* UKK    * Etsi

Tänään on 16.08.2018 01:06

Alueen säännöt

Tällä foorumille saa jättää mainoksiksi luokiteltavia viestejä ainoastaan yhteistyökumppanimme. Liity hääyrityshakemistoon. http://www.amoriini.com/fi/PALVELUHAKEMISTO/

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 88 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: KYMENLAAKSO
ViestiL√§hetetty: 04.05.2004 12:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tähän ketjuun kerätään Kymenlaakson alueen juhlapaikkoja ja keskustellaan niistä.

Huom! Viestin alkuperäinen teksti on muutettu ketjujen yhdistämisen yhteydessä - foorumiavustaja Lili

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.05.2004 11:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Häitä ei ole vielä vietetty Moisiossa, mutta tullaan viettämään 3 viikon päästä ;D
Yläkerran juhlasalissa on tuoleja vaikka kuinka paljon, ja siinä pienessä huoneessa juhlasalin vieressä (niitä yhdistää iso oviaukko) on myös pöytiä... samoin juhlasaliin voi tuoda pöytiä jos alakerran ruokasalista niitä jää jäljelle.

Ollaan menossa nyt lauantaina palaveria pitämään Moisioon, voin ensi viikolla laittaa enemmän infoa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.05.2004 12:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva juttu! :)
Kerro sitten miten meni ja minkälaisen fiiliksen sait paikasta ja työntekijöistä.
Itse asiassa suunniteltiin itsekin menevämme sinne vähän katsastamaan paikkoja ensi viikon lopulla, kun ollaan siellä suunnalla käymässä. Palaillaan asiaan! :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.05.2004 12:57 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Moisio katsastettu ja sovittu menu, pöytäkoristelut, kattaukset yms yms.

Hirmusen mukava mun mielestä heidän emäntä, ja tilathan on tosi hienot! Meille tulee käyttöön pääruokasalin lisäksi kaksi seuraavaa huonetta, 2 jää siis tyhjiksi. Toiseen niistä laitetaan bändin taukotila.
Vessat on isot, siistit! Uusittu itse asiassa ...olikohan vuonna 2001. Meidän kuvatkin otetaan sielä, on sen verran hieno paikka mun mielestä :)

Kannattaa mun mielestä ehdottomasti harkita tätä paikkaa! On ainakin mulla helpottanut kaikkea hirveesti, kun tekevät itse ruoan ja servetit yms kuuluu hintaan, ei oo tarvinut laskea pitopalveluiden tarjouksia tms.

17 päivää vielä, ja sitten juhlitaan Moisiossa ;D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.05.2004 16:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hmm, tuo hääkuvien otto siellä paikanpäällä kuulostaa kyllä oikein hyvältä idealta! :) Miten sellainen järjestyy...siis onko teillä joku tuttu vai voiko ihan valokuvaamosta pyytää tulemaan hääpaikalle kuvaamaan? Onkohan se kallistakin?
Kerrothan sitten miten teidän häät sujui, kunhan palaat takas honeymoonilta. :wink:
Paljon onnea häihin ja tsemppiä loppuvalmisteluihin!!! :hug:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.05.2004 10:24 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Meille tulee valokuvaaja Kouvolasta, hän on kuvannut paljonkin Moisiossa :) Tiesi heti missä huoneissa kannattaa mitäkin kuvia ottaa, ja ulkoakin oli paikat hallussa. Maksaa muuten saman verran kuin studiokuvaus, mutta kuvaajalle pitää maksaa kilometrikorvaus, eli tekee jotain 10e, ei paha!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.06.2004 13:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Juhlat Moisiossa juhlittu, voin suositella kaikille!! Ruoka oli taivaallista, kakku...ah niin hyvää! Kaikki toimi hyvin, ei voi moittia!

Kirjoittelen tätä arlandan kentältä, matka pariisiin on hyvällä mallilla :)

Jos haluatte lisätietoja niin kysykää, viikon päästä vastailen!

T. Tintturella

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.06.2004 09:38 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä en ole ollu häissä siel moision kartanolla mut kahet synttärit on siellä pidetty! Ruoka oli tosi hyvää, oon aika arvosteleva sen suhteen koska oon itse ravintola alalla! Tilat on toimivat ja kauniit! :yep: Minun häät on Kirjokiven kartanossa ja sieläkin ruoka saleja on useampi.... varmaankin toimii! Yläkerran sali on varmasti toimiva tanssehin! :dance:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 23.06.2004 19:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tintturella: Hienoa, että häät sujuivat hyvin Moisiossa! Mekin käytiin katsastamassa vähän paikkoja siellä muutama viikko sitten. Täytyy sanoa, että oli vielä kivemmat tilat, kuin mitä esitteistä aavistelin. Ja tuo sinun hyvä ruokakokemus rohkaisee kyllä meitä pitämään tämä meidän hääpaikkana! :)
Minttura: Kiitos, kun kerroit kokemuksia. Olen itsekin ravintola-alalla, joten ruoan toimivuus häissä on tosi tärkeää.
Itsekin tosiaan pidin tiloista, kun kävin katsomassa. Ainoa, mikä mietityttää, on aika jyrkät portaat yläkertaan...huonompijalkaiset, vanhemmat ihmiset voi kokea ne hankaliksi. Noh, heidän pitää sitten vaan välttää turhaa edestakaisin ravaamista kerrosten välillä. :o
Mun häät on vasta 7.5.2005, joten tässä ehtii vielä monta pulmaa keksiä ja selvittää.
Tsemppiä Minttura suunnitteluihin! :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 24.06.2004 19:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moision kartano on valtavan suosittu, joten ehdotan että kiirehditten sen varaamisen suhteen ellette ole sitä jo varanneet!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 27.06.2004 21:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Juup, ollaan varattu jo! :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.07.2004 14:55 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Onnittelut berry ihanan juhlapaikan varaamisesta! Teille tulee ikimuistoinen juhla kauniissa puitteissa!
Kivana yksityiskohtana kerrottakoon, että onnittelumaljoja kohotettaessa mun ja sulhon maljat oli sidottu satiininauhalla yhteen, kauniin näköstä :) Vieraiden keskuudesta kuului asiaankuuluva kohahdus kun se hopeatarjottimelta laskettiin roikkumaan vapaasti meidän väliin :)

Ne portaat kieltämättä oli vähän jyrkät, laajahelmaisen hameenkin kanssa piti pitää kieli keskellä suuta niitä alas tullessa. Mut hyvin meillä kaikki niiden kanssa pärjäsi, jopa suvun vanhimmat ja ihan nuorimmat pysyi pystyssä :)

Ihanaa häiden suunnitteluaikaa teille! :kiss:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2005 18:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

heikunkeikun kirjoitti:
Laittakaapa ehdotuksia Kotkan alueen juhlapaikkatarjonnasta. Ja jo häitään juhlineet antakaa palautetta eli ruusuja/risuja käyttämistänne paikoista!!?? Täällä tuleva morsmaikku etsiskelee juhlapaikka.. :bye:

saara80 kirjoitti:
:bye:
Kärkisaari tulee ekana mieleen.
Ystäväni menee siellä tänä kesänä naimisiin.
Sitten Keisarin satamassa myös on häitä vietetty... sitten on tietty Meriniemi mutta ei se varmaan oikein ole kiva loppujen lopuksi. Viimeksi ainakin itse olin siellä niin se oli vähän rempallaan ja palvelu ei oikein sujunut ...

El&Sa kirjoitti:
Heippa!
Tulin kertomaan paikasta nimelt√§ Saaripirtti Mussalossa. Se on urheiluseuran (Mussalon Oras) pit√§m√§ seurantalo, jonne mahtuu ainakin 150 vierasta. Eli siin√§ on iiiso sali jonne kaikki mahtuvat, b√§ndilava, ja pienempi huone (jossa meill√§ tarjoillaan ruoka). Miinuspuoli on, ett√§ vett√§ ei ole l√§hell√§, ja pihana hiekkakentt√§ (l√∂ytyy kyll√§ nurmikkoakin). Toisaalta sitten taas parkkipaikkaprobleema on sill√§ ratkaistu! Olen ollut siell√§ muutamissa h√§iss√§, ja mun mielest√§ se on isoihin kemuihin ihan ykk√∂spaikka Kotkassa! Hintaa en ole kysynyt (koska haluan sen hinnalla mill√§ hyv√§ns√§), mutta muutama vuosi sitten se oli maksanu jotain p√§√§lle 300 ‚ā¨, ja se varataan koko viikonlopuksi pe-su. Mun mielest√§ ei paha... Kannattaa soittaa ja kysy√§ n√§ytt√∂√§!
Huh huh, innostuimpasjaarittelemaan... :)

t. E

h&j kirjoitti:
heippa hei,

meidän olisi tarkoitus mennä vihille toukokuussa -06 ja juhlapaikkaa ollaan etsimässä. saaripirtti on jo mennyt, honkalasta ei tykätty kuten ei myöskään tapiolasta, soihtula oli samantyylinen kuin saaripirtti mutta hivenen kaukana karhulasta. kertokaa vinkkejä pikaisesti!! tuntuu että kotkan seudulla ei montaa paikkaa ole missä häät voi järjestää jos ei haluaisi pitää ravintolassa.

-vinkkejä tarvitaan-

Sykerö kirjoitti:
Karhulassa on Seuratalo Sampo, jossa monet ovat viettäneet häitään.
Yhteystiedot löytyvät netistä.

El&Sa kirjoitti:
Nyt en ole varma minkä niminen tää paikka on, mutta Tiutisessahan on myös työväentalo...

t. E

HelinäKeiju kirjoitti:
Meidän häät vietettiin 16.7.05 kotkan Höyrypanimon juhlasalissa/auditoriossa. Ja kaikki tarjottavat olivat Ravintola Keisarinsatamasta. Suosittelen kaikille lämmöllä. Henkilökunta todella osaavaa ja mukavaa ja mikä parasta, Ravintola Keisarinsatamassa tarjoillaa mitä ihaninta ruokaa. Menuunkin voi itse suunnitella oman mieltymyksen mukaan.

piupikkunen kirjoitti:
Sitten on myös paikka nimeltä Hovinkoski.. entinen maanpuolustuskerho. Aivan mahtavalla paikalla jokirannassa Kyminlinnassa.. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2005 18:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

jepjep kirjoitti:
Onhan Haminassa esim. Ravintola Vantti, Ravintola Tullimakasiini, Husulassa Vehkalinna, sekä liuta erilaisia seurantaloja. ..Yhtään Romanttista paikkaa en kyllä keksi...

Jonspe kirjoitti:
Onhan Haminassa tosiaan noita paikkoja, niin työväentaloja kuin lavojakin, mutta tosiaan sellaisia romanttisia ja kauniita paikkoja (siis missä voisi ottaa miljöökuviakin) ei tunnu Haminan alueelta löytyvän, ja naapurikunnat taas eivät tule kysymykseen. :o

Noh, onneksi on vielä pari vuotta aikaa miettiä. 150-200 henkeä pitäisi johonkin kyllä saada mahtumaan :)

Kiitoksia kommenteista, ja lisää saa laittaa tulemaan, jos keksitte jotain.

nellamari kirjoitti:
Suosittelen käymään siellä Vantissa. Mullakin oli suuria ennakkoluuloja, mut kun sulhasen painostuksesta lähdin sinne käymään niin :faint: Se jos mikä on romanttinen paikka ja miljöökuvia saa niin meren rannalla kuin "muumitornissakin"

muoks: sinne Vanttiin ei kyllä taida mahtua ihan noin paljon vieraita, reilu 100 luulisin

mussukka1 kirjoitti:
Meillä on heinäkuussa häät Haminassa, vieraita noin 200. Itse etsin myös Haminasta juhlapaikkoja ja vaihtoehtoja ei montaa löydy. Vehkalinna olisi ollut mieluinen, vaan liian pieni. Ravintoloihin ei haluttu edes lähteä.
Vaihtoehdoiksi j√§i oikeastaan Vilniemen seurantalo sek√§ ty√∂v√§entalo keskustassa. Kallistuttiin j√§lkimm√§iseen. Romantiikasta en tied√§, paikkana meid√§n mielest√§ upea ja koristelulla saa paljon aikaiseksi. Muutenkin tarpeeksi iso ja mukava sis√§piha. Eik√§ tosiaan hinnalla pilattu. Meille maksaa 170 ‚ā¨. P√§√§st√§√§n jo torstaina laittamaan paikkoja ja sunnuntaina siivous sitten kun jaksaa. Monessa paikassa kun pit√§√§ olla jo siivottu seuraavana p√§iv√§n√§ puoleen p√§iv√§√§n menness√§.

Katja =) kirjoitti:
Meillä kanssa häät heinäkuussa -05. Paikka on Vehkalinna. Pitopalvelu suositteli sitä, hyvä keittiö "ruoanlaittoon" ja astioiden pesuun.
Vieraita on näillä näkymin tulossa vähä alle sata, joten paikka on juuri sopivan kokoinen ainakin meille. Ei se niin romanttinen paikka ole kuin vantti, mutta vieraat ainakin mahtuu samaan tilaan ja oman boolin voi tehdä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2005 18:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kamomilla-81 kirjoitti:
Omat h√§√§mme tanssitaan Kouvolan Upseerikerholla jossa en ole koskaan ollut vieraana. Kovasti olen kuullut kommenttia siit√§ ett√§ ei ole mukavaa kun vieraita joutuu jakamaan kahteen huoneeseen, samoin paikan A-oikeudet jakavat hieman porukkaa kahtia. Me kuitenkin tyk√§ttiin puitteista, on nimitt√§in todella kaunis sis√§lt√§! Meid√§n mielest√§mme on my√∂s k√§tev√§√§ kun talon puolesta hoituu kaikki ruoka- ja tarjoilupuoli eik√§ edes pahaan hintaan (mallimenujen hinnat 25-32‚ā¨/hl√∂).

morsmaikku kirjoitti:
Jos etsit juhlapaikkaa Kouvolan seudulta, niin Elimäkihän on siinä ihan vieressä, jossa sijaitsee kaunis Moision kartano.

:bye: Foorumiavustaja Morsmaikku

Kamomilla-81 kirjoitti:
Taidanpa olla tekemisen puutteessa kun tällänen kokoelman tekeminen on pyörinyt mielessä jo jonkin aikaa...
Eli tässä hieman kollaasia kuntaseiskan juhlapaikoista. Lisätkää ihmeessä lisää mitä olen jättänyt mainitsematta, en nimittäin varmaan tiedä edes kaikista mahdollisista!

Tuulensuoja eli vanha kaupungintalo, Kouvola
- Keskeisellä paikalla Kouvolassa, kaunis keltainen puurakennus.
- Juhlasali 100 paikkaa
- Koko taloon mahtuu 200 hlö
- Saa viedä omat juomat

Upseerikerho, Kouvola
- Lähellä Kouvolan keskustaa
- Tilaa noin 200 vieraalle
- Tiloista ei peritä vuokraa mutta talon pitopalvelua tulee käyttää
- A-oikeudet

Moision kartano Elimäellä, josta enemmänkin keskustelua morsmaikun laittaman linkin alla.

Korian pioneeriravintola ja sotilaskoti

Kestikartano Aurantola, Jaala

Kartanohotelli Radansuu, Iitti
http://www.kartanohotelliradansuu.fi/

Pitokartano Kurjenmiekka, Kausala

Orilammen maja, Valkeala
http://personal.inet.fi/yritys/orilammen.lomakeskus/

Minttura kirjoitti:
Laitanpa tänne linkin omaan juhlapaikkaan! :)

http://www.kirjokivenkartano.fi

Sijaitsee Valkealassa, Vuohijärvestä eteenpäin.

Myy kirjoitti:
Heippa!

Kamomilla-81 kiitos kuvista. Mekin tanssimme häitämme upseerikerholla ensi kesänä (näköjään vähän teidän jälkeen, joten kokemuksia odottelen kesäkuussa :wink: ). Emme ole vielä ehtineet käydä katsastamassa paikkoja. Ajattelin kysäistä, että oliko tuolla isossa salissa jokin tietty kohta, johon bändi mahtuu soittamaan? Olen ollut vuosia sitten upseerikerholla häissä, mutta kuvien perusteella muistikuvat eivät ole ihan kohdallaan... :) Tosin onhan siellä ollut remonttikin tässä välissä.

Kamomilla-81 kirjoitti:
Elikkä mie olen ymmärtänyt asian niin että tuon joulukuusen kohtaan asettuu bändi. Tuossa on tuommoinen iso pöytä jota ei hääkattauksiin tehdä (siis meillä ainakaan) ollenkaan.

Beatrice kirjoitti:
:bye:
Halusin vain tuoda tänne yhden juhlapaikan lisää, eli Kunnalan marja ja matkailu.
Kotisivut löytyy ainakin googlettamalla tuolla nimellä :)
Olen yksissä häissä ollut siellä ja paikka oli oikeen mukava.

Minttura kirjoitti:
Kiitos Beatrice vinkistä. :wink: Itse en edes tienny tuosta paikasta.

Beatrice kirjoitti:
:bye: Tuon tänne llisää paikkoja :)

Kymen paviljonki
olen ollut parissa häissä ja on kyllä erittäin siisti sekä viihtyisä.

Marmut kirjoitti:
Sulli kirjoitti:
onko kenelläkään kokemuksia Tuulensuojasta, joka sijaitsee ihan Kouvolan keskustassa?

rrepo kirjoitti:
Tuolla Sippolan suunnalla on toinenkin paikka, nimittäin Viljamaan Ravintola (http://www.viljamaanravintola.fi). Vaikka onkin ravintola-tyylinen niin olen kuullut paljon kehuja paikasta ja palvelusta.

Kamomilla-81 kirjoitti:
Mulla on ylppärijuhlat vietetty Tuulensuojassa :)
Tuulensuoja on kiva pieni juhlapaikka ihan keskustassa. Sitä vuokraa Kouvolan kaupunki ja vuokrahinta oli markka-aikaan 800mk. Siellähän ei ole omaa pitopalvelua. Vieraita sinne mahtuu mukavasti noin 100. Juhlatilana siellä on iso sali, pienempi sivusali, ja noutopöytä on omassa huoneessaan keittiön yhteydessä. Juhlia siellä ei voi kovin myöhään, hälyt menee muistaakseni siinä yhden aikaan yöllä päälle. Väritykseltään se on vaaleanvihreä-vanha roosa sisältä.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2005 18:56 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Maxwell kirjoitti:
Oletteko viettäneet häitä Jaalassa Aurantolassa? Millaisia kokemuksia on esim. kyseisen paikan tarjoiluista? Kuinka paljon olette voineet vaikuttaa ruokalistaan esim. tiettyjen erikoisempien ruokalajien osalta (omat reseptit, ruoka-aine-allergiat, gluteenittomat vaihtoehdot jne).

Kävimme katsomassa paikkaa, mutta nyt talviaikaan esim. se tallinvintti vaikuttaa vähän latomaiselta ja nuhruiselta. Vaikea kuvitella miltä se näyttää kesällä ja juhlakuntoon somistettuna.

Entä lähiseudun muut palvelut: löytyykö morsiamelle valinnanvaraa kampaajien suhteen? Entä ammattitaitoisia valokuvaajia? Haluaisimme ottaa miljöökuvia joten emme tyydy tavallisiin studioportetteihin.

Kuulimme että suunniteltuna hääpäivänämme olisi Jaalassa "kesäkauden avajaiset" eli väkeä olisi silloin liikkeellä paljon. Saako silloin kirkon seudulta parkkipaikkoja häävieraille vai tunkeeko festivaaliyleisö autonsa myös kirkon pysäköintialueelle?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 15.09.2005 18:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

annis kirjoitti:
Onko kukaan juhlinut häitä taikka muita juhlia Tapiolan seurantalolla Kotkassa? Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 28.09.2005 14:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Muistaakseni Tapiola sijaitsee Sutelassa (Prismaa lähellä..) ja me olimme viime vuonna serkkuni häissä siellä.

Ihan ok paikka, ei mikään suuren suuri.. en osaa arvioida kuinka paljon vieraita häissä oli, pikkasen ahdasta oli pöydissä, mutta vieraat kuitenkin viihtyivät.

Tosin se hiekkatie sinne ei järin silmää miellytä :shock: Siinä matkan varrella kun sattuu olemaan aika karsean näköisiä pihoja.. Mutta eipä ne talolle näy! :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.10.2005 19:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tapiolan talolla ollaan oltu mekin ystävien häissä parisen vuotta sitten. Kiva paikka oli, mutta ei kovin suurelle seurueelle :) Ja ne pihat tosiaan siinä matkan varrella :doh:

Meidän häät pidetään parin viikon päästä Tiutisessa työväentalolla.
Noin 120 vierasta pitäisi mahtua sinne.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.10.2005 09:16 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Joulutahti05 kirjoitti:
Mitä juhlapaikkoja kun kirrkona Iitin kirkko??
Elikkäs ensi kesää ajatellen tai syksyä, mitä muita juhlapaikkoja tiedätte kun Kurjenmiekan ja Moision kartanon?

Kouvolan keskusta ei oikein houkuttele kesähäille kun mieluiten ottaisin paikan, jossa vettä lähellä... Sievä pitäisi olla ja tilat max. 100 vieraalle!

:kiss:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.10.2005 19:36 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Joulutahti05 entäs kartano Radansuu? Se on Iitissä ja ihan sen vanhan puukirkon lähelläkin, jos vaan oikein muistan... :o
http://www.kartanohotelliradansuu.fi/

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.11.2005 17:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos ei hirveän suuria häitä suunnittele, niin Kotkassa (sutelassa) ihan kosken rannalla on paikka nimeltä Koskenäyräs. Olemme itse viettämässä häitämme kyseisessä paikassa.
Se on a-klinikan omistama, tosi kaunis hirsirakennus. Kuvia löytyy mun päikystä jokunen.
Meille on tulossa n.70 vierasta ja kaikkien pitäisi mahtua, 80:lle kuitenkin enintään tilat riittävät.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.01.2006 15:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

tietääkö kukaan kotkan seudulta tunnelmallista hääpaikkaa (mieluiten meren ääreltä), jossa itse talon ei tarvitsisi olla erityisen suuri, mutta jossa olisi pihana nurmi-tai hiekkakenttä, johon voisi pystyttää teltan?
maijanranta on t√§llainen, mutta koska paras yst√§v√§ni vietti h√§it√§√§n siell√§, haluaisin itse¬ījonkun muun paikan.
kaikki vinkit tulevat todella tarpeeseen! kiitos siis jo etukäteen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Paikka rannalta..
ViestiL√§hetetty: 19.01.2006 22:08 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Miten olisi Luovin maja? Se on kyllä pitkän ja kapean tien päässä,mutta meren rannassa ja paikkaa on kyllä remontoitu viime aikoina.. Kaupungilta tiedusteluja siitä..

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 19.01.2006 23:27 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

kiitos vinkistä.
kyselen heti huomenna.
siinä olisi tiettyä nostalgiaa, kun paikalle on hiihdetty niiiin monena talvena... kerran jopa kaaduin vikassa jyrkässä mäessä niin, että kylkiluu murtui.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 88 viesti√§ ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.08.2018 01:06