* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 10:56

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 01.07.2010 12:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei kaikille!

Olen Hemuliina, vm. -83.

Pitkän pohdinnan jälkeen päätin aloittaa uudestaan päikkyilyn, johon purkaa kaikki pienet ilon hetket, tuskat, suuret pienet unelmat ja tasaisen tappavan arjen :) sekä sen, että elämä ei mene niin kuin saduissa.

Meistä kerrottakoon sen verran, että yhteistä taivalta on takana jo 8½ vuotta. Naimisiin menimme 08/08.
Ostimme talon tammikuussa 2008 ja tätä pikku hiljaa laitellaan sellaiseksi kuin haluamme. Enemmänkin sisustuspuoli painotteista :wink:
Mikään viherpeukalo en ole, joten onneksi pihaakaan ei ole paljon.
Silti se saa ihmettelemään ja miettimään suuria asioita, jotka muille on varmastikin pieniä juttuja :D

Rakastan siis kaikkea wanhaa tavaraa, sisustamista, remontoimista, huonekalujen tuunaamista ja kauniista ja värikkäistä esineistä.

Tuossa pienesti meistä, lisää kerron sitä tahtia, mitä päikkyä päivitän, joten tervetuloa kaikki seuraamaan meidän elämää :girl:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2010 13:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

1.7.

Tämä viikko on mennyt enemmänkin itku-potku-raivareina :(
Ja syynä on lapsettomuus ja tämän kylän terveyskeskus :auts:

Minä kävin ensimmäisen kerran lapsettomuuden takia lääkärissä lokakuussa 2009. Silloin minulta otettiin kaikki mahdolliset labrat ja tehtiin gynekologinen tutkimus. Papa ym. oli kunnossa.
Labroissa ei ollut mitään vikaa, kaikki kunnossa.
Ainoastaan kilpirauhasarvot ovat olleen jo 1½ vuotta koholla, mutta lääkkeitä en ole koskaan saanut. Sitä ollaan vaan seurattu.

Tuon lokakuisen lääkäri käynnin jälkeen ei ole tapahtunut mitään :( :shock: :auts:
Toinen syy, miksi en lääkäriin ole jaksanut hakeutua syksyn jälkeen oli se, että minun äiti kuoli yllättäin dialyyshoidon aikana :( Ja tuo tapahtui samana päivänä, kun hakeuduin lapsettomuustutkimuksiin, 1.10.2009 :(

Äidin kuolema pysäytti tässä vaiheessa elämän täysin.
Edellisenä päivänä olin äidin luona käynyt ja kaikki oli normaalisti.

Tuo oli elämäni hirvein shokki!
Töihin en kyennyt pariin kuukauteen.
Joku saattaa tässä vaiheessa pitää minua kylmänä ja tunteettomana ihmisenä, mutta kertaakaan en itkenyt äidin kuolemaa, paitsi silloin kun kuulin sen.
En antanut itselleni oikeutta itkeä, jopa hautajaisissa itkin sisältä päin, mutta kukaan ei saanut nähdä tuskaani ja suruani ulospäin.

Nyt vasta olen antanut itselleni luvan surra ja itkeä.

Pikku hiljaa olen alkanut myös toipua menetyksestä ja elämän ilo alkaa palailemaan jälleen.
Niin kuin lääkäri sanoi minulle, että ensimmäinen joulu ja äitienpäivä ovat pahimmat. Ja niin olivat!

Mutta palataas taas tähän viikkoon.
Maanantaina kävin lääkärissä kahden asian takia. Ensimmäinen syy oli se, että minulla on nielu/kurkku ollut todella turvoksissa kaksi viikkoa.
Toukokuulla kävin samaisen vaivan takia lääkärillä, jolloin sain antibioottikuurin nielutulehdukseen.
Oireet hävisi viikossa, ja palasivat taas. Ainoastaan kipua ei ole kurkussa yhtään.
Nieleminen puolestaan on todella vaikeaa ja ruokaa et saa ilman nestettä alas :auts:
Lääkäri määräsi taas labrakokeet ja nieluviljelyn, mutta mistään ei mitään löytynyt :auts:
Ja se asia jäi siihen :shock: en saanut siis mitään lääkekuuria enkä kutsua tulla uudestaan lääkäriin :x

Toinen asia oli se, että minulla ei ole menkkoja ollut yli 90 päivään :shock: Yllättäin lääkäri ei kommentoinut asiaa mitenkään :auts: Sain kuitenkin sen määräämään minulle kilpparikokeet, joissa sitten kävin.
Hiukan on edelleen arvot koholla. Määräsi jälleen labraan, josta katsotaan joku toinen arvo. Sen jälkeen lääkäri konsultoi toista lääkäriä ja miettiivät, onko lääkitys tarpeen :auts:

Lääkäriltä yritin vielä pyytää apua, että saataisiin menkat alkamaan, ei häntä kiinnostanut :shock:
Siinä vaiheessa tuntui, että minun ongelmat on niin mitättömät, ettei niihin kannata paneutua ollenkaan :(

Onneksi sain yksityiseltä lääkäriasemalta sitten peruutusajan gynelle, jotta saisin siellä sitten oikeanlaista apua.
Vaikka rahaa meneekin, niin uskon että sieltä saa sentään rahalle vastinetta kuin odottaa kuukausi tolkulla kunnallisella, että mitä seuraavaksi ja silloinkaan ei apua saa mihinkään.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2010 13:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa takaisin Rouvalaan :bye: Kiva, kun avasit taas päikyn!

Voi, sulla/teillä on kyllä raskas vuosi takana. Osanottoni näin jälkikäteen äitisi poismenon johdosta :hug: Voin vain kuvitella, miten raskasta se on ollut.

Täytyy sanoa, et aika erikoista toimintaa terveyskeskuksessa. Toivottavasti pääsisit pian ihan OIKEISIIN tutkimuksiin tai saisitte tarvittaessa vähän apua ja teille suotaisiin pieni nyytti <3

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2010 14:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa! :bye:
No oletpas saanut huonoa kohtelua lääkärissä :shock: Herranenaika! Onneksi pääsit nopeasti yksityiselle ja toivottavasti asiat selviää. Lapsettomuus on varmasti todella raskasta ja piinaavaa, ainakin mitä olen itse lapsettomien tuttujen kanssa jutellut. Toivon todella, että teillä tuo asia selviäisi ja saisitte oman vauvan :hug:

Pahoittelut äitisi poismenon johdosta :i:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2010 18:05 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Osanotto. Joskus se suruaika tulee itse kullekin.. jokainen suree omalla tavallaan ja joskus suru voi tulla jälkijunassa. Pääasia että saa surettua, jotta pääsee taas elämään kiinni.

Monesti tuntuu, että kunnollista hoitoa pitää vaatia lujasti ja kovasti ja joskus kovaan ääneenkin, ennen kuin sitä saa. Toivottavasti olisi jatkossa paremmin asiat tällä rintamalla :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.07.2010 23:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällähän on käynyt jo vieraita, ihanaa :clap:

Kiitokset ensinnäkin osaanotosta :(

Täällä päin kun ei ensinnäkään kunnolla pääse lääkäriin, sitten tutkitaan miten sattuu ja jatko hoidosta ym. ei tule puhettakaan :shock: Että sillä yhdellä lääkärireissulla pitäisi asioitten selvitä saman tien :auts:

Ihan uusi juttu on minulle nämä lapsettomuus tutkimukset, joten en ole edes osannut vaatia kaiken maailman tutkimuksia :no: Koska en kaikista jutuista ole vieläkään perillä :oops:

Mutta suuret odotukset on nyt tuolla gynellä, että saisi edes lääkkeet menkkojen alkamiseen ja jatkosuunnitelmiin. Jospa siellä osaisin sitten vaatia kaikki mahdolliset tutkimukset ja testit. Vaikka rahaa tulee varmasti palamaan kunnolla, niin selvyys on tultava mikä kroppaa vaivaa :bat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2010 07:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Että voi aamu alkaa hyvin :auts:
Tarkoitus oli käydä labrassa taas vaihteeksi tänään, kun ottaavat vielä jotkut arvot kilpparista :roll:
Ensinnäkin etsittiin miehen kanssa auton avaimia sisältä 10 minuuttia, ennen kuin tajuttiin käydä autolla.
Siellähän ne virtalukossa roikku ja ovet LUKOSSA!!! :auts: :doh:
Eikä tietenkään meillä ole vara-avaimia :auts:
Puol tuntia mies sitten teki töitä sorkkaraudan ja muiden vehkeitten kanssa, että saatiin nuppi ylös ja autoon :doh:
Enhän minä mitään enää labraan voinut mennä, kun miehen piti mennä 8 töihin :auts:
Eli maanantaina uusiksi...

Tänään näen pitkästä aikaa hyvän ystäväni ja niitten uuden koiranpennun, chihuahuan :clap: Meinattiin käydä ihan vaan jäätelöllä ja kunnolla juoruamassa :gossip: Pääsee sillekin purkamaan sydäntään vauva-asioissa. K on ainut ystävä, joka on jaksanut tukea oikeesti koko tämän viimeisen vuoden aikana minua, etten ihan hajoa :hug:
Samoin kuin äidin kuoleman aikaan, K oli ainut minun kolmesta hyvästä ystävästä, joka joka päivä kysy kuulumiset ja kävi meillä :(
En voisi olla yhtään kiitollisempi ja onnellisempi tuosta ystävästä <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2010 17:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

3.7.

Eilen oli kiva nähdä pitkästä aikaa hyvää ystävääni K:ta ja niitten koiraa <3
Kyllä menetin sydämeni täysin chihupennulle :faint: ja niin kamala koirakuume tuli, että pitää miestä alkaa pehmittämään, että jos meillekin chihupentu :D Vielä ei ajatuksesta innostunut, mutta katsellaan :)

Meillä on ennestään kaksi, välillä niin rasittavaa kissaa, että voi olla miestä vaikea puhua ympäri koiran otosta :D

Samainen ystäväni ilmoitti tänään, että ovat menneet kihloihin miehensä kanssa :clap: <3 Tätä uutista olenkin odottanut jo pitkään :clap:
Kyllä itku meinasi tulla, koska olen niiiiiiin onnellinen heidän puolestaan :(
Häät luultavasti on joko keväällä tai talvella.
Ja minua pyydettiin samalla kaasoksi :clap: Otin tehtävän ilomielin vastaan ja olen todella otettu, että K pyyti minua tähän hommaan :clap:

K:n kanssa ei olla tunnettu kuin vasta vajaa 1½ vuotta. Tavattiin samaisessa työpaikassa ja saman tien ystävystyttiin ja tuntui kun oltaisiin vuosia tunnettu toisemme.
Ollaan niin samanlaisia ihmisiä luonteeltamme :)

Pääsee taas sunnittelemaan häitä, polttareita miettimään ja stressaamaan kampauksesta ja minkälaisen mekon sitä hommaa :D
Innoissani olen miehellekin puhunut näistä häistä, ja johan se toppuutteli minun intoa :lmao2: Taidan olla enemmän näistä juhlista kiinnostuneempi, kuin morsian vielä :D

Mutta ihanaa, että saa ajatukset välillä muualle, eikä ne pyöri aina oman navan ympärillä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2010 23:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wanhan ajan unelmia....

Rakastan kodin sisustamista todella paljon, mutta näin työttömänä ollessa, rahat ei riitä siihen hommaan kummoisesti :no:
Pieniä juttuja silloin tällöin ostelen, ja huonekalut tuunataan itse.

Mitään tyylilinjaa meidän asunnoissa ei ole ikinä ollut, eikä se ole kiinnostanutkaan ennen kuin ostimme talon.
Nyt pyrin siihen, että matot, verhot ja sohvat olisivat samaa värimaailmaa toistensa kanssa. Huonekalut valkoiset ja sisustus romanttista, wanhaa, ajan patinaa ja runsasta, mutta silti hillittyä.
Arvatkaa onko tämä toteutunut?? :D

Sohvat ovat eriväriset, sininen ja punainen :roll: Olen yrittänyt kuumeisesti etsiä puolen vuoden ajan sohvanpäällisiä, mutta mistään ei ole oikean kokoisia löytynyt, tai sitten ne on väärän värisiä :doh:

Huonekalut on pyökin värisiä, ainoastaan olohuoneessa on mummo vainaan vanha lipasto, joka on valkoinen...

Parin vuoden aikana olen maalannut peilipöydän, yöpöydän, lipaston ja keittiön pöydän+tuolit valkoiseksi. Myös keittiön kaapin ovet ja eteisen puoli paneelit maalattiin valkoiseksi.
Onneksi joitain huonekaluja ollaan sentään valkoisenakin ostettu :sweat:

Mutta vielä on pitkä matka sellaiseen kotiin, mistä todella pidän ja viihdyn.
Mutta onneksi kotia saa ja pitää laittaa pikku hiljaa mieleiseksi, eikä tyylin, kaikki heti mulle just nyt :D

Tykkään kierrellä kirpputoreja, tehdä yllättäviä löytöjä. Harvoin vain kirppareilta enää löytää mitään kivaa. Joko ne on oikeasti kaatopaikka tavaraa tai sitten ylihinnoiteltua :doh:

Kovasti tekisi mieli käyttää myös rohkeasti muita värejä, kuten turkoosia, pinkkiä ym. Mutta sitten pelkään, että esim. turkoosin värinen lipasti riitelee kodin muun sisustuksen kanssa :?
Rakastan värikkäitä sisustuksia, mutta omat rahkeet ei siihen riitä. Joten väriä on sitten saatava tekstiileillä, ja nekin vain sohvatyynyinä :roll:

Kuva Kuva
Kuva

Eikö olekin kauniita, värikkäitä ja kuitenkin niin sopusoinnussa kaiken kanssa? :worship: :faint: Kyllä tuollaisissa taloissa kelpais asua :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2010 02:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania sisustussuunnitelmia. Itse kanssa haluaisi toteuttaa vaikka minkälaisia unelmia, mutta aina on se ikävä raha-ongelma... :)

Etenkin alin kuva on aivan unelma, tuommoisen huoneen kun saisi. :faint:

Taavi Antti Eerik 27.11.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2010 22:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Marialiini: Kyllähän niitä suunnitelmia ja ideoita olisi vaikka kuinka, kun vain pystyisi toteuttamaan :) joten täytyy vielä toistaiseksi kuolata ja unelmoida kuvien kautta ihania sisustustjuttuja :faint:

Voisin kyllä itsekin asustaa oikein mielellään tuossa alimmaisen kuvan kodissa :D Siinä on vain kaikki just kohdallaan :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2010 22:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

9.7.

Kyllä nämä helteet tulee tappamaan vielä minut :x
Ikinä en ole tykännyt helteistä, koska minulle tulee helposti silloin paha-olo ja on todella nuutunut olo. Ei jaksa tehdä mitään. Nukkumisesta ei tule mitään helteillä, vaikka pöytätuuletin humisee vieressä.

Pihallakaan ei tee mieli olla. Ainoastaan illalla myöhään, kun siellä on viileämpää kuin sisällä.

Meilläkin 2. vuotis hääpäivä lähenee ja olenkin tuskastellut mitä ihmettä hommaan miehelle lahjaksi :?
Tänään sitten sain ajatuksen, ja tilaan sille tai siis meille 40" taulutv:n :clap:
Pitkään ollaan muutenkin mietitty uuden tv:n ostoa, mutta aina se on kaatunut siihen, että ei ole just silloin varaa. Joten tilasin tv:n osamaksulla, ja siinä onkin sitten häälahjaa pariksi kolmeksi vuodeksi ihan tarpeeksi :D

Nyt vain jännään, että kerkeääkö tv tulemaan ensiviikolla, jolloin mies on vielä töissä. Ensiviikon jälkeen jää kesälomalle.
Toinen juttu, että mihin ihmeeseen minä piilotan sen telkkarin :D

Kun olisin tajunnut sen tilata vaikka loppukuusta, niin olisin voinut antaa sen sitten saman tien :doh:
Voihan siinä niin käydä, että annan sen ennen hääpäivää jos en sille oikeasti mitään piilopaikkaa löydä :roll:

Tämmöinen olisi siis tulossa, Sony Bravia:

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2010 11:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

<3 2. vuotis hääpäivä suunnitelmia <3
08.08 pumpulihääpäivä

Olen miettinyt kuumeisesti, mitä kivaa sitä keksisi ja miten juhlistaa hääpäivää.
Viime vuonna muistaakseni käytiin ravintolassa syömässä :o mies näin väittää, mutta itse en muista käytiinkö vai ei :lmao2:
Sain myös mieheltä vaaleanpunaisia ruusuja. Minä puolestaan annoin miehelle sellaisen ns. "ensiapupakkauksen". laatikkoon olin ostanut jotain pientä kivaa. Illasta korkattiin kuohari, samaa, mitä juotiin häissä ja käytiin saunassa. Mitään sen kummempaa ei siis tehty.

Mietin, että tänä vuonna pitää keksiä jotain muuta ja erilaista. Jotenkin sitä on juhlittava.

Joten ajattelin hääpäivän kunniaksi tehdä miehelle ensinnäkin herkkuaamiaisen; Pekonia, kananmunia, croisantteja sekä tuoremehua.
Meillä harvoin pekonia syödään, vaikka onkin miehen herkkua.

Tässä välissä annan miehelle lahjaksi ostamani t- paidan.

Kuva

Aamupalan jälkeen, jos on hyvä ilma, ajattelimme mennä vesitornin näköalatasanteelle kahville. Samalla reissulla käymme myös rompetorilla :D Ties mitä aarteita sieltä löytää :)

Päivällä/illalla ei lähdetä mihinkään ravintolaan syömään, vain tehdään kotona pitkän kaavan kautta ruoat.
Alkupalaksi ajattelin jotain keittoa.
Pääruoaksi sitten lohkopottuja, kunnon pihvit maustevoilla ja salaattia.
Jälkiruoaksi sitten mansikoita, kermavaahtoa ja pieni pullo kuoharia.

Pöydän tietysti katan nätisti, ja olenkin jo täältä saanut hieman osviittaa, minkälaista haluan :)

Kuva
Kuva
Kuva

Mitään menua en laita lautasliinan väliin, vaan ajattelin laittaa kauniin runon. Niitäkin olen jo hieman miettinyt, kun vaan tietäis niistä monista kauniista runoista mikä olisi just hyvä :faint:
Pöydälle tietysti paljon kynttilöitä ja ruusut ajattelin laittaa noin, kun tuossa korkeassa vaasissa, mutta matalempaan kuutio maljakkoon.
Lautasliinarenkaat ajattelin itse tehdä jotenkin. Kunhan keksin jonkun hyvän idean ensin :D

Ruoan jälkeen ajattelin miehen yllättää sitten sillä telkkarilla :clap:
Saas nähdä mitä mies tykkää siitä :)

Illasta sitten vielä varmaan saunaan ja jos sit katsois jonkun hyvän leffan uudelta telkkarilta :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.07.2010 11:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Runoja...

"Tahdotko rakastaa tänään
eilistäkin enemmän
Tahdotko olla tukena
myllerryksessä elämän

Osaatko riidellä viisaasti,
lempeästi ja kuunnellen,
Sopia ennen pimeää
nauraen, anteeksi antaen

Oletko valmis kaikkesi
ja enemmänkin antamaan
Olethan valmis vastuun
teoistasi kantamaan

Haluatko ottaa vastaan
elämän suuret ihmeet
Haluathan yhdessä poimia
pienetkin onnen rippeet

Ethän koskaan anna periksi
vastoinkäymiselle
Olethan ystävä hädässä,
ihminen ihmiselle

Tahdotko, osaatko, jaksatko?
Luulen tietäväni vastauksen
Olet kanssani täällä tänään,
sain sinusta kumppanin ikuisen."

"Tämä on hetki milloin kosketan sinua.
Tämä on hetki milloin sinä tiedät.
Tämä on hetki milloin annan sydämeni.
Tämä on hetki milloin tartut käteeni.
Tämä on hetki minkä lukitsen sieluuni.
Tämä hetki on kaunein,
sinun ja minun. "

"Sinussa näen kaiken sen
mitä koskaan kaipasin.
Olet täyttymys toiveen hiljaisen,
sinä ystävä läheisin.

Keskellä päivän arkisen
näen ilon ja hyvyyden.
Näen uskollisen sydämen,
näen viisauden syvyyden.

Sinussa näen luottamuksen
pienen ihmisen askeliin.
Lävitse pilvisen harmauden
jaksat uskoa ihmeisiin.

Sinussa näen rohkeuden
yhä katsoa tulevaan.
Tahdon kuiskata hiljaisen kiitoksen,
vaikken sanoja tunnekaan."

- Anna-Mari Kaskinen -

Sinun ei tarvitse kertoa minulle
kuinka suuresti minua rakastat,
jos vain jaksat hidastaa askeltasi omiini sopiviksi,
kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan.
Sinun ei tarvitse myöskään kertoa,
että olen sydämesi valittu,
jos vielä vuosienkin jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta
etsiä minun silmäni, ja jäädä niihin kiinni.
Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin,
kun en itsekään itseäni ymmärrä,
ja pysyä samassa huoneessa kanssani silloin,
kun olen itse itsellenikin sietämätön,
en koskaan vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun.
Sinun ei tarvitse kertoa minulle,
kuinka suuresti minua rakastat,
mutta kerro Rakkaani silti.
Kerro usein,
jotta rakkauden kipeä korvani kuulisi sen,
mitä vapiseva sydämeni jo tietää.

- Johanna Matthiesen -

Entäs sitten kun linnut on lähteneet
ja verkkaan käy virtojen juoksu
Entäs sitten kun päivät on viilenneet
ja poissa on nurmien tuoksu.

Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin
tuuli tuiskuna lunta kun heittää.
Yhä kätesi löydänkö kädestäin
paksu jää vaikka muistoja peittää.

Entäs sitten kun päivät jo hämärtyy
se pois viekö elämän uskon.
Entäs sitten kun eessämme värjäytyy
ranta taivaan jo väreillä ruskon.

Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin
aallot raueten iltaan kun taipuu
Yhä kuiskaatko hiljaa mun nimeäin
päivä lopulta mailleen kun vaipuu.

Entäs sitten kun lyhenee askeleet
on haaveiden tilalla muistot
Entäs sitten kun silmiin saa kyyneleet
nauru lasten ja leikkipuisto

Sinä vielä jos viivyt mun vierelläin
kun on kaikki jo sanottu kerran
Sulle ojentaa tahtoisin elämäin
se on sun yhden elämän verran.

(Timo Koivusalo)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.07.2010 13:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi tätä tuskaa mikä kuumudesta johtuu :x :sweat:
Sisällä yötä päivää +30 astetta, niin yritäpä siinä nukkua :x
Muutama päivä sitten raahattiin joustinpatja olohuoneen lattialle, kun makkarissa nukkumisesta ei tule mitään.
Vähän helpotusta on lattian rajassa nukkumisesta, mutta ei paljoa :auts:
Nyt oon sitten kastellut pyyhkeen ja pitänyt sitä peittona, ja eipä ole yöllä enää kuuma :clap: Mutta muuten ei sitten osaa nukkua, joten kolmenä yönä olen sitten nukkunut vain pari tuntia yössään :doh:

Kissa raukatkin makaa puoli kuolleena lattialla tuulettimen edessä :( Oon niitä kastellut, että vähän helpottais, mutta ne ei siitä hommasta tykkää yhtään ja kädet on sen näköiset, että on revitty :doh:

Jotain hyvää tänä kuitenkin tässä päivässä :) Tv tuli ja se mahtui hyvin vaatekaappiin :clap: Sain vielä peiteltyä sen, että jos mies sattuu miun vaatekaappiin menemään, ei se tiedä tv:n olemassa oloa :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.07.2010 14:09 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Vitsi teijän hääpäiväsuunnitelmat kuulostaa HYVÄLTÄ :faint: Toivottavasti kaikki menee nappiin <3 <3 Ja toi telkkari on ihan ylikiva! Me ostettiin samanlainen toukokuussa ja on kyllä kiva katella telkkarista, josta NÄKEE :D Ei tartte paljoa tolla tihrustella tekstityksiä. Tuntu aika isolle harppaukselle sen meijän 28'' jälkeen :wink:

Muokkasin postaamiesi kuvien asettelua. Rinnakkain aseteltujen kuvien leveys ei saa ylittää 600px, kuten ei yksittäisenkään kuvan. Huomioithan jatkossa :wink:
-Jemppi

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.07.2010 07:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi!

Eksyin nyt lukemaan tännekin...
Me kanssa samassa tilanteessa, että on 2 vuotta ja rapiat yritetty ehkä turhankin aktiivisesti saada lasta alulle. Ja aika huonolla menestyksellä.
Julkiselta olen yrittänyt päästä tutkimuksiin jo yli vuoden, mutta gyne jatkuvasti kehitteli kaikenmoisia juttuja, että ei tarvinnut laittaa lähetettä eteenpäin. (kuitenkin kävin siel km:jen ja kemiallisen takia).
Nyt sitten sisuunnuin yhtenä päivänä, varasin yksityiselle ajan, sain sen 3pv päähän varauksesta ja nyt sitten odotellaan laps.polin kesätauon loppumista ja toivottavasti päästään nopeasti etenemään!

Julkiselta jäi sellainen mieli, että vähän pärstäkertoimen mukaan varmaan valitsee kenellä on oikeus tutkimuksiin. Kuitenkin olen kuullut tarinoita, että tämä kyseinen kenellä kävin mie, on antanu joillekin jo 6kk yrittelyn jälkeen lähetteitä.. ym...

Mutmut, vaikka hinta onkin erittäin suolanen, niin on kyl sen väärti. Ottavat tosissaan ja varmasti saatte asian etenemään!

:wink:

LaGrandeFinale02072010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.07.2010 09:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania hääpäiväsuunnitelmia! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.07.2010 09:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Ihania hääpäiväsuunnitelmia täällä :faint: Voi kun itsekin sais joskus aikaiseksi oikein panostaa hääpäiviin... Musta tuntuu, ettei oikein jakseta panostaa oikein mihinkään juhlapäiviin yhdessä :? Esim. oon yleensä Isännälle leiponut kakun hänen synttäripäiväksi, mutta siitäkin perinteestä oon viime vuosina luistanut :oops: Pari vuotta sitten se tais olla, kun totesin ettei tää tyttö jaksa mitään kakkuja väsätä- näinpä ostin jakki makupala -vanukkaan, laitoin sen nätille lautaselle ja tökkäsin siihen kynttilän :lmao2: Noh, oli se mies tuostakin otettu... En tiedä, onko se sitten se, kun on ollut niin kauan yhdessä niin tuntuu että suhde on hieman arkipäiväistynyt :? Toisaalta, lienee luonnollista 10 v jälkeen. Mutta ihailen ja nostan hattua niille, jotka jaksavat väsätä ja miettia ja valmistella :worship: Ja toi taulutelkkari on varmasti piste i:n päällä :yep:

Mitähän muuta mun piti kommentoida (eikä vaan täyttää omilla jorinoilla sun päikkyä :oops: :o

Niin joo, koirista (ja vars. chihuahuista). Musta olis kans ihanaa, kun meillä juoksentelis kissain kanssa sellainen 1 pieni söpöys :faint: Mutta kas kummaa, mies ei ole lämmennyt asialle yhtään :doh: Chihuahuat on oikeesti niin söpöjä ja lutuisia, kuinka kukaan voi niitä vastustaa? Jos teille sellainen perheenjäsen tulee, niin muista sit raportoida tänne tarkkaan (aion käyttää materiaalia Isännän pehmittämiseen :wirn: )

Ja kiitos muuten tuosta pyyhevinkistä, meillä siis sama juttu että kämpässä +30c päivin öin :auts: Ja nukkumisesta ei tuu mitään juurikaan. Kas kun en tajunnut tuota pyyhejuttua soveltaa itseeni, kun oon kuitenkin kissoja käärinyt samalla systeemillä tässä parina tosi kuumana päivänä :doh: Aina ei välähdä, ei :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 23:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kauheeta kun ei ole tännekään tullut kirjoiteltua ½ vuoteen :shock: :(

Vieraille siis suuri kiitos että olette käyneet täällä :girl: <3

Meidän hääpäivästä, joka oli silloin 8.8. :D
Mies oli enemmän kuin tyytyväinen telkkariin ja oli sille täysi yllätys mitä olin ostanut :clap: Muutenkin päivä oli täydellinen kaikin puolin <3

Meidän vauva-asiaan ei ole tullut minkäänlaista muutosta, lapsettomana ollaan edelleen :( Mitään kiirettä ei olla pidetty lääkäriin menosta, vaan ollaan odotettu, jospa sittenkin tärppäisi ilman avustusta tai mitään.
Toisin sanoen olen pelännyt lääkärille menoa ja pitkittänyt ja pitkittänyt ajan varaamista :oops:

Nyt kun moni tuttavista on alkanut raskautumaan, on myös omat tunteet tulleet esille montakin kertaa ja päätettiin miehen kanssa vihdoin ja viimein mennä yksityiselle lääkärille. Jospa siellä saataisiin selvyys mistä lapsettomuus johtuu, ja saisin jopa kilppariin sen lääkityksen.
Mies siis soittaa aamulla Terveystalolle ja kyselee miten saa lähetteen labraan, jotta voi toimittaa sperma näytteen.
Ja kunhan tulokset on saatu, varaan minä ajan lääkärille ja saavat tutkia sitten minut vuorostaan.

Eihän tämä meidän elämä ole muutenkaan ollut helppoa, välillä ollaan tapeltu rajustikin ja rakkaus on ollut koetuksella, mutta aina ollaan selvitty :hug:

Yritän olla aktiivisempi päikyn päivittäjä ja tuskailla täällä lapsettomuutta ja iloita elämän pienistä hetkistä :thx:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2011 09:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mies sai lääkäri ajan ensiviikon maanantaille, joten katsellaan mitä ne siellä sanoo ja minkälaisiin testeihin joutuu :sweat:
Osaakohan kukaan sanoa, miten pitkään menee esim. simppatulosten vastauksissa? :?

Mutta asiasta kolmanteen :D
Meillä on tiedossa maaliskuun lopulla synttärijuhlat. Mieheni tädin mies täyttää 60 vuotta ja on pitämässä kunnon juhlat kotonaan.
Olenkin tuskaillut mekko ja kenkä ongelmien parissa heti kun kuulin näistä juhlista.
Mekkoja selailin netistä yhden viikonlopun tyyliin aamusta yöhön ja ei vaan löytynyt sopivaa mekkoa mistään :auts:
Joten päätin tilata sitten mittatilauksena Zazabellasta mekon itselleni.

Kuva Kuva

Värinä on vain musta ja taakse tulee nyöritys. Helman pituus tulee olemaan aika sama kuin tuossa vai oliko aavistuksen pidempi.
Onpahan ainakin tuolle mekolle jatkossakin käyttöä, kun tuntuu noita pyöreitä vuosijuhlia olevan tulossa seuraavan kolmen vuoden aikana enemmän kui tarpeeksi :shock: Mukaan lukien omat :no:

Mekon alle tilasin myös Unique Bra- rintaliivit. Kertaakaan en ole kyseisiä päälleni pistänyt, joten saa nähdä antaako ne tukea ja pysyykö paikallaan :o Kunhan ne joskus tulisi niin sittenhän se selviää.

Myös koruja pähkäilin pitkään, mitkä olisi sopivat ja kävisi myös kaverini häihin, joissa olen kaasona :egy:
Ja näihin ihanuuksiin päädyin :faint: Alimmainen on siis ranneketju :wink:

Kuva Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2011 09:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kengät puolestaan tuottaa ihan sikana ongelmia, koska kengän koko on 42-43 valmistajasta riippuen :auts: Joten tuon kokoisia juhlakenkiä on turha etsiä mistään kaupasta :auts:
Joten pitäisi sitten lähteä etelä-suomeen päin jos meinaa kengät jostain löytää tai sitten turvautua nettikauppaan :doh:
Ja netistä en oikein kenkiä uskalla ostaa, jos niissä ei koot pidäkkään paikkaansa :shock:
Esim. minulla on yhdet kotimaiset avokkaat, jonka koko on 42 ja ne on himpun verran liian isot :clap: Mutta jos on taas toisen valmistajan (ulkomaalaisen) saman tyyliset kengät, niin turha yrittää 42 saada jalkaansa mahtumaan :( Tai jos jalkaan menee niin kyllä puristaa ja ahdistaa ja niillä ei voi kävellä.
Kuitenkaan en ole valmis laittamaan kenkiin 100€ :shock: vaikka olisi miten hyvät ja kotimaiset. Koska kengistä tuommoinen summa on ihan liikaa minun mielestä maksettavaksi :auts: Ainakin näin työttömänä ollessa :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.07.2011 11:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Päikyn pito on kyllä jäänyt niin vähäiselle, että ihan itseäni suututtaa :auts: Muutenkin tulee niin harvoin täällä käytyä, mutta jospa se tästä...
Kerrankin on jotain kirjoitettavaa, meille tulee vauva :( :faint: :baby: :happy:
Tosin ollaan vielä niin alussa, tänään siis rv5. Pienessä pelon sekaisissa tunnelmissa joudutaan odottelemaan elokuun alkuun asti, ennen kuin neuvolaan päästään. Suurin huolenaiheeni on se, että tulee keskenmeno tai ultrassa ei kuulukaan sydänääniä :( Sen verran ihme on tämä raskaus, koska luulin, etten luomuna tule raskaaksi ikinä :(

Ja raskautta luultavasti edes auttoi se, että maaliskuussa meni ruokatavat remonttiin ja aloitin laihdutus/kuntokuurin, ja -13kg sain pois, kun sain plussan raskaustestiin :bounce:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.07.2011 11:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oih! Täälähän on ihania uutisia!
Paljon onnea plussasta, ja pikkuiselle vauvaliimaa ja tarriksia matkaan! :clap:

Upeasti oot kyllä saanu painoa pudotettua! :shock: :clap: Peukut siitä! :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.07.2011 11:51 
Poissa
Kerubi
Kerubi

Oi että, toivottavasti teillä menee masuasukin kanssa kaikki hyvin! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 46 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 10:56