* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 22:08

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Puolison lapsi vihkikaavassa
ViestiLähetetty: 04.03.2011 21:28 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Hei kaikille!

En tiedä huutelenko oikealla forumilla nyt, mutta ajattelin kokeilla onneani :) Tuskin olen ainoa morsian jonka sulhasella on lapsi/lapsia edellisestä parisuhteesta/liitosta.

Kysymykseni liittyykin nyt siihen onko kukaan ottanut puolison lasta/lapsia osasksi vihkitoimitusta ja jos on millä tavalla?

Eli omalla rakkaalla sulholla on poika ja haluaisin ottaa hänet huomioon jollain tavalla itse vihkitoimituksessa. Pojalla on kuitenkin äiti olemassa ja en haluaisi ns. hänen varpailleen astua. Tahtoisin kuitenkin, että poika huomioitaisiin jollain tavalla, koska hän on minulle rakas siinä missä isänsä eli rakas sulhoni.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2011 16:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hei elo11, itse oon ollut häissä, joissa sulhasen poika oli sormuspoikana vihkimisessä. Hän toi sormusrasian sulhaselle, kun sitä pyydettiin. Poika oli todella suloinen, oli jännittänyt etukäteen, että entä jos häntä alkaa naurattaa. :D

Onko teillä hyvät välit pojan äidin kanssa? Kun voihan häneltä kysyä, mitä hän on mieltä asiasta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2011 23:50 
Poissa
Vihkimisen asiantuntija
Vihkimisen   asiantuntija

Tällaisissa tilanteissa usein huomioin parin lapsen/lapset puheessani. Joskus lapset ovat tulleet siunattavaksi alttarille yhdessä vihkiparin kanssa. Sormuspojan tehtävä on hieno. Tässäkin meillä papeilla on vähän erilaisia käytäntöjä ja erilaista joustoa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.04.2011 20:41 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos vastauksista :girl: Meille ei tule kirkkovihkimistä ja päätimme, että emme ota lasta osaksi vihkikaavaamme. Osallistuu sitten muuten juhlaan ja saa samanlaisen puvun kun sulhollakin on :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 23.09.2018 22:08