* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 08:02

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 321 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 06.12.2011 13:01 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

kurkkimassa!!!

laitahan Stiina-neidistä kuvia, jookos!!! <3 :love: olis ihana nähdä teidänkii pikkunen!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.12.2011 17:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka Ele! :bye: Jospa mä sit paan. En ookkaa huomannu yhtää laittaa tänne, mut feisbuukki onkin sit täynnä Stiinaa.. :oops: Tää kyseinen kuva laitettiin joulupukille menneeseen kirjeeseen.. :)

Liitteet:
DSCN1934 – Kopio – Kopio.JPG [42.54 KiB]
Ei ole ladattu kertaakaan

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012
Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 06.12.2011 22:18 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

voi miten ihana pirpana!! :D <3 noi on aina jotenki niin herttasia noi hampaattomat hymyt! :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.12.2011 12:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisianne lueskelemassa. :bye:

Voi miten ihana tonttukuva Stiinasta! :worship: Meilläkin on nyt Liljalle tonttulakki. Pitää koittaa joskus ottaa kuvia neidistä tonttulakki päässä.

Eevan ja E-P:n juhannusjuhlat 25.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.12.2011 12:35 
Poissa
Kaaso
Kaaso

:D Ihan meni naama auringolle täälläkin kun kuvan avasin!
Loisto otos ja varmasti pukki tuo kaikki toivelahjat kun tuon näkee :)

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.12.2011 13:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana iloinen Stiina :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.12.2011 23:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Stiina kiittelee kommenteista! :)

Neiti oppi ryömimään viikko sitten (aikalailla tasan 6 kk) ja nyt mennään eikä meinata! Paras motivaattori on kuitenkin aina mein kissat.. :roll: Täytyy hankkia tytölle oma kissa, mutta ehkäpä vasta muutaman vuoden päästä. Siitä tulikin mieleeni, että enpäs nyt olekaan hankkinut joululahjaa Stiinalle! :shock: Piti ostaa se Unilammas-taulu (Heinäkuu Oy), mutta sitä ei kerennyt enää saada jouluks tilattua, joten se jäi sit vallan. (Hankin sen kyllä, mutta vaikka sit sillon, kun lastenhuone on muutenkin valmis.) Ehkä mä jotain pientä kuitenkin hankin, kun mies ostanee niitä osakkeita yms.

Aikasempia viestejä täydentääkseni: Nightwishin keikalle on liput hankittu! Ja uus kännykkä myös hankittu, eli Samsung Galaxy S2. Ommeinaa koree (sietää ollaki, ku makso mitä makso)!

Tässä käy aina näin, että kun mies on pois kotoa, niin mä valvon myöhään ja istun tietokoneella. Täytyy alkaa nyt itteä potkia, että pääsis nukkumaan tän päivän puolella.. :read:

Joulu ois viikon päästä, kääks! Onneks ei mun tartte tehdä oikein mitään. Ollaan joulu kuitenki riiussa, niin kunhan koti on suht siisti, et on mukava sit tulla kotiin, niin se riittää. Vähän siis sutasen imurilla ens viikolla. Mitään jouluruokaa ei tartte tehdä, ehkä vaan jonku torttusen teen, jos välipäivinä joku poikkee kylässä. Mänty käydään hakemassa ehkä siin torstaina.

Ja nyt.. :sleep:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.12.2011 12:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi ei miten supersulonen kuva pikku Stiina-tontusta!!!!! :D <3 Ihan mahtava! Nyt on sit teillä huisketta kun pikkunen jo ryömii! Meillä Riia ei vielä oo ees kääntyny, mut luulempa et sitten kun yks taito opitaan ni sit niitä alkaa tulla oikein rytinällä :sweat:
Miekään en oo ostanu tytölle joululahjaa kun niitä lahjoja tulee kuitenkin niin paljon isovanhemmilta ja kummeilta jne. Ens vuonna sitten enemmän kun sitten se alkaa jo joulusta jotain ymmärtämäänkin :wink:

Ihanaa joulunodotusta teidän perheelle! :bye:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.12.2011 16:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi, kun sulonen pikku tonttu :)

Mukavaa joulun odotusta teiän perheelle!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.01.2012 17:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

HannaNeiti kirjoitti:
Meillä Riia ei vielä oo ees kääntyny, mut luulempa et sitten kun yks taito opitaan ni sit niitä alkaa tulla oikein rytinällä :sweat:

Siltä se ainakin meillä on tuntunu! Tais olla perjantaipäivä kun hapuili eteenpäin, niin lauantaina mentiin jo ihan oikeesti ryömien. Ja nyt kuukauden reenin jälkeen konttauskin alkaa oleen jo kohta ajankohtasta! Rappusiin on hankittava portti aikas pian ja muutenkin tarkistaa, että koti on vauvaturvallinen..

Ja Jempulle :bye: ja kiitti käynnistä! Mulla täällä Rouvalan puolella on aika hidasta tää vastailu, ku melkein enempi hengaan tuolla Lapset-ketjussa.. :oops: Mut yritän aina välillä aktivoitua täälläkin!

Ja sit jeeee: Meil on uus auto! :tiptap: Ja o hiano! Honda Accord, on sporttifarkku ja automaattivaihteet ja kaikki. Kelpaa nyt mamman ajella.. :wink: Vähän on totuttelemista, kun on tottunu manuaalivaihteisiin ja kolmeen oveen..

Stiinakin täytti tänään 7 kk! Iso tyttö jo. Vaunukopasta täytynee ainakin hankkiutua ihan pian eroon ja seuraavaa turvaistuintakin kattellaan jo.. Kohta se meneekin sit jo kouluun.. No, on tässä vielä onneks siihen vähä aikaa.. :) No, taidetaan mennä leikkiin duploilla. (Äiti tosin taitaa olla innostuneempi rakentelija, Stiina tykkää enempi hajottaa äidin rakennelmia.. :D )

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.01.2012 10:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Dodii, eilen korkkasin gradun! Tosin enpäs mä saanut aikaseks ku muutaman rivin tiivistelmää, mutta alotinpa kuitenkin! Vähän ahistaa, että mitä siitäkin tulee, mutta eiköhän se, ku alkuun vaan pääsis kunnolla.. Mun graduni käsittelee Karjalan siirtolaisia Ikaalisissa. Mun aineisto on aika sekava ja hommia on kyllä tiedossa ihan kiitettävästi.

Nyt täytys vähän siivoilla, kun tulee päivällä muutama kaveri kylään. Stiina on vielä aamunokosilla (nukkuin pitkästä aikaa tosi hyvin yöllä), mut tuskinpa kauaa enää. Hmm, tämän pienen "oman ajan" oon taas käyttäny mm. amoihin, feissarimokien lukemiseen ym, enkä suinkaan opiskeluun.. Ups.. :oops: En oo ikinä ollu kovin opiskeluorientoitunu ihminen, mut kyl musta vielä maisteri tulee!

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.03.2012 10:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Helmikuu onkin näemmä mennyt ilman postauksen postausta tälle osastolle.. :oops:

Noh, tänne kuuluu ihan hyvää. Joo, no sitä gradua en oo kyllä juurikaan tehnyt, mutta ajatellut oon kovasti! :D Riittäisköhän se mun graduohjaajallekin?! Ja kuuluuhan sitä itse asiassa vähän huonookin, meinaan mun isä on ollut nyt sairaalassa kohta kaks viikkoa. Sillä pysähty sydän yksis urheilukisoissa. Tuli ihan puskista, ei sillä oo ikinä ollu pumpun kanssa mitään ongelmia. No, sille tehtiin nyt ohitusleikkaus sunnuntaina ja toipuu ihan hyvin. Ollaan nyt melki harva se päivä käyty Taysis sitä kattoos. Onneks tilanne nyt on kuitenki ihan hyvä siis..

Stiinan suhteen sellasta, että äiti lopetti meijeritoiminnan ja nokkamukielämää on jatkunut kohta viikon verran ja se on sujunu tosi hyvin! Myös uni (ja ruoka) maistuu nykyään paremmin. Eli hyvin silläkin osastolla!

Sunnuntaina olis sit kauan odotettu Nightwishin keikka! Lauantaille ehkä mahd. suunnitellaan jotain mukavaa toimintaa myös, ehkä keilaan vois mennä tai jotain muuta.. Ja sitten oon into piukees suunnitellut itselleni seuraavaa tatuointia! Nyt kun imetyskin on loppunut, niin voisin varata ajan hakkuulle. Kuva on vielä ihan hiukan mietinnässä, mutta kyllä siihen joku ajatus kuitenkin on..

Eip muuta. :bye:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.03.2012 10:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heti täällä kuulumisia lukemassa :bye:

Aika hurja tuo isäsi tilanne :shock: Onneks kuitenkin kaikki on nyt hyvin :hug:

Mutta kiva, että muuten elämä rullaa ja kaikkea kivaa on tiedossa!

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.03.2012 10:26 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Mie olen välillä käynyt hakemassa graduintoa gradutakuu-sivustolta. Ja välillä rehellisistä vapaapäivistä :D Suurin apu on kyllä ollut, kun on se gradupari ja sitten vielä lähes kaikki kaverit samassa tilanteessa. Tällä hetkellä motivaatiota tuo se, että siitä pääsee just niin pian eroon kuin ite haluaa (alamme kirjoittamaan pohdintaa! :wohoo: ).

Paranemisia isällesi!

Voi että.. Nightwishin keikka.. kuulostaa hyvältä :) Ja mikäs se kuva-ajatus sitten tarkemmin on.....? :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.03.2012 11:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia lueskelemassa :bye:

Munkin olis tarkotus tota gradua ruveta syksyllä pähkäileen.. Kovasti tsemppiä sen tekoon! :yep:

Isällesi paranemisia!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.03.2012 16:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Jahas, sielä on imetys päättynyt. Meillä on jo varmaan kuukauden päivät menty pelkillä yöimetyksillä. Neiti vaan yksinkertasesti tuumas ettei päivällä halua tissiä. Jos yritin tyrkyttää, niin *naps*, naskalit kolahti. Ei kivaa ei :no: Yöimetyksillä siis mennään vielä, mutta saa nähdä kuinka pitkään. Voisin muuten luopua niistäkin, mutta en jaksa alkaa millekään pullorumballe öisin. Teilläkö ei öisin enää syödä?

Ja voi kurjuus mitä isällesi on tapahtunu! Onneksi sielä ollaan nyt kuitenkin paremmassa voinnissa jo :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 12.03.2012 14:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voihan itku tuota isääsi :( Onneksi leikkaus onnistui ja toipuminen on alkanut. Toivottavasti ei tule uudelleen enää tuommosia yllättäviä sydämenpysähdyksiä. On varmaan säikäyttänyt tosi kovasti :hug:

Tsemppiä gradun kanssa! Mie niin arvostan ihmisiä jotka jaksaa opiskella ja tehä gruduja sun muita :worship: Ite oon menny opiskelujen suhteen aina sieltä missä aita on matalin.. :oops:

Mukavaa kevään jatkoa! :bye:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.03.2012 18:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ohops, onpas täällä ollu sankoin joukoin väkeä! Kiitos käynneistä miiainen, eagle, jemppu, aulis ja hanna! :bye:

Toi isän juttu pelästytti kyllä aika lailla! Isä on kuitenkin vasta 54, ettei mikään kovin vanha vielä. Mutta eilen pääsi kotiin ja nyt vaan lepoa, lepoa ja lepoa (sanopa se urheilevalle maatalousyrittäjälle :que: )..

Eagle, se Nightwishin keikka oli muuten tajuttoman hyvä! Oltiin suht lähellä lavaa ja meininki oli kyllä mitä mahtavin. Ja Poisonblack lämppärinä kans veti hyvin.. Ja siitä tatuoinnista, aihepiiri pyörii linnuissa. Mun kaikki kolme tatuointia on jostain kumman syystä kaikki lintuaiheisia (siis oikeesti sattumaa!), niin nyt ei voi enää poiketa linjasta.. :D Jonnekin lapaluun kohdalle pohdiskelen jotain oksalla istuvaa lintua tmv. Onnea hyvin edistyneelle gradulle! Mulla tuppaa oleen vaan niitä vapaapäiviä.. :oops: Mut se Gradutakuu on kyl hyvä, täytyypä taas pitkästä aikaa käydä surffaan sielä!

Aulis, Stiina syö yleensä kerran yössä. Se hoituupi nokkamukillla ja korvikkeella. Mulla on korviketetra yöpöydällä ja tarjoilen sen sitten huoneenlämpöisenä. Oli mulla siellä nokkikses joskus vettäkin... Tsemppiä niiden hampaiden kanssa!

Ja Hannaneiti, täytyy tunnustaa, et mäkin kyllä yleensä oon hoitanut opiskelut just niin, et "kunhan pääsee läpi".. Eikä mulla kyllä nytkään hirveen korkeita tavoitteita oo, mutta kunhan sen gradun saan valmiiks ja valmistun maisteriks. Mun alalla on vaan se vaara, että tervemenoa kortistoon.. :o Nooh, en oo niin nuuka sen suhteen, et mitä "isona" teen.

Tehtiin tuossa muuten extempore meitin perheen ensimmäinen reissu Stiinan kanssa. Tai no siis ihan vaan risteilyllä käytiin, mut kuitenkin! Stiinan kummisetä oli mukana tyttöystävänsä kanssa ja oli kyl tosi mukava reissu. Stiina oli ihan liekeissä muumipeikosta ja pikkumyystä!

Tänään yritin taas edistyä gradun kanssa, ja kävin arkistossa pikaisesti. Nyt on työn alla henkilökorttien lajittelu talvisodan siirtolaisiin ja muihin siirtolaisiin. Siis Karjalan siirtolaiset Ikaalisissa on gradun aihe. Ja varmaankin käsittelen vaan nuita talvisodan aikaisia evakkoi.. Kyllä kai se siitä pikkuhiljaa..

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.05.2012 08:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aaargh! Kirjotin pitkästä aikaa ja aika pitkän viestinkin, ja kiitos nettitikku, kun pätkäsit ja kaikki katos!!!

Okei, eli tiivistettynä. Vappu meni ja oli kivaa. Aattona Tampereella vapputoria kattelemassa. Stiinan kummisetä oli myös seurassa ja käytiin mm. keinumassa Pikku Kakkosen leikkipuistossa. Tampereelta tullessa poikettiin vielä mummulassa, kun ei ollu kiire mihkään. Vappupäivänä Stiinan serkku kävi isänsä (siskonmies) kanssa kylässä. Simaa tein liikaa, kun sitä on vieläkin kaapis yli neljä litraa ja munkkeja ostin torilta..

Stiina harrastaa nykyään kiipeilyä! Muutenkin on aika vauhdikas menijä. Nyt on tuolla juuri aamu-unilla, siks kirjotan tän uuden viestin sikanopeeta, ennenku se herää...

Pikkuvasuja on syntyny kolmen viikon sisäs 26! Aika vekkuleita ne on, ku juoksentelee tuolla pellolla. Nimiehdotuksia otetaan vastaan niin sonneille ku lehmillekin! :)

Tänään ohjelmassa olis pihahommia. Mut sinne sit myöhemmin, ehkäpä Stiinan seuraavilla päikkäreillä. Tai jos nyt ilma lämpenee kivasti, niin Stiinan kans vois mennä tietty yhdessäkin puuhasteleen. Koulujutuista ei oo paljon päiviteltävää. Ne siis junnaa ihan paikallaan. Mutta nyt, se on moro! :bye:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.05.2012 08:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia lukemassa :bye:

Voi että, vasikoita :happy: Siinä teillä vähän työnsarkaa, että saatte jokaisen nimettyä :D

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.05.2012 09:22 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hui miten aika menee! Stiinakin kohta jo 1v! :shock: Ihana lukea, että teillä on kaikki mukavasti. Ai vai uusille vasuille nimiä? Pitää pistää mietintämyssyyb :D

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.05.2012 16:55 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Laita tuttujen amojen nimimerkkejä vasikoitten nimiksi :D Mä ainakin nauraisin katketakseni ku siellä pelloilla kirmailis Jemppi, Hannaneiti, Eagle ja Anuii :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.05.2012 10:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka naiset, kiva ku kävitte! :bye:

Niinpä Jemppi, kohta täytyy alkaa suunnitella neidin synttäreitä, apua! Missä mun vauvani on???

Ja Anuii, saamasi piti. Nimilistalle on nyt merkattu tähän mennessä Jemppi, Hannaneiti, Eagle, Jeeves (eks tää oo joku?! :o ), Karvaturveloinen ja tietty Anuii! :D Toivottavasti kukaan ei tästä pahastu!

Niin, niistä synttäreistä tuli nyt mieleen, että vois alkaa ehkä oikeestikin tehdä jotain suunnitelmia. Ihan minipienet juhlat varmaan. Kutsuvieraslista aiheuttaa vähän päänvaivaa. Oon äidin kanssa taas vaihteeks vähän huonoissa väleissä, ja en millää haluis kutsua sitä, ellei tapahdu sellasta ihmettä, että hän pyytäis anteeks toimiaan ennen juhlia. Ja sit toisaalta tuntuu tökeröltä kutsua vaan toinen mummu... Mietin ihan, et en kutsuis näihin juhliin mummuja ollenkaan, vaan ehkä kummit ja Stiinan kaverit. Mutta tiedän, et anoppi kyllä odottaa varmaan näitä kemuja. Huoh. On tässä nyt kuukausi aikaa pohtia ja väännellä tätä asiaa. Tarjoilusta tiedän ainakin jo jotain! Jätskikakku! Toivottavasti silloin olis jo vähä lämmin, niin olis kiva syödä jätskiä. Ja Stiina tykkää kyllä jätskistä, kun on sitä kerran päässyt maistamaan.. :wink: Sitten ajattelin tilata mun kaverilta sellasen suolasen bostonin (mis on salamii, kinkkuu, tuorejuustoo yms.), on tosi hyvää! Eipä siihen pöytään nyt kummosia varmaan tartteta.

Noh, taidan hilpasta aamupäiväkahveelle tästä...

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.05.2012 10:46 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Awwww <3 Jemppi-vasikka :lmao2:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.05.2012 10:56 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Hihiiii, tää on niiiin hauskaa! :lmao2: Nauroin jo Juholle, et meikäläisellä on kohta kaima :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 321 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 08:02