* UKK    * Etsi

Tänään on 11.12.2017 21:05

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 22.08.2012 18:57 
Poissa
Administraattori
Administraattori

TERVETULOA ANUIIN ROUVAPĂ„IVĂ„KIRJAAN !! :bye:

Tämän pariskunnan taival tähän mennessä:

30.4.2007 olin menossa hyvän ystäväni Even kanssa Otaniemen teekkarikylään viettämään vappua. Eve asui Otaniemessä itse ja kävin silloin tällöin siellä juhlimassakin, sillä teekkarikylästähän löytyvät pääkaupunkiseudun parhaat bileet :wink: Tuona vappuna valmistauduimme Even kämpillä meikaten ja hiuksia laitellen ja läksimme Dipolin Wappua juhlimaan kaveriporukalla. Dipolista siirryimme melkoisessa maistissa pienempään juhlapaikkaan jatkoille.

Jatkoilla huomasin valkohaalarisen teekkaripojan istuskelemasta kavereidensa kanssa. Juhlatilassa oli musiikit soimassa ja porukkaa tanssilattialla. Menin heiluttelemaan takalistoani tälle pojalle (joo, oltiin siis edelleen hilpeästi laitamyötäisessä :D ) ja söpö teekkaripoitsu lähti mukaan tanssimaan. Jossain vaiheessa pojalla lähti paitakin pois päältä (taisi lähteä muiltakin juhlivilta pojilta, mutta enhän minä muita poikia siinä vaiheessa enää huomannutkaan) ja tanssin lomassa poika kysyi mua kämpilleen yöksi.

En yleensä ole kovinkaan kevytkenkäinen, mutta tässä tapauksessa löysin itseni aamulla tämän pojan eli Juhon kämpästä. Ajattelin edelleen, että Juho on tosi söpö ja vähän jo toivoin, ettei juttu kuivuisi aamun valjetessa kasaan. Mun oli ollut tarkoitus mennä Even luo nukkumaan, joten heräiltyäni keräsin kamani ja aloin suunnata ulos kämpästä. Puhelinnumerot kuitenkin vielä vaihdettiin ja siinä ovella lähtiessäni kuulin Juhon suusta kaikenkertovan sanan: ”Soitellaan”. Lähdin ulos melko sekavin tuntein, sillä kyllähän nyt kaikki naiset ainakin tietävät mitä ”soitellaan” tarkoittaa: hyvästi, sayonara, uudestaan ei ole näkemistä.

Even kämpillä syötiin krapulaamme kaikkia herkkuja ja katseltiin imeliä, amerikkalaisia romanttisia komedioita. Kertailtiin edellistä iltaa ja sanoin Evelle, että sitä jätkää en enää tule näkemään, joten sen homman voi pistää huonon valinnan piikkiin heti alkuunsa. Kun kohmelo hellitti, lähdin bussilla omille kämpilleni. Kotona yllätyksekseni sain viestin: ”Pääsikö se nätti neiti turvallisesti kotiin?” Siitä alettiin lähettämään viestejä ja parin päivän päästä jo tavattiin uudestaan ja tutustuminen alkoi. Juho oli vappuaamuna mun lähtiessä siis oikeasti tarkoittanut sitä, että soitellaan :D Seurusteluksi suhde muuttui melko pian ja olemme olleet kovasti rakastuneita ihan alusta lähtien <3

Yhteiselle taipaleelle on mahtunut jo melko paljon tapahtumia. Vain muutaman kuukauden seurustelun jälkeen lähdin kolmen kuukauden työharjoitteluun Australiaan, jonka aikana emme nähneet toisiamme kertaakaan, vain soittelimme ja viestittelimme. Reissulta takaisin tultuani lähestulkoon asuin Juhon kämpillä ja huhtikuun alusta 2008 muutimme yhteen teekkarikylään. Tammikuussa 2009 saimme kaksi ihanaa karvarakettia eli kissaa. Keväällä 2009 kävimme pitemmällä Aasian reissulla kaksin. 2011 ostimme ensimmäisen oman kotimme :clap:

Amoriinien kosinnan odottelijat-ketjussa sain kosintaa odotella melko kauan ja kaksi vuotta ehdin suurta kysymystä odotella muutenkin ennenkuin se minulta kysyttiin. Hääpäiväkirjaa kirjoitin myös yli kaksi vuotta :D

Suuri päivä oli 21.7.2012 ja hääpäiväkertomukseeni pääsee täältä!

Kuva

Nyt aloittelemme avioelämää ja jatkamme arkea aika pitkälle kuin ennenkin :D

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.08.2012 18:59 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Tervetuloa kaikille lukemaan ja jättämään merkkiä! :bye: Aika jännittävää on pitkän morsiusuran jälkeen tulla rouvalaan, mutta ehkä tähän tottuu :D Eri vänkää olla rouva!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.08.2012 09:48 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Oih, ihanaa! Anuiin rouvapäikky! <3 :hug: <3
Tervetuloa rouvalan puolelle!

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.08.2012 09:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

IHANAA!! Nyt on Anuii sitten Rouva <3 Tervetuloa tälle puolelle :wink:

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.08.2012 10:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa, tervetuloa tänne puolelle! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.09.2012 09:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tänne löysin minäkin tieni :)

Esikoispoika 1/2012
Kuopus 6/2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.09.2012 21:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa rouvalaan minunkin puolesta :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005♥
29.6.2008 Seurustelumme alkoi♥
1.10.2008 Yhteen muutto ♥
16.11.2009 Kihlat♥
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ♥
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.09.2012 08:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Rouvan kuulumisia tulin tiiraamaan.. :seek:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.09.2012 13:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Apuva, tää oli ihan jääny multa huomaamatta!!
Tervetuloa Rouvalaan! :bye:
Muistan miten itestäkin tuntui jännittävältä siirtyä Rouvalaan ja perustaa se oma rouvapäiväkirja. Ja ny säki oot täälä :faint: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Anuiin päikky
ViestiLähetetty: 02.10.2012 20:31 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :hei:

Mä olen rouvaantumisen myötä heti laiskistunut, ainakin tämän rouvapäikyn pidossa :D Tai sitten elämästä on tullut tylsempää kun ei ole mitään erikoista suunnitteilla. Käynpä tässä nopeasti läpi kuulumisia:

- Meidän hääkamat (ja muutkin kamat saksia ja haravoita myöten) on edelleen vanhemmillani Imatralla. En oikeastaan niitä rojuja enää edes kaipaa, joten pitäisikö vaan jättää ne vanhempien riesaksi :wink:

- Ostettiin uusi telkkari. Siis tämä on meille iso asia :D Ollaan kituuteltu mun vanhalla kuvaputkitoosalla tähän asti ja nyt viimein repästiin ostaa 47 tuumainen jättiruutu. Pitää ihan päätä kääntää jos haluaa katsoa telkkaria reunasta reunaan :lmao2: (Yhtään ei ole liioittelua ilmassa)

- Talven koputellessa ovelle olemme viimein tulleet siihen pisteeseen, että sitikka saa lähteä. Mun opiskeluaikana muutamalla tonnilla hankkimani punainen paholainen (nykyään tuttavallisemmin punainen pirulainen) on tullut tiensä päähän eikä luultavasti menisi enää katsastuksesta läpi lahjomallakaan. Auton päivittäminen tälle vuosituhannelle on siis tehtävälistalla ja toiveissa on myös, että autossa olisi vähemmän mielikuvitustoimintoja (sitikassahan on mm. mielikuvituspenkinlämmittimet, mielikuvitussähköikkunat, mielikuvitusilmastointi, mielikuvitussähkölukitus, mielikuvituslämmitys ja viimeisimpänä lisäyksenä mielikuvitusbensamittari).

- Mulla on jonkin sortin työelämäkriisi. Alan kyllästyä nykyiseen työhöni ja tekisi mieli vaihtaa. Olen aikaisemmin vaihtanut kerran vuodessa työpaikkaa ja nyt olisi ensimmäinen kerta kun en niin ole tekemässä. Ehkä tämä ahdisteluni liittyy siihen. Toivon, että tämä ankeutuminen menisi ohi ilman työpaikan vaihtoa, olisi nimittäin todella herkullinen ajatus viettää ensi kesänä ihan oikea loma. Olen kyllä ihan varma, että tarvitsen tulevaisuudessa enemmän vaihtelevuutta ja haasteita mutta jos nyt jaksaisi edes jonkin aikaa nykyisessä paikassa viihtyä..

- Tämä syksy on ihan todella kiireinen. Joka viikonloppu on buukattu tästä hetkestä jonnekin hamaan joulukuuhun. Lennän siis tukka putkella ja yritän levätä töissä :D Toisaalta en voi valittaa, nimittäin jokainen viikonloppu on täynnä iloa, ihania ihmisiä ja arjesta irrottautumista. Ainakin kolme viikonloppua on varattu kuorolle, joten laulua laulua ja laulua on ainakin luvassa! Ihanaa!!

- Muut vapaa-ajan suunnitelmani rönsyilevät minne milloinkin. Olen ajanut aikaisemmin pitämääni blogia alas ja harkinnut josko aloittaisin uuden. En kuitenkaan ainakaan vielä ole saanut kunnon inspistä, joten jää harkintaan. Olen myös jo jonkin aikaa haaveillut ryhtyväni opiskelemaan avoimessa yliopistossa politiikan tutkimusta/poliittista historiaa, mutta en ottanut sitä ristikseni ainakaan täksi syksyksi. Tuntuu, että tekemistä on vapaa-aikana enemmänkin kuin tarpeeksi, mutta silti jotain puuttuu :o Mutta mitä se jotain on, en osaa oikein sanoa.

- Kiitoskortit pitäisi tilata. Kuvakirjat pitäisi tilata. Romuhuone pitäisi taikoa työhuoneeksi. Kuivausrumpu pitäisi ostaa. Kynnet pitäisi lakata. Hiukset pitäisi värjätä. Pitäisi nukkua enemmän ja kiukutella vähemmän. Arkielämän konditionaalit ottaa päähän.

Tällaista tänne suurin piirtein kuuluu. Jos jostain pitää glamouria etsiä, niin häistähän sitä löytyy. Meidän latohäät pääsi esittelyyn ruotsalaiseen hääblogiin, käykäähän tytsät kurkkimassa :wink:

Great Weddings

Ihanaa lokakuuta, älkääkä antako tämän harmaan syksyn masentaa! Stay strong Sisters! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.10.2012 21:13 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Pikaisesti ennen nukkumaan menoa: Mäki näyn tuola blogissa! :clap: :D
Tulen paremmalla ajalla kirjottelemaan enemmän :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.10.2012 21:27 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oo, te ootte oikein blogijulkkikset! :D
Halaus murulle lokakuun sateiden keskelle! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.10.2012 16:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa Anuii!!! :bye:

Piti jättää merkki vierailustani. Kiva kun sulla on rouvapäikky! Kävin lukemassa myös hääpäiväkertomuksen. Ihania kuvia! <3 <3
Oikein paljon onnea teille vielä :cheers:

Pitää tulla useammin moikkaamaan :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 11.12.2017 21:05