* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:06

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.12.2010 12:01 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

<3 Suloinen ihanuus! <3

Tippa tuli linssiin kun luin synnytyskertomusta... On ne aina niin järisyttäviä!

<3 Onnea prinssistä! <3

Tavattiin 2/2009
Muutto yhteen 7/2009
Kihloihin 9/2009
Tahdon 9/2011
Sydäntyttö 11/2014

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.12.2010 15:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mariie, Cindis, Jemppi, pölyökyli ja sunflower78, kiitos oikein paljon! :grouphug:

Täällä eletään suloista vauva-arkea vain. Poitsu täyttää tänään jo kaksi viikkoa! Nyt täytyykin muistaa aloittaa D-vitamiini tipat ja viimeinkin päästäisiin pihallekin. Harmi vaan kun ulkona alkoi juuri nuo pakkaset niin ei voi juuri nyt mennä ulkoilemaan...

Poika on oppinut ihan mukavaan päivärytmiin. Välillä vaan väsyttää niiin kovasti että voisi nukkua puoli päivää, mutta tänäkin aamuna pikkumussu heräsi yhdeksältä (oltiin kyllä siis yölläkin valvoskeltu) ja oli sitten neljä tuntia hereillä etten minä päässyt nukkumaan uudelleen enää. :D Nyt nukkuu taas suloisena meidän sängyn keskellä peittojen alla, mutta me ei päästä lepäämään sillä miehen veli perheineen on kohta tulossa meille kylään. Täytyykin alkaa miettimään että mitä tässä heille tarjoisi ja huomisille vieraille. :)

Hyvää viikonloppua kaikille. :)

Taavi Antti Eerik 27.11.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.12.2010 09:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

nyt vasta käväisin katsomassa kuvia ja voi hellanlettas mikä hellunen vauveli täällä on <3 onnea tuhannesti vanhemmille ja hyviä vointeja!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.12.2010 19:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

LIL: Kiitos kovasti! <3 :hug:

Joulu on vietetty ja meni oikein mukavasti. Aattoiltana olimme anoppilassa ja ilta sujui mukavasti herkutellen ja nauttien. Pääsimme mieheni kanssa ensimmäistä kertaa pojan syntymän jälkeen saunaankin yhdessä. Kotonahan tämä on mahdottomuus ymmärrettävistä syistä.

Vauva sai paljon lahjoja ja oli ihanasti hereillä koko illan ja jaksoi jopa seurata muutamien kirkkaiden pakettien avaamistakin suurilla silmillä. Ilmeet olivat aivan ihanat!
Miehenikin yllätti minut suuresti. Sain häneltä joululahjaksi Yves Saint Laurentin Parisienne-hajuveden, aidon silkkisen yöpuvun (ihana seksikäs mekko, jossa pitsireunus), kimono-aamutakin sekä hyvin kalliit alusvaatteet. Olin aivan yllättynyt näistä lahjoista! Mies oli kerrankin oikein panostanut joululahjoihin ja kuunnellut pitkin syksyä mitä olin toivonut. Etenkin tuota hajuvettä ja kimonoa olen himoinnut aina kun on tullut mainos ja olen kuulemma puhunut jo vuosia että olisi ihana omistaa jotain silkkistä ja nyt hän halusi ostaa sellaista minulle. <3

Pikkutontustamme tuli nyt hieman tumma kuva, mutta näkyy siinä hieman kuitenkin.

Kuva

Aaton ja joulupäivän välisenä yönä saimmekin nukkua yli 6 tuntia putkeen kun pikkumies lepäsi kunnolla. Olipas se ihanaa!

Joulupäivänä menimmekin minun vanhempieni luokse syömään jouluateriaa. Myös veljeniperhe saapui aterialle ja hekin pääsivät viimeinkin näkemään lapsemme. Veljelläni oli kyllä hyvä ilme, taisi olla pientä liikutusta ilmassa.

Tässä vielä äiti (eli minä itse ja ilman meikkejä pahaksi onneksi) ja pieni "lumipalloni"

Kuva

Tapanina matkustimme vielä mieheni isovanhempien luokse aterialle. Kyllä alkoi jouluruuat jo riittämään... Mukavasti oli sukua paikalla ja vauvamme nukkui kivasti illan ajan välillä syöden ahnaasti.

Kotona pääsimme jälleen jonkinlaiseen rytmiin kiinni ja saimme parhaimmillaan nukkua yhtenä yönä jopa 8 tuntia. Aloin jo huolestumaan että onko kaikki hyvin, kun en ole tottunut enää tämmöisiin unipätkiin.

Kuva

Nyt on mies ja poitsu valitettavasti saaneet flunssan jostakin. Vauva yskii ja aivastelee välillä nukkuessaan ja herää yöllä monta kertaa nenä aivan tukkoisen kuuloisena. Onneksi antaa imeä ne niistäjällä pois hyvin. Parhaiten kyllä nukkuu sylissä nyt nuhaisena, joten taidetaan viettää ensi yö olohuoneen nojatuolissa, jospa vauva saisi kerrankin taas kunnon yöunet kun nyt ollaan herätty niin herkästi. Muutoin hän nukkuu oikein hyvin vaunuissa ja omassa sängyssään kun on ensin nukahtanut syliin.

Mutta nyt:
Hyvää Uutta Vuotta kaikille !!!

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.12.2010 19:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paljon onnea pikkuisen syntymän johdosta ja hyvää uutta vuotta teillekin :)

Rouvan elämää
Henna7.12.2005♥
29.6.2008 Seurustelumme alkoi♥
1.10.2008 Yhteen muutto ♥
16.11.2009 Kihlat♥
29.6.2012 Sanoimme TAHDON maistraatissa ♥
20xx Avioliiton siunaaminen / Hääjuhla ♥

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.01.2011 09:56 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Voi miten ihana kuulla teidän joulusta ja vauvaelämästä muutenkin <3 Ootte saanu nukkua kyl ihania pätkiä! Tekee varmasti välistä hyvää! Oot kyllä hyvännäkönen mamma ihan naturellinakin :wink: Teillä on aivan ihana pieni nyytti <3 Meinaa ihan vauvakuume iskeä tuota katsellessa eli pitää varmaan pysyä kaukana tän päikyn kuvista :D

Oikein ihanaa Uutta Vuotta koko teidän perheelle :cheers:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.01.2011 23:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heltsuh_81 ja Jemppi: Kiitos kovasti. <3

Poika kasvaa kyllä ihan hirmu vauhtia. Meillä oli viime viikolla neuvola ja pojalle oli tullut pituuttakin jo 9 cm syntymän jälkeen vaikka on vasta 1,5 kk siitäkin. Apua! :D Ensi viikolla on sitten 2 kk neuvola. Saadaan taas uudet mitat ja ensimmäinen rokotuskin mussukalle. Mulla on samalla jälkitarkastus, jospa sitten pääsis tekeen viimeinkin niitä vatsalihasliikkeitäkin yms. :) Kauheesti odottaa jo sitä, mutta samalla on vaan niin laiska ett vois kyllä vaan löhötäkin edelleen. :D Täytyy kyllä päästä taas kuntoon.

Päivärytmi alkaa mukavasti muotoutumaan. Yö alkaa 4-7 h unilla ja parin syöttöä yössä heräten 2-3 h välein loppuyön. Aamuisin vielä makoilemme koko perhe hetken aikaa sängyssä ja viimeinkin noin 11-12 aikaan nousemme ylös yleensä. Pikkuinen on siitä hereillä pari tuntia ja usein iltapäivisin menemme vaunulenkille joko minä vauvan kanssa tai sitten isä pääsee työkiireiltään mukaan lenkille.

Illemmalla poika onkin vaunulenkkien jälkeen pirteä ja haluaa jo paljon toimintaa. Kun vähän aikaa sitten riitti ihan vaan sylissä makoilu ja ympärilleen katselu, hän vaatii nyt pomppimista ja roikottelua, lauluja ja kirjojen lukemista, ympäriinsä kävelemistä ja uutena lattialeikkiä.

Laitamme viltin lattialle ja poikamme siihen makoilemaan. Hetken aikaa katsellaan ihmeissään leluja ja sitten alkaa heilunta.
Hetken päästä pitääkin päästä jo masulleen. Poika jaksaa hienosti pitää päätään ylhäällä pitkään ja kovasti yritetään jo päästä konttamaan. Peppu nousee viltistä ylös, mutta käsien liikuttelun päälle ei vielä oikein ymmärretä. Tahtoa kyllä löytyy.

Leikkien jälkeen syödään taas, mitä tehdään todella usein, ja sitten maittaakin hieman pidemmät unet. Illaksi herätään vielä pariksi tuntia kunnes mennään yöunille tietyllä rutiinilla. Mukavastihan nämä päivät tässä meneekin.

Tässä vielä muutama kuva meidän pikkusesta:

Kuva

Kuva

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2011 18:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Voi että miten suloinen teidän kullanmuru onkaan :baby: Ja hyvä kun toinen kasvaa :wink: On kyllä jo niin kovasti kasvanutkin ja niin tomerasti katselee maailmaa <3 Ei, ei täällä ole edelleenkään yhtään vauvakuumetta havaittavissa...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2011 18:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana tuo teidän pikkuinen! <3 Ja miten tomera hän tosiaan onkaan! Mulle iski jo nyt paniikki, että pienet kehittyy ja kasvaa liian nopsaa, vaikka oma on vielä masussa. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2011 19:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi ei miten sulonen teidän vauva on!!!! :faint: :faint: :faint: Siis ihan huippu! Ja tosi nopeesti nuo vauvat kyllä kasvaa ja oppii kaikennäköstä :) Teidän aamut kuulostaa ihanilta kun tuolleen yhdessä köllitte koko porukka <3

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.01.2011 01:32 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bye:

onpa kyllä jo niin vauvan näköinen vauva eikä enää sellain vastasyntyneen. kyl ne kasvaa kauheeta vauhtia! tosin meidän pimatsu tuntuu ottavan vaan painoa :lmao2:

terhakkaasti kyllä jaksaa pitää päätä ylhäällä. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2011 13:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pölyökyli: Poika kiittää hymyillen. :) Toi vauvakuume on kyllä paaaha asia kun se iskee. :D

Cindis: Kiitos. :) Vauvat kyllä kasvaa ihan liian nopeeta. Vaikka meidänkin mussukka täyttää huomenna 2 kuukautta, niin on hänellä kokoeroa jo iha hirmuisesti. Eilen tilasin meille viimeinkin vauvan valokuvia (oikein 125 kpl :shock: ) ja kun niissä vertaa niin kehitys on huimaa. Nauti olosta kun vielä voi ja siitä pikkunyytistä kun hän syntyy. <3

HannaNeiti: Kiitos. :) Noi aamut on kyllä niin ihana tapa herätä päivään, että suosittelen. Mieskin aamulla heräs ja katteli meitä kahta siinä vieressänsä ja tokaisi kuinka ihanaa on herätä kun me ollaan siinä. <3

Elelith: Kiitos myös. :) Teidän pikkunen on kyllä kasvanut kanssa niin suloisen näköisenä että. <3 Kyllä toi pää pysyy ihmeen pitkään pystyssä ja välillä keikkuu niin ett tekis mieli laittaa jotain rytmikästä musiikkia taustalle kun tuntuis menevän ihan tahdissa. :D

Täällä tosiaan täytetään huomenna jo 2 kk!!!!! Apua! minne tää aika menee! :shock: Mutta on kyllä niin ihana huomata oman mussukan kasvavan ja oppivan uusia taitoja. Toissapäivänä kun oltiin taas matolla illalla harjoittelemassa masulla oloa ja konttaukseen lähtöä niin tapahtui lisäkehitystä! Tähän asti poitsu on vain potkinut jaloilla tuhatta ja sataa ja nostellut peppua, mutta aina ne kädet jää sinne vartalon alle jälkeen. No, toissapäivänä hän osasi jo nostaa oikeaa kättään!!! Vasen pentele jäi vielä sinne alle, mutta kai sekin kohta osaa liikahtaa. <3 <3 Pieni asia yleisesti, mutta minusta niin iso ja ihana. :happy:

Ristiäiset on nyt tulossa launataina ja kovasti täytyy kyl alkaa miettiin tarjottavia.
Käly lupas leipoo kinkkupiirakkaa, äiti tekee jalanpohjanmallisia valkoisia pipareita ja täytekakun, itse ajattelin sit tehdä tonnikala-katkarapupiirakan ja lusikkaleipiä.
Mutta mitäs muuta sitä tarjoais... salaattia? Jotain vuokakakkua...?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2011 13:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aaaawww... <3 Nyt vasta huomasin kaikki kuvat pienoisesta ! Suloinen tapaus !! Ja olipa nopea synnytys !! Ihanaa vauva-arkea koko perheelle <3 !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.01.2011 14:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vasta äsken luin tuon siun synnytyskertomuksen ja miulla täällä kyyneleet melkein valuu :( :D Kyllä nuo tarinat on aina niin ihmeellisiä ja erilaisia! Ymmärsinkö nyt oikein, että synnytit ihan luomuna ilman mitään kipulääkkeitä!? Olihan tuo kyllä aika nopea rutistus kaikenkaikkiaan :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.01.2011 18:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

sonjanurkkala: Kiitos. <3 Oli kyllä nopeata. Täytyy ens kerralla varautua siihen :D

HannaNeiti: voi sua ihanaa :) Juu oli ihan luomusynnytys. Kun kerran tultaessa sairaalaan olin jo sen 8 cm tosiaan auki niin siinä ei enää ehditä antaa mitään kipulääkkeitä, koska ne ei ehdi vaikuttaa kun vauva on jo pihalla. Oli se kyllä aika hurjaa kun tajus se ite siinä kohdunsuuta kokeiltaessa et voi v... Mut onneks sujui hyvin kuitenkin. Yhden puudutepiikin kätilö laitto välilihaan kesken synnytyksen siltä varalta et joutuu leikkaan, mut ei sit leikannutkaan. Sillä piikillä ei kyllä ollu mitään vaikutusta kipuun.
Mut nyt kun ajattelee, niin oli tosi hyvä ettei ollut mitään. Meinaan jalat toimi heti eikä tarvinnut pistellä kanyyleitä tai tunkea mitään pitkää piikkiä selkärankaan. Joten siinä mielessä oon tosi tyytyväinen ja sain vielä itse työnnellä kävellen vauvan osastolle heti synnytyksen jälkeen. Ja en kyl tie et miten sit seuraavassa synnytyksessä (jos vielä tullaan raskaaksi, toivon mukaan) et haluunko sit mitä...

Tänään pikkuinen täytti 2 kk! <3
Neuvolassa käytiin ja siellä oli kaikki hyvin. Pikkuisella on nyt pituutta 60,8 cm ja painoa oli 5490 g.Hän sai myös rotarokotteen suun kautta ja nyt nukkuu sikeästi sohvalla. :) Toivottavasti tästä ei nouse kuume, seuraavasta kuulemma usein nousee jo.

Myös mun jälkitarkastus oli tänään ja kaikki kunnossa. Kyselin seuraavaa raskautta ajatelle siitä mun kohdunkaulastakin ja lääkäri sanoi ettei mitään hätää. Alavatsalihaksia pitää vaan tehdä niin ei pitäisi ainakaan pahemmaks mennä ja toivottavasti tooosi hyvät lihakset auttais siinä kun hormonit taas venyttää kaulaa ettei mee pahemmaks ainakaan.

Nyt sain viimeisen pellillisen lusikkaleipiä uunista, Täytyy alkaa täyttään ja sokeroitteen niitä äkkiä ennenkuin pikkumussu herää. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.01.2011 19:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No niin, ristiäiset o nyt vietetty.

Syli- (ja viralliset) kummit olivat veljeni ja hänen vaimonsa ja kälyni otti poikamme syliinsä kastepuvussa. Vieressä seivoivat vielä kunniakummit eli mieheni paras ystävä ja hänen puolisonsa. He eivät kuulu kirkkoon, joten he ovat sen tähden pikkukummeja nimikkeellä kunniakummit. :)
Poika heräsi kesken kastetoimituksenkin, mutta katseli vain suloisena kummejaan ja pappia ja söi tuttia aina välillä. Onneksi pysyi rauhallisena.
Kun virallinen osuus oli hoidettu, veljentyttöni 10-vuotta soitti meille viulullaan Beethowenin Oodi Ilolle. :) Meille kun ei tullut virsiä ohjelmaan mukaan, niin tuo sopi meistä mainiosti juhlaan. Etenkin kun suvussamme on aina ollut tapana, että lapset ja nuoret soittavat niitä instrumentteja joita osaavat ja esittävät jotain. Itse olen joutunut soittamaan pianoa lukuisissa sukutapaamisissa ja juhlissa ja oli siksi aivan ihanaa nähdä nyt seuraavan polven jatkavat tätä tapaa.

Poikamme sai kasteessa nimekseen: Taavi Antti Eerik <3 <3 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.01.2011 20:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi miten hyvä nimi! :) Ihanan tavallinen, ja tarkotan nyt ehdottomasti hyvällä tavalla! :nod:
Kastetilaisuus kuulosti ihanalta, onnea poitsulle nimestä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.01.2011 23:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Ihana nimi! Ihan samaa mieltä Hannan kanssa siitä, että tavallisuus on etenkin lasten nimissä hyvä asia. Itse olen ollut sellaisissakin ristiäisissä, joissa ensireaktiona teki mieli kysyä, että mikä se oikea nimi on, kun on tullut niin yllättävän erikoinen nimi lapselle, jota tietenkin on salailtu viimeiseen asti. Toki kaikki saavat antaa lapselleen juuri sellaisen nimen kuin haluavat ja kyllä niihin erikoisiin nimiinkin tottuu :wink: Kastetilaisuus kuulosti ihanalta, oikein paljon onnea poitsulle nimestä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2011 23:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea Taaville kauniista nimestä! <3 On yks mun suosikkinimistä myös :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2011 12:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HannaNeiti: Kiitos paljon. :) Tykätään kyllä kans itse siitä nimestä. Ja vaikka onkin tommoinen perinteinen nimi niin meidän suvussa ei ole onneksi vielä yhtään sen nimistä joten on poika sitten ensimmäinen. :)

Pölyökyli: Kiitos paljon myös. :) Mun serkuilla on kanssa aika keksityt nimet, mutta ne on kyllä tosi nätit. Tuli kans silloin kastetilaisuudessa vaan ihmteltyä myös että niin mikä se oli. :D

rapsukka: kiitos myös kovasti. :)

Täällä on kuultu ensimmäinen hihitys!!! <3 <3
Leikitettiin Taavia peilin edessä meidän eteisessä ja tehtiin sitten hänelle hauskoja ilmeitä ja ääntelyä, niin Taavin suu meni taas nauruasentoon, mutta nyt sieltä kuului aivan ihana ja sydämet sulattava "hihihiiiii" ja katsoi meitä silmiin. <3 Oli se ihanaa! :faint:

Kuva

Ei mulla tän järkevämpää. :D

Kuva

Marialiini & Taavi 2,5 kk <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2011 12:55 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Se ensimmäinen nauru on jotain niin mahtavaa <3 Kyllä on poika kasvanut kovasti! Noi pienet onnenhetket on kyllä niitä, jotka auttaa väsymyksessä eteenpäin!

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2011 18:45 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Taavi on hauska nimi :) Oli kiva lukea ristiäisistä, kun ite vissiin menossa sellaisiin lähiaikoina juurikin ei-virallisena eli kirkottomana kummina :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.02.2011 11:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa täältäkin! :bye:

Oikein harmittaa, kun ei olla päästy teillä käymään sitä yhtä kertaa enempää pientä moikkamassa.
Olisi niin kiva pysyä kehityksessä edes jotenkin mukana.

Noh, toivottavasti kesällä viimeistään. ;)
Jotenkin kummallisesti osaa haalia viikonloput täyteen tekemistä, vaikka vihdoin olisikin ne vapaana. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.03.2011 10:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Huh, onpas tullut taas pitkä aika, kun viimeksi tänne kirjoittelin. Päivitellääs hieman:

Jemppi: totta, se on niin ihanaa kuulla noita nauruja. Täytyy yrittää joku kerta oikein nauhoittaa niitä. Nykyään kun nauretaan ihan koko ajan välillä ääneen isosti ja välillä suu suloisesti auki. <3 Kovasti tuo poika kyllä kasvaa, nyt ollaan jo yli 6 kilosia ja hirveän pitkiä!

eagle_87: Kiitos. :) Mites teidän ristiäiset meni? :)

MinnaTK: Hei muru. :) oli kiva nähdä sua, harmi vaan kun Taavi oli vielä hieman kipeä. Nyt on kyllä poika jo oma pirteä itsensä onneksi, että jospa tässä joku kerta taas nähtäis, jospa me vaikka ajeltais teillepäin. :)

Niin, niitä kuulumisia. Poikahan on nyt noin 3,5 kk vanha jo ja kova menemään. Taavi viihtyy kaikkien vauvojen tapaan kovasti sylissä ja on kyllä jo niin määrätietoinen siitä mitä haluaa. Jos pysähdytään liian pitkäksi aikaa, niin jalat ja kädet lähtee menemään johonkin suuntaan kovaa vauhtia kuin komentaen "Äiti, mee tohon suuntaan heti!" ja välillä komennetaan ihan puhuenkin. <3

Etenkin aamuisin kun herätään, poika juttelee niin kovasti että on ihan mahdotonta edes kuvitella nukkuvansa kun toinen kertoo unistaan (tai näin äiti kuvittelee), nauraa kovasti, laittaa nyrkkejään suuhunsa innoissaan ja katselee ympärilleen tutkivana. Joskus ne kädet eksyvät myös äidin suuhun ja nenästä on ilmeisesti aina välillä pakko vetää, etenkin jos äidin silmät menevät kiinni. :D

Taavi on kehittynyt niin kovasti, että ihan ihmetyttää. Hän on jo kuukauden ajan osannut laittaa nyrkkejään suuhun (tyttövauvalta opittu taito), leikkiä leluilla: ottaa helistimen käteen ja heiluttaa sitä hetki, heiluttaa roikkuvia lelujaan leikkimatolla maatessaan, keskittyä kirjan lukemiseen ja kovasti yritetään käännellä sivuja ja ottaa kuvista kiinni, mutta eihän niitä juttuja sieltä kirjasta pois saa. <3

Kuva

Kylvyssä käydään vähän useammin nykyään ja siellä osataan jo hieman polskutella. Pääasia ajasta menee kyllä kylpyhuoneen ja äidin ihmettelyyn.

Kuva

Äitiysloma on sujunut siis hyvin rauhallisesti nauttien pojan kanssa kotona olemisesta ja nyt mieskin on ollut isyyslomallakin jo viimeiset kaksi viikkoa. <3
Viikonloppuna mies piti viimeinkin varpajaiset. On hieman laiska järjestämään juhlia. :D
Me menimme sitten Taavin kanssa mummilaan yökylään.

Kuva

Siellä oli myös veljentyttöni Emmi ja Laura ja voi että kun Taavi nauroi heidän leikeilleen! Muutoinkin yökylä sujui oikein mukavasti ja poika oli ihanan kiltti. Kävimme myös moikkaamassa erittäin hyvää ystävääni, jolla on laskettu aika kahden viikon päästä. Hänellä on kolme vuotias tytär, joka yritti myös kovasti naurattaa Taavi ja ihanana luki pojalle kirjaa ja näytti lelujaan. Oli hän niin suloinen tyttö. <3

Harmillistakin asiaa on sattunut. Tämän per.... microsoft-Nokia jutun takia vaikutukset osuivat myös mieheni työpaikkaan ja hän oli yksi monista, joka jouduttiin lomauttamaan 3 kk:deksi! Onneksi ei sentään kuulunut niihin jotka saivat potkut. Nyt on kuitenkin taloudellisesti sitten erriiiiittäin tiukkaa aikaa ja saa nähdä joudutaanko luopumaan kokonaan meidän tontista. Varausaikaa siihen on vielä jäljellä, mutta saa nähdä että saadaanko rahoitusta pankilta siihen, kun toinen on äitiyslomalla ja toinen lomautettuna muutaman kuukauden... Huoh.

No nyt taidan mennä hieman järjestelmään paikkoja, kun Taavi nukahti vaunuihinsa. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.03.2011 14:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania juttuja, mitä kerroit Taavista! :) Ja hän on niin suloinen! <3
Onpa tosi harmi se lomautusjuttu! :roll: No, ehkä asiat vielä järjestyy, toivotaan näin! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 200 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:06