kisalli-puku.fi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.01.2006 22:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Saako sakettitakin kanssa olla mustat housut vai pitääkö ihan ehdottomasti olla harmaaraidalliset? Mitä mieltä olette?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 03.01.2006 23:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

scala kirjoitti:
Saako sakettitakin kanssa olla mustat housut vai pitääkö ihan ehdottomasti olla harmaaraidalliset? Mitä mieltä olette?

Saa olla! Molempia käytetään. :nod:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 04.01.2006 11:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos Emmi :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.04.2006 12:02 
Isännälle tulee tummapuku mutta mietin lisukkeeksi liiviä.
Toisaalta haluaisin saketin lisukkeineen mutta:

*Miksi vuokrata sellaista kun kaapista löytyy (tällähetkellä) vajaa 1v.vanha tumma, mutta liituraidallinen puku ?
*Isäntäni ei sakettia päälleen laittaisi/sellaista haluaisi juuri tuon em. syyn vuoksi :arrow: on sitten niiiiin perus suomalainen mies, että minua suorastaan välillä ärsyttää :x :lmao:

Ja mitä Antsu olikaan s. 1 kirjoittanut "kääreen/paketin" sisällöstä, niin ainut mitä voin vastata on: Niinpä... :yep: *lääh lääh* :lmao2:

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.04.2006 23:32 
:bye: No niin,näin se mieli sattaa muuttua...

Sulhaseni iahstui ajatukseen silinteristä ja mahdolliseta kävelykepistä mutta pahoitteli kun se vaatisi teemaksi "vanhan ajan". Selvinsin että ei tarvitse, saketin kanssa hän ne saa... :)
Kysymys kuuluukin:

Sulhasellani on tummapuku (tummanharmaa) liituraita kuviolla.Ostettu Dresmann:ista.
Voiko/saako saketti takkia käyttää em. housujen kanssa vai vaatiiko omat housunsa?
Vuokrataanko pelkkiä takkeja vai onko ne aina asukokonaisuutena?
Jos sulhasella silinteri ja keppi, eikös silloin myös Bm tarvitse ne?
Entäs isäntäväki, eli siis minun ja sulhaseni isät? Onko heillä saketti "pakko" vai riittääkö tummapuku? Entäs heidän kohdallaan tuo silinteri ja keppi asia?

Olisipa ihanaa jos sulhaseni laittasi saketin, silinterin ja lisukkeeksi ottasi vielä kepin... :faint: ja *lääh lääh*
Vähänkö olisin onnellinen ja ylpeä...

Tietoa kaivataan :worship: !

Nyt lähtee nukkumaan ja uneksii maailman komeimmasta sulhasesta... Hrrrr.... :wink:

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.04.2006 09:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

emmi.k :bye:

Ammattilainen en ole, mutta mun käsittääkseni BM:llä ei tarvii olla samanlainen asustus kuin sulhasella. Eli ei tarvi olla edes saketti. Makuasia, mutta meillä BM:lle tulee saketti, mutta vain koska sulhasen äiti maksaa ja BM on sulhasen veli. Iseille ja seremoniamestarille luultavasti ostetaan suunnilleen samanväriset liivit, joten on vähän yhtäläisyyttä. Isät ja seremoniamestari laittavat "vain" tummat puvut.

Eli lyhyesti vielä: sulhasella voi olla vaikka ihan oma asukokonaisuus ja muilla on sitten siistit juhlapuvut. Korjatkaa, jos puhun puuta heinää :D

Täälläpäin puku vuokrataan kokonaisuutena kenkiä ja kaikkia myöten - sitten silinteri ja keppi on erikseen. Mutta en tiedä onko se yleinen käytäntö.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.04.2006 10:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Nykyään tosiaan sulhanen voi pukeutua omalla tavallaan. Muiden ei kuitenkaan saisi pukeutua sulhasen yli, eli jos sulhasella on tumma puku, BM:lla, isällä tms. ei voi olla sakettia.

Liikkeet kauppaavat yleisesti miehilla koko asukokonaisuuspakettia, johon kuuluu kaikki paitsi sukat ja alusvaatteet. Erikseenkin voi kyllä vuokrata asun osia ja yrittää neuvotella koko pakettia alempaa vuokrahintaa. Kepit, silinterit yms- erikoisosat tulevat sitten tosiaan erikseen.

emmi.k kirjoitti:
Voiko/saako saketti takkia käyttää em. housujen kanssa vai vaatiiko omat housunsa?

Periaatteessa saketin kanssa käytetään sakettihousuja tai mustia puvun housuja. Noita omia housuja kannattaa kyllä vaikka kokeilla sakettitakin rinnalla ja katsoa sopiiko sävyt yhteen. Onko sulhasellasi kuitenkin liivi, plastron, kalvosinnapit (ja smokkipaita) omasta takaa? Mietin vain, että paketin vuokraaminen tulee kyllä helposti saman hintaiseksi kuin takin + muiden vuokraus ilman housuja.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.04.2006 10:27 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Emmi.K Tässä Joensuun juhla-asun vuokraus hinnasto noille miesten asusteille.

Uskotko rakastumiseen ensi silmäyksellä? Vai pitääkö kävellä uudestaan ohi??

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.04.2006 11:09 
Ton saketin vuokrahinnan jo tiesinkin...
Nyt siis mietitään. Isäntä tosiaan 185cm.Tekeekö silinteri "liian pitkäx" ?
Sikäli olisi ihana jos isännällä olisi saketti, mutta kun kotoa kerta puku löytyy, tuntuu pahalle lähteä sellaista vuokraamaan... :doh:

Ja hei,tietääkö kukaan jos/kun isännällä olisi saketti ja silinteri,miten menee käytäntö? Pitääkö silinteri ottaa pois ennen kirkkoon tulemista vai voiko sulhanen kävellä silinteri päässä alttarille ja siellä ojentaa sen Bm:ille? Entäs vihkitilaisuuden jälkeen? Päähänkö alttarilla vaiko vasta kirkon eteisessä/ulkona?

...jatketaan... :hat:

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.04.2006 11:11 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ei, ei kirkkoon silinteri päässä! Miehet eivät saa sisätiloissa pitää hattua! Naiset saavat, miehet eivät. Piste. Miehet ottavat viimeistään kirkon asehuoneessa hatun aina pois kirkkoon mentäessä.

Jos sulhollesi tulee silinteri, niin hän voi laittaa sen asehuoneessa päähänsä, kun poistutte kirkosta.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.04.2006 11:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Juuri näin. Kirkossa miehillä ei saa olla hattua päässä. :nod:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.04.2006 11:57 
:worship: kiitos valaisusta tässäkin asiassa! Noin ajattelinkin asian menevän,mutta mistäs näissä etiketti asioissa aina tietää :? .
Eli sulhanen voi siis kävellä alttarille silinteri kädessään/kainolossaan, mutta päässä se Ei saa olla ns. "kirkko salin" puolella? Ja sama myös kun poistutaan alttarilta...

Kiitän :bye: !

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.04.2006 13:18 
:oops: √Ąlk√§√§ nyt naurako, mutta onko se pitk√§ liparehelmainen takki frakki?! :o
:lmao2: Minä en kerta kaikkiaan ole varma..

Mulla mies on sen verran piiiiitkä, että pitkähelmainen takki voisi vähän "lyhentää", vai mitä olette mieltä amoset? :)

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.04.2006 16:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HenMa aina kannattaa kysyä jos ei ole varma. Tyhmiä kysymyksiähän ei ole olemassa :) Mutta aivan oikeassa olet. Pitkät lipareet kuuluvat frakkiin. Siitä, kuinka se vaikuttaa pituuteen en valitettavasti osaa vastata...

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 156 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.04.2014 18:34