* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 05:52

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kathrynin Arki
ViestiLähetetty: 25.10.2013 16:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wanhan Rouwan Paluu

Kuva

Lyhyesti:

- Rouvana vuodesta 2007 alkaen... Onnellisesti <3
- Kaksi suloista lasta: Miska 10/2006 ja Marike 2/2012 <3
- Punainen tupa ja perunamaa löytyy
- Lähihoitaja ja sairaanhoitajaopiskelija
- Amoissa ollut monenmonta päiväkirjaa... Jokohan tämä kestäisi pidempään?

Kuva

Turn loose the heaven within

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kathrynin Arki
ViestiLähetetty: 25.10.2013 16:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä TAAS(?!?!)

*huokaus* Varmaan pisin tauko minkä olen täältä pois ollut... Mutta jännä vain huomata, että tänne veri vetää... Tosin nyt tulin muistelemaan menneitä, kun olen innostunut foorumeilla notkumisesta ja hups... Huomasin olevani täälläkin päivittäin. Joten jos ei muuta niin omaksi iloksi oli päiväkirja pistettävä pystyyn!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.11.2013 14:11 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Ihanaa, olenkin miettinyt, mitä sulle mahtaa nykyään kuulua.
Ilmoittaudun siis lukijaksi <3

Terkuin: ent. EmmiJohanna

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.11.2013 19:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa takaisin kera uuden päikyn :bye:

Itselläkin ollut pitkiäkin taukoja ja nyt olen silloin tällöin päivitellyt päikkyä! Ihana saada lisää "vanhempia" Rouvia takaisin <3 Odotan jo täällä teidän kuulumisia :)

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.11.2013 21:38 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Moikka!

Minäkin täällä taas notkun, nyt tosin taas hääpäikkyä kirjoitellen, kun jos saataisiin nyt ne häät onnistumaan!

Mutta piti vain sanoa tervetuloa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.11.2013 08:47 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tervehdys minultakin. :) Käyn aina välillä täällä kurkkimassa, että onko kukaan tuttu käynyt kirjoittamassa.

Tiedäthän, että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti?
Vaikka tää nuoruutemme kesii väistämättä ja vaipuu vanhuuteen.
-Samuli Putro-

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.11.2013 05:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi ihanaiset <3 Ihana huomata, että meitä "vanhoja" vielä täällä liikkuu <3

tiikerinpentu :bye: Mitäs sinulle nykyään kuuluu? Ei ole muuten pitkä aika kun sinua mietin :o Onks sulla jotain päikkyä täällä missä voisin käydä kuulumisia lukemassa??

Jemppi :bye: Kiitos avustasi vanhan päikyn poistossa. Kiva aloittaa "puhtaalta pöydältä" täällä :D

Cordelia :bye: Utelen sinulta samaa, kuin tikrunpennulta. Eli onkos sulla päikkyä täällä? Mun viimeinen muistikuva teidän elämästä on että ostitte talon ja aloititte remppaamaan sitä? Kuinkas siinä kävi?

Lauren :bye: Sinäkin vielä täällä!! Mitäs teille kuuluu? Sinulla ei taida olla päiväkirjaa täällä?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.11.2013 05:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Niitä kuulumisia...

On se vaan jännä, että tänne sitä vaan tuntee kuuluvansa! Ajatella! Mä olen ollut naimisissa kuusi vuotta ja notkun vieläkin hääfoorumilla :oops: Mutta onneksi en ole ainoa :wink:

En nyt ala monen kuukauden tapahtumia kertailemaan :o Mies on sama, lapsia on kaksi ja talokin on sama kuin ennen. Työkään ei ole välissä muuttunut :D Viime kesänä tosin tapahtui meidän perheen arjessa jotain todella merkittävää. Mun appiukko kuoli ihan yllättäen ilman mitään varoitusta. Vaikeahoitoinen sepelvaltimotauti (jotai ei oltu ikinä diagnosoitu) ja infarkti oli kuolinsyynä. Mä olin siinä tilanteessa elvyttämässäkin. Voisi oikeastaan sanoa, että oli aika biojäämätuote kesä :? Mutta elämä on jatkunut. Esikoiselle ukin poismeno on ollut tosi kova pala. Poika oli niiiin ukin poika kuin olla ja voi. Anoppi on päässyt mukavasti jaloilleen, vaikka alkuun tuntui, ettei selviä siitä millään. Voin muuten käsi sydämellä sano, etten toivo kenenkään joutuvan samaan tilanteeseen kuin itse jouduin. Sen lisäksi että mä olin elvyttämässä, mä olin myös se joka soitti ne hemmetin vaikeat puhelut jokaiselle lapselle ja appiukon sisaruksille :(

Se että elämä jatkuu näkyi selkeiten meidän elämässä siinä, että esikoinen lähti ekaluokalle <3 Se minun pieni vauvani on koululainen <3 Tuossa muutama viikko sitten poika oppi lukemaan. Tuntuu ihan hullulta, että mulla voi olla ekaluokkalainen lapsi! Enhän mä ole vanhentunut?! Lapsi vain on kasvanut silmissä. Tämä meidän nuorimmainen puolestaan on sellainen tänttärä että! On ihan eri puusta kuin esikoinen. Esikko on aina ollut kiltti ja rauhallinen lapsi. Tyttö onkin sitten se jalkaa polkeva kiukkupussi. Mua jo vähän pelottaa mitä meillä onkaan edessä teini-iässä? :shock:

Joku varmaan muistaa, että aloitin ne sairaanhoitaja opinnot? Ne on mulla olleet pari vuotta tauolla ja nyt tammikuussa pitäisi palata takaisin koulunpenkille. Jänskättää ihan tosi paljon! Vieläkö mä muistan mitään mitä opin? Sinänsä kurja juttu et opinnot alkaa suoraan työharjoittelulla. En siis käy päivääkään koulunpenkillä vaan mut heitetään suoraan harjoitteluun :nuts2: Kaksi tiukkaa vuotta olisi edessä siis.

Mutta hei! Täytyypä kehaista, että mä olen myös saanut pienen kummitytön!! Kuinka moni muistaa täällä olleen eevakaipin? Hänen nuorimmaisensa on mun tuorein kummilapseni <3

Mutta nyt täytyy lopetella. Käytin hyväkseni tyhjän hetken yövuoron lopulla :oops:

-Kath-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 05:52