* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:46

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 15:27 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

Tervetuloa! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 15:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa vaan takas! :bye: Kiva lukee taas teiän kuulumisia. Ja nähä taas niitä toistaan ihanampia sisustuskuvia. :faint: Mulla on kauhee sisustusinto taas päällä mut en mie vaan mitää saa aikaiseksi. Jos nyt joskus sais nää laatikot muuton jälkeen purettua niin hyvä. :oops:

Eevan ja E-P:n juhannusjuhlat 25.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 15:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Voi Piudeeeeeee :bounce: :hug: <3 :hug: :clap: Ihan huippua ku oot takas :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 16:09 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ikävä oli kuule sinnuukin! <3

Ja kyllähän täältä pukeutumisvinkkejä saa,
aivan varmasti. :wink:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 19:58 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Hei ja kiva "nähdä" sua taas täällä! :)

Huippu juttu, että opinnot alkaa olla jo loppusuoralla. Mielenkiintoinen (ainakin minun mielestäni) harjoittelukin on tulossa, tuota Porin Prikaatin paikkaa meinaan.
Saako udella, että mihin pääsykokeisiin meinaat osallistua?

Tiedäthän, että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti?
Vaikka tää nuoruutemme kesii väistämättä ja vaipuu vanhuuteen.
-Samuli Putro-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 21:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi että mitä mä täältä löysinkään!! Ihanaa ihanaa kun voi taas lueskella teidän elämästä! <3 :clap: :bounce: Tervetuloa siis vain takaisin :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 21:04 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Voi Pia! :hug: Ihana nähdä täällä, vaikka en ite täällä enää pidä päikkyä, mutta ihana seurata vanhojen tuttujen kuulumisia. :)

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 21:34 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Nyt alkaa oleen sellainen tuttujen nimitulva, että voe pojjaat <3 <3

Palasi kuulkaa monenmoista muistoa heti mieleen. Ja taas kerran mietityttää tämä "priorisointi". Onneksi kun on kävellyt tien yhden kerran, löytää sen helpommin uudestaan <3

cadavera <3 Mäkin luin taannoin pitkään muiden kirjoituksia ja totesin, että oli kiva keskittyä vain niihin. Omien kuulumisien päivittäminen kun jäi ja jäi ja alkoi tuntumaan, että vaikka sanottavaa ja kerrottavaa riitti, oli se oikeastaan aika turhauttavaa. Kaipa mä halusin hieman säästää teitäkin :lmao2: Mutta todella ihana, että säkin pörräät täällä edelleen <3

annelii <3 Yksi iso muisto heti mielessä! Oli aivan upeaa nähdä teidät taannoin sirkustelemassa! Voisimmepa ottaa treffit uudemman kerran, vaikkapa siellä teidän suunnalla :)

Lauren <3 Todellakin, sinäkin täällä edelleen :wink: Itsekin koen, että tuo ensi maanantaina alkava harjoittelu on yksi ehdottomasti mielenkiintoisimmista. Oikeastaan, näitä on vaikea laittaa "paremmuusjärjestykseen", sillä olen rakastanut kaikkea mihin olen törmännyt sh-opintojen aikana. Kenttäsairaanhoitajan työnkuva on kuitenkin niin paljon erilainen kuin esim. psykiatrisen sairaanhoitajan tai ihan perus vuodeosastosairaanhoitajan, että täm on koettava. Ja jos en ihan väärin ole tietoja saanut, olen ensimmäinen sairaanhoitajaopiskelija kenttäsairaanhoitajaharjoittelussa. Varuskunnan sairaaloissa on harjoittelijoita ollut, mutta... että maastoissa, lääkinnällisessä koulutuksessa ym. Sormet syyhyää!! Ja tuosta pääsykoerupeamasta. Kyllä mulla kovasti on halua myös opettajan penkille eli haen lukemaan hoitotieteitä Turun yliopistoon. Se, pääseekö sinne, onkin ihan toinen juttu. Hakijoita on ihan älyttömästi ja sinne, minne mä haen, kokonaiset 14 paikkaa. Onneksi voi hakea taas seuraavana vuonna ja sitten taas seuraavana :wink:

Mir <3 Siihen mä luotan :wink: Mutta maaliskuun alussa sitten tämän asian kimppuun paremmin!

Ama <3 <3 Kuules mussu, sä olet yksi syy, miksi mä olen taas täällä! Missed u PLENTY!!!

eevakaip <3 Ja kuvia on varmasti tulossa. Naurettiin just tossa eräs ilta kullan kanssa, että näinköhän mä tekisin yhtään päivää sairaanhoitajan hommia, jos antaisin suuremman palan pikkurillistä sisustustouhuille. Olisi nimittäin upea lähteä lukemaan sitäkin alaa, mutta ehkä vain harrastumielessä :wink:

akariina <3 Kiitokset :)

Sunflower <3 Ja mä niin ajattelin, että ihan sekava koko plörinä tossa alussa, mutta todella iso kiitos kauniista sanoista <3

eiski <3 Mites teidän kotipesä...? Mä olen aivan pihalla teidän kotitouhuista tätä nykyä, mutta nyt sitten päivitellään, eikö?!

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 21:44 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Hieman päivitystä koulurintamalta...

Kuten tuolta aiemmasta alkuviestistä näkeekin, niin opintoja on takana jo vaikka kuinka. Opinnäytetyö valmistui marraskuun lopussa ja kysyynäytekin on annettu. Olen siis tarpeeksi kypsä (kouluun vai kypsä valmistumaan?)? Go figure!

Tulevalle ja viimeiselle lukukaudelle on jäänyt siis kaksi harjoittelua, joista toisen voisin jättää tekemättä, sillä tein viime kesän sairaanhoitajaa psykiatrian parissa. Halusin kuitenkin vielä katsoa yhden paikan ja tutustua siihen sairaanhoitajana. Olin myös halukas kiertämään yliopistollisen sairaalan kaukaa, sillä "kaikkihan sinne haluavat". Minäkö erilainen "nuori"?! Nääh, sinne mennään. Lasten ja nuorten sairaudet niin somatiikassa kuin psykiatriassa kiinnostaa eli kuusi viikkoa perehdyn pediatriaan ja osastolla on myös kirurginen päivystys päiväaikaan. Takuuvarmasti tietopläjäys tulossa ja onhan tässä jo hieman tullut kokemusta lasten sairauksista ja lääkehoidosta omien naperoiden kanssa.

Kerron kenttäsairaanhoitajaharjoittelusta sitten enemmän, kun se alkaa :wink:

Noista muista ensi kevään opinnoista. Mulla on siis jäljellä hoidon filosofian ja etiikan yksi kirjallinen työ, hoitotieteen kirjallinen työ ja hoidon johtamisen kurssi (6 op). Laaja kokonaisuus tiedossa, mutta saan tuohon yhden opintopisteen hyväksiluvun, luojan kiitos. Ja kuin aasinsillan omaisesti, pääsemmekin päivän polttavaan asiaan. Sain 25.2.2008 hyväksilukumerkinnän ruotsin kielestä. Englannin osan suoritin nyt viime syksynä. Ruotsin suoritusmerkintä on kirjattu suorituksiin jo todellakin 2008 alussa ja olen ollut siinä uskossa, että asia on klaari. Noh, joulukuun lopulla käydessäni opintotoimistossa ihmettelin ääneen, että miksiköhän mulla roikkuu edelleen osallistumisissa myös pari ruotsin merkintää. Sain kuulla, että minun pitää kaikesta huolimatta suorittaa virkamiesruotsi. WHATTA H***!!?? Jos tämän olisin tiennyt, olisin suorittanut sen oman ryhmäni kanssa VIIME KEVÄÄNÄ, ja jos en olisi asiaan nyt alkanut ihmettelemään ja antanut asian olla kevääseen, olisi valmistuminen siirtynyt hyvässä lykyssä jopa ½ vuotta. Että näin meillä! Muutaman opettajan, hyvän ystävän ja lähipiirin painostuksesta lähestyin koulutusalajohtajaa asian tiimoilta ja pyysin saada pitäa aiemman merkinnän voimassa. Vetoan myös siihen, että kun kysyin asiaa 2008, minulle sanottiin, että ruotsista voi saada koko hyväksiluvun, mutta englannnista ei. Nih, ja nyt sitten perutaan lupaukset?! Musta tämä menee niin, että "Yhdet puheet niinko sökössä!". Nyt odottelen koulutusalajohtajan kannanottoa asiaan, sillä onhan tämä nyt hitto, jos tässä pitää alkaa hikoilemaan vielä ruotsinkin kanssa. Ei vaan, odotellaan ja kerron kyllä tänne heti, kun kuulen jotain!

Että tällaista. Sainpas pois sydämeltä, tosin hieman kauniimpana tekstiniä kuin se mielessä on (painokelvottomana :D )!

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 23:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voihan ruotsin kieli ja sen opiskelu :doh:

Ihanaa kuitenkin, että olet palannut ilahduttamaan kaikkien amoriinien arkea :aalto:
Sinun päikkyäsi on todella kaivannut, malttamattomana odottelen kuvia teidän älyttömän kauniista kodista!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.01.2011 00:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mulla on viha-rakkaus-suhde ruotsin kieleen. Opin sitä helposti, ja tykkään kyllä kielestä, mutta tauon jälkeen kielen palautuminen mieleen vie kyllä aikansa. Toivottavasti sinä saat kieliopinnot hyväksiluettua ja hommat sujuu suunnitellusti loppuun. :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.01.2011 16:30 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

pikkuhevonen <3 Kiitokset :hug: Olipa ihanat hymiöt :D Tämäkin päivä on alkanut tuunailun ja sisustamisen merkeissä, joten... hetken kun maltat odottaa, kuvia on tulossa :wink:

Sukis <3 Mulla on hieman sama juttu tuon ruotsin kielen kanssa. En mä sitä vihaa millään tavalla ja opinkin sitä ihan ok, mutta... nyt pitäisi palauttaa perussananston ohella myös hoitoalan sanasto (jota mulla ei luonnollisestikaan ole aiemmin ollut päässä :o :) ). Olisikohan täällä jolla kulla hoitoalan ruotsin sanastoa kirjamuodossa, jos joku vaan olisi valmis opuksestaan luopumaan? Odotellaan nyt kuitenkin vielä sitä vastausta koulun johdolta, niin sitten alkaa metsästys.

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.01.2011 16:34 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Torstai 6.1.2011

Löhöilypäivästä muuttui tuunailuksi. Isäntähän ei tästä kovin pitänyt, mutta olisikohan hän koskaan pitänyt siitä, että järjestykset muuttuvat kuukausi kuukauden jälkeen :D Onneksi mä en välitä siitä, että kritiikkiä tulee. Yllättävän innoissaan hän on kuitenkin lopputuloksista ollut.

Tämän päivän muutoskohteena on (kun sellainen oli pakko tähän tekemättömyyteen ja ahdistukseen löytää) makuuhuone. Aikuisten makuuhuone on siirtynyt viime päiväkirjasta (joka oli muuten kolmas sarjassaan) alakertaan. Molemmat nuoret neidot saivat omat huoneet yläkerrasta ja aula ristittiin oleskelutilaksi (jonka virkaa se ei tällä hetkellä aja ollenkaan). Noh, kuitenkin. Kuvat kertovat enemmän eli kun tämä johonkin kuosiin saadaan (tai minä raivaan ja säädän), niin kuva on tiedossa, ennen ja jälkeen.

Meanwhile... Pia jatkaa uurastusta ja yrittää ehtiä tuulettamaan päätään ulkonakin <3

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.01.2011 17:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä voisit vierailla "sisustus-silmäsi" kanssa :D Tai noh...jahka tästä pääsis tapetin ostoon ja tän yläkerran laittoon ihan omin voimin :D Mutta siis mitä mun pitikään sanomani: MITEN SÄ JO NYT VALMISTUT?!?!?!? Siis sähän alotit opiskelut ihan äsken!? :lmao2: Onks aika menny vaan oikeesti näin nopeesti? Hieno homma siis että valmistuminen jo noin lähellä :) Katselin tuosta alusta noita teidän opintokokonaisuuksia ja koetin verrata omaani. Mehän aloitettiin opinnot uuden opintosuunnitelman mukaan.... :wink:

Turn loose the heaven within

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.01.2011 09:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jee, sä oot täällä :bye: !!! Just niinku Kathrynki ihmetteli niin miten niin sä jo kohta valmistut?! Mun mielestä kans just vasta alotit opiskelut. Mitähän mä oon sitte tehny sillä aikaa kun sä oot opiskellu, voi apua! Mutta anyway, kiva lukea kuulumisia! Tytöt ne vaan kasvaa ja kehittyy, Ellikin jo 4 vuotta? Tuntuu että vastahan sitä oltiin tuolla raskausketjussa :lmao2: . Ja sisustuskuvia oottelen minäki innolla :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.01.2011 10:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Minäkin mukana lueskelemassa :bye: Tsemppiä loppuopintoihin :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.01.2011 18:17 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Maanantai 10.1.2011

Pikakuulumisia ennen pienokaisten nukkumaanmenoa. Ensimmäinen päivä harjoittelua takana ja aijjai, miten hyvin olen taas paikan valinnut. Aivan täydellinen valinta suorastaan. Ensimmäinen päivä jo näytti, että asiat voi tehdä joko vaikeasti tai todella helposti ja varuskuntasairaalan sairaanhoitajat tekevät sen tyylillä. Ovat muuten aikamoisia tietopaketteja ja osattava on kyllä laidasta laitaan, siis ihan kaikkea. Kylmäksi ei tämä harjoittelu varmasti mua jätä, innolla odotan huomista, ylihuomista jne. Mutta tästä lisää myöhemmin.

Sisustuskuvista... Mitenkähän senkin järjestäisi, että kun ottaa kuvaämpäristä kuvan tänne, ei avautuisi samalla koko kuvagalleria? Yksityinen se galleria on, mutta... Nih, vai onko se vain niin, että muut eivät näe kuin yhden kuvan ja minä koko gallerian. Anyone?

Ja nyt suihkuun neitosten kanssa ja sitten paaperoiset unille. Äidillä on taas paljon kirjoitettavaa, meni nimittäin viikonloppu hyvin sairaus- ja sairaalapainoitteisesti :?

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.01.2011 23:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo sinun harjoittelupaikka. :) Mulla oli tarkoitus keväällä hakee opiskelemaan sairaanhoitajaksi, mutta nyt jää väliin. En ens syksynä mammalomalla minnekään kouluun pysty lähtemään, joten se jää hamaan tulevaisuuteen sitten. :D

Eevan ja E-P:n juhannusjuhlat 25.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.01.2011 12:38 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

:bye:

Mä työntäisin mielelläni koko meidän kodin sisustuksen sun harteille tai ottaisin annoksen sun sisustusenergiaa. :D 1,5 vuoden asumisen jälkeen sisustus on edelleen kesken, lähinnä meidän yhdistetyssä olohuoneessa ja ruokailutilassa. Tila on iso (varmaan yli nelisen metriä leveyttä ja 2x se pituutta), pitkä ja kapea ja sen sisustaminen tuntuu vaikealta. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.01.2011 21:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tiistai 18.1.2011

TwiTwiiu-u! 1½ viikkoa harjoittelua takana varuskuntasairaalassa ja mii laik. Mii laik ö lot!! Pieniä otteita harjoittelun sisällöstä: sairaanhoitajan vastaanottoa, varusmiestarkastuksia, rokotuksia (satoja), ea-koulutusta, varuskuntasairaalaa sen kiemuroineen (ja ajatelkaa, lauantaina koko osasto oli mun vastuulla :shock: ). Noh, hyvi siitäkin selvittiin ja kaikki oli mennyt nappiin. Ensi viikolla alkaa neljä viikkoa kenttäsairaanhoitajien kanssa ja tiedossa on metsäkeikkoja, ea-koulutusta 200 varusmiehelle (minun pitämänä), tilanneharjoituksia ja mikä parasta, ihan mennään inttivarustuksella maihareineen päivineen. Liekö nuo kuvan ottaisivat musta, niin saisi tännekin sitten näytille :faint: :D

Niin noista kuvien lisäämisistä. En ymmärrä, mutta en saa kuvaämpäristä tänne enää kuvia yksittäisinä, vaan lisää linkin samalla koko kuva-albumiin. Ihan en niitä tänne kaikkia haluaisi näytille. Onko kellään ratkaisua tähän?

Ja hei... Ruotsin kielen virkamiestutkinnostakin tuli jo päätös. Mä suoritan vain suullisen osuuden ilman kirjallisia töitä. Suullisen osuuden suorittaminen on myös aika helppoa, sillä saan itse valita jonkin kotihoito-ohjeen, jonka kerran ruotsiksi ja etsin yhden uutisen/artikkelin, jonka referoin hänelle ruotsiksi. Artikkeli saa olla mukana ja muistiinpanot myös. Eli eipä tässä enää paniikkia ole.

Tein myös aika radikaaleja päätöksiä valmistumisen suhteen. En aio enää mennä viimeiseen harjoitteluun, vaan valmistun vk 14 loppuun mennessä. Siirryn tämän jälkeen työelämään ja noh, katsellaan vielä hetki, josko paikka sijaiseksi irtoaa toivekohteesta :wink: Näin ollen valmistumista todellakin juhlitaan amomiitissä :)

Ja jotain pientä telkkarijuttuakin olisi tulossa mun harrastuksesta kevään aikana. Tai noh, kuvaukset on meillä kotona ja paikallinen televisioasema tulee kuvaamaan sisustuskutsut ja tekevät myös haastattelun. APUA! Kaikkeen mäkin pääni pistän :faint:

Mitähän vielä... Niin, nukkumaan pitäisi kai vetäytyä, sillä kello soi armottomasti 05.

Halauksin... <3

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 12:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siis IIIIIIIKKK!!! Mul on Piude kuule kaikki paikat kaniksella kun luen täällä niin innoissani taas kaikesta. Hulinaa ja vilskettä teiltä ei puutu mutta eihän se muuten ois sun elämää jos ei aina jotain tapahtuis. :wink: ja tuo tv-prokkis.. voi mie niin haluan nähdä sen.. JA ennenkaikkea MEIDÄN PITÄISI JO PIAN NÄHDÄ!!!! liikaa aikaa viime kerrasta. :? mutta ennenkaikkea halauksia kovasti ja kiva lueskella täällä "vanhassa" paikassa teidän kuulumisia :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2011 10:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: :D ja mie perässä!Pakko käydä kurkistamassa nitä kuuluu!:) Mukava lukea taas tuttuja juttuja. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2011 12:03 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Oi,täällähän oli vaikka mitä touhua ja proggista meneillään,
ihan hengästyy jo lukiessa moisesta tahdista. :faint:
Mutta se vaan kertoo,
että Pia on nii-iiiin back in the business! <3

Auringonpaisteista keskiviikkopäivää! :bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2011 12:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Telkkariin? Sisustuskutsut? :faint: Oijoi. Kuulostaa ihanalta!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.02.2011 10:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bye:

Elämä alkaa taas rauhoittumaan... :o Ääh, no ei todellakaan.

Harjoittelu meni hujauksella ohi. Kenttäsairaanhoitajan hommat ei todellakaan olleet mitään "pala kakkua" työtä, kokemusta itse hoitajilla oli akuuttisairaanhoidosta 5-20 vuotta ja rautaista osaamista he esittelivät koulutuksissa, oppitunneilla, akuuteissa tilanteissa, maskeerauksissa ym. Ja tietysti pääsin itsekin osallistumaan kaikkeen. Olen saanut niin tuhdin paketin ensihoitoa ja -apua, että akuutti sairaanhoito kiinnostaa enemmän ja enemmän. Siispä... erikoistumisopinnot odottavat :wink: Töitäkin on jo tiedossa ko. saralla, mutta näistä hieman enemmän, kun olen saanut kaiken varmuudella tietooni´ :wink: Harjoittelu oli siis hyväksytty ja sain arvioinniksi kyllä aivan napakymppiselonteon. Jos mä jostain olen ylpeä, niin harjoittelut olen suorittanut kaikki kiitettävästi, mutta niiden eteen on kyllä tehty töitäkin, nih!

Uusi viikko ei kyllä kovin hienosti lähtenyt käyntiin. Elli alkoi oksentelemaan yöllä ja tämän johdosta myös Rosa jäi kotiin. Naapurin "vara-mummi" lupasi viedä Rosan hiihtämään, neidosta onkin tullut oikea Marjo Matikainen :) Neiti hiihtelee pitkin peltoa yksin ja vauhtia ei kyllä todellakaan puutu. Tässä lajissa ei kyllä geenit tule isältä eikä äidiltä. Kyseessä on yhden sukupolven pomppaus :D

Ruotsin suullinen meni läpi arvosanalla 3. Ko. kieli ei kuulu millään muotoa mun suosikkeihin ja jännitinkin aika kovasti suoritusta. Opettaja olisi antanut nelosen, mutta kielioppivirheitä tuli sen verran, että vahva kolmonen siitä sitten muotoutui. Ja minä olen todella onnellinen siitä. Lähdin nimittäin tavoittelemaan ykköstä, joten kolmonen oli reilusti yli odotusten. Opintojan osalta tällä viikolla on hiihtoloma ja ensi maanantaista jäljellä on 5 viikkoa. Tämän jälkeen vedän hetkosen henkeä, käymme siskoni kanssa minun palkintomatkalla Budapestissä toukokuun loppupuolella ja teen sijaisuuksia psykiatrian parissa.

Tämän sisustuskuvion tiimoilta Turku-TV kävi kuvaamassa kotonamme sisustuskutsut. Turku TV näytti ohjelmaa viime viikonloppuna useaan kertaan ja nyt alkuviikosta ohjelma on netti-tv:ssä. Laitan tänne linkin heti pikimiten :wink: Tästä sisustamisesta on kyllä tullut mulle elämä, sillä vaikka mä miten ajattelin lopettavani nämä kutsuhommat valmistumisen jälkeen, en mä siihen pysty. Onhan mulla joku henkireikä oltava <3

Niitä kuvia... ARGH!! Miten mä saan niitä tänne laitettua ilman, että mun koko kuvaämpäri on liitettynä tänne??!! Apua siis oikeasti kaivataan!

Ja nyt, etsiskelemään niitä kuvia... <3

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 111 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:46