* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 23:45

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 31.10.2011 11:46 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Heippa kaikille vierailijoille :bye:
Vihdoin sain aikaiseksi perustaa rouvaspäikyn vaikka noita rouvaspäiviä olenkin ehtinyt jo pitkään elellä :D

Meidän tarina
Olemme molemmat vuosikertaa -83 ja ensi kerran tapasimme jo yläasteella. Eli olemme tunteneet toisemme yli puolet elämästämme :shock: <3 Mutta rakkaus antoi odottaa itseään yli teinivuosien ja opiskeluaikojen alun. Mutta sitten eräs kesä se vain kolahti, rakastuimme parhaaseen ystäväämme, toisiimme <3 Monta vuotta meni ihan rakastumisen huumassa, ja edelleen jokin tuossa J:ssä vaan on niin vetoavaa. Todellinen mies, isolla M:llä, sellainen jonka vakaus kantaa ja joka kestää mun temperamenttini :D Näiden vuosien aikana olemme kokeneet paljon yhdessä, sellaistakin, mitä harvoille tulee koskaan elämässä eteen. Ja yhdessä olemme kasvaneet aikuisuuteen. Välillä on ollut kriisejä ja välirikkokin on vuosiin mahtunut. Mutta vaikka kuinka olisi vaikeita aikoja, huomaan yhä, että vaikeampaa olisi olla ilman J:tä ja kuinka elämän kolhut ovat meitä lujittaneet. Olemme molemmat niin periksiantamattomia että koskaan emme luovuta, luovuta toistemme suhteen ja liittomme suhteen. Olemme toistemme ilma mitä hengitämme, olemme osa toisiamme. Koti on siellä missä me olemme, toistemme luona.

On ihanaa kun rakkain tuntee mut paremmin kun itse itseni, ja ei pelkästään tiedä menneisyyden ja nykyisyyden tuskia vaan on elänyt ja elää ne tilanteet, yhdessä. Nyt viimeisin taakka elämäämme on tullut reilu vuosi sitten kun sairastuin vakavasti sairauteen johon ei vielä ole parannuskeinoa, niinpä, päätimme että nyt jos koskaan pidämme ne hääjuhlat mistä olemme aina haaveilleet. Aikoinaan menimme maistraatissa vain todistajien läsnäollessa naimisiin ja kävimme juhlistamassa liittoa kahdestaan hyvässä ravintolassa. Eli tänä vuonna sitten vietimme lähisuvun ja ystävien seurassa 10-vuotishäitämme 20.elokuuta Metsälinnan kartanossa Urjalassa. Monien vastoinkäymisten jälkeen juhlista tuli kuitenkin ihanat hääjuhlat joita voimme muistella sitten vanhanakin. Hääpäiväkertomuksen lisään myöhemmin. <3

Olemme saaneet myös vuosikausien odotuksen jälkeen vihdoin sen ihanan oman kotimme maalta, jota olemme aina tahtoneet. Nykyisin elämäämme on rikastuttamassa kolme ihanaa karvalasta; kaksi 6-vuotiasta ragdoll-poikakissaa sekä uusin tulokkaamme 1,5 vuoden ikäinen suursnautseriuros <3 <3 <3 Ja kunhan navetta saadaan taas käyttökuntoon, haaveissa on sinne omia kanoja, kaneja ja ehkä lampaitakin. Ikuisena heppatyttönä haaveilen myös hetkestä jolloin voisin antaa ansaitun eläkekodin vanhalle kunnon suomentyöhevoselle (tai kahdelle ;) ). Nyt aloitamme loppuelämämme projektia kunnostaa tästä satavuotiaasta talosta entisaikojen kaunotar ja unelmien Kotimme. <3

Harrastamme yhdessä koiran treenausta PK-lajeissa ja mies on kiinnostunut suojeluharrastuksesta. Rakastan sisustamista ja tässä talossa riittää remontointia, rakentamista ja sisustamista sekä puutarhan ja pihan laittoa joten niitä asioita tässä päikyssä varmasti näkyy paljon sitä mukaa kun projektit etenevät. Ja sairausjutuilta ei voi oikein välttyä, sillä se vaikeuttaa/vaikuttaa elämään niin paljon, joten sori jos on paljon valittamista täällä :oops: Välillä vaan tekee hyvää avautua jonnekin. Leipominen ja ruoanlaitto kuuluvat myös lempipuuhiini ja tykkään suunnitella ja järjestää juhlia voinnin mukaan. Tervetuloa lueskelemaan päikkyäni ja ilahdun jos jätät puumerkkiä käynnistäsi. :)

*tähän lisään kuvia meistä myöhemmin*

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 11:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hääkuvia

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 11:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hääkuvia lisää

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 11:48 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hääkuvia lisää

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 11:49 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ragdoll-herrat Jape ja Karkki

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 11:51 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Suursnautseriuros Brave

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 12:06 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kotitalomme

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 12:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

No niin, sana on vapaa vierailijoille :bow: Lisäilen noita kuvia myöhemmin kun ehdin.

Viimesiä hääjuttuja
Kiitoskorttikuvienkin käsittely on hyvällä mallilla, mut nyt ei ole muutamaan viikkoon ollut aikaa eikä voimia tehdä niitä. Se olis seuraava homma, niin sais nää hääjutut sitten valmiiksi. Jotenkin ne on nyt jäänyt kun on ollut pakko saada pihahommia tehtyä ennen kun maa menee routaan. Ja paljon tossa pihassa onkin tapahtunut :shock: Meinaan ei tehty mitään kesällä, kun kaikki aika ja voima meni hääjuttuihin ja -järjestelyihin.

Puutarha- ja pihahommia
Nyt on sitten syyskuun alusta lähtien pihassa tapahtunut. Hallille on uusi liittymä, pihaan on saatu parkkipaikka, navetan pääty on siistitty, kivilohkareet on siirretty kivi-rauta-aitaa varten ja multaa on tuotu pihaan. J on laittanut uudet maakaapelit, vetänyt sähköt ja veden navetalle uusia sauna- ja vierastiloja varten sekä tehnyt sadevesikaivantoja. Kuivurille on tehty tie ja maata on siirretty valtavasti. Ja nyt on sipulikukkia enemmän kuin tarpeeks niin omassa kuin firman hallin pihassa :D Tässä näitä mitä laitoin penkkeihin.

Angeligue-tulppaania ja lumikelloja eteen
KuvaKuva

Purissima-tulppaaneja ja posliinihyasintteja eteen
KuvaKuva

Sekä hortensioiden väliin Erlicheer-narsisseja
Kuva

Samoin laitettiin marja-aroniaa, hortensioita, timanttituijia ja lumipalloheisiä juurtumaan. Vielä pitäis saada siirrettyä maata navetan eteen penkereeksi ja siirrettyä mullat siihen päälle, kylvää nurmikko ja laittaa pihavaloja paikoilleen. huh. :sweat: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2011 12:42 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Firman hallin pihaan tuli sitten

Purissimaa ja villikrookuksia
KuvaKuva

Papukaija-tulppaaneja ja kultasahramia
KuvaKuva

Eli ei ihme etten oo täällä ehtinyt paljoa käydä. Sitten kun pitää kuitenkin saada tää perusarki ja kotihommat tehtyä ja aikaa menee koiran kanssa paljon. Ja oon ollut nyt tosi uupunut ja huonossa kunnossa tän sairauteni takia joten kaikkea ei vaan pysty kun normielämäkin on haaste. Se kyllä ärsyttää kun tahtoisin pystyä tekemään enemmän. :nyyh: :doh: Vaikka tossa pihassa on paljon tapahtunut niin onneks noi on sellasia hommia et kaivurit ja traktorit noita tekee, mulla on enemmän suunnitteluvastuu hommista. Täytyyhän jonkun organisoida ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.11.2011 08:57 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Tervetuloa rouvalaan :bye:

Ihania istutuksia olet laittanut pihaanne, ei ihme että siihen on kulunut aikaa. Näyttää hyvältä :D Ja ihania kissoja <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.11.2011 11:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa Rouvalaan :bye:

Huomasithan, että Rouvalassa kuvasäännöt poikkeavat hääpäikkyjen kuvasäännöistä. Kuvia saa siis olla 5kpl/viesti. Korjaathan asian :)
-Jemppi

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.11.2011 14:10 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ihanaa muru, sulla on täällä rouvapäikky!!!! <3 <3 :hug: <3 <3
Mä ainakin tuun lukemaan sun kuulumisia täältä :wink:
Ja odotan innolla noita hääkuvia tänne tai naamikseen :wink: :wink: :wink:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.11.2011 15:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos tervetulotoivotuksista elo11, Jemppi ja Sunis :bye: :hali:
Kiitti Sunis, mulla alkaa olla jo hääkuvat valmiiina. Mut on tooosi hankalaa päättää minkä/mitkä valitsen kiitoskorttiin :D Olis pitänyt ottaa yks sellanen kuva mikä olis jo valmiiksi ajateltu sopimaan kiitoskorttiin :o

Korjataans toi kuva-asia, sori kun en ollut huomannut :oops: Laitan tähän nyt näitä aiemmasta viestistä.

Blue heron-ripsureunatulppaaneja ja Thalia-orkideanarsisseja eteen
KuvaKuva

Hortensiaa ja marja-aroniaa sekä marja-aronia syysvärissä
KuvaKuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.11.2011 15:58 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tässä kans näitä aiemmasta viestistä jaettuja kukkakuvia, eli mitä laitoin hallin pihaan.

Idänsinililjaa ja juhannushyasintti, sekä lumipalloheisiä ja noita marja-aronioita paljon
KuvaKuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.11.2011 14:14 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Tänne sellasia kuulumisia että Karkki-kisu kävi hammaskiven poistossa perjantaina. Kaikki meni hyvin (vaikka mammaa aina toi Karkin nukuttaminen vähän jännittääkin kun sillä on sydänvika) mutta sieltä löytyi sitten siinä yhteydessä isompaa ongelmaa. Taaimmaisten hampaiden kruunut ovat vahingoittuneet ja ne hampaat pitää kuulemma poistaa. :shock: Kyselin siinä sitten syytä niin kuulemma ei mitään erityistä syytä ole tai tilannetta missä ne olisivat voineet vahingoittua. Kuulemma vain joillakin kissoilla on paljon hammasongelmia. Meilläkin on jännä et toisella kissalla ei ole koskaan tarvittu hammaskiveä poistaa ja toisella on jo kolmasti poistettu vaikka yhtä paljon niiden hampaita harjataan. Kummallista. :o

Ja mikä vielä kummallisempaa, Karkki on ollut nyt toimenpiteen jälkeen ihan kummallinen (kai se vähän järkytty sit siitä nukuttamisesta) se on vaan kiehnännyt ja kierinyt ja kehrännyt meidän jaloissa ja mikä omituisinta; KOIRAN jaloissa. :shock: :D Se siis kirjaimellisesti ottaa koiran jättimäisestä tassusta kiinni molemmilla etutassuillaan ja hieroo päätään siihen koiran tassuun ja kehrää. :D Harmi kun ei oo ehtinyt ottaa kuvaa siitä.

Mut nyt mun on mentävä neuvomaan mihin kohtaan noita pihavaloja pitäis laittaa ettei toi mies iske niitä ihan vääriin paikkoihin. ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.11.2011 10:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa Rouvalaan! :)

Meilläkin tuolla miun kisulla muutaman vuoden välein poistetaan hammaskiveä, ei tosin harjata hampaita, kun se on herralle niin vastenmielistä :)

Esikoispoika 1/2012
Kuopus 6/2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.11.2011 13:34 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kiitos Atia tervetulotoivotuksesta :girl:

Oon kyllä ny ollut viime aikoina tosi huonossa kunnossa joten en oo jaksanut tännekään mitään päivittää. Noi "hoidot" vie mun voimat niin täysin. No mut oon mä silti yrittänyt vähän kerrallaan järjestää kesäkengät ja vaatteet pois ja on haetttu talvivarusteet tilalle. Joulua pitäis jo alkaa laittamaan kun mun voimilla ei paljoa päivässä saa aikaan niin pitää aloittaa hyvissä ajoin. Tykkään kyllä joulusta, olispa vaan enemmän voimaa laittaa sitä ja tehdä joulujuttuja.

Sit meillä on ollut vaikeeta kun vielä painaa monet tuki- ja lääkäriasiat ja J:llä on ollut taas töissä melkoista hässäkkää. Nyt J oli etsinyt tietoa omaishoitojutuista, kun ollaan siitä mun hoitajien ja lääkäreiden kanssa aiemminkin puhuttu et kun tarviin niin paljon apua ja usein J:n mukaan sairaalaan ja sit J:llä työt kasaantuu eikä aina oo helppo päästä töistä mun mukaan. Ja sit se aiheuttaa riitoja meillä kun mulle tulee syyllinen olo siitä et mun sairauden takia J kuormittuu liikaa. Toivottavasti saatais toi omaishoitoasia järjestymään. Tää on vaan niin kurjalla tolalla suomessa tää avun saaminen, vaikka jokainen päivittäinen toiminto on ponnistuksen takana enkä todellakaan moniinkaan asioihin pysty yksin.

Jotain positiivista on se et koira on ollut nyt paljon terveemmän oloinen ja jaksanut paremmin. Ja treeneihinkin saatiin syksyllä vinkkejä ja nyt keskittyminen sillä on paljon parempaa. :clap:

Kiitoskortit on vieläkin lähettämättä :oops: Mut kun nää mun voimat on nyt ollut tän sairauden takia ihan lopussa ja J:llä ei oo ollut aikaa katsoa kuvia (enkä kyllä antaiskaan sen askarrella mitään kortteja :D ) mut yritän saada ne tehtyä ennen kun pitäis jo joulukortitkin laittaa.

Eka kerran maa jääty viikonloppuna. Tulee kyllä heti sellanen olo et nyt tulee talvi ja tulee noi jouluasiatkin mieleen. Saispa pian voimaa laittaa vähän jouluvaloja ja vaihtaa talvisempia tekstiilejä. No, täytyy tyytyä tunnelmoimaan ja haaveilemaan niistä glögin ja piparkakkujen seurassa. :happy:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.11.2011 14:36 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ihana kuulla siusta <3 :hug: <3

Harmi kun oot ollut nyt huonossa kunnossa. Ota vaan rauhallisesti, kyllä se joulukin tulee vaikka ei kaikkia koristeita saisikaan paikalleen :wink: . Pienilläkin asioilla sen oikean joulufiiliksen voi saada aikaan, just ne tuoksut ym. ihanat!
Meilläkään ei tänä vuonna varmaan joulua oikein vietetä, kun rahatilanne on mikä on ja muuton jäljiltä ei varmaan kaikkia joulukamoja ehdi/jaksa edes kaivaa esiin. Enkä oo muutenkaan mikään jouluihminen...

Toivottavasti toi omaishoitajuus asia selviää mahdollisimman pian! Mä ainakin pidän peukkuja! :yep:

Kiitoskorteista puheenollen... Koskas niitä siun kuvia näkee? :wink: Täälä tai fb:ssä? Kovasti odottelen :wink:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.01.2012 13:47 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kivaa Sunis kun olit käynyt :hug: <3 Ne jäi joulujuttujen jalkoihin ne kuvat ja kiitoskortit, ei jäänyt aikaa/voimia niille. Mun piti askarrella ne välipäivinä, mut sähkökatko muutti suunnitelmat. Nyt alkuvuodesta ne pitää kyllä saada laitettua :D

:bye: Täällä taas piiiiitkästä aikaa. Meni tuo joulun alusaika niin hujahtaessa kun kaikki aika ja vähäiset voimani meni sairaalassa ravaamisen ohella joulujuttuihin. Mutta, olen kyllä iloinen että saimme tunnelmallisen jouluisen kodin ja meillä oli oikein mukava ja rentouttava joulu muruseni kanssa kahden kesken. <3 :happy: Eläimet olivat suloisia availlessaan lahjojaan. Ja oli kiva kun ehdittiin olla yhdessä rankan syksyn päätteeksi ja syödä juuri sellaisia herkkuruokia mistä tykkäämme.

Tosin tuo tapaninpäivän myrsky vei sähköt vuorokausiksi ja oli kyllä rankat välipäivät. Yritettiin vain selviytyä ja vieläkin on mysrkytuhoissa korjaamista. Puhumattakaan sitten vakuutusasioista kun tuli noita tuhoja.

Uuden vuoden aatto vierähti myös rauhallisissa tunnelmissa. Läheteltiin nyt sitten niitä toivomuslyhtyjä mitä emme saaneet häissä lähettää. Tosin, toivoin kyllä lähes joka lyhdyn kohdalla että :"toivottavasti navetta ei pala.." :D Tosin se valvominen ei tee hyvää ja olen kyllä tosi uupunut nyt. Tää alkava vuosikin alkaa kyllä tosi kiireisesti kelan ja muiden byrokraattisten asioiden taistelulla. :doh: En tiedä, pitäis keksiä jokin ulospääsy tästä. En pysty katsomaan vierestä kun J:kin väsyy kohta tähän kaikkeen kun sen hartioille jää niin paljon. :nyyh: Mutta onneks toi joulun yhteinen aika sentään avasi meidän parisuhteen ongelmia ja saatiin keskusteltua paljon, toivottavasti nää alkavat kiireet ei taas jätä sitä yhteyttä jalkoihinsa.

Toivon jokaiselle amolle Ihanaa alkavaa vuotta 2012! Olkoon se täynnä Onnea ja Rakkautta! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.01.2012 13:41 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye:
Alkuvuosi on mennyt mulla hyvin sairaissa merkeissä mut pikkuhiljaa tuntuis olevan vähän parempaan päin vointi menossa. :) Byrokratia-asiatkin selvisi, vielä odotellaan aikaa ja selvitellään kotihoidon mahdollisuuksia ja henkilökohtaista avustajaa ja inva-kylttiä autoon. Pöyrätuolikin on ollut nyt harkinnassa, se helpottaisi valtavasti elämää kun J:n ei tarvitsisi koko ajan mua kantaa ja mä pääsisin paremmin liikkumaan julkisilla paikoilla. Murunen on ollut nyt kyllä ihana ja huomioiva. On kyllä kivaa kun meillä menee pitkän hankalan syksyn jälkeen parisuhteessa paremmin. <3 :kiss: Ja koirakin on ollut terveempänä ja ollaan välillä päästy jopa treeneihin. :clap: :bounce:

Keitttiöremonttisuunnitelmia
Nyt ollaan suunniteltu keväälle pientä keittiöremonttia, sillä tehtiin remontointisuunnitelmia aikataulusta ja näyttää siltä että isompi keittiöremontti venyy muiden asioiden takia sen verran pitkälle. Ja koska me tehdään kaikki ruoka alusta asti niin väliaikainenkin remontti helpottaisi huomattavasti keittiöelämää. :o Etenkin kun noita sähkökatkoja on jatkuvasti niin kaasuliesi alkaa tuntua välttämättömältä. Samoin työskentelytasotilaa kaivattaisiin kipeästi lisää. Suunnitelmat on jo hyvässä mallissa, vielä kun saadaan rahoitusasia järjestymään niin toivottavasti saadaan potkaistua tämä projekti pian liikkeelle. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.02.2012 18:14 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Onpa teillä ihania eläimiä :nod: Mukava kuulla, että vointisi on nyt ollut parempi :) Kummasti ne terveysasiatkin parisuhteeseen vaikuttaa... vaikka toinen tietysti haluaa auttaa ja tahtoo parasta jne. niin silti siinä kuormittuu ja toinen tuntee olonsa syylliseksi jne. Meilläkin siis vähän näin ja samoin nyt jotenkin taas tuntuu, kun voin paremmin, että menee parisuhteessakin paremmin :) Toivottavasti saadaan jatkaa näillä positiivisilla kevättä kohti.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.02.2012 20:37 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye: eagle_87, kiva kun poikkesit ja kirjotit. Niinhän se usein on et sairauskin rasittaa parisuhdetta. Mut meillä ehkä vielä enemmän sittenkin toi kiire ja yhteisen ajan puute. Nyt oon ollut taas entistä sairaampi, mut meillä menee hyvin kun J on talvilomalla eikä ole niin stressaantunut. Eli odotellaan nyt voinnissa parempia aikoja. Sillä välin voin odotella et J saa meidän keittiöremontin tehtyä, tosin se itseä korpeaa kun en pysty auttamaan siinä vaikka tykkäisin tehdä. :/

Keittiöremontti alkaa
Vihdoin on sen aika että suunnitelmat on valmiina, keittiön osat ja remonttitarvikkeet haettu kotiin ja väliaikaiskeittiötä on alettu perustamaan olkkariin. :bounce:

Yleiskuva ulkoseinän puolelta
Kuva

Ihanaa, vihdoinkin saan kaasulieden niin ei tarvi välittää näistä jatkuvista sähkökatkoista, tänäänkin oli.
Kuva

Iso saareke, ihanaa. :clap: Johan sitä on riittävän kauan 50cm levyisellä kiikkerällä työtasolla pärjäilty. :D :no:
Kuva

Vesipiste piti säilyttää paikoillaan kun tää on vaan väliaikainen remontti eikä viitsitä alkaa tässä vaiheessa repimään lattioita auki. Mut saan sentään ihanan ison posliinialtaan. <3
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.02.2012 20:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ja tässä näkymä olkkarin suunnalta. Kiva kun saa säilytystilaa saarekkeeseen, tuonne nurkkaan tulee jääkaappi ja pakastin yläkaappeineen.
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.02.2012 05:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:clap: Hienon näköstä!

Esikoispoika 1/2012
Kuopus 6/2013

Ylös Etusivu
 Profiili