* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 08:23

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 119 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Suniksen SaLa rouvailua
ViestiLähetetty: 26.09.2011 13:35 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Jospa minäkin pistän nyt rouvapäikyn pystyyn :bye:
Ja kopioin tähän alkuun ensin vähän yleistä meistä ja häistä...

<3 <3 ME <3 <3

Kuva

Sunis:
33v Lähihoitaja, töissä terveysasemalla. Härkä. Rakastaa auringonkukkia (jos se nyt ei tuu muuten päikystä selväksi :lmao2: ), yksi komeilee tatuointina olkapäälläkin. Kova laulamaan aina ja joka paikassa, missä musiikkia kuuluu...

Mies:
36v varastomies, kotoisin Lappeenrannasta. Härkä. Ollut naimisissa kerran aiemmin, liitosta 11v poika, joka meillä joka toinen viikonloppu. Yritetään saada poika meille asumaan...

Me
Tavattu ollaan alkuvuodesta 2009. Tavattiin nykyaikaisella tavalla, eli netissä :D .
Facebook addiktiostakin voi siis seurata jotain ihanaa :lmao2:
Mies on ollut siis kerran aiemmin naimisissa, minulle oli se ensimmäinen kerta.
Molemmille kuitenkin se viimeinen <3
Kaikki käynyt hyvin nopeasti, ja ollaan oltu lähes koko ajan yhdessä.
Virallisesti mies muutti minun luokseni 5kk tapaamisesta.
Kihloihin mentiin 7kk tapaamisesta. Oltiin siitä aiemmin jo puhuttu, mutta eräänä perjantaina tulin töistä kotiin ja oli ruoka, viini ja ruusut odottamassa <3

Yhteiset askeleet tähän mennessä:
<3 Tavattiin 17.2.2009 <3
<3 Muutettiin yhteen 7/2009 <3
<3 Kihloihin 11.9.2009 <3
<3 Hääpäivä 10.9.2011 <3
<3 Muutto uuteen kotiin marraskuussa <3

Ensimmäinen lahja, jonka sain mieheltä: Ihan ekalla tapaamisella sain ihanan mukin ja kukkasen

Ensimmäinen lahja, jonka annoin miehelle: Hmm, miten tää onkin vaikee muistaa? Joku dvd-levy tais olla... Vai olikohan sellainen pieni nalle ennen sitä... Jompikumpi :)

Perheemme: Me kaksi <3 ja aina joka toinen viikonloppu miehen poika

Suurin unelmasi: Ikuinen rakkaus ja elämä kullan kanssa, lapsi/lapsia. Onnellisuus ja rakkaus. Ihan peruselämä <3

Ihaninta puolisossasi: Se tapa, jolla se huomioi mut. Kun tietää, että tarviin tukea ja turvaa monissa paikoissa... Saa mut tuntemaan itseni onnelliseksi ja rakastetuksi. Ja että kelpaan.

Piirre, joka puolisossasi ärsyttää: Liiallinen jääräpäisyys välillä, ettei suostu edes miettimään/kokeilemaan toista vaihtoehtoa jos on jotain päättänyt. Ja välillä räjähdysherkkyys. Kärsivällisyyden puute.

Yhteinen kappalemme: Queensrychen Silent Lucidity...

Romanttisin paikka, jossa olette olleet: Tää on vaikee... Ei ne paikat niinkään, vaan se tunnelma on tehnyt siitä romanttisen...

Me: Kovasti rakastuneita <3 . Välillä härkien sarvet kolisee, mutta ei oo pahemmin myrskynnyt vielä ainakaan... Tavallista arkea eletään ja pidetään toisistamme huolta.

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Suniksen SaLa rouvailua
ViestiLähetetty: 26.09.2011 13:35 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

<3 HĂ„Ă„PĂ„IVĂ„ <3

Kuva

Kuva

Muoks. Poistettu naamakuvat...

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.09.2011 20:51 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

No niin, josko tässä ois nyt aloitusta kerrakseen :wink:
Nyt siis sana on vapaa, jos joku tänne eksyy lukemaan :D

Nyt meillä siis kämpän myynti alkamassa.

Viime viikonloppu kului kaappeja siivotessa. Lauantaina oli vuorossa makkarin kaapit, josta lähtikin 1 jätesäkillinen vaatteita roskiin, 1 jätesäkillinen UFF:ille tai kierrätykseen. Sunnuntaina sitten käytävän/eteisen kaapit. Sieltäkin 1 jätesäkillinen tavaraa roskiin.
Nyt on kaapit siistit, kun kuitenkin mahdolliset ostajat haluaa nähdä miten täälä on kaappitilaa ja kurkkii kaappeihin.
Näyttää sitten ainakin isommilta :wink:

Sunnuntaina kirjoitettiin myös paperit asunnon välittäjän kanssa. Ihan järkyttäviä välityspalkkioita otetaan... Monessa paikassa välityspalkkio on lähes 5% myyntihinnasta. Onneksi yksi tuttu on välittäjänä, niin saadaan siltä aika paljon pienempi prosentti...
Huomenna käyvät ottamassa kuvat täälä ja varmaan jo huomenna illalla tai seuraavana päivänä on kämppä sitten jo netissä. Sunnuntaina ois sitten eka näyttö. Joten nyt amopeukkuja taas, että menee nopeesti kaupaksi ja saadaan hyvä hinta! :yep: :wink: :yep:

Uuden kämpän pitäis valmistua marraskuun loppuun mennessä. Päästään tekemään ensitarkastus 4.10. On kyllä niin älyttömät ajat siihenkin hommaan varattu, että huh huh! Ei oo paljoo mietitty/ajateltu ostajia. Oltiin siinä uskossa, että sen rakennuttajan puolelta tulee joku ihminen sinne päästämään sisälle. Mutta ei, siellä onkin rakentajien mestarit! Ja joo, kellonajat piti varata 7-14 välisenä aikana!!! :shock: :oops: :shock: Sehän onkin tosi kiva homma, kun on päivätöissä... No, me mennään sitten klo. 7 aamulla katsomaan kämppää silmät ristissä :D :lmao2: :D

Pitäis koittaa katsoa toi iso häälehtien kasakin läpi ja laittaa johkin myyntiin... Iso kassillinen niitäkin kertynyt ja en meinaa niitä säilyttää todellakaan...

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.09.2011 11:46 
Poissa
Kaaso
Kaaso

No Sunis-rouvahan se täällä! :) Kiva kun laitoin uuden päikyn :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.09.2011 16:32 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Kivaa, Suniksen päikky :clap: Onnea asuntoasioihin, niin myyntiin kun valmistuvaankin :yep: Ihme kyllä et tollasia katsonta-aikoja sieltä rakentajan puolelta määräävät :shock: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.09.2011 19:14 
Jeeiii, siekin perustit rouva-päikyn! :clap: Pidetään siis peukkuja kämpän nopealle myynnille, ja etukäteen onnea uuteen asuntoon.. :yep: :wink:

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 28.09.2011 10:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva kun perustit rouvapäikyn :hug:

Peukkuja sille että kämppä menis nopeasti myyntiin
:)

Esikoispoika 1/2012
Kuopus 6/2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.09.2011 08:07 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye:

Täällä olisi yksi mahdollinen ostajaehdokas häälehtiä ajatellen...? :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.10.2011 13:22 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Anu-MJ Laitoin sulle yksäriä :bye: :wink:

Tänään päästiin tekemään tosiaan ensitarkastus uuteen kämppään.
Ja oikein ihanalta näytti <3
Yllätys meille oli kyllä se, ettei siellä ollutkaan TISKIKONETTA :shock: :x :? :o . Se ei kuulemma kuulu hintaan ja olis ollut siinä samassa listassa, millä tilattiin itse parvekelasit, sälekaihtimet ym. Meistä ei vaan kukaan muista, että siinä ois mainittu tiskikoneesta mitään. Ja ei nyt löydetä mistään mitään lappua missä lukis tiskikoneesta mitään. Se lappukin on tietysti mennyt sinne TA:lle tilauksen yhteydessä :? :o :? Ja nyt sitä ei kuulemma enää ehdi rakentajan puolesta sinne saada, vaan pitää itse se käydä ostamassa ja laitattaa sinne.. Huoh, ihan kun ei ois muutenkin niin paljon kaikkea ostettavaa ja rahan menoa...

Kämppään pitäis vielä ostaa sänky meille, sänky Mikon lapselle (sellainen mikä toimisi myös sitten vierassänkynä, puuritilät parvekkeelle ja muutama pienempi kaappi tarvitaan myös.

Muutto ois nyt sitten marraskuun vikana viikonloppuna. Avaimet saa perjantaina (ja taas NIIIIIN älytön aika jolloin avaimet pitää hakea... klo.9-11 välillä!!!) ja jos silloin maalais sitten muutaman tehosteseinän sinne. Lauantaina pääsis sitten muuttamaan.

Jotenkin pitäs saada kiitoskortitkin tilattua ja lähtemään jossain vaiheessa... Muiden kuvien tilaus saa odottaa vielä muuton jälkeistä aikaa.

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.10.2011 16:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva että pääsette ennen joulua uuteen kotiin :)
Harmi tuo pesukonejuttu :doh: Tuleeko paljonkin lisäkustannuksia nyt sitten?

Esikoispoika 1/2012
Kuopus 6/2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.10.2011 22:02 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Ihanaa, Suniksen rouvaspäikky!! <3 <3 <3

Tsemppiä asunnon myyntiin!! :yep:
Mä olen itse tässä miettinyt, että voisin alkaa opiskella sittenkin kiinteistönvälittäjäksi.. Ihan väärään aikaan tämänkin keksin! Olisi pitänyt keksiä jo vuosi sitten, niin olisin voinut myydä teidän asunnon :D

Voihan tiskikone :auts: En ite tulis toimeen ilman sitä, jotenkin laiskoja tiskaamaan meillä molemmat.. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.10.2011 22:56 
On kyllä hienoa, että pääsette jouluksi omaan kotiin.. :nod: Meillä ei astianpesukonetta saisi ilman kunnon remppaa (ja sitä ei viititä vuokra-asunnossa tehdä), joten kyllä useammin kuin kerran on tullut mieleen et sitten joskus kun omaan kotiin pääsee niin ap-kone on ihan ehdoton. Tai sitten sellaista ei enää osaisi käyttää, kun pesemisestä on tullut niin rutiinia ja hyöyliikuntaa et tuntuisi orvolta ilman sitä.. :D

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 12.10.2011 14:02 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bye: :bye: :bye: :bye:
Heippa kaikille!!!

Astianpesukone homma on vielä vähän jäissä. Kyl sitä varten tarttis yks kaappi purkaa ja tietysti sitten osaa kone ja asennuttaja myös...
Ollaan nyt mietitty, et mitenköhän sellainen pöytäkone toimis. Meille riittäis sellainen pieni 6 hengen kone ihan hyvin. Liitännäthän sielä kämpässä on jo valmiina, mutta ei oo viel ehditty perehtyä miten se laitetaan. Pitääkö siitä saada jotkut putket johonkin jne jne.
Meillä tää Mikko-merkkinen astianpesukone on toiminut ihan hyvin tähän asti :wink: :lmao2: :wink:
Mä en itse voi oikeestaan enää tiskata tai imuroida ollenkaan, niin meillä mies joutuu hoitamaan noi hommat :oops: ... Voi kuinka ikävää :evil: :lmao2: :evil: No ei vaan, mielummin mä terve olisin ja tekisin noi hommat. Nyt harvoin jos teen, niin kärsin sitten muutamat päivät sen jälkeen...

Kämpän myynti on lähtenyt käyntiin vähän hitaasti. Eka näyttö oli viime sunnuntaina, pari pariskuntaa oli käynyt katsomassa. Molemmat sellaisia vanhempia. Toinen niistä sijoituskämppä mielessä. Molemmat oli olleet ihan kiinnostuneen oloisia ja tykänneet, mutta hintaa pitivät kovana. Kämpän välittäjä Anna oli kyllä sanonut, että tehkää rohkeesti tarjousta, että eiköhän hinnasta pääatä yhteisymmärrykseen. Ei oo kuitenkaan tarjousta tullut ja kuulemma noilla keski-ikäisillä ja siitä vanhemmilla tarjouksen tekeminenkin vie kauemmin kun nuoremmilla... No, me tiedettiin jo aluksi että eka hinta oli vähän korkee. Mutta päätettiin kattoo yhden näytön ajan mitä kommenttia tulee ja tiputtaa hintaa sitten. Eli tänään tai huomenna on sitten netissä pienempi hinta ja toivottavasti sitten tulis enemmän katsojia ja tarjoustakin... Mä oon vaan sellanen stressaaja, että haluisin kämpän myyynnin pian pois alta...

Mä patistin Mikon lekuriin, kun aloin epäilemään sillä jotain uniapnean tyyppistä juttua. Se kuorsaa (on aina kuorsannut) aina ja sitten selällään nukkuessa se aina välillä hiljenee silleen tosi oudosti ja jatkaa taas. Mikkohan siirtyi mun työpaikan terveysaseman asiakkaaksi (toukokuusta lähtien kun sai itse valita oman terveysasemansa ja lääkärinsä. Ja mä kun olen terkkarissa töissä, ni on helppo viedä reseptejä uusittavaksi ym ym ym. Ja Mikko sanoi, ettei sillä oo mitään salattavaa multa, että sama käydä sielä missä mä oon. Itse en omalle työpaikalle asiakkaaksi mene, mutta ne onkin mun työkavereita.) ja kävi sitten sielä jo ekan kerran lääkärin juttusilla. Se tekee nyt ensin astma tutkimukset, kun keuhkoita oli kuulunut jotain epämääräistä rohinaa. Nyt on sitten PEF-seuranta menossa ja ensi viikolla ois sitten seuraava lekuri aika. Katsotaan sitten onko seuraavana vuorossa tarkemmat astmatutkimukset, jos se selittäis noi ongelmat... Se oiskin paljon mukavampi vaihtoehto kuin uniapnea...

Varasin itselleni kampaajankin perjantaiksi. Pääsen vihdoin näistä hiuksista eroon :D . Mullahan oli ihan lyhyet hiukset kun Mikon tapasin ja sitten rupesin niitä kasvattamaan. Sitten kun tuli häät ajankohtaiseksi, niin kasvatin niitä ihan tarkoituksella. Ihan lyhyeksi en kuulemma enää sais leikata :D Katsotaan mitä kampaajan kanssa sitten keksitään. Lyhenee ne kyllä huomattavasti, mutta jos vaikka joku "polkkatukka" pituus ois sitten se sopivin... Pitää vaan saada joku helppohoitoinen, jota ei tarvi paljonkaan laittaa. Mä en oo yhtään niitä ihmisiä, jotka jaksais aamulla kuivattaa ja kääntää ja vääntää hiuksia. Mä pesen ne ja voi laittaa jotain tököttiä ja that's it :lmao2:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.10.2011 20:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ehdinpäs tulla ekaa kertaa pyörähtämään sun uudessa päikyssä :)!

Onnea paljon asunnon myyntiin :)!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 08:12 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Hello :bye:
Tsemppiä teille asunnon myyntiin. Meillä ei välittäjä edes huolinu kämppää myyntiin kun oli varma ettei sitä saa myydyksi :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 13:15 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

<3 :bounce: :wohoo: <3 :bounce: :egy: <3
Häämatka varattu!

Lähdetään huhtikuun alussa viikoksi Gran Canarialle, Play Del Inglesiin Kuva Kuva Kuva

Sellainen ihan neljän tähden hotelli, All inclusive! Joten kaikki safkat ja juomat ilmaisia. Ei tarvi kuin nauttia! Kuva Kuva

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 13:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Myöhästyneet tervetulotoivotukset Rouvalan puolelle :bye:

Ihanalta kuulostaa häämatka! Voikun pääsiskin syömään, juomaan ja nauttimaan auringosta <3

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 15:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa Rouvalan puolella! :)

Ihanalta kuulostaa häämatka! Aurinkoo, lämpöö, hyvää ruokaa ja juomaa :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.10.2011 17:23 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Ihanaa, kun on pitkän talven varalle jotain mitä odottaa :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.10.2011 14:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

VAU mikä häämatka teille tulossa!! Kyllä tuosta kelpaa unelmoida talven kylminä iltoina!

Joko kävit kampaajalla? Tuliko lyhyt vai vieläkin lyhyempi?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2011 01:07 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kampaajalla käyty :wink:
Punaista väriä taas päähän ja about polkkatukan pituinen tästä tuli :)
Ihan vaan kerroksittain leikattu, ei sen kummempia tehty.
Oon niin hemmetin laiska laittamaan aamuisin hiuksia, ni haluan jotain helppoa.
Mitä ei tarvi kun pestä ja ehkä laittaa jotain tököttiä.
Kuivaamaan, kääntämään, suoristamaan ja vääntämään musta ei oo :? :oops:
Ni ei hirveesti vaihtoehtoja ollut..

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2011 13:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Häämatka kohde kuulostaa ihanalta, kelpais kyllä ;)!!!

Uusille hiuksille :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2011 18:40 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

Wau, onnea häämatkan varauksesta, kuulostaa ihanalta :faint: :happy: Ja ihania hymiöitä :clap:
Uusille hiuksille :yep: :clap: Munkin pitäis saada aikaseks käydä kampaajalla, mut on nyt noi pihahommat vieneet kaiken ajan ja voiman :D Se on kyllä piristävää saada uutta hiustyyliä :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.10.2011 03:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vasta lueskelulla :bye:

Ihania yhteiskuvia sinusta ja miehestäsi.
Häämatka kuulostaa niin hyvälle samaten uusi hiustyylisi :bounce:

Posse -09

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.10.2011 04:29 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Vooooi, ihana häämatka teille tulossa <3

Uusille hiuksille pomput :bounce: :bounce: ..mun pitäis kans raahautua kampaajalle.. Tahtoo punaista! PALJON punaista :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 119 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 08:23