* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 10:50

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 11.10.2011 17:18 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Minut ja rakkaani vihittiin mieheksi ja vaimoksi 27.8.2011. Sen jälkeen olemme hitaasti palanneet arkeen. Tätä kirjoittaessa (11.10.2011) voi vielä sanoa, että jokainen päivä avioliitossamme on ollut hyvä päivä.

Olen 30-vuotias yliopisto-opiskelija, ja yritän saada opintoni pian valmiiksi. Pari vuotta todennäköisesti vielä menee. Olen luonteeltani melko ujo ja hieman ylianalyyttinen (jopa yliopisto-opiskelijaksi), ja siksi kommentoin melko vähän toisten päikyissä (yritän liikaa viilata sanoja, enkä sitten saa sanottua mitään). Ehkä se siitä, jos harjoittelen...

Tänne kirjoittelen toisinaan elämästäni. Puran tunteita - iloa, surua, turhautumista - jos tarpeen on. Mukana saa kulkea...

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.10.2011 12:46 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Ihana kuva <3 Sulla on ollut tosi kaunis puku :faint: Ja upea kirkko :faint: :yep:

Rohkeesti vaan kommentoimaan, luulen että olet itse itsesi suurin kriitikko, ainakin itse aina ilahdun vaan kun joku on jättänyt puumerkkiä päikkyyn, kieliasusta ja muista seikoista viis. ;) :hug:

Kivaa rouvastelupäikkyilyä! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.10.2011 14:20 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tervetuloa rouvalaan! :hug:

Minä ainakin sain sulta hyviä vinkkejä kutsukortin tekstiin ja muihinkin, hyvä vaan kun on tälläinen osaaja täällä mukana! :wink:
Minä lievä lukihäiriöinen saatan kirjoittaa välillä mitä sattuu ja jos jotain virallisempaa pitää kirjoittaa, niin pulassa ollaan :D

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.10.2011 17:38 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos, CountryChic ja Sunis!

Kulta vei minut tänään pyöräretkelle, koska olin hänen mielestään ulkoilun tarpeessa (olen istunut sisällä monta päivää kouluhommien parissa). Kävimme parilla kirpparilla etsimässä huonekaluja kotiimme. Voisi luulla, että kun kerrankin kehtaa ajaa pyörällä kaiken sen matkan, tekisi upeita löytöjä... Me emme löytäneet mitään sellaista, mitä olisimme suostuneet kotiin ottamaan. Kirppisten huonekalut olivat pääasiassa lohkeillutta ja murtunutta lastulevyä, eikä sellaista kannata lähteä kunnostamaan. No, hyvää liikuntaa, ja tulee todellakin tarpeeseen. Paino on lähtenyt ikävän johdonmukaiseen nousuun, eikä kultani auta asiaa kantamalla kotiin jäätelöä ja suklaakeksejä.

Pitää saada asiat järjestykseen. Ihan ensimmäiseksi hoidan kouluhommat pois alta (2 tehty, 13 jäljellä, ensi viikon loppuun mennessä), ja sitten keskityn taas liikunnan ja ravinnon oikeaan määrään.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 13:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oikein lämpimästi tervetuloa Rouvalaan :bye:

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 14:33 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos, Jemppi :)

Opintoasiat ilkeilevät minulle. Olen suorittamassa erästä kurssia, eikä se menekään kitkatta. Siihen sisältyy oppimistehtävä, joka taitaa kaataa koko kurssin suorittamisen. Minä en voi tehdä sitä tavalla, jolla pitäisi. Eikä minun anneta tehdä sitä tavalla, jolla voisin. :auts:

Onneksi kurssi on valinnainen, ja voin korvata sen toisella valinnaisella, mutta harmittaa älyttömästi... Tuli tehtyä aika paljon työtä, joka nyt menee täysin hukkaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 17:27 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Tervetuloa rouvalaan! Tsemppiä koulun kanssa. Ikävää ettei tekemääsi työtä oteta huomioon ja anneta sinun suorittaa oppimistehtävää tavallasi :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.10.2011 08:43 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos, elo! :)

Parina päivänä olen meinannut aloittaa kirjoittamaan tänne, mutta päättänyt sittenkin olla kirjoittamatta. En halua täyttää tätä päikkyä pelkällä purnauksella. Valittamista toki on: Emme ole vieläkään saaneet hääkuviamme viralliselta kuvaajaltamme. Hän tuli kuvaajaksi toisen ihmisen kautta, joten en voi hätyytelläkään häntä (en tiedä hänestä kuin etunimen ja asuinkaupungin). Häistä on pian kaksi kuukautta, pitäisi alkaa lähetellä kiitoskortteja matkaan... No, toivottavasti tämä asia pian selviää. Pitää soittaa tämän kuvaajan tuntevalle.

Kouluhommatkin stressaa edelleen. Pidin pari päivää lomaa kaikista tehtävistä, mikä helpotti hieman oloa. Mutta tekemistä riittää... Minun pitäisi tänä vuonna kirjoittaa vielä 25 erilaista tehtävää (esseetä, oppimispäiväkirjaa tms.) - olettaen tietenkin, ettei tule lisää tehtäviä. Tehtäviä olisi paljon vähemmän, jos olisin saanut tehtyä niitä kesällä, mutta kokopäivätyö, treenaus hääpukuun mahtumiseksi ja hääjärjestelyt veivät kaiken puhtini. No, nyt on sitten vuoden toinen stressitesti. Jouluna sitten levätään.

Kaikesta tästä huolimatta minä olen oikein onnellinen. Katselen aamulla noustessani hetken nukkuvaa miestäni ja tiedän hänen kanssaan jaksavani kaikenlaiset stressitestit...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.10.2011 09:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa Rouvalaan :bye:
Kyllä oli hienon näköistä :worship:
Täälläkin opiskelaan... Toivottavasti saisit opinto juttusi etenemään ja antais ne tehdä sun tehtäväsi; miten sinä ite saisit tehtyä paremmin; en voi vaan käsittää opettajaasi :shock: :x

Posse -09

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.10.2011 19:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei! Luulin jo aiemmin kirjoittaneeni tänne, mutta onkohan se kadonnut lähettäessä? No anyway...

Ihana tuo kuva ekassa viestissä! <3

Ette vieläkään ole saaneet virallisia kuvia?! Ei siis mekään, mutta häät olivat myöhemmin ja koevedoksista tilaukset on jo tehty.
Soittele nyt ihmeessä jo johonkin, ettei ole vaan kuvaaja teitä unohtanut!

Tsemppiä opintoihin ja puurtamiseen!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.10.2011 15:33 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos, Rouva Johku ja Tintti!

Sain viimein potrettikuvat (tämän kuvaajan kirkko-otoksia joutuu vielä odottamaan). Kuvaajan taidoissa ei ole vikaa, mutta kuvattavissa sitäkin enemmän. Kultani näyttää siltä useimmissa kuvissa, kuin hänet olisi juuri herätetty. Enkä itsekään loista kuvissa. Onneksi kuvissa on yksi, josta saa oikein hyvät kiitoskortit. Ja yksi kelvollinen potrettikuva.

Odotan vielä niitä kuvaajan kirkkokuvia. Olen tehnyt kuvakirjan melkein valmiiksi ja vain kirkko-osuus on vajaa. Toivottavasti kuvat saadaan pian.

Tehtäviä riittää edelleen. Eilen oli pakko pitää vapaapäivä kaikesta. Olin niin väsynyt, etten meinannut jaksaa edes ajatella. Lepo teki hyvää. Sain tänä aamuna ennen luentoa tehtyä yhden tehtävän kuin itsestään. Mutta tehtävissä on se hyvä puoli, että nyt kun tämän lukukauden viimeisetkin kurssit on alkaneet, tiedän tehtävien tarkan määrän ja aikataulun.

Sen verran puurtamista, että amoilu on pakko pitää minimissä. Mutta sujuvasti täällä silti tulee käytyä ja päikkyjä/ketjuja seurailtua, vaikka taustailuksi on mennytkin...

Hyvää syksyä kaikille!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.10.2011 14:01 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Välillä on hyvä pitää taukoa tehtävistä ja yrittää vähän amoilla - tai oikeastaan purkaa hieman kasaantuvaa turhautumista. Tällä hetkellä tekemättömiä tehtäviä on jäljellä 19 kpl, lyhimmän pituusvaatimus on 2 sivua ja pisimmän 25-35 sivua, useimmat 6-10 sivuisia. Kaikki pitäisi saada valmiiksi ennen joulua. Laskeskelin, että joka päivä pitäisi kirjoittaa noin 2,5 sivua valmista tekstiä. :read: Käytännössä yritän tehdä joka päivä mahdollisimman paljon, että voisin pitää toisinaan huoletta vapaapäivänkin. Lisäksi haaveilen pidemmästä joululomasta (koska kesällä ei ehtinyt lomailla ollenkaan), joten sekin kannustaa pitämään kovaa opiskelutahtia yllä. Välillä vaan ei meinaa jaksaa kiinnostua.

Tuskin maltan odottaa, että voin välillä ajatella jotain muutakin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.10.2011 15:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hyvä, että on valokuvat järjestyksessä. Mulla on vieläkin cd-levyllä :lmao2:
Kylläpäs sulla onkin tehtäviä. Sun pitääkin, just jaksotella ja levätä välillä (eli ajatella muita asioita), kun muuten tosta hommasta ei tule yhtään mitään. Mulla välillä aivot lyö vaan tyhjää ja sit, kun pidän taukoa ja palaan tehtävän kimppuun niin johan taas löytyy tekstiä :D Onko sullakin näin?

Posse -09

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.11.2011 09:31 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Rouva Johku. Minä nyt olen kävelevä puppugeneraattori: tekstiä syntyy kyllä, mutta kun käy tauolla välillä niin pysyy se hutun määrä aisoissa. :)

Ajattelin kirjoittaa tänne ylös näkemäni unen, jotta päikky ei täyttyisi pelkästä marmatuksesta. Kuuluuhan minun elämääni muutakin kuin kiirettä ja opintoja (ja niistä valittaminen on loppumaton lähde).

Mutta siitä unesta. Kullalla on ollut jo jonkin aikaa lemmikkikuume. Ei olla vielä lemmikkiä ottamassa, vaan odotellaan kunnes on tarjota varmasti hyvä koti. Mutta katsellaan silti koirien kuvia netissä, ja mietitään millainen rotu meille parhaiten sopisi... No, unessa olin kävelemässä tuntemattomalla rannalla, kun paikalle asteli lähistöllä asuva pappi. Hän kertoo, että on pelastanut koiran, jolle pitäisi löytää koti. Tulen sitten katsomaan, ja koira on oikein suloinen. Se on likaisen valkoinen pienehkö sekarotuinen. Ja minä totean, että voin antaa sille kodin. Papin lapset kertovat antaneensa koiralle nimeksi Kenkä. Minä puolestani päätän nimetä koiran uudestaan, koska Kenkä on tosi typerä nimi koiralle. Haluan kuitenkin vähän viitata perheeseen, jolta koiran sain, joten anna koiran uudeksi nimeksi Popon. Se tunnistaa nimensä heti ja tottelee sitä todella hyvin. Pelastan vielä koiran matkaani, kun papin lapset viimeisenä leikkinään haluavat kokeilla osaako koira pelastaa itsensä, jos sen tiukasti kapaloituna tyrkkää lautalla ajelehtimaan kohti vesiputousta...

Kerroin kullalle unesta ja hän lähinnä totesi, että Popo on hyvä koirannimi (riittävän simppeli, eikä sitä tule sekoitettua toisiin sanoihin). Eli ilmeisesti, jos/kun meillä joskus on koira, sen nimi on Popo. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.11.2011 14:01 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Minä olen aamuihminen, kultani on iltaihminen. Siitä on ollut odotettua vähemmän harmia. Toisinaan turhauttaa odotella aamuisin toisen heräämistä. Erityisesti jos pitäisi yhdessä lähteä asioille, silloin melkein raivostuttaa olla se, joka aamulla odottaa pitkästyneenä ja lähtövalmiina tunteja toisen heräämistä. Mutta asiat ovat niin kuin ne ovat, eikä ärjyminen auta mitään.

Onhan asia hieman hankala myös toisin päin. Iltaisella kultani ollessa pirteimmillään, minä alan haukottelemaan. Hän saattelee minut sänkyyn, juttelee hetken ennen kuin nukahdan. Minä en yleensä muista paljoakaan keskustelusta (joskus en mitään), mutta minä pidän niistä silti. Kullalleni keskustelut ovat yhteisen ajan lisäksi mahdollista viihdettä. Niin kuin eräs ilta sanoin: "Ei minun kanssani keskustella vakavista asioista illalla, kun minä pystyn muodostamaan vain järkeviä ajatuksia." Jep. Ainakin sanoma meni perille. Olen minä myös sanonut, että minulta puuttuu sivistyksestä aukkoja.

Ei minunkaan osani aamuihmisena ole huono. Saan aamutunnit vain itselleni, voin haistella ilmaa ja juoda aamuteetä. Joskus hiljainen hetki yksin on vain luksusta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.11.2011 09:39 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Sain juuri viestin kuvaajalta. Hän on polttanut kuvat levylle ja kysyy miten toimittaa ne minulle. Minä toivon niin kovasti, että hän ehtisi tuoda ne minulle tänään, mutta saapi nähdä. En uskalla olla optimistinen.

Mutta sitten vielä pastorilta hääpuheen kirjallinen versio ja voin tehdä kuvakirjan valmiiksi. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.11.2011 09:03 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Meillä kanssa mies on iltaisin pirteimmillään ja minä taas aamuisin. Välillä yritän venyä iltaisin, että saadaan edes vähän yhteistä aikaa, mutta se kostautuu heti huonosti nukutulla yöllä :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.11.2011 15:06 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kiitos vierailusta, elo!

Meillä on nyt hiljainen päivä menossa. Vertailin kahta edellistä raskaustestiä, ensimmäinen näytti toiseen verrattuna melko selvästi plussaa. Testien järjestys surettaa. Joko ensimmäisen testin tulos oli väärä positiivinen tai alkio ei kiinnittynyt. Ei sillä oikeastaan ole väliä, vain sillä, että innostus vaihtui nopeasti pettymykseen. Minä en olekaan raskaana.

Kolme tuntia positiivisen testin jälkeen alkoi vuoto. Tuon kolmen tunnin aikana ehdittiin ajatella ja suunnitella niin paljon. Nyt pitää taas vain odottaa.

Olen surullinen tänään. Ehkä huomennakin. Mutta kyllä tämä tästä. Kulta uskoo järkähtämättömästi, että jonain päivänä meillä on oma nyytti. Miksi minä en uskoisi hänen kanssaan?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.11.2011 14:51 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Ulkona leijailee hiljalleen lumihiutaleita. Kaipa sitä ensilumeksi pitää kutsua, vaikka näyttääkin valkoiselta pölyltä. Olen jo odottanut lunta. Sitä kuinka se valaisee päivää - sitä vähäistä valon aikaa. Epäilen vahvasti, että jatkuva väsymykseni johtuu osittain harmaudesta.

Olen aikataulusta jäljessä. Muutamana päivänä on ollut vain pakko levätä tekemättä mitään. Muutama on vähättelyä. Sain tänään valmiiksi sen, minkä olin aikatauluttanut viime torstaille. Pitää yrittää parantaa tahtia, että todellakin voin pitää suunnitellusti joulun ja uuden vuoden pelkkää lomaa. Jäljellä on 13 tehtävää eli noin 76 kirjoitettavaa sivua (alunperin lopulta muistaakseni 25 tehtävää, enkä muista montako sivua). Jos saisi kirjoittaa 76 sivua pelkkää aöfkga lkagj -tekstiä, homma sujuisi nopeasti. Analyyttiseen ja pohdiskelevaan tekstiin kuluu paljon enemmän aikaa ja energiaa. Se toinen syy, miksi olen jatkuvasti väsynyt.

Joulu on onneksi tulossa. Ärsyttää hieman, että välillä olen joulutunnelmissa, koska jos ne tunnelmat elää nyt, niitä ei riitä jouluksi. Niin kävi eräs vuosi ja se harmitti sen verran, ettei niin halua käyvän uudestaan. Suurin osa joululahjoista on jo hankittu ja paketoitu. Esimerkiksi anopille tein tänä vuonna huopatossut. Jäljellä on enää kultani ja vanhempani. Onneksi tästä asiasta sentään ei tarvitse stressata vaan voin keskittyä poistamaan koulustressiä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.11.2011 20:25 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kolme kuukautta sitten minusta tuli rouva...

Ensimmäinen adventti... Tuntuu kummalliselta, aivan kuin se olisi liian aikaisesta. Onneksi sataa lunta. Kohta voi antaa itselleen luvan aloittaa joulunodotus.

Laitoin ulos lyhtyyn tuikun tuomaan hieman valoa tuonne pimeyteen. Kynttilät ovat parhaimmillaan talvella. Niissä on pehmeä valo ja ne hehkuvat lämpöä ympärilleen. Liekissä on jotain meditatiivista; sen tanssia voi seurata kauankin.

Muutama pieni ajatus tänään. Asiat on siis hyvin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.12.2011 08:53 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Lumi on poissa, mutta ei se mitään. Se tulee takaisin.

Lähden tänään viikonlopuksi Tampereelle. Vaikka olenkin aikataulusta jäljessä, tekee tämä irtiotto tehtävistä vain hyvää. Olen muutamana päivänä vain tuijottanut tietokoneen näyttöä. Se vilkkuva kohdistin näyttää välillä hirveä vaativalta; se on syönyt minulta paljon tekstiä ja halunnut parempaa.

Onneksi ensi viikolla on vain yksi luento, muista kursseista on lähiopetus jo päättynyt. Saa käyttää enemmän aikaa näihin piinallisiin itsenäisiin tehtäviin. Niitä on tällä hetkellä jäljellä 10, joista puolet olen saanut aloitettua jollain tavalla. Pisinkin (25-35 sivua) on jo 12 sivua pitkä. Olen optimistinen, että saan tehtävät tehtyä ennen joulua. Hieman harmittaa, etten voi aloittaa lomaa niin aikaisin kuin halusin. Mutta saan silti reilun viikon joululomaa... Sekin auttaa.

Mutta nyt viimeiset tavarat kassiin ja pikkuhiljaa asemaa kohti.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.12.2011 15:12 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Talvessa ja pimeässä parasta on juurikin kynttilät ja niiden tuoma ihana valo <3

Oikein rentouttavaa irtiotto viikonloppua Tampereella!

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.12.2011 13:54 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Sunis :)

Tampereen reissu oli pääasiassa oikein mukava. Ainoa valittamisen aihe oli nukkumisen suhteen. Veljeni kissa öisin oli sitä mieltä, että hänelle pitäisi pitää seuraa ja alkoi kunnolla maukumaan (MAAAUUuoooOO!). Rauhottui pariksi tunniksi kun kehotti olemaan hiljaa ja menemään nukkumaan. Aamulla kun sitten noustiin, niin kissa kävi keräämässä nopeat silitykset ja paineli sitten sängylle nukkumaan. Ilmeisesti silloin oli hyvä nukkua. Kehitin mielessäni teorian, että kissa olisi iän myötä saanut vähän vainoharhaisia piirteitä, eikä osaa nukkua ellei joku valvo hänen untaan. Eipä silti, suosikkikissani se on.

Tänään on luvassa pienet kekkerit yliopistoystävieni kanssa. Tiedossa on pizzaa ja linnan juhlat. Jos asiat menevät samalla tavoin kuin viime vuonna, on tiedossa todella kiva ilta. Odotan jo innolla :)

Ja erittäin hyvää itsenäisyyspäivää kaikille täälläkin! :cheers:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.12.2011 09:00 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Kolmas adventtisunnuntai.

Minulla on vielä 9 keskeneräistä työtä tehtävänä. Jo kaksi päivää olen puurtanut kolmen tehtävän parissa, joista yhden palautuspäivä on huomenna. Tavoitteena on saada nämä kolme tehtävää tehdyksi ennen kuin kello on kolme huomenna. Tekemistä riittää (ei pitäisi heilua täällä, mutta puran mietteeni tänne, niin en tule kirjoittaneeksi näitä kouluhommiin).

Jos saan tehtyä nämät työt suunnitelmien mukaisesti, minulle jää vielä kuusi tehtävää. Niiden sivuvaatimus on yhteensä 35 sivua (joista olen n. 15 jo tehnyt). Ehkä minä tosiaan pääsen joululomalle ennen jouluaattoa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.12.2011 07:27 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Neljäs adventtisunnuntai... Aika menee todella nopeasti.

Kouluhommat on melkein hoidettu, vain pisin jäljellä. Sillä ei onneksi ole kiirettä, vaan ehdin sen hyvin ennen joulua - tai vaikka joulun jälkeen. Ja olen jo puolet siitä kirjoittanutkin... :egy:

Tänään lähdemme kullan kanssa lapsuusmaisemiin, ja jäämme sinne jouluksi. Onneksi joulunvietto sujuu meillä ongelmitta, koska sattumalta asiat on niin näppärästi. Kullan äiti asuu noin 400 metrin päässä minun vanhemmistani, joten sitä väliä on helppo sukkuloida jouluna. Jotkut ihmiset pitää hassuna sitä, ettemme tavanneet asuessamme vielä kotikaupungissamme vaan vasta paljon myöhemmin.

Mutta pitää puuhastella vielä kämppä lähtökuntoon, jotta on reilun viikon päästä kiva palata takaisin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 80 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 10:50