* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:11

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 26.06.2013 13:57 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Gradun rustaaminen ei edisty millään, päässä ei tunnu syntyvän mitään järkevää, joten päätin tänne naputella vähän jonkinlaisia ajatuksia. Edellisestä turinoinnista onkin jo tovi päässyt vierähtämään.

Parin viikon päästä tulee täyteen viisi vuotta siitä, kun tapasin mieheni. Olimme tuosta heinäkuun päivästä lähtien tiiviisti yhdessä. On hämmästyttävää, miten nopeasti yhteys toiseen voi syntyäkään. Ajantaju on vuosien saatossa mennyt täysin sekaisin. Toisaalta tuntuu kuin olisimme tunteneet toisemme vähintäänkin keskiajalta saakka, toisaalta nämä viisi vuotta ovat sujahtaneet todella nopeasti. Olen kiitollinen ja niin onnellinen.

Voisin toki valittaakin. Uskallan väittää, että minulla olisi välillä syytäkin. Mutta kun siitä ei ole apua, niin mitä suotta. Hän on ihminen, joten hänessä on väistämättä ärsyttäviäkin puolia. Mies on ja pysyy jahkailijana. Välillä hän jää niin purjeveneiden lumoihin, että tuntikausia odotan vain, että pääsen takaisin koneelle jatkamaan graduani. Sellaisina päivinä harmittaa, ettei miehen ollessa töissä saanut juuri mitään aikaiseksi. Pikkujuttuja pääasiassa, joissain tilanteissa aika isojakin. Mutta mieluiten keskittyy kaikkeen hyvään, mitä avioliitostamme löytyy.

Mutta jos jostain todella voisin valittaa, on se tämä tuskainen jumi. Ensi syksynä minun pitäisi valmistua maisteriksi, mutta pelottaa ettei suunnitelmat toteudu. Olen varannut kesän gradun tekemiseen, mutta se ei edisty kun on kirjoita-poista-kirjoita -noidankehässä. Kirjoita jotain, poista se seuraavana päivänä ja kirjoita sen tilalle jotain muuta, jonka poistat sitten taas seuraavana päivänä. Tällä hetkellä sivusaldo on surullinen 23, ja jonnekin 60-80 kieppeille pitäisi vähintään yltää. Oikeasti olen tainnut kirjoittaa useamman sata sivua tekstiä, jotka on lähetetty bittiavaruuden mustaan aukkoon.

Mutta tämä on vain yksi kesä. Minä selviän tästä. En vain vielä tiedä miten, mutta koska minun täytyy, minä selviän. Syksyllä alkaa aivan uusi seikkailu.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.08.2013 14:07 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Tänään on toinen hääpäivämme. Pumpulihääpäivä. Emme kuitenkaan juhli sitä nyt mitenkään erityisesti. Kunhan mies tulee töistä, olemme illan kahden kesken. Ehkä haemme jäätelöä ja makoilemme sohvalla telkkaria katsoen. Laiskanpulskea ilta kuullostaa luksukselta, ja viis juhlavuudesta. Ehkä jotain suurempaa jonain toisena hääpäivänä sitten joskus. Tänään nautin vain kotona olosta rakkaani kanssa ilman stressiä... :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.08.2013 16:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihanaa hääpäivää! :kiss:

Kotona löhöily kuulostaa ihan parhaalta <3

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.09.2013 09:45 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos, Jemppi!

Hääpäivä oli ja meni. Mies muisti toki hääpäivän, mutta ei jostain syystä tajunnut sen olleen tiistaina. Niinpä ukko oli mennyt lupaamaan, että osallistuu pihatalkoitten suunnitteluhommiin. Äh, pöh ja höh, mutta minkäs teet. Minä tietenkin halusin viettää hääpäivän mieheni kanssa, joten minä sitten kiersin muiden mukana ympäri rakennusta ja piha-aluetta pohtimassa, miten sitä pitäisi kunnostaa. En usko, että minusta oli mainittavaa hyötyä, mutta eipä taatusti ollut haittaakaan. Rehellisesti sanottuna minulla oli tylsää. Voin vain hämmästellä, miten pieniä asioita sitä voikaan ihmiset jäädä jauhamaan. Ei minun mielestäni tarvitse pohtia kahtakymmentä minuuttia otetaanko talkoisiin mukaan kaksi vai kolme lapiota... No, onneksi sain ukon illalla sohvalle kanssani löhöämään. Ja jäätelökin oli hyvää. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.09.2013 09:43 
Poissa
Enkeli
Enkeli

Vastavierailulla! :bye: Hyvä, että hääpäivästä tuli kuitenkin loppujen lopuksi mieluinen. Ja myöhästyneet onnittelut! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:11