* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:48

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2010 21:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tuutko tekee meillekin kukkamaan :)

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2010 21:28 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

No vaude. :faint: Mieletön toi sun kukkapenkkis! :faint: :faint: Siis mulla kai vähän kuin Phonella, olin jo eka kuvan nähdessäni että IHANA! Mä tykkään noista kivistä ja kivetyksistä... Mutta tosi upeaa jälkeä olet tehnyt tuohon penkkiin. Mä en taida kehdata viedä enää mitään kuvia pihalta omaan päikkyyni..

Me ostettiin kans nyt trimmeri, siinä oli vielä peräti vissiin kolme leikkaavaa terää, voi sit hoidella vähän paksumpaakin "oksaa" :D Meillä kun tahtoo nuo tienvierustat rehevöityä, ja vaikkei ne periaatteessa ole enää meidän maata, mut ei niitä kukaan muukaan tule ajelemaan. Niin vois pitää nekin siistinä. Ja tosiaan aidan vieruksen ja isojen kivien vieruksen saa siistittyä hienosti. Kätevä peli.

Juu, ja onpa teillä hieno pyhähuone! :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2010 21:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2010 21:30 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Luuri: Villi penkki on paikassaan hieno mutta nyt tuntui, että pitää saada ojennukseen :D
majami: Pitäisi tuo oma penkki saada ensin suoritettua loppuun :D
Saikki-ihanainen: Siis teillähän on kans tosi upea penkki ollut työnalla, että kiikuta vaan niitä lisäkuvia. Mä oon niitä jo vähän odotellut :) Trimmeri on kyllä hyvä vehje, sen oon huomannut ja ihmetellyt samalla miksei sitä tullut aiemmin hankittua!
Molly: :hug:

Kiitos kaikille pyhähuonekehuista, tykätään itekkin :) Mä kyllä tässä mietin jotta pitäisikö nuo sittenkin ottaa täältä pois :o

HEI!!! Olin tänään muksujen ja veljeni kihlatun kanssa ekaa kertaa Porin maauimalassa ja oli ihan mielettömän hienoa!!! Se on hyvä paikka vielä tässä vaiheessa kesää kun merivesi on kylmää. Lapset kun menevät heti hulluna veteen niin Yyteri ei ole ihan oikea paikka. Karoliina laski liukumäestä hurjana veteen ja hyppäsi altaan reunalta :shock: Klasukin laski mäkeä mutta ei ihan huipulta. Mielettömän hienoa!!!

Tänään on myös mörköpipot sun muut laitettu naftaliiniin eli kauden viimeiset kutsut takana :( No, mitä nyt vielä myyn suoraan mutta ei siis kutsuja. Upea ensimmäinen kokonainen kausi ja olen entistä onnellisempi, että saan myydä noita ihastuttavia vaatteita!!! Nyt vain odottamaan syksyn mallistoa :clap:

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.06.2010 15:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Piti tulla kehuskelee sulle, että meillä on nyt ikkunat pesty. Niin, ja ihan miehekkeen toimesta! Mä kävin yks päivä kavereita moikkaa, niin se oli sillä aikaa pessy ikkunat :faint:

Penkkikuvia ei ehken tuu.. Mä ehkä joudun vieläkin tekee sinne muutoksia. Vaikka kyllä se nyt näyttää jo aikas hyvältä. Etenkin partsin ovelta katsottuna, kun näkyviin jää myös kesäkukkaistutukset :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2010 19:58 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Oi, maauimala kuulostaa ihanalta! :) Jyväskylässä ei vielä ole sellaista, mutta 2012 pitäisi tuohon tien toiselle puolelle valmistua Jukupark vesipuisto. Saa nähdä, asutaanko vielä tässä siinä vaiheessa.

Mulla on muuten polvarit nyt ekaa kertaa jalassa. On ihanan pehmeet. Mutta pikkuisen epäilen, että ovatko kohta liian suuret, jos venyvät käytössä. :o No, se lienee kuitenkin positiivisempaa kuin se, mitä mun kesävaatteille tavallisesti käy. :D

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.06.2010 22:01 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Jo toinen ilta putkeen ja kolmas neljän päivän sisään kun moikattiin herra Majavan kanssa tuossa rannalla :) On muuten aikas pelottava otus. Kerran ollaan katsottu toisiamme silmiin max. 5 metrin päästä ja pisti kyllä mulla jalat tutisemaan ja perääntymään!

Tänään muuten otin uusia kuvia kukkapenkistä kun alkaa näyttää jo niin kesäiseltä :clap: Katsotaan koska saisin ne tänne siirrettyä...

Jättäkäähän kamut merkkiä käynneistänne kun huomaan kyllä, että täällä käydään :wink:

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2010 09:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Sulla on ihanan lennokas kirjoitustyyli! Luen kyllä usein juttusi, mutta meinaa tämä kommentointipuoli unohtua. Mutta nytpä on korjattu tätä tilannetta :) . Aikasmoinen hortononimi kyllä olet, kun saat noin upeaa jälkeä aikaan
:faint: .

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2010 09:29 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Kiitos Silla :) Tulipas hyvä mieli ja hymy huulille sun viestistä!

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2010 21:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pitkästä aikaa kurkkimassa. Piti tulla katselemaan, että vieläkö asutte Noormarkussa. Ja nyt jäin ihmettelemään mörköpipoja...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.06.2010 22:06 
Poissa
Kaaso
Kaaso

hmmm :bye: Mukava "nähdä" pitkästä aikaa :) Täällä me asustetaan eikä enää olla pois lähdössä! Tuo mörköpipo liittyy mun nykyiseen "työhön" me&i myyjänä. Pääsin myyjäksi viime syyskuussa ja sen turvin voin nyt sitten olla kotona lasten kanssa ainakin siihen asti kuin Klasu täyttää kolme eli ens toukokuuhun :clap: Katsotaan sitten sen jälkeen mitä tapahtuu...

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2010 13:53 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kävin lukaisemassa kuulumisiasi,
siulla on kiva tyyli kirjoittaa. <3

Mir Mir :bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.06.2010 09:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oot tehny ison työn tuon kukkapenkin kanssa :worship: Mutta onpas se nyt nätti :) Voih, kunpa mäkin joskus oppisin viherpeukaloimaan :D

Turn loose the heaven within

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.06.2010 21:32 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ilmoittelen, että täällä käyn. Kävin jo varmaan 5 kertaa tässä välissä, mutta en jättänyt merkkiä. :oops: Nyt jätin. :)

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.06.2010 09:40 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Mir Mir, Kathryn ja sukis :bye: Kiva kun kävitte ja erityisesti KIITOS kun jätitte vielä merkinkin siitä :grouphug:

Voi kiesus! Viime öisillä kyynelillä olis kastellut tuon mun kukkapenkin niin kovasti piti vuodatella kauniille morsiamelle ja komealle sulhaselle :(
Kirkko-ohjelma oli rohkean nuorekas ja perinteitä rikkova. Danielin kyynelehtiminen ei yhtään vähentänyt mun tulvaa :D
Ja se viimeinen kipale, mikä se nyt olikaan, jonka lauloi se nainen ja mies... :faint: :faint: :faint: Aivan mieletön!!!
Ekan suudelman missasin, kiitos meidän Klasun :x Mutta onneksi kirkon pusu ei jäänyt ainoaksi ja yöllähän niitä tuli vähän väliä, voi että kun heidän rakkautensa on niin aitoa!!!
Toisin kuin eräällä 80-luvun alussa vihityllä parilla.
Kallen puhui oli ihan ok, Ollen puhe oli todella hyvä kun vielä ottaa taustat huomioon. Etukäteen mietin, että miten mahtaa hommasta selvitä mutta sanonpa, että ainakin yhtä hyvin kuin Kalle :clap:
Mutta Daniel vei kyllä pohjan näiltä kahdelta :D Ihan mieletön ja sen tosiaan huomasi joku muukin :clap: :clap: :clap: Ihanaa kun aploodit eivät meinanneet loppua!
Kakku oli aika uskomaton ja jännäsin välillä, että tuleeko koko rakennelma sieltä alas kun siihen malliin välillä heilui :lmao2: Ja lopuksi vielä upea häävalssi, hienosti meni ja hauskastikin vielä... Tosin yksi moka mulle laittoi silmään, juuri ennen kuin lähetys päättyi... Viktoria jäi ilman tanssiparia kun Daniel tanssi anoppinsa kanssa, liekö olisi isänsä kanssa pitänyt siinä vaiheessa tanssia mutta yksin vaelteli väen seassa :o

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.06.2010 10:25 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ihana lukea sun kommentteja, kun mulla jäi humu ihan välistä töiden takia ja illalla en jaksanut valvoa, kun piti taas tulla aamulla töihin. Kiitos näistä fiilistelyistä! :)

Iltapäivällä taitaa tänään tulla jotain koosteita, niitä sitten paremman puutteessa joutuu katsomaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.06.2010 17:25 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Minä seurailin kans lähetyksiä koko päivän. Oli kyllä ihanaa häähumua. Toki tuntui välillä, että osa jutuista meni ihan yli, mutta kai se vain kuuluu tuollaisiin prinsessahäihin. :)

Danielin puhe oli kyllä aivan loistava! :clap:

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2010 06:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kukkuu, missä Katie luuraa? Onko kesä ja kukkapenkki vieny mennessään? :o

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2010 17:23 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Täällähän minä, täällähän minä :D
Oltiin viime viikon torstaista tähän päivään mökillä saaressa. Oi, että miten ihanaa paistatella päivää auringossa :faint: Kieltämättä sen nyt huomaa ihollakin mukavana kesävärinä :)

Nyt onkin sitten pyykkivuoret pienennettävänä ja kauppareissu edessä mutta onneksi on kaupat kesällä sunnuntaina auki :clap:

Hellepäiviä kaikille :bye:

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.07.2010 21:28 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Arvatkaas plikat mihin mä lähden huomenna? Pelaamaan beach-futista Yyteriin :D
Tiedossa liki 900 joukkueen skabat ja meen "huippu"tiimi on siellä naisten humppasarjassa. Meidän tavoitteena siis vain ja ainoastaan lystinpito :)
Sen vuoksi meen iskä sitten päätti tänään, että lähtee muksujen kanssa koko viikonlopuksi saareen eli tällä mammalla on vapaaviikonloppu ja toisen yön niistä saan olla vielä KOTONA!
Mitenköhän mä sitä mahdan juhlistaa :D

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.07.2010 22:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ooo, kuulostaa todella hauskalta! Ja aika luksusta myös koko viikonloppu siis ;) Pitäkää oikein lystiä!! Täällä kovasti kiireitä kesällä tai ei oikeastaan kiirettä, vaan kivaa puuhastelua, ni ei tuu netissä roikuttua. Mutta täällä ollaan :bye: :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2010 12:07 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Oikein ihanaa viikonloppua! :bye:

Kannattaa sitten muistaa pelaillessa huolehtia riittävästä nesteytyksestä. Tuo helle kun verottaa melkoisesti. Kävin äsken juoksemassa, eikä lämpöhalvaus ehkä ollut kovin kaukana....

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2010 12:59 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Oi joi,nautihan ja pidä kivaa! <3

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2010 17:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mukavan kuuloista ohjelmaa!! Pidähän hauskaa ja Nauti!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.11.2010 10:18 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Jos taas vähän nostelis :D

Kiitos kaikille miittailijoille, erityisesti rohkeille uusille mutta myös teille rakkaille vanhoille :grouphug:

Meillä arki on ollut melko täyteläistä, iskällä joulupiparileipomukset täydessä vauhdissa ja nytkin töissä.
Mulla toistaiseksi liki kaikki arki-illat ovat menneet kutsuillessa mutta nyt kausi alkaa olla lopuillaan ja pian alkaa joululoma.
Karoliina aloitti elokuussa avoimen päiväkodin eli hän lähtee reppunsa kanssa omien sanojensa mukaan kouluun kaksi kertaa viikossa 2,5 tunniksi :) Hänen viikkonsa kohokohdat. Klasun mielestä silloin on kiva olla kaksin äidin kanssa. Eilen laitettiin yhdessä joulukoristeet paikoilleen ja Karoliinan mielestä muutaman paikkaa pitää koko ajan vaihtaa parempaan :D Itse taidan odottaa myös tätä joulua melko paljon.
Mutta sitä ennen meillä on vielä iskän kanssa tiedossa laatuaikaa kahden kun lähdemme joulukuun alussa Tampesteriin :clap:
Päivällä Ideapark ja Ikea, illalla tänne: http://www.iloinenitsenaisyys.fi/ . Iki-ihana Menkkarit ja Vicky taas pitkästä aikaa <3 plus nuo kaikki muut huiput :clap:

Nyt toivotan kaikille oikein ihanaa ensimmäistä adventtiviikonloppua!

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:48