* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:45

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 336 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.09.2009 20:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nopeaa päivittelyä, mä oon muka niiiin kiireinen nykyään. :D

ZannaPanda :oops: <3 iso kiitos kehuista, et tiedä miten piristi oloa! Oma olo kun ei tasan ole mikään siro ja pieni...

Nennu, mä olen keksinyt ihan uuden jutun laulaessani, nimittäin hyperventiloinnin! :lmao2: Mä oon pari kertaa meinannut pyörtyä tunnilla kun en vaan osaa sitä prkl:n hengitystä vielä. :D Äänestä kuitenkin löytynyt jo ihan uusia sävyjä (vähemmän mummojen kirkkokuoro) ja mun open ope (olen siis pedioppilas) kommentoi että mulla on kuulemma kaunis ääni jota kannattaa kouluttaa. Tai sit se oli verhottu kommentti siitä, että joo töitä pitää vielä tehdä paljon.. :D Mut anyway, toivon että pystyn jatkamaan laulamista vielä pitkään, se on vaan kivaa.

Jazztanssia on nyt takana pari tuntia. Ekan tunnin jälkeen tuntui että mä kuolen, kesti melkein viikon että jalat paranivat käveykuntoon. Valehtelematta en meinannut päästä edes sängystä ylös pari päivää rääkin jälkeen. Karisipa harhaluulot omasta kunnosta...Toisen tunnin jälkeen olo oli jo varsin hyvä ja perusliikkeetkin alkoivat tuntua luontevammilta. Tosin ei tarvinnut kuin vilkaista peiliin todetakseen ettei liikkunutkaan niin sirosti ja sulavasti kuin luuli.. :D Mutta ihanaa tämäkin!

Elena puhuu entistä enemmän, sanoja on tullut hirveästi lisää ja lauseet monipuolistuvat. Mm. verbejä alkaa vilistä jo niin että äiteekin ymmärtää mitä tyttö oikein haluaa. Laulaminen on lisääntynyt myös kovasti, neiti nappaa kuulemistaan lauluista kiinni ja alkaa hoilata mukana. Viimeisimpänä Aerosmithin Crazy-kertsi. <3 Uhmis alkaa olla tosiaan päällä ihan kybällä, vaatisi pidempää pinnaa kuin mitä allekirjoittaneelta löytyy. Mut on se vaan ihana. <3

Nyt katsomaan kuka kuolee seuraavaksi (Harper's island) ->

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.09.2009 09:11 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ihanaa, kun olet päässyt opiskelemaan laulua! :) Minäkin aloitin laulutunnit, mutta ihan vain kevyttä laulua.

Niin ja sullakin vois olla kokemusta. Minkälaisia paitoja olet käyttänyt vyötärökorsetin kanssa? Pitääkö olla erityisen tarkka ettei ole hiertäviä sivusaumoja tai onko jotain muuta erityistä huomioitavaa? Ostin itselleni vyötörökorsetin ja se on aivan ihana. Kovasti haluaisin sitä ryhtyä käyttämään, mutta tuntuu ettei ole sen alle sopivia paitoja.

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.09.2009 20:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sukapaiv, ei mitään "vaan" kevyttä, lauluahan sekin on! Ihailen hyviä poplaulajia.
Korsettipaidoista, käytännössä mikä vaan menee, kauluspaidoista tuubitoppeihin. Itse olen tykännyt käyttää esim. ihan perus trikoopaitoja. Saumalliset paidat kannattaa itse kokeilla, mua eivät ole juuri häirinneet. Yleensä korsetinaluspaidat ovat tosin olleet melko ohuita, tiedä sitten miten paksujen vaatteiden kanssa menisi. Vyötärökorsettihan käy nätisti vyönä myös simppelin mekon kanssa :wink:

Mun varpaat kuolee vielä tähän tanssimiseen! Isovarpaiden syrjissä alkavat rakot jo kolmatta kertaa. Pitäisi varmaan hommata jazztossut tms. Auuuuuuts! (Mut on se vaan hauskaa!)

Loinen on alkanut olla ihan mukavasti liikekannalla viime aikoina. Potkuista ei voi vielä puhua parhaalla tahdollakaan, mutta kaikenlaista muljahtelua (kuin hermostunut kultakala) on havaittavissa. Ja just kun kirjoitin tän niin eka potkusarja saatu. :faint: <3 Tätä sit manailen muutaman kuukauden päästä kun kylkiluut alkaa olla kovilla. :D

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.10.2009 20:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ääh, kauanpa tämä ihastus uuteen oppilaitokseen kesti. Alkaa tympiä kun teoriaopettaja (toinen heistä) vaikuttaa varsin epäpätevältä.
Toinen teoriapuolen ope taas osaa asiansa, muttei juuri osaa opettaa. :auts: Piano-ope ei osaa puoliakaan niistä asioista mitä mun
edellinen ope, joka onneksi opettaa mua edelleenkin. Onneksi sentään kemiat pelaa jokseenkin, ja uusi ope on toistaiseksi ainakin
tosi tyytyväinen edistymiseeni. Onneksi näin.

Ai niin, uskaltauduin tunnustamaan tulevan perheenlisäyksen vanhalle opelleni. Helpotuksekseni otti asian tosi hyvin,
sanoi vaan että "very good!" Huomautti vielä että kahden lapsen kanssa pitää organisoida elämä entistäkin paremmin,
että harjoittelulle jää aikaa. Niinhän se menee.

Raskaus etenee kuin juna kiskoilla, aika kuluu siivillä ja potkut alkavat olla melko tujuja, harkkasuppareista nyt puhumattakaan.
Ihanaa kun tuntee pienen liikkeitä, sitä on jotenkin helpompi muodostaa sidettä syntymättömään lapseen kun on jonkinlainen
kommunikaatiotapa. Näin ensimmäistä kertaa untakin tästä uudesta tulokkaasta, ja unen perusteella meille olisi poika tulossa.
Ainakin luulisin nähneeni vehkeiden vilahtavan... :wink:

Muuten olo on aika kestoväsynyt, mutta siitä on tullut niin normaalitila ettei sitä juuri huomaa. Onneksi on loma!
Ensi viikolla lähdetään anoppilaan muutamaksi päiväksi. Ihanaa, joku muu vahtii/leikittää Elenaa hetken. Muksu on aivan
ihana (ja tosi rasittava uhmailuissaan), mutta äitee tarvitsee vähän lepoa.

Elenasta puheen ollen, puhe sen kuin kehittyy. Suomeksi tulee jo useampisanaisia lauseita ja selitys on kovaa.
Englanninkielen sanastokin on kasvanut huimasti viime aikoina ja neiti tietää jo hyvin selkeästi kumpaa kieltä puhutaan
kummalle vanhemmalle. <3 Tytsyllä on ollut taipumusta vaihdella konsonanttien paikkaa joissain sanoissa ennen kuin oppii
ne oikein. Tämän hetken paras on kepusti = ketsuppi. :D

Ai niin, ollaan jääty (pikkuveljen ahkeran lobbauksen ansiosta) aivan totaalisen koukkuun (uuteen) battlestar Galacticaan!
Mies sai vähän synttärirahoja, niin eikös tilattu kausiboksi, nyt vain odotellaan postia. :)

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.10.2009 20:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla menee nyt aika huonosti. Ainoa asia joka esti tänään tekemästä mitään ajattelematonta oli raskaus. Mies ei tajua ja syyttää vaan että ongelma on mun korvien välissä. Helv*tin väsynyt...

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.11.2009 19:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug:

enpä keksi mitään järkevää (pitkä viikko takana, raskasviikonloppu vasta päättyi ja edellistäkin kiireempi työviikko alkoi...) sanottavaa :? :oops:
Ihmettelen silti, miksi niin usein läheisen ihmisen paha olo ikään kuin vähätellään pieneksi... :doh:
Jaksuhaleja!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.11.2009 12:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Päivittelyä pitkän hiljaiselon jälkeen. Olo on helpottanut huomattavasti ja edellisen kirjoituksen kriisikin käsitelty jo hyvän aikaa sitten. Kaipa se on myönnettävä että tämä raskaus lisää reaktioiden suuruutta, vaikka aihe olisi ihan "oikeasti" olemassa. On mulla kuitenkin ihana mies <3

Meillä on ilmassa orastavia asuntokauppoja. Ollaan niin tykätty taloyhtiöstämme, ettemme halua lähteä tästä pois. Laitoimme joitakin viikkoja sitten ilmoituksen rappukäytäviin että etsitään kolmiota. Mitään ei kuulunut ja aloimme jo luopua toivosta. Sitten yksi kaunis päivä sain puhelinsoiton että hei tästä viereisestä rapusta, haluttaisiin myydä kolmio...Käytiin katsomassa kämppää ja se on aika unelma! Muutama vuosi sitten rempatut sisäpinnat, ISO vaatehuone, yksi makkari lisää, talon päätyasunto, vain yhdet naapurit (yläpuolella) ja bonuksena oma aidattu piha-alue (1. krs asunto). :faint: Nyt pitäisi vain neuvotella hinnasta ja jos yhteisymmärrykseen päästään, saada oma kämppä myytyä. Vaikka homma on vasta ihan aluillaan, räjähti asuntohaaveet ihan järjettömiksi. Nyt sitten selailen sisustusjuttuja yms ja unelmoin isommasta kämpästä. Saapi nähdä miten tässä käy...

Maha alkaa olla jo suht iso. Nyt on alkanut huonekaluihin törmäily, en enää hahmota ulottuvuuksiani oikein vaan optimistisesti uskon mahtuvani liian pienistä väleistä. :D
Saatiin kuulla että miehen veljen tuleva ipana on myös ultrattu "varmaksi pojaksi". Tuleville serkuksille olisi tulossa n. 3 viikon ikäero LA:n mukaan. Jos molemmat ovat tosiaan poikia, niin uumoilenpa että meillä on edessä monta vauhdikasta sukulaislomaa...

5 joulukeikkaa vielä ennen lomaa tiedossa, jei!

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2010 13:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Päivittelyä...
en ole jaksanut kirjoitella mitään reiluun kuukauteen, :oops: lähinnä olen pyörinyt tuolla raskausketjussa. Joululoma tuli ja meni, nyt äippälomailen ja odotan kovasti odotuksen päättymistä. Viikkoja on kasassa jo 33+1, loppusuora alkaa häämöttää! Riesana on hepatoosiepäily (sehän vaivasi ekassakin raskaudessa) ja luvattoman alhainen hemoglobiini. Siihen päälle vielä yksi uhmaileva 2v niin voi jo sanoa että äiti on vähän väsynyt. En jaksa edes pianoa soittaa tällä hetkellä, ja se on jo varsin vakavaa. :D

Lisää tekstiä sitten kun taas jaksaa ajatus kulkea. :)

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.04.2010 12:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huuh, pitkä tauko taas takana! Odotus tuli ja meni, meillä asustaa uutena tulokkaana nyt ihana 5,5-viikkoinen poika. <3

Synnytyskertomusta pitäisi saada väsättyä "sitten kun", tämä elämä kahden lapsen kanssa on hieman hektistä...Ehkä sitä aikaa löytyy taas joskus. :D

Pähkinänkuoressa, synnytys meni sinällään hyvin ja ilman ongelmia, mutta jotenkin jäi huono maku suuhun. Syyksi epäilen puudutusongelmia sekä nuoren kätilön virkaintoisuutta puuttua joka asiaan...käyn asiaa vielä pääni sisällä läpi, ehkä se tästä helpottaa. :)

Imetys takkusi (tälläkin kertaa) ekat pari viikkoa, rinnat rikki ja poitsun paino ei oikein noussut. Sitten kun homma rupesi sujumaan, niin poikahan kasvaa ihan silmissä (lähes puoli kiloa lisää painoa viikossa...) ja maidosta on suorastaan ylitarjontaa. Poika on varmaan lukenut jostain oppaan "näin kidutat äitiäsi": ensin syö pari viikkoa max. puolen tunnin välein. Sitten ala nukkua pidempiä pätkiä. Tuloksena räjähdyspisteessä olevat tissit...onneksi sekin on alkanut jo tasaantua. :D Poika on aivan ihanan lutuinen, kunnon pulloposkinen äijä. <3

Kävin eilen ostamassa liput elokuussa olevaan Jevgeni Kissinin konserttiin! Odotan jo ihan innolla, vaikka opiskelijabudjetilla ei ollut varaa kuin aika surkeisiin paikkoihin.

Meillä on käynnissä muumimaraton. Meillä on VHS:inä kaikki Suomessa lähetetyt jaksot, joita siirrämme parhaillaan DVD:ille. Tallennusta varten ne jaksot vaan pitää katsoa...ja niitä on päälle 70 ja siirtolaite lainassa. Alkaa olla jo varsinainen muumiähky. :doh:

Ah, overlord kutsuu...

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.04.2010 15:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Haa, tänään päätin pitkästä aikaa tulla kurkkimaan kuulumisia ja eritoten sinä olit mielessä! Sattuikin sitten hienosti että olit täällä just käyny!

Onnittelut pojasta ja tsemppiä kahden lapsen arkeen. Äläkä niitä musiikkijuttuja ihan unohda, koeta löytää edes jostain edes vähän aikaa että pääsisit soittaamaan!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.04.2010 08:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nennu :bye: olipas kivaa löytää viestiä sinulta! :)

Yritän kovasti löytää aikaa musiikkijutuille, laulutunneilla käyn taas kahdesti viikossa, mutta soittamiseen asti en ole vielä päässyt. Hinku olisi kyllä kova! Näin pitkästä aikaa pianopainajaisen, joka yleensä kertoo siitä että alan potea syyllisyyttä harjoittelemattomuudestani. Tällä kertaa yritin selitää vanhalle opettajalleni, etten voi esiintyä juuri nyt koska olen pahasti ruosteessa viikkojen tauon jälkeen. Ope ei uskonut vaan käski mut soittamaan, yleisönä oli pianon asiantuntijoita, tosi korkea-arvoinen "raati". Esitys meni tietysti penkin alle, ja sen päätteeksi yksi yleisön jäsen itki, koska soitto oli ollut niin kamalaa...Jesh. :D

Paha HÄS päällä...alan olla niin väsynyt, että kun vauva itkee tekisi mieleni vain antaa huutaa, tuntuu niiiiiin raskaalta edes nousta ylös röyhtäyttämään poitsua tms. Tämä vaikka tiedänkin että just näillä hetkillä ollaan itkumäärän huipulla (6vk), ainakin tilastollisesti, ja että kohta pitäisi alkaa helpottaa...Ihana puoli tässä kaikessa on se, että mösjöö on alkanut hymyillä silloin tällöin ja juttelee ihanilla "ööööh" -äännähdyksillä. <3

Olen ollut viikon verran kuntokuurilla päästäkseni vauvamahan jäänteistä eroon ja nyt luonto yrittää heittää kapuloita rattaisiin - täällä tulee räntää ja on koleaa kuin mikä. Ehkä iltapäivästä sää on parempi, niin pääsisi taas vaunulenkille. :yep: Deadline vanhoihin vaattesiin mahtumisessa on kesäkuun puolessavälissä, silloin lähdetään Kyprokselle. :wink:

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.05.2010 12:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huh kun taas väsyttää. Meillä on koko porukka toipumassa ihanasta kevätflunssasta, lapset vielä pahiten taudin kourissa. Surkeaa kun 2-kuisella on nenä ihan tukossa. Esikoinen viilettää aika lailla kuin ei tautia olisikaan, mutta nenä valuu kuin niagara.

Meillä alkaa vihdoin löytyä jonkinlainen päivärytmi juniorin kanssa, ja tällä hetkellä näyttäisi siltä että poitsu alkaa vedellä parit pitkät päikkärit miljoonan torkahduksen sijaan. :faint: Voi kunpa tämä kestäisi...ja jos yötkin saisi vähän pidemmillä pätkillä, niin tässähän alkaisi tuntea olonsa ihan ihmiseksi taas. :D

Kuopuksen unien parantuessa Elenan unet tuntuvat ottavan takapakkia. Neiti tulee käytännössä joka yö aamuyöstä nukkumaan sohvalle meidän sängyn viereen. Ei siinä muuten mitään, mutta kun vähän väliä pitää kysyä äitiltä jotain...Ehkä tämäkin menee ohi, toivottavasti.

Vappu meni tosiaan taudista toipuillessa, mutta munkit piti saada paistettua. :D Ja hyviä munkkeja tulikin, ei vaan kovin fiksua tehdä 25 munkin satsia muutamalle syöjälle.. :oops:

Munkeista painonpudotukseen, viikon kestänyt flunssa on stopannut mun lupaavasti alkaneen liikuntaharrastukseni ihan totaalisesti. Olo on ollut niin vetämätön että hyvä että on sängystä päässyt ylös. Vakaat aikomukset parantaa tapani kyllä kun kunto vaan antaa periksi. Tahtoo tästä pömppiksestä eroon, grrr. Mahtuisi taas vanhoihin hameisiin.

Pääsin eilen treenaamaan pianoa tunnin verran ensimmäistä kertaa viikkokausiin! :faint: Olen kyllä niin ruosteessa että oksat pois. Alkaa sormillekin kuntokuuri, muuten tulee opelta satikutia ja pahasti. :D

Jahas, kutsu kävi...

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.05.2010 15:01 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

mmmm... munkkeja... kyllä kelpais :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.05.2010 12:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Elelith, sopii kuolata, oli meinaan niiiiiin hyviä! :D Ei tarvii hävetä sellaisten himoitsemista. :P

Ihanaa, mun äiti oli meillä pari päivää ja päästiin miehen kanssa viettämään kahdenkeskistä aikaa hetki. Lähdettiin sitten elokuviin. Ilmoitin miehelle että varasin liput, mies kysyi että mihinkä leffaan. Leffa oli tietysti Iron Man 2, johon mies että hänellä on maailman paras vaimo. :D Raina oli erittäin viihdyttävä ja just sellainen irtiotto mitä kaipasinkin. Tosin ekan tunnin ajan kotoa lähtemisestä oli sellainen tunne, että pitäisi käänytä takaisin ja palata vauvan luo...Onneksi kaikki oli mennyt hyvin (en kyllä epäillytkään äitini lastenhoitokykyjä :D ).

Yritetään väsätä vuokranhakuilmoitusta Niiralan kulmalle, ei vaan yhtään jaksaisi sitä paperihässäkkää. Lisätila olisi kyllä kovasti tarpeen, säilytystila varsinkin. Sääli olisi tosin muuttaa pois, meillä on täällä niin ihanat naapurit.

Eilisiltana...ei YHTÄÄN huutoa vauvalta nukkumaanmennessä! :shock: Herra imutteli vaan aikansa niiiin rauhallisena ja raukean tyytyväisenä ja lopulta nukahti. Tämä tuli ihan puun takaa, olin jo valmistautunut tunnin, parin huutosessioon. Uskaltaisikohan sitä toivoa että samaa olisi luvassa tulevaisuudessakin?

Mulla on niiiin lapsiluku täynnä. Tuntuu (ainakin tällä hetkellä) etten jaksaisi enää kolmatta kertaa tätä pikkuvauva-aikaa. Onhan siinä ihanat puolensa, mutta mä tarviin jo unta.

Ugh, olen puhunut. :D

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.05.2010 07:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miten yöunet on menneet, joko sulla väsymys helpottaa? Tutkailin täällä että oliskos jotain ristiäismeininkiä?! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2010 07:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nennu :bye: olipas taas kivaa tulla tauon jälkeen amoihin ja löytää viestiä. :D

Yöunet on vähän parantuneet, muutaman yön jakso päästiin YHDELLÄ heräämisellä :faint: ja nyt pari yötä on saanut nauttia kolmen tunnin unipätkistä (toisessa elämäntilanteessa tuntuisi mielipuoliselta pitää sitä HYVÄNÄ asiana :lmao2: ). Eiköhän tämä tästä vielä parane kunhan poitsu paranee flunssasta, raukkaparka on vieläkin tukkoinen ja nyt vähän yskiikin.

Ristiäisiä/nimiäisiä ei radikaalisti pidetty tälle jässikälle, sillä viime la oli miehen esikoisen ristiäiset Turussa. Näimme molempien sukulaisia matkalla (tehtiin sellainen kevyt Kuopio-Jyväskylä-Espoo-Turku-Espoo-Jyväskylä-Kuopio -reissu viikonloppuna...) joten säästimme heiltä pitkän matkan ja julkistimme nimen samalla kertaa.

Poikamme on nyt siis LUKAS ALEXANDER M. <3

Kasvaa hirveää vauhtia, paljon nopeammin kuin siskonsa aikanaan. Poika on kova juttelemaan ja tosi seurallinen. Kauhuissani katselin viime viikonloppuna kun kaveri vetää mahallaan ollessa jalkoja vartalon alle ja yrittää työntää! :shock: Kierimisetkin on aloitettu, kovalla alustalla mahalta selälleen ja sängyllä selältä mahalleen. Mä en ala, mä haluan paikallaan pysyvän vauvan vielä vähän aikaa! :D

Ihanaa kun on KESÄ! Saa kirmailla ulkona vähissä vaatteissa ja lasten kanssa ulkoilu on paljon helpompaa.

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2010 07:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea Lukakselle todella ihanasta nimestä! <3

Me ollaan kanssa nyt täällä kotona pyöritelty kaikkia eri nimiä ja voi huhhuh!! :sweat: Mä kun luulin että mulla on lasten nimet ollut selvillä jo monta vuotta, mutta eipä vaan ollutkaan ja vielä kun pitää muka ton miekkosenkin mielipidettä kuunnella :D

:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2010 07:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea nimestä Lukakselle!

Heh, juuri jaoin saman toiveen paikallaan pysyvästä vauvasta omassa päikyssäni. :D Elämä muuttuu huomattavasti kiireisemmäksi, kunhan tuo Niko tuosta tajuaa lähteä eteen päin.

Ja todellakin, mahtavaa että on KESÄ! Tätä ollaan odotettu taas moooonta kuukautta. :D

Rouvaelämää
Blogi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2010 20:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Elviira- kirjoitti:
sillä viime la oli miehen esikoisen ristiäiset Turussa.

Mä tätä hetken pyörittelin mielessäni eli siis häh? :o Oisko vaan nyt mennyt rouvalla senat sakasin :D

Joka tapauksessa onnea Lukakselle komeasta nimestä!!
:)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2010 21:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea Lukakselle hienosta nimestä! :)

Ja tosiaan aivan ihana, kun nyt on kesä ja lämmintä <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2010 10:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Korjaus siis tosiaan, Turussa oli miehen VELJEN esikoisen ristiäiset :lmao2:

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2010 12:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oi kivaa, täällähän oli nimi! Hieno nimi onkin Lukaksella!

Vähän tuossa aiemmin ihmettelinkin että miten niin miehen esikoinen sai nimen että mitähän multa on jäänyt huomaamatta :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.05.2010 13:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Annelii, juu se nimien miettiminen voikin olla yllättävän kinkkistä hommaa sitten kun ihan OIKEASTI pitäisi päättää ne lasten nimet. Ja muka miehenkin mielipide pitäisi huomioida, pah... :D

Nennu miehen esikoinen sai tosiaan nimen jo reilut pari vuotta sitten, ei ole ihan niin hämäriä kuvioita meidän perheessä :lmao2:

Ceraci meillä on elämä Elenan (2,5vee...) kanssa jo ihan riittävän kiireistä, mut sitten kun Lukas keksii lähteä liikkelle pitäisi osata juosta kahteen suuntaan yhtäaikaa :doh: :D Sitä odotellessa...

Jemppu toivotaan että teilläkin päästään pähkäilemään nimiä varsin lähitulevaisuudessa. :)

Elämä alkaa taas hymyillä pikkuhiljaa. Pikkuinen vähän säikäytti äitiä torstaina kehittämällä itselleen pahan kuuloisen yskän ja rohinan. Käytiin illalla päivystyksessä näytillä ja päädyttiin viettämään yö osastolla. Lääkäri epäili hinkuyskää (onneksi ei sitä, kaveria kun ei ole rokotettu) tai RS-virusta. Poitsu on onneksi jo paranemaan päin vaikka toipilas edelleen onkin. Nosti kyllä kunnon äläkän sairaalassa hengitettävästä lääkkeestä, hoitajakin kommentoi että onpahan isäntä. :D <3 Nyt suhtautuu jo huumorilla tapahtuneeseen, mutta kyllä otti yllättävän koville katsella pientä sairaalasängyssä, oli äitillä tippa linssissä. Opinpahan tästä, että kannattaa oikeasti luottaa niihin omiin aavistuksiin, minä kun pähkäilin pitkään että onko nyt aihetta lähteä näytille, mutta onneksi mentiin.

Meidän perhe lähtee 3 viikon päästä Kyprokselle miehen vanhempien ja siskojen kanssa! <3 Se tulee yllättävän nopeasti. Tänään käytiin ostamassa kirpparilta halvat matkarattaat, maanantaina rokotuksia osalle porukasta ja pitäisi kai ruveta kasailemaan matka-apteekkia pikkuhiljaa. Meikäläinen ainakin on varsin altis erilaisille turistitaudeille, saapi nähdä miten herkkävatsainen Elena on. Mutta siis LOMAAAAAAA.... :faint:

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2010 14:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:D Korvaamattomia hetkiä lasten kanssa:

Elena sotki huoneensa aivan totaalisesti, kaikki mahdollinen oli heitelty ympäriinsä/revitty alas/ vedetty hyllyiltä jne. Kun äiti sitten ilmoitti olevansa vähän vihainen niin
tyttö katsoi suoraan silmiin ja totesi iloisesti "et sinä ole vihainen. Sinä olet kiltti! Älä hermostu äiti."

Yritä siinä sitten olla tiukkana toisen kanssa <3

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.06.2010 06:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toivottavasti tänne saadaan lomafiiliksiä!!! Täällä vaan on sääskiä ihan hulluna ja kylmää pohjoistuulta joten muutama fiilistelykuva Kyprokselta ei tekis yhtään pahaa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 336 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:45