* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:13

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 188 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiL√§hetetty: 04.05.2012 09:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heltsuh Niinhän ne muuttuu! :x Sama se mulle muuten, mutta kun tarjontakin muuttuu! Ja juu, emmä tällä kirjotuksella lupaa kyselly omiin valintoihin tai muuta niitä miksikään jonkun toisen mielipiteen takia - kunhan purnasin omia näkemyksiäni :D

Naakkis No niinpä! Joka toinen vuosi joku on hyvästä ja joka toinen vuosi joku toinen asia :x Ja kyllä, voin allekirjottaa täysin ton sun kirjotuksen. Mun mielestä tärkeintä on just se, että lapsi saa rakkautta ja ruokaa - tuli se ruoka mistä reijästä tahansa :) Ja juuri tuo, että imettäminen tuntuu olevan se ainoa oikea tapa, vaikka äidin jaksaminen ois tosi veitsen terällä! Toki se on tärkeä huomautus, ettei imetyksessä kannata heti luovuttaa jos ei onnistu, mutta mun mielestä siihenkin yrittämiseen kannattaa vetää se raja oman jaksamisenkin puolesta. Luulen, että vauva-ajasta ja äitiydestä jää molemmille (äidille ja vauvalle) paremmat muistot jos ei ole liikaa stressattu. Ja samaa mieltä tosta neuvolasta. Ei ihan joka juttua viitsi siellä kertoa. Ei tartte tyyliin sanoa, kun että väsyttää tosi paljon, niin sulla on raskauden jälkeinen masennus tms. Hienoa on, että seurataan ja puututaan niihin masennuksiin, koska sehän on niiden työtä. Mutta siellä tuntuu, ettei oikein uskalla mitään sanoa. Viimeksikin sanottiin, että poika kasvaa vielä hyvin rintamaidolla ettei ole syytä antaa korvikkeita tai lisäruokaa. Joo, kasvaa, mutta jos ei ole tyytyväinen. En sanonut mitään, vaan käytän just omaa maalaisjärkeä oman lapseni tuntien :)

Ninniliini Aamen :) Toi velliasia kismittää tosiaan vaan sen takia, että uusien suositusten takia kaupasta ei näin pienelle velliä enää saa :( Alan siis itse vääntää perunasta ja porkkanasta tukusta velliä. Oisin vaan toivonu, että suositukset ois suosituksia eikä vaikuttais tarjontaan! Ja eihän vellistä mitään haittaa ole, mutta noiden ihan n. 4kk eteenpäin olevia vellejä ei enää valmisteta, koska niiden antaminen ei kuulema suosi 6kk imetystä. Kyllä, tää on mulle sydämenasia tää ärsytys :lmao2: Lisäks vielä allekirjotan sen, että pieni tippa korviketta tai vaikka pelkkä korvikeruokinta ei tee sen huonompia tai sairaampia lapsia. Nim. korvikkeella kasvanut :wink:

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 04.05.2012 16:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pikaisesti vaan kommentoin. Ootkin varmaan lukenut siitä mun imetyspettymyksestä tuolta eri ketjusta. Mutta musta on kaikkein paras toimia sun jaksamisen ehdoilla, jos yöt on noin rikkonaisia ja poju vaativa vauva. MSuositukset on suosituksia joita kohti on hyvä pyrkiä, mutta autuaaksi ne ei tee ketään. Mä olin tosi pettynyt itseeni kun täysimetys ei kaikesta yrittämisestä huolimatta onnistunut meidän kohdalla ja nythän se on jo loppunut kokonaan erinäisistä syistä. Päätin kuitenkin, että koska korvikkeellakin tunnetusti kasvaa hyvinvoivia lapsia, ei se meidänkään tyttö siitä pilalle mee. Ja pakko sanoa, että on se elämä täällä nykyään helpompaa pelkän pulloilun ansiosta, kun aiemmin neiti oli tississä kiinni ihan koko ajan enkä päässyt yhtään minnekään tai pystynyt tekemään muuta kuin imettämään- se siis vaan asusteli siinä rinnalla, jos ei syönyt, niin nukkui siinä. Osittaisimetyksen koin raskaana aikana ja mieluummin lopetin sen sitten ns. omasta halusta kuin siitä, että tyttö olisi huutanut raivoissaan rinnan kelpaamattomuutta- se olisi varmasti sattunut vielä enemmän. Koska niiden riittämättömyys-tunteiden kanssa tuli taisteltua kauan jo muutenkin, juurikin tämän maan imetysfanaattisuuden takia.

Loppukaneetti: tiedät itse taatusti mikä on lapsellesi parasta, ja kaikki konstit kannattaa kokeilla nyt että pojan nälkä pysyisi pitempään poissa ja saisitte kaikki levättyä paremmin. Ei sitä arkea tahdo muuten jaksaa pyörittää. Nokka pystyyn ja tuulta päin vaan, jos joku erehtyy arvostelemaan sun valintoja. Oot paras äiti lapsillenne ja tiedät kyllä, mitä tehdä- kokeilemalla se oikea suunta löytyy :) en nyt tiedä oliko tässä päätä tai häntää, mutta kannustan kovasti luottamaan suhun itseen lastesi suhteen.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 04.05.2012 22:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Teet just niinku ite parhaaks näät :) Eikä missään nimessä kannata murehtia piirun vertaa jos joitain siun ratkasut närppäsee. Mie oon huomannu tosi monta kertaa miten selvästi joitain henkilöitä ottaa päähän se, miten vähän imetin ja miten se oli miulle ja meille ihan paras ratkasu. Oon kuule kuullu muun muassa, että "mie en olis ainakaan jaksanu kokoajan pulloja keittää/maitoa lämmittää" tai "vähänkö korvikkeisiin menee rahaa ku tissimaito on ilmasta" yms yms. Mutta arvaa mitä? Enpä oo jaksanu hermostua moisista, vaan tyytyväisenä vaan aatellu, että hitto miten meillä on menny kokoajan hyvin kun vauvalle kelpaa korvike ja pullo, isäkin voi syöttää ja äitin ei tarvii elää vauva tississä kiinni.

Se on vaan joillekkiin mammoille hirvee sydämenasia päässä pätemään että miten he itse eivät mitään muuta teekkään kuin imettävät ja kuvittelevat sitten olevansa toisia parempia. Sain kerran vauvajumpassa niin murhaavia katseita yheltä äipältä kun tuli puhetta siitä, voiko imettää jos vauvalla on hampaita. Mie sit vaan siihen sanoin, et ei voi tietää ku en oo aikoihin imettäny ja muutenkin imetin niin vähän. Voi juma jos katse vois tappaa ni morjens! :D

Mutta siihen velliasiaan. Meillähän Riia on aina nukkunu superhyvin, mutta jossain vaiheessa tuli yhtäkkiä se, että heräskii yöllä syömään, ni sitten annettiin illalla velliä ja johan nukku taas kun tukki. Ja ikää oli reilusti alle puoli vuotta! Suositukset on suosituksia, en mie oo niitä ainakaan missään vaiheessa kauheen pilkulleen ottanu koska kaikista parasta on äidin vaisto ja se meillä kaikilla on se mihin oikeesti kannattaa luottaa :)

Jaksamista siulle ja teidän perheelle! Toivottavasti saatte jatkossa nukuttua parempia ja pidempiä yöunia! :hug:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 05.05.2012 10:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HannaNeiti kirjoitti:
Mie oon huomannu tosi monta kertaa miten selvästi joitain henkilöitä ottaa päähän se, miten vähän imetin ja miten se oli miulle ja meille ihan paras ratkasu. Oon kuule kuullu muun muassa, että "mie en olis ainakaan jaksanu kokoajan pulloja keittää/maitoa lämmittää" tai "vähänkö korvikkeisiin menee rahaa ku tissimaito on ilmasta" yms yms. Mutta arvaa mitä? Enpä oo jaksanu hermostua moisista, vaan tyytyväisenä vaan aatellu, että hitto miten meillä on menny kokoajan hyvin kun vauvalle kelpaa korvike ja pullo, isäkin voi syöttää ja äitin ei tarvii elää vauva tississä kiinni.

Ihan samaa oon saanu ite kuulla.. mutta en kans jaksa välittää, näin on parempi meillä :)

Tosiaan kannattaa tehdä näissä imetys/syöttö ym. asioissa niinku hyvältä tuntuu ja maalaisjärkee käyttäen ni on parempi mieli koko perheellä :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 05.05.2012 10:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hera Tosi hienoa, että teillä on arki lähtenyt nyt mukavasti alkuhässäkän jälkeen käyntiin! Mä oon täysin samaa mieltä, että korvikkeella kasvaa ihan tyytyväisiä ja onnellisia lapsia. Varmasti jopa piirun verran onnellisempana pullolla kuin jatkuvasti nälkää itkeneenä :wink: Mä jotenki ootan kanssa hirveesti sitä aikaa, että imetys jossain vaiheessa taas loppuu, kun saa itselleenkin sitä vapautta. Toisaalta taas mua jo ahdistaa ajatuskin, että siinä meni mun viimeinen vauva :( Kiitos sulle kannustavista sanoista :hug:

HannaNeiti Juu, oman pään mukaan täällä on aina menty, eikä paljon muiden arvosteluja kuunneltu :D Se mua vaan nyppii, että äidit, ihmiset, joiden pitäis kannustaa toisiaan, raatelevat välillä toisiaan ihan älyttömästi! Eikö meijän pitäs nimenomaan vaan tukea toisiamme erilaisista valinnoista huolimatta? Ja tosiaan velleissä ei ärsytä se, että niitä suositellaan vasta myöhemmässä iässä, vaan se, että niitä vellejä, jotka sopii n. 3kk eteenpäin ei enää myydä! Nyt joudun sitten itse vääntämään vellit! Memmullekin annoin velliä jo 3kk iässä, kun silloin niitä sopivia vellejä löytyi kaupasta. Ja kyllä yöt rauhoittuivat :) Ja toi on just ihan älytöntä, että joku toinen voi arvostella jo pelkällä katseellaan toisten ratkaisuja. Se on hyvä asenne, ettei niistä välitä. Täällä myös toinen, joka ei tippaakaan välitä tissimoralisteista tai muusta arvostelusta, mutta mua ärsyttää, että niitä arvostelijoita löytyy. Ja se, että joku kokee oikeudekseen arvostella toisen valintoja :? Ja kaipa mä tässä sitten kehasen, että oon nyt onnistunu imettämään hampaallista lasta: Jooalle tuli just toinen hammas :lmao2: Memmusta en sitä päässyt tekemään, ku eka hammas tuli vasta reilun puolen vuoden iässä. Kiitos myös sulle tsempeistä :hug:

jemppu Näinpä! Täysin samaa mieltä! :nod: Oon ite tässä just barrikaadeilla niitä arvostelijoita vastaan, että ymmärtäisivät pitää suunsa kiinni. Tiedän nimittäin pari tyyppiä, jotka todella ottavat asioista itseensä :( Ja mua niin sapettaa, että jollain on oikeus toisen valintaan puuttua!!

Jeij! T√§√§ll√§ yks v√§h√§n paremmin nukkunut √§iti, hei :bye: Toissa y√∂n√§ her√§ttiin vaan kerran sy√∂m√§√§n! Olipa autuus. P√§iv√§ meni jatkuvalla kitin√§ll√§ ja huudolla ja toinen hammashan sielt√§ tuli n√§kyviin. Ei ihme jos on piirun verran k√§rttynen poika. Kaks hammasta l√§pi 3 p√§iv√§n sis√§ll√§. No, eilen illalla revin jo hiuksia t√§n jatkuvan huudon takia. Panadol v√§h√§n rauhotti hetkeksi menoa, mutta hirveet√§ karjumista ja tyytym√§tt√∂myytt√§ koko p√§iv√§ t√§ynn√§. Heiluin jatkuvasti helistin k√§dess√§ ja yritin hytkytt√§√§ ja laulaa ja heilua, jotta poika olis edes hetken tyytyv√§inen. Toisella k√§dell√§ sylittelin tarkertumisvaiheen aloittanutta pient√§ uhmaik√§ist√§ :sweat: Eilisen p√§iv√§n p√§√§tteeks en osannut kun p√§√§st√§√§ pienen itkun ja kaatua s√§nkyyn. Jooa nukahti 21.30 ihan v√§syneen√§. Eih√§n se nukkunut oikein p√§iv√§uniakaan. Nyt oon lis√§nny selkeesti korvikkeen m√§√§r√§√§ iltaisin, kun tuntuu, ettei maito vaan yksinkertaisesti riit√§. Toissay√∂n√§ nyt nukkui tosiaan yhdell√§ her√§tyksell√§. Viime y√∂n√§ her√§sin 3.15 siihen, ett√§ toinen rinta oli ihan tulessa. Jooa ei vaikuttanu her√§√§v√§n, joten 3.30 siirryin kattomaan boxilta ohjelmia ja pumppaamaan. Klo 4.30 p√§√§sin takas nukkumaan ja otin pumpatun maidon y√∂p√∂yd√§lle - kun Jooa kuitenkin her√§√§ viimeist√§√§n viidelt√§ sy√∂m√§√§n. Noh, her√§sin 7.30 kujerteluun :shock: Siis OIKEESTI!!! Jooa nukkui L√ĄPI KOKO Y√ĖN :faint: Ihan k√§sitt√§m√§t√∂nt√§! Tietysti poika oli √§√§rett√∂m√§n n√§lk√§nen, mutta tosi hyv√§ntuulinen. Ilmeisesti t√§√§ lis√§ruoka taas auttaa. Ja Jenni the j√§rjen√§√§ni on taas unohtunut, kun imetys p√§√§si hetkeksi ottamaan henkisen yliotteen. Jotenkin se tuntuu niin t√§rke√§lt√§, kun kerrankin saa imetyksen onnistumaan kokonaan ainakin tiettyyn pisteeseen asti..ja kyll√§ sekin varmasti vaikuttaa henkiseen puoleen, kun oletettavasti kyseess√§ on se viimeinen vauva <3 Eli pidemm√§n p√§√§lle, kuten ekassa kirjoituksessa jo mainitsin, taidan perustella n√§it√§ asioita v√§h√§n t√§ll√§ kertaa my√∂s itselleni, vaikka j√§rjellisesti tied√§n lapselleni parhaan tavan toimia! Mutta jos noin paljon p√§ivisin touhuavalla vauvalla ei √§idinmaito en√§√§ riit√§, niin korvikkeet kunnolla peliin (eik√§ vaan jotain muutamaa milli√§ tissiruokailun p√§√§tteeksi) - isi sy√∂tt√§m√§√§n ja √§iti nukkumaan! NIH! Vellinkeitto alkaa t√§n√§√§n. Mun piti siis jo viikolla keitt√§√§ iltavelli√§ itse (kyll√§, viel√§ kerta kiellon p√§√§lle, koska sit√§ ei kaupasta en√§√§ saa :x ), mutta tunnin p√§tkiss√§ nukuttujen √∂iden j√§lkeen ei paljon innostanu velli√§ keitell√§. T√§n√§√§n siis keit√§n peruna-porkkana velli√§ jo p√§iv√§ll√§ ja toivon, ett√§ pikkuhiljaa t√§√§ll√§kin perheess√§ alkais taas el√§m√§ jatkua tyytyv√§isemm√§n pojan kanssa :) Mutta kuvittelisin, ettei Jooalla maitoallergiaa ole, kun nukkuu korvikkeen j√§lkeen noin mahottoman rauhallisesti.....

Tänä aamuna siis tällä fiiliksellä. Huomenna taas varmaan itketään :D

Aamun kruunasi sitten se, että olin nukahtanut vielä sänkyyn. Heräsin kauheeseen huutoon. Lähin kattomaan mistä oli kyse. Jooa itki leikkimatolla ja mies touhusi jotain outoa! Selkeesti mun ilmeesti näky, ettei mun tartte ees kysyä, vaan S huikkas, että Jooa on väsyny, mutta meillä on nyt vessa tukossa :D Oli käynyt sitten äkkiä netistä kattomassa tee-se-itse -ohjeet hätäratkaisuksi, että mäkin pääsen aamusta vessaan. Ja se todella toimi! Oli rikkonut pönttöön 5 konetiskitablettia ja päälle 3 litraa kuumaa vettä. Ja taas toimii :D Jooa laitettiin nukkumaan, äiti pääs aamupisulle ja -palalle :wink:

Vaikka väsymys painaa edelleen, niin josko tästä sitten uuteen päivään uusin tuulin!

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 05.05.2012 16:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mahottoman ihana postaus! :D Tosi tosi hyvä että Jooa nukku koko yön ja siekii sait nukkua! :) Ja että vessankii saitte omin neuvoin auki! Kauheeta jos vessat olis tukossa ja joutus jossain pihan perällä käydä kykkimässä :D

Pitääkii ens kerralla kattoo ku käyn kaupassa, että eikö oikeesti saa enää 4kk vellejä?!?! On se nyt prkl että jos joku jeesus jossain lapsiministeriössä keksii, että "hahhaaa, eipäs nyt ne vellit olekkaan enää hyväksi alle puolivuotisille", niin kukaan valmistaja ei enää uskalla niitä valmistaa. P*rseestä! Riia söi just niitä maissa- ja perunaporkkanavellejä ja miulla ei oo hajun munaa miten niitä pitäs ite keitellä! :nuts2: Että toivottavasti nää suositukset taas muuttuu siihen mennessä jos meille joskus toinen vauva tulee, että sitä velliä saa rahalla kaupasta eikä tarvii ite alkaa keittelemään. En oo nimittäin mikään insinööri keittiössä ja vielä vähemmän jos on jostain vauvojen ruuista kyse! :oops:

Toivottavasti hyvä moodi jatkuu nyt teidän perheessä! :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 05.05.2012 18:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

HannaNeiti Toivotaan joo :) Tosin, jos ei jotain hyvää niin pahaakin. Mies on nyt sitten migreenissä eli koko sirkus taas mulla. Voiskohan meillä olla yks viikonloppu ilman turhia ongelmia?? :D Ja juu ei saa. Mä kävin kattomassa ihan Muksun sivuillakin. Niiden valmistamia vellejä syötin Mealle. Sielläkin lukee, että vellit on uudistuneet ravintosuositusten takia :x Mun mielestä se ei oo suositus vaan määräys jos kerta valmistajatkin muuttaa tarjontaansa. Sen takia oon ihan sairaan äkänen! Toivotaan tosiaan, että yö ois hyvä ja samoin tää ilta, kun mies on joka tapausessa poissa pelistä!

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 09.05.2012 07:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

luin ton sun kirjotuksen velleistä ja imetyksestä ja, ja mulla tuli vaikka mitä sanottavaa, mut nyt kun sain luettua kaikki muutkin, ni arvaa vaan muistanko enää yhtää mitä piti sanoo :D :o

poju 11.9.2006
tyty 18.7.2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 09.05.2012 11:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

TM Heh, sitä se teettää välillä täälläkin - ei vaan muista :D Kiva kuitenkin, kun kävit ja jätit merkkiä :hug:

Tulin vaan sitä äkkiä hehkuttamaan, että ruoan lisäämisen myötä 4 edellisen yön saldo:
1. herätty kerran syömään klo 03:15
2. herätty syömään kahdesti 01:15 ja 05:30
3. herätty ekan kerran syömään klo 6:20 ja herätty samalla :shock:
4. herätty syömään klo 6:50 ja jatkettu vielä unia kahdeksaan :shock: :shock:

Tämä äiti on niiiiiiiin onnellinen <3 Poika on tyytyväinen ja rauhallinen ja täysin erilainen vauva <3 <3 Ei yhtään kiukkunen, muutoin kuin nälkäisenä tai väsyneenä! En muistanutkaan kuinka antoisaa ja ihanaa vauva-aika voikaan olla. Itsekin jaksaa leikkiä Jooan kanssa myös sen ollessa tyytyväinen, kun kaikki energia ei mene siihen, että yrittää rauhoittaa huutavaa lasta! :faint: Lisäksi käytiin eilen siellä allergiatesteissä. Kuten arvelinkin, niin mikään perusruoka-aineallergia testissä käytetyt aineet eivät edes viitanneet yliherkkyyteen! Tarkotus oli siis ottaa pelkkä lehmänmaito, mutta kun samaan rahaan sai viisi muutakin yleistä allergiaa aiheuttavaa ainetta (mm. kananmuna), niin kannattihan se ottaa. Kyllä on taas vakuutuksen ottaminen kannattanut :) Tosi mahtavaa! Eli ihoa hoidetaan nyt tosi kuivana tai lievästi atooppisena ihottumana. Oon niin ilonen Jooan puolesta! Eiköhän tämä tästä lähe nyt pikkuhiljaa paranemaan. Poika saa enemmän ruokaa ja koko perhe nukkuu ja voi paremmin <3

Ainoa miinus on tällä hetkellä tosi vahvana oleva allergia. En saa imetyksen vuoksi syödä parhaiten tehoavaa lääkettä eli nyt mennään ääni poissa ja kovassa röhässä, mutta sen kestää, kun saa nukkua :faint:

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 09.05.2012 11:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihan mahtava juttu!!!! Toivottavasti tämä nyt kestää :)

Mie oon kans nyt parin päivän aikana huomannu Riialla pientä ihottumaa reisissä ja pohkeissa ja tänään käsivarsissa. Semmosta pienenpientä rypylää ja joistain kohdista vähän punertaa. Mitään oireilua tuo ei taida aiheuttaa kun ei kiukkua ja nukkuu paremmin ku hyvin ja ruoka maistuu. Mitähän lie...?

Hyvä että saat nyt taas nauttia vauva-ajasta ja touhuta pienen kanssa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 10.05.2012 19:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No ihan mahtavaa, että yöt parani kertaheitolla ruokalisän myötä! Usko vaan nainen itseesi jatkossakin :wink:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.05.2012 12:34 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

HannaNeiti Juu, on se kestänyt vaihtelevasti. Pääosin siitä asti nukuttu yhdellä syötöllä. Nyt ei enää muutamaan päivään ole tuntunut edes korvike riittävän yön ylitse. Soseita ollaan maisteltu pikkuhiljaa (kahta makua vasta) ja muutama teelusikallinen meneekin kerralla hienosti. Mutta eihän se tietysti riitä kattamaan nälkää :)

Hera
Kyllä, näin teen :D

Täällä on mennyt ihan mukavasti! Yöt on tosiaan rauhoittuneet selkeästi! Yhdellä syötöllä on pääosin menty, vaikka nyt tuntuu, ettei sekään meinaa riittää. Mutta pikkuhiljaa soseiden maistelulla varmaan saa vähän lisäruokaa ja kohtahan on jo sen ikäinen, että myös niitä kaupan vellejä voi syödä - kuten iltapuuroakin tarvittaessa :) Jooan iho-ongelmatkin on saatu hyvin hallintaan. Käytiin tässä vielä uudella ihotautilääkärillä. Tai siis on lastenlääkäri, mutta tuolla Päijät-Hämeen Keskussairaalassa ihotautipolin tai vastaavan ylilääkäri muistaakseni. Joku kuitenkin tosi spesialisti :lmao2: Nyt on menty reilu viikko ylläpitohoidolla ja iho on tosi hyvä <3 Tuntuu hyvältä, kun vihdoin on löydetty hoitotapa ja rasva, jolla iho pysyy tosi hyvänä :) Ja parhaalta tuntu, kun tää lääkäri sanoi siellä vastaanotolla, että näkee, että olette aktiivisesti ja hyvin hoitaneet ihoa :( Tuli niin hyvä mieli, kun sai kuulla ihan ammattilaiselta, että tekee oikein. Jossain vaiheessa mietin sitäkin, etten omalla toiminnalla mm. väärällä rasvalla tai vastaavalla tee hallaa iholle. Onneksi näin ei ole!

Memmu sitten.. Oi voi! Se on tytt√∂ tarmoa t√§ynn√§ :D Ja kyll√§, meid√§n lapset alottaa ajoissa. Memmullakin on el√§m√§ns√§ ensimm√§inen kes√§ty√∂! Se sai valita takapihalle omaan ruukkuun ihan itse kukan. Ja valkkas muuten tosi n√§tin :D Sitten sovittiin, ett√§ jos Memmu lupaa koko kes√§n kastella kukkia √§itin kanssa ja hoitaa "puutarhaa", niin saa sitten kes√§n lopuksi jonkun kivan palkan esmes kirjan :) Memmuhan on joka p√§iv√§ kastelemassa niit√§ kukkia ja v√§lill√§ pelottaa, kun niit√§ niin hyvin hoidetaan, ett√§ pian saava liikaakin vett√§ yms! Ja voi sit√§ rakkauden m√§√§r√§√§.. Kun koko ajan pit√§isi olla √§iti "moikkaamassa" ja halimassa ja suukottelemassa. Ja kyll√§ Memmu sai mulle kyyneleet yks ilta silm√§√§n. K√§vin laulamassa unilaulun ja sanoin "hyv√§√§ y√∂t√§, √§iti l√§htee nyt iltapuuhiin". Ni Memmu otti kaulasta kovaa kiinni ja sanoi, ett√§ "√Ąiti rakaa sua" :( <3 Voiko aidompaa ja vilpitt√∂m√§mp√§√§ olla! Siihen piti sitten v√§h√§ks aikaa j√§√§d√§ halimaan! Eli hyvin menee, vaikka v√§lill√§ t√§ytyy sanoa, ett√§ mielell√§√§n ottais happea noiden ihanien hellyydenpuuskien v√§liss√§!

No entäs minä sitten! Mullakin menee ihan hyvin! Oon jotenkin päässyt pikkuhiljaa ihan omaan elämään kiinni tän imetyksen vähenemisen myötä. Tuntuu ihanalta voida hetki tehdä jotain ilman, että pitää kuikuilla syötettävää tai pumppua! Kävin ostamassa kesällä oleviin häihin ihanan tunikatopin ja jotenki tuntuu, että oon taas herännyt elämään. Toivon, että saisin pikkuhiljaa nää vikat kilot pois. Ei mulla oo onneks enää Memmun lähtöpainoon, ku parisen kiloa jäljellä. Jooasta tulleet kilot on jo pois. Ja pian mulla on taas oma kroppa, kun noi muutamat arvetkin tuosta haalenee! Ihanaa, kun tulee kesä!

Ja sitten me. No, meilläkin menee ihan hyvin! Molemmat on saaneet vähän enemmän unta ja ootetaan, että päästäis joku ilta ihan kaksin jonnekin. Vielä ei oo saatu viedä molempia mummolaan yöks, ku mä imetän, mutta äiti sanoi, että heti kun imetys loppuu, niin ottavat molemmat lapset yöksi! Ja sitten meillä on ihan kahdenkeskistä aikaa! Me ollaan alustavasti puhuttu, että lähettäis parin ystävän kanssa Lahden öihin heinäkuussa, joten toivotaan, että siihen mennessä imetys ois ohitse ja päästäis kahdestaan vähän ulos kavereiden kanssa! Oltiin me viimekin vuonna Lahden öissä, mutta mä lähin kesken partyjen oksentamaan kotiin. Ai sitä raskauden ihanuutta - eipä ole ikävä :D

Olishan tässä ollut vielä vaikkamitä, mutta nyt lähen vähän touhuamaan omiani, kun MOLEMMAT lapset on edes hetken yhtä aikaa unilla!

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.05.2012 13:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kivoja kuulumisia kävin lueskelemassa :)

Meillä taas on flunssa vaihteeksi vieraana , kiitos ton siitepölyn :(

Rouvan elämää
Henna7.12.2005‚ô•
29.6.2008 Seurustelumme alkoi‚ô•
1.10.2008 Yhteen muutto ‚ô•
16.11.2009 Kihlat‚ô•
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ‚ô•
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 31.05.2012 12:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mukavia kuulumisia tein residenssistä! :) Ja palatakseni vielä velleihin... Ootko huomannut, että ainakin Valio tekee vellejä myös 4 kuukauden ikäisille veijareille? Tulit vaan heti mieleen, kun näin mainoksen tästä uudesta Valion Onni-sarjasta, johon kuuluu siis vellejä ja puuroja. Ja nää on siis vissiin ihan vähä aika sitten saapunut markkinoille. Mutta ihan vink vink vaan! :wink:

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 31.05.2012 14:41 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

heltsuh Paranemista sinne!

Naakkis Hei, mä en oo kuullukaan tommosesta! Kiitti vinkistä :worship: Pitääkin kaupassa tsekkaa!! ps. joku teijän pienet on saaneet kaikki nimensä eli se Jemppi?? :lmao2:

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 07.06.2012 09:54 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hö, eipä oo ollu meijän kaupoissa vielä ainakaan noita vellejä :? Jostain tosin luin, että voi mennä kesäkuun toiselle viikolle ennenkun ovat suuremmassa jakelussa! Toivottavasti pian, koska Jooa vetää sellasia määriä maitoa, että saa raahata sitä litrakaupalla kotiin. Maitoa tulee myös itseltä edelleen, mutta noi kaks pientä suloista hammasta alkaa olla jo imetyksen esteenä. Oikein mukavia ja teräviä puraisuja tulee päivittäin :bat: Soseet maistuu jo tosi hyvin. Puolpurkkia menee kahdesti päivässä. Aamupäiväks oon tehny ihan ihan kasviksia ja iltapäivällä on sitten hedelmää. Hitsi se on jo iso poika <3

Memmukin on mitä suloisin...paitsi eilen ja tänään, mutta pääosin :D On niin kiva, kun ymmärtää jo mitä se puhuu ja tarkottaa, ni ei tartte turhaan kiljua sitä, ettei me ymmärrettäis hänen sanomisiaan! Kivointa on, ettei tarvitse vieraillekaan olla enää tulkkina, vaan suurin osa Memmun puheesta menee jo vieraidenkin ymmärrykseen :) Toisaalta, sitä puhetta tulee aamusta iltaan taukoamatta! Välillä tekis mieli vaan huutaa, että OLE HETKI HILJAA! Kai se on kuitenkin niin äitinsä tyttö, että puhukoot vaan :lmao2:

Nyt kun on taas lapset käyty läpi, niin voin varmasti kertoa omiakin kuulumisia. Mä oon ruvennut taas suunnittelemaan vähän omaa elämää eteenpäin. Mähän myyn siis Oriflamea. Oon myynyt sitä jo Memmun vauva-ajasta asti eli heinäkuussa 2 vuotta. Se on ollu tosi kivaa aikuisten hommaa tässä sivussa, mutta oon alkanut miettiä ihan sitä miksi mä todellisuudessa isona haluan. Tiedän jo mitä en halua edellisen työpaikan puolesta. Tradenomihan mä oon koulutukseltani, mutten haluais viettää päiviäni esim. tietsikan ruudun äärellä. Toisaalta, mä en halua myöskään kauppaan töihin sen epäsäännöllisten työaikoijen vuoksi. Niinpä, oon nyt todella pohtinyt, että mitä mä alan isona tekemään. Mä oon jo useemman vuoden pohtinut, että haluaisin vaihtaa kauneusalalle. Se ois oikeesti ihan unelma. Toivon, että se tulee joskus onnistumaan. Ainakin tossa lähellä ois 2. asteen kauneusalan tutkinto. Yo-pohjasena kestäis 2 vuotta, mutta koska mulla on käyty kaikki yrittäjäopinnot yms. jo ton ammattikorkean puolesta, niin pitäs vähän selvittää, että kauan mulla kestäis se koulu. Jos se ois kaks vuotta, mutta vähän lyhyemmillä päivillä, niin sithän sen vois alottaa vaikka lapset ois vähän pienempiäkin. Voisivat sitten olla vaan puoli päivää hoidossa :) Mutta kunhan nyt harkitsen. Yhden etapin eteenpäin mä oon jo joka tapauksessa tehnyt - hain kynsikurssille. Oon jo vähän aikaa haaveillut, että osaisin tehä geelikynsiä ja nyt sitten otin itteäni niskasta kiinni ja ilmottauduin! Siinäkin saa vähän osviittaa alasta ja näkee, että miltä se käsillä tekeminen tuntuu. Ihan aluks tekisin lähinnä just kavereille ja puolitutuilla pienen lisätienestin saadakseni, mutta sitten myöhemmin jos hankkii ihan kunnon koulutustakin, niin kuka tietää :wink:

Jahas, nyt ruoan laittoon!

Oikein aurinkoista alkavaa viikonloppua! Mä ootan tosi paljon! Ollaan nimittäin lähdössä viettämään tyttöjen iltaa lauantaina ihanassa porukassa. Oikeesti, ekaa kertaa ulos Jooan syntymän jälkeen ihan kunnolla! Tulee tekemään niiiiiiin hyvää <3

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 07.06.2012 12:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tsemppiä uuden uransuunnitelman alkuun ja oikein rentouttavaa tyttöjen iltaa :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005‚ô•
16.11.2009 Kihlat‚ô•

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 09.06.2012 07:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä, Jemppi-vasu kirmailee laitumella jo! :D No, toivottavasti ne vellit saapuu pian kauppaan! Se mainos oli muuten ainaki S-ryhmän lehdessä, et tulisko sinne aikasemmin, vai oliko juuri S-ryhmän kauppa missä kävit?

Kuulostaa mukavilta suunnitelmilta sun nää alanvaihdosharkinnat.. Ja se kynsikurssi onkin jo hyvä alku! Mä ku en yhtään tiedä, mitä sitten joskus valmistuneena alan tekemään...

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.09.2012 12:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

heltsuh Myöhästyneet kiitokset :D

Naakkis Haha, mahtavaa :lmao2:

Vähän oon jopa miettinyt, et pitäiskö tää päikky poistaa. Edellinen kirjotus ollut kesäkuun alussa :o Mutta kaipa mä tätä vielä tässä vähän aikaa pitelen. Jospa sitä ehtis taas jossain vaiheessa aktivoitua! Meillä siis on ollut TODELLA työntäyteinen kesä. Eipä sillä, tosi ihanaa! Tuntuu aivan mahtavalta näiden muutamien raskauksien jälkeen tehdä jotain täydellä tohinalla ilman, että joutuu heti sen jälkeen makaamaan pari päivää ihan levynä :D

Mitä on siis tapahtunut. No, alkukesästä me sitten lyötiin lukkoo, että kylppäriremppa tehdään. Vähän jänniteltiin, että miten se onnistuu, mutta saatiin S:n työkaverilta mökki viikoksi vuokralle, niin oltiin alun purkutohinat siellä. Kesä-heinäkuu ravattiin laattaliikkeissä ja alan liikkeissä, pyydettiin tarjouksia työntekijöiltä yms. S:n lomalla heinäkuussa lähdettiin koko perhe Tukholman risteilylle. Oli tosi mukavaa. Lasten kanssa meni tosi kivasti, vaikka vähän jännitti, että miten reissu menee taaperon ja vauvan kanssa. Hyvin me siitä selvittiin ja suunnitteilla on ens kevääksi joku ulkomaanreissu koko perheen voimin! :)

Lomalla hoidettiin vielä lisää remppahommia ja lyötiin lukkoon suunnitelmia. Heinäkuussa, Jooan täyttäessä 6kk, vaihdettiin lapset nukkumaan samaan huoneeseen. Siitä alkoi meidän vanhempien taivas :D Molempien lasten yöt rauhoittui. Tai Memmulla lähinnä illat. Sillä oli tosi paha tapa vähän "karkailla" sängystä iltaisin. Yöt nukkui hyvin. Mutta siitä heinäkuusta asti Jooakin alkoi nukkua täysiä öitä. Ja on nukkunu siitä asti. Ollaan saatu S:n kanssa nukkua itsekin alkukoliikkien univelkoja ja minä raskausajalta jääneitä univelkoja pois! :faint: Lisäks Memmun karkailut loppui siihen. Se on lukenut rauhallisesti sängyssään ja käynyt sitten kiltisti nukkumaan. Ilmeisesti yhteisnukkuminen toi turvaa ja rauhaa molemmille. Me taas ei herätä jokaiseen Jooan ynähdykseen! On me silloin tällöin herätty kerran yössä, mutta jos kerran kahdessa viikossa nousee yhtenä yönä kerran, niin se on mun mielestä todella hyvin pikkulapsiperheessä :)

Kesällä mä aloin myös panostaa työkuvioihin! Oon tehnyt ton Oriflamen kanssa tosi paljon töitä ja saanut ihan tasaiseen tahtiin pidettyä mm. kutsuja! On ollu kiva saada jotain itseä kiinnostavaa tekemistä ja päästä samalla kotoa pois. Elokuussa pääsin sitten vihdoin sinne kynsikursseille. Se sattui samaan viikonloppuun, kun lähdettiin evakkoon remonttia. Oli tosi antoisa kurssi ja ai että mulla on ollu sen jälkeen makeita kynsiä :lmao2: Viikko mökillä oli vähän niin ja näin. Koko viikon satoi (kuten oikeestaan koko kesän). Lapset tuli molemmat vuorotellen nuhakuumeeseen ja pari yötä tuli valvottua ensin Memmun ja sitten Jooan kanssa. Onneks se oli nopeesti ohi menevää tapausta ja loppuviikosta oltiin taas kaikki terveitä. Meille ei miehen kanssa tullut, kun vähän kurkku kipeeksi. Mutta aika tylsä viikko oli siellä neljän seinän sisällä ja käytiin S:n kanssa vuorotellen tuulettamassa päätä metsäkävelyllä. Oltiin siis keskellä ei mitään siellä mökillä :D Mutta kai siitäkin omat muistonsa jäi ja kai nekin vielä joskus naurattaa :wink:

Meillä tehtiin remontti siis urakkana eli myös viikonloppuisin täällä painettiin hommia. Päädyttiin tähän vaihtoehtoon ihan vaan siksi, että muutoin remppa olisi venynyt parhaimmillaan 6-8 viikon mittaiseksi. Näin arvioksi tuli n. 2 viikkoa. Me päädyttiin samalla teetättämään osittainen käyttövesiputkistoremppa, koska putkari oli sitä mieltä, että putket ei olleet niin hyvässä kunnossa, kun alunperin ajateltiin. Ollaan tosi tyytyväisiä, koska nyt samalla saatiin sitten puolet tehtyä siitäkin. Kylppärin ja vessan putkistot on nyt vaihdettu. Vaan syöttöputket ja keittiön putkisto on uusimatta. Senkin voisi jossain vaiheessa hoitaa. Ei vie, kun lopulta pari päivää sitten enää ne loput. Tähän aikatauluun ne ei enää mahtuneet. Tai noh, jos oltais tiedetty miten homma voi pissiä, niin olis ehkä mahtunutkin :D Ja ei, siis tällä kertaa työ ei todellakaan ollut se ongelma. Työt meillä sujui täysin mallikelpoisesti ja aikataulun mukaan. Mutta toimitukset. Miten voikaan mennä niin pieleen. Milloin puuttui toimituksesta hanaa, milloin kaapin jalkoja, milloin mitäkin. Paras oli, että saunan ovea, suihkun lasiseinää sekä -hyllyjä odoteltiin kokonaiset 2 viikkoa. Deadline pissi vissiin neljään kertaan. Viimeisen "tänään se nyt viimeistään tulee" epäonnistuneen lupauksen jälkeen vaadin kyllä jo hyvitystä. Sitä nyt odotellaan, että paljonko sieltä on tulossa. Mutta vihdoista viimein työt valmistuivat tällä viikolla. Nyt pystyy taas ajattelemaan jotain muuta. Lopulta työt venyivät 4,5 viikon mittaiseksi. Mikä ei siis normaaliajassa olekaan mitään. Mutta meillä piti hommat olla valmiina n. 2,5 viikossa. Lisäksi työmies lähti jo toiselle työmaalle ja piti hänen aikataulujaan sovittaa myöhästyneisiin toimituksiin. Kaikki kiitos kuitenkin remppamiehelle, joka pääsi TODELLA joustavasti tulemaan aina tipoittain tulevien toimitusten vuoksi :)

Pitää jossain vaiheessa laittaa ennen ja jälkeen kuvia nähtäväksi. Mua itseä edelleen ällöttää ne ennen kuvat :yac: Se oli aivan kamalaa. Me mietittiin heti kauppojen teon ja alkurempan yhteydessä, että milloin on varaa/jaksamista lähteä kylppäriremppaan. Inhottiin sitä vanhaa kylppäriä tosi paljon. Sitten Jooa ilmoitti tulostaan ja päätettiin, että raskausaikana ja ihan pikkuvauva-aikana se on ehdoton nounou. Kun koliikki päättyi, niin tultiin siihen tulokseen, että ennen joulua jotain on tehtävä ja alettiin pyytää tarjouksia. Ja nyt meillä sitten vihdoista viimein on mitä ihanin pieni kylppäri/kodinhoitotila :)

Mitäs muuta meille. No, äitiyslomaa mulla on jäljellä vielä kuukausi. Lokakuun lopusta eteenpäin jään taas kotihoidontuelle toistaiseksi. Siinä samalla yritän aloittaa nyt tätä kynsihommaa (lähinnä kavereille ja tutuille) ja lisäks teen tota Oriflamea. Oon päässyt jo mukavasti siinä hommassa eteenpäin! Kynsiä en oo ehtinyt tehdä vielä muille kuin itselleni (ja tietysti kynsimallille kursseilla) ihan tän rempan takia. Vielä harjoittelen, mutta ainakin perushommat alkaa olla jo hallussa :) Lasten kanssa olo kotona on taas antanut paljon enemmän, ku on ollu jotain omaa siinä sivussa. Lisäks alotettiin nyt syksyllä kerho. Mä en oo koskaan ollu mikään perhekerhoihminen, mutta tulin siihen tulokseen, että Memmu tarvii jo oikeesti jotain aktiviteetteja muiden lasten kanssa ja siks lähettiin kerran viikossa kerhoilemaan. Ei se nyt niin kamalaa ole. En vaan jaksais kuunnella sitä löpinää siellä, vaan mielummin juttelisin vaan ihmisten kanssa. Mutta pääasia, että lapset viihtyy!

Jooa on oppinut nousemaan konttausasentoon! Lisäks se on tosi kiinnostunut asioista ja tän takia onkin usein pulassa, kun peruuttaa ittensä jumiin :D Memmu puolestaan on jo niin iso tyttö! Tosi oma-aloitteinen ja osaa jo vaikka mitä. Monesti S:n kanssa hämmästellään, että miten se tuonkin jo osaa. Memmu on hirveen tarkka persoona. Ukkoja se laittaa hirveen tarkkaan riviin ja järjestelee asioita. Lelujen siivous on yleensä tätä, että "laitetaan tää vaikka tähän" (=lattialle pinoon) :D On oppinut jo tosi hienosti riisumaan ja pukemaan. Ja sehän tarkottaa aina sitä, että mulla hommat helpottuu, kun toista ei tarvitse pukea ihan kokonaan alusta loppuun ja voin keskittyä pukemaan esim. Jooan samaan aikaan! Toki apua pukemiseen Memmu tarttee vielä paljon, mutta se on lähinnä sitä, että annan vaatteet oikeinpäin käteen yms.

Entäs me sitten. Meillä menee pitkästä aikaa S:n kanssa ihan älyttömän hyvin <3 Ollaan ihan hölmön rakastuneita :D Meillä oli reilu viikko sitten 9v päivä <3 Ei juurikaan ehditty päivää viettää silloin. Mulla oli sitten torstaina synttärit ja sain kortin, jossa sanottiin, että "Olit toivonut lahjaksi aikaa. Laita lauantaina ykköset päälle, sillä lapset ovat hoidossa ja me menossa syömään Santa Fé:hen klo 17"! :faint: Oli niin mahtavaa ja romanttista! Istuttiin kynttilänvalossa, pidettiin kädessä ja höpöteltiin kaikenlaista! Alkupaloiksi otettiin Mombo Combo, josta riittää kahdelle. Se sisälsi iiiiiihania meksikolaisia dipattavia juttuja. Pääruoaksi otettiin myöskin kahdelle riittävät fajitakset. Oli häräkää, kanaa, dippejä ja kasviksia! Ihan uskomattoman hyvää :food: Oli muutenkin aika romanttista syödä samaa ruokaa, kun yleensä meillä on ruokien suhteen ravintolassa erilaiset maut. Jälkkäriksi meni jätskiä ja mutakakkua. Aika ähkyinä vyöryttiin sieltä lapsia hakemaan :D Mutta ihanaa oli <3

Tällaista kai meille tällä erää! Nyt on pakko taas lähteä hommiin. Kylppärissä on vielä kiillotushommia, kun käsitellään uudet laatat semmosella suoja-aineella! Mutta jospa palaisin takaisin aikaisemmin, kun 3kk päästä uudestaan :bye:

ps. tässä ensimmäisiä harjoitusversioita omiin kynsiin tehtynä perus ranskiksella :bow:

Kuva

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.09.2012 13:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hienoa ,että kylppäriremppa on nyt valmis:)

Kauniit kynnet :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005‚ô•
16.11.2009 Kihlat‚ô•

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 01.10.2012 12:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hieno juttu, että kylppäriremppa tuli valmiiks :)

Mukava kuulla, että teillä nukutaan yöt hyvin :) Meillä ei oo Fannylle omaa huonetta, ni nukkuu meiän kans niin kauan tässä vielä asutaan. Ihan hyvin onneks sujuu nukkuminen, aamuyöstä saattaa vähän pyöriskellä ja sitten pitää hetken aina toimia tuttiautomaattina kunnes unet jatkuu.

Työkuviot kuulostaa mielenkiintosille :yep: Ja nätit on kynnet!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 01.10.2012 16:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olipas kiva lukea siun ja siun perheen kuulumisia pitkästä aikaa! :) Onnea kylppärirempan valmistumisesta! Muista kun meillä oli pari talvee sitten kylppäri/vessa/kodinhoitohuoneremppa ja olin sillon raskaana. Eipä se raskaus juuri asiaan vaikuttanu, mut kyllähän se ahdisti kun viikon verran tehtiin tarpeet ekovessaan (se haju, voi morjens :yac: ), pyykinpesukone oli keskellä keittiötä ja muutenkin se jatkuva kilkatus ja kalkatus ja sotku jajajaja.... Että hieno juttu, kun saitte valmiiksi! :yep: Ymmärrän onnesi!

Tosi ihanat lapset teillä! :worship: Ootte ansainnu jo kunnon yöunet! Meil kans Riia nukkuu omassa huoneessa ja meinattiin, et sit kun tää tuleva pikkuveli on sen ikänen et siirtyy omaan huoneeseen, ni tehdään toisesta makkarista lapsille nukkumishuone ja toisesta leikkihuone. Saa sitten olla junaradat levällään ja leikkivalmiudessa ja pikkukeittiöt paikoillaan isossa leikkihuoneessa ja nukkuminen tapahtuu sit pienemmässä makkarissa. Ja myö miehen kanssa talon toisessa päässä omassa rauhassamme :wink:

Ihana lahja tuommonen yhteinen aika kahestaan ravintolassa! <3 :kiss: Hienoa, että rakkaus kukoistaa! Ei se aina oo itsestään selvyys 9 vuoden yhdessäolon jälkeen, mut työ selvästi panostatte ja hoidatte teidän liittoa!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 08.10.2012 14:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

heltsuh Sanos muuta, vihdoin ja viimein!

jemppu :bye: Juu, ite oon pitkästä aikaa ihan innoissani :D Eiköhän ne tästä koko ajan selkene, kun pääsee työn touhuun vaan enemmän!

HannaNeiti Juu, se ei oo mitään hermojenlepuutushommaa se remppa!! Onneks se on nyt vihdoin ohitse, kun sitä niin kauan arvottiin! Teijän huonejärjestely kuulostaa hyvältä! Mä aattelin kanssa, et lapset sais nukkua yhteisessä huoneessa ainakin kouluikään asti. Sit pitää miettiä, et miten tehdään, että läksyjentekorauha säilyy. Täytyy varmaan työhuoneesta luopua tai miettiä isompaa asuntoa. Laajennukseen ei ehkä olla lähdössä. Toisaalta, tässä niin hyvin viihdytään, että se ois aika ihana ratkaisu! Ja voishan autotallista tehdä lämpimän ja työtilat sinne. Hmm, pitää miettiä :D

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 19.10.2012 06:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ihanaa että te saitte kylppärin valmiiksi, mä kanssa eilen katselin meidän kylppäriä ja totesin, että me ollaan kohta nesteessä sen kanssa :/. mites te sen asbestihomman kanssa teitte? kävikö joku testaamas,vai annoitteko asia vaan olla?

ihanat nuo kynnet
hassua muuten, että mäkin oon just innostunut geelikynsistä, kaverin pienellä vaikutuksella :D, ( ihan vaan omien kynsien geelaus, mut kuka tietää, ehkä tulevaisuudes tulee tehtyä pidennyksiäkin :wink: )

poju 11.9.2006
tyty 18.7.2010

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 19.10.2012 16:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa!

Pitkästä aikaa! Olen aina välillä käynnyt lukemassa mitä sulle ja perheelle kuuluu mutten ole tajunnut jättää viestiä. :o

Ihanat lapsukaiset teillä <3 Mukavaa lukea teidän kuulumisia

:bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 188 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:13