* UKK    * Etsi

Tänään on 17.10.2018 20:15

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 921 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16.06.2011 23:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mansikka potkii kiitokset ja lähettää vastaterveiset Pähkinälle <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.06.2011 17:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hellou ja kiitokset <3 LIL ja nepe vierailusta. :) Neposta täällä harvemmin näkeekin,mutta onhan tämäkin rouva vasta viime aikoina hiipinyt takaisin kun on jotain asiaa mistä kirjoitella.... :)

Tänään oli neuvola.Ihana täti,voi että.Lasketuksi ajaksi laitettiin kuitenkin 27.1 eli menkkojen mukaan.Tarkennetaan sitten niskapoimu-ultrassa lisää,vaikka toissapäiväinen ultra näyttikin viikkoja vähemmän.Hemppa 128 eli vielä porskutellaan hyvällä verellä.Kohta sitten hiivitään sadan tienoille ja nyt pitäisi vaan aloittaa rauta ajoissa.Joka raskaudesta hemoglobiini on laskenut alas ja sit on ollu karmee olo.

Perinteiset verinäytteet ja muut tuli hoideltua ja nippu kirjoja ja esitteitä kainalossa mä sieltä läksin.Tuntuu et joka lapselta tuo materiaali vaan lisääntyy,herranen aika sitä kirjanippua.Dvd:kin oikein vielä mukaan....

Vähän nauratti kun oltiin ihan solmussa noiden vanhojen neuvolakorttien kanssa,kun selattiin ja tutkittiin.Täytettiin siinä samassa uutta korttia ja samalla parannettiin mun mieltä.Nyt on taas askeleen verran parempi mieli kohti tulevaa.Ei mitenkään "kohti tuntematonta",niinkun meinasin ensin kirjoittaa...eiköhän nämä jutut ole kohta nähty tarpeeksi monta kertaa.Taidan tilata sterilisaation jo synnärille... :D ;)

Tämän illan kulutan telkkarin ääressä makuuhuoneessa lukien tätä hurjaa materiaalipinoa.Olen varmaan unohtanut paljon ja viimeisen 3-4 vuoden aikana jotkin asiat ovat varmasti muuttuneetkin.:) Josko pikkuhiljaa sisäistäisin kaiken?Ja hyväksyisin?

ps.tänään hiplasin potkareita kaupassa...hoo!! :bounce:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.06.2011 19:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ihana juttu, pakko tulla tännekin kommentoimaan. mahtavaa kun olet saanut asiat parempaan järjestykseen päässäsi ja varmasti mukava neuvolakäynti paransi tilannetta hieman enemmän.
onnea ja menestystä odotukseesi! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.06.2011 17:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa, potkareita <3 Nyt mäkin olen jo ihan innoissani, kun siekin olet.. Tässä vaan meinaa itekin alkaa miettiä josko meillekin vielä yksi.. Mutta äh, mä tyydyn ystävien vauvoihin joita voin rauhassa hoidella ja silitellä ja rakastaa ja sitten aina aikaan luovuttaa takaisin :wink: :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.06.2011 05:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä olen innoissani siitä että tästä ehkä selvitään.Vauvan suhteen mä olen vielä aika varpasillani,kun tuntuu että nyt kun hyväksyn tämän,niin kostoksi tietty käy jotain ikävää.Tulee pelko ettei lapsi ole terve jne...nää peruspaniikkiajatukset.

Edelleenkään ei ole pahoinvointia ja nyt mentäis jossain viikolla 9+? en ole jaksanut laskea...väsyttää ainoastaan ja joskus etoo.Tissit turposi yhtäkkiä kauheesti. :) Siinä ne oireet sitten olikin.Mulle tuli kutsu KOKSiin ultraan ja sielä saan lopullisen lasketunajan sitten kolmen viikon päästä. :) Isovanhemmat ei vieläkään tiedä,eikä tule tietämään. Haluamme salata raskauden niin pitkään kun mahdollista,koska ei jakseta selitellä.Päästään helpommalla kun voidaan 4d-ultran jälkeen ilmoittaa että vauva on tulossa,halusivat he tai eivät.Sitten jaksaa ottaa jo arvosteluja vastaan,nyt en siihen vielä kykene.

Eilen suutuin miehelle ihan tosissani kun se pelasi tuntitolkulla koneella ja sit kun olin lähdössä yksin kauppaan,se lopetti pelaamisen.Tuohduin tästä ja sanoin että on hyvä ja jatkaa vaan pelaamista.Pienimmät on päiväunilla ja mie lähden kauppaan.Illalla se sitten tuli makkarin ovelle ja kysyi että meinaanko maata koko päivän...ai että mulla kiehahti.Leikkasi kiinni ihan totaalisesti!!! :-x :auts: Että sillä oli otsaa!Ensinnäkin tämä raskaus tekee mut todella väsyneeksi ja tämä olotila on periaatteessa myös hänen syytään!!Sit olen ollut vielä superhyvällä tuulella ja nyt mua ottaa päähän että ajattelemattomuuttaan pilaa mun juhannuksen kettuilemalla siitä kun nukun päivällä väsymystä pois....prkl.

Pitkään saa lepytellä,raskaana ollessani kun suutun niin suutun kunnolla. :-x Vaikka tiedän ettei edes aio lepytella,ei osaa sellaista.Ihmettelee vaan kauanko jaksan vielä kiukutella ja odottaa että lepyn itsekseni. *hyppii tasajalkaa ja murisee hän*

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.07.2011 06:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hopsansaa,viikkoja 10 kasassa ja pari päivää ylikin.Nyt ei olis enää kun 30 viikkoa jäljellä... :D

(Aivan kamalaa tämä aivastaminen,sattuu sairaasti mahaan ja aivastuksia vaan tulee ja tulee....)

Me oltiin eilen yksissä juhlissa ja sielä jäin jo kiinni raskaudesta kun en ottanut edes pientä lasia alkoholia.Heti multa kysyttiin kuiskaten että "oletsie raskaana?"Onneksi ehdin sanoa "HYS!!",eikä asiasta puhuttu sen jälkeen enää. :) Kysyjä ainoastaan tyrskähteli ja pyrskähteli...:D No toivottavasti asia ei nyt leviä.

Tässähän tämä raskaus etenee.Pikkuhiljaa.Ensi viikolla lääkärineuvola ja sit parin viikon päästä siitä ultra.Paitsi et se ultra on 21.päivä heinäkuuta,miksi ihmeessä niin myöhään??Kait ne sen niskapoimun sieltä näkee,eikä niitä viikkoja sitten oikeasti olekkaan ehkä niin paljon. :o
Olen päässyt shoppailun makuun.Jotenkin olen niin varma että tämä on poika.Pari sinistä ja valkoista bodya ja potkuhousua on ostettu nyt.Ja niitä ihania pikkuhanskoja ettei raavi.JOS sattuu kuitenkin että tulee tyttö,niin annan nämä vaatteet lahjaksi,koska suvussa joku lisääntyy kokoajan kuitenkin.Ja JOS tämä ei mene loppuun asti,semmonenkin on käynyt mielessä...

Etomista on joka päivä,mutta ei mitenkään pahaa oloa.Nippailee ja tökkii jotkuu ruoat,eipä muuta.Ihanan oireeton ja helppo raskaus,on kivaa saada kokea tämäkin. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.07.2011 22:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miksi joskus kaikki ikävä yllättävä tulee yhtäaikaa?Ja miksi hätätilanteet tulee aina illalla tai viikonloppuisin näiden eläinten ja lasten kanssa??Mun mies on koiran kanssa eläinlääkärissä,kello on kohta 24 yöllä...pennulla niin iso ulostemassa suolistossa jumissa ettei saanut sitä ulos,vaan valitti kovaan ääneen.Pakko lähtee viemään päivystävälle eläinlääkärille.Mua huolestuttaa niin että on tullut muutama supistus.Stressaan niin älyttömästi. :(

Ahdistun hirveesti näistä jatkuvista vastoinkäymisistä.Olen niin väsypoikki ettei tosikaan.... :no: Nyt pitäisi saada jotain iloa ja riemua kehiin,että jaksaisi taas paremmin.Perjantaina saamme kahdenkeskistä aikaa kun kaikki 4 lasta on yökylässä.Ihanaa.Toivottavasti se auttaisi edes vähän. :? On ollut tarpeeksi raskasta sulatella tätä raskautta ja opetella ajattelemaan että elämä muuttuu tästä rankemmaksi vaan.Sit pitää tulla näitä extrahuolia. :o

voi kakka,mie sanon.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.07.2011 10:27 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Voi koirunpenturassua,
menihän eläinlääkärireissu hyvin ja pentu sai apua?
Oisko mahdollista saada koiruudesta kuvaa nähtäväksi? <3

Ja samaa miekin oon miettinyt,
että aina on poikkeuksetta ilta tai vkoloppu,
kun jotain äkillistä tulee lemmikeille tai lapsille.

ISO stressinpoisto :hug: Pitkätossulle! <3

Mir Mir

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.07.2011 01:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei mirmir ja kiva kun olet täällä käynyt! <3 Tuon kuvaa pennusta jossain vaiheessa kun jaksan niitä latailla. :)

Mä en pysty nukkumaan kun huolia painaa niskaan.Meidän talossa on väärä naaras tiine,minä siis...eilen ultrattiin ponitamma jonka piti olla tiine jo toisen yrityksen jälkeen,mutta ei vieläkään. :( Se lähtee taas pois kotoa sulhastelemaan ja mulla menee kaikki rahat...En viitsi nyt luovuttaa kesken kun nämä astutusjutut maksaa mulle jokatapauksessa.Patskanpatska,mä vaan sanon. :auts: :auts:

Pikkukoira selvisi hengissä.Nyt päivä kerrallaan mennään ja syödään kauravelliä ja piimää,jotta saadaan suoli varovasti toimimaan.Ja poks,eläinlääkäri muisti hyvällä laskulla mua keskiyön päivystyskeikasta.Argh!No ken lemmikkejä hankkii,tietää että aina saa rahat menemään. :)

Koululaiselle pitäis hankkia koulupöytä ja lipasto,Ikeaan pitäisi päästä.Josko saisi piristävän reissun itselleen siitä. :)

21.7 on ultra sairaalalla,siihen asti odotellaan onko Pähkinä kehittynyt normaalisti vaikkei minulla mitään raskausoireita ole ollutkaan.Olen jostain syystä kovin pessimistinen nyt,vaikka normaali-minä on aina iloinen optimisti!!Uskomatonta,mutta nämä keväästä jatkuneet vastoinkäymiset vie voimia ihan hirveesti.

Ai niin,pojallani diagnosoitiin Tourette.Onneksi lievin mahdollinen,mutta silti.Meillä on näitä tic-oireita ja siksi ollaan käyty tutkimuksissa.Nyt sillä on sitten nimi.Selittää paljon miksi lapsella ei aina toimi ja onnistu kaikki jutut.Helpotus sinänsä kyllä.

Kauheen katkonaista juttua tulee,taidan koettaa tulisiko uni jo.Olen valvonut koko yön miettien raha-asioita(jotka heittää vauvan vuoksi häränpyllyä) ja sairaita eläimiä ja eläinlääkärilaskuja. :-? Toivottavasti lapset pysyy terveenä,sit ei ole mitään hätää.

Terveydestä tuli mieleen että loukkasin eilen käteni kun ponia tutkittiin.Että ihan biojäämätuote päivä eilinen.

Apua,mä täytän 5 tunnin päästä 34 vuotta.Onneksi kukaan ei muista tuttavista tai sukulaisista,en aio edes leipoa saatika ottaa ketään vastaan. :) Ymmärtäisivät paremmin jos tietäisivät että olen raskaana,mutta suunnitelmissa on kertoa vasta syyskuussa. :D

-Pitkis ja Pähkinä-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.07.2011 07:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Synttärionnea Pitkikselle ja muutenkin tsemppiä! On teillä kyllä kaikenlaista vauhtia ja tilanteita siellä ollut, toivottavasti vähän rauhoittuu olo ja elo! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.07.2011 17:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos musi! :) Toivotaan että uusia yllätyksiä ei ainakaan tulisi.P lähti tänään kavereiden kanssa mökki-iltaa viettämään,vannotin sitä että ovat sielä nätisti ja tulevat ehjänä kotiin...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.07.2011 18:57 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Onnea Pitkis! :hug:

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.07.2011 20:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea pitkis :)

Kyllä nuo eläinjutut saa aina pakan sekasin, kun tulee niin yllättäen..
Mä muistan kun mun aikasempi koira sai pentuna hirveen ripulin kun se söi juurikin kaurapuuroa joka oli tehty maitoon... Ripuloi raukka niin kovin, että osa peräsuolesta tuli ulos :( Nyt tuo samainen haukku on kuitenkin 17 vuotias vanha rouva, eikä oikeestaan koskaan oo sairastellu tuon jälkeen.

Toivottavasti Pähkinällä on kaikki hyvin, odottavan aika on pitkä :)
Mullakin alko raskausoireet vasta viikoilla 8-9...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.07.2011 19:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lukemassa :bye:
Onpas helpottavaa lukea, että muillakaan ei ole raskausoireita. Vaikka niitä kyllä toivonkin, että olis edes JOTAIN oiretta :?

Lemmikeistä huolehtiminen on kyllä kallista puuhaa, mutta mitäpä sitä ei omien elukoittensa eteen tekisi mitään <3 Meillä on kaksi kissaa, ja onneksi ne on pysynyt terveenä *koputtaa puuta*

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.07.2011 00:21 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

:bye: Kuulumisia lueskelemassa. Myöhästyneet synttäri onnittelut :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.07.2011 14:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

No onpas teillä sattunut ja tapahtunut! Ensimmäiseksi onnittelut hyvistä ultrakuulumisista <3 Luin raskausketjusta :fiiu: Kiva kuulla, että oot jo positiivisemmalla mielellä :) Tsemppihali touretten kanssa elämiseen teille kaikille :hug: Varmasti kyllä helpottavaa, kun selviää syy käytökselle!

Haleja ja jaksamista odotukseen :hug:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 05:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä meno rauhoittunut,ei enää samanlaista tapahtumien sarjaa kun alkukesästä... :D

Heippa Jemppi ja kiitos vierailusta tällä puolella. :bye: taidan minäkin viihtyä enemmän tuolla raskausosiossa... :D

Kesä on sitten melkein siinä.Hassua,ensimmäinen päivä elokuuta kun tuli,niin ilma muuttui samantien viileämmäksi ja ilmassa on syksyn tuntua. :) Ihmeellistä.Täällä poika odottaa kovasti koulun alkua ja pienemmät tytöt kerhoilua.Eläinten kanssa harrastellaan edelleen,mutta talon sisustusinto on nyt jostain syystä jäänyt hieman :D ei meinaa riittää tunnit vuorokaudessa! Joku ystäväni laittoikin mulle facebookissa että "sulla on pakko olla enemmän tunteja vuorokaudessa kun muilla!" :D Siltä joskus tuntuu kyllä.

Uuden perheenjäsenen kanssa,siis pienen tytön kanssa on ollut vaikeaa ja hänen sopeutumisensa sääntöihin ja "kuriin" on ollut vaikeaa.Lapsi jota ei ole koskaan komennettu tai kielletty,ei ole helppo saada ymmärtämään että meidän talossa on säännöt joita noudatetaan,aikuisia kunnioitetaan ja toisia lapsia kunnioitetaan omalla tavallaan.Myönnän kyllä että joskus on semmonen tunne että... :auts: :auts: :auts: mutta syytönhän lapsi on aikuisten virheisiin.Tässä niitä toisten aikuisten virheitä yritetään paikkailla.

Onneksi tällä hetkellä eläimet on terveitä (kopkop) ja ihmislapset myös. :) Siitä olen onnellinen.

Sain vanhalta ystävältä muutes kymmeniä kestovaippoja lahjaksi,käytettyjä ja aivan loistavia!Ihan hirmulaatikolliset!Olen niin iloinen niistä.Samalla sain myös imetyspaitoja toistakymmentä. :worship: :happy: Ihan mahtavaa.

Olen penkonut myös kaikki vauvanvaatelaatikot läpi,oi mitä kaikkea sitä on tullut osteltua muksuille vauvana,ihania juttuja.Paljon on myyty turhaa roinaa pois,mutta onneksi paljon on myös jäljellä. :D Vaatetta ihan älyttömästi,vaunut,istuimet,lelut,kaikki tarpeellinen on tallella.Viimeeksi ostettiin ihana korisänkykin,joka nyt pääsee käyttöön taas. :D <3

Kuten huomaatte,alun järkytyksen jälkeen alan olemaan sinut raskauden kanssa,olen onnellinen vauvasta ja mieli on hyvä.Voiko tässä tilanteessa enempää toivoa?Alku olikin niin kauheeta että mun alkukesä meni ihan sumussa...silloin oli paha olla.

Jos joku kysyy minulta että miten ihmeessä aiotte pärjätä ja selvitä,vastaan naureskellen että : "ei kuule mitään hajua!" :lmao2:
Syyskuun alussa aion liimata vauvan ultrakuvan ja runon kortille ja antaa isovanhemmille,jos en sitä ennen paljastu.Löysin seuraavanlaisen runon:

"Oli sormet ja varpaat pikkuiset,
sydän sykki jo rinnassa mulla.
Omat aivot ja vakaat aikomukset:
Minä maailmaan tahdon tulla!

Tahdon tulla ja nähdä auringon,
ja perhoset viljapellon.
Tahdon kuulla tarinan Tuhkimon

ja kuiskeen kissankellon.

Minä pikkuinen aikani uneksin
äidin sylistä lämpimästä,
ja vihdoinkin saan iloita
mulle suodusta elämästä."

ja sit perään vauvan nimen eka kirjain ja sukunimi + laskettu aika <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 08:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oi, mulla tuli ihan tippa linssiin tosta runosta... <3 Kyllä siinä epäileväisimmätkin isovanhemmat varmasti pehmenee, kun tuollaisen saa eteensä kuvan kera!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 16:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toivotaan musi,vasamatien appiukko on ainakin semmonen jäärä että ei ole toista.Mieluusti kertoisin sille vasta kun vauva on sylissä... :D Meinattiin jo saada riita sen kanssa aikaiseksi,kun on kova suustaan ja mä hieman hermoheikko tällä hetkellä. :D onneksi pidin suuni kiinni.Raskaushormonit vähän ryöpsähti. :D

Juu ihana runo tuo on. <3 Muakin meinasi itkettää kun ekan kerran luin,tuntuu että itken kyllä joka asialle nykyään,tv-ohjelmat ja kaikki.Sen verran raskausoireita olen minäkin saanut näillä viikoilla. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.08.2011 22:08 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Onpa herttainen runo :) Kiva että olokin on muuttunut onnellisemmaksi, toivottavasti sumuisemmat olot tajuavat pysyä muualla.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.08.2011 16:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihana runo :( <3

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.08.2011 21:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pitkiiiiis!!! Ei oo totta <3 Ihanaaa :aalto:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.08.2011 06:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Louvre :bye: SUPRISE!!! :D aivan mahtavaa kun joku sanoo noin että ihanaa!!Tuli hyvä mieli! :) Joo ei kun tää oli aluksi totaalinen shokki ja järkytys.Vitsit mä itkin ekat viikot ja sain jo lääkäristä keskeytyspäätöksen.Multahan on kielletty raskaudet selkävian takia...ja nyt en kyennyt kuitenkaan yllätysraskautta päättämään muulla tapaa kun synnyttämällä vauvan.Meitä tulee olemaan aikamoinen lauma,mutta kait tässä jotenkin selvitään. :) Positiivisella Pitkisasenteella niinkun ennenkin.Voi mahoton,plussauksen jälkeen oli positiivisuus kaukana,koko kevät ja kesä on menny ihan sumussa.Nyt kun viikkoja on kohta 15,alkaa elämä voittaa ja uskallan nauttiakin viimeisetä raskaudestani.Otan kaiken ilon irti ja otan vastaan sen mitä annetaan.Selkäjumppaa kovasti ja tukivöitä,sillä mennään. :)

Tää raskauden salailu ottaa vielä koville kun isovanhemmat on meillä joka päivä.En halua kertoa niille koska kauhistelevat kuitenkin ja moittivat asiasta.Saan kasata oman pääni ensin rauhassa ja sitten olen valmis kertomaan vasta vauvasta.Eilen jo suunnittelin postikortti-tyylistä korttia mummolle ja vaarille,johon tulee tuo runo ja tuore kuva.

Jemppi :bye: niin on <3

eagle Kyllä,parempi olisikin olla positiivisella mielellä,se kun vaikuttaa vauvan hyvinvointiinkin masussa.Lippu korkealla ja otetaan vastaan se mitä saadaan. :D

Pitkis ja Pähkinä 14+2 ja niin raskaana... <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.08.2011 21:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olen tuntenut jo parin päivän ajan muutamia "liikkeitä" masussa!Ei niitä ihan liikkeiksi voi sanoa,mutta tiedän miltä vauvan potkut tuntuu,monen raskauden kokemuksella. :) Ne tulee aina silloin kun touhuan ja se ehtii mennä jo ohikin ennenkun tajuan et "iiks taas tuntui!!".Hidas sytytys kun se napaus on niin pieni...Oi että,äidin sydän läikähtää.Kysyin neuvolasta et onko mahdollista tuntea pieni liike,koska viikkoja on näin vähän.Mutta kuulemma on koska kaikissa edellisissäkin olen tuntenut liikkeitä rv.15 lähtien.Ja pierukuplat kyllä erotan näistä pienistä perhosen siiven hipaisuista <3 Jos oikein asettaudun makuulle odottamaan,niin ei varmasti tule.Sit kun uppoudun johonkin telkkariohjelmaan,niin yhtäkkiä tajuan et TAAS! ja meni multa ohi! :D Nooh,ehtii sitä vielä surkutella kun vauva kaivaa kylkiluita sisäpuolelta...Mutta aikas onnellinen olohan tässä on.Sielä se pieni pähkinä köllii ja koputtelee äitiä:"täällä ollaan!"<3

Ai niin,huomenna ultrataan poni,niin nähdään onko se tiine vai ei.Multa pääsee muutama kirosana jos ei ole....rahaa mennyt n.600 euroa jo ultrauksiin ja maksuihin,että saatais varsa ensi kesäksi.Kaikki taivaantuuliin jos ei ole kantavana. :( Huomenna selviää.

Pitkis ja Pähkinä 14+4

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.08.2011 21:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä suoritettiin tänään ultrausta kotipihalla...nimittäin ponin ultra ja selvisi että mun oma rakas poni on myös tiine!!Meille syntyy ensi kesänä pieni varsa,ihan mahtavaa!! :D :D :clap: :clap: :clap: :bounce: :bounce: :bounce:
:aalto:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 921 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.10.2018 20:15