* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:48

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2011 16:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hr_: Kiitos! Taitaa olla täällä siis muitakin jotka kärsivät samasta jokavuotisesta hässäkästä ;)
HannaNeiti: Joo, oot niin oikeessa tosta nättien sanojen vaikutuksesta! Meillä nää jokapäiväiset kohteliaisuudet on jo saaneet koomisia piirteitä, esim. eilen M kehui, että mulla on kiva korva . :D Noh, tuli mulle siitä hyvä mieli, vaikka naurattikin koko kommentti.. :)

--------

Mie tuun taas kertomaan tapahtumistani epäsäännöllisen säännölliseen tapaani. :oops:

Tilinpäätös edelleen kesken, ja varmaan vielä parisen viikkoa pitäisi jaksaa sitä vääntää. Ei siinä sinänsä mitään, jos ei olisi muuta elämää kuin duuni, mutta miulla on taas miljuuna rautaa tulessa. Aloitin nimittäin tankotuntien vetämisen Porvoossa. Oikein hauskaa hommaa, mutta ei ehkä se paras sauma ajallisesti aatellen, nimittäin mulla ois tosissaan se tankoesitys kolmen viikon päästä, eikä koreografia oo likimainkaan viimeistelty! :doh: Tää tarkoittaa käytännössä sitä, että mun kroppa huutaa armoa kun treenitahti vaan kovenee.. Esimerkiksi viime perjantaina + lauantaina pidin oman koreon treenit, sunnuntaina opetin 2,5h tankoilua ja maanantaina sitten vedin kaksi tiiviskurssia (yht.3h tankoilua). Voitte kuvitella, että tänään on todellakin lepopäivä! :sleep:

Mitäs muuta meijän elämään?
Käytiin tosissaan syömässä hienosti Helsingissä kaksistaan, ja oli ihan älyttömän mukavaa. :kiss: Juteltiin vaikka mistä ja tuntui ihanalta olla vaan niin ettei tartte katsoa kelloa. Illallisen jälkeen käytiin vielä pyörähtämässä yöelämässä, ja seuraava päivä köllöteltiin toistemme kainaloissa. Kyllä kelpasi! <3
Elämä palasi kuitenkin nopeesti omiin kiireisiin uomiinsa, ja myö sinnitellään tahdissa mukana. Äiti on ollut paljon apuna nyt tässä viime aikoina, jopa vähän häpeällisen paljon. Äiti tietää, että meillä on aika ihan älyttömän kortilla, ja on halunnut jeesata meitä ihan omasta tahdostaan. Eli muutaman kerran kun ollaan tultu duunista himaan, niin uunissa on odottanut lämmin ruoka, kämppä siivottu, lakanat vaihdettu ja pyykit napattu mukaan. :faint: Missä tahansa muussa tilanteessa kokisin äidin puuhastelun hieman tunkeilevana, mutta miten sitä voi tässä tilanteessa valittaa? Tulee nimittäin toi apu todella tarpeen. Ollaan lupauduttu vastapalvelukseksi koira-ja talovahdeiksi, aina kun vaan äiskä sellaisia tarvitsee. :)

Työelämässä on sinänsä mielenkiintoiset käänteet menossa, nimittäin meidän osastolta vapautui yksi asiantuntijan paikka. Laitoin hakemuksen menemään, ja nyt vaan peukut pystyssä että mut valittaisiin ks.hommaan! Palkka nousisi tod. huimasti ja oppisin erittäin paljon monipuolisemmin taloushallinnon koukeroita. Toivotaan, että homma natsaisi!

Ainiin, vielä yksi juttu; M on seonnut. Yhtenä päivänä tulin töistä kotiin ja miun rakas mieheni ilmoitti, että haluaa papukaijan.
Kyllä, PAPUKAIJAN. :shock: Mä luulin että se oli läppä, kunnes huomasin että tästä papukaijasta puhutaan päivittäin ja youtube rupesi suosittelemaan videoita kuten Parrot sings happy birthday, koska katsoit videon How to train a parrot. Ollaan siis perehdytty papukaijalajeihin ja erilaisiin koulutusmetodeihin ja ties mihin, ja käytiin jopa katsomassa livenä yhtä Araa. Eli meille varmaan tulee jossain vaiheessa papukaija huutelemaan törkeyksiä meijän vieraille. :D
Kyllä mä kysyin, että onko se nyt ihan ihan ihan ehdoton saada? Ja vastaus oli, että mä oon aina halunnut linnun. On. Eli selväpä se.
Onnekseni voin sanoa, että ei voida ottaa sitä ainakaan ennen kuin nää M:n duunikuviot selkeytyy ja työmatkat lyhenee. Jos tuo rakas vielä silloin sen papukaijan haluaa, niin eihän se auta kuin sellainen sitten hankkia. Vaikka täytyy sanoa, että hyvin tuo on minuakin käännyttänyt, on ne aikamoisia veitikoita.. Tässä esiintyy mun ehdoton youtube-suosikki Marnie: http://www.youtube.com/watch?v=iB52iP2a_MY :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.02.2011 22:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Onpas teillä siellä kiireistä :oops: ! Onneksi osaatte kuitenkin järkätä tollasia treffejäkin välillä ja toi kehu päivässä on ihan huippu! Suostuiskohan munkin sulho :D ...

Ihana äiti kun auttaa! <3

Tsemppipeukutuksia työpaikalle! :yep:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2011 13:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos tsemppauksesta Sunflower78, mahtoiko sitten johtua sun tsemppailusta vaiko mistä, mutta tänään vahvistui, että
Mie sain sen paikan!!
:bounce: :bounce: :bounce:

Aluksi perjantaina miulle jo ilmoitettiin, että olisivat kiinnostuineita siirtämään mut tähän asiantuntijatehtävään, mutta palkka oli mun korvaan vähän alhainen. Siinä sitten funtsailin asiaa, ja pyysin pohdinta-aikaa viikonlopun yli. Noh, eilen vielä kävin nopeesti verolaskurissa, ja katsoin paljon tämä heidän ehdottamansa summa oikeasti vaikuttaisi mun tuloihin verojen jälkeen, ja kiitos M:n mummille, että muistutti verojen vaikutuksesta todelliseen palkkaan. Nimittäin mun vuosipalkka ei muuttuisi kuin nimellisesti, sillä veroprosenttirajat menisivät juuri rikki, eikä käteen päätyisi kuin jokunen satanen lisää per vuosi. :shock:
Joten tänään rohkeutta koko aamun keräten, ehdotin pomolle sitten reilusti isompaa palkkaa, ja täysin mun ihmetykseksi, se meni läpi!! :faint: Eli meikäläinen aloittaa Group Controllerina parin viikon päästä, wuhuu jeejee jiihaa! :clap: Kyllä nyt alkoi hyvin tämä viikko!

Ensi viikonloppuna olisi sitten se tankotanssitapahtuma, johon oon nyt treenaillut nää viimeiset kuukaudet. Toivoa siis sopii, että tämä hyvä tuuri kestää sinne asti, ja saan vedettyä hyvän shown ilman kämmejä! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2011 15:59 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: JEEEEEE! ONNEA!!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2011 16:21 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Onnea! Videopätkä piristi :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.03.2011 16:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mahtavaa! :clap: :clap: Paljon onnea uudesta työstä :wink:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2011 17:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos onnitteluista Sunflower78, eagle_87 ja Jemppi! :hug: Kovin oon onnellinen tästä ylennyksestä, ihanaa kun näin kolmenkympin kynnyksellä saa jotain "merkittävää" aikaiseksi.

Lisäksi tankoesitys meni oikein mukavasti, en mokaillut mitään enkä tippunut! :clap: Jokaisessa illan esityksessä piti olla jokin kantava ajatus/teema, ja mulla se oli seuraavanlainen: esitys kertoo tarinan tarjoilijattaresta, joka työpäivän jälkeen alkaa haaveilla rakkaastaan tyhjässä ravintolassa.
Tässä videota, jos joku haluaa esiintymiseni nähdä:
http://www.youtube.com/watch?v=XxAM4xYD ... ideo_title

Yleisöä oli sitten reilut parisataa ja jännitys taas huipussaan. :sweat: Mutta mahtava fiilis oli esityksen jälkeen, ja ihana ilta muutenkin; mentiin isolla kaveriporukalla (M tietysti mukana) syömään&juomaan show'n jälkeen ihanaan espanjalaiseen ravintolaan :food: ja sitten suunnattiin baariin. Oikein hauska ilta, ja M oli ihanan kannustava niin esitystä ennen kuin jälkeenkin. :kiss:

Töitä tosiaan piisaa, kun tuo ylennys napsahti kohille. Eipä se kauheesti haittaa, oon nimittäin ihan innoissani kun on kaikkea uutta ihmeteltävää. Tankotanssiopetus lisää kanssa hommia, mutta toisaalta on rentouttavaa kun ei tarvi sen ohella treenata hikihatussa mihinkään kisoihin. Oon aatellut tulevaisuudesta alustavasti sen verran, että yritän sm-kisojen avoimeen sarjaan vielä syksyllä, ja sitten voisi aatella jotain... hmmm... muuta merkittävää elämänsisältöä. ;) Mutta eihän näitä voi etukäteen suunnitella, katotaan miten luoja suo.

Tässä nyt taas vähän tällainen lyhyempi päivitys, kun alkaa silmät luppaa tässä tietokoneella istuskelusta. :chat: Ensi kerralla sitten enempi tilitystä luvassa. :D
Aurinkoista keskiviikkoa teillekin, siskoset!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.03.2011 17:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi! :bye: Taidan olla uusi vierailija täällä sun päikyssä. Katsoin tuon videon ja voi että olet taitava! :faint: Mikä kehonhallinta ja kuinka nuo piruetit -siis pyörimiset tangon ympäri - on edes fyysisesti mahdollisia! :o Upeaa työtä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.03.2011 21:05 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Wau! Upeen näköistä! Oot kyllä niin taitava! :faint: :clap:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.06.2011 14:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

huh, onpas aikaa vierähtänyt... :oops:

Kiitos kovasti musi ja sunflower78!! Oon kyllä edelleen ihan tyytyväinen tohon esitykseen, vaikka siitä aikaa onkin. No, tuli sen eteen tehtyä paljon töitäkin, joten ehkä sitä saa vähän tyytyväinen ollakin! :)

Elikkäs elikkäs, mistäs sitä aloittaisi näin kuukausien jälkeen? Kevät meni tosissaan tosi kiireisissä merkeissä, tuota PoleVibes-esitystä seurasi Tampere Open Showcase, jossa vedettiin yhen kaverin kanssa duetto tangoilla. Kova treeni tuotti siinäkin tulosta, ja meijän esitys valittiin äänivyöryllä yleisönsuosikiksi ja lisäksi voitettiin koko kisa tuomarien äänien perusteella!!! :shock: :jump4joy:
Se esitys on nähtävissä nyt sitten täältä: http://www.youtube.com/watch?v=sjOzbGMFaKw , jos jotain kiinnostaapi.

M lomautettiin muutamaksi viikoksi tuossa pari kuukautta sitten, ja päätettiin hyödyntää yllättäen tullut vapaa-aika ja tehdä vähän remonttia. Meijän työ-/musiikkihuone on ollut aivan kammottavassa kuosissa viimeiset vuodet, joten päätettiin pistää se uuteen uskoon. Lattialla siellä oli vaalea muovimatto, joka oli ottanut osumaa ja naarmua ihan riittävästi. Seinillä taas komeili osittain reunoista repsottava luonnonvalkoinen tapetti täynnä taulun reikiä. :roll: Valittiin siihen lattiaan sitten tummanruskea laminaatti ja seinästä poistettiin tapetit. Pääosin seinät maalattiin valkoiseksi ja yksi seinä tapetoitiin valkoista tiiliseinää imitoivalla tapetilla. Nätti tuli, laitan vaikka kuvia kunhan kerkiän! :nod:

Sitten vähän ikävämpiä uutisia; meillä on kriisi.
Tässä on nyt pari kertaa käynyt niin, että viikonloppuna M on viettänyt kavereiden ja oluen seurassa vähän turhankin tiiviisti aikaa, ja sitten siitä on tietysti tapeltu koko seuraava viikko. :( Viime kerran jälkeen, kun näin taas kävi, niin olin jo ihan turhautunut koko hommaan ja kävi jo mielessä, että tämmöstäkö tämä nyt sitten on? Emmä tällaista halunnut.. :no: Onneksi juttelin sitten yhen kaverini kanssa, jonka mies on M:n läheisin ystävä, ja hän meinasi, että M saattaa olla vaan tosi yksinäinen, kun mulla on niin kiire kokoajan. Vähän kirpaisi kuulla tämä ystävältä, mutta tottahan se oli. :oops:
Juteltiin sitten M:n kanssa, kun saatiin pahimmat raivot taltutettua ja sitten yritin kysellä syytä tähän käytökseen. Eihän M siihen mitään osannut sanoa, mikä nyt ei kovin yllätyksenä tullut. Kuitenkin saatiin asiaa sen verran avattua, että työasiat (lomautus, tuleva työpaikan vaihto) ovat stressaanneet ja lisäksi se, että ollaan vähän ajateltu vauvan yrittämistä tuossa kesän jälkeen. Kyllä M kuulemma lapsen kovasti haluaisi, mutta pelkää jos se ei onnistukaan kovin helposti. :-? Sitten kun kysyin että ootko sä jotenkin onneton?, niin vastaus oli, että En. *piiitkä hiljaisuus* Vai pitäiskö mun nyt jotenkin avautua kun oon surullinen kun mun vaimo on kokoajan pois?!
Katsoin M-suomi-M-sanakirjasta, että tää tarkoittaa just sitä että haluaisi mun olevan enemmän kotona.

No, mä ryhdyin sitten heti tuumasta toimeen, ja oon nyt päättänyt olla osallistumatta mihinkään tankojuttuihin tässä kesän aikana, ja lisäksi lopetin musaopiston (jonka oon siis meinannut lopettaa jo pitkään).
Yritetään nyt sitten saada asiat kuosiin, kyllähän me toisiamme rakastetaan ihan kamalan paljon!! :kiss:
Tää on varmaan just se kuuluisa seitsemän vuoden kriisi, joka tuppaa tulemaan melkein jokaiselle parille. Mutta myö yritetään kaikkemme nyt selvitä tästä!

Ihanaa että on kesä ja kohta kesäloma. On vähän enempi sitä laatuaikaa, mitä me todellakin nyt tarvitaan! <3
Hyvää kesää teillekin amosiskot, kiva että on joku paikka mihin voi avautua kun joku painaa. :grouphug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.06.2011 15:07 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Upea toi tankojuttu! Katsoin, teki kipeää kun oli niitä liukumiskohtia :D Harmi että tuntuu olevan parisuhteessa vähän vaikeampi jakso, meilläkin oli/on tässä ollut ihan jonkun aikaa.. ja tollanen sanakirja ois kyllä hyvä apu välillä, kun ei sitä sanallista ulosantia niin hirveästi tule. Mutta tuumasta toimeenhan tossa oot jo ryhtynyt, niin eiköhän se siitä :) Tässä uskossa miekin elän.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.06.2011 17:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana tuo video!!! :clap: Aivan uskomatonta taiteilua ja miten se aina näyttääkin niin helpolta! :o :D Tosi kauniin näköstä ku kaks hyvännäköstä ja -kroppasta mimmiä tolleen tankoilee! :wink: Onnea tosi paljon voitosta!!!!!

Älyttömän hyvä että saitte puhuttua miehesi kanssa! Ei todellakaan kannata jättää noin isoja asioita vaan sen varaan että ajan kanssa selvii. Ja vielä hienompaa, että teille nyt järjestyy enemmän yhteistä aikaa ja nimeomaan sitä laatuaikaa <3 Ja tuo vauva-asia. Niin, eihän se kaikilta onnistu silleen naps niinku taas jotkut on paksuna ekasta kerrasta. Esim. myöhän tuhnattiin asian kanssa ihan jokunen tovi ja apujakin tarvittiin lääkkeistä. Mut koskaan ei voi tietää miten se teidän kohdalla menee ennen kuin kokeilee :wink: Toivottavasti löydätte tässäkin asiassa yhteisen sävelen :)

Ihanaa kesää sinulle!!! Nautitaan helteistä :egy:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.06.2011 13:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

eagle_87: Kiitos kehuista! :oops: Näköjään se juu on niin että tulee näitä vähän vaikeampiakin kausia parisuhteessa, vaikka ei sitä tietenkään toivoisi. Toivottavasti teiän (niinku meijänkin) vaikeemmat kaudet saatais pian ojennukseen ja parempia aikoja kehiin! :)

HannaNeiti: Kiitos kaunis onnitteluista ja kehuista!! :hug:
Joo, onhan se hyvä juttu että keskustelu vielä onnistuu, vaikka välillä onkin niin vihoissaan että tekisi mieli vaan suoraan hutkia eikä jutella ollenkaan! :justiina: Mutta kaipa se on huomattu, että hutkimalla ei paljon asiat parane. Tuo vauva-asia on kyllä toosi pelottava, ei siksi että vauvat ois pelottavia (tai on ne kai vähän sitäkin..), vaan siksi että mitä jos sitä ei koskaan saiskaan. Se ois kauheeta.. :nyyh: Mutta jotenkin oon ajatellut että turha sitä panikoida ennen kuin on kakka housuissa, elikkäs pitäisi vaan rohkeesti lähteä yrittämään, kait. Hassuja noi miehet; mä oon luullut että mä oon se panikoijapessimisti tässä perheessä, mutta taitaapi olla siitä tarttunut pieni osanen tuohon M:nkin! :D

---------

Jeeeee, kohta on Provinssi!!!!! :mosh: :mosh: Kun siitä laatuajasta on juteltu, niin myö lähetään kohti Seinäjokea lauantai-aamuna ja kotiin palataan sunnuntai-iltana. Ja ihan kaksistaan! :kiss: Junakyydillä mennään ja lentsikalla takaisin, lennot kun oli lähes samanhintaiset kun junaliputkin. Tuskin mikään yltiöromanttinen peuhausreissu on kyseessä, sillä köllötellään la-su -yö koulumajoituksessa omilla patjoillamme! :D Mutta ei se mitään, yleensä meillä on ollut aivan mahtava meininki kahestaan festareilla, joten se varmaankin korvaa tän hieman karun yösijan. Telttamajoitus olisi tosiaan ollut vähän romanttisempi vaihtoehto, mutta mä oon jo niin vanha etten vaan kestä meikkien pesua sadevesiämpärissä, bajamajoja, litimärkiä farkkuja kahtena päivänä putkeen ja keuhkoputken tulehdusta muistona kylmänkosteesta huonosti nukutusta yöstä. Nimim. kokemusta on. Joten mukavuus ennen romantiikkaa! Jos joku ihmettelee miksi ihmeessä ei menty hotelliin, niin kaikki järkevän hintaiset hotellit/hostellit on olleet varattuja vuoden päivät. Joten tällä mennään, ja tosissaan ootan innolla reissua! Toivottavasti ei satais ihan koko aikaa. :) Meillä on vielä ihanasti maanantai vapaata molemmilla, ja oon varannut kampaajan iltapäiväksi, niin saan uuden hienon tukankin! :eetu:

Asiat ovat menneet vähän parempaan suuntaan muutenkin; oon ollut enemmän kotona ja tuntuu että meidän yhteys (voi jesus sentään mitä syvälisöintiä..) on jotenkin parantunut. Jutellaan enemmän ja nauretaan enemmän. Katotaan, josko me sittenkin saatais kaikki reilaan tässä kesän aikana.

Varattiin muuten elokuuksi parin päivän reissu Köpikseen! Kovasti oon halunnut reissuun ja kun jenkkilään lentojen hinnat oli turhan korkealla kesän aikana, niin päätettiin ottaa miniloma lähemmäs. Oon kerran käynyt Köpiksessä työmatkalla yksinäni, ja tykkäsin ihan älyttömän paljon ja nyt on kiva mennä sinne yhdessä! Samalla voitais vähän juhlistaa meijän 1.vuotishääpäivää <3

Eipä tällä erää sen ihmeempiä, Provinssi here we coooome!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.06.2011 22:45 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bye: :bye: :bye: :bye:
Lueskelemassa!

Onneksi siellä jo paremmin asiat! Varmasti noita kriisejä tulee kaikille, puheyhteys on se tärkein säilyttää. Rakkautta kun riittää, niin puhumalla muut asiat selviää varmasti! :hug:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.06.2011 13:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunflower78: :bye: Kiva kun kävit kurkkimassa ja lueskelemassa!

Provinssissa
oli oih, niiiiin ihanaa! :jump4joy:
Ihan älyttömän hauskat festarit ja loistobändejä! ja mikä parasta, meillä oli oikeesti tosi kivaa taas yhdessä M:n kanssa!! :happy: Kaikki bändit katottiin yhessä ja M piteli koko ajan minua vyötäröltä kiinni, suukotteli ja nosteli ilmaan. Lisäksi oli ihana kuulla, kun M avautui parille kaverille, miten kivaa on olla naimisissa ja tehdä yhdessä vaimon kanssa yhdessä tälläsiä reissuja! :hali: Voooi kummäää niiiiin rakastan mun omaa miestä! <3 Sori tää siirappi, mutta tuntuu vaan niin hyvältä ton pienen laskusuhdanteen jälkeen. Eihän tää nyt mitään sellasta tarkoita, että kaikki kriisit ois pois pyyhitty, mutta mukavaa kun tulee tällaisia auringonsäteitä välillä niin harmaisiin tunnelmiin. :)

Tässä vähän tunnelmia Provinssista kuvina:
Kuva
Oli ihanan lämmintä, vaikka piti sataa koko viikonlopun!
Kuva Kuva
Fiiliksiä keikalta ja System Of a Down = maailman PARAS bändi!
Kuva Harteille kiipeäminen on kiellettyä nykyään festareilla,
mutta pakko se oli kuitenkin hetkeksi sinne könytä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.06.2011 14:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania kuvia!!!! Itekkii oon kerran ollu Provinssissa, vuonna 2000 :shock: Hitto siitä on 11 vuotta! :D :D :D Olin ihan kakara, mut juhlin ku aikuiset :oops: :D Ja siis eikö muka hartioille saa nousta?! Ihme holhousta taas.. En voi käsittää välillä miten typeristä asioista Suomessa tehdään "vaarallisia". Kyllä jokainen on itse itsestään vastuussa ja jos jotain käy niin se on voi voi. Kannetaanhan lapsiakin hartioilla ni miks ei aikuisia?!

Ihanaa kun teillä oli siirappista! Niin sen pitää ollakkin <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.07.2011 10:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos HannaNeiti! :) Joo, uskomatonta holhousta, ettei saa nousta enää harteille. Aina on joku järkkäri heristämässä sormeaan. Onhan siinä vaaransa, kun jengi humalassa keikkuu toistensa harteilla, mutta omalla vastuulla ton pitäisi mennä. :? Ainakin mun mielestä, kun on se vaan niin hauskaa! :)

-------

Meillä kesä etenee vauhdikkaasti, ja joka viikonloppu on ollut nyt jotain touhuttavaa. Juhannus meni mukavasti mökillä, jossa oltiin mun pikkusiskon ja kaveripariskunnan kanssa. Syötiin ja juotiin hyvin, saunottiin, tankoiltiin mökissä mun omalla tangolla, tanssittiin ja uitiin. Aivan ihana juhannus! :clap: Mä oon aina tykännyt viettää iltaa suht pienessä porukassa, jutella syvällisiä ja kuunnella hyvää musaa, enkä niinkään remuta umpikännisten puolituttujen kanssa. Joten juhannus oli oikein mun mieleen!

Viikonloput peräperään ovat menneet juhliessa, koska viime viikonloppuna oli Sonisphere Helsingin Kalasatamassa. Se oli varmasti M:lle kesän odotetuin tapahtuma, sillä siellä soitti In Flames, joka on M:n elämän suuuri rakkaus (tietty mun lisäksi :wink:)!! In Flames'n keikka oli aivan älyttömän mahtava, :mosh: ja keli hurjan lämmin.
Kuva
KuvaKuva
Koko ajan pelkäsin, että palan ihan karrella, koska Kalasataman hiekkakentällä ei ollut varjon varjoa, mutta onneksi läträttiin sen verran innokkaasti aurinkorasvalla, että loppujen lopuksi oltiin tuskin saatu ees väriä pintaan! :D Mutta parempi niin, kävi kyllä sääliksi niitä loppuillasta vastaan tulevia, vesikelloille palaneita juhlijoita. :nyyh:

Voitte kuvitella, että nyt oon odottanut intopiukeena tätä tulevaa viikonloppua, kun ei ole MITÄÄN suunnitelmia! :D Aattelin maata rannalla, urheilla ja rentoutua. Juhliminen on ihan hauskaa, mutta kyllä se jossain vaiheessa alkaa väsyttämään. Etenkin tässä iässä, ei sitä jaksa remuta viikonlopusta toiseen. :D Sitten odottelenkin vaan kesälomaa, joka siintää jo suht lähellä; enää ensi viikko jäljellä duunia! Sitten neljä pitkää viikkoa yhteistä lommoo M:n kanssa! <3 Mitään ihmeempiä kesäsuunnitelmia lomaa varten ei olla vielä kehitelty, muuta kuin se Köpiksen reissu. Joten fingers crossed, että nää hyvät kelit jatkuu vielä munkin loman ajan, ettei tarvi istua sisällä koko lomaa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.07.2011 12:21 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Oih, te olitte Sonissa! Oltais kanssa niin haluttu sinne, mutta ei rahat riittäny.. Piti valita Foo Fightersin ja Sonin väliltä, In Flames ois meillekkin iskenyt... Mutta M valitsi sit FF:n...
Loput rahat meneekin sitten häihin :wink:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.07.2011 21:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Ihana päikky! Jos kiinnostaa niin mun mormaikkupäikyssä vuoden 2012-> morsiamissa on linkki mun matkakuviin Tanskassa, johon kuului Roskilde ja turistihaahuilua Köpiksessä kolme päivää sulhon kera. Suosittelen kanaaliristeilyä (kaunista), Rosenborginlinnaa (blingblingiä) legokauppaa (molemmat taannuttiin takaisin lapsiksi :lmao2: ) ja välipalaa Joe's Juice nimisissä baareissa. Tekevät tuoreista hedelmistä ja kasviksista suoraan paikan päällä ihan mielettömän ihania mehuja ja pirtelöitä.

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.07.2011 19:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva kun kirjoittelitte Sunis ja G5! :bye:
Sunis, en yhtään ihmettele että oli vaikea päätös valita Sonispheren ja Foo Fightersin välillä, kun se FF:n keikka oli melkein kuin pikkufestari itsessään! Meilläkin oli alunperin liput sinne, mutta juhannus meni mökillä niin päätettiin luopua niistä. Vähän kyllä harmittaa, oli kavereiden mukaan mahtava keikka!

G5: kiitos vinkistä! Meillä ei olekaan vielä suunniteltu kovin kummoista tekemistä Köpiksen reissulle, joten vinkit tulee tosiaan tarpeen! :nod:

--------------------------

Kesälomaa ollaan tässä nyt vietelty viikon verran ja ajantaju kadonnut oikein mukavasti helteisiin keleihin ja aikatauluttomaan haahuiluun. Mikä passaa oikein mukavasti kiireisen vuoden jälkeen. Mitään ihmeempää ei olla saatu aikaiseksi, rannalla käyty uiskentelemassa ja Pori Jazzeilla pyörähtämässä. Minähän oon asunut Porissa ala-asteikäisenä, joten siellä on paljon vanhoja kavereita, joita on mukava käydä moikkaamassa näin kerran vuodessa. :)

Meillä oli nyt hoidossa viikonlopun yli kaverin koira, ihana borderterrieri. Aivan mahtava otus! Kun olin koneella, se makasi jaloissa ja kun menin keittiöön niin pian taas retkotti suloinen karvakasa nilkkojen päällä. Nukuttiin päiväunet yhdessä vierekkäin ja käytiin lenkeillä. <3 Kyllähän se olisi ihanaa, jos olisi oma koira, mutta luulen ettei oikein aika riittäisi. :nyyh: Ja kun kerrostalossa asutaan, niin pitäisi olla paljon aikaa koiran lenkittämiseen ja aktivointiin. Mutta ehkä joku päivä, kun elämä vähän rauhottuu ajan myötä.

Tästä tuli nyt tämmönen pikapäivitys, pitää käydä nappaamassa uunista ulos meijän ihana illallinen: valkosipulikermaperunat + broilerin rintafilerulla täytettynä kinkulla, aurajuustolla ja persikalla. Omnomnomnom :food:
Nauttikaahan kesästä, siskot! 8)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.08.2011 09:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervehdys taas, amorouvat (ja muutkin)! :bye:

Kesäloma on nyt ohitse, ja oli tosi rentouttava loma. Pääosin kesä meni mökkeillessä, rannalla loikoillessa, urheillessa ja kaverien kanssa aikaa vietellessä. Kööpenhaminassa tosiaan myös käytiin, ja tykättiin tosi paljon! Tässä matkakertomus:

Matkaan lähettiin aamulennolla tiistaina 9.8. Lentoyhtiönä oli Norwegian, jolla lennot on tosi halvat. Odotettiin jotain kamalaa potkurikonetta, mutta kone oli tosi nätisti sisustettu ja ihan riittävän iso, että tunsi olonsa turvalliseksi. :) Otettiin torkut menolennolla, ja kun herättiin niin laskeuduttiin jo Köpiksen kentälle. Kentällä seikkailtiin jonkin aikaa, kunnes löydettiin automaatti, josta ostettiin metroliput, jotta päästäisiin kaupungin keskustaan. Kun istahdettiin metroon, tajuttiin että eihän meillä ollut edes kunnon karttaa! :doh: Mistä ihmeestä me tiiettäisiin millä pysäkillä jäädään pois?! Onneksi lähellä meitä istui kaksi ystävällistä nuorta naista, jotka antoivat meille toisen karttansa. Luettiin kuitenkin karttaa vähän pieleen, ja kun noustiin maan pinnalle, tajuttiin että hotellille oli melkoinen kävelymatka. :oops: Me käveltiin sitten hiljakseen pienessä tihkusateessa ja ihmeteltiin Köpiksen tunnelmaa ja meininkiä. Hotellille sitten vihdoin päästiin, ja se oli todella mukava pieni hotelli. Jätettiin laukut sinne säilytykseen, ja lähettiin lounaalle. Kunnon hampurilaiset syötiin viihtyisässä pubissa ja sitten alkoikin kovasti väsyttää lyhkästen yöunien takia. Palattiin hotellille, päästiin kirjautumaan sisään ja saman tien kun mentiin huoneeseen suljimme verhot ja menimme puolentoista tunnin päikkäreille. :D

Kun sitten herättiin, laitettiin heti tohinaksi! Suunnittelimme huolellisesti koko loman ohjelman, koska meillä oli vain 2,5 päivää aikaa kokea kaikki mitä haluttiin. Vuokrasimme hotellilta pyörät, ja liityttiin tanskalaisten pyöräilijöiden sankkaan joukkoon. Köpiksessä on pyörätiet suunniteltu todella hyvin, ja meillä oli huippuhauskaa M:n kanssa viilettää vauhdilla pitkin Köpiksen katuja! :clap:
Kuva
Suuntasimme kohti Nyhavnia, joka on hienostunutta aluetta kanaalin rannalla täynnä ihania ravintoloita ja baareja.
Kuva
Aurinko oli tullut esiin, joten päätimme käydä kanaaliristeilyllä, mikä oli oikein mukava.
Kuva Kuva
Nähtiin siellä kaikki päänähtävyydet, kuten esim. Pienen Merenneidon ja upeita kirkkoja. Kun risteily palasi Nyhavniin, alkoi nälkä taas vaivata, joten menimme ihanaan tunnelmalliseen italiaiseen ravintolaan illalliselle. Ruoka oli herkullista, ja se oli mukava huuhtoa se alas punaviinillä oman rakkaan seurassa. :cheers: Ilta alkoi jo saapua, ja ilma viiletä. Mä en ollut tajunnut ottaa mukaan ollenkaan takkia koko reissuun, joten pikkunen vilu vaivasi aina silloin tällöin. Hyppäsimme taas pyöriemme selkään, ja eikös juuri kesken reissun alkoi järjetön kaatosade! :shock: Onneksi löysimme nopeasti suojaa ison pankkirakennuksen porttikongista, ja siellä sitten vilusta väristen yritimme pitää toisemme lämpiminä halailemalla. :kiss: <3 Onneksi kuuro päättyi nopeasti, ja pääsimme takaisin hotellille. Menimme vielä illalla muutamalle drinkille läheiseen pubiin, kunnes väsymys vei voiton ja päätimme lähteä koisimaan hotellille. :sleep:

Seuraavana päivänä runsaan hotelliaamiaisen jälkeen napattiin bussi, ja suunnattiin Kööpenhaminan eläintarhaan. Eläintarha oli mahtava!! :yep: M pääsi syöttämään kamelille heinää suoraan kädestä, kirahvit oli uskomattoman isoja, virtahevot pelottavia ja simpanssiperhe ihan kuin ihmisiä. Upein näky oli kyllä karhu, joka seisoi kahdella tassulla lähes käsivarren mitan päässä! vau. :shock:
Kuva Kuva
Eläintarhassa vierähti nopeasti neljä tuntia, ja kävimme sen jälkeen makoisalla lounaalla. Heti lounaan jälkeen nappasimme taas pyörät allemme, ja suuntasimme kohti legendaarista Kristianiaa. Ainut mukana oleva karttamme oli M:n farkkujen takataskussa, ja kun jossain vaiheessa pysähdyimme tarkastamaan sijaintiamme, niin huomattiin että kartta oli kadonnut! :shock: Siinä sitä oltiin, jossain päin Kristianhavnia, eikä aavistustakaan mihin päin lähteä. :o Aikamme pyörittiin jokaisessa vastaantulevassa kaupassa kysellen karttaa, kunnes onneksi jostain sellainen löytyi! Kyllä nauratti, että johan meillä nyt on ongelmia näiden karttojen kanssa! :lmao2:
Löydettiin sitten lopulta Kristianiaan ja sehän oli jännä kokemus! Oltiin luettu lehdistä, että Kristiania ei ollut enää vapaakaupunki, joten odotettiin jotain aavekaupunkia jossa muutama laitapuolenkulkija laahustaisi, mutta mitä vielä! Kun päästiin alueelle, nähtiin isot merkit, jossa kiellettiin kamerat. Sitten alkoikin torialue, jossa leijui äitelä haju ja kymmeniä kojuja, jossa myytiin täysin esteittä pilveä! :shock: Oltiin kyllä aika ihmeissämme, aluksi jopa vähän pelotti, :que: mutta sitten kun istahti alas hippien pitämän baarin terassille, niin homma alkoi näyttiää vaan tosi hassulta. Porukka oli pääosin 60-vuotiaita naisia ja miehiä, hippivaatteissaan ja rastatukissaan. Kauhean ystävällisiä, ja useita bändejä soitti baareissa. :) Hetki siellä pyörittiin, kunnes oltiin alue kierretty, ja lähdettiin sitten pyöräilemään takaisin hotellille.
Kuva-arvoitus: löydä tolpassa temppuileva ngrd!
Kuva

Hetki lepäiltiin hotellilla, ja illalliselle lähdettiin Tivoliin. M kävi tivolissa yhdessä laitteessakin, minä jäin suosiolla pois, oli sen verran hurjia vempeleitä. Illallisella käytiin ravintolassa, jonka bravuuri oli B-B-Q Ribs, eli possun kylki. Possun kylkeä oli sitten ihan riittävästi: 800 – 1.000 grammaa / annos! :shock: Lisänä vielä salaattia ja uuniperuna. Ja AI ETTÄ oli hyvää!! :food: Mä en edes tykkää possusta, mutta noin hyvää ruokaa harvoin tulee syötyä!
Ihana suihkulähde Tivolissa! & Se possunkylki-annos. Kokoa ehkä vaikea hahmottaa, mutta vertaa vaikka tohon lusikan varteen, niin jonkun idean saa.
Kuva Kuva
M söi muuten reissussa kyllä niin paljon, ettei ikinä! Tästä esimerkki: Keskiviikon aikana M oli syönyt todella runsaan hotelliaamiaisen, 250g häränpihvin kastikkeella ja kermaperunoilla, isoimman hampparin mitä BurgerKingistä sai, B-B-Q Ribs –oman annoksensa sekä mun loput ja illalla vielä hotdogin!!! Hyvä että ruoka maistuu.. :lmao2:
Illalla käytiin nopeasti Hard Rock Cafessa ihmettelemässä kitaroita seinillä ja sitten vielä drinksuille tuttuun pubiin. Tämän jälkeen hyvillä mielin hotellille unille.

Vikana päivänä sitten satoikin oikein kunnolla, joten käytiin sateenvarjon kanssa käppäilemässä Strögetillä eli Köpiksen kävelykadulla. Shoppailtiin kummilapsille tuliaiset ja juotiin cafe lattet irlantilaisen pubin terassilla. Sitten suunnattiinkin jo lentokentälle ja kotiin.

Reissu oli ihana loman lopetus, ja meillä oli taas huippumukavaa yhdessä! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.08.2011 11:56 
Poissa
Pikku-amoriini
Pikku-amoriini

:bye: Löysin vastavierailulle. Kiva kun olit käynyt mun päikyssä. Luinkin sitten koko sun päikyn ja kävin kurkkaamassa myös sun hääpäiväkertomusta. UPEITA tankotanssijuttuja sulla täällä :faint: Olis ihan mahtava päästä tuota harrastamaan :clap: Mutta, tän mun sairauden vuoksi ei taida olla mahdollista missään tunneilla käynti :? Miten muuten, onko toi sun mielestä enemmän aerobista vai lihasvoimaa vaativaa treeniä? Kun aerobista ei tää mun keho oikeen kestä :o Entä onko sulla suositella mitään opetusvideoita jos ei tunneille pääse, vai olisko sun mielestä paras aloittaa aina tunneilta?

Ihanan kuuloinen matka ollut teillä <3 :clap: <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.08.2011 14:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Kivaa CountryChic kun löysit mun päikkyyn ja kiitos kovasti kehuista! :oops: <3

Tuo tankoilu on kyllä huippulaji, ja mun mielestä se on enemmän voimaa vaativaa kun aerobista. Aerobiseksi se muuttuu vasta, kun lähtee tekemään koreografiaa; silloin pitää tehdä raskaita liikkeitä nopeaan tahtiin tauotta. Mutta perustemppuja kun treenailee, niin hiki kyllä tulee, mutta ei ehkä niin hengästy. :) Mun mielestä on paras aloittaa tunneilta, tai vaikka tiiviskurssilla, niin saa vähän tuntua hommaan. Mutta kyllä se ihan kotiopiskelunakin onnistuu, vaikkakin silloin uuden oppiminen ottaa vähän pidemmän ajan. Youtubesta löytyy aika paljon opetusvideoita, kunhan laittaa hakusanaksi esim. "pole dance tutorial". :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.08.2011 14:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heh, meillä oli tuolla Köpiksessä sama juttu, et ruoka oli niin hyvää ja sitä tuli mussutettua joka välissä. :lmao2:

Hääpäikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.09.2011 16:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana reissu! Kuulosta tosi romanttiselta kun kahestaan ootte pyöräilly ympäriinsä ja ihmetelly hippien meininkiä ja istuskellu bubeissa nautiskelemassa hyvää ruokaa ja juomaan! <3 Onneks loma oli muutenkin onnistunut ni nyt jaksaa taas hetken arjen ja syksyn puurtamista! :wink: Laitahan muuten muutama kuva taas reissusta, kun siun kuvat on aina niin kivoja! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:48