* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 09:28

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 148 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16.05.2010 22:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:
Tämä on mun toinen päiväkirja täällä Amoissa. En mä täältä mihinkään pääse vaikka häistä on jo 3,5 vuotta :D Täältä on löytynyt niin ihania ihmisiä että kuinka mä täältä voisin häipyä. Joku muukin syy tälle päiväkirjalle kuitenkin on ja se on tuo otsikko: extreme makeover. Osa jo tietääkin, että painoa koitan pudottaa ihan reippaasti ja olen siinä hyvin alkuun päässytkin jo.

Vähän taustatietoa:

Minä, 28-vuotias mammalomalainen, ihanan pojan ja ihanan tytön äiti sekä vaimo eräälle ihanalle T:lle. "Möttönen" on reilu 3-vuotias ja "Hulda" 3,5kk :) Maailman rakkaimmat, vaikkakin isoveli koettelee vanhempiaan joka päivä ja monta kertaa :D Häitä tanssittiin 11.11.2006 ja yhdessä ollaan edelleen :D Vakituinen työpaikka löytyy vakuutusalalta missä olen viihtynyt jo 5 vuotta samalla työnantajalla.

Päiväkirjan kirjoittaminen toivon mukaan olisi säännöllistä mutta sitä en voi luvata, vaikka Amoissa vierähtää päivittäin hetki jos toinenkin :wink: Jos saisin tänne kirjattua vähän ajatuksia liittyen painon pudottamiseen; onnistumisia, epäonnistumisia, luovutuksen tunteita ja etappien tavoittamisia. Ja varmaan kyllä omasta perheestäkin tulee kirjoitettua ja kaikesta maan ja taivaan välillä.

9 vuoden yhdessäolon ja sohvalla makoilun jälkeen on aika tehdä jotain tälle läskipe*seelle ja peilikuvalle joka ei todellakaan ole vuosiin miellyttänyt katsojaansa. Ajatus painon pudottamisesta on luonnollisesti pyörinyt jo useita vuosia ja sadan ankean yrittämisen jälkeen olen jostain löytänyt todellisen motivaation ja siihen apuna on Painonvartijat. Kaikkea saa syödä, kohtuudella ja pisteiden rajoissa. Sopii minulle tosi hyvin!

Aloitin maaliskuun lopulla ryhmässä ja tähän mennessä painoa on pudonnut 6,4 kg. Alkupaino oli 93,5 kg ja viime viikon torstaina painoin 87,7 kg. Tavoitteena on painaa 70kg 31.12.2010 mutta jos tuo aika venyy, niin en ota ressiä. Suunta vaan jos on oikea niin hyvä niin.

Huomenna taas puntarille näkemään mitä tässä 1,5 viikossa on tapahtunut. Testasin juuri eräitä farkkuja, jotka olen ostanut monta vuotta sitten ja jotka eivät silloinkaan mahtuneet päälle mutta pakko oli ostaa kun halvat olivat. Ne mahtuivat päälle :faint:

Asiasta kukkaruukkuun, Hulda on aloitellut kiinteillä ruuilla, tänään sai porkkanaperunavelliä jonka tempaisi naamariin alta aikayksikön. Reipas likka :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.05.2010 22:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mahtavuutta, perustit päikyn! Suoritan taskuparkkeerauksen tänne! :bye: Upeesti on sulla paino jo tippunut. :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.05.2010 22:29 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kiva,että laitoit rouvaspäikyn jälleen pystyyn! :)

Onnittelut hienosta painonpudotuksesta! :clap:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 07:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun äidillä on hyviä kokemuksia Painonvartijoista - pudotti aikamoisen määrän juuri vartijoiden avulla. Ja hyvään starttiin olet ainakin päässyt :faint: - tsemppiä!

Meillä täällä aikalailla samanikäisiä lapsukaisia: Emilia on 2,5-vuotta ja Ada 4 kk :). Ja Ada on myös velliä iltaisin syönyt - hujauksella mennyt alas!

Aurinkoista viikkoa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 08:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Painonvartijat ovat kyllä toimivat mun mielestä. Kokemusta löytyy viidentoista karistetun kilon verran ennen häitä. Tsemppiä tavoitteeseen pääsyyn. :yep:

Rouvaelämää
Blogi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 09:37 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

Tervetuloa päikkyilemään! :hug:
Ja laihduttamaan :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 11:24 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kiva, että laitoit päikkyä :bye:

Ei muutakun tsemppiä painonvartijoihin! Siellä saa aikaan mahtavia tuloksia :yep:

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 12:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei jee, täällä on käynyt vieraita! Kiitos merkeistä musi, MirMir, sonjanurkkala, Ceraci, EJ ja Jemppi <3 Ja kiitos tsempeistänne, kaikkia niitä tarvitaan!

Tää on oikeestaan aika kivaa tämä laihdutus, ihme kyllä :roll: :D Eilenkin söin kakkua ja suklaata ja silti jäi pisteitä vielä käytettäväksi :faint: Mukavaa on se, kun muutkin huomaa, että jotain on tapahtunut. Kaikkein tärkein tuki on oma mies, enemmänkin voisi kyllä tsempata mutta hyvältä tuntui kun hän sanoi, että rouvahan laihtuu ihan silmissä. No en nyt silmissä mutta kuitenkin.

Kuudelta sitten taas puntarille. Vähän jänskättää :faint: Juhannuksesta Painarit (oma ryhmä) jää kesätauolle ja mahdollista on, että koko toiminta loppuu kokonaan Suomessa kun asiakkaita ei ole tarpeeksi. Se olis kyllä tosi kurja juttu mut sitten täytys kehittää joku muu punnitussysteemi. Mielelläni käyn ryhmässä kun siellä on se valvova silmä, en tiedä miten se näin alkuun onnistuisi jos vain kotona puntaroisin itseni viikottain. Tulisko lipsumisia ja repsahduksia enemmän?

Repsahduksista... niitä ei ole tullut vielä yhtään, siis mitään överiä. Kyllä mä jonkun keksin olen syönyt ja palan pullaa mutta siis todella kohtuudella, ei niitä edes voi repsahduksiksi sanoa jos tarkemmin miettii. Mutta varmaan niitäkin tulee tässä mut sitten on vaan kerättävä itsensä ja jatkettava mihin jäi. Alku on ollut niin lupaava, että harmittaisi todella jos kaikki plösähtäisi ja palaisin lähtöpisteeseen.

Tulen sitten raportoimaan illan tuloksen
:D :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 12:11 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Jee, jee :clap: Mahtavaa, että laitoit sinäkin päikyn back!

Paljon tsemiä pudotukselle ja :hat: jo pudonneille kiloille! Mistähän mä saisin sen motivaation TAAS!!!

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 12:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mukava, kun säkin oot palannu takas päikyn pitoon :)

Kovasti tsemppiä painonpudotukseen :yep: Hienostihan sulla onkin lähteny pudotus käyntiin :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 15:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei! :bye:

Täällä myöskin kovasti ollut mielessä josko aloittaisi painonpudotuksen jälleen ja juurikin Painonvartijoiden systeemillä. Aikaisemmin olen saanut sillä itseltäni noin 10 kiloa pois joten hyväksihavaittu. Mua on kuitenkin mietityttänyt se että pitääkö imettäminen huomioida siinä jotenkin? Tuleeko käytettäväksi enemmän pisteitä vai ei? :o

Mutta mukavaa kesän jatkoa!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 15:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

eiski Osaimetyksellä omaan pistemäärään lisätään 5, täysimetyksellä 10 pistettä :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 18:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos merkinnöistä ja tsempeistä, Katie, Jemppu ja eiski :)

:clap: Hyvä minä :clap:

Ryhmässä ja puntarilla käyty, vaaka näytti paaaaljon enemmän kuin olisin odottanut: 85,7 kg. Muutos edelliseen 1,4kg, kokonaispudotus 7,8 kg :clap:

Hyvä minä vielä kerran :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 19:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hyvä sinä!!! upea pudotus! :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 21:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva nähdä sinutkin täällä päikyilemässä! :clap:

Ja wow, painonpudotushan on alkanut upeasti! Onnittelut! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 21:39 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Hyvä sinä! :clap: <3
Hieno homma todellakin,tsemppiä!!!

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 22:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei vitsi, mä en ole tiennyt, että pisteitä voi laskea imetyksenkin aikana. Kiitos tiedosta! Pitäisiköhän sitä kokeilla taas itsekin, kun tuntuu, että annoskoot on riistäytyneet täysin käsistä. :o

Rouvaelämää
Blogi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.05.2010 22:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:faint: Vau! :faint:
Voisitko laihduttaa munkin puolesta, kun se sujuu noin mallikkaasti :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2010 07:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos tiedosta! Tais tämä tyttö kaivaa tämän päivän aikana nuo vanhat vihot esiin tuolta jostakin...

Ja :clap: hienosta tuloksesta!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2010 07:35 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heiiiii, mikä päikky täällä!!! :clap: Tervetuloa! :bye:

Mä oon itseasiassa luullu ettei imetyksen aikana saa laihduttaa lainkaan :oops: No okei, vaikkei esim. pisteitä laskisikaan, eihän se tarkoita ettei tarvitsis lenkillä käydä tai että saa vedellä pari sipsipussia viikossa :lmao2: Mut joo, ei se asia mulle ole enää ajankohtaista muutenkaan, kun en imetä. No okei, en mä laske pisteitäkään vaikka varmaan syytä olis :D

Pitää muuten sulle kertoo, että meillä on nykyisin kotona barbapapa-pehmo <3 :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2010 13:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vitsit täällähän on käynyt kuhina,kiitos sarinha, empukka, MirMir, Ceraci, pikkuhevonen, eiski ja
Saikki
(ihana sun Barbapapa-kommentti :D ) ps. mun päivittäinen pistemäärä on 23 ja yhdessä 250g sipsipussissa on pisteitä 32 eli siinäpä melkeen kahden päivän pisteet :D

Tosiaan, imettävä äitikin saa laihduttaa lisäämällä vaan vähän extra-pisteitä päivittäiseen pistemääräänsä :bye:

Tänään olen rehkinyt ihan urakalla, ensi siivosin parvekkeen, pesin parvekelasit ja sen jälkeen vielä fillaroin pyörällä 45 minuuttia joten eiköhän tämän päivän liikunnat ole tässä :D

Eiliseen tulokseen olen tosi tyytyväinen, sellainen aina motivoi jatkamaan. Toi puntarijuttu on iso porkkana koko jutussa. Vielä eivät osanneet ryhmässä sanoa Painonvartijoitten kohtaloa.

Toivottavasti te muutkin omiin ylimääräisiin makkaroihin kyllästyneet saisitte lisäpotkua täältä mun päikystä (ja EJ:n :faint: )

Ikävempi asia on se, että täti punainen löysi tiensä jälleen tänne reilun vuoden tauon jälkeen :yac: Olis vaan pysynyt poissa, mokoma akka :que: Noh, tätä tää on, ei mahda mitään.

Ens sunnuntaina juhlitaan ystävämme vauvakutsuja, hän on niistä tietoinen mutta ei sisällöstä. En viitsi nyt kertoa mitään, kun en tiedä käykö hän täällä salaa lukemassa :seek:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2010 18:48 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

En mä sentään niin loistava ole, että mua tarttis joka käänteessä ylistää :lmao2: Mutta kiitos kunniasta joka tapauksessa :hug: Tuo se omaan laihduttamiseen vielä vähän lisää innostusta. Ihanaa kun huomataan <3 (ja olis se kamalaa jos -25kg ei kukaan huomais :wink: )

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2010 20:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

EJ, tartteepa! Susta jos kenestä saa motivaatiota! Josta tuli mieleen että voisin laittaa jonku ennen ja jälkeen kuvan tänne jossain vaiheessa sit :o

Olin tänään me&i -lastenvaatekutsuilla :oops: Viime kaudella en pitänyt juuri mistään vaatteista mutta tällä kaudella on ollut ihan kivojakin juttuja. En tilannut lapsille kylläkään mitään, itselleni kaksi tunikaa :oops: :oops: T:lle ei saa kertoa koska ihan halpoja eivät olleet :D Ja hei, toinen tunika on kokoa M mikä ei todellakaan koskaan ennen ole mahtunut päälle
:faint: Ehkä mä voin tän 8kg:n kunniaksi tilatakin jotai itselleni eiks niin. Tosin jos mä tästä laihdun vielä niin sitten jää nuokin isoiksi jossain vaiheessa mut ehkä niitä saa sit kavennettua :o

Tilaukseen lähti siis nämä:
Kuva
Kuva

Positiivista on se, että vaikka mulla oli nälkä ja teki mieli emännän laittamia herkkuja niin otin ihan minisiivun suolaista piirakkaa ja herkullisen näköistä juustokakkua en ollenkaan! Kyllä musta taitaa löytyä itsekuria :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2010 01:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanan näköiset tunikat oot ittelles tilannu :faint: ja tsemppiä painon pudotukseen. Ite tykkään kans tunikoista ja tuossa pari kuukautta sitten ostinkin niitä muutaman kerralla. :D Ennen en osannu ees kuvitella pitäväni sellaista päälläni, mutta äitini oli ostanu mulle joululahjaks tunikan ja tykkäsin ihan hirveesti siitä. :) Taitaa nuo äidit tietää mistä tyttärensä tykkäävät.

Meilläki pientä painon pudotusta tiedossa. Ei niinkään mulla, mutta miehelläni. Oli meinaan eilen hautajaisissa ja reilu vuos sitten ostettu puku mahtu just ja just päälle. Oli kuulemma aika tiukka ollu. :) En onneks ollu näkemässä, kun nukuin päivän kotona. Yövuorot meinaan menossa nyt. :)

Eevan ja E-P:n juhannusjuhlat 25.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.05.2010 16:26 
Poissa
Arkkienkeli
Arkkienkeli

:oops: :( <3

Mä täällä tirauttelen pari kyyneltä. Oot ihana, kiitos :hug: Aloin muutama päivä sitten syömään taas oikeeta ruokaa yli kolmen viikon pussitteluiden jälkeen ja heti iski sellanen läski-läski-läski-yök -olo. Mutta ehkä avaudun siitä omaan päikkyyni, enkä tänne.

Mut siis sun laihtuminen on kyllä tosi hienosti edistynyt :clap:
Ja totta kai me halutaan nähdä ennen ja jälkeen -kuvia. Jos sä laitat ni mäkin laitan :wink:

Katiella oli noita tunikoita mukana Himoksen miitissä. Ihastuin molempiin oikein kunnolla, mutta kun tiesin siinä vaiheessa että paino tulee lähtemään nopeaa tahtia (aloitin täysvauhdin heti miitin jälkeen) ni en sit ostanut ko olis heti jäänyt liian isoksi. Mutta vielä muutama kilo ni sit mäkin voisin ostaa itselleni tuollaisen (erityisesti toi kruunuhame on aivan ihana).

Tsemppiä laihikseen! :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 148 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 09:28