* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:34

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2011 21:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

On se vain aina niin ihmeellinen kokemus nähdä se pikkuinen vauveli sielä ultrassa <3 Me katottiin aivan sydän sykkyrällä np-ultrassa, kun meidän pieni innostui vispaamaan käsiä ja jalkoja ja kääntyili <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.02.2011 20:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aulis Niinhän se on. Meillä oli vaan melkein koko ajan masullaan ja sai herätellä että ees vähä kääntyis. :D

Nyt sitten vietänkin seuraavat pari viikkoa kotosalla. Viikon verran oon sairaslomalla iskias vaivan vuoksi, jota on molemmilla puolin eli ihan kauheeta. Sitten ois viikko palkatonta lomaa. Onneks viikon päästä lähetää viikolopuks kylpylään niin ei tarvii koko aikaa kotona homehtua, kun mies töissä. Fysioterapiaan sain taas lähetteen. Taian olla siellä kohta vakioasiakas. :D Viimeksi marraskuussa olin niskojen takia siellä. Nyt vaiva vaan vähä alempana.

Eevan ja E-P:n juhannusjuhlat 25.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.02.2011 14:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lueskelemassa kuulumisia! <3 Ihanan onnelliselta kuulostat! Nyt vain en meinaa muistaa mitä mun piti kommentoida kun yritän niin kovasti pitää orastavaa vauvakuumetta loitolla :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.02.2011 19:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

eiski Kiva kun kävit :bye:

Ja nyt sit vaan valitusta. Ärsyttää vaan niin sairaasti, ettei oo mitään järkee. No oon siis ollu tänään koko päivän kotona. Mitä nyt kaupas kävin, mutta muuten vaan neljän seinän sisällä. Tein juustokakkua ja meinattiin, että käydään miehen äitin luona. No oltiin jo melkein menossa, ku mies sit totes, ettei häne äitinsä henno sitä kakkua ottaa, kun oon kipeenä sen tehny. :x Ja mikäs kipee minä nyt oon?! Iskias nyt vaivaa, mutta pystyn kyllä liikkumaan eikä tuo leipominen nyt mitään kovin rasittavaa oo. Sitten vielä anoppi myöhemmin laitto viestiä ja kysyi, että oisko mulla sille jotakin lehtiä luettavaksi. Lainaillaan lehtiä puolin ja toisin välillä. Hänen miehensä ois voinu ne käydä hakemassa, ettei mun tarvii KIPEENÄ lähtee tuomaan. :auts: No just. Tämä se tästä vielä puuttui. Ja sitten vielä kun mieskään ei ymmärrä mitään. Mun siis pitää pysyä noitten kaikkien mielestä kotona vaan enkä saa tehdä yhtään mitään. Lääkäri viel sanoi, että liikkua saan kivun sallimissa rajoissa. Että ottaa taas päähän. :auts: Ihan kun mussa ois joku tarttuva tauti, etten sais missään käydä. Voi herran jestas sentään. Ja sitten kun nää hormoonit heittelee mielialoja niin oon sitten vaan raivonnu miehelle kaikesta tästä koko illan.

Sori tää valitus, mutta oli vaan pakko purkaa jonnekin tuntojaan. En kohta kestä täällä yhtään. Hermot menee vähemmästäki, ku yksin päivät pitkät kotona istun ja vielä ois se kaks viikkoo yksin oloa tiedossa. Mitä ny viikoloppusin mieski on kotona. Ei vaan tunnu mun mielenterveydellä olevan mitään väliä ku johonkin paikkaan koskee ja oon niin KIPEE niin KIPEE. Ainakin toisten mielestä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.02.2011 09:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No höh :hug: Ymmärtäsin tuon neljän seinän sisällä olon, jos oisit esim. kuumeessa :o Mut jos kerta lääkärikin on sanonut, että liikkua saat kivun antamissa rajoissa, ni go girl!

Turn loose the heaven within

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2011 12:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kathryn :bye: Kiva kun kävit. Täällä taas koitetaan pysyä kotosalla jälleen. Katotaan kui pitkään pää kestää tän saikkuilun. :D

Elikkäs jälleen saikulla. Kerkesinhä mie olla jopa kolme päivää töissä. :D Molemmat jalat alko puutumaan taas keskiviikko aamuna ku töistä lähnin ja nyt taas takamus kipeenä. Liikkuminen hidasta ja kipeetä. Lääkäritätin luona kävin ja kielsi nostelut ja kumartelut eli eipä oo töihin sitten asiaa. :( Maanantaihin saakka saikkua ja sitten saa neuvolassa lääkäri kattoo tilanteen ja luultavastikin lisää saikkua saan.

Pää vaan meinaa hajota täällä kotona olemiseen. Jospa jotenkin selviäisin. Onneks neuvolassa voi keskustella asioista ja jos ei se auta niin sit mielenterveyshoitajan juttusille mars. Kaikki on viikolla töissä eikä mulla silleen oo juuri kavereita täällä. Ainoostaan oikeestaa työkamut vaan. Ei siis oo oikein ketään kenen kanssa jutella. Mieski on nyt viikonlopun töissä joten yksin vietän aikaani kotosalla. Anopin luokaa ei voi mennä, kun hänkin töissä. :? Eli jotenkin vaan kestettävä on.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2011 13:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi siuta kipeetä! Mut koita nyt kestää toimettomuutta ettet turhaan rasita itseesi :) Haet leffoja, kirjoja tai puuhastelet jotain kotijuttuja :wink: Mie oon kyllä tuossa asiassa erinlainen ku sie, että tuskin kyllästysin himassa olemiseen.. En oo kyllä siis pitkillä sairaslomilla ollut koskaan, mutta viihdyn todella hyvin kotona. Miusta tulis varmaan hyvä kotiäiti :D En kaipaa sen kummemmin kenenkään seuraa vaan puuhastelen omiani ja välillä vaan kattelen jotain sarjoja dvd:ltä ja sen semmosta. Toivottavasti saat ajan kulumaan :bye:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2011 20:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HannaNeiti :D Kiitti vinkeistä mutta täällä ei oo esim. videovuokraamoa eikä kirjastossakaan oo juuri semmosia leffoja mitä en ois nähny tai jotka ees kiinnostais mua. On mulla onneks yks leffa tuol oottamassa, että sen vois kattoo jos liian tylsää on. Viimeks ku saikulla olin niin sain pari kirjaa luettua, jotan niitä ois kai kirjastosta sitten lisää haettava.

Yksin kotona vietän aikaa, kun mies töissä. Meinaa vaan väsyttää. Äsken tuossa sohvalla kattelin telkusta Sydänääniä -ohjelmaa. Meinasin sitten lopuks jo nukahtaa siihen. Kai ois kohta pesulle lähettävä ja sitten koitettava nukkumista. Tosin tiedän sen, etten kovin hyvin nuku, kun tiedän että mies on töissä. :? Jotenkin kai vaistomaisesti ootan, että koska tulee kotiin ja ettei mitään vaan oo sattunu hänelle kun tien päällä kuitenkin on työkseen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.03.2011 19:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervehdys kaikille vaan! :bye: Töissä olen nyt kyenny olemaan kolmisen viikkoa ja vielä kuutisen viikkoa jäljellä. :D Sitten alkaa kesäloma ja perään mammaloma. Ootan jo niin toukokuun puoli väliä. Sitten kun on aikaa oikein kunnolla niin voi rauhassa laitella pihaa ja kotia kuntoon. Siemeniä oon jo laittanu kasvamaan ja osa on jo itänyt. Katsotaan mitä vielä keksin. :D

Puoliväli raskaudessa ohitettu. Tiistaina käytiin rakenneultrassa ja siellä kaikki hyvin. :) Vastasi viikkoa ja hyvin oli muutenkin normaali kasvuinen. Vauvan vaatteita oon jo hieman hankkinut. Vaunujakin oon katsellu. Mies jätti vaunujen hankkimisen täysin mun vastuulle, koska hän ei kuulemma ymmärrä niistä mitään. :D Hoitopöytä lipastolla ois ostoslistalla myös. Huomenna meille tulee uusi sohva olkkariin. Löydettiin Sotkasta oikea löytö. Ollaan mietitty kulmasohvan hankkimista kun meiän olkkariin ei mahdu kahta sohvaa. Nyt sitten löydettiin tarjouksesta todella kiva sohva meille. Alkuperäinen hinta oli 1500 euroo, mutta maksettiin siitä vaan 500 euroa eli tosiaan kannatti se sieltä ostaa pois.

Mukavaa ja aurinkoista kevättä kaikille! Mie vielä hetken töissä oon ja sitten kotiin nukkuu. Nyt oon muutaman yön nukkunu tosi hyvin. Jaksaa sitten aamulla taas töihin tulla. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.05.2011 09:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Viimeisiä päiviä viedään!!:D

Vielä olisi siis töitä viisi päivää tällä viikolla. Sunnuntaina sitten eka virallinen kesälomapäivä. Siitä se sitten lomailu alkaa. :D Tänään oon vapaalla ja kotihommia riittää. Nyt on taas energiaa ja intoa touhutakin jotain. Ihmeellistä. :o Mikä lie taas vaivaa mua?! Hyvin oon töissäkin jaksanu. Yläselkä lapaluiden välistä on nyt ajoittain kipeenä ollu, mut onneks aina yöllä helpottaa enkä oo tuon takia nyt saikullakaan ollu. Iskias särky on loppunu. Sitä ei oo nyt muutamaan viikkoon enää ollu. *koputtaa puuta* Jospa se piti paikkaansa, että viikon 20 jälkee helpottaa. Niin moni työkaverini sanoi mulle.

Pihatouhuja ois tiedossa varmaan tällekin päivälle. Pari säkkiä ois ainakin haettava multaa kukkapenkkeihin ja rikkaruohoja kitkettävä pois tuolta. Pyykin pesua myös tänään, kun kuivuvat tuolla ulkona nopeesti kun on lämmintä ja hieman tuuleekin. Ja sitä pyykkiähän riittää meillä. :oops: Vaikka vaan kaks täällä vielä asuu, niin aina saa olla pyykkiä pesemässä. Noita viimesiä Tupperin astioita oon hinnoitellu ja vien ne anopille illalla. Hän sit vie ne työpaikalleen, kun sielläkin kuulemma on kiinnostuneita. Sit loput koitan parin viikon päästä myydä kirppiksellä, kun äiti oli varannu myyntipaikan torille. Kai siellä joku isompi kirppistapahtuma on tai jotain. :? Jospa sais noi myytyä pois niin ei tarviis niitä enää pyöritellä joka paikassa ja pääsis lipastoa ostamaan vauvan vaatteille. Muutenkin tekis mieli jo ostella vauvantarvikkeita. Vielä puuttuu vaikka mitä. Onneks on kuitenkin aikaa vielä elokuuhun. :D

Mutta nyt pyykkejä laittamaan kuivumaan ja touhuja jatkamaan. Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! :bye:

Eeva ja Pikku-Epeli 26+2

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.05.2011 12:33 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Täällähän ei olekaan näköjään pitkä aika enää :) Itsekin touhunnut pihalla viime päivinä, ihanaa kun aurinko alkaa paistaa ihan kunnolla. Ja älä huoli, kyllä muidenkin talouksissa tulee ihan riittävästi..ja aika paljon yli... sitä pyykkiä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.05.2011 08:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

eagle_87 :bye:

Täällä loman ekaa virallista päivää viettelen. Tai siis aloittelen. :D Eilen olin viimeisen päivän töissä. Oli kyl haikeet fiilikset kotiin lähtiessä. :( Vaikka voin käydä vaikka joka päivä työpaikalla kamuja moikkaamassa niin silti tuntu jotenkin haikeelta sieltä pois jäädä jo nyt. Toisaalta helpottunut olo kuitenkin, kun ei tarvii ison mahan kanssa siellä pyöriä eikä saikkua hakea jos ei jaksakaan olla. Nyt saa hyvillä mielin olla kotona. :) Tulee varmasti joskus käytyä syöttelemässä mummuja ja pappoja ja jutustelemassa niitten kanssa.

Mies tuolla vielä nukkuu. Joskus puol neljän ja puol viiden välillä on kotiin tullu viime yönä. Antaapi nukkua vaan. :) Jospa jaksais lähtee Kuopioon Erä taika -messuille tänään. Saatiin yheltä tutulta sinne ilmaiset liputkin, kun ei ite pääse ja oli ne jostain saanu. :D Ja mun pitäis päästä ostaa ees jonkunlaisia isompia t-paitoja. Kaikki alkaa olla aivan liian lyhkäsiä ja tiukkoja tuosta mahan kohalta.

Mutta mie lähen tästä ottaa jotain suuhun ja siirryn telkkua kahtelemaan hetkeks ennen ku mies herää. :) Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!!

Eeva ja Pikku-Epeli 27+1 :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.05.2011 19:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä on pesty vauvan vaatteita tänään yks koneellinen. Huomenna jos lisää pesis. Pitäis vaan se lipasto hankkia tässä lähiaikoina niin sais vaatteet sinne järjestykseen. Näkis paremmin, että mitä kaikkee sitä jo on ja mitä vielä tarvitsee.

Tämmöiset 50 senttiset vaatteet pikkusiskoni laittoi huhtikuussa tulevalle pienokaiselle. On kyl niin ihanat että. :faint:

Kuva

Joku päivä ois vaunutkin tuotava sisälle niin saisin niitten rungon pestä, kun on aika pölyinen. Ilmeisesti edellisellä omistajalla ollut jonkin aikaa varastossa. Muuten taitaa kankaat olla ihan siistit. Tuskin niitä alan pesemään. Kehdosta kävin perjantaina ottamassa mitat ja nyt sitten vois ommella siihen muutamat lakanat. Äitilläni ois muutama kosteutta pitävä alusta. Varmaan ne antaa kun pyydän. Äitiyspakkauksessahan yks tulee, mutta ei varmaan riitä kuitenkaan. :D

Huomiselle vielä aurinkoista ovat luvanneet, joten taian keskittyä huomenna kukkapenkkeihin. Sitten jo sadetta taas lupasivat. Saisin ees mullat levitettyä ja liljan sipulit istutettua. Pitää koittaa ottaa jokunen kuva tuosta meiän pihasta. Ei mikään iso oo mutta kuiteskin. :D Katsotaan nyt mitä saan sitten aikaiseksi. Toivottavasti jotain ees.

Eeva ja Pikku-Epeli 28+2

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.05.2011 15:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tässä ois nyt kuvaa meiän vaunuista. Ovat Oran, mutta mallia en nyt osaa sanoa. Käytettynä ostettiin huhtikuussa. Toin ne tänään sisälle. Pitäis runko pestä ja ainakin ois tarkoitus kopan päälliset pestä. Kahtoo ny pesiskö muita vaunun kangasosia vai ei. Mukana tuli tuo verkkokassi, jossa sisällä kangas sekä sadesuoja. Itse ostettiin sitten hyttysverkko, kun sitä ei tässä mallissa ole vakiona. Ja kaksi jalkapeittoa myös on. Ite en ainakaan huomaa, että niissä jotain eroa ois. :?

Tässä ekassa kuvassa on tuo jalkapeite paikoillaan.

Kuva

Ja sitten tässä toisessa on molemmat jalkapeitteet tuossa työntöaisan päällä.

Kuva

Tässä jälkimmäisessä näkyy nuo heijastimet heijastavan salamanvalossa. :D Hyvä että heijastimia löytyy vaunuista, niin ei tarvitse niin kiinnitellä enää. Myös sadesuojassa on heijastinnauhat jo valmiina. Vaunut vaikuttavat ainakin tilavilta ja plussaa on tuo metallinen tavarakori, koska kuitenkin kun tässä kylällä asutaan, niin ite tulee aika usein käytyä kaupassa kävellen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.06.2011 10:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oikein ihanaa ja rauhallista Juhannusta kaikille!!

Me lähdemme tästä vanhempieni tykö juhannuksen viettoon. Viime vuonna vietettiin hiukan toisenlainen juhannus ja sitä ei kyllä unoha koskaan. :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 24.06.2011 14:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oikein hyvää juhannusta myös teille :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005♥
29.6.2008 Seurustelumme alkoi♥
1.10.2008 Yhteen muutto ♥
16.11.2009 Kihlat♥
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ♥
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.06.2011 09:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mukavaa Hääpäivää!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.06.2011 14:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hääpäivä onnitellut täältäkin :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005♥
29.6.2008 Seurustelumme alkoi♥
1.10.2008 Yhteen muutto ♥
16.11.2009 Kihlat♥
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ♥
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.06.2011 11:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kathryn ja Heltsuh_81 Kiitoksia onnitteluista!!

Tosiaan vuos rouvaeloa takana ja kaikenlaista on kyllä kerennyt tässä vuodessa tapahtua. :D En olis vuos sitten uskonu, että nyt ois meille pikkuinen jo tulossa. Nyt se vaan on uskottava.

Jäin yksin kotiin huomis iltaan saakka. Mies lähti ajamaan kohti Ivaloa mansikkakuorman kanssa. Isännällään on mansikkabisnestä pohjoisessa kesäisin. Eka mansikkakuorma lähti sit tänään sinne. Laittoi mieheni ajamaan tän ekan kuorman. Illalla on perillä ja on siellä yötä. Aamulla purkaa kuorman ja eikun kotiin päin vaan. :D Tuleehan tuossa kilometrejä ihan reippaasti. Kaks vuotta sitten oli itsekin mukana, mutta nyt minua ei enää saa noin pitkälle matkalle autoon istumaan.

Meinasin huomenna alkaa tekemään ruokaa pakastimeen. Kaivelin tuolta pakastimesta kaikki hirvenjauhelihat ja siihen hieman possunjauhelihaa sekaan. Tarkoitus ois lihapullia ja -pihvejä tehä niin on sit helppoa vaan ottaa sulamaan ja keittää perunat ja joku kastike vaan. Pullaa ois myös tarkoitus tehä. Taitaa leipomiset ja muut jäädä huomiselle. Tänään meinaa laiskottaa ja väsyttää. Hieman huonosti jostain syystä nukuin viime yönä. Mikä lie. :? Pitäis muutenkin saada sulatettua noi meidän pakastimet. Varmaankin kumpikin pakastin sulatettava, kun näkyy tuossa isommassakin olevan jo jäätä seinissä sen verran, että hyvää tekee sillekin sulattaa. :D Eli hommia vaan riittää täällä. Ja mansikka yms. marja aika vaan lähestyy uhkaavasti. Toivottavasti nyt saatais syksyllä sieniäkin. Muutenkin ois saatava ainakin mustikoita. Puolukkaa näkyy vielä hyvin olevan pakastimessa. :D Mitenhän lie tän mun mahan kanssa sinne metsään oikein pääsen?! :lmao2: Siinä se suurin pulma onkin.

Vielä ois joitakin hankintoja pienokaiselle tehtävä. Katsotaan nyt jos vaikka loppu viikosta saisin käytyä Kuopiossa ostoksilla, jos ei kauheen kuumas ilmat taas mene. Suurimmat hankinnat on jo tehty. Vanna vaan vielä puuttuu. Turvakaukalokin on autossa paketissa oottamassa jo. Kehto ois tuotava veljeni luota vielä tänne. Äitiyspakkauksen patja sopii siihen kun hieman toisesta reunasta leikkaa pois. :)

Mutta mie jatkan huilimista. Anopin luo meen varmaan illemmalla niin ei tarvii koko iltaa yksin kotona olla. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 27.06.2011 21:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eikös se ole lupaillut, että loppuviikosta olisi viileämpää :o Vai olenko taas lukenut jotain omia säätiedotuksia :D Onpas muuten näppärän oloiset vaunut teillä! Ora on kyllä hyvä merkkinä :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.07.2011 16:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kathryn Pitkään meinasin Emmaljungan vaunuja hankkia mut sitten aloin kahtelemaan noita Oran kiesejä. Noi sitten sattu olemaan ihan kohtuu hintaset käytettynä ja hyvä kuntoset myös. Jospa niissä ois pienen hyvä köllötellä. :D

Täällä kesä mennyt tähä asti ihan kivasti. Nyt reilun viikon ollu jaloissa turvotusta. Alkoi niillä viime helteillä. Sormissakin hieman tuntuu, mutta muuten ei oo turvotuksia. Painoakaan ei oo kauheesti kahessa viikossa tullu. Taitaa oman vaa'an mukaan tullu vaan vajaa kilo. Huomenna se nähdään sitten tarkemmin neuvolassa. Lääkärineuvola siis huomenna tiedossa. Mitähän tällä kertaa selviää. Toukokuussa oli jo hieman kohdunkaula lyhentyny ja pehmentynyt. Eipä tuosta kannata kauheesti stressata. Pienokainen voi periaatteessa tulla koska vaan. :? Toivottavasti nyt kuitenkin pysyis vielä vähän aikaan tuolla. :D

Miehellä nyt vähän työkuviot muuttuivat. Toinen kuski sai kenkää ja mies alkaa nyt ajamaan isompaa autoa. Pääasiassa koululaisia ja asiointivuoroja. Toki muitakin niitten välissä. Toisaalta hyvään saumaan tuli tuo vaihto, kun sillä myös tällöin perustulot nousee. :) En pane yhtään pahakseni tulojen nousua, kun menoja tässä vaan tulee koko ajan lisää. Nyt kun oon tässä tuota asiaa miettiny, niin mulla on suuremmat mahollisuudet jäädä kotiin vielä äitiysloman jälkeenkin. Tokihan voin keikkahommia tehä viikonloppusin ja silloin tällöin muutenkin, kun lapselle saa hoitajan, mutta mikään pakko ei ois töihin kuitenkaan palata.

Neljä viikkoa laskettuun aikaan enää. :shock: Mihin tää aika on oikein menny. Veljen perheeseen on myös esikoinen tulossa tässä ihan lähiaikoina. Niillä laskettuun aikaan on vajaa pari viikkoa enää. :D Katsotaan miten käy, että kummalle tulee ennemmin.

Mutta mie tästä lähen vähäks aikaa sohvalle huilimaan. Mies tuossa siivoili työautoaan ja mieki hieman auttelin pyyhkimisessä. Nyt voi sitten levätä loppu illan vaan. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 31.07.2011 14:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Valtavan suuret onnittelut tyttären syntymän johdosta vielä tännekin!! :flower: <3

Ihana lukea tuota sun viimeistä viestiä nyt kun vauva on jo syntyny :D <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.08.2011 20:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aulis Kiitokset onnitteluista! :)

Täällä arki jälleen koittanut. Tosin hieman eri muodossa, kun pieni rinsessa syntyi lauantaina 30.7. klo 8.34 meitä sulostuttamaan. <3 Neitokaisen strategiset mitat ovat: paino 3340 g, pituus 48 cm ja pipo 34 cm. Eilen päästiin iltapuolella kotiin. Neiti kävi viettämässä pari päivää vastasyntyneiden teholla valvonnassa matalien sokerien vuoksi. Onneks asia kuitenkin korjaantui ja maanantai iltana pääsi takaisin viereeni. Maitoa tulee tosi hyvin ja neiti tajus maanantai iltana vihdoin kunnolla mikä on homman nimi. :D Sen jälkeen onkin sitten tissi maistunut. Pullostakin on saanut lypsettyä maitoa, kun sitä on tullut yli sen mitä neiti on kerralla syönyt. Piti kotiin tullessa käydä ostamassa rintapumppu ja pulloja.

Eka yö meni kotona oikein loistavasti. Neiti nukkui hyvin. Kerran yöllä syötiin kun viime syönti ennen nukkumaan menoa oli kymmenen jälkeen ja sitten aamulla puol kaheksan maissa noustiin syömään. Päivällä käytiin jo vaunuttelemassa, kun oli itelle käytävä apteekista hakemassa särky- ja rautalääkkeitä. Nyt on sit niistä maha sekaisin. Onneks on maitohappobakteerikapseleita kotona.

Tässäpä vielä kuva tältä päivältä, jolloin neitillä ikää 4 vrk

Kuva

Nyt ite pesulle ja sitten vielä neitille sapuskaa ja nukkumaan. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.08.2011 21:26 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Voi miten suloinen prinsessa teillä nyt sitten asustaakaan! <3 Onnea vielä tännekin oikein paljon! :hug:

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.08.2011 08:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi mikä suloisuus <3 - onnea tuhannesti pikkuisen johdosta !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:34