* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:47

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 560 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.11.2009 14:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Iiiih, ihana!!! <3 Ekassa kuvassa mun mielestä paljonkin äidin näköä. Tuo isi-poika kuva on hellyttävä... Voi että.. :faint: :faint:

Muoks. Tokassa kuvassa äidin näköä :nod:

Ja hei, en mäkään vaihtanu sairaalassa kakkavaippaa :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.11.2009 14:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi hyvänen aika, miten suloinen poika :)

Vielä kerran paljon onnea!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.11.2009 15:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana Mörköpöpö! <3 :faint:

Toisella on jo niin "terävä" katse.

Kuvakansioita saa kyllä hommata ihan urakalla... meilläkin tulee lähes joka päivä otettua ainakin yksi kuva.. :nuts: :D Eikä olla vielä edes 1 vuoden ikään asti päästy..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 13.11.2009 15:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi, miten sulonen pikku-mies <3

Ja onnea vielä kerran tuoreille vanhemmille!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.11.2009 12:39 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Ihastelemassa aivan ihania kuvia <3 :(

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.11.2009 13:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania kuvia teidän pikkuisesta! :faint: Toivottavasti pääsette tänään kotiin ja arki lähtee luistamaan hyvin! :yep: Tulehan sitten kertomaan, miten koiruli ottaa uuden tulokkaan vastaan...ja muutakin tietysti... :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.11.2009 21:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana, supersuloinen poikanen! :faint: <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 16.11.2009 11:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pikaisesti ilmoittautumassa, että kotona ollaan. :bye: Lauantaina päästiin pois, kun oli kaikki arvot tarpeeksi kohdallaan niin äidillä kuin pojallakin. Tulen kertomaan kuulumisia myöhemmin, kunhan kerkiän. Miten voikaan olla näin kiireistä tämä arki. :D

Nyt tekemään kakkupohjaa, apekset ovat tulossa illalla katsomaan pientä, kun eivät synnärille päässeet.

Rouvaelämää
Blogi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.11.2009 21:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tulehan kertomaan taas kuulumisia kun ennätät!
Joko Viima on kotona, miten on vauvaan suhtautunut?
Ja kuviahan mä oisin aina vailla :eiii:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 13:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei taas pitkästä aikaa! :bye: Meillä on aika hurahtanut ohi ihan hirveän nopeasti. Ja joka kerta kun olen meinannut jotain kirjoittaa, on poju herännyt samoin tein. :doh: Nyt hän nukkuu tuossa vieressä, mutta epäilenpä, että ei kauaa... :D

Nimiäisiä vietettiin ennen joulua ja poika sai nimekseen Niko Toivo Tapani. <3 Pitkään pohdimme sopivaa nimeä ja vihdoin pääsimme yhteisymmärrykseen. Nyt on mukavaa, kun ei tarvitse puhua enää vauvasta tai juniorista yms., vaan saa kutsua nimellä. Vaikka vaikeaa se on ollut opetella sitä. Aina meinaa vaan tulla se "vauva" sieltä, kun jotain Nikosta juttelee. :D

Nikon ensimmäinen joulukin sujui ihan mukavasti. Aatto oltiin P:n kotona ja loput joulunpyhät Vammalan Ellivuoressa minun sukulaisteni kanssa. Tänä jouluna en voi kyllä puhua rentoutumisesta, oli nimittäin sen verran levoton joulu. Tai no, aatto sujui kyllä rauhallisesti, Niko nukkui melkein koko päivän. Siitä eteenpäin onkin ollut sitten kitinää ja käninää, kun on pienellä tainnut masu vaivata. Kakka on ollut kadoksissa aatosta saakka. Vain todella pahan hajuisia paukkuja on tullut. :yac:

P lähtee torstaina Ranskaan ja me jäädään pariksi viikkoa yksin tänne kylmään koti-Suomeen. Taidetaan kyllä lähteä Mummolaan, ettei ihan yksin tarvitse olla täällä kotona. Höperöksihän siinä tulee. Ja on sitten hiukan apuakin tuon koiran lenkityksissä, kun joka kerta ei viitsi ottaa Nikoa mukaan, kun ulos pitäisi mennä.

Hurjasti se aika menee. Parhaiten sen huomaa kyllä tuossa pojassa. Hän on jo kovin nauravainen ja juttelee kovasti. Ja tosi paljon koittaa jo kääntyillä kyljelleen. :shock: Mä olen luullut, että ihan vielä ei olisi noin kehittynyt, mutta taitaapa jokaisella lapsella olla oma tahtinsa kehittyä. Meidän Niko kun on ollut jo syntymästään kovin jäntevä poika. Yksi kaveri sanoikin tuossa ennen joulua, että ei ole koskaan nähnyt niin nuorta (ei voi sanoa pientä :D ), mutta niin jäntevää lasta. Kovasti kannattelee päätään, kääntyilee ja punnertaa istumaan, jos on hiukaakaan pystyasennossa. Tiedä vaikka tuo kävelisi jo puolen vuoden ikäisenä, kun on noin kiire kehittyä. :D

Jaahas, nyt alkaa päikkärit riittämään. Tässä vielä meidän joulukorttikuvamme pikku tontusta. <3

Kuva

Rouvaelämää
Blogi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 15:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oi kun suloinen pikkutonttu täällä!
Kiva lukea teidänkin kuulumisia :). Onnea Nikolle hienosta nimestä!

muokkasin hieman tuota onnittelua :oops: :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 16:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Voi miten kiva lukea teijän kuulumisia :) Onnittelut Nikolle komeasta nimestä <3 <3 Ei voi kun sydämiä pistää joka puolelle - on tuo pieni tonttunen kyllä niin ylisöpö <3 <3 Tosi kiva, että pääsette vähän mummolaan pojan kanssa siksi aikaa, kun mies on reissussa. Saa seuraa ja apuakin varmasti samalla :wink:

Hyvää uutta vuotta 2010 koko perheelle!

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 16:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihana pikku tonttunen teillä!! <3 Mua niin harmittaa oma saamattomuus, etten laittanut joulukortteihin poitsun kuvaa jossain tonttutamineessa, koska tiedän että joidenkin mieltä se olisi lämmittänyt. No, ehkä ensi vuonna sitten.

Meillä muuten on käännytty kyljelleen jo parin viikon iässä. Ihmeteltiin kun vauvankopasta löytyi aina kyljellään, alkuun luulin että mies oli käynyt kääntämässä, mutta itse se siellä asentoaan vaihtoi. Nytkin tykkää kovasti nukkua kylkimakuulla, ja sinne se kääntyykin melko nopsaan.

Mutta on muuten ihana katsella niitä hymyjä ja "juttelua". Vauva on kyllä maailman ihanin ihme! <3

Ja toivottelen minäkin teidän pikkuperheelle ihanaa loppuvuotta ja oikein upeaa tulevaa vuotta!!!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 16:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea Nikolle hienosta nimestä! :flower: Suloinen poika! <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 17:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oi, onpa täällä suloinen Niko-tonttu <3 Onnea hienosta nimestä ja kyllä se poika taitaa äitinsä näköinen olla :) Ainakin tuolla aiemmissa kuvissa just Saikin mainitsemassa 2. kuvassa näkyy ihan selvästi kenen poika on kyseessä :)

Ihanaa alkavaa Vuotta koko teidän perheelle :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 17:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa lukea teidän kuulumisia!! Ja todella suloinen tuo Niko-poika onkin. :) <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.12.2009 20:45 
No mutta onpas täällä veikeä tonttupoika. :D Aivan valloittava hymy! Onnea hienosta nimestä.

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.12.2009 15:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sori mä täällä kasteesta onnittelin vaikka teillä oli nimiäiset :oops: :oops:
Vähän pätkii välillä.. :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.12.2009 16:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

unneli kirjoitti:
Sori mä täällä kasteesta onnittelin vaikka teillä oli nimiäiset :oops: :oops:
Vähän pätkii välillä.. :D

Jep, niin pätkii täälläkin, samalla lailla. :oops: :D
Muoksin sen kasteonnittelun pois tuolta aiemmasta viestistä. :oops:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 30.12.2009 17:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi mikä ihana tonttupoika täälä onkaan!

Oli muutenkin kiva kuulla kuulumisia teidänkin arjesta :)
Tsemppiä vaan P:n ulkomaan reissun ajaksi. O On kanssa parin viikon päästä lähdössä kahdeks viikoks belgiaan ja kylläpä mäkin ajattelin ainakin toiseksi viikoksi majoittautua mummolaan :wink:

Oikein hyvää uuttavuotta teidän perheelle!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 31.12.2009 15:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana tonttupoika <3

Oikein lämmintä ja ihanaa vuotta 2010 teidän perheelle! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 05.01.2010 16:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanasti käynyt vieraita täällä mun päikyssäni. Hali ihan joka ikiselle, vaikken olekaan hirveästi kerennyt teille vastailemaan. :hug: Ja Niko kiittää kaikkia nimionnitteluista! Ja nyt näin muutaman päivän myöhässä toivotan vielä kaikille parempaa uutta vuotta!

unneli: Eikä haittaa vaikka vähän pätkii. Niin se aina toisinaan minullakin. :D

Jemppi: Jep, täällä mummolassa on kyllä kiva lomailla. Ei tarvitse lämmitellä taloa ja tehdä ruokaa, kun senkin äiti tuo valmiina töistä, kun on keittäjä ammatiltaan. Ja niin on minunkin mielestä ylisöpö tonttunen. <3

Saikki: Meilläkin jäi noi joulukorttien laitto vähän viimetinkaan ja mietin, että laitanko ollenkaan. No, jouluviikon maanantaina sitten lähti kuitenkin ykkösluokan mukana kulkemaan. Että jäi vähän viimetinkaan ylipäätänsä koko korttitouhu. :D Nyt kyllä tosin saatiin laitettua Nikon nimikin jo siihen, kun oli silloin viikonloppuna nimiäiset.

Vaari eilen juuri kauhisteli, ett√§ tuo poikahan k√§√§ntyy kohta jo ymp√§ri. Oli kuulemma mennyt aika lahjakkaasti kyljelleen ja melkein mahalleen asti. Nopeasti noi ihanuudet vaan keksii noita uusia taitoja. √Ą√§nteit√§ on alkanut tulla yh√§ monipuolisemmin ja √§iti ei tied√§ ett√§ itke√§kk√∂ vai nauraa, kun toinen niin tohkeissaan juttelee. <3

Ainiin, kyselit jo aikaisemmin, että mites Viima. No, Viima on Viima ja tohottaa edelleen samanlaisesti. Mustasukkaisuutta on silloin, kun kaikki häärää vauvan ympärillä ja häntä ei huomata. Minä saan ihan vapaasti olla vauvan kanssa, mutta muita tuppaa vahtimaan. Ja meillä on ruokakäyttöinen itkuhälytinkin. Viima tulee ilmoittamaan, jos olen jättänyt Nikon ulkoeteiseen nukkumaan, enkä kuule kun hän siellä itkee. Näppärää, ei tarvitse ostaa itkuhälytintä erikseen. Mutta siis kaikenkaikkiaan Viiman ja Nikon yhteiselo tuntuu sujuvan oikein mallikkaasti. Koira saa vauvaa haistella ja hiukan nuolaistakin kunhan ei meno ylly liian rajuksi.

Molly: Kiitos. :hug: Eikä haittaa pätkiminen sielläkään. :D

Ama: Kyllä siinä taitaa tosiaan äidin näköä olla. Syntyessään oli mielestäni kovasti isän näköinen, mutta on nyt muuttunut niin, että näyttää hirveästi samalta mitä veljeni tuon ikäisenä. Mielenkiinnolla odotan vielä, että muuttuuko silmien väri ruskeaksi, kun nyt ovat tumman siniset.

eiski: Kivaa kun olet piipahtanut täällä. Ja suloinen on minunkin mielestäni. <3

anna_maria: Tuo hymy on mielestäni ehkä parasta maailmassa tällä hetkellä. <3 Se auttaa kummasti jaksamaan niitä ei niin hyviä hetkiä.

pikkuhevonen: On se hyvä, että näitä mummoloita on olemassa. Kyllä olisi kotona ollut jo sormi suussa ja pinna kireällä, jos yksin olisi siellä ollut. :nod:

Serenity: Kiitos. :hug:

--------------------------------------------------------------------------------

Niko nukkuu vaunuissa pihalla päivän pitkiä päikkäreitä, joten äiti kerkesi amoilemaan.

Ollaan nyt mummolassa oltu uudesta vuodesta. Torstaina pitäisi mennä käväisemään kotopuolessa, kun on Nikon 2kk neuvola. Eka "rokotekin" saadaan. On siis se rota-rokoite, joka ei ole piikki. Suunnittelin myös, että torstaina menisin käymään kaupoilla neuvolan jälkeen, kun veli lupasi ostaa mulle uuden toppatakin joululahjaksi. Pitäisi siis mennä eka etsimään se. Hän sanoi, ettei lähde kauppaan mukaan, ellen mä tiedä mitä haen. Mennään kuulemma ovesta sisään-takki mukaan hyllystä-kassalle-ovesta ulos -kaavalla. Niin innokas shoppaaja hän on. :D

Heh, mun pitäisi muuten kirjoittaa parasta aikaa sellaista vähintään 15-sivuista esseetä, jonka palautuspäivä on perjantaina, mutta jotenkin mä en vaan saa aikaiseksi. Sitä ei siis ole vielä aloitettukaan. :D Pikkuisen voi tulla kiire. Yhdeltä kaverilta kyllä saan hänen esseensä viime vuodelta samoista opinnoista, joten voi olla, että mun esseestä löytyy kovasti samoja juttuja. Tai sitten jotain samoja juttuja mun aikaisemmista esseistä. Kierrätys kunniaan. :D Ennen tuota koulua kirjoitin kaiken tunnollisesti itse, mutta tuolla on niin älyttömästi hommaa ja tehtävää, ja kaikki kuitenkin pyörivät samojen teemojen ympärillä. Mä en näe mitään ideaa alkaa keksiä enää mitään uutta väkipakolla, kun helpommallakin pääsee. Olenkin sanonut, että en mene siitä mistä aita on matalin, vaan siitä mistä pääsee ali. Hyi hyi, laiska minä. :D

Jaahas, pitänee taas käydä tarkistamassa, että onko vaunissa herätty. Eipäilen kyllä, sillä nämä päikkärit ovat yleensä vähintään kolmetuntisia. Mun ehkä olis kannattanut myös mennä nukkumaan, kun olisi tilaisuus, mutta meneehän se aika netissäkin surffatessa. :D

Rouvaelämää
Blogi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.01.2010 10:41 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ceraci kirjoitti:
. Ja meillä on ruokakäyttöinen itkuhälytinkin.

Eih, nyt repesin :lmao2: Mut siis hyvähän se on, että Viima pitää laumastaan huolen :) Kirjoitit, että Niko muistuttaa paljon veljeäsi pienenä. Meillä on IHAN sama!! Mun mielestä meidän poju on kuin ilmetty enonsa.. Pitäs joskus ihan kaivaa jotain lapsuusajan kuvia, ja vertailla niitä. Tietty miehen puolen suku näkee pojan piirteissä isän näköä, ja mun puolen suku äidin näköä. Ylläri :D

Mitkäs oli uudet mitat 2kk neuvolassa? Meillä onkin ens viikolla jo se 3kk neuvola. Hurjaa miten nopsaan aika menee. 3kk sitten olin jo sairaalassa odottamassa, että jotain tapahtuu. Voi että.

Mutta siis, ihana oli lukea kuulumisia. Mä täällä en ole hirveästi ehtinyt pyörimään, ja oon nyt tehnyt päikkykierrosta ihan urakalla. Jos vielä ehtis omaankin jotain kirjoittamaan ennen kuin poitsu herää :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.01.2010 10:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vierailemassa :bye:

Ihania kuvia löysin täältä teidän pienokaisesta!! :faint: On kyllä ollut ihan syntymästä saakka aivan mielettömän hurmaava tapaus :)

Ja kyllä tuota kierrätystä noissa kouluhommissa on aina mun mielestä hyvä käyttää! Mä olisin varmaan vieläkin koulussa jos en olis tajunnu aina välillä pyytää kavereitten vanhoja tehtäviä uusintakäyttöön :wink: :lmao2:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.01.2010 14:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Niko on nukkumassa, ruoka tulossa hellalla ja pöntössä tuli, että talo lämpiää, niin äitikin kerkeää välillä amoilemaan.

Saikki: Pitääkin oikein neuvolakortista kurkata, että mitä Niko viimeksi painoi. Eli 2kk neuvolassa painoa oli 6990g ja pituutta 63,8cm. Pään ympäryskin näyttää olevan jo 42cm. Huh, mikä jötkäle tuo jo on. Ei ihmekään, että mulla on käsivoimat kasvaneet tosi paljon kun on Nikoa nostellut. :sweat:

Ja kumma kyllä, mulla on sama juttu, että ei oikein kerkeä täällä pyörimään. Ihan kuin olisi muutakin tekemistä. :D

annelii: Kiva kun olet käynyt vierailemassa. Ja samaa mieltä olen kanssasi, että on hurmaava poika. :D

Juu, kierrätys on pop. En ole varmaan ensimmäisen opiskeluvuoden jälkeen kirjoittanut ainoatakaan esseetä tai muuta pidempää tehtävää kokonaan "alusta". :D

---------------------------------------------------------------------------------

J√§nn√§ juttu, t√§√§ll√§ ei ole tapahtunut oikeastaan mit√§√§n, mutta koko ajan tapahtuu kaiken laista. :D Arki on alkanut sujua ja p√§iv√§ on selv√§sti rytmitetty. √Ąidin oma aika on n√§in p√§iv√§ll√§, kun poju vet√§√§ 2,5-5 tuntiset p√§ikk√§rit. Eilen sain kudottua valmiiksi Nikon pipon, jonka aloitin jo viime vuoden puolella. T√§n√§√§n ajattelin kutoa oman tossuni valmiiksi, jota olen tehnyt viimeksi osastolla Nikon syntym√§n j√§lkeen. Yrit√§n siis rentoutua k√§sit√∂iden parissa, kun nyky√§√§n on niin v√§h√§n sellaista omaa l√∂h√∂aikaa.

Eilen oli vihdoin jälkitarkastus. Juteltiin aika pitkään tämän ihanan äitiysneuvolan terkan kanssa. Hän on kyllä niin mahtava, että oikein ikävä tulee, varsinkin kun en hirveästi tykkää meidän lastenneuvolan terkasta. :? Valitin ja vuodatin sitten väsymyksestä, imetysvaikeuksista ja kaikesta muustakin, joka mieltä painoi. Hän oli sitä mieltä, että mun kannattaisi mennä juttelemaan hiukan psykologin kanssa, mutta minä perusjääräpäänä en sitten ottanut lähetettä. Mun on vaan niin hirveän vaikeata puhua vieraan ihmisen kanssa mistään "ongelmista", kun on tottunut siihen, että pitää näyttää siltä, että kaikki on hyvin ja kaikki sujuu hienosti. Itkuhan siellä tuli. Hän kyllä ihanasti vakuutteli, että saan soitta hälle edelleen, jos tuntuu siltä, että joku on huonosti. Pitää sanoa, että ikävä tulee kyllä häntä.

Itse jälkitarkastuksessa oli kaikki ok. Kohtu oli supistunut hyvin, vaikka siinä oli hiukan alkukankeuksia. Ja lääkäri sanoi kohdun painuneen taakse kallelleen. En kylläkään tiedä, miten se siellä ennen raskautta on ollut, eipä ole kukaan aikaisemmin sanonut. :?

Huomenna on tiedossa erityispedan luento. √Ąiti miehineen tulee Turkuun hoitamaan Nikoa, kun armas mieheni l√§htee kavereidensa kanssa jo t√§n√§ iltana viikonlopuksi p√§mpp√§√§m√§√§n ja pelaamaan tietokoneella. Mulla on luento kerran kahdessa kuukaudessa ja pakko tietty olla sitten juuri silloin pois. :auts: Pirut, l√§htek√∂√∂n. Saanpahan olla viikonlopun rauhassa. :x Taidan l√§hte√§ elokuviinkin lauantai-iltana, jos iso-mamma ottaa Nikon muutamaksi tunniksi hoitoonsa. Haluaisin kovasti n√§hd√§ Avatarin ja Sherlok Holmesin.

Jaahas, riisit taitavat olla kypsiä. Enää pitäisi päättää, että teenkö tonnikala- vai kanasalaattia. Kumpaakin löytyisi, mutta mä en osaa päättää. :D

Rouvaelämää
Blogi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 560 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 17.08.2018 03:47