* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 21:11

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kaasoasiat
ViestiLähetetty: 19.01.2004 18:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Täällä puidaan kaikki kaasoihin liittyvät asiat. Ainoastaan kaason lahjat ovat omassa ketjussaan täällä. - Emmi

Hei!
Voiko morsiamella olla kaksi kaasoa? Miten tehtäviä voisi jakaa kaasojen välillä?
:o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Kaasoista
ViestiLähetetty: 19.01.2004 19:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on kaksi kaasoa, joille tehtäviä on jakautunut ihan tasaisesti. Toinen on apuna täällä asuinpaikkakunnalla ja toinen häärää sitten siellä missä juhlat pidetään. Oli ihan ensimmäisen kaason toive saada joku avustamaan..... Ja eipä tervinnut pähkäillä kumpaa pyydän kun pyysin molemmat!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 19:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Mulla on kaksi kaasoa...kai niitä voi olla niin monta kun katsoo tarpeelliseksi.... :?

Toinen on läheisempi ja hoitaa tän henkisen puolen eli on tukena ja turvana ennen häitä, häissä ja häiden jälkeen...
Kun sitten toinen soittelee pitopalveluja, kampaamoja yms ja tekee hinta -laatu vertailuja.... :worship: minun ja mieheni apuna.

Varmaan juhlapäivänäkin toinen on minun tukena ja toinen cateringin, vieraiden bändin yms. tukena :) :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 19:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minullakin on kaksi Kaasoa. Kaasoni ja Bestman huolehtivat suurimmaksi osaksi ohjelmasta/leikeistä, mutta eniten apua tarvitsen sitten vasta hääpäivänä. Eli toinen Kaasoni on apunani päivän menoissa mm. meikkaukset, kampaamo, puvun laittaminen ym. Ja toinen Kaaso Bestmanin kanssa hoitavat muita juoksevia asioita kuten kukkien nouto. Tarkemmin en ole vielä päättänyt ja haluan vielä keskustella molempien Kaasojeni kanssa porukalla, jotta jokainen olisi tyytyväinen :)
Ainoa varjopuoli tässä on, että molemmat Kaasoni asuvat minusta n. 600km päässä, siellä missä itse hääjuhla on. Ei voi joka päivä nähdä ja selvittää juttuja. :pc:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 19:58 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Minullakin surkuna on se, että kaasoni asuvat opiskeluiden takia tällä hetkellä kaukana minusta :?
Mutta onneksi puhelimat on keksitty ja netti, eli tiedonvälitys on nopeaa! Ja ainahan me löydämme aikaa tapaamisillekin!

...ja eniten minä niitä kaasoja tartten juuri ennen h-hetkeä ja itse juhlapäivänä! :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 20:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on kaaso ja apukaaso :) Siskoni ois halunnu morsiusneidoks niin tittelöin sen sitten apukaasoksi kun en halunnut että se ihan sivuun jää. Ja ihmettelijöille tiedoks niin sisko on 13 wee

SE päivä on 7.8.2004

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 20:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minä halusin vain yhden kaason, jotenka minulla on yksi kaaso ja kolme morsiusneitoa. Näin siksi että on ainakin selvää kuka hoitaa ja mitä. :wink: Morsiusneitojen tehtävä on tehdä lähinnä mitä kaaso heille määrää ja hoidella hääpaikalla / kirkossa pikkujuttuja, kuten ohjelmalehtisten jakoa yms.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 21:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minullakin on kaksi kaasoa. Toinen toimii enemmän henkisenä tukena ja tulee mukaan pukuostoksille, toinen on seremoniamestarin apuna ja myöskin minun apunani. Toinen heistä on jo Rouva :worship: , joten häneltä löytyy käytännön tietoa paljon enemmän kuin itseltäni.

Molemmat varmaankin, ainakin puheidensa mukaan :D haluavat auttaa askarteluissa ja koristeluissa. Yhtenä syynä siihen että halusin "kakkoskaason" on se, että toinen kaasoni on opiskelemassa aika kaukana, enkä tiedä kuinka paljon hän pystyy/jaksaa/haluaa olla käytännön järjestelyissä apuna. Kaikki kuitenkin perustuu vapaaehtoisuuteen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.01.2004 21:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

minulle tulee myös kaksi kaasoa,toinen asuu samalla kylällä ja ajatuksena on,että hän hoitaa apunani käytännön jutut,kuten koristelujen tekemisen jne...Toinen asustaa kauempana(varsinainen kaaso) ja hänen tehtävinään on lähinnä poltarit ja se henkinen puoli hääpäivänä...Tämän apukaason tehtäviä hääjuhlassa on ainaki lahjapöydän hoito.Varsinainen kaaso hoitaa juhlien ohjelmapuolen yhdessä bestmanin kanssa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2004 09:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sen vielä lisään että minunkin kaaso ja suurin osa morsiusneidoista asuvat kaukana minusta ja hääpaikastamme. Onneksi on näppäriä yhteydenpitovälineitä olemassa. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2004 10:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on yksi varsinainen kaaso ja hänellä kaksi apulaista.
Kaaso ja toinen apulaisista ovat jo nyt suurena apuna,vaikka häihin on vielä vuosi aikaa :girl:
Toinen apulaisista astuu kuvaan sitten polttareiden ja hääjuhlassa auttamisen myötä.
Kaasoni siis on se joka on "aina" paikalla,vaikka asuukin noin 350km päässä.toinen apulaisista on täällä,samalla paikkakunnalla kuin minä ja häät,joten isona apuna hänkin on,paikan koristelun,puvun ym kanssa.
Sitten toinen apulainen on kyllä täälä samalla paikkakunnalla,mutta astuu kuvaan vasta myöhemmin.

Miehelläni on yksi BM,veljensä.

Ainoa ongelma koko kuviossa on se ettei yksikään heistä ole oikein seremoniamestari-tyyppiä...Näillä näkymin se on minun kaasoni joka juontaa illan ohjelman,mutta sen ajan hän on minulta pois ja sen ajan minun tukenani on toinen apu-kaasoista... AAARRGGHH !
Tämä on niin tätä! :x
Häihin on vielä lähes vuosi aikaa ja olen jo nyt hermo-raunio järjestelyjen suhteen! :justiina:
Se mikä on ihanaa,minä ja kaasoni olemme sitä mieltä että no matter what,päivästämme tehdään täydellinen :clap:

edit : parit kirjoitus häröt :chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2004 11:29 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kaksi kaasoa pyysin minäkin. Eiköhän molemmille jotain tehtävää löydy... Tosin toinen kaaso ei laulakaan kirkossa, joten nyt sitten pitäisi päättää, kumpi pitää kimppua! Toinen sitten varmaan lukee raamatunpätkän kirkossa. :?

-Sapiska

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2004 10:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on 1 kaaso ja se riittää. Mitään varsinaisia tehtäviä hänellä ei ole, mutta tulee mukaan sovittamaan pukua ja on menossa mukana sitten vihkimispäivän aamusta asti. Juhlassa kaaso on ihan tavallinen vieras.

Choko

Yksi heistä! - Choko -

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2004 06:14 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kai häissä voi olla niin monta apuria, kun haluaa... millä nimellä niitä sitten kutakin kutsuu..

Itselläni kaksi kaasoa. Halusin kummastakin kaveripiiristäni yhden, koska asun nyt eri paikkakunnalla kuin mistä olen kotoisin. En ole varsinaisesti ajatellut heille mitään tehtävää, mutta eiköhän niihin kuulu olla henkisenä tukena nyt suunnitteluvaiheessa ja sitten häissä. Jostakin kumman syystä kummatkin vain hierovat käsiään yhteen, että "nyt saadaankin sitten keksiä jotain kivaa" :choir:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2004 17:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Enkö mä tosiaan oo vielä pistäny lusikkaani tähän soppaan :o
No, mulla on yksi kaaso, vaikka olis ollu useampikin ystävä joka olis ansainnu sen tehtävän ;) Valitsin kuitenkin sen joka asuu lähimpänä ja siten myös eniten ehtii ja pystyy helppimään. Vaikka valtavasti olen saanut ja varmaan vieläkin saan apua muiltakin ystäviltä :)
Kiitos vaan jos joku teistä sattuu lukemaan tätä :flower:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2004 12:23 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Mulla piti olla kaksi kaasoa, mutta niistä toinen (paras kaverini) ei suostunutkaan... :x Noh, varmasti tämä ainukainen hoitaa homman kuitenkin erittäin kunniakkaasti ja pääasiahan on, että henkilö on halukas ja innoissaan tehtävästä. Kaaso on lähinnä tukena suurena päivänä ja pitää kukkia kirkossa. Myös koristeluun ja häähössötykseen on apuna :D

Lisäksi meillä on naispuolinen seremoniamestari ja miehellä veli bestmanina. Bestman tulee englannista, joten muuta hänen kontolleen ei tule kun puhe juhlapaikassa (jaa, ja tietty seisoo kirkossa vieressä). Seremoniamestari sitten huolehtii tapahtuman kulusta juhlapaikalla ja ohjaa vieraita.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2004 13:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä on yksi kaaso (siskoni) ja sitten yksi bestman (sulhasen kaveri). He ovat enemmänkin henkisenä tukena hääpäivänä.

Lisäksi meillä on yksi seremoniamestari (ystäväni) joka hoitaa juhlissa ohjelman ja katsoo että kaikki sujuu suht koht hyvin.

Kovin paljon ei olla hommia heille sälytetty ja toivotaankin, että voisivat juhlapäivänä juhlia muiden mukana.

-krisu-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2004 21:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on kaksi kaasoa!
Molemmat tietty rakkaita ystäviä. Toisen olen tuntenut ala-asteesta ja toiseen tutustuin 18-vuotiaana.
:hug:

Löydymme puuhailuinemme täältä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2004 12:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minulla on vain yksi kaaso. Haluan kuitenkin tehdä niin monta asiaa itse, että turha niitä hommia jaella monille, kun sitten kuitenkin itse säätää koko ajan niitä. Kaason toimii myös seremoniamestarina juhlassa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.05.2004 13:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

enkös mäkään ole vielä laittanut tätä muka tänne... :o ihan oli sellanen olo että olen laittanut...

:oops: mulla on kolme.. :oops:

no mutta nimityksistä viis, kaikille perusteet:
hyvä ystävä, joka on jo naimisissa, joten sieltä tulee sitten sitä näkökulmaa ja järjestelyihin huomioita joita itselle ei tule mieleen. koska hänellä on pieniä lapsia, toivoi itselleen apuria. Niinpä siskoni on mulla askartelu/polttarivastaavana, koska asutaan samalla paikkakunnalla (molemmat ystävät ovat eri paikkakunnilla..). Toisesta hyvästä ystävästä tuli sitten musiikkivastaava, koska hän asuu juhlapaikkakunnalla ja tuntee bändin.

välillä tuntuu hullulta kun on niin 'monta' mutta toisaalta kun tehtävät on jakautuneet kaikille sopivassa määrin, ja kukaan ei ole 'turha' niin onkos sillä niin väliä?
se kuka kirkossa pitelee kimppua jne, on vielä auki. ei misssään nimessä kuitenkaan ameriikan malliiin kaikki kolme rivissä.. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2004 10:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Mullakin on kaks kaasoa. Toinen on siskoni, ja toinen ulkomailla asuva ystäväni, joka on lähinnä "apukaason" tehtävissä jo välimatkastakin johtuen.

Nyt olen tässä pähkäillyt, että kuinkas ne seisovat kirkossa? Luultavasti siskoni pitelee kukkia, koska hän on "ykköskaaso". Mutta seisooko tämä toinenkin edessä tyhjin käsin, vai onko parempi istuttaa hänet penkkiin :o . En haluaisi, että hän tuntee itsensä syrjäytetyksi tällä menettelyllä. Molemmat henkilöt ovat kuitenkin minulle tärkeitä, ja haluaisin jakaa tehtävät niin tasapuolisesti kuin voin. Morsiuskimppuja on kuitenkin vain yksi. :?

Kokemuksia & mielipiteitä, pliis! :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.06.2004 11:45 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Minulla kaasoja tulee olemaan viisi!

Syy siihen on että en todellakaan osaa parhaista kavereistani päättää yhtä joka hoitaisi kaason tehtävät. Olemme olleet kymmenen vuotta ystäviä, ja porukka on pysynyt koko tämän ajan erittäin tiiviinä. Olen meistä ensimmäinen joka menee naimisiin ja tiedän että kaikki odottavat pääsevänsä mukaan häiden suunnitteluun ja haluan heidät kaikki tuekseni.

Olen varmasti outolintu, mutta jos jollakin olisi kokemuksia tällaisesta isommasta kaaso-poruksta :grouphug: , olisi kiva kuulla kommentteja...

Niina O.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.06.2004 16:24 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Minulla tulee olemaan kaksi kaasoa. Tehtäviä ei ole vielä jaettu, enkä ole niitä vielä pahemmin miettinytkään. Auttavat järjestelyissä ja hääjuhlassa. Tarkoitus kuitenkin on järjestää siten, että he myös voivat nauttia hääjuhlasta täysin rinnoin siten, että ei kokoajan tarvitse olla jotakin tekemässä.

We took a second chance on love
And it carried us away
Now it's getting stronger day by day"
(Helen Hoffner)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.06.2004 09:04 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mulle tuleekin nyt loppujen lopuksi kolme kaasoa :choir:
Kaksi on mun lapsuuden ystäviä, joista toisen kans asiasta on sovittu jo barbileikkien yhteydessä, toinen naitto mut ja mun miehen yhteen, ja kolmas on miehen sisko, koska olen myös hänenkin kanssa ystäviä ja hänellä on myös tota kokemusta häistä, omat ja ystävien. Meniköhän monimutkaseks? :o Nii ja miehelle tulee sittenkin kaksi bestmaniä....
Tehtävät jaetaan tasaisesti jotta kaikki voi nyt sitte nauttia häistä! :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.06.2004 09:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on kaks kaasoa, mutta toinen ei ole ihan niin virallinen, mutta kaasoksi häntä kutsun kun on ollut kovasti avuksi askarteluissa sekä tekee mulle meikin ja kampauksen. Ja toinen on järkänny polttareita ja hoitaa hääjuhlaa <--- on ollut ennenkin kaasona, joten homma varmastikin hoituu :D .
Ja pitäähän sitä olla molemissa käsissä olla joku joka ottaa kiinni jos alkaa pyörryttämään :faint:
:lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 21:11