* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 15:07

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2010 16:08 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

no, varsinaisesti en oo päässyt matkustelemaan, koska rahatilanne ei sitä ole sallinut, mutta on meilläkin ollu lapsi hoidossa pitkiäkin aikoja. no nythän poitsulla on jo ikää 7-vuotta, mutta tänä kesänä oli Suomessa lomalla viikkoa lukuun ottamatta koko kesä- ja heinäkuun. ja on ollut nuorempanakin hoidossa pidempiäkin aikoja, viikonloppuja kanssa tosi usein.
nyt ei enää pääse usein, kun asutaan täällä pikkulätäkön toisella laidalla, ikävä kyllä.

kaikki riippuu paljon asenteista ja mikä itsestä tuntuu hyvältä. musta on ihanaa, että esikoisella on niin hyvä suhde isovanhempiinsa ja on tottunut olemaan yökylässä pienestä pitäen. eikä kaikkein vähiten siksi, että on se vaan ihanaa saada lomaa lapsenhoidostakin :D jaksaa taas niin paljon paremmin kun on saanu tehdä vaan aikuisten juttuja hetken aikaa (niinku kattoa action-leffoja keskellä päivää ja syödä karkkia! hahaa!)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2010 17:20 
Hitsi, kun olisi ollut kiva tulla kannustamaan! Se vaan on tän kaakon kulman ongelmia, kun täältä on niin pitkä matka yhtikäs mihinkään.. :doh: Ja kiitoksia, tuossahan tuota tankoa pikku hiljaa kootaan. Onkin yllättävän raskas, kävi vähän nolosti kun meinasin sen yksin postista hakea.. Piti anoppi hälyttää apuun, kun jostain syystä mie olin kuvitellut sen painavan max. 10 kiloa. :D Mut joo, saa nähdä miten pääsen alkuun tuon kanssa, päädyin kyl siihen et pitää joku alkeis-dvd hankkia jotta vähän näkis miten liikkeet tehdään turvallisesti ja oikein. :)

Ja mie jo suunnittelin sit tradenomi-opintojen jälkeen perustavani ensimmäisen tankotanssikoulun tänne päin Suomea. :wink: Voi kyl olla et sit jo tääl on sellainen ku valmistun, mut ainakin näyttäis sellaiselle olevan paljonkin kysyntää..

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 11:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunflower78: kiiitos tsempityksestä! :)

Maar-i: Kiitos kommentista! :girl: Mielenkiintoista kuulla toisenlaistakin näkemystä ja hyvä että te olette kokeneet tuon oikeaksi ratkaisuksi teille. Kaikki taaplaa tavallaan. Tällä hetkellä mä koen, etten itse tuohon pystyisi, vaan se aiheuttaisi mulle aivan liian suuria tunnon tuskia. Mutta tosiaan, mä oon perfektionisti ja melko todennäköisesti olisin sellainen myös äitinä, ja sekään ei aina todellakaan ole se paras mahdollinen tilanne! :)

Elelith:Kiva kun säkin jaksoit laittaa kommenttia. :girl: Onhan tuossa tosiaan tuokin puoli, että tuolloin lapselle tulee läheiset välit isovanhempiin, mikä sinänsä on hieno juttu. Mitä enemmän läheisiä aikuisia lapsella on, sitä parempi mun mielestä! :)

in_heaven85: hahaa, mä repeilin täällä kun muistelin mun tangon hakureissun postista; postin vanha täti meni hakemaan mun lapun perusteella postipakettia takahuoneesta ja sitten sieltä alkoi kuulla ähinää ja puhinaa. Lopuksi se huikkasi mulle, että nyt saat tyttö tulla itse kantamaan tämän täältä pois, en minä tätä saa edes liikahtamaan! :lmao2: Se oli onneksi mun toinen tanko, ja olin jo tottunut roudailemaan sitä reilua 20 kiloa ympäriinsä, niin nappasin sen siitä suoraan olalle. :D
Oi, käy ihmeessä perustamaan tankotanssistudiota sinnekin suunnalle, niin saadaan lisää harrastajia Suomeen!

---------------------------------------------------------------

Sitten uutispläjäys:

MÄ VOITIN HOPEETA !!!!!! :shock: :faint: :bounce: :mosh:
Alkeissarjan voiton vei ranskatar, joka oli telinevoimistelija. Teki siinä alkulämpäksi puolivoltteja, kun mä tein haaraperushyppyjä. :lmao2: Eli ihan oikeelle tytölle meni voitto, ja mä olin niiiiiiiiiiiiin onnellinen ja yllättynyt että mut palkittiin kakkosena! :faint:

Tässä mun esitys :bow: :
http://www.youtube.com/watch?v=96rO3VsWpLs
pieniä virheitä siellä täällä mutta mulla oli kuulkaa semmonen show-hymy naamalla, että ei ne tuomarit varmaan sitten niitä virheitä niin huomanneetkaan! ;) :D
Mua pelotti ihan kauhiasti ennen estradille nousua, mutta jossain puolessa välissä esitystä aloin oikeesti nauttia koko hommasta! Loppuvaiheessa olin jo ihan liekeissä, mikä oli mulle ihan uusi fiilis esiintyessä. Aina oon nimittäin kärsinyt esiintymisjännityksestä, mutta ehkä pikku hiljaa alan siitä pääsemään eroon.

Tänä viikonloppuna olisi sitten firman pikkujoulut, ja tosiaan odotan innolla kuohuvan kilistelyä! Tipatonta oon pitänyt ennen kisoja melkein kuukauden päivät, ja nyt sitten kelpaa tanssia pikkutunneille asti! :clap:
Ja ainiii, ihanaa että joulu tulee! :nutz: Ulkona on niin kaunis lumimyräkkä ja aamulla on ihana herätä aura-auton kolinaan ja valon vilkkumiseen. Tykkään ihan kauhiasti, nyt kun vaan löytäisi aikaa lahjojen hankinnalle, joulukorteille ja leipomiselle, niin hyvä olis. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 12:04 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Wautsiwau, mahtava suoritus! :faint: :clap: :yep: Onnea hopeasta! :flower:

Upeasti kyllä hoitelet tankoa. ;) Onko kisatangot aina tuollaisia, ettei yläpää ole kiinni missään? Mua alkoi jänskättää, kun menit sinne ylös ja se tanko alkoi heilumaan. :D

Tosi hienoa, että panostus toi tulosta. Nyt sitten hyvillä mielin rentoutumaan pikkujouluihin. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 12:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kurkkimassa. :bye: Ihania kuvia teidän häämatkalta :faint: Haluaa kans itse tonne, mutta odotellaan että meidän pikkunen on sen kokonen et sen voi ottaa sit mukaan. :) Varmasti ollu mahtava reissu teillä.

Tankotanssi on kyl semmosta et tekis itsekin joskus mieli kokeilla. Joskus kun katteltiin kavereiden kanssa hintoja niin tuntuivat olevan vaan aika kalliita etenkin täällä Tampereella... Mutta hienosti sä tanssit, todella upeen näköistä. Ja ennen kaikkea
Paljon onnea hopeasta!!! :flower: :clap:

Taavi Antti Eerik 27.11.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 13:49 
Poissa
Kaaso
Kaaso

:shock: Ooooh mitä tankotanssia! :faint: Todella paljon onnea hopeasta :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 14:18 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Siis upeeta :shock: :faint: Onnittelut hopeasta :flower:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 16:17 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:clap: Onnea hopeasta!! hyvin kyllä vetäsit! :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 19:17 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tosi hyvä! :clap: Teki taas kipeää kun katteli joitain asentoja :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 21:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Oikein paljon onnea hopeasta! Upea suoritus! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 21:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:flower: Paljon onnea hyvästä sijoituksesta! Tanssi näytti tosi hienolta!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.11.2010 23:15 
Oikein paljon onnea hopeasta! :worship: :worship: On kyllä hienoa tanssimista, tuohon miekii yritän tähdätä. :wink:

Ja tosiaan, mie en taida enää kehata mennä sinne postiin, kun sille postin työntekijällekin julistin miten kyllä saan paketin rahjattua kotiin ilman autoa, ja sit oottelinkin puoli tuntia anoppia ulkopuolella pakkasessa.. :D

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2010 03:08 
Ai nii, se piti viel kysyä, et poikiiks tuo hopea nyt sit jotain uusia mahdollisuuksia..? Eli amatöörikisoista osallistumismahollisuus ammattikisoihin tms? Suomessahan kuitenkin vielä verrattain lapsenkengissä ollaan tankotanssin harrastamisen osalta (esim. juurikin se ettei joka puolella ole edes opetusta), joten voitto taitaa merkata täällä enemmän kuin jossain muussa maassa missä kisoja järjestetään enemmän ja useammin. :o

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2010 11:11 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

<3 :flower: ONNEA HOPEASTA! :flower: <3

On kyllä upean näköistä toi sun tankoilu! Waude!!!! :faint: :clap: :worship:

Mukavia pikkujouluja! :nutz: :tiptap:

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.11.2010 13:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

WAU!!! Onnea hopeasta! Ei kyllä taitais olla ihan noin sulavaa liikehdintää jos tää mamma menis kokeilemaan moista :D On kyllä mahtavaa katsoa kun ihmiset hallitsee kehoaan noin taitavasti! :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.11.2010 11:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi jestas, täällähän on käynyt kuhina! :faint:
Kiitos kauhian paljon onnitteluista Sukis, Marialiini, hr_, Jemppi, Elelith, eagle_87, pölyökyli, Daleen, in_heaven85, Sunflower78 ja annelii!!!! :grouphug:

Joissain kisoissa on juu tuommonen ylhäältä kiinnittämätön tanko (X-stageksi kutsuttu), mutta se ei todellakaan oo mikään mun suosikki. Heiluu inhottavasti, ja vie näyttävyydestä osan pois, kun tanko on sen verran lyhyt. :doh: Esim. tankotanssin sm-kisoissa oli staattinen yli nelimetrinen tanko, jolla korkealla tehdyt temput näytti ihan huikaisevilta. Puhumattakaan sitten kisoista, jossa on kaksi tankoa kisaajan käytössä, toinen staattisena ja toinen pyörivänä.
Mutta joo, toisaalta kaikki kisaajat joutu vetämään tolla X-stagella, eli tasapuolinen homma. Ja on tosi vaikea löytää paikkoja, jossa katot on sen verran matalalla, että tavallisen tangon voisi sinne turvallisesti kiinnittää.

Ei tuo hopea nyt mitään sen ihmeempiä mahdollisuuksia poikinut, mutta voisin kyllä aika satavarma olla, että jatkotason kisoiihin pääsee aika heittämällä sisään tän jälkeen. Tosissaan kun on pienet piirit ja vielä suht pieni harrastajakunta, niin kaikki tuntee toisensa ja pienetkin meriitit on ihan tärkeitä. :)

Sain muuten kirjalliset arvostelut tuomareilta, ja ruusuja sain pitkistä vaativista temppukomboista, hymystä, yllätyksellisyydestä, sulavasta liikekielestä ja biisistä. Risuja tuli sitten pyörähdyksien matalasta energiasta ja koukkupolvista/nillkoista/jalkojen linjoista. Eli pitäisi varmaan mennä sinne balettitunnille, kun polvet tuppaa vähän koukistumaan turhan herkästi! :adi:

Ainut mistä pitää nyt vähän mussuttaa: esiinnyin siis tokana, ja voittaja esiintyi kuudentena. Mua ennen esiintyvä tyttö teki alkeissarjassa kiellettyjä (liian vaativia) liikkeitä ja kaikki muut sitten mun jälkeen, voittajaa lukuunottamatta, teki tosi paljon helpompia temppuja. Lisäksi tosi moni tuli jälkeenpäin mulle sanomaan, että mulla oli tosi hyvä esiintyminen, paras mitä alkeissarjassa oli. Noh, se mikä tässä vähän ärsyttää, on se että mun esiintymispisteet oli vähän alhaisemmat kuin odotin ja vaikeustasostakin sain "vain" 8/10 (vaikka vaikeista tempuista sain vielä erikseen kiitosta tuomareilta). Voittaja sitten saikin 6 pistettä paremmat pisteet kuin mä, joka on tosi iso ero! Eli spekulaatio: olisiko voinut olla, että tuomarit eivät mun kohdalla osanneet odottaa millainen taso kisassa on, ja himmailivat pisteiden kanssa? Sitten kun voittaja veti show'nsa, niin kisan taso oli jo selvillä ja korkeita pisteitä uskallettiin jo antaa. Niinkuin tällä olisi mitään väliä, mutta perfektionisti sisälläni ei anna rauhaa..

---------------------------

Hei nyt jotain muuta kuin tankoa, sori kun mun elämä pyörii vähän yhden asian ympärillä. :oops: Ja se yksi asia on pitkä, paksu teräskanki. :D Sori, oooon levotooon.

Mutta juu, eli firman pikkujoulut oli ja meni, ja oikein mukavata oli! Lähin niistä jo puolen yön jälkeen, kun ne järkättiin Hesassa ja mun piti tulla bussilla Porvooseen. Tuli kuitenkin tanssittua varpaat kipeeksi ja ruoka oli ihanan maistuvaa! Mulla oli muuten mun häälaukku ja kengät (punaiset kun olivat), ja ne toimivat ihan älyttömän hyvin pikkumustan kavereina! :yep: Emmä kuitenkaan mennyt suoraan kotiin, kun Porvooseen pääsin, vaan lähdin vielä yhden kaverin kanssa istumaan iltaa. Ja vasta valomerkinhän jälkeen tepastelin kotiin ihan onnellisessa hiprakassa. :eiii: Tosin täytyy sanoa, että ei tuo aamuun asti valvominen tässä iässä oikein toimi, sillä mä en osaa enää nukkua iltapäivään! taas heräsin klo.10.30 ja voi jestas sitä väsymystä. Vieläkin vaivaa, vaikka krapula ei mikään paha ollutkaan.

Noh, helpotusta ei ole luvassa, sillä ensi viikonloppuna meillä on kaveriporukan pikkujoulut! :nutz: Porukkaa on tulossa meille oikein kunnolla, tällä hetkellä laskeskelin että meijän 70 neliön kämpästä pitäisi löytyä sijaa noin 16 hlölle. :D Hyvin mahtuu! Aivan mahtava nähdä kavereita, ja vielä mahtavampaa lähteä piiiitkästä aikaa juhlimaan M:n kanssa yhdessä! Nyt pitäisi keksiä vaan jotain über-ihanaa herkkua mitä väsäisin juhliin. Jotain suolaista pitäisi saada tehtyä, enkä oikein tiedä haluanko ihan perus-kinkkupiirakkaa tarjota..
Nyyttärimeiningillä ollaan menossa, ja tarjolla näillä näkymin on ainakin
* fetapiirakkaa
* valkosuklaajuustokakkua
* jotain piparihässäkkää
* jotain salaattia (mozzarella?)
Saa heittää ideoita, jotain ekstrahyvää jos tulee mieleen!

Eipä tällä erää kummempia, palaillaan! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.11.2010 11:41 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Lueskelemassa :bye:

Uskon, että pisteiden kanssa on käynyt kohallasi juurikin noin!
Kummitytön muodostelmaluistelua paljon seuranneena olen huomannut/kuullut asian olevan näin! Eli aina parempi paikka esiintymiselle on vasta myöhemmässä vaiheessa, jolloin tuomaristo on nähnyt kilpailuntason ja uskaltaa antaa pisteitä paremmin... Väärin menee kyllä tolla tavalla, että ekoina esiintyviä "rankaistaan"... Mutta en tiedä miten sen vois paremmin hoitaa...

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.12.2010 16:12 
No onpa outoa tuomarointia tuollainen.. :shock: Kyllähän epäreiluutta on lajissa kuin lajissa, mut siltikin. Varmaan jos esintyymisjärjestystä ei arvottaisi, niin kaikki haluaisi esiintymään loppupäähän.

Hyvin kyllä mahtuu teitin kämppään tuollainen porukka! Tuoleja vain tarpeeksi ja osa istumaan lattioille, niin hyvin menee.. :wink: Herkulliselta kuulostaa tuo menu, tulikin nälkä sitä katsoessa. :D

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.12.2010 10:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sunflower78: :bye: Noin se varmaan menikin, ja mielenkiintoista kuulla että muissakin lajeissa on sama ongelma. Mutta eipä tuo mittään, yksityiskohtia vaan, kun sijoitus oli kuitenkin mieluinen! :)

in-heaven85: Näinhän se on, loppupäässä ois tungosta jos kilpailijat saisivat ite päättää. :D

-----------------------------------------------

Pikkujoulut on nyt takanapäin, ja oikein mukavat olivat. Pöytä notkui jos jonkinlaista herkkua, kuten joulun tunnelmaan kuuluukin. Oli kinkkupiirakkaa, fetapiirakkaa, tonnikalapiirakkaa, mozzarellasalaattia, brie-viikunapasteijoita, erilaisia suolaisia lehtitaikina-coctailpaloja, piparikierteitä ja valkosuklaajuustokakkua. :food:
Niitä tulikin sitten mussutettua pari päivää, ja osa herkuista päätyivät pakastimeen, etten vedä niitä yksinäni napaani.

Muutenkin tää joulun alusaika on mennyt vähän turhan paljon herkutellessa, kun kaapissa on liikaa kaikkea hyvää. Paino on noussut kisoista 1,5 kiloa, joka on tosi paljon. :shock: Yritän nyt tän viikon vähän laihistella, että voisi sitten jouluna syödä huoleti. Mä en kestä kun mun kroppa on tämmöstä helposti pullistuvaa tyyppiä. Noh, kesäkuntoon yritetään päästä vasta sitten joulun jälkeen, toivotaan että painonnousu ees osittain tarkottais lisää lihaksia ja voimaa. (tosin sokeria ja rasvaa syömällä se ei oikein toteudu...) :doh:

Painon ohella, alkaa joulufiilis pikkuhiljaa mullakin nousta! :i: Käytiin viime viikonloppuna ystäväpariskunnan kanssa Ravintola Pörssissä aivan älyttömän fiinillä joululounaalla. Mulla oli onneksi sellainen 2 yhden hinnalla-kuponki, muuten en ikinä ois suostunut noin paljon lounaasta maksamaan, vaikka aivan mahtava olikin. Oli tosi mukava reissu; ruoka oli taivaallista ja seura ihanaa. Tuli kiva joulutunnelma, vaikkei kinkkua ja laatikoita ollutkaan tarjolla. Kaikkea muuta herkkua kylläkin, ja nyt mä innolla etsin saksanhirvimakkaraa meijän joulupöytään, se vei kielen mennessään! :faint:

Tänään oon menossa sitten jouluostoksille, ja haluaisin löytää kaikki maholliset lahjat kerralla. Not gonna happen. :D Mutta yritetään! Eniten epäilyttää, kun haluisin ostaa mun siskon pojalle dino-aiheisen pyjaman tai lakanasetin tai vaikka kylpypyyhkeen, mutta ei löydy sitten mistään, ainakaan netin perusteella. :no: Kaikki toiveet pistän nyt sitten itiksen liikkeisiin, toivottavasti jotain löytyy!!

Ihanaa joulunodotusta teille siskoset, toivottavasti joulurauha pääsee pian laskeutumaan kaikkien kiireiseen elämään! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.12.2010 11:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi WAU tuota siun esitystä! :clap: :faint: Sie kun kirjotit niistä haaraperushypyistä, ni mie vaan ootin et millon alat niitä tekemään mut sit tajusin, et ainiin, alkulämmittelystä sie taisitkii puhua :doh: :D Mut siis ihan mahtavan hyvälle näytti tuo siun liikehdintä! Välillä pelkäsin et tuut niskoilles alas sieltä, mut etpä vaan tullut! :yep: Voi vitsit, siusta varmasti tulee vielä joskus Suomen mestari!

Ihanaa kun on ollu paljon pikkujouluja! Ne on niin hauskoja :nutz: Vaikka lieveilmiönä siitä on tuo painonnousu :doh: Mie kans lihon helposti jos annan syömisten löpsähtää. Arkena oon tosi tarkka syömisistä ja hyvin tietoinen saaduista ja kulutetuista kaloreista, mut sit kun on jotain juhlia ja bileitä ni ei mitään väliä millään ja kohta vaa'assa on ihan uudet lukemat taas :oops:

Mukavaa joulunodotusta! :bye:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 10:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hannaneiti: Voi kiitos! Vai että haarahyppyjä kesken kaiken, ihan paras idea! :lmao2: Ehkä otan sen seuraavaan koreografiaan mukaan ;) :D Ei minusta nyt varmaan seuraavaa suomen mestaria, on nimittäin sellaisia uskomattomia tyttöjä tuolla huipputasolla vastassa. Mutta oon mie silti tosi iloinen, että omalla alkeistasollani pärjäsin noinkin hyvin!

Ihanaa uutta vuotta nyt vaan teille amosiskoset! :cheers:
Kirjoittelen tarkemmin kuulumisia, kunhan työkiireet pikkusen hellittää.
Palataan siis astialle piakkoin! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.01.2011 11:07 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ja palataanpa noihin haarahyppyihin :D Mä itseasiassa odotin kans (lukematta ilmeisesti sun viestiä kunnolla), että teetkö ne siihen alkuun, kun olit lattialla, mutta... :doh: Stupid me :D

Upeaa katsottavaa, ei kyllä meikäläisen varsi taitu tuollaiseen :D Lämpimät onnittelut hopeasta :flower:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 13:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

PiaTurku: Kiitos kovasti! :girl: Mun pitää oikeesti ottaa haarahypyt mukaan, jos niitä noin kovasti ihmiset odottelee.. :D

---------------------------------------------

On taas aikaa vierähtänyt, enkä oo kerennyt tänne tunnelmia päivittelemään. Kiire johtuu aika pitkälti siitä, että tilinpäätösaika pukkaa taas päälle. Tulee tehtyä vähintään 10 tunnin päiviä ja siihen kun laskee päälle treenaamiset sun muut menot, niin ei paljoa vapaa-aikaa jää jäljelle. Lisäksi Mn duunipaikka siirtyi toistaiseksi 1,5h ajomatkan päähän, niin siinäpä se meijän avioliitto kukoistaa viikonloppujen varassa. Jolloin treenaan taas seuraavaan tankotapahtumaan :doh: Täytyy sanoa, että on ihan tyhmää. :( Me ollaan aina digattu olla kuinpaitajapeppu ja nyt sitten tulee kärhämää pienimmistäkin asioista. Pääosin sen takia, että mulla on ikävä mun rakasta miestä. :nyyh: Siis nukkuuhan se miun vieressä joka yö, mutta oikee yhteinen aika on todella kortilla. Voi nyyh.
Koska mä oon ratkaisukeskeinen ihminen, niin varasin nyt meille pöydän Helsingin hienosta ravintolasta ensi viikon lauantaille, niin me mennään sitten rehveille. Ja ihan kaksistaan. Ihanaa! <3 Tulee niin tarpeeseen, saada viettää ees hetki sitä kuuluisaa laatuaikaa. Lisäksi tehtiin diili, että joka päivä pitäisi sanoa toiselle joku kohteliaisuus, kun musta alkoi tuntua että ikuna ei kuule mitään kohteliaisuuksia oman miehensä suusta. Noh, eilen kuulin olevani nätti, ja M kuuli olevansa hyvä kokki. :kiss: Ehkä tämä on nyt sitä kuuluisaa parisuhteen hoitamista! :D meillähän on just meneillään se kuuluisa Seitsemäs Kriisien Vuosi, johon kaatuu avioliitot ja rakkaudet, niin panostetaan nyt sitten varmuuden vuoksi. Vaikka täytyypi sanoa, että emmie usko että tämä tähän vuoteen kaatuu, sen verran paljon taietaan toisistamme tykätä. :)

Mitäs muuta? Tosiaan maaliskuussa on taas uusi tankotanssitapahtumassa, johon koko ajan hion uutta koreografiaa. Kovin jännää, sillä tällä kertaa on käytössä kaksi neljän metrin tankoa, joista toinen on pyörivä. Tuo omat haasteensa, mutta myös mahdollisuuden tosi näyttävään koreografiaan. Kivaa! :clap: Mä laitan sitten tänne videota, kun on esitys ohi. ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 13:48 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tsemppiä tilinpäätösaikaan! Terveisin "tiedän mistä puhut" :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 14:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heips ja kiva kun kerroit kuulumisia :bye:
Voi vitsit tuota teidän tilannetta että ette saa olla enää niin paljon yhdessä kuin ennen... Ymmärrän kyllä että ahdistaa :nyyh: Mut tosi hieno juttu tuo, että meette nyt hienosti syömään ja saatte olla ihan kahelleen!

Noita kohteliaisuuksia on kyllä tosi kiva aina kuulla! Miun mies sanoo melkein joka päivä miulle kun nähdään päivän töiden jälkeen, että "hei kaunokainen" tai "onpa minulla kaunis vaimo" jne jne <3 Tuntuu kyllä joka kerta todella hyvältä. Itse en ihan päivittäin muista miestäni kehua, mutta silloin tällöin kuitenkin! Pitäkää kiinni tuosta kehumisjutusta, se jos mikä piristää ja tekee oman olon halutuksi ja tärkeäksi :)

Tsemppiä tankotanssiharjoitteluun!!!!

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 15:07