* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 14:37

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 03.07.2011 19:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aulis: Kiitos :bye:
Vielä olisi pudotettavaa todella paljon, mutta eiköhän sitä saa pikku hiljaa painoa pudottaa myös raskaana ollessakin... :?

AnZunen: Kiitos :bye: Sitä toivotaan täälläkin, että kaikki menee hyvin, ja siellä kohdussa olisi jotain elämää :)

-------------------

Tänään kävi hyvä ystäväni kylässä onnittelemassa ja toi ihanan ruusukimpun tullessa <3
Me kerrottiin saman tien parille hyvälle ystävälleni ja anopille ja appiukolle raskaudesta. Ja mies kertoi intoa puhkuen töissä työkavereilleen tulevasta vauvasta perjantaina :D ajateltiin, että vaikka jotain sattuisikin, niin ovat tietoisia, että raskaana ollaan oltu.
Meillä kun anoppi on odottanut meidän häitten jälkeen näitä uutisia :wink: anoppi on tietenkin intoa täynnä ja kuulemma jo kirpparit kolunnut läpi, tosin mitään vielä löytämättä :D

Mies on muuttunut saman tien kun kuuli, että vauvaa odotetaan, hirmu huolissaan on, etten vain rasita itseäni, syönkö tarpeeksi ja pitää huolta että minulla on koko ajan kaikki hyvin :kiss: katsotaan miten pitkään se jaksaa höösätä minun ympärillä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.07.2011 19:44 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Aivan mahtavia uutisia :( Voi miten iloiseksi tulin! Mä toivon kaikkea hyvää raskauteen ja toivon sydämestäni, että kaikki menee hyvin! :hug: Toivottavasti vältyt pahoilta oireita ja voit peloista huolimatta nauttia raskaudesta <3

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.07.2011 06:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paljon onnea vauvauutisista! :) :bye: Mukavaa saada tänne lisää sisustusihmisiä.Luin tuosta sinun kuvauksestasi että meillä on jotain yhteistä. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.07.2011 19:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jemppi: :bye: Pahimmat pelot on mennyt jo ohi, mutta silti huoli on, että onko tuolla kohdussa elämää vai ei :? Vielä kun pitäisi kaksi pitkää viikkoa odottaa että pääsee sinne neuvolaan :faint:

pitkätossu: kiitoksia onnitteluista :bye: mulla on tuo sisustus puoli jäänyt vähemmälle, mutta eiköhän se pikku hiljaa sisustuskuume nouse :D

--------------------------

Onpas taas aikaa kun olen tännekään mitään kirjoitellut :x
Raskaus etenee luultavasti ihan hyvin :? edelleen ei ole mitään oireita :que: viikoilla 5 ja 6 tuli hieman verta vessareissun yhteyksissä paperiin, mutta pöksyihin eikä phs- suojiin tullut kertaakaan. Tottakai tuo säikäytti todella paljon ja itkut tuli itkettyä :( olin ihan varma, että keskenmeno tulee :( nyt on kuitenkin viikko mennyt, eikä verta ole näkynyt kertaakaan :worship:
Tosin seksin jälkeen tuli paperiin verta eilen, mutta kuvittelin sen johtuvan kuvista limakalvoista :o kuitenkaan sitä ei sen jälkeen ole tullut. Seksi haluja ei ole täällä päässä pätkääkään :D joten hieman säälistä annoin miehelle :lmao2: ehkäpä se miehenkin hieman säikäytti se veri seksin jälkeen, kun sano että nyt loppu hommat toistaiseksi tähän :lmao2:
Mutta siis tämä oireettomuus vaivaa minun päätä suunnattomasti, että ei minkäänlaista ällö oloa ole ollut missään vaiheessa, rinnat on silloin tällöin kipeät, alavatsaakaan ei enää nipistele niin kuin alkuun. Jos en olisi raskaustestiä tehnyt, niin en tietäis mistään, että raskaana ollaan :? Siksi hieman pelottaa, onko tuolla kohdussa elämää vai ei :(

Ar- ultraan olisin halunnut, mutta täällä on tuo terveystalo kiinni tämän kuukauden, niin eipä tartte sielläkään käydä :x

Sisustuskuume on pikku hiljaa nostellut päätään. Tällä hetkellä "rempan" kohteena on meidän sisävarasto. Entisellä asukkaalla se on ollut pimiönä, joten siellä on seinät maalattu p*skan ruskeaksi :shock: joten nyt ollaan maalamassa seiniä valkoiseksi.
Hirveä homma oli ensinnäkin tyhjentää tuo huone, kun se tosiaan toimii meillä varastona ja se on kuin ammuttu täyteen tavaraa. Eli tyyliin ovelta viskottu tavarat käsistä pois, kunhan johonkin lattialle tai pussikasojen päälle on mahtunut :roll:
Kaatopaikalle vietiin jo autolastillinen tavaraa ja toinen mokoma on tulossa vielä...
Kirpputorillekin on tarkoitus viedä paljon tavaraa, joten kyllähän tuo varasto mukavasti tyhjenee roinasta :)
Varastoon on myös tarkoitus viedä vierashuoneesta osa lipatoista sinne, jotta saadaan vierashuoneeseen tilaa. Meillä kun muuttuu jonkun verran huoneitten järjestys olohuoneessa, vierashuoneessa ja työhuoneessa.
JOS neuvolassa on kaikki vauvalla hyvin ja se siellä ensinnäkin on :sweat: niin työhuoneesta on tarkoitus tehdä lastenhuone. Ja tämä huone menee sitten ihan täysin remonttiin. Seinät uusiksi, samoin lattiaan laminaatti, seiniin puolipaneeli, maalausta ym. kivaa siis tiedossa :thx:

Tämmöistä tänne :D

Hemuliina ja Toukka 7+2 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.08.2011 21:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Taas tovi vierähtänyt viime kirjoittelusta :x
Meillä oli neuvola 3.8. ja meille sattu vielä todella kiva neuvolatäti :) Eniten olin paniikissa siitä, miten paljon tulee sanomista painosta, kun sitähän minulla riittää :oops: kuitenkin neuvolatäti otti asian nätisti esille, ja sano, että painoa ei saisi tulla lisää ollenkaan, mutta pitää muistaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti liikuntaa unohtamatta :)
Paineet oli pahasti yläkanttiin, mutta se meni ihan jännityksen piikkiin ja siihen, että minulla paineita nostaa muutenkin lääkärit. Eli jos paineet on vielä koholla seuraavalla neuvolareissulla, saan mitata niitä jatkossa kotona ja niitten mukaan laitetaan paineet ylös neuvolakorttiin :)
Laskettu aika muuttui myös, eli aikaistu kahdella päivällä.
Verikokeet otettiin samalla, kun päätettiin osallistua veriseuloihin ja niihin np- ja rakenneultraan.
Mies tosin meinasi pyörtyä kesken kaiken, kun otettiin ne verikokeet :lmao2: se makoili lattialla ja lopulta neuvolatädin piti pyytää toista hoitsikkaa tuomaan ukolle kahvia ja keksiä :lmao2: siitä se mies parka sitten tokeni. Se kun ei kestä verta yhtään ja jostain syystä sen piti kattoa kun multa imettiin verta :D
Sydänääniä yritettiin kuunnella, mutta neuvolatäti tosin sano, että heidän laitteillaan ei niitä saa varmaan vielä kuuluviin ja sitten kun mulla on tuota mahaa edessä, niin sekin vaikuttaa asiaan. Ja eihän niitä saatukaan kuuluviin.

Np- ultra onkin 23.8. Kuopiossa. Pääsee KYS:iin eksymään :D

Tänään meillä juhlittiin myös 3. hääpäivää :cheers: käytiin Rossossa syömässä ja käytiin uusin Vares katsomassa. Menihän se hääpäivä näinkin. Etenkin kun ei kumpaakaan jaksanut sen kummemmin juhlia.

Hemuliina & Toukka 10+3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 08.08.2011 22:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnittelut vauvauutisesta <3 , äläkä stressaa, ettei sydänääniä kuulunut, hankala saada noilla neuvolan sodanaikaisilla vehkeillä kuulumaan noin alussa ja varsinkin jos on mahaa vaimentamassa.
Ja vielä ehdin toivottaa hyvää kolmatta hääpäivää, samanlaista vietettiin meilläkin tänään :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.08.2011 11:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Myöhästyneet hääpäiväonnittelut <3

Kiva kuulla, että neuvolasta jäi positiivinen kokemus ja isäkin otettiin oikein herkkujen kera huomioon :D Ei vaan, tosi kurjaa, että kävi heikottamaan! Ei oo enää pitkä aika sinne ultraan! Ihanaa odotusta :hug:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.08.2011 11:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea vauvauutisesta! <3 Meillä on muuten ar-ultra KYS:llä kans tollon 23.8 :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.08.2011 22:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Louvre: Kiitos <3 ja onnea myös teille jälkikäteen hääpäivästä :bye:
Kyllähän se neuvolatätikin sanoi niistä sydämen äänistä, että ei heidän laitteilla niitä vielä kuulu, mutta kokeillaan. Eipä se täti viitsinyt kun varmaan ½ minuuttia niitä etsiä yhdestä kohtaa... :roll:

Jemppi:
Kiitos <3 kyllähän tuo neuvola oli hauska kokemus miehen heikotuksenkin takia :D jospa seuraavalla kerralla, mikäli verta meinaavat imeä, tajuaa mennä vaikka käytävään odottelemaan :D

jemppu: Kiitos <3 ties vaikka siellä nähtäis :wink: meillä on klo 10 aika, ja aikaa on varattu 1-3 tuntia :shock: en vaan ymmärrä miten yhteen ultraan voi varata noin paljon aikaa, vai meinaako ne siellä muutakin tehdä :o

----------------------------------

Tänään on sitten koettu elämäni ensimmäinen hormoni itkukin :D
Ei oikein perunamuusin teko onnistunut ja siitä vedin sitten herneet nenääni ja purskahdin itkuun :( onneksi mies tajusi olla nauramatta asialle, tai olisin mukiloinut senkin siinä samalla. Osasi siis lohduttaa ja jälkeen päin naureskeli, että nytkö nää itkukohtaukset alkaa :lmao2:
Muutenkin olen herkkä ihminen, mutta tuntuu että raskauden edetessä herkkyys on hävinnyt, koska en ole itkeskellyt oikeastaan millekään asialle, vaikka en kyllä normaalistikaan itke. Mutta siis esim. tv:ssä nähdyt koskettavat asiat tms. niin ei ne ole saanut vielä patoja aukeamaan :?

Raskausoireista... Väsymys on edelleen aivan hirveää, ja ei mene päivää, ettenkö ottaisi pienet päikkärit jossain vaiheessa. Viikon ajan on semmoista hassua vatsakipua ollut, ei tosin mitään menkkamaista, semmoista jännää, vaikea selittää :D
ja tänään suihkussa mies tiiraili minun rintoja, ja väitti että on ne turvoksissa. Itse en tosin allekirjoita tuota, mutta en pistäisi pahakseni, vaikka hieman turpoaisivatkin :wink: Älytön nälkä on väistynyt onneksi, muutama päivä sitten piti koko ajan mussuttaa jotain, kun tuntu että nälkä tulee saman tien takaisin vaikka olisin just syönyt jotain :shock:
Mutta jos en syö säännöllisesti, tulee inhottava huono-olo ja se ei mene ohi edes syömisellä :x Mutta tuota huonoa oloakaan ei ole joka päivä, vaan se on semmoista aaltoilevaa pahaa oloa. Saattaa mennä yli viikkokin, että ei ole huonosta olosta tietoakaan, toisinaan se saattaa tulla montakin kertaa päivässä :yac:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.08.2011 10:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voidaanpa sitten vaikka nähdäkin KYS:llä, kun meiän aika klo.10.15 :wink: Mulla se ultra tosin on naistentautien poliklinikalla, ja arvelisin teillä olevan eri paikassa..?

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.08.2011 13:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jemppu: Meillä on äitiyspolilla aika :wink: ihan vaan hirvittää, että miten sinne eksyy, kun ikinä ei oo kysissä tullut käytyä :shock: täytyy varmaan olla hyvissä ajoin siellä, että voi rauhassa eksyä :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.08.2011 12:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huomenna olis kauan odotettu ja pelätty np- ultra :shock:
Kaiken maailman kauhukuvat on käynyt mielessä, että entäs jos kohtu onkin tyhjä tai sikiö kuollut viikkoja sitten, mutta ei ole itse tullut ulos :(
Lievää paniikkia on siis ollut ilmassa viikon ajan, ja mies ei vaan ota minun huolia tosissaan, joten enpä ole viitsinyt peloistani sitten enää sillekään puhua :( Tuntuu että näitten tuntemusten kanssa saa olla ihan yksin :nyyh:

Tottakai toivon, että kaikki olisi hyvin, ja meille tulisi se kauan kaivattu ja toivottu lapsi.. Kuitenkin on vaan semmoinen tunne, että ollaanko me ansaittu tätä onnea ja entäs jos se viedään meiltä pois?

Eniten pelkoa luo se, että kun ei niitä raskausoireita niin hirveästi ole ollut että onko kaikki hyvin vai ei. Hormoni itkutkin on kauas jääneitä asioita ja ei minusta tunnu, että olisin raskaana :nyyh:

Noh, huomennapa se selviää...

Hemuliina & Toukka 12+3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.08.2011 13:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug: Ihan samanlausia tunteita ja pelkoja mullakin huomisen suhteen.. Ja varsinkin ku mulla viikkoja vasta 7+1 ja eka ultra :? Tsemppiä ihan hirveesti huomiselle ja toivottavasti kaikki menee hyvin :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.08.2011 19:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tää teksti on kopiotu suoraan tuolta Raskaus- keskustelusta...

Täällä käyty tänään np- ultrassa ja siellä se pikkuinen kölli <3 vastasi viikkoja ja niskaturvotusta ei ollut.
Mulle jäi vaan aika p*ska maku siitä lääkäristä, ja toivon todella, että ei tartte enää ikinä sen luo mennä :(

Aluksi kun tultiin huoneeseen, niin vähän ajan päästä se tokaisi kun oli neuvolakorttia katsellut, että ei olla sitten käyty missään ar- ultrassa että mistäs minä tiedän, että olen varmasti raskaana :shock: ja tenttas vielä milloin olen positiivisen testin tehnyt...
Sitten alkoi saarnaamaan minun painosta ja tuota saarnaa sain kuunnella melkein koko ultrauksen ajan ja sen jälkeen :(

Mitään se ei ultran aikana kertonut vauvasta, koska oletin et se kertoo just tyyliin, missä on kädet jalat, sydän ym. Kaiken lisäksi oli todella kovakourainen. Niskaturvotusta se ei saanut katsottua mahan päältä, joten sisäkautta tehtiin se mittaus sitten.
Vauva sitten nukku ja se lääkäri alko murjomaan mun mahaa todella kovakouraisesti, että siihen saatiin liikettä :( toinen taisi vielä suuttua tönimisestä, kun alko kädet heilumaan hullun lailla ja kierähti vielä mahalleen <3 ja laitto se sormea suuhunkin yhdessä välissä <3
Ja siinä ultran aikana se sitten alko pelottelemaan, että mitä tehdään jos veriseulat tai ultra alkaa hälyyttämään :shock: olin aika paniikissa sitten tuossa vaiheessa, koska luulin oikeasti että nyt ei ole kaikki kunnossa :(

Todella paha mieli jäi siis tuosta ultrauksesta, vaikka pääasia on, että vauva on hengissä ja kaikki on päältä päin kunnossa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.08.2011 19:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana kuulla, että ultrassa oli kaikki hyvin :hug: Mutta olipa kyllä kamalan kuulonen käynti muuten! :shock: Ja mulle ois sama edessä n. 5viikon päästä.. täytyy vaan toivoo, ettei oo samaa lääkäriä mulla. Ja toivottavasti on sullakin ens kerralla joku toinen lääkäri! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 23.08.2011 19:28 
Voi ei, mikä idiootti! :x Juuri tuollaista ei raskauden aikana kaipaisi, varsinkin kun ensimmäinen ultra on yleinsä emotionaalisesti todella tärkeä. Ja mitä ihmettä, tietääkö onko raskaana ilman ar-ultraa?! Joo, en tiedä, ihan vain ilkeyttäni tulin lääkärin aikaa kuluttamaan turhalla ultralla.. :roll:
Onneksi kaikki oli pikkuisella kuitenkin hyvin, se on pääasia! <3

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 25.08.2011 13:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jemppu: Oon kyllä super onnellinen, että ultrassa on kaikki hyvin. Kauheasti pelkäsin sitä, että siellä ei oo elämää ollenkaan, koska ei niitä raskausoireita ole ollut tähän päivään mennessä muuta kun tää väsymys.
Onneks ei tartte rakenneultraan tulla Kuopioon, vaan se tehdään täällä Varkaudessa omassa neuvolassa. Onneks siellä äippäpolilla oli aika paljon hoitajia ja lääkäreitä niin toivottavasti ei satu sama lääkäri sulle. Nimikään ei jäänyt päähän kun se ei esitellyt itseään :shock:

in_heaven85: olihan tuo kieltämättä aika "mielenkiintoinen" ultrakokemus, jota toivon että kukaan muu ei tartteis kokea. Ja aivan varmasti se lekuri näki vielä koneelta, että olen käynyt veritestissä toteamassa että raskaana ollaan :roll:

----------------------------

Eilen kävin sokerirasitustestissä, ja diagnoosi on, että mulla on raskausajan diabetes :auts: 12 tunnin päästo arvo oli 5,6 ku se saisi olla 5,3. Muut arvot oli sitten erittäin hyvät. Huomenna siis neuvolaan kuuntelemaan luentoa mitä saa syödä ja mitä ei ja pääsen kotona mittailemaan arvoja.
Kuitenkaan en huolissani ole sokeriarvoista, koska tuo heitto on tuossa todella pieni. Mutta eiköhän se ruokavalion muutoksella tipu normaaleihin rajoihin.
Pitää pyytää samalla reissulla sieltä se verenpaine mittari lainaa, niin pääsee niitäkin silloin tällöin mittailemaan. On meillä kotona tosin ranneverenpaine mittari, ja se on näyttänyt hyviä arvoja, mutta en tiedä onko se niin luotettava sitten kun mittari, joka mittaa käsivarresta paineet :o

Rakenneultrankin sain eilen varattua, ja se on 10.10. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Hemuliinan elämää
ViestiLähetetty: 17.10.2011 19:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä on tää päikyn pitäminen jäänyt niin vähille, että saa nähdä pitäiskö tää poistaa kokonaan :o
Rakenneultra aikakin on siirtynyt viime kerrasta, ja se on nyt 19.10. :D
Kauhun sekaisin tuntein odotan tuota päivää vaikka silti odotan innolla, että näen taas meidän pienokaisen <3 täytyy nyt vaan toivoa, että kaikki on erittäin hyvin, eikä mitään ylläreitä löydy :sweat:

Oon saanut kärsiä muutaman päivän, nykyään joka päiväisestä aivan kauheasta häpyluun kivuista, joka alkaa jo vaikuttamaan jo normaaliin elämään. Kävely tuottaa suurta tuskaa ja tänään kun tuli pikkasen enemmän käveltyä, niin kaupassa käydessä sain jo itkua pidätellä kun kipu oli niin kauheaa ja kävelykin oli hiipimistä :(

Liikkeitä ja jonkinmoisia potkuja olen saanut myös tuntea jonkin aikaan. Tosin nyt liikkeet on vähentynyt jonkun verran, mutta joka päivä tuntuu jotain pientä muljuamista mahassa :D Ja doppleri on pelastanut monet kerrat, kun on se syke löytynyt heti ja kuullut vielä potkut anturia vasten ja hirmuiset jumppaamiset mahassa :D

Kun tuolta ultrasta on selvitty ja todettu että kaikki on hyvin, niin sitten lähdetään kaupungille shoppailemaan. Meillähän on tuo ultra taas Kuopiossa, kun jostain syystä se lääkäri halusi, että menen Kuopioon, kun olisin omassa tk:ssa käynyt :o saattaa johtua siitäkin, ettei meidän neuvolassa ole kuulemma mitkään hyvät laitteet...
Samalla Kuopioon lähtee puoli miehen sukua, äiti ja sen kaksi siskoa. Samalla reissulla käydään miehen serkun luona, kun siltä saadaan luultavasti vaunut ja vaatetta, leluja ja muuta tavaraa :worship:

Hieman tietty kauhuttaa jo valmiiksi tuo shoppailu reissu, että minkälaiset kivut se siellä kävellessä lyö päälle, mutta eihän se auta kun pitää välillä taukoa. Toivottavasti en ole kotiin tullessa ihan raato :roll:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Hemuliinan elämää
ViestiLähetetty: 17.10.2011 19:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tuplat pois :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.10.2011 10:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Rakenneultrasta selvitty :)
Tällä kertaa oli huomattavasti paljon mukavempi lääkäri, joka teki ultrauksen. Ihan ensimmäiseksi se kertoi meille miksi rakenteita tutkitaan ja mitkä rakenteet tutkitaan tarkemmin.
Ultran aikana lääkäri selosti meille erittäin tarkkaan kaikki rakenteet ja näytti esim. pikkuaivot ja sydänkammiot ym. Itsellä meni ihan yli hilseen kaikki, koska minun silmissä ne näytti vaan harmailta möykyiltä :D Kuitenkin kaikki oli erittäin hyvin, reisiluut ym. vastasti täysin viikkoja. Ja ultran mukaan meille olisi tulossa poika <3 :happy:
Mulla onkin ollut koko ajan poikaolo, enkä olisi voinut edes kuvitella, jos sieltä tyttö tulisikin :D

Se jäi harmittamaan todella paljon, että ei saatu ultrakuvia ollenkaan, kun poitsu päätti koko ajan pitää käsiään kasvojen edessä ja rötkötti vielä mahallaan :D profillikuvan olisi lääkärikin meille halunnut antaa, mutta pikkuinen oli erimieltä asiasta.
Noh, kolmas ultra onkin sitten viikkojen 26-32 aikoihin, josko silloin saisi kuvan meidän tulokkaasta <3

Samalla reissulla käytiin miehen serkun luona, ja heiltä tullaan loppuvuodesta saamaan yhdistelmävaunut, kasa poikien vaatteita ja vauvanleluja :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.10.2011 10:53 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihania ultrauutisia <3 Onnea poikalupauksesta! Mahtavaa, että nyt sattui noin ihana lääkäri, joka todella kertoi missä mennään ja mitä tehdään. Mun mielestä se on tosi tärkeetä, koska emmä ainakaan kanssa ymmärrä niistä näkymistä yhtään mitään..paitsi sen, että siellä on vauva :D

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

* UKK    * Etsi

Tänään on 22.09.2018 14:37