* UKK    * Etsi

Tänään on 16.08.2018 02:31

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20.06.2004 20:50 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Olen kamala jännittäjä - ja nimenomaan häissä. Polvet tutisee ystävienkin häissä, joudun aina tarraamaan penkistä, etten horjahda ja pyörry... Omat häät on tulossa ja JÄNNITÄN jo aivan sairaasti sitä, miten pystyn seisomaan koko toimituksen ajan...

Otanko rauhoittavan tabun vai kossu/konjakkipaukun ennen marssia? Mikä olisi paras tapa rentouttaa itsensä?

Voiskohan evl. lut. -toimituksessa istua koko ajan niin kuin kuninkaallisissa häissä ikään... :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.06.2004 23:49 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Minäkään en ole noiden rauhoittavien lääkkeiden kannalla! Äärimmäisiin tuskatiloihin ja tämähän on luonnollista jännittämistä ;) Vaikka sitten pyörtymiseen asti :D

Mutta oikeesti, miksi sitä nyt jännittää niin kamalasti? Sehän on maailman toiseksi luonnollisin asia :o
Mielikuvaharjoittele tilanne niin monta kertaa, että sen koittaessa oot täysin varma mitä tapahtuu, niin ei jännitäkkään ihan niin paljon...
Ja sovi sulhon kanssa joku puristus tai hymy vinkki jännittämisestä, menee huomio toiseen eikä hoksaa jännittää :)
Puhu asiasta kaikille mahdollisille tutuille, sekin helpottaa, kun sen tunnustaa tutuille.

Toivottavasti oot humoristinen ;) Kysy papilta voitko istua koko toimituksen ajan :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.07.2004 08:38 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Muakin jännittää ihan kamalasti se, kun täytyy seistä alttarilla ihmisten edessä. Mulla on ollut paniikkihäiriön oireita, mutta lääkkeitä en ole koskaan tarvinnut. Mut mitäs tehdä, kun sekin jo rupes hikoiluttaan ja huimaamaan, kun ompelijalla seisoin paikallani, että ompelija sai lyhennettyä puvun helmaa. :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.07.2004 09:38 
Poissa
Vihkimisen asiantuntija
Vihkimisen   asiantuntija

Monille omat häät ovat ensimmäinen ja ainoa tilanne, jolloin joutuu olemaan suuren joukon keskipisteenä - jännittäminen on siis normaalia! Kaikenlainen mielikuvaharjoittelu on paikallaan. Voi myös sanoa itselleen "Minulla on lupa jännittää". Usein nimittäin se, minkä itseltämme kiellämme tiukasti, aiheuttaa eniten ongelmia.

Pieni tujaus taskumatista ei tee pahaa, mutta se on sitten vain PIENI tujaus. Minä olen kerran sanonut vihkiparille, kaasolle ja bm:lle että jos ei pullon korkki mene kiinni NYT, minä en vihi...

Takuuvarma konsti jännittämiseen on ajatella edessään olevia alasti. Tässä tapauksessa siis sitä vihkipappia.... Omasta jännittämisestä kannattaa myös kertoa papille, koska useimmilla meistä on omat konstimme helpottaa morsiusparin oloa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.07.2004 09:54 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Jatkaisin vielä tuohon Lunen kysymukseen sanomalla, että rauhoittavien ja alkoholin vaikutusmekanismi on sama. Tässä mielessä niillä ei ole eroa, mutta eroa on siinä, että rauhoittavat lääkkeet väsyttävät (varsinkin ensikertailaista), ne saattavat puurouttaa puhetta, aiheuttaa päänsärkyä, jopa pahoinvointia ja se vihkiminen saattaa mennä melkoisessa usvassa.. eli en suosittele rauhoittavia, ellei kyseessä ole tosiaan paniikkihäiriöstä kärsivä morsian, joka neuvottelee asiasta lääkärin kanssa (eli saa tilanteeseen sopivia lääkkeitä).

Rauhoittavien kanssa ei sitten voi ottaa alkoholia, sekin kannattaa ottaa huomioon.

Tömpsy tai pari ( ja sen papin ajattelu alastomana :D ) auttaa takuuvarmasti jännittäjiä, jos puhutaan normaalista jännittämisestä. Jos kyseessä on sitten "todellinen" paniikkihäiriö, sen kanssa jännittäminen saattaa pilata kauniin hetken ihan turhaan. Silloin mars lääkäriin, vaikka käsilaukussa olisikin pakkaus hätäpillereitä.

Kannattaa myös ajatella; Mikä on kamalinta mitä siellä alttarilla voi sattua, jos jännittää? Miten itse suhtautuisit kirkon penkissä häävieraana jos morsianta tai sulhoa vähän jännittäisi? Liikuttavaahan se on, tosin ei sille, joka tärisyttää kukkakimppua valkoisin sormin ja pelkää pyörtyvänsä siihen paikkaan :)

Lopuksi, tuo jännittäminen kertoo myös siitä, että tilanne on tärkeä ja ainutlaatuinen. Jos se ei olisi tärkeä, sitä ei jännittäisi. Jännitys kertoo myös odotuksesta.. Tässä valossa ajateltuna, pieni jännittäminen saa aika kauniin raamin :)

:hug:

Admiina

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.11.2004 13:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on sovittu, että minä, isäni ja kaksi kaasoani ja mahdollisesti sulhanen ja bestman juomme lasilliset samppanjaa ennen vihkitoimitusta, ihan rohkaisuksi. Meillä on kuvaus ennen vihkimistä ja sen jälkeen hetki aikaa rauhoittua ennen toimitusta. Sellainen mukava yhdessäolon hetki ennen yleisen juhlinnan alkua. Pelkään vaan, että jo häämarssi saa mut liikuttumaan niin että vollotan matkan alttarille...

-Kuki-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.11.2004 15:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hankalampi juttu...

Periaatteessa ei rauhoittavien ottamisessa mitään pahaa ole, mutta niitä pitäisi voida käyttää jossain ennen. Vaarana on, että nukahtaa jaloilleen. Tiedän ihmisiä, jotka puhuvat ammatikseen, mutta jännittävät sitä silti ja ottavat siihen rauhoittavia. Admiina jo totesikin, että alkoholilla ja lääkkeillä on sama vaikutusmekanismi, joten jos olisin itse kova jännittäjä kävisin lääkärin luona keskustelemassa asiasta ja harkitsisin asiaa.

Alkoholilla voi tulla liian "jännittämättömäksi", sitten häävieraat jännittävät selviääkö morsian vihkimisestä sammumatta.

Sunista tuli rouva 19.8. 2006
Pienen pojan äidiksi 15.9. 2008
"Iita" syntyi 8.4. 2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.11.2004 11:53 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ensinnäkin: liikutus on herkkää ja kuuluu häihin. Toisaalta yltiöpäinen vollotusherkkyys jännittää ymmärrettävästi itseä etukäteen.

Liikutukseen auttaa luomukonstit: Kun alkaa itkettää kamalasti, keskitä huomio hetkeksi johonkin tosi tavalliseen asiaan. Kun kävelet alttarille, hymyile iloisesti ja tutkaile vaikka naisten kampauksia ja pukuja tai laske askeleitasi. Liikuttuneiden sukulaisten kasvojen tarkastelu itkettää vain yhä enemmän. Alttarilla voi laskea vaikka seinätiiliä tai tutkia keskittyneesti alttaritaulua. Tilanteeseen voi myös valmistautua eli luoda etukäteen jonkin rauhallisen ja ehkä hassunkin ajatusmallin, jonka voi sitten tempaista käyttöön, jos itkettää. Voit etukäteen katsoa esim. jonkun leppoisan luontodokumentin ja sitten jännällä/itkuisella hetkellä miettiä niitä maata rapsuttelevia hassuja pieniä myyriä tms. Kun pahin itkunpuuska menee ohi, voi taas 'palata ajatuksissaan' häätilanteeseen.

En nyt tarkoita, että KOKO häätoimitus pitää viettää ajatellen arkisia tai niitä näitä. Liikutushan velloo yleensä ohimenevinä puuskina ja niitä kyyneleitä tursuavia puuskia voi tosiaankin itse hillitä em. konsteilla.

Kemiallinen rauhoitus on tosi huono vaihtoehto. Se turruttaa ja koko ihana hetki voi jäädä usvan peittoon, mikä on sääli.

Pieni napsu konjakkia tms. sen sijaan voi laukaista täriseviä lihaksia eli auttaa jännitykseen, ei niinkään liikutukseen.

Kuulostaa ehkä vaikeaselkoiselta, mutta tämä oman pään sisäinen itsesuggestioon perustuva 'luomurauhoitus' toimii testatusti tositilanteessa!! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.04.2005 14:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos oikein oikein kovasti jännittää ja pelkää 'näyttämöllä' olemista,
kannattaa vaikka käväistä omalääkärin puheilla - beetasalpaajista on
monille apua. Ne laskevat sydämen sykettä ja siten poistaa käsien,
äänen ja koko tytön tärinän - eikä kädetkään hikoa samalla tavalla.
Eikä beetasalpaajat ole varsinaisia rauhoittavia joista ilm. edellä on ollut
puhetta.

Mutta kannattaa harkita jospa kestää tuon jännityksen ilman lääkkeitä -
ehkä tilanne raukeaa kun pääsee alttarille kultansa viereen! :kiss2:

Niin ja jos lääkkeitä avukseen ottaa, ei oikein kuohuvaa sen jälkeen voi
juoda - ainakaan kovin iloisin seuraamuksin.. Itse tiedän, että jänskättää
kovasti, mutta ei sitä kukaan huomaa kun ei tartte mitään esitelmää
pitää! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2005 01:59 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

jos meinaa ottaa jotain rauhoittavaa lääkettä ennen vihkimistä on sitä ehdottomasti kokeiltava aikaisemmin!!!! miedonkin rauhoittavan vaikutus tottumattomalle on melkoisen erilainen kuin yksi pieni "tömpsy". näin sairaanhoitajana olen ehdottomasti sitä mieltä että "terveelle" ihmiselle riittää kyllä pieni tujaus vaikka kaonjakkia. siinä vaikutuskin menee ohi huomattavasti nopeammin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.12.2005 16:33 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minäkin pelkäsin, että rupean itkemään alttarilla ja olihan mieheni taskussa tätä varten nenäliina odottamassa ( ihana, kummini tekemä kangas nenäliina, jossa käsin tehdyt pitsit)
Itkusta ei ollut tietoa. Kesken vihkimisen vilkaisin miestäni ja mies vilkaisi samaan aikaan nin jännitys purkautui nauruna. Saimme äänen pidettyä loitolla, mutta vihki väki oli luullut, että itkemme, kun olkapäät hytkyivät. Kieltä piti purra, jotta sain naurun lopetettua. Noloa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.12.2005 22:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

taapertaja, ihana kuulla että teillä on ollut noin vapautunut tunnelma vihkimishetkellä, vaikkakin sitten jännityksen seurauksena. Eikä se ole ollenkaan noloa että naurattaa, pitäähän hääparilla olla kivaa yhtä elämän suurimmista askeleista ottaessaan! Mielestäni avointa hekotustakin nolompaa on armoton vollottaminen, tulee väkisinkin mieleen että noinkohan shotgun wedding tämäkin tapahtuma on :D.
Ymmärrän kyllä sekä itkeskelijöitä että naureskelijoita, kauhulla tässä odotellaan omaa reagointia. Yleensä mulla on hermostuksissani tapana hihitellä itsekseen, toisaalta taas olen ihan armoton romantikko ja vähäinenkin viittaus avioliittoon, ikuiseen rakkauteen sun muuhun (mistä sitä vihkimistilaisuudessa nyt jauhetaankaan :o) saa silmänurkat kostumaan... Esim. ainakaan mitään kovin pitkiä lupauksia tuskin pystyn sopertamaan :( .
Kävi miten kävi, varmaa on ainakin se että hääpäivänä tällä morsiolla on maha kuralla, ja pahemman kerran onkin :oops:. Tää "mahalla jännittäminen" on vissiinkin jonkinasteinen sukuvika, joten saattaapi olla että toiletit ovat hyvinkin ahkerassa käytössä ennen vihkimistä. Ei parane syödä liikoja aamulla, sen verran tosin kuitenkin ettei pyörtyä kopsahda keskelle käytävää :faint: (sukuvika tämäkin...).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2006 15:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itse pillahdan itkuun aina, kun kuulen häämarssin... Ja tietysti jo pelkkä vihkiminenkin jännittää aivan suunnattomasti :( Tässä mietinkin jo, miten selviän alttarille asti ilman, että koko naama lainehtii...

Varmaan (pieni) rohkaisuryyppy voisi olla paikallaan, mutta nyt luin myös uusimmasta Häät-lehdestä (kesä-syksy 2006), että luontaistuotekaupoissa myydään nimenomaan jännittämiseen tarkoitettuja Rescue remedy -nimisiä tippoja... Voisi olla mukavampi vaihtoehto kuin rauhoittavat tai alkoholi, ja luulenkin, että kokeilen niitä...

Olin muuten kaasona yksissä häissä, joissa bestmania jännitti niin paljon, että hän pyörtyi. Onneksi sulhasen etupenkissä istuva veli huomasi, ja "otti kopin". Morsian ei huomannut koko juttua ollenkaan (kun olivat siis selin), mutta sulhanen huomasi. Sulhasta rupesi kovasti naurattamaan, ja morsian oli aivan varma, että sulhanen oksentaa kohta, kun niin paljon hytkyi... :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2006 15:37 
Poissa
Sivustovastaava
Sivustovastaava

Sanoisin, että noilla luontaistutekaupan rauhottavilla ei kyllä yleensä ole mitään hirmuisen huomattavaa vaikutusta sen enempää kuin valmisteaineiden natustelulla suoraan. Jos tilli tuntuu rauhoittavan sellaisenaan, mikä ettei, mutta itse en ole koskaan kuullut yhdenkään jännääjän sanovan, että vastaavat rohteet ovat helpottaneet oloa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2006 15:55 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Olen ollu haissa missa morsian on katsonu kattoon koko toimituksen ajan ettei ala itkemaan...myos haissa missa pari tirskui jannityksen takia kaikelle mita maistraatti sanoi :D Itkeminen tai nauraminen ei mielestani hairitse ketaan vihkitilaisuudessa...ja jos jannittamisen pelkaaminen on niin kauheaa, niin voittehan te aina menna ihan vaan omalla porukalla (lahimmaiset vain mukana) suorittaa vihkiminen ja sit jos haluaa isot juhlat niin muut vieraat tulee vasta juhlaan mukaan :clap:

Pieni "tomsy" ei myoskaan ole pahitteeksi :)

kun käsikädessä kulkea saa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2006 22:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä voin kertoa ihan omasta kokemuksesta, että hekotin koko maistraatti vihkimisen ajan. Niin vakavaa ja mun mielestä oli aikas hölynpölyä se puhe ja en vaan voinu olla nauramatta. :D Mut sit siinä vaiheessa ku tokasin tahdon ni jännitti vähäsen, mut sit myöhemmin avioliiton siunauksessa ei sit jännittäny enää ollenkaan se tahdon.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.03.2006 19:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ite jännitän ehkä eniten sitä, että alan itkemään. Muutenkin itken herkästi. Ja aivan varmasti ihan pelkkä jännistykin on kova. Sitten, kun jännitän, saatan alkaa nauramaan ihan hysteerisesti - koulussa kerran esitettiin jotain ryhmätyötä, niin mun oli pakko lähteä käytävään rauhoittumaan, kun naurusta tullut loppua. Eli nyt aloin sitäkin pelkäämään. Eli luultavasti on pakko keksiä jotain jännitystä laukaisevaa juttua, joka ei kuitenkaan saa nauramaan ihan ääneen :o :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2006 10:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä sitten yksi semmoinen morsian jolla on tuo "oikea" paniikkihäiriö... Välillä tuntuu ettei selviä koko hommasta, välillä taas että eihän siinä mitään. Mikä teitä muita eniten jännittää/hirvittää häissä? Mä olen alkanut pohtia myös tätä henkistä puolta, eli mitä jos kaikki muuttuukin häiden jälkeen tai mies alkaa käyttäytyä eri tavalla... :doh: Tiedän itsekin että ne on naurettavia ajatuksia, mutta kertokaa muutkin kokemuksia! Varsinkin pahat jännittäjät, miten selvisitte kirkosta ja muuttuiko suhde?

EDIT: Rauhoittavat on käytössä välillä muutenkin, mutta yritän selvitä ilman, ettei sitten tarvitse jättää kuohuvia väliin. Se tömpsy taitaa mun tapauksessa tarkoittaa aika montaa :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2006 11:16 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Itse olen ollut aikaisemmin ihan hirveä jännittäjätyyppi. Jopa ääneen lukeminen luokassa oli ihan hirveää, ääni tärisi ja tuntui, että tukehdun. Lopulta aloin jännittää sitä jännittämistä eli eniten pelkäsin sitä, että joku huomaa kuinka paljon jännitän ja joudun naurunalaiseksi jännittämiseni takia.

Pikkuhiljaa olen kuitenkin päässyt pahimmasta jännittämisestä eroon. En minä vieläkään tykkää kauheasti isolle yleisölle esiintymisestä, mutta pystyn sen kuitenkin tekemään jos on tarve. Olen pitänyt jopa koulutustilaisuuksia täydelle auditoriolliselle ihmisiä. Mua auttoi jännittämisen kanssa juuri se mistä Nicepastori tuossa aikaisemmin jo mainitsi eli annoin itselleni luvan jännittää. Sanoin myös esim. aloittaessani jotain esitelmää jo valmiiksi kaikille kuuntelijoille, että nyt jännittää, niin mun ei tarvinut miettiä sitä, että huomaakohan joku, että mua jännittää kun tein sen jo kaikille heti aluksi selväksi, että kyllä, jännitän.

Suosittelen siis puhumaan jännitämisestä hääpäivänä jo etukäteen mahdollisimman monelle vihkimistä todistamaan tulevalle. Ja vihkimistä on tosiaan lupa jännittää ihan jokaisella, ei varmasti kokeneinkaan esiintyjä pysty suhtautumaan omaan vihkimiseensä ihan neutraalisti sillä se on kuitenkin niin tunteita herättävä tapahtuma. Ja eihän se mitään haittaa jos itkettää, sehän on ihan luonnollista olla tunnekuohun vallassa omissa häissään. Eikös sitä jopa vähän odotetakin, että morsian edes yhden kyyneleen tirauttaa silmäkulmastaan vihkimisen aikana?

Hääpäiväromaani

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2006 14:56 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Pau2 kirjoitti:
Mikä teitä muita eniten jännittää/hirvittää häissä?

Totta puhuen en osaa yhtään vielä edes ajatella että mua jännittäis :? mitäs jännittämistä tollasessa tilanteessa on?

Todellisuudessa mä varmaan sit punastelen (mulla lehahtaa kaula aina punaseks jännityksestä) :oops: ja juoksen vessaan koko ajan :D

kun käsikädessä kulkea saa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2006 16:01 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kyllähän se itse tilanne varmasti sitten jännittää, mutta en usko tunteen olevan ylitsepääsemättömän hallitseva. Voipa tosin olla, että nautiskelen itsekseni rauhoittuen vaikkapa kuohuviinilasillisen ennen H-hetkeä... Olemme mieheni kanssa molemmat harrastaneet teatteria, joten yleisön eteen asteleminen tuntuu yksistään hauskalta. Mahtavaa olla huomion keskipisteenä! :girl:

Liikutuksesta sitten... En ole koskaan ollut erityisen herkkä liikuttumaan, mutta äitiys teki kyllä tepposet tunne-elämälle. Pikkuneitimme ristiäisissä piti pyyhkiä silmiä hihaan moneen otteeseen, kun olin nenäliinasta kieltäytynyt vedoten siihen että "enhän minä ikinä tällaisissa tilanteissa vetistele". En usko itse vihkitilanteen itkettävän, vaan sen että näen meitä juhlimaan kerääntyneet ihmiset. Pitänee siis varautua sillä vedenkestävällä ripsivärillä...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2006 19:03 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Häihin vajaa 2kk... Vielä ei jännitä, mutta osaan jo aavistaa oireeni hääpäiväaamuna:
- yöllä en ole nukkunut silmäystäkään
- jännitysfinni koristaa nenääni/leukaani/otsaani
- vatsa on paisunut ilmapalloksi eikä laske mihinkään, vaikka juoksen sata kertaa vessassa (ja totta totisesti juoksenkin)
- kirkon käytävällä katsomme isän kanssa vahingossa toisiamme ja alamme MOLEMMAT kyynelehtimään varsin runsaasti (tämä tapahtui viimeksi ylioppilasjuhlissani)
- hiki valuu alas naamaa ja kainaloita, puku kastuu kainaloiden alta...
- jännitys purkautuu kovana päänsärkynä siinä ruokailun jälkeen juhlapaikalla

Tässä vaiheessa (huom. tässä vaiheessa) olen ajatellut helpottaa jännitystäni seuraavasti:
- ajattelen, että isäni tosiaan liikuttuu vähintään yhtä paljon kuin minä. Ehkä joku muukin juhlaväestä on liikuttunut. Ne, jotka eivät itke, ovat kylmiä ja tunteettomia :que:
- sulhanen ja hänen sukunsa puolestaan tärisevät hervottomasti, tämä on heille täysin tyypillinen jännitysoire...
- pappi on lähes ensi kertalainen siinä kirkossa, hänkin ehkä jännittää
- onneksi sain sen pienen viskitujauksen autossa ennen kirkkoon kävelyä. Onneksi meillä on ehtoollinen, jos viski ei auta. Onneksi koko juhlaväki saa ehtoollisen. :oops:
- minulla on vielä Hääkoordinaattorin ja Pääsuunnittelijan rooli ylläni ja tehtäväni on huolehtia, että kaikki menee hyvin -eihän työssä ennätä jännittää

- ja hups, meidät on vihitty!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.06.2006 23:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mulla on kans sellanen ongelma ton jännittämisen kanssa,kun mua rupee aina naurattaan ja etenkin just kirkossa :D Mä oon ihan paniikissa et jos saan kauheen naurukohtauksen alttarilla ja kun sitä ei saa loppumaan millään.Apua!Kun en ees tahalleni... :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.07.2006 21:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hui, en tiiä, mitä tapahtuu kirkossa kun kyyneleet alkaa valua jo pelkästään sen tilaisuuden ajattelemisestakin! Oon oikea suihkulähde! :(
Siis onnen kyyneleitähän ne on, mutta ois se kamalaa, kun ei sais sitä itkua loppumaan. Pitäisköhän mennä uudestaan meikkiin kirkon jälkeen?!? :lmao2:

Jännittää varmaan kanssa jonkun verran, mutta tällä hetkellä ainakin tuntuu siltä, että oon vaan onnessani siellä kaiken keskipisteenä ja vedän shown kotiin olemalla luonnollinen ja hymyileväinen morsian. En yleensäkään hirveesti jännittele esiintymisiä ja onhan mulla sulho siinä rinnalla tukena ja turvana... ja sitä ennen iskä ja kaaso! Meinaan kyllä silti jonkun pienen rohkaisunapsun ottaa ennen alttarille menoa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.07.2006 08:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tää morsian sai eilen jopa monta paniikkikohtausta kirkkoharjoitusten jälkeen. Kun häihin on runsas kaksi viikkoa niin nyt mä en oikeesti tiedä miten selviän vihkimisestä pyörtymättä. Tai sitten jännitän etukäteen niin etten enää kirkossa "jaksa" jännätä. En tiedä. Itkemistä en pelkää. Pahinta on se, ettei tiedä miten reagoi tuommoisessa tilanteessa. :? Jos tietäisi niin osaisi varautua... Hassua tosiaan miksi jännittää niin kovin sellaista tilannetta, jota on monta vuotta odottanut!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.08.2018 02:31