* UKK    * Etsi

Tänään on 20.09.2018 18:14

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 25 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 01.07.2011 12:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Taidan tehdä aluevaltaukseni myös täällä Rouvalan puolella, vaikka hääjuhlatkin ovat vielä tulevaisuutta. En halua hääpäikkyäni kuitenkaan muilla asioilla täyttää, joten tämä lienee paras vaihtoehto.

Menimme naimisiin Las Vegasissa viime syyskuussa ja paperihommien osoittauduttua vaikeiksi ja kalliiksi vielä uudestaan Helsingin maistraatissa. Tänä vuonna tulee seitsemän vuotta yhteistä taivalta täyteen. Hääjuhlat pidetään näillä näkymin kesällä 2012. Tänä kesänä ei ole aikaa eikä energiaa.

Olen 34-vuotias (muistaakseni ;)), asun Helsingissä ja olen ammatiltani verkkotoimittaja. Haaveilen freelance-toimittajan ja kirjailijan urasta, alkaa olla tämä kahdeksasta neljään -meininki minun osaltani nähty. Ennen noin isoa elämänmuutosta joudun kuitenkin vielä etsimään itsekuriani muutaman vuoden. Opiskelen jatkuvasti jotain uutta – tällä hetkellä kesken on viestinnän perusopinnot ja syksyllä alkaa myös sarjakuvailmaisun kurssi, joka kestää seuraavaan kevääseen saakka.

Olen kiinnostunut aivan liian monista asioista perehtyäkseni niihin kaikkiin täysillä. Rakastan kahvia, viiniä, hyvää ruokaa, kokeellista kokkailua tunteella, kirjoja, leffoja, syksyä, musiikkia progesta ja trash-metallista oopperaan, tatuointeja, lävistyksiä, vintage-muotia, 50-lukua, sisustamista, kynttilänvaloa, burleskia, matkustamista, suomalaista designlasia, punaista huulipunaa, valokuvausta, timantteja, glitteriä, sarjakuvia, viikonloppuaamuja, taidetta, kenkiä, korsetteja, laukkuja ja muita kauniita – ja kalliita – asioita.

Pääasiallinen syy rouvapäikyn perustamiseen on se, että minulla ei ole oikeastaan ketään, kenelle puhua tietyistä asioista… tuntuu, että kaikilla lähimmillä ihmisillä on omat ongelmansa, enkä tahdo ketään vaivata. Olen helvetin hyvä kuuntelija, mutta huono avautumaan. Avaudun mieluummin ”kasvottomille” ihmisille netissä.

Me ei olla koskaan ajateltu, että haluttaisiin lapsia. Nyt tilanne on kuitenkin yllättäen muuttunut. Mies otti asian esille ja kävi ilmi, että minulla on kuin onkin biologinen kello. Meillä alkaa siis yrittäminen, kunhan saan itseni vieroitettua mielialalääkkeistä, joita olen syönyt neljä vuotta. Päätin vaihtaa ne Omega 3:een, vitskuihin ja päivittäiseen liikuntaan. Wish me luck, sitä tarvitaan.

Tässä on niin monia asioita, jotka ahdistavat ja huolestuttavat, mutta tiedän sisimmässäni, että tätä haluan. Haluan, vaikka se tarkoittaa sitä etten ainakaan lähivuosina aja Harrikalla Route 66:a läpi tai lähde ex tempore -matkalle Etelä-Amerikkaan. Vapaudesta luopuminen on kai se asia, joka pelottaa eniten. Kissat saa aina hoitoon, mutta lasta ei niin vain jätetä.

Toinen huolenaihe on PCOS. Entä jos en tulekaan raskaaksi? Ja onhan minulla ikääkin jo, minkä unohdan välillä, koska näytän niin nuorelta ja voin elää omalla tavallaan todella huoletonta elämää… olen henkisesti valmistautunut luopumaan monesta asiasta jo etukäteen – viimeiset olueni ja tupakkani tulen nauttimaan Ilosaarirockissa parin viikon päästä.

Jännittäviä aikoja on siis edessä ja niihin kaipailen vertaistukea.

Pssst, täällä on ihmisiä, joita olen tavannut ja joiden kaveri olen Facebookissa. Pyydän, että tämä ”projekti” pidetään salaisuutena, koska en tahdo siitä vielä kenellekään muulle kertoa. Kiitos.

Kramppeja ja nyrjähdyksiä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.07.2011 14:10 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa Rouvalaan :bye:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.07.2011 11:00 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kivaa, olet Rouvalassa :bye: Miullakin on tuo yritys, että masennusta/mielenterveyttä haltuun luonnollisemmilla keinoilla. Itselläni vielä kirkasvalolamppu apuna, kun se on syksyisin ja talvella tarpeen :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.07.2011 12:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa Rouvalaan! :bye:
Oon sua tänne jo vähän odotellutkin :wink:

Ja hei, ihan hirmusti tsemppiä mielialalääkkeistä luopumiseen! Nostan hattua, ja toivon todella että siinä onnistut. Ainakin sulla kuulostaa olevan asenne kohdallaan, ja hyvät apukeinot :nod:

Ja se vapauden menetys lapsen myötä.. voin myöntää että toisinaan mieleen hiipii ajatus siitä että pahus kun ei pääse tosta vaan lähtemään sinne ja tänne ja tonne. Mutta ne ajatukset on vain ohimeneviä ja kun se oma rakas lapsukainen vetää ihan parasta showtaan niin onnellisempi ei voisi olla. Lasten myötä menettää jotain, mutta myös saa niin paljon! Eli onnea matkaan tähänkin projektiin (jos niin voi sanoa) :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.07.2011 16:14 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Tervetuloa Rouvalaan!

Mir Mir :bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.07.2011 11:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos iha-naiset :bye:

Olo on tällä hetkellä aika heikko noitten lääkkeiden annostuksen pienentämisen vuoksi... viikonloppuna oksentelin ja olen myös nukkunut todella huonosti. Viime yönä en nukkunut ollenkaan, kun kissat mekastivat ihan järjettömästi koko yön ja mulla oli vuorotellen kylmä ja kuuma. Viikonlopun vähän itkuinen olo on muuttunut paljon itkuiseksi. Mutta eiköhän se tästä, kun pääsen kotiin ja pienille päikkäreille.

Eilen huomasin, että fillarilenkki auttoi sekä fyysiseen että psyykkiseen huonoon oloon ja ahdistukseen. Vannotin miestä, että raahaa minut joka ilta lenkille tai jotain, vaikka tappelisin vastaan ja varoitin, että seuraavasta parista viikosta voi tulla aika hankalia. Onhan tuo tietenkin jo tottunut, että en parhaimmillanikaan ole helppo ihminen. Jokapäiväinen liikunta toivottavasti myös auttaa pudottamaan kiloja. Tajusin, että olen sen neljän vuoden aikana, jonka olen noita lääkkeitä syönyt, lihonut 20 kiloa. Aika shokeeraavaa :shock:

Kerroin muuten myös pomolle, että olen luopumassa mielialalääkkeistä ja voin olla vähän epätasapainoisen oloinen. Häneltä saan onneksi tukea ja sainpa sovittua, että pidän viikon 29 lomaa, jotta voin levätä. Olin aiemmin sopinut vasta kahdesta kesälomaviikosta elokuun loppupäähän. Yhden viikon säästän marraskuulle, kun kaamosoireet ovat pahimmillaan.

Eagle – tuota kirkasvaloa olen myös harkinnut. Oletko kokenut, että siitä olisi paljonkin apua?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.07.2011 14:20 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Oih, ihanaa! Mitä täältä löysinkään?!?! :bye: :bye: :bye:
Täällä ainakin yks vakkarilukija! Ja pidän suun supussa, enkä puhu tän ulkopuolella mistään :wink:
Kovasti peukkuja yritykseen! :yep:
<3 :hug: <3

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.07.2011 15:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunis <3 Kiitos!

Eaglen ketjun luin läpi ja tällaisen pöllin sieltä:

Kuinka hyvin kuvittelet tuntevasi itsesi? Ota selvää.
Alla on listattuna 30 kohtaa, johon sinun tulee vastata.
Jokaiseen kohtaan saa vastata vain yhden asian.
Jos et tiedä tai et osaa päättää, laita viiva.
Laske, kuinka monta kohtaa sait vastattua.

1. Lempinimi: -

2. Lempielokuvagenre: fantasia

3. Lempielokuva: Labyrinth (1986)

4. Lempielokuvatrilogia: Lord of The Rings

5. Lempinaisnäyttelijä: Juliette Lewis

6. Lempimiesnäyttelijä: -

7. Lempimusiikkigenre: metalli, vaikka skaalani on erittäin laaja.

8. Lempibiisi: Placebo: Every You Every Me

9. Lempibändi: Tool

10. Lempinaislaulaja: Juliette Lewis

11. Lempimieslaulaja: Lemmy Kilmister

12. Lempikirja: Neil Gaiman: Neverwhere

13. Lempikirjailija: Neil Gaiman

14. Lempikirjasarja: Neil Gaiman: Sandman

15. Lempiväri: musta

16. Lempikouluaine: äidinkieli

17. Lempivaate: mekko

18. Lempieläin: pöllö

19. Lempiauto: Mustang (mieluusti joku sellainen 60-70-luvun malli)

20. Lempimalli: Ööö?

21. Lempiruoka: italialainen (ei siis mikään pizza-/pastasetti vaan ”oikea” italiainen ruoka)

22. Lempikarkki: Turkinpippuri Hot&Sour

23. Lempijuusto: parmesan

24. Lempijuotava: Fresita

25. Lempiurheilulaji: kehonrakennus

26. Lempinumero: 7

27. Lempisana: pupu

28. Lempiviikonpäivä: lauantai

29. Lempimaa: matkustamiseen U.S.A. – niin paljon on vielä näkemättä!

30. Lempikieli: espanja

28/30

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.07.2011 22:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heeeeei! Kukas se täällä! :)

Olette sitten päätyneet lapsiasiassa hankintalinjalle. Ihan kuin niitä hankittaisi mistään linjalta, mutta... Hienoa! :)
Olette ainakin askeleen meitä edellä sitten.

Olihan ne vauvavaatteet aika suloisia ja meillä tuo kummityttö pitää huolen siitä, että vauvakuume kytee jatkuvasti.

Itsekin pidän tämän kuumeiluni ihan vain amoriineissa. En halua, että kukaan lähipiirissä tai töissä saa tietää. Välillä vähän turhauttaa, kun ei voi puhua kellekään mitään. Ei intoilla mistään. Mutta näillä mennään.

Koitahan pitää pää kasassa.

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.07.2011 23:49 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kyllä mie koin ja koen, että siitä kirkasvalolampusta on apua :) Hmm.. erityisesti herätessä ja iltapäiväväsymyksen iskiessä. Aamulla olen ottanut tavaksi herätä ja NOUSTA heti kun kuulen herätyskellon soivan. Tarkoituksella yleensä jätän sen kellon eri huoneeseen --> ihan pakko nousta kuitenkin. Sen jälkeen sitten kirkasvalolampun ääreen, enkä todellakaan noudata niitä käyttöohjeita ajan suhteen, vaan otan valoa aina kun siltä tuntuu, haittaoireita en ole huomannut. (Toisaalta, kun nyt talvella masis oli pahimmillaan, torkahdin ihan kirkasvalolampun ääreen........ ei se siis ihmeitä tee, mutta erityisesti normaalimmassa tilanteessa helpottaa arkea.) Koulupäivän jälkeen joskus klo 14-18 oon yleensä kovin väsynyt ja silloin tahdon päiväunille (jotka kestävät ihan liian kauan), sitä olen saanut ehkäistyä kirkasvalolampulla paremmin kuin lääkkeillä tai ruoalla tai millään muulla :) Lisäksi liikunnasta oon huomannut, että valoisan aikaan ulos, se olisi tärkeää :) Tsemppiä hirmusti tähän lääkkeistä eroon pääsemiseen, enköhän tuu tänne jatkossakin kurkkimaan :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.07.2011 12:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Absolutisti kirjoitti:
Koitahan pitää pää kasassa.

Apso <3 Tää on jotenkin pelottavaa kyllä, kun muutamassa viikossa siirtyy erittäin epäilevältä kannalta päivä päivältä pahenevaan vauvakuumeeseen. Tuntuu, että kaikki ympärillä olevat ihmiset ovat raskaana tai juuri saaneet perheenlisäystä.

Lääkkeistä vieroittautuminen on ollut yllättävän helppoa, vaikka ahdistaviakin hetkiä olen kokenut. Nyt annos on enää 1/6 siitä, mitä olen syönyt. Hyvä minä! Nukkuminen on ollut vähän hankalaa, mutta siitä syytän enemmänkin kuumuutta, kuin lääkkeiden puuttumista. Onneksi nyt on sateista ja synkkää (<3), joten ehkä ensi yö on jo helpompi. Puolitan annoksen vielä ensi viikolla ja muutaman viikon päästä olen "kuivilla".

Projekti Lääkkeiden korvaaminen liikunnalla ei ole lähtenyt käyntiin ihan toivotusti. Olin viime viikolla jossain kamalassa kurkkumädässä ja heti, kun se alkoi helpottaa, rikoin selkäni. Onneksi se on jo vähän vetreytynyt. Toivottavasti ei tule takapakkia, koska tuleva viikonloppu pitää nukkua teltassa. Aaaaargh, huolestuttaa sekin. En ole ollut festareilla teltassa ainakaan kymmeneen vuoteen - olen siirtynyt hotellien asiakkaaksi jo kauan sitten, koska olen vain liian mukavuudenhaluinen (aka Rouva Kermaperse).

Eagle, kiitos! Taitaa mennä ostoslistalle tuo lamppu heti kun syksy alkaa tehdä tuloaan!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.07.2011 18:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tuo on kyllä kumma, että kun aloittaa intoa puhkuen liikunnan, niin aina jotain tulee tielle. Mulla hajosi nilkka, tuli pahaa flunssaa. Aina kun alkoi kunto selvästi kohentua, niin taas palattiin lähes nollaan. Että ei kun uudelleen aloittamaan.

Nyt on sitten oma aloitus venynyt ja venynyt. Ihan täysin en ole liikkumatta, mutta on tämä tosi vähäistä.

Ja tuo vauvakuume on kyllä kumma juttu. Yhtäkkiä se vain iskee.
Itse vain hymyilen tyhmänä töissä kaikille asiakkaiden kiukutteleville pienille muksuille. Ja hymyilen niille päriseville, hymyileville, vakaville ja nukkuvillekin. Armoton on vauvakuume.

Mukava kuulla, että lääkehomma on sujunut hyvin. Toivotaan, että mikään vastoinkäyminen ei hankaloita sitä missään vaiheessa. Mutta toisaalta, onhan sulla ihana mies joka pitää susta huolen, jos tulee tosi vaikeaa.
Ei tarvitse niin paljon sitten jännittää tai stressata, kun ns. turvaverkko on kunnossa.

Äläkä riko itseäsi siellä festareilla! :)

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.07.2011 17:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ainakaan noita samoja lääkkeitä en ala enää syömään, koska niissä on hurjat sivuvaikutukset... jotkut niistä olen tajunnut vasta sen jälkeen, kun olen annostuksen vetänyt minimiin. Hra Turvaverkon meinasin eilen suututtaa totaalisesti, kun olen ollut monta päivää kuin nukkuneen rukous ja vielä äksykin. Onneksi sain kuitenkin viime yönä nukuttua kunnolla, kun oli vähän viileämpää ja heräsin aamulla kuin uutena ihmisenä.

Aloitan ensi kuussa työnohjauksen, yksilöohjauksena 1½ kuukaudessa ainakin aluksi. Odotan sitä kovasti ja toivon saavani siitä paljon irti. Tuntuu, että olen tällä hetkellä jonkinlaisessa murrosvaiheessa ammatillisesti ja tarvisin uutta suuntaa ja työkaluja. Ja rohkaisua. Kuten sanoin aiemmin, ei tämä kahdeksasta neljään -meininki oikein enää puhuttele, mutta ei mulla ole ainakaan vielä tarvittavaa (hullun-)rohkeutta, itseluottamusta, voimaa tai resursseja heittäytyä johonkin ihan muuhun.

Päätin kuitenkin, että alan tosissani kirjoittaa myös vapaa-aikana ja kehittää itseäni kirjoittajana. Nimenomaan luovana kirjoittajana - asiatekstien parissa saan painiskella tällä hetkellä ihan tarpeeksi duunin puitteissa. Olen ensi viikon lomalla ja suunnitelmani pitävät sisällään nukkumista, urheilua ja kirjoittamista. Työparini rohkaisee mua jatkuvasti tuon kirjoittamisen saralla ja ylistää tuotoksiani niin paljon, että välillä ihan nolottaa. Tästä olen kiitollinen, on ihanaa saada rohkaisua ja kehuja ihmiseltä, jonka ei ole pakko niitä antaa.

Pakko kertoa hauska juttu, jonka huomasin tänään itsestäni. Olen aika koominen, suorastaan tragikoominen, tapaus. Tuttavani on kaunis ja fiksu nainen, joka on saavuttanut elämässään hienoja asioita sekä ammatillisesti että yksityiselämässään. Hänellä on ollut mahdollisuus tehdä monia sellaisia juttuja, jotka ovat tuttuja omista haaveistani. En ole koskaan aiemmin tuntenut kateutta häntä kohtaan, vaan olen ollut vilpittömän iloinen hänen puolestaan. Tänään kuitenkin kateuden vihersilmäinen peikko nosti päätään, kun hän poseerasi Facebookissa uusien todella kalliiden designer-kenkiensä kanssa. Narttu :D

En tiennytkään olevani näin pinnallinen. Tai näin kenkähullu!
:lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.07.2011 20:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällähän sinä! :clap:
Koskahan itse pääsisi - jumin aina vaan hääpäiväkirjoissa :roll:

Kaikkihan me syntisiä ollaan, joten nou hätä. Kenkähulluus on hiipivä tauti, kun se iskee saakin vähän vihertää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.07.2011 18:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sini :bye:

Mä olen lomalla! Vain tämän viikon tosin... toistaiseksi en ole juuri ehtinyt levätä, kun on jonkinlainen pakottava tarve siivota. Keittiönkaapit menossa, me pärjättäisiin varmaan vähintään vuosi tuolla kamalla, jos zombieinvaasio tulisi :D Eilen siivosin vaatehuoneen ja annoin puolet sen sisälllöstä mutsin ja systerin mukaan.

Olen nyt viime viikon torstaista ollut ilman lääkkeitä. Olo on ihan hyvä, vaikka en olekaan kamalan hyvin nukkunut. Aika sellainen toiveikas fiilis, jotenkin tuntuu että the only way is up. Kaikkea kivaa on tulossa vielä tässä kesällä, eniten odotan kai Barcelonan reissua systerin kanssa. Varasin tänään hotellinkin viimeinkin. Halpa, mutta keskeisellä sijainnilla.

Kerroin mutsille eilen, että sillä on ehkä toivoa tulla vielä joskus mummoksi. Sehän on heittänyt toivonsa jo vuosia sitten. Oli aika innoissaan, mutta kielsin intoilemasta liikaa, koska mikään ei ole tietenkään kiveen kirjoitettua!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.07.2011 18:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Peeäs. Meidän pihapiirissä asuu maailman kovaäänisin lapsi. Se kirkuu suoraa huutoa joka ilta. Siis ihan kirkumisen riemusta - ei se enää mikään vauva ole. Eilen melkein muutin mieleni jälkikasvun suhteen, kun kuuntelin sitä huutoa puoli iltaa. Saako sille mennä sanomaan, että jos et ole hiljaa, niin käy huonosti? :x

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.07.2011 19:56 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Kyllä kai sitä toistenkin lapsille saa sanoa asiallisesti, ettei ole kivaa jos huutaa koko ajan. Kait... :o Ite sanoisin ainaki :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.07.2011 09:15 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

no mutku KENGÄT on sellasia!!! :shock:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.07.2011 22:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä töissä aina joku muksu karjuu, kiljuu, huutaa tai parkuu esim. saamatta jäävien karkkien takia. Ei ole mua haitannut, vaan lähinnä hymyilyttää (sitäkin se vauvakuume teettää mulla).

Tänään kuitenkin yksi pieni tyttö, joka ei vielä edes kävele, pääsi yllättämään.
Istui kärryissä ja katseli silmät suurina. Jossain vaiheessa hymyili ja naureskeli äidilleen. Sitten huomasi liukuhihnalla tavarat ja innostui, halusi jotain. Ja voi sitä kiljaisua! Mun oikea korva särki viitisen minuuttia sen jälkeen. Tätä ennen ei mikään lasten aiheuttama ääni ole tuollaista tehnyt.
Mietinkin itsekseni, että mitähän äitinsä tuumisi, jos vaatisin korvauksia kivusta ja särystä :D

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.07.2011 20:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on tuttu jonka lapsi kirkuu, sitä ilon kirkunaa nimenomaan. Joo, tekis mieli :oops: Mutta maailmaan ääntä mahtuu, pakko se on siitä kiinni pitää kun se pätee kerran omiinkin :D

Mä kyllä tykkäisin että jos mun lasten mekkalointi häiritsis naapureita, että saapi sanoa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 09:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Loma jatkui sitten viikon sairauslomana... sain ihan järkyttävän korvatulehduksen enkä ole vieläkään ihan 100% kunnossa. Antibioottikuuri jatkuu edelleen. Nyt on ihanaa olla takaisin duunissa, koska viime viikolla seinät kaatuivat päälle todella pahasti.

Siirryin viime viikolla karppiruokavalioon, koska olen sen todennut aiemmin toimivaksi. Paino tuntuu putoavan mukavasti nyt kun ei ole enää niitä lääkkeitä sekoittamassa kroppaa. Tyhmät lääkkeet - niistä ilmeisesti aiheutui myös mun näön huonontuminen. Kävin silmälääkärillä pari viikkoa sitten ja mulle sanottiin, että pupillit eivät reagoi lainkaan valoon :shock: Silmälääkärin mukaan olen kuollut. Mutta nyt jo huomaa, että ne ovat palautumassa, kun "myrkyt" poistuvat kropasta. Pitää vielä käydä optikolla parin viikon päästä, mutta silmälääkäri meinasi, että tuskin tulenkaan tarvitsemaan uusia laseja, kun lääkkeiden vaikutus poistuu.

Nyt on kovasti motivaatiota laihduttamiseen enkä malttaisi odottaa, että pääsen taas salille. Tämä viikko pitää ottaa vielä rauhallisesti, mutta ensi viikolla alkaa hullu reenaaminen. Taidan osallistua Oikotie optimaaliin -valmennukseen, vaikka vastustankin tässä tapauksessa sanaa "oikotie". Tulee vähän väärät fibat hommasta, mutta silti olen vakuuttunut siitä, että kaipaan juuri jotain tuollaista. Mulla on vakaa aikomus pudottaa nuo lääkityksen tuomat 20 kiloa vuoden loppuun mennessä. There's no stopping me now :) Sen jälkeen aion palkita itseni PinUpHelsingin kuvauksella.

Enkä muuten ole Ilosaaren jälkeen juonut kuin vajaat kaksi tölkkiä siideriä mökillä lähinnä siksi, etteivät ajattele mun olevan raskaana. Ja yhtäkään tupakkaa en ole polttanut :mosh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 10:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heei, mä nyt vasta bongasin, että oot täällä Rouvalassa! Jee! :hug: Kiva lukea sun kuulumisia, ja sulla tuntuukin nyt olevan menossa monenmoista. Toivottavasti projektis sujuu, ja jäis noi ylimääräset sairastelut.. Ja toi PinUpHelsinki-juttu vaikuttaa tosi siistiltä!

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 10:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos Naakkis :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 21:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hienoa, että siellä on motivaatiota ja intoa. Täällä on meininkinä lähinnä "miksi en lihoisi valaaksi, kun ei millään mitään väliä ole".
Mutta ei siitä enempiä.

Se on kyllä kiva, kun syö jotain lääkettä, niin ei aina voi tietää mihin kaikkeen se vaikuttaa. Vaikutuksen huomaa vasta, kun lopettaa lääkkeen käytön. Niin hyvässä, kuin pahassa.
Kesällä sain allergialääkettä, jossa ei toiminut mikään muu, kuin sivuoireiden tuottaminen. Eli allergia pääsi jylläämään ja lisäksi väsytti ihan sikana ja oli vähän sumea olo. Töissä oli tosi jännää.

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.08.2011 21:37 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Vai että Barcelonaan.. :faint: *vähän kade* Kyllä lapsille pitää saada huomauttaa, jos ne vie hermot. Mielestäni. Ite olen ehkä liian ujo siihen... aargh. Turun linnassa käytiin tässä äskettäin ja siellä vessassa kun olin kopissa, niin yksi tenava kirkui ja huusi niin että koko vessa raikaa.. voi sitä kaikumisen määrää! Kylläpä teki mieli huutaa takas, vaan sitten se perusnielaisu "ei, en mie kehtaa" :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 25 viestiä ] 

* UKK    * Etsi

Tänään on 20.09.2018 18:14