* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:28

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2011 10:34 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ja sitten kiitokset päikyssä käyneille <3

Louvre <3 Aivan :wink:

Mir Mir <3 Mäkin hengästyn aika ajoin, kun luen tätä omaa touhua. Noh, vierivä kivi ei sammaloidu :D

pitkis <3

Neppis <3 Ihanaa nähdä pian! Rosakin odottaa kovasti reissua. Pitää katsastaa kaikki matkan varrella ja paikan päällä olevat sisustusliikkeet. Pitäähän sitä nyt jotain matkamuistojakin ostaa :D

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2011 19:29 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Lupasin laittaa teille linkin tuohon telkkuesiintymiseen. Kuvaukset on tehty meillä ja kuvassa esiintyvät rouvat hyviä ystäviä <3

http://www.tstv.fi/?v=1.1&id=/TV/conten ... 8_koti.flv

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2011 20:20 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Voi mikä ammattilainen :faint: Sun ääntä kuuntelis vaikka kuinka pitkään <3 Jos asuisit lähempänä, niin kutsuisin sut pitämään kutsut :D

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2011 20:21 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Siis waaaau,
miten kaunis ja kodikas koti teillä on. <3
Ja sie olet niin luonnollinen nuiden kameroiden eessä
ja niin kauniskin vielä. :faint:

Mir Mir :bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2011 08:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Jemppi <3 Kiitos! Itse olin yllättynyt, miten vähän mä inhosin omaa ääntäni :D Tosin, itsekriittisyys on väkisinkin hieman vähentynyt ajan myötä :o

Mir Mir <3 Kiitokset! Ja arvaapa vaan, olenko itse tyytyväinen kotiin tällä hetkellä :) Joo en! Ajattelinkin, että kun nyt on harjoittelut takana ja koulukin tuota pikaa, niin voin oikeasti alkaa taas noiden projektien kimppuun... Kohti kevättä nääs :wink:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2011 08:42 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tiistai 22.2.2011

Tiistai toivoa täynnä <3 Elli lähti reippaana siskonsa kanssa hoitoon, tervehän hän oli jo koko eilisen päivän ja yö meni rauhallisesti. Huokaisin helpotuksesta, sillä mä en edes muista, milloin mä olisin saanut hetken olla ihan rauhassa kotona yssin. Tämä aamupäivä tosin menee laittautuessa. Starttaan auton 10.30 jälkeen kohti Helsinkiä ja Venäjän suurlähetystöä. Saimme mieheni kanssa kutsun juhlistamaan heidän pyhäpäivää ja tiedossa on siis coctail-ruokaa, hyvää sellaista ja mukavaa seuraa. Odotan jo tosin innolla kevään muita juhlia, joihin perinteisesti kutsu tulee. Tiedossa on hieman eksoottisempia paikkoja ja maita :wink:

Sain eilen portfolionkin valmiiksi. Huomenna tiedossa on viimeinen Nursing Sciencen essee, jonka toivon olevan valmis tämän viikon loppuun mennessä. Mulle ei oikeastaan jää tämän jälkeen kuin yksi essee/ryhmätyö ja tentti hoidon johtamisesta ja sitten... sitten mä olen valmis sairaanhoitaja. Nyt on vaan hieman tuottanut tuskaa miettiä näitä sijaisuuksia, kun mulla on kalenteri aika täynnä sisustuskutsuja ja vuorotyötä on vaikea sovittaa niihin. Toisaalta, voisin tehdä täyspainoisesti tätä kutsuhommaa kesäkuun alkuun ja sitten startata kahden kuukauden sijaisuuden ed. harjoittelupaikkaan. Miltähän tämä vaikuttaisi? Olisin kuitenkin käytettävissä satunnaisiin sijaisuuksiin.

Noh, eiköhän asiat suttaannu ajallaan <3

Oikein ihanaa tiistaita kaikille!

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2011 11:45 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ihana koti ja miten luonteva esiintyjä oletkaan! :faint:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2011 12:47 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Hihii,
siulla on jälleen monta rautaa tulessa! <3
Oot kyllä melkoinen Nainen.

Hatunnosto sille! :hat:

(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 09:50 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kävin kurkkimassa ohjelman. :seek: Sulla oli kyllä rautaisen ammattilaisen otteet. :yep: Tuliko muuten paljon kutsupyyntöjä tuon ohjelman jälkeen?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 10:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oi ihana Pia ja ihanat tilpehöörit <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 11:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sähän oot ihan ammittilainen! :clap: Ja ihania kyllä noi tavarat :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 13:52 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

jemppu <3 Tavarat ON ihania, tässä vaan on oma talous vaarassa, kun uusia ihanuuksia tulee varastoon tosi usein :faint: Mutta kyllä olen ihan oman juttuni löytänyt ja ymmärrätte nyt varmaan, miksi tämä kodin laittaminen on mulle henki ja elämä :wink:

Mamukka <3 :D Isännä mielestä me asutaan osto- ja myyntiliikkeessä :? Mut mii laik, mii laik ö lot <3

Sukis <3 Eipä juurikaan mitään ryöppyä. Mä olen aika paljon ollut markkinoinnissa mukana, rekrytoinut uusia myyjiä ja ollut muutenkin tilaisuuksissa mukana. Onhan noita kutsujakin aika paljon, mutta musta promotyö on myös tosi antoisaa!

Mir Mir <3 Indeed, rautojapa hyvinkin :wink: Mutta nyt tässä on se helpotus tiedossa, että ei mun tartte ton koulun kanssa enää taistella ja voi tehdä ihan just mitä tahansa muuta kuin lukea tentteihin :worship:

Sunis <3 Iiiiiso kiitos <3

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 13:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

PiaTurku kirjoitti:
Mutta nyt tässä on se helpotus tiedossa, että ei mun tartte ton koulun kanssa enää taistella ja voi tehdä ihan just mitä tahansa muuta kuin lukea tentteihin :worship:
[/i]

Voi kuule, tenttejä alkaa yllättävän nopsaan kaipaamaan :fiiu: Ja varsinkin janoamaan sitä lisäoppia ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 13:59 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Keskiviikko 23.2.2011

Haastattelu takana. Kävin siis haastattelussa vapaaehtoistyöhön kriisikeskukseen. Homma olisi juurikin hyvä vastapaino kaikelle muulle säätämiselle, vaikka on noita ihmettelijöitä riittänyt. Ongelmaksi tulee nyt enää se, että miten pääsen osallistumaan koulutuksiin, kun ne järjestetään vielä silloin, kun mulla on koulua ja tunneilta en aio jäädä pois. Mä tahdon vaan ne paperit ulos Ruiskadulta!

Varastokäynti taasen takana. Mä lupaan joka kerta, että mä en ota sieltä enää uutta tavaraa matkaan, mutta kuinka kävikään :o Taas on auto täynnä tuotteita ja tilaa sisällä "ei yhtään". Mutta minkäs teet... :? :) Jos mä aiemmin mainistoin olevani chocoholisti, niin kyllä tällainen sisustusholisti on tullut siihen rinnalle vahvasti jäädäkseen :wink:

Mitäs olisitte miltä, olisiko tänään lepoilta neitokaisten kanssa? Ajattelin kuvata nyt päivällä noita tuotteita ja tehdä muutenkin siivoilut ym. alta pois. Josko me neitojen kanssa käperryttäis sohville vilttien alle ja katseltais leffa tai pari... Tulisi nimittäin relailta tarpeeseen :wink:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 14:01 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Amanda0880 kirjoitti:
PiaTurku kirjoitti:
Mutta nyt tässä on se helpotus tiedossa, että ei mun tartte ton koulun kanssa enää taistella ja voi tehdä ihan just mitä tahansa muuta kuin lukea tentteihin :worship:
[/i]

Voi kuule, tenttejä alkaa yllättävän nopsaan kaipaamaan :fiiu: Ja varsinkin janoamaan sitä lisäoppia ;)

Mää tiiän Ama <3 mää niin tiiän :D Kyllä mullakin jo ne jatko-opinnot siellä odottavat, mutta just nyt... Mä en jaksais yhtäkään kirjallista työtä (joista muuten ensimmäinen olisi aloitettava huomenna ja on nursing sciencen viimeinen rutistus... Hoitotieteen tutkimuksiin perustuva kirjallinen työ omasta ammatillisuudesta)...

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 16:12 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Meillä on tänään kans relailta - Pelaillaan ja saunotaan,
joten pietähän siekin neitokaisten kanssa relailta leffojen parissa.

(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.02.2011 16:23 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mir Mir kirjoitti:
Meillä on tänään kans relailta - Pelaillaan ja saunotaan,
joten pietähän siekin neitokaisten kanssa relailta leffojen parissa.

<3 Ihanaa...

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2011 08:22 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Torstai 24.2.2011

Ymmärtää, ei ymmärrä, ymmärtää, ei ymmärrä... There is no problem with that! Onneksi mieli saa muuttua ja vaikka kuinka yrittäisi uskoa, niin ei vaan pysty.

Oletteko koskaan törmännyt (tai siis aivan varmasti olette) tai oletteko koskaan oppinut ymmärtämään ihmisiä, jotka ovat tunnerintamalle/ystävyyssuhteissa/sanomisissaan/tekemisissään/missä tahansa kuin tuuliviirit konsanaan? Miksi joiden ihmisten on niin vaikea olla onnellisia toisten puolesta ja miksi sisään kertynyt antipatia pitää purkaa sellaisissa paikoissa, joissa siitä on mahdollisimman vähän hyötyä (tälle henkilölle itselleen)? Miksi esim. ihmisille ei voisi puhua suoraan itselleen, jos joku nyppii tai pitää yksinkertaisesti naama kiinni ja mutista itsekseen? Miksi tunteet pitää purkaa säälittävästi Facebookissa nimettöminä herjauksina... Ja miksi?? Miksi näitä ihmisiä pitää ylipäätänsä olla olemassa??!!

Huh, johan helpotti. Tämä kannanotto omasta ja ystävieni puolesta!!

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2011 11:07 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Olipa ihana nähdä sua ja kuulla sun ääni tuossa videon pätkässä! <3 Haliruttaus sinne suuntaan, aina riittää noita tyyppejä, jotka ei voi iloita toisten ihmisten onnesta/onnistumisista... :hug:

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2011 21:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hieno esiintyminen oli. Oli mukana nähdä pitkästä aikaa ihan "livenä". :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2011 21:56 
Sanopa muuta.. Tuota mie itekii oon aina ihmetellyt. :roll: Ei se, ettei puhuta suoraan, niinkään ärsytä (tai no, ärsyttää sekin :wirn:), mutta miun kuppi menee nurin jos sitten selän takana jollekin kolmannelle tai neljännellekin osapuolelle puhutaan scheissea asiasta. Kyl mie siihen uskon, että rehellisessä maailmassa kaikki olisi paremmin, jos se ei sitten vain menisi liian överiksi. Varsinkin ihmissuhteissa rehellisyys ja asioista puhuminen on kaiken a ja o..

Hei, hieno esiintyminen muuten! Siusta tulis hyvä juontaja johonkin tuollaiseen sisustusformaattiin. :wink:

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2011 10:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Perjantai 25.2.2011

Eilisen sättäämisen jälkeen on taas suhteellinen loiva fiilis. Tuosta eilisestä antipatiapurusta sen verran, että en mä ole koskaan ymmärtänyt tätä selän takana pörisemistä. Olen mä hitto tottakai syyllistynyt siihen itsenkin, mutta tätä nykyä asiat on sellaisia, että mä voin ne sanoa suoranakin. Tietty hienosäätö ja hienotunteisuus on kadonnut, sillä ei tässä kai voi mitenkään aina ihmisiä suojella tosiasioilta. Joo, suodatin löytyy, mutta asiat asioina.

Eilen sitten tulikin shoppailtua. Aivan... siis millä rahalla?! Ei millään, mutta tuli kuitenkin. Löysin Loviisan Aitasta ihanat lasikuvut (Cookies, Chocolate, Bon Appetit), joita olen alkanut keräämään (hurrikaanien ohella). Kirpputorilta löytyi vanha puulaatikko ja pilkkahintaan, näitä vaan kaivattais lisää ja monta. Bauhausiin ei sitten olisikaan pitänyt eksyä, sillä sieltä matkaan tarttui maalia ja kaksi valkoista bambu-lintuhäkkiä. Nyt sitten pähkäilen, että mihin sen toisen laittaisi, mutta ei sitä kauppaankaan voinut jättää. Näistä siis kuvia tulossa, mutta edelleenkin, joko kukaan ei luen mun kirjoituksia kokonaan tai sitten tietoa ei ole, mutta miten mä saan lisättyä ämpäristä kuvia tänne, jotta koko hiton kuvakollaasi ei tule selattavaksi?!

Tänään onkin tullut kierreltyä Mol.fi -sivustoa. Mulla on töitä tiedossa kesä-heinäkuuksi juurikin sieltä, mistä niitä haluan, mutta elokuusta tekisi mieli sitten hakea jotain paikkaa, pidempiaikasta. Tai voihan se olla, että tuosta kesäpaikasta tarjotaan jatkoa, mutta... jos ei, niin pitää olla jotain tiedossa. Onneksi paikkoja on ja voi sitä aina ilmoittautua TYKS:n rekryyn :wink:

Noh, jatkoa myöhemmin, kun saan nuo kuvat taas koneelle :)

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2011 12:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia täällä lueskelemassa. :bye: Tuohon en kyllä osaa sanoa, miten kuvia saa lisättyä niin ettei kaikki tule näkyviin. :o En oo kyl aikoihin kuvia ees tainnu lisätä. Viimeks viime kesänä hääkuvia.

Tosi ihanalta näyttää kyl teiän koti :faint: ja mie haluisin jotain saman tyylistä, mutta kun ei oo tilaa tarpeeks. Jostain ois luovuttava. Tosin sohvan vaihtoa ollaan kyl mietitty, mutta ei olla viel mitään päätetty. :)

Eevan ja E-P:n juhannusjuhlat 25.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2011 12:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä en osaa sua kyllä auttaa. Mä eilen photobucketista liitin kuvia tänne, kopsasin sen alimmaisen osoitteen, joka kuvaan tulee eikä sieltä tullut kuin just se, jonka halusinkin.. :? Mikähän siinä oikein on? :o

Totta kai sä saat töitä! Kannattaa olla avoimin mielin ja tosiaan se mol.fi on ihan ehdoton. Mulla tosin on mol-lukko tällä hetkellä, kun tässä viime kuukausina tuskastuin entiseen työhöni, tai lähinnä työnantajaan ja ennen kaikkea esimieheeni. Selasin sitten mollia ihan joka päivä, lähettelin hakemuksia (se kun on nykyään luvattoman helppoa, kun vaan täytellään netissä tiedot) ja tulinpa valituksi yhteensä kolmeen vakituiseen tehtävään ja kahteen pitkään sijaisuuteen. Kahteen en tullut valituksi, mutta ne olikin vaativahkoja esimiestehtäviä. Ja kuinka kävikään.. Ilmoitin kaikkiin paikkoihin, etten tule :D Toisesta esimiestehtäväpaikasta soitettiin, että ottaisinko heillä vapautumassa olevan osittaisen esimiestehtävän vastaan.. Että kyllä niitä töitä todella on ;) Tsemppiä ja hei, meet vain sellaiseen työhön, josta todella tykkäät, sulla on varmasti varaa valita :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2011 12:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onkohan sulla PIa asetukset ämpärissä oikein? Eli siis yksityisenä/salaisena.... Koska jos sulla on siellä julkisena kansio niin sen sisältö näkyy kyllä ihan kaikille....

Katsoin kanssa tuon videon ja voi vitsit miten mukava olikin kuunnella ääntäsi! =) Kuin ammattilainen. POhdin kanssa tuota että jos asuisit lähempänä niin saisit kyllä luvan tulla pitämään mulle kutsut.. Ei täälläpäin olisi ketään teidän edustajaa?!? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:28