* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:45

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 06.02.2011 10:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nepe eli mie, alias Katja, nukkutukka, neitoperhonen, äiti.. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. :D Päätimpä pala linjoille kun alkoi tätä aikaa olemaan taas vähän liiaksi ja aina löytyy parempaa tekemistä kuin siivous.

Elämämme on ollut täynnä vastoinkäymisiä mutta myös sitä onneakin. Jospa hieman kertoisin teille muillekin elämästämme.

Olen siis amoihin hurahtanut vuonna 2005 muistaakseni, jolloin kihlauduimme mieheni kanssa, 2.3.2005, ja hääpäiväksi sovittiin niinkin ekstoottinen päivä kuin 31.12.2006. <3 Kaksi vkoa kihlauksesta, 16.3.2005 tein positiivisen raskaustestin ja esikoisemme syntyi päivää ennen laskettua aikaa, 22.11.2005. <3 Raskausaika sujui erilaisten kolotusten ja kipujen kanssa ja huolehtien miehestä. Hänellä todettiin pitkien tutkimisten ja hutkimisten jälkeen 8.8.2005 (syntymäpäivänäni) colitis ulcerosa. Häitä juhlittiin ei-niin-talvisesti tuolloin 31.12.2006 lähimipien ystävien ja suvun ympäröimänä Hämeessä. Tulevaisuutta kovasti pohdimme, rivitalokolmion käydessä ahtaaksi meille neljälle, meillä kun tuolloin oli viel koirakin. Asuimme pääkaupunkiseudulla, josta meillä ei tulisi olemaan varaa ostaa isompaa asuntoa ja vuokralle emme halunneet lähteä. Niinpä varasimme tontin Korialta Kymenlaaksosta. Joku ylempi taso päätti kuitenkin puuttua touhuumme ja e-pillerilevyjen osto vaihtuikin yllättäen ja odottamatta raskaustestin ostoon loka-marraskuun vaihteessa vuonna 2007. Vahva plussa pärähtikin testiin 1.11.2007 jolloin matkasimme Kouvolaan pankkiin kysymään lainatarjousta. Tarjous saatiin mutta lykkäsimme urakkaamme. Kuopuksemme syntyikin 29.06.2008. <3 Miehen työn vuoksi (on paljon pois kotoa), teimme ratkaisun joulun aikaan 2008 ja päätimme laittaa asuntomme myyntiin. Asuntoa myytiin kevät 2009 huonolla menestyksellä ja vaihdoimme kesänkorvalla välittäjää joka möi asunnon korkeammalla hinnalla kuin alkuvuodesta, 4ssä päivässä. :faint: Tulikin kiire etsiä uusi koti ja se löytyikin Hämeenlinnasta. Muutto tiesi minulle ja lapsille isitöntä vkoa, siis arkipäiviä, mutta lähipiirimme asui kuitenkin Hämeenlinnassa, jossa apu oli tarvittaessa lähellä. Mies aloitti jatko-opinnot syksyllä 2009 ja asui viikot Helsingissä. Me jatkoimme lasten kanssa rauhallista eloa Hämeessä kunnes palasin työelämään lokakuun lopulla 2009. Oma asunto oli haaveissa koko ajan ja sopiva osuikin kohdalle tammikuussa 2010. Taloomme muutimme helmikuussa 2010. <3 Kaikki ei ole kuitenkaan tämänkään jälkeen sujunut täysin ruusuilla tanssien. Toukokuussa 2010 alkoi kieleni kipeytyä ja juhannusvkolla suustani otettiinkin koepala, sieltä löytyneen kovareunaisen haavauman vuoksi. Tulokset piti tulla vkossa, ja niitä odoteltiinkin kuukausi. Puhelimeni soi 21.7.2010, vain kaksi päivää ennen ystäviemme häitä joissa minun piti toimia kaasona. Puhelimessa sain ikäviä uutisia, minulla oli syöpä suussa. :( Jäin samantien sairaslomalle, ensimmäinen ajatus kun oli kuolema tiedon saatuani. 25.7.2010 minulla oli tapaaminen lääkäreiden kanssa TAYSsa ja sain leikkausajan. Sairaalaan kirjauduin 15.8.2010 ja minut leikattiin 17.8.2010. Nyt olen palannut takaisin töihin, olen kuitenkin osa-aikasairaslomalla. Työnteko tuntuu ihanalta puolen vuoden tauon jälkeen ja ensimmäinen vko sujui ihanasti. :) Sairaudestani ja sairastamisestani kirjoittelen toisessa "jaksossa" hieman enemmän. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nepen perhe

Meidän perheeseen kuuluu itseni lisäksi muutamia muitakin henkilöitä ja karvainen otus.. (kuvia voin ehkä myöhemmin lisäillä kunhan jaksan muistella miten se tapahtuu)

Minä olen siis itse, hmm :o , 26-vuotias monessa mukana oleva naikkonen. Olen siis paljasjalkainen hämäläinen, mutta nuorena tämän paikkakunnan seinien kaatuessa niskaan, nostin kytkintä heti kun valmistuin liikuntapainotteiseksi lähihoitajaksi ja muutin Tampereelle. Siellä elelin ja vietin hyvinkin värikästä elämää, sitoutuen ainoastaan uuteen koiraani. Muu tuli siinä sivussa ihan kivasti. :D Tampereella asustaessani sitten tapasin nykyisen ja niin rakkaan aviomieheni Teemun. Teemun kanssa oli hyvinkin nopeasti selvää mitä tulevaisuudelta halutaan ja monien kauhuksi meidän tarinamme etenikin vauhdilla. Kihlat vaihdettiin hyvinkin nopeasti ja esikoisemmekin ilmotti tulostaan muiden mielestä vieläkin nopeammin, liian nopeasti kuulemma. Meidän tarinamme ei ole ruusuilla tanssia, paljon on koettu ja nähty jo.
Itse pohdin tulevaisuuttani aika ajoin hyvinkin hartaasti enkä saa oikein päätöksiä tehtyä. Tällä hetkellä siis työskentelen päiväkodissa, mutta kyllä mä voisin tehdä jotain muutakin. Pohdinnassa on ammatti eläinpuolelta tai sitten vallan sosiaalipuolelta. Ensi vko kenties hieman selvittää suunnitelmiani. :wink:

Kuva

Mieheni Teemu, on 30-vuotias urheiluhullu. Tällä hetkellä aikaa vievä valtion virka ja jatkokoulutus, joka (siis koulu) loppuu onneksi elokuussa ja hän toivottavasti saa viran täältä meidän läheltä. Motocrossi ja nuo pärinäpyörät yleisestikin vievät hyvin herran huomion ja ajan. Tallissa siis tuon crossin lisäksi on yksi pyörä laiton alla. Myös jääkiekko on lähellä sydäntä, jos ei ainoastaan isännän niin koko perheenkin. Tällä hetkellä nimittäin lähes kaiken liikenevän ajan, mitä aiemmilta jää, kuluu jollain tavalla jääkiekkoon liittyen. :?

Esikoinen Pyry on varsin vauhdikas ja temperamenttinen tapaus. Äidin sairaus on koetellut poikaa ja varsinkin äidin ja pojan välistä suhdetta mitä tässä kovasti paikkaillaan tuetusti. Muutto uudelle asuinalueelle on tehnyt hyvää, samoin liittyminen jääkiekkojoukkueeseen ja mikäs muukaan se on kuin HPKn 03/04 ja nuoremmat joukkue :wink: Muuton myötä Pyry on saanut hirmuisesti kavereita ja eilen yksi heistä oli meillä leikkimässä. <3 Ihanaa. Pyry on aina ollut enemmän tekevä kehollaan ja tästä syystä neuvoloissa on annettu palautetta kun kynähommat ei kiinnosta saati suju. Itse "ammattikasvattajana" en ole ollut moksiskaan ja hyvä niin koska Pyry on alkanut täysin omaehtoisesti viimeisen parin kuukauden aikana harjoitteleen kirjaimia ja tekemään erilaisia tehtäviä ja onkin osoittautunut varsin näppäräksi pojaksi näissäkin asioissa. <3

Kuopuksemme Cia on 2,5-vuotis tättähäärä. Syntyessään hän korjasi minun pelkoni synnytyksen suhteen ja täytti meidän perheen lapsiluvun. Ainakin biologisen sellaisen. :) Cia on kuin pikku minä. :oops: Lähes joka asiassa ja välillä on aika noloa katsella toisen touhuja, ihan kun peiliin katsoisi. Cia on myöskin hyvin eläväinen ja temperamenttinen lapsi. Cia rakastaa vauvoja, kotileikkejä, lauluja, jumppaa ja eläimiä. Aivan kuin äitikin. :D Myös Cialle muutto on tehnyt hyvää. Cia on oppinut päiväkodin myötä kuivaksi, puhumaan kuin papupata, saanut uusia kavereita ja leikkitaitoja. <3

Hemuli-kani on myös perheemme jäsen. Hemuli saapui meille kesällä 2009 kun jouduimme saattelemaan minulle niin rakkaan ystävämme (toki oli rakas hän muillekin) paremmille laitumille kirmaamaan. Hemulinkaan elämä ei ole ollut kovin tasaista tallaamista. Viime keväänä nimittäin toinen päätti toteuttaa joka iltaisen hepulinsa, hieman huonoin seurauksin. Hemulin toinen jalka katkesi. Minä tietysti ajattelin rakkaan eläimen kuolemaa jälleen mutta onneksi täällä on niin upeat ja taitavat lääkärit jotka korjasivat Hempan jalan. Halpaahan tämä lysti ei ollut ja moni totesikin et eikö ois ollut parempi lopettaa ja ostaa uus. :shock: :x niin, ehkä muiden mielestä mutta eipä me tehty niin. Ja tällä hetkellä kani-herra elelee mukavaa elämää nauttien vapaudestaan kotonamme ja puputtaen herkkuja joita tämä mamma antaa Hempan mielestä liian harvoin. :D mutta saas nähdä kauanko elämä jatkuu näin auvoisena.. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Suusuöpä minulla todettiin viime kesänä. Ensimmäinen ajatus oli, etten voi vielä kuolla, en halua kuolla, olen liian nuori kuolemaan. Kaikki tapahtui kuitenkin niin äkkiä, etten pahemmin kerennyt miettiä kaikkea mahdollista mikä on toisaalta hyväkin. Tiedon sairaudesta kun sain puhelimitse 21.7.2010, 22.7.2010 olin jo kaulanalueen ultraäänitutkimuksessa. 25.7.2010 matkasin mieheni kanssa TAYSn tarkempaan syyniin ja lääkäreitä tapaamaan. Leikkauspäiväksi varmistui 17.8.2010. Tämä jos mikä mietitytti, minua kun ei ole koskaan nukutettu saati leikattu. Ennen leikkausta kävin myös magneettikuvissa ja verikokeessa. Sain tarvittavaa tietoa leikkauksesta ja kaikesta mahdollisesta siihen liittyvästä mutten osannut pelätä tai edes ajatella tulevaa. Ainoa ns. pelko oli, miten tulen toimeen trakeostooman kanssa joka leikkauksessa mulle tehtiin. Kun en voi puhua, saati hengittää edes normaalisti. Leikkausta edeltävänä yönä nukuin hyvin, kiitos lääkkeiden mutta myös sen, että sain niin hyvät tiedot ja tuet hoitohenkilökunnalta etten osannut jännittää. Lääkärini ja hänen hoitotiiminsä oli kuulemma yksi maan parhaimmista.
Leikkauksen jälkeen minua pidettiin nukutettuna seuraavaan päivään saakka ja kieltämättä vieläkin on outoa että mulle on tehty aikamoisia juttuja mun nukkuessa. Ensimmäisen vuorokauden vietin teholla ja toisaalta toivon ettei mua ois ihan niin äkkiä herätelty. Enhän mä paljon mitään muista "hereilläolostani" teholla, mutta se vähäkin tuntuu aika pahalta tällä hetkellä ja tuo itkun kurkkuun. Tätä kaikkea on toisen ihmisen vaikea sisäistää, siis lähinnä tuntemuksia mutta kirjoitan niitä lähinnä itsenikin vuoksi nyt tänne.
Lääkäri kävi minua teholla tapaamassa, herättyäni, mutta en muista hänen puheistaan mitään. Hän varmasti kertoi miten leikkaus sujui mutta olin aikamoisissa "pöllyissä" ettei tosiaan ole hajuakaan mistään. Tuntui ahdistavalta, kun en voinut kommunikoida kenellekään mitään. Minulla siis oli suu niin pahasti turvoksissa, samoin kaula että minulle oli tehty trakeostooma. Tätä henkireikää sitten imettiin jatkuvasti, sinne kertyvän liman vuoksi jotta en tukehdu. Tämä taas aiheutti aina kovan yskänpuuskan ja tuntui että siihen tukehdun. Vasen käsi oli kipsissä siitä otetun kielekkeen vuoksi. Siinä vain makasin, täysin muiden armoilla. Mutta sain sieltä myös hyvän ystävän, kipupumpun :D Kaiken maailman johtoja mussa oli myös kiinni, mm. mittari joka mittasi suussa olevan siirrännäisen toimintaa ja sitä, että sopeutuuko se suuhun vai ei. Tämä nimittäin olisi aiheuttanut uuden leikkauksen, jos se ei olisi sinne sopeutunut ja sitä mä en ois halunnut enkä tiedä olisinko jaksanutkaan.
Lopulta mut siirrettiin takaisin omalle osastolla, jossa kuvittelin pääseväni yhden hengen huoneeseen mutta jouduinkin kahden hengen huoneeseen. Siellä sitten sain kokea niin huonoja kuin hyviäkin hoitajia, pääsääntöisesti niitä hyviä sekä opiskelijoita jos monenlaista. Eräänkin hoitajan kohdalla tuntui paremmalta vaihtoehdolta antaa opiskelijan hoitaa joku toimenpide kuin kyseisen hoitajan. Huonekaverinki oli käynyt vastaavassa leikkauksessa minua viikkoa aiemmin eikä hän meinannut toipua lainkaan. Hänen vaivansa myös häiritsivät minun toipumista siinä määrin että lopulta pääsin omaan huoneeseen, omaan rauhaan jossa toipuminen lähti käyntiin vauhdilla.
Kaikkein hankalinta oli alkuaikana, leikkauksen jälkeen tulla ymmärretyksi. Nyt tiedän miltä tuntuu ihmisistä jotka eivät pysty puhumaan, jostain syystä. Myös vasen käsi oli yhä käyttökiellossa. Oikealla kädellä sitten painelin ystävääni kipupumppua, varsinkin öisin jotta sain edes hieman nukuttua. Se kun turrutti mukavasti vaikka kipuja ei juuri muualla kuin kädessä ollutkaan. Kunnon kamaa siis :D Perjantaina kun leikkaus oli tiistaina, nousin usean ihmisen auttamana seisomaan ja sänkyyn istumaan ja minua hieman laapittiin pesulapuilla ja ah, mikä ihanuus. Tuntui ihanalta kun siihen asti olit vain maannut ja hionnut sängyn pohjalla. Yhdessa ja samassa asennossa jo senkin takia, että päätäni en pahemmin kyennyt liikutella turvotuksen ja ison leikkausjäljen vuoksi. Miehenikin saapui ensi kerran minua tapaamaan perjantaina ja mahtoi olla shokki nähdä mut siinä tilanteessa. Kuola vaan valui suusta ja kieli roikkui hampaiden välissä, hengitys rohisi limasta ja jos jonkinlaista piuhaa oli meikäläisessä kiinni. Ensi kerran myös jaksoin hieman puhelintanikin vilkaista, mutta ei ollut jaksamista tehdä sillä mitään.
Lauantaina pääsin suihkuun :faint: :worship: Jossa tosin sain niin ison yskänpuuskan että olin tukehtua. Jonka jälkeen käpyttelin pari metriä käytävää pitkin ihka omaan huoneeseeni. :worship: Kiitos tästä eräälle aivan ihanalle hoitajalle. Muita vieraita en ottanut vastaan kuin mieheni niinä harvoina kertoina kun pääsi tulemaan. Ihan jo siksi etten voinut kommunikoida kuin kirjoittamalla, olin niin väsynyt ja mun ulkomuoto ei ollut kaunista katseltavaa. Mä tosin olin pyytänyt huoneessani peittämään peilit, jotten näe minkä näköinen olen. En tiedä miksi mutta se vain tuntui hyvältä ratkaisulta.
Maanantaina se sitten iski se epätoivo. Kun tuntui ettei toipuminen edisty vaikka hieman jaksan pystyssäkin jo olla ja liikkua. Minulla oli myös lääkärin vastaanotto aamupäivästä jonka luona myös "keskusteltiin" tästä asiasta. Hän oli myös hieman huolissaan kun en yhäkään saanut suutani kiinni, kun turvotusta oli niin kovin. Lääkärin luota päästyäni, revin paperit peilin edestä pois ja tungin kielen suuhun ja laitoin suuni kiinni. Kuullostaa aika kornilta, mutta siitä se sitten lähti. Ylpeänä esittelin sitten iltapäivällä hoitajille ja miehelle kuinka suu pysyy kiinni ja kielikin sinne mahtuu. :D Ihan kuin tässä kohtaa olisi tapahtunut käänne parempaan. Minulle vaihdettiin uusi putki kurkkuun, jonka kanssa pystyin alkaa opetella puhumista sekä syömistä ja juomista. Voi, sitä päivää olin odottanut kuin kuuta nousevaa ja kuvitelkaa. Kun leikkauksesta oli kulunut vko, sain aamupalaksi jäätelöä ja suuhun. :clap: se oli jotain niin taivaallista. Ennätys ajassa minulta otettiin myös trakeostoomaputki kokonaan pois ja torstaina 26.8.2010 minä pääsin kotiin. <3
Kotona nukuin ensimmäiset vkot hyvin pitkälti, mutta hieman myös jo ulkoilinkin ja kohotin kuntoani.
Eihän tämä tähän toki päättynyt sillä minulta löytyi kaulalta yhdestä imusolmuukkeesta etäispesäke, jonka vuoksi minulla aloitettiin kemosädehoito. 28.9.2010 oli ensimmäinen sytostaattitiputus ja sädetys. Tämä hoito tapahtui aina TAYSsa jonne kuljin KELAn maksaessa, taksilla. Ensimmäiset vkot sujui suhteellisen hyvin vaikka olinkin kovin väsynyt. Viikot asuin lasten kanssa vanhemmillani, miehen jatkaessa toiveestani opintojaan. Mutta sitten, minulle tuli paha tulehdus suuhun, jonka vuoksi hoidot keskeytettiin viikoksi ja jouduin sairaalaan osastolle hoitoon. Tulehdus parantui ja hoidot jatkuivat. Loppua kohden alkoi vointini hiipua kovaa vauhtia ja hoidot kävivät yhä rankemmiksi. Sain kerran vkossa sytostaatit ja joka arkipäivä sädehoitoa. Suun limakalvot myös kärsivät pahasti ja lopulta olin täysin letkuruoan varassa. Minulle siis oli jo leikkauksessa asennettu PEG-letku mahaani. Tästä huolimatta, sain liian vähän ravintoa ja laihduin 3vkossa 12 kiloa. :shock: Hoidoistani viimeiset 3 viikkoa vietin sairaalassa lähes vuoteen omana. 19.11.2010 hoidot päättyivät ja pääsin kotiin.
Usko huomiseen ja omaan selviämiseen oli koetuksella viimeisinä viikkoina usein. Oli tuskaa katsoa vierestä muiden syömistä ja juomista, minä kun en pystynyt edes vettä juomaan.
Kun tästä taistosta oli selvitty, ongelmaksi muodostui kipulaastarit. Yritin niistä päästä eroon, kun ei mulla kipujakaan ollut mutta eipäs se niin vai onnistunutkaan. Kuukauden taistelen niitä vastaan, pari kertaa sairaalassakin jouduin olemaan vierotusoireiden takia ja nyt voin ilokseni todeta, olleeni kaksi vkoa "kuivilla". :D
Paino pysyy yhä siellä minne se loppuvuonna putosikin mutta hyvä niin, olenhan omassa painossani nyt :) Kilpirauhasen vajaatoiminta mulla todettiin tässä alkuvuodesta myös ja olotilani on kohentunut huimasti lääkityksen myötä. :) Jopa niin huimasti että palasin tosiaan 1.2.2011 takaisin töihin. Teen osa-aikaisena töitä, olen siis osa-aikasairaslomalla ja tämä tuntuu nyt vallan upealta vaihtoehdolta. Tykkään työstäni, mikä kuullostaa aika oudolta, koska joskus vannoin etten tästä työstä jää eläkkeelle, ja työtoverini ovat mukavia ja osa vanhoja tuttuja.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Harrastukseni
Mulla on monta rautaa aina tulessa, niin kuin eräs ystäväni tässä eräänä päivänä totesikin "sä teet kans aina jotain" :D

Intohimoni askartelua kohtaan syntyi amojen ja häideni kautta. :D Jos rupeaisin laskemaan rahaa paljonko kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan ihanaan on kulunut tässä vuosien saatossa niin voisin pyörtyä. Joten en laske. Ikäväkseni vaan "työtilani" on jatkuvan kaaoksen vallassa ja inspiraatio tehdä kaikkea mukavaa on välillä hyvinkin hakusessa. Nyt olen pari vkoa siivonnut tätä hävitystä ja aion saavuttaa sen loppuun jotta voin ensi vkolla saattaa valmiiksi ideani ystävänpäiväkorteista. :)

Tykkään myös leipoa. Ruokaa en tykkää laittaa mutta leivon mielelläni. Ja kyllä, leivon juhliinkin kaiken tarjottavan itse. Siitä saattaa välillä stressikäyrä nousta, minulla siis mutta lopputulos korjaa kaiken. :) Nyt meillä on menossa herkuton helmikuu mikä kiristää pinnaa, EN SAA LEIPOA!!! :( :D

Rakastan juhlia. Tai paremminkin järjestää tapaamisia ja juhlia. Tykkään kutsua ihmisiä kylään ja väkertää kaikkea kivaa tarjottavaa.

Myös hömppäkirjat on suuressa kulutuksessa mulla. Lukeminen ei saa olla liian raskasta jotta saan ajatukseni hetkeksi nollattua :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2011 10:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meidän perhe kasvaa

Vili

Saamme kauan kaivattua ja odotettua ja toivottua perheenlisäystä suhteellisen piankin. Maaliskuun toisella viikolla tarkalleen ottaen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2011 13:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä näen unia. Enneunia. Meidän mummokin näki mutta ehkä vähän ikävempiä kuin minä. Hän näkin jonkun ihmisen kuoleman aina välillä unissaan. Mummon kuoltua minä aloin nähdä unia, mutta iloisia sellaisia. Näen jonkun ihmisen raskauden ja tämä ihminen ei välttämättä itse tiedä olevansa raskaana. Tähän asti olen nähnyt yleensä myös, kuka tämä ihminen on. 7 raskautta olen tiennyt ennenkö olen ko.ihmisiltä asiasta kuullut. Nyt olen alkanut nähdä samaan asiaan liittyviä unia mutta ilman henkilöiden kasvoja. Ja ylläripylläri, jokaiselle unelle on nyt lopulta löytynyt myös kasvot. :wink: Itsestä tämä tuntuu välillä kovinkin ahdistavalta mutta toisaalta ihanalta. Tänä vuonna meidän ystäville, jokainen perhe saa sen yhden vauvan, syntyy roimasti vauvoja. Mikä on mun mielestä aivan ihanaa <3

Meillä on kummilapsiakin jota paapoa omien lisäksi, sitten veljilläni on lapsia ja nyt tulee monta uutta ihmisenalkua lisää. Kahdella on LA toukokuussa, kahdella heinäkuussa, yhdellä elokuussa ja yhdellä syyskuussa. :clap:

Oma kummipoikani on jo iso miäs, käy ekaa luokkaa ja häntä näemme todella harvoin. :?
Meidän yhteinen kummityttö Oona, on jo iso tyttö hänkin, täytti joulukuussa 3-vuotta. <3
Ja kummipoikakin on "yhteinen" ja hän täyttää toukokuussa 2-vuotta. <3 Niin se aika menee ja lapset kasvaa mutta onneksi tulee näitä pieniä uusia niin saan vauvakuumeeseeni helpotusta. Meidän perhe kun ei meidän vauvoilla enää kasva. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 12:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa takaisin päikyn pitoon :bye:

Täytyy sanoa, että hurjia koettelemuksia koko perheellä takana! Mahtava lukea, miten hyvin katsotte silti yhdessä tulevaisuuteen <3 Tsemppiä toipumiseen :hug:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 12:33 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa takaisin! :bye:

Eilen illalla ennen nukkumaan menoa luin yllä olevat tekstit, ja tunnekuohussani, mutta tunnekuohussani en kyennyt kirjoittamaan.
Melkoiset kokemukset teillä takana, ihan tippa linssissä luin.
Kovista kokemuksista huolimatta (vai niiden ansiosta) sinusta huokuu kuitenkin positiivisuus :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 13:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa takaisin! :bye:

Voi, että teitä on koeteltu. :hug:

Pikkutrolli 20.5.2012
Bebe LA 27.4.2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 13:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa takasin! :bye:

Voi, kun teitä on koeteltu :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 15:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: jemppu, enna, Aulis ja jemppi ja kiitos toivotuksista ja haleista.

Positiivisella asenteella olen koko ajan edennyt, mitä nyt on hetkellisiä mielenhäiriöitä ollut, pahimpina aikoina. Olen kuitenkin luottanut tämän maan hyvään terveydenhuoltoon ja siihen, että saan apua, tukea ja hoitoa parhaalla mahdollisella tavalla kun on tarve. :) Ja tämä asenne on osittain myös auttanut suht nopeassa toipumisessakin. :) Myös taustajoukkoni, perhe ja ystävät ovat olleet tärkeitä koko sairauden ja siitä toipumisen aikana. He jos ketkä ovat jaksaneet tsempata silloin kun ite ei ole jaksanut. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 15:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Juhlia.. Niitä on niiin ihana suunnitella. Niinpä varaan seuraaville, tuleville juhlille omat kappaleet joihin keräilen mahdollisesti ideoita ja suunnitelmiani..

Cian 3vee kemut 26.6.2011

Teema:

Vieraat:

Tarjottavat:

Ohjelma?!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 15:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pyryn 6vee kemut marraskuussa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 15:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Äidin 60vee kemut marraskuussa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 15:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Teemun valmistujaiset syksyllä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 16:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bounce: <3 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 16:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

sie oot Pitkis ihan hassu :D <3 mutta ihana kun olet noin innoissas :hug: Mä tässä hiljalleen taas muistelen miten mikäkin juttu toimii ja yritän saaha noita kuviakin lisäiltyä joukkoon, on sitten ehkä hieman elävämpää tekstiä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 16:53 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Täällä toinen raskausunien näkijä :bye: :D Niin ja näinpäs minä kerran serkkutytön kihlauksenkin unessa, että kaipa nämä minullakin ovat vain positiivista sorttia :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 21:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

huh, kamalaa että oot joutunu tollastaki kokemaan! :hug: Mut nostan kyllä hattua sun asenteelle, olis ittelläki oppimista.
Veti kyllä kovin hiljaseks.

K 6/2008
L 10/2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.02.2011 13:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:D Mie olen riemusta sanaton!!!! :D

Tää on kuitenkin niin ihana paikka ettei täältä osaa olla pois.Ja vaikka taukojakin tulisi,niin silti on aina hyvä mieli palata. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2011 18:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ei oo pakko vastata mut tuli mulla mieleen, onko teillä suvussa syöpää? Meillä meinaan on, siis mun täti ja setä meni siihen ja ukilla oli ihosyöpä. Vähän sit pelottaa kans omasta puolesta....

tiesitkö muuten et syöpähoidotkin aiheuttaa tätä kardiomyopatiaa...

(must tuntuu et mä aina kirjotan kauheen tahdittomasti.... :o )

K 6/2008
L 10/2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.02.2011 23:06 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Mä en oikein tiedä mitä kirjottaisin :o On uskomatonta mitä kaikkea ihmisen elämään mahtuu, ja ehkä sekin vetää hiljaiseksi kun sut tietää oikeasti. Mut sitä mä mietin että hitto, sä olet ajellut taksilla kelan piikkiin ja sä oot saanut syödä jäätelöä aamupalaksi ja sori nyt kun sanon, sä olet laihtunut vähän niin kuin "sivussa" ja sä näytät upealta (kun tuota kuvaa katsoo), ja hei sori tää mun tahdittomuuteni.
Mä olen huono ikinä tuntemaan oikeanlaista sympatiaa ja päästelen sammakoita suustani (esim enon vaimo sairastui heinä-elokuussa viime vuonna ms-tautiin ja totesin vain et hei teillä on sentään vauva ja elämä antaa asioita ja niiden kanssa pitää oppia elämään, muut sukulaiset siis itki et se kuolee..) mut jotenkin vain näen ne positiiviset asiat kaikessa, kun muuten en sitten sitä positiivista näekkään.

Ja ihanaa huomata että joku muukin miettii jo juhlia monen kuukauden päähän. Meille tulossa Lego-synttärit 5.6 ja lokakuussa ilmeisesti ötökkä-synttärit. Tuon pienen miehen 1v juhlia en vielä tiedä, mut muitten mielestä on ihan hullua miettiä noita juttuja jo nyt, ja musta taas se on niin ihanaa!

Mut hei jaksuja!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2011 08:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oletpas kyllä sitkeä mimmi :worship: Olenkin monta kertaa ajatellut miten itse selviäisin vastaavanlaisesta vastoinkäynnistä mutta ehkä sitä sitten osaa olla vahvempi kuin mitä osaisi odottakaan. Hienoa kuitenkin että olet päässyt toipumaan noin upeasti - toivottavasti jatkossa saat olla terve! Voimia arkeen!

//Laikku

Pojankloppi syntyi 05.10-10
Pikkumyy täydensi perheen 7.12.-11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.02.2011 08:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa positiivisuutta kaikesta kurjuudesta huolimatta <3 Nyt tää on tääl tippa linssissä :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.02.2011 11:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pitkästä aikaa pyörimässä täällä Rouvalan puolella, ja huomasin, että oot alkanut pitämään päikkyä. Tuli itku silmään, kun luin tuosta siun syöpätaistelusta. Rankan taiston olet käynyt, ja toivottavasti se olisi nyt selätetty. Paljon voimia toipumiseen ja positiivista mieltä jatkossakin! :hug: Jään seurailemaan siun kirjoitteluja <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:45