* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:43

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 188 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Kirjoittaja Viesti
ViestiL√§hetetty: 26.10.2012 11:39 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

TM Sanos muuta! Se on nyt niin paljon käytännöllisempi ja fiksumpi - eikä pidä yhtään vähätellä myöskään ulkonäköä :lmao2: Itseasiassa se asbestihomma selvis ihan itsestään. Tai siis sitä asiaa ei tutkittu, mutta remppamies oli sitä mieltä, että kun seinät poistettiin levyineen päivineen, niin kyseisestä asiasta ei tarvinnut huolehtia. Me ei siis poistettu niitä alkuperäisiä laattoja periaatteessa ollenkaan. Eikä sieltä sitten mitään ollut pöllynnytkään :) En tiedä menikö ihan taiteen sääntöjen mukaan, mutta helpolla päästiin. Siinä seinässä oli pari kerrosta laattaa, niin pelkästään siinä ois ollut iso purku. Nyt saatiin uudet kylppäriin tarkoitetut seinälevyt ja nähtiin, että rakenteet on kunnossa. Toivottavasti tekin pääsette pian kylppärin kanssa hommiin eikä turhia ongelmia tule! Ja kyllä, mä oon ihan koukussa noihin kynsiin. Nyt en oo kyllä pariin viikkoon pitäny kynsiä. Poistin ne kokonaan ihan siitä syystä, että mulla ei ollu ton rempan jälkeen ja tän kaiken keskellä yksinkertaisesti aikaa huoltaa niitä ollenkaan. Josko tässä joku päivä ehtis tehdä taas uudet, kun tilasin uusia värejäkin!

Neiti_Pampula Kiva, kun kävit jättämässä viestiä :bye: Kiitos, mä oon myös (pääosin :D) ihan myyty noista ihanista lapsista <3 Mitäs sulle kuuluu?

Omia kuulumisia en oo vaihteeks ehtinyt kirjotella, enkä ehdi tehdä sitä nytkään. Sen vaan sanon, että voi sitä ensilumen ja siinä peuhaamisen riemua <3

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.10.2012 12:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Pakko tulla kertomaan, vaikken taas muuta ehdikään :D Tossa kolmisen viikkoa sitten hehkutin raskausketjussa kuinka mun "vanha" ystävä eli Memmun kummitäti sai pienen tyttövauvan pitkän odotuksen jälkeen :baby: Eilen mulle suotiin suurista suurin kunnia päästä tämän ihanan piene tytön kummitädiksi <3 Mulla ei ole kummilapsia ennestään, joten tää tuntu mielettömän suurelta ja ihanalta asialta! En malta odottaa, että tää flunssa katoaa ja pääsen oikeasti näkemään tämän neidin. Sairaalassa kävin tätä äitiä katsomassa kahviossa, mutta vauvaa en saanut nähdä (vierailukielto kaikille muille paitsi isovanhemmille). Miten voikaan olla näin mahtava ja liikuttunut olo <3

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.10.2012 18:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa! Lämpimät onnittelut kummitädille <3
Tosi iso ja hieno asia kun ystävä pyytää kummiksi! <3

Unohdin vastata aikaisemmin:
Kiitos, minulle kuuluu hyvää. Viimeinen kouluvuosi menossa ja alkaa jo jännittää kun kohta pitäisi pärjätä työelämässä ihka oikeana terveydenhoitajana! :) Viimeiset kouluvuodet olleet hurjan kiireiset ja sain jopa sulkea facebook profiilini kun ei edes ollut aikaa olla netissä :D Nyt on meno vähän rauhoittunut ja lopputyökin (toivottavasti) kohta valmis.

:bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 14.01.2013 13:30 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Neiti_Pampula :bye: Shame on me! Oon ollut ihan liian laista vastaaja! Kuulostaa tosi hienolta! Ihana varmasti valmistua! Se on jännä elämänvaihe - toisaalta upeeta, että koulu on takana ja toisaalta taas sit tyhjä olo, että tässäkö tää nyt oli :D

Heippahei kaikki :bye:

Oon miettinyt jopa päikkyni sulkemista, koska yksinkertaisesti mulla ei oo riittänyt enää aika tän päivittämiseen. Edellisen kerran oon jotain kirjannut lokakuussa :oops: Ei siis millään tavalla suotavaa toimintaa Rouvalta :soo: :D No, jospa päivitän kuulumiset nopeasti ja yritän myös selvittää, miksi oon ollut niin mahdottoman huono kirjoittaja!

Lokakuu oli ja meni - samoin marraskuu. En edes oikeasti muista mihin ne meni. Loka-marraskuun vaihteessa multa loppui äippäloma ja jäin suunnitellusti edelleen lasten kanssa kotiin. Oriflamen kutsuja pidin joulukuun alkuun asti. Sitten jäin "lomalle" kutsujen pidosta. En muista miten paljon oon maininnut asiasta, mutta oon reilut pari vuotta nyt ollut edustajana lähinnä harrastuspohjalta. Kiva tehdä jotain omaa. Nyt kuitenkin oon tänä kesänä ruvennut pitämään ihan kutsuja ja oikeasti tehnyt vähän töitä, jotta saan siitä pientä ylimääräistä kotona olon lisäksi. Oonkin saanut aika mukavasti pidettyä mm. kutsuja.

Joulukuu tuli niin yll√§tt√§en, ett√§ ensimm√§ist√§ kertaa el√§m√§ss√§ni laitoin ekat jouluvalot ja jutut vasta 1.12. n√§kyville :D Edellisen√§ p√§iv√§n√§ Memmu kyseli viiminen p√§iv√§ marraskuuta, ett√§ saanko avata joulukalenterin. Mies vastasi, ett√§ huomenna saa. Min√§ huusin vihasena keitti√∂st√§, ett√§ kalenteria ei avata, kun vasta joulukuussa. NIINP√Ą :D H√§t√§h√§n siin√§ tuli k√§teen, ett√§ jotain on alettava tekem√§√§n jos haluaa joulun n√§kyv√§n. Nopeesti me saatiin sitten 1. p√§iv√§ Memmun kanssa verhoja ja koristeita laitettua. Heti tuli niin ihanan rauhallinen tunnelma kotiin <3 Joulukuu menikin sitten Oriflamen juttuja ja joulua puuhaillessa. K√§ytiin lasten ja mun √§idin kanssa yks keskiviikko katsomassa Tallinnan joulutorikin. Oli tosi mukava ja erilainen p√§iv√§. Lapset tykk√§s ihan √§lytt√∂m√§sti! Joulu meni my√∂skin hyvin. Sy√∂tiin, nautittiin toistemme seurasta, lev√§ttiin, saunottiin, ulkoiltiin ja joulupukkikin k√§vi! Uusi vuosi vietettiin anoppilassa Pohjois-Karjalassa. Oli kyll√§ mukava reissu sekin!

Ajattelin jotenkin, kun ennen joulua oli niin älyttömän kiirettä, että uusi vuosi otetaan vähän rauhallisemmin. No ei se sitten ihan niin mennytkään :D Hirveetä lentoa ollut tää koko kaks viikkoa. Toisaalta, ihania juttujakin. Mä pääsin tosiaan sellaseen yrittäjäkoulutukseen mukaan! Pitkästä aikaa siis koulunpenkille. Se on pääosin verkkokurssina, mutta siinä on myös muutamia lähiviikonloppuja tän kevään aikana. Ihanaa päästä taas kehittämään omaa osaamistaan. Lisäks jossain vaiheessa olis tarkoitus se oma toiminimikin luoda sekä kynsihommia että Oriflame -juttuja ajatellen. Vielä tää mun edustajuus on niin näpertelyä, ettei verottaja ole siitä kiinnostunut, mutta toivottavasti tulevaisuudessa olis jotain vähän enemmän :) Eli se siitä kiireettömästä vuodesta :D

Jooa täyttää reilun viikon päästä 1 vuotta <3 Mun isopienimies! On jo niin oma pieni persoonansa! Ja siis mä en tajua miten näiltä molemmilta lapsilta tuntuu löytyvän sitä omaa mielipidettä ja tahtoa niin paljon?! Eikö yleensä toinen sisaruksista vois olla vähän vähempitahtonen? :? :wink: No, kaipa ne on niin äitiinsä tullu..eikä kyllä isälläkään tahtoa puutu. Oisko näillä geeneillä jotain tekemistä? En myönnä! Joka tapauksessa Jooa on jo aivan ihana, hurmaava nuori herra! Eläväinen ja sosiaalinen tapaus! On keksinyt oikein äidin iloksi, kuinka kiivetä Memmun sängylle tai sohvalle. Ja sieltähän ei osata tulla alas vielä kuin pää edellä. Jotain hyvää sentään, että kun kerran tuli Memmun sängystä alas pää edessä, niin seuraavilla kerroilla on nyt huutanut äidin apuun (lue: itkenyt ja kitissyt äidin paikalle!). Kiitän onneani, ettei tää rasavilli ole saanut vielä jalkoja alleen :D Memmu taasen on jo niin iso tyttö! Aivan ihana nuori neiti! <3 Puhuminen on jo tosi sujuvaa ja ärräkin meinaa pärähdellä oikeissa paikoissa! Viihtyy tosi paljon itsekseen leikkien - omassa rauhassaan tietysti. Jooahan vaan sotkee ja rikkoo hänen näkökulmastaan. Toisaalta, pieni poliisi on hyvä apu, kun mun pitää laittaa ruokaa ja Jooa on väärässä paikassa.

Jaa, täytyykin tästä lähteä taas laittamaan jotain juttuja ennenku molemmat lapset herää. Memmukin on nyt parina päivänä taas nukkunu päiväunia, kun oli viikonloppuna kuumeessa. Kiva saada pitkästä aikaa hetki itselleen näin päivällä! <3

Oikein ihanaa tätä vuotta kaikille ja yritän olla parempi ihminen ja kirjoitella joskus vähän useammin! Laitelkaahan omia kuulumisia myös tänne :)

..jaa, no Jooa jo heräsikin eli se siitä tekemisestä..

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 14.02.2013 12:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

<3 Hyvää 4. hääpäivää meille <3

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 17.02.2013 18:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnittelut hieman myöhässä! :flower:

Erika 1.4 2013 <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.02.2013 03:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Niin se aika rientää... onnea hääpäivän johdosta, vaikkakin muutaman päivän myöhässä... :oops:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 24.02.2013 16:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia lueskelemassa :)
Samoin minä olen ollut täällä rouvalassa laiska kirjoittamaan .... työt alkoi 14.1 joten ei oo paljoo jäänyt/jaksanut töiden jälkeen olla täälläkään sisällä :(

Rouvan elämää
Henna7.12.2005‚ô•
29.6.2008 Seurustelumme alkoi‚ô•
1.10.2008 Yhteen muutto ‚ô•
16.11.2009 Kihlat‚ô•
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ‚ô•
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 27.08.2013 13:41 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Terveisiä kaikille piiiiiiiiitkästä aikaa! Eipä ole ehtinyt pitkään aikaan täällä pyörähtää! En siis pitänyt uudenvuoden lupaustani ja kirjoittanut ahkerammin :D Mitä tähän vuoteen on kuulunut?

Lapsia, pihatöitä, elämänmuutosta, töitä, harrastuksia - kaikkea. Täytyy sanoa, että varmaan upein ja mukavin vuosi pitkään aikaan. Paljon on myös väsymystä mahtunut aktiivisuuden sekaan tietysti, mutta pääosin jotenkin tosi mukava ruuhkavuosi :wink:

Lapsista sen verran, että ei mulla enää ole vauvoja <3 Jonnekin se viimeinenkin vauvavuosi katosi... Memmu on aivan ihana pieni neiti ja mitäpä sitä 3,5vuotias mieluiten tekisi kuin leikkisi prinsessaa! Hiukset ja mekko on must juttuja IHAN JOKA AAMU! Ihaninta on oma leikkimökki, jonka lapset saivat isovanhemmilta yhteissynttärilahjaksi. Se laitettiin vappuna pystyyn ja koko kesän on saanut hoidella vauvaa omassa mökissään. Olivat isin kanssa siellä yötäkin yks ihanan lämmin kesälomayö :) Jooa taas on vilkas pieni, 1,5 vuotias kiharapihlvi <3 Hänellä on siis valkoinen pellavapää ja takatukka ihan kiharalla <3 Tosin vilkashan poika on kuin mikä. Tänä kesänä äiti on saanut menettää hermonta mm. jauhelihakastikkeesta (jätin hetkeksi jäähtymään lautasella pöydälle!), joka oli levitetty pitkin kermanvaaleaa sohvaa sekä maitolitrasta, joka kaadettiin kokeilumielessä äidin kännykän päälle. Eli silmät saa olla selässäkin. Poika ei vielä puhu, mutta liikkuu ja sirkustaiteilee sitten senkin edestä!

Pihatöitä tehtiin tänä vuonna paljon. Kaadoimme tai ammattilainen kaatoi 17 isoa puuta pihalta ja siinä menikin sitten puoli vuotta, kun niitä pilkottiin, pinottiin ja kerättiin risut pois. Ensi kesän projektina onkin sitten enemmän se somistuspuoli :)

Elämänmuutos olikin sitten mun ihan oma projekti. Jotenkin viime vuosi henkisesti aika kuluttava. Vuoden vaihteen jälkeen olin jo siinä pisteessä, että näin ei voi jatkua. En ollut tyytyväinen itseeni enkä oikein mihinkään muuhunkaan. Olin tosi ärtynyt ja väsynyt. Päätin sitten, että nyt riittää voivoittelu ja teen jotain. Helmi-maaliskuun vaihteessa päätin sitten, että nyt alan jälleen liikkumaan säännöllisesti. Ei liikkumaan vaan lasten kanssa vaan otan ihan sen oman ajan. Aloitin 4 vuoden tauon jälkeen body balancen, joka oli rakas harrastus ennen Meaa. Jatkoin myös viikoittaista lenkkeilyä aktiivisesti. Myös ruokailutottumuksia muutin parempaan ja jätin hetkeksi herkut pois kokonaan. Melkein 7kg on nyt sen päätöksen jälkeen tippunut matkalle, olen jälleen hääpäivän painossani ja olen paljon tyytyväisempi sekä itseeni että elämääni. Jaksankin paljon paremmin :) Opiskelin myös koko kevään ahkerasti sekä tein Oriflame -hommia kotijuttujen ohella lisäansioiden saamiseksi. Eli kevät oli tosi hektinen ja kiireinen. Kesällä olinkin jo väsähtänyt ja päätin, että nyt otan lomaa. Kun miehen loma alkoi, niin aloitin siinä samassa oman 4 viikon loman ja ai että teki hyvää. Käytiin Kolilla ja Korkeasaaressa ja kunhan touhuttiin kaikenlaista perheen kesken. Päästiin myös S:n kanssa la-su ajaksi Flamingoon kylpylään ja hotelliin <3 Oli aivan mahtava aikuisten loma! Syötiin hyvin ja nukuttiin hyvin ja käytiin rentoutumassa ja shoppailemassa!

Tällainen kesä ja touhut meillä siis takana! Edelleen teen kotonaolon ohella näitä Oriflamen hommia ja suunnittelen pikkuhiljaa ihan palkkatyöhön palaamista. Haluan kuitenkin vielä hetken nauttia lapsista. Ja kun tajusin, että pian alkaa oikeasti olla ns. viimeiset hetket käsillä lasten kanssa kotonaolosta, niin kyllä siitä on nyt nauttinutkin <3 Aivan mahtavaa! Jospa tuossa vuodenvaihteessa sitten miettisi taas työkuvioita tarkemmin, kun Jooa täyttää 2 ja Memmukin sitten helmikuussa 4. Sitten aletaan katsoa taas uutta elämänvaihetta mahdollisine työ- ja hoitokuvioineen. Siihen asti olen vielä reilusti kotiäiti <3

En ole pitkään aikaan ehtinyt täällä pyörähtää ja mielelläni kuulisin myös muiden "vanhojen" ja toki myös uusien Rouvien kuulumisia ja ajatuksia!

Palataan! :bye:

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.01.2014 19:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jep, kirjoitan ahkerammin :roll: Jälleen on kulunut puolisen vuotta edellisestä päivityksestä! Parempi kuitenkin myöhään, kuin ei milloinkaan!

Nyt on tosiaan kuviot pistetty uusiksi ja palaan reilun 4 vuoden kotonaolon jälkeen töiden pariin maanantaina! Töitä en oo ehtinyt jännitellä yhtään, ainoastaan lasten hoitokuvioita ja siellä viihtymistä. Lapset oli perjantaina ekaa kertaa kaksistaan harjoittelemassa hoitoa. Reippaita olivat olleet, mutta kun äiti tuli hakemaan, niin molemmilta pääsi itku, kun ikävä purkautui <3 Onneks oli heti viikonloppu edessä. Kuulema ikävä on ainoa asia miksi eivät halua enää hoitoon. Tai näin sanoi siis Mea. Onneks asiasta on nyt paljon juteltu ja maanantain hoitopäivää odotellaan jo ihan eri mielellä :) Jännä lähteä ihan uuden elämän pariin pitkän tauon jälkeen. Mulla on hirveä into päästä töihin käsiksi ja samalla taas tositosi haikee mieli siitä, että tässäkö tämä nyt oli? Nytkö mun lapset on jo hoitoisoja ja nää meidän leppoisat kotiaamut on historiaa? Onneks voin täydellä sydämellä sanoa, että meillä on ollut aivan ainutlaatuiset ajat kotona! En vaihtais pois mistään hinnasta ja jään ainoastaan hyvillä mielin muistelemaan aikaa lasten kanssa kotiäitinä <3 Toki rankkaakin on välillä ollut ja tehnyt mieli irtisanoutua koko hommasta, mutta ne on onneks olleet vaan hetkellisiä mustia päiviä :) Nyt sitten täysillä ja suurella innolla kohti uutta! Aika romanttiselta kuulostaa myös ens kuussa tilille kilahtava oikea PALKKA :D

Näissä tunnelmissa tänään :wink:

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.01.2014 21:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania kuulumisia :)

Ja Onnea uuteen työhön :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005‚ô•
29.6.2008 Seurustelumme alkoi‚ô•
1.10.2008 Yhteen muutto ‚ô•
16.11.2009 Kihlat‚ô•
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ‚ô•
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 21.01.2014 09:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia lukemassa :bye:

Tsemppiä uuteen työhön! :)

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 20.09.2017 13:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ohhoh. Eksyin etsimään tänne yhtä vanhaa tekstiä meidän häistä ja huomasin, että eipä täällä ole enää kukaan kirjoitellut. Ei täällä taida käydä enää kukaan :o :(

Jos joku sattuu paikalle, niin olisi kiva lukea kuulumisia :)

Meillä on viimeisen 3,5v aikana tapahtunut yhtä ja toista. Ja kyllä kirjoitin viimeksi 3,5v sitten :oops: Ehkä tärkein ja isoin asia on meidän perheeseen saapunut "iltatähti" <3 Pieni pikkusisko putkahti maailmaan maaliskuussa. Olen siis tauon jälkeen pitkästä aikaa äitiyslomalla! On ollut kyllä mahtavaa ja on ollut ihanaa, miten hienosti lapset on ottaneet pikkusiskon vastaan! Yhtä pusuttelua ja halimista joka päivä, kun vauva on hereillä. Esikoinen aloitti koulun ja keskimmäinenkin täyttää jo 6 vuotta :shock: On ollut ihanaa, kun on ollut aikaa olla ottamassa koululaista koulusta vastaan ja viettää taas enemmän aikaa kotona lasten ja miehen kanssa.

Sellaista tänne :D Iloista syksyä :bye:

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 188 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:43