* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:10

Aloita uusi ketju T√§m√§ viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestej√§si  [ 239 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kirjoittaja Viesti
ViestiL√§hetetty: 20.09.2011 08:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Siis voi juma, mitkä silmät :faint: Oot upee ilmestys!

Ja täytyy kyllä tulla vähän kateellisena tänne haaveilemaan tosta teijän matkasta! Siis voi mahtavaa, että pääsette kahestaan nauttimaan lämmöstä <3 <3

√Ąidiksi 02/10 & 01/12

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 20.09.2011 10:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vau! Tosi kauniit silmät :faint:

Ihanalta kuulostaa teiän matkasuunnitelmat, aurinkoo ja lämpöö <3

Niin, ja kiitos kysymästä raskaus sujuu ilmeisesti oikein hyvin ku itellä on ei niin hyvä olo :) Ja oon kyllä ihan varma, että vielä säkin pääset vauvamasua kasvatteleen :hug: Oot mielessä <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 10.10.2011 13:04 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jemppi Mä kyllä koukutuin näihin ripsiin ihan totaalisesti. :D Ihan kahdestaan ei olla reissuun muuten lähdössä, vaan suunnitellaan reissua yhdessä yhden kaveripariskunnan ja heidän kavereidensa kanssa. Eli sellaista kolmen makuuhuoneen villaa haeskellaan edelleen...

jemppu Kiitos. :) Sunkin olo lienee jo pikkuhiljaa parempaan päin, toivotan pahoinvoinnille hyvää matkaa jonnekin muualle. :bye: :D

Ripsipidennyksiin olen nyt kyll√§ koukuttunut aika vahvasti, vaikka kokemus ei ole ihan nappiin viel√§ mennytk√§√§n. Noi ekat ripset ei pysyneet kovin hyvin, niit√§ l√§hti kiitett√§v√§ll√§ tahdilla irti ihan ilman omia ripsi√§ ja huollatin ne jo 2¬Ĺ viikon p√§√§st√§ laitosta. Silloin oli en√§√§ muutama hassu siell√§ t√§√§ll√§. Huollossa toivoin lyhyempi√§ ripsi√§, jos ne pysyisiv√§t paremmin ja laittaja my√∂s laittoi aavistuksen enemm√§n liimaa ripsiin. Nyt ovat pysyneet huomattavasti paremmin (huollosta 5 p√§iv√§√§). Eiv√§th√§n n√§m√§ 10 mm ripset toki ole yht√§√§n niin n√§ytt√§v√§t kuin nuo 12 mm, mutta ovat helpommat hoitaa, kun eiv√§t mene niin helposti solmuun. Ja ovat toki my√∂s luonnollisemman n√§k√∂iset, joten ei n√§yt√§ tyhm√§lt√§ ilman meikki√§k√§√§n. :)

Ripsiä pidän ehdottomasti ainakin Thaimaan reissun yli, siellä on mukavaa ettei tarvitse miettiä ripsivärin leviämistä ja silti näyttää huolitellulta. :)

Voisikin pikkuhiljaa ruveta miettimään, minkälaisia vaatteita haluaisin teettää Thaimaassa. :o Joku juhlamekko olisi ainakin kiva teettää, vaikka ei olekaan mitään tiettyä juhlaa tulossa. Ja voi silti olla, etten teetäkään mitään, kun on tuo pienentymisprojekti käynnissä. Ei olisi kovin fiksua teettää mekkoa joka olisi mahdollisesti ekan käyttökerran tullessa liian suuri. Vaikka oli mulla kyllä mielessä nyörityksellinen mekko....

Asiasta kukkaruukkuun, mä en tykkää syksystä. Kamalan masentavia tällaiset päivät kun aamulla on pimeää kun menet töihin, päivällä on harmaata ja sateista ja illalla hämärää kun menet kotiin. Ja nyt mä arvon, että millon ne talvirenkaat pitäisi vaihtaa. Ensi viikolla on tulossa työreissu Kainuuseen ja joudun lähtemään aikaisin aamulla ajelemaan ja palaan vasta myöhään illalla. Silloin olisi ehkä fiksua olla talvirenkaat alla jos on yöpakkasia. Ja kun meillä kitkarenkaat on, niin niiden kanssa ei ole niin justiinsa. Pitääkin soittaa ja varata aika joko tälle viikolle tai maanantaille. Meidän renkaat on siis liikkeessä säilytyksessä kun ei ole itsellä säilytysmahdollisuutta. Vaihtavat sitten renkaat siellä. Muuten hyvin kätevä järjestely, mutta kiireellä ei sitten tahdo saada renkaita vaihdettua.

Viikonloppuna näkyi jälleen tähdenlentoja, draconidit. Seurasikos kukaan muu taivasta? Me miehen kanssa jälleen katseltiin, mutta nyt ei jaksettu lähteä merta edemmäs kalaan. Varustauduttiin siis lämpimästi ja maattiin omalla parvekkeella taivasta katsellen. Kovin isoa osaa taivaasta ei siihen näkynyt, mutta viitisentoista tähdenlentoa onnistuttiin kuitenkin bongaamaan vajaassa tunnissa. :)

Eilen mies lähti työreissulle Saksaan ja minä jäin yksin kotiin. On kivaa, kun toinen on välillä poissa, että saa ikävöidä ja muistaa taas kuinka tärkeä se toinen onkaan. <3 Odotan jo kovasti, että mies tulee takaisin. Nautin kuitenkin myös yksinolosta tällaisissa pienissä määrin, kun saan kuunnella haluamaani musiikkia, katsoa haluamaani kanavaa telkkarista, laittaa haluamaani ruokaa haluamaani aikaan jne. :)

Viime viikolla liityin uudelle salille. Elixiassahan kävin melkein neljä vuotta, kunnes irtisanoin jäsenyyden nyt keväällä. Tällä salilla on kaikki LesMills-jumpat. BodyPump on mulle tuttu jo ennestään, BodyBalancea menen ekaa kertaa kokeilemaan keskiviikkona. BodyStep, -Attack ja -Combat houkuttelisivat kyllä, mutta jotenkin arkailen. Steppitunneilla olen aika vähän käynyt aikaisemmin ja perusaskeleet hanskaan, mutta jos on kamalan tanssillista niin tipahdan kärryiltä kyllä (Elixiassa kävin pari kertaa "edistyneemmässä" stepissä ja en pysynyt matkassa yhtään! :oops: Toki se oli oikeasti vaikeaa, ei siellä muutkaan oikein hanskanneet). Pitää vaan uskaltautua joku päivä kokeilemaan näitä uusiakin lajeja. Toki keskuksella on paljon muutakin tarjontaa, joten joka päivälle löytyy joku kiva treeni vaikken noista innostuisikaan. Millainen tuo BodyAttack muuten on? Combatista on jo kohtalaisen hyvä käsitys.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 17.10.2011 20:24 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Pitkasta aikaa piipahtamassa! :bye:

Olisi ihana nahda tahdenlentoja! Taalla suurkaupungissa ei oikein nay edes tahtia, saati sitten jotain tahdenlentoja..

Miten sun kuntoilu-/laihdutusprojekti etenee? :) Mua oikein havettaa kuinka vahan oon liikkunut taman syksyn aikana, kun mun lenkkikaveri muutti kesalla takaisin kotimaahansa enka sitten tietenkaan ole saanut yksin lahdettya. Ensin oli vain liian kuuma (~ +30C), ja sitten ollaan vaan oltu niin kiireisia, ettei ole oikein ollut energiaa urheilulle. Viikonloppuna kavin kumpanakin paivana reilun tunnin kavelylenkilla ja heti on lihakset kipeana. :D Kavelya olisi tarkoitus jatkaa kahden mahdollisen lenkkikaverin kanssa. Toinen asuu vahan kauempana, joten todennakoisesti meidan pitaa vuorollaan vahan saataa ja matkustella metrolla, mutta kaipa sita nyt edes kerran viikossa saisi sen verran aikaiseksi.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.10.2011 07:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

-vanilja Mukava kun pyörähdit. :hug: Kiitos kysymästä, liikunta ja painonpudotus etenee ihan kohtalaisesti. 3-5 kertaa viikossa pyrin käymään erilaisissa jumpissa ja ruokavaliossa olen kiinnittänyt erityistä huomiota säännölliseen syömiseen. Jos ruokavälit venyy, mulla ei tule varsinainen nälkä, vaan hirmuiset mieliteot kaikkeen epäterveelliseen. Kun syö säännöllisesti (noin 3 tunnin välein), ei mielitekoja ole ja on helppo tehdä terveelliset valinnat. Syyskuussa oli joka viikonloppu jotain kemuja ja silloin paino ei hirmuisesti liikkunut, mutta nyt paino on pudonnut kolme kiloa syyskuun alkupuolelta. Vyötäröltä on kadonnut viitisen senttiä. :)
Kyllä se vaikuttaa motivaatioon tosi paljon, jos lenkkikaveri muuttaa. Se seura on kuitenkin sellainen hyvä lisä kävelylenkeille. Kiva, että sulla kuitenkin on uusia lenkkeilykavereita tiedossa. :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 18.10.2011 12:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joo, ei oo syksy miunkaan lemppari vuodenajoista :roll: Vähän tömmästä haikeutta menneestä kesästä ja ahistusta tulevista pakkasista ja aina niin loputtomalta tuntuvasta talvesta! Joku reissu lämpimään katkasis kivasti tän ankeuden, mut eipä nyt oo semmostakaan meillä tulossa..

Tuosta Atackkista sen verran, että on tosi kiva tunti! :yep: Paljon juoksua, hyppyjä, askelkyykkyhyppyjä/askellusta, marssia jne jne. Hiki tulee saletisti ja sykehuiput on oikeesti huippuja jos ne tekee täysillä. Käsiä heilutellaan myös paljon mikä entisestään nostaa sykettä. Suosittelen kokeilemaan ja jos ekan kerran jälkeen on ihan kuoleman kielissä ni niin kuuluu ollakkin :evil: Ite en oo nyt synnytyksen jälkeen vielä käyny, viimeeks kävin rv 13, mut tarkotus olis huomenna taas mennä :wink:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 20.10.2011 16:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meilläkin mies lähtee ens kuussa Saksaan työreissulle, ja onhan se vaihtelua olla välillä yksin kotona mutta ainakaan näin syksyllä se ei oo mitenkään mukavaa.. ku on pimeetä ja myrskyää :oops:

Attacki on kyllä ihan huippu jumppa kans, tosiaan tietää tehneensä töitä sen tunnin jälkeen :yep:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 27.10.2011 10:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

HannaNeiti Mä näin jonkun verran attackia (oisko ollu kaksi biisiä, vatsalihakset ja venyttelyt) kun odotin pääsyä seuraavaksi alkavalle tunnille. Salin ovessa on siis ikkuna ja sieltä seurailin. Tulin siihen tulokseen, että kasvattelen kuntoa vielä jonkun aikaa muilla tunneilla ennen kuin uskaltaudun attackiin. :sweat: Tammikuussa ehkä. ;) Nyt tyydyn vielä bodypumppiin, spinningiin, zumbaan ja muokkausjumppiin. BodyBalancea kokeilin kerran ja se on liian rauhallinen mun makuun, vaikka meninkin sinne zumban jälkeen.

jemppu Mua ei onneksi pelota kotona, vaikka olis miten pimeetä ja myrskyisää. Asutaan kuitenkin kerrostalossa kaupungin keskellä. Omakotitalossa saattaisi jänskättää jo enemmän. Tsempit sulle vuotojen kanssa jaksamiseen. :hug: Uskon, että sulla on itsepäinen ja vahva tyyppi siellä ja se pitää tiukasti kiinni. :)

Meillä on tänään seurustelun vuosipäivä, 4 vuotta tulee täyteen. <3 Sovittiin, ettei hankita mitään lahjoja (vaikka mä olin kyllä jo hankkinu miehelle hierontalahjakortin, :oops: mutta annan sen sitten joululahjaksi). Illalla mennään ulos syömään. Ei me oikein muulla tavalla taideta juhlapäiviä viettäkään. :D Tai no joskus on syöty kotona hienosti.

Eilen jo hiukan aloittelin tekemään Halloween-kakkujen koristeita. Saankin tehdä kaksi kakkua tänä vuonna, eikä tarvitse itse edes syödä. :D Vien maanantaina töihin kakun ja sitten ystäväni pyysi minua tekemään kakun kavereidensa juhliin ensi viikon lauantaiksi. Toivottavasti visioni onnistuvat....

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 27.10.2011 12:19 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Onnea teille neljästä yhteisestä vuodesta! :kiss:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 27.10.2011 19:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hurja miten nopeesti aika onkaan mennyt <3 Onnea vuosipäivänä!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 28.10.2011 21:27 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Vuosipäiväonnitteluja minultakin :bye:

Kyllä me muuten samalla salilla käydään - jee! :) Tosin varmaan aika eri jumpissa yleensä :D Miun lemppari on lauantain selkäjumppa (tosin se edellinen ohjelma, mutta se Päivi on kiva ohjaaja!). Sit muuten tykkään tanssitunneista (joita käytän ite sykkeennostotunteina kun kunto on tämä) ja bodybalancesta ja syvävenyttelystä. Mutta bodypumpista kyllä pidän, siellä voisi oikeastaan vaikka käydäkin kerran viikossa. Muokkausjumppia olen miettinyt, että voisi seuraavaksi uskaltaa kokeilla. Millaisia ne on? :o Bodycombat oli miun mielestä tosi kivaa, ei vain kunto kestä vielä, mutta se on tosi mukavan vauhdikas ja hyvän taistelumielen tunti mielestäni :D Onko siulla jotkut tietyt päivät/ajankohdat, jolloin käyt yleensä?
Kuva

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 29.12.2011 13:07 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Anuii ja pikkuhuppa Kiitos. :D Huomaa kyllä, että tämä mun päikynpäivitys on hyvin satunnaista. :oops:

eagle Hih, oli mukava törmätä sinuun jumpalla silloin ajat sitten. Täytyy nyt koittaa taas raivata aikaa liikunnalle niin voitais törmätä useamminkin. :) Kovasti odotan jo, että tulisi kevätaikataulut esille, niin voisi miettiä viikko-ohjelmaansa. Nyt syksyllä kävin tosi vaihtelevasti ja aivan liian vähän missään. Muokkausjumppa on ihan perinteistä vanhan ajan jumppaa. Ensimmäinen tuntipuolisko on hyvin yksinkertaista askellusta ja loppupuolisko erilaisia lihaskuntoliikkeitä pääasiallisesti reisiin, peppuun, käsivarsiin ja vatsaan kohdistuen. Välineinä matto ja käsipainot.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 29.12.2011 13:38 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Näin se aika hurahtaa ohitse. Marraskuu oli hyvinkin työntäyteistä aikaa, tein pitkää päivää, jotta sain hiukan tunteja sisään. Joulukuu mennä humpsahtikin alussa siellä Thaimaassa ja sitten joulussa.

Thaimaan reissu meni kertakaikkiaan loistavasti. Oli ehkä paras reissu miehen kanssa koskaan. :) Ensimmäiset puolitoista viikkoa oltiin Phuketissa Rawai Beachilla. Meillä oli siellä vuokrattuna kahden muun pariskunnan kanssa 3 makuuhuoneen villa omalla uima-altaalla. Talo oli ihan hieno ja viihdyttiin siellä hyvin. Monta päivää vietettiin omalla altaalla, mutta käytiin myös läheisillä rannoilla aurinkoa palvomassa. Mies suoritti sukelluskurssin avovesiosuudet ja sai pätevyyden sukeltaa yksin. :)

Osallistuttiin yhtenä päivänä sukellusretkelle, mies sukeltaen ja minä snorklaten. Olin ylpeä itsestäni kun uskalsin snorklata. Mulle kasvojen laittaminen veteen on ollut hyvin epämukavaa pienestä asti. Mutta tuolla kun oli kirkkaat vedet ja paljon nähtävää, unohtui hengittämisvaikeudet ja pelot ja siellä vaan porskuttelin menemään.

Phuketissa vietettiin siis mukavaa rantaelämää, lämmintä riitti päivittäin yli +30 astetta. Muutamina iltoina kävimme markkinoilla, joilta välillä tarttui jotain mukaankin. Käytiin katsastamassa myös Thaimaan suurin Buddha-patsas, norsuja ja upeita merinäköaloja kukkuloilta.

Phuketista lensimme Bangkokiin vielä kolmeksi päiväksi. Bangkokissa kiertelimme upeissa ostoskeskuksissa ja minä kävin tietysti laitattamassa kynnet hienoiksi. :) Mulle ehkä paras kokemus Bangkokissa oli käynti Madame Tussaud'sin vahakabinetissa. Olen nuoresta asti halunnut päästä moisessa vierailemaan ja nyt oli mahdollisuus. Hassuteltiin miehen kanssa ja otettiin loistokkaita valokuvia toisistamme julkkiksien keralla. :D

Bangkokissa käytiin myös Siam Ocean Worldissä, missä oli tosi paljon nähtävää. Kaikkien kalojen lisäksi siellä oli myös muita eläimiä. Minä tietysti liimauduin sammakkoterraarioiden ääreen hyväksi toviksi. :D

Vielä ehdimme käydä elokuvissa. Käytiin IMAX-teatterissa katsomassa MI4: The Ghost Protocol. Minä en ollut tiennyt Samuli Edelmanin roolista elokuvassa ja kyllä leuka loksahti kun hän ilmestyi kuvaan. :shock: Hyvin Samuli kuitenkin veti yllättävän ison roolinsa. :clap:

Siinä pähkinänkuoressa reissu, olin aikonut kirjoittaa tarkan matkakertomuksen, mutta huomasin ettei taida aika koskaan riittää. Kuvia lisäilen myöhemmin, kunhan kotikoneella pääsen niihin käsiksi.

Joulu pääsi sitten yllättämään reissulta palattua ihan täysin. Tultiin siis kotiin 19. päivä illalla ja tiistaina olin jo töissä puoli kahdeksalta. Ja töitä piisasikin sitten koko viikolle ihan reilusti ja vieraita kävi iltaisin. Niinpä jouluvalmistelut jäivät perjantai-iltaan ja vähäisiksi. Joulusiivous jäi kokonaan tekemättä ja se häiritsee nyt eniten. Jospa tässä vielä ehtisi tehdä uudenvuodensiivouksen. :D

Vietettiin aatto ihan miehen kanssa kaksistaan. Aamulla sain mieheltä synttärilahjan ja kuohariaamiaisen. :kiss: Vietettiin muuten päivä pääosin kynttilänvalossa (kätevää, ei niin huomannut siivoamatta jäänyttä kotia :lmao2:). Lounaaksi keittelin riisipuuron ja laitoin sinne perinteisesti mantelin, vaikka kahdestaan se mantelijännitys on kyllä vähän hukassa. Puuron kanssa syötiin kinkkua ja karjalanpiirakoita. Kinkkua ei paistettu itse, vaan ostettiin "Sinkun joulukinkkua". Valmiiksi viipaloitua, noin 1 kg rasia. Ihan hyvää oli sekin.

Päivälliseksi emme syöneet perinteisiä jouluruokia, sillä emme kumpikaan niistä kinkkua lukuunottamatta oikein välitä. Lisäksi kävimme joulupäivänä miehen suvun mökillä saunomassa ja syömässä ihan perinteistä jouluruokaa. Ruokalistallamme aattona oli siis vähän häämenuamme mukailevaa ruokaa, broilerinfilettä ja pekonia sekä porkkanoita, riisiä ja pippurikastiketta. Kaiken kruunasi hyvä punaviini ja suklaajäädykkeet jälkkäriksi.

Lahjoja oli avattavana muutama, ihan mukavia yllätyksiä sieltä paljastui. :) Aamulla olin jo avannut synttärilahjani.

Mies totesi, että nämä on kai näitä väliinputoajajouluja. Eli ei oikein pääse joulufiilikseen. :? Uskoisin, että tämä muuttuu jossain vaiheessa lasten myötä taas, mutta nyt ei kyllä fiilistä ollut. Ihan mukava ja rentouttava joulu siitä huolimatta. :) Ja uutta vuotta kohti mennään vauhdilla!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 30.12.2011 19:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hienoa, että joulu oli rentouttava, vaikka jotain tuntuikin puuttuvan. :hug: Kyllä täytyy myöntää, että itsekin joulun alla mietin miten erilaista lapsiperheiden jouluun valmistautuminen on...

Tekemänne Thaimaanmatka kuulostaa mahtavalta, odotan innolla kuvia :)
Ihanaa tulevaa vuotta teille molemmille! <3

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju T√§m√§ viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestej√§si  [ 239 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:10