* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:02

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 321 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 10.06.2011 20:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Uutisia odotellessa ja vierailupäivää miettien :D

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.06.2011 23:22 
Poissa

Onneksi olkoon pikkuisesta!! Bongasin naamakirjasta ja heti oli tänne rynnättävä. Vakoilin J:n kuvia ja sieltä löytyi heti ihana pieni nyytti! :)) :hug: Olen ihan laiminlyönyt amoja enkä ole täällä kerinnyt käydä lukemassa. Elämä on lähinnä pyörinyt töiden, koulun ja pienen naskalihampaan parissa. Mutta odotan innolla että päästään sitten katsomaan teidän suloista pienokaista. :)

Meidän päivämme
Rouva Deli

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.07.2011 15:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oho, mä ihan muistin, että olin kirjotellut tänne jo.. No, se on tämä varhainen krysanteemi taas valloillaan! :roll:

Täällä on siis jo viiden viikon ikäinen pimatsu valaisemassa elämäämme. Viime lauantaina hänet kastettiin ja nimeksi annettiin Stiina Fanny Severiina.
Nimet ovat suvusta peräisin, eikä yhtään edes miehen kanssa jouduttu tappelemaan asiasta... Tyttömme on kyllä aivan ihanista ihanin! Hymyjä tulee jo ja kasvaa ja kehittyy muutenkin ihan silmissä!

Synnytyskertomus mulla on edelleen kirjoittamatta, mutta ehkä senkin voisin yrittää tempasta lähiviikkoina. Tiivistetysti voin kuitenkin sanoa, että synnytys oli helppo!

Yritän tätäkin nyt joskus enempi päivitellä.. Kun ehdin.. :oops:

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.07.2011 15:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Oikein paljon onnea ihanasta pienestä tytöstä ja hienosta nimestä <3 Miusta on aina ihanaa, kun nimillä on historiaa suvussa tai jos muuten nimet on erityisen merkityksellisiä. Ja hienoa, ettei tarvinnut nimestä kädenvääntöä pitää :wink: Täällä ainakin kärkytään innolla päivityksiä, vaikka omakin amoilu on jäänyt viime aikoina hyvin vähälle...

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.07.2011 19:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea Stiinalle nimestä!!!! :flower:
Ja tosi kiva ettei nimestä tarvinnu vääntää kummemmin kättä!
Miusta meinattiin muuten tehä aikoinaan Fanny, mutta sitten porukat päätykin ihan tuiki tavalliseen suomalaiseen nimeen :D

Synnytyskertomusta odottelen, kovasti alkaa jo oma synnytys jänskättämään. Kiva kuulla että synnytys oli helppo! :)

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.07.2011 16:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea Stiinalle nimestä! <3

Mä oon haaveillu antavani tytölle nimeks Fanny, meiän isomummon mukaan. Oon jotenkin aina tykänny siitä nimestä :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.07.2011 06:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana nimi,Stiina! <3 Oikein mainio! :) Muutkin nimet erittäin kauniit :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.07.2011 11:31 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Onnittelut Stiinalle kasteesta ja kauniista nimestä. <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.07.2011 15:44 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Onnea! Hyvin sopivat toisiinsa nuo nimet :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.07.2011 09:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitosta vaan kaikille! :grouphug: Moni kysyi eilen, että juhlitteko nimipäivää, mutta mies on tarkka tästä asiasta. Ei kuulemma voi juhlia nimipäivää, jos kalenterista ei löydy juuri oikealla kirjoitusasulla. :roll: Siis eilenhän oli Tiina, Kristiina ym, ja ruotsinkielisessä oli Stina yhdellä iillä. Mutta voi olla, että Stiinakin vielä tulee kalenteriin, kun harva se vuosi tulee uusia nimiä. Stiinallahan ei ole siis yksikään nimi kalenterissa, kun Fannyakaan ei ole, on vaan Fanni. Severiina tuskin tulee ihan lähiaikoina kalenteriin, kun taitaa olla sen verran harvinaisempi.

Aijuu, ja tässä synnytyskertomusta vielä. Löytyy se tuolta Synnytys-osiostakin, mutta kertaus on opintojen äiti.. :wink:

9.6.2011 (39+1)
Kuumuuden takia nukuin jo toista yötä alakerrassa. Heräsin viiden aikaan aamuyöstä kovaan kipuun alaselässä, ja se pakottikin nousemaan ylös. Välillä kivut loppuivat, mutta nukkuminen ei kuitenkaan enää onnistunut. Ajattelin silloin, että liittyyköhän tämä nyt jotenkin synnytykseen. Ihmetytti vaan se, että kivut oli selässä. Seitsemän aikaan alkoi tuntua jo vähän säännöllisemmin näitä ”selkäpiikkejä”. Googlailin netistä, että supistukset voi tuntua myös selässä.. Kahdeksan jälkeen herätin miehen ja yhdeksältä soitin neuvolaan. Neuvolan täti oli sitä mieltä, että lupaavalta kuulosti, mutta käski tarkkailla tilannetta vielä tunnin verran kotosalla. Soitin vielä Taysiin puoli kymmenen aikaan ja sieltä sanottiin, että ei mitään kiirettä. Menisi kuulemma vielä useita tunteja. Supistusten väli vaihteli tuolloin 5 ja 10 minuutin välillä ja supistuksen kesto oli puolisen minuuttia. Miehen oli tarkoitus käydä Parkanon Euromasterilla ja käskin hänen lähteä ihan rauhassa asioilleen. Mies kyllä soitti varmaan viiden minuutin välein, että pitäiskö palata takaisin.. Itse kotona juttelin ystäväni kanssa, joka oli juuri palannut vaihdosta ja jonka kanssa edellispäivänä sovittiin treffeistä tälle päivälle. Sanoin ystävälleni, että voipi olla, ettei kerkiä näkemään, kun synnytys on käynnistynyt.

Kello oli n. 11.30, kun lähdettiin ajelemaan Tampereelle. (Meiltä on Tampereelle matkaa 70 km.) Mulla oli koko ajan sellainen olo, että taidetaan kyllä olla nyt etuajassa, että kai ne sairaalalta vielä käännyttää meidät takaisin kotiin. Supistukset tuli kuitenkin viiden minuutin välein ja kesti puolesta minuutista 45 sekuntiin. Haettiin se mun ystävä matkalta kyytiin (asuu aika lähellä sairaalaa), että hän ehti nähdä vielä mun vauvamasun. Ja aikas viime hetkiähän ne olikin..:) Puoli yhden tienoissa saavuttiin sairaalalle, mä menin kaverini kanssa sisälle, kun mies meni parkkeeraan autoa. Hetken aikaa juteltiin aulassa ystävän kanssa ja sitten mentiin ilmoittautumaan luukulle. Klo 12.50 siirryttiin miehen kanssa synnytysvastaanoton puolelle. Ensin kävin antamassa pissanäytteen ja sitten jouduttiin käytävälle hetkeks odottelemaan. Yhden aikaan pääsin käyrille, kätilö mittas verenpaineen ja sanoi, että ainakin nyt 20 minsaa ollaan tässä käyrillä. Kätilö toi mulle sairaalavaatteet ja meni käymään jonkun toisen potilaan luona. Sanoi lähtiessään, että huuda häntä, jos tulee jotain. Heti kun hän oli lähtenyt mun luota, niin lapsivesi meni ja huusin hänet sitten takaisin. Eli ehdin olemaan siinä käyrillä ehkä viitisen minuuttia, jos sitäkään. Tää kätilö tuli heti tarkistamaan tilanteen, ja olin siinä vaiheessa jo 5 cm auki. Vaihdoin sairaalavaatteet päälle ja lähdettiin synnytyssalia kohti.

Meidät otti vastaan kätilöopiskelija ja vei meidät synnytyssaliin. Paikalle tuli myös vastaava kätilö, joka oli muuten aivan ihana! Kätilö kyseli kivun määrää asteikolla 1-10 ja käski heti pyytää kivunlievitystä, jos siltä tuntuu. Ensimmäisenä kysyin, että saanko peräruiskeen ja kätilö sitä vähän ihmetteli, kun se ilmeisesti annetaan yleensä siellä synnytysvastaanoton puolella. No, onneksi ehdin saamaan sen vielä salissakin. Varmasti aika paljon miellyttävämpää kaikille niin.. Välillä jäätiin miehen kanssa hetkeksi kahdestaan ja jossain vaiheessa mies kysyi, että tarviiko hänen olla koko ajan paikalla. Tais raukka olla vähän jännittynyt!:D Mä sanoin sille, että voi kyllä mennä käytävään, jos alkaa ahdistaa. Vähän ajan päästä supistukset muuttu kivuliaammiksi ja sitten kun kätilö tuli, niin sanoin, että jotain voisin nyt ottaa. Kätilö ehdotti ilokaasua, jota kokeilinkin. Kyllä se jotenkin toimi, mutta mua ahdisti se maski naamalla, joten en käyttänyt sitä sen enempää. Kysyin epiduraalia ja kätilö kutsui lääkärin paikalle. Epiduraali oli kuitenkin poissuljettu, kun olinkin siinä vaiheessa jo 8cm auki. Kohdunkaulanpuudutettakaan ei ehditty laittaan, joten laittoivat lantionpohjan puudutteen. Koko avautumisvaiheen ajan makoilin muuten vaan sängyssä, vaikka huoneesta löyty kyllä keinutuolia, jumppapalloo, suihkua ym. En jaksanut enkä uskaltanut nousta jaloilleni… Supistukset alkoi olla tosi kipeitä, mutta niitä ei ehtinyt tulla kovin montaa, kun alkoi ponnistuttaa. Ponnistusvaihe ei kestänyt kuin 8 minuuttia, eli oikeasti kunnolla kipeää teki vaan parikytä minuuttia. Synnytys oli siis nopeasti ohi, kun synnytyssaliin päästiin klo 13.25 ja tyttö syntyi klo 14.48.

Sain tytön heti rinnalleni. Maailman kaunein vauva!<3 Rakkautta ensisilmäyksellä se oli. Istukan ulostuloa en edes tuntenut. Kätilöopiskelija ompeli muutaman tikin, eikä sekään juuri tuntunut. Puudutuspiikkiä sitä varten eivät edes laittaneet, puudutussuihketta vaan. Puudutuspiikki kun kuulemma olisi ollut kolme kertaa vahvempi, kuin se ohkasin neula.. Mitäs siinä sitten, punnitukset sun muut. Sitten jäätiin meidän pieni perhe kolmestaan varmaan ainakin tunniksi saliin. Saatiin sinne vähän syötävää ja sitten lähettiin osastolle. Synnytys oli kaikin puolin ihana kokemus, ja tuntui kertakaikkisen helpolta hommalta..;) Notta ei kun uudestaan vaan toivottavasti joskus!

Tyttäremme strategiset mitat: paino 3400 g, pituus 50 cm, pipo 35 cm

Synnytyksen kesto: 8h 2min
Vaihe I: 7h 40 min, vaihe II: 8 min, vaihe III: 14 min

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.07.2011 11:05 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Myöhästyneet onnittelut Stiinalle kauniista nimestä :flower: <3

Tosi kaunis ja rauhallinen synnytyskertomus <3 Toi on sellanen haavekuva, jollaista itsekin toivoisin tälle toiselle synnytykselle. Vaikka kipu ja työ on kova, niin silti päällimmäisenä on vaan äärettömän hyvä mieli ja onnellinen vauvahuuruinen arki <3 Voikaahan hyvin koko perhe :hug:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.07.2011 13:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana synnytyskertomus! Tuommoisia lukisi mieluusti aina kun kaikki menee hyvin ja äidille jää tapahtumasta hyvät muistot! <3 ONNEA vielä kerran ja toivottavasti Stiina kasvaa ja voi hyvin! :)

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 26.07.2011 20:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Synnytyskertomus kuullosti niin Naakkikselta :D

Ei mitään hötkyilyjä. Mietitään, katsellaan, selvitetään. Jaa nyt voitais mennä vaikka sairaalaan. Okei, nyt voisi ottaa vähän kivunlievitystä. Jaa, nyt voisi vaikka synnyttää. Naakkis osaa <3

Meikäläinen varmaan miettisi, pohtisi, kääntelisi, vääntelisi, hötkyilisi, ehkä jopa panikoisi. Panikointi ei ehkä ole ihan mun juttu, mutta voisi onnistua.

Toivottavasti täytätte koko talon ihanilla ipanoilla :)

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 30.07.2011 19:17 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kävin lukemassa synnytyskertomuksen uteliaisuudesta ja.. :D Siis voiko ton rauhallisemman ja luonnollisemman kuuloisesti edes mennä :D Hienoa kun oli noin hyvä kokemus :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 10:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heijjaa vaan Jemppi, HannaNeiti, Apso ja Iigle ja kiva kun poikkesitte! :bye:

Jemppi, Hanna & Iigle: Mä olin kyl yks onnekas synnytyksen suhteen! Ja toivottelen teille samanmoisia synnytyksiä, mitä mulla oli! :wink: Meillä voidaan hyvin ja kasvetaan kovaa vauhtia! <3

Apso: Voi Apso-kulti, ihana viesti! <3 :hug: Tuli hyvä mieli ja vähän ikävä, että koskas mahdatte tulla kyläilemään?! Ps. Yritys olis saada kyllä joskus lisättyä tuota ipanoiden määrää suuremmaksikin, tosin ihan vielä ei oo akuutti hätä.. :D

Tosiaan, Stiina repäs toissa yönä ennätyksensä, eli yli 7 h unta yhteen putkeen! Voe pojat, että äiti oli tyytyväinen! Maidontuloa tosin ei voi estää, eli vähän pinkee olo jo siinä neljän tunnin kohdalla.. :roll:

Semmosta tänne.. Nyt kun tää elokuukin jo alkoi, niin vähän voi varmaan jo alkaa toi opiskelun aloittaminen ahdistaa.. Ajatus olis, että syyskuun puolella yritän aloittaa maisteriopinnot. Kevyesti ja rauhallisella aikataululla toki, mutta jos saisin luettua yhden kirjan ja tehtyä siitä esseen syyskuussa, niin hyvä olis.

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 02.08.2011 21:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kyllä sitä kyläilyä yritetään vääntää. On se vaan joskus niin vaikeeta :D

Muistelin joskus kuulleeni juttua, että teille kelpaisi useampikin lapsi. Ja niinhän sinne sopisi, sekä vanhempien, että läänin suhteen. Että ei muuta kuin joka huone täyteen ;)

Ja miten sulla tuota energiaa aina riittää. Olet niin aikaan saava ja pirteä sekä iloinen ja kaikkea muuta TOSI ÄRSYTTÄVÄÄ, mitä mä en jaksa olla :D
Mutta et sä oikein muuta voisi ollakaan. Sitten et enää olisi Naakkis.

Mitä mä teen?!

-Apso

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.09.2011 20:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Absolutisti kirjoitti:
Muistelin joskus kuulleeni juttua, että teille kelpaisi useampikin lapsi. Ja niinhän sinne sopisi, sekä vanhempien, että läänin suhteen. Että ei muuta kuin joka huone täyteen ;)
Ei kai nyt ihan joka huoneeseen! Jos pelkästään makkareita on 5, ja jos muutkin huoneet lasketaan, niin siinä tulis jo perheelle kokoa! Huh! :sweat:

Absolutisti kirjoitti:
Ja miten sulla tuota energiaa aina riittää. Olet niin aikaan saava ja pirteä sekä iloinen ja kaikkea muuta TOSI ÄRSYTTÄVÄÄ, mitä mä en jaksa olla :D Mutta et sä oikein muuta voisi ollakaan. Sitten et enää olisi Naakkis.
Voe kuule Apso! :hug: Nää sanat ne jaksaa aina piristää, nääs en mä nyt kuule ihan aina oo noiden kuvailujen mukainen.. :roll:

Ja sitten. Tänne kuuluu ihan hyvää. Tänä iltana on tosin kuulunut huutoakin Stiinan suunnalta vähän normaalia enemmän.. Phuuh! Tosin kaikki ihmiset vaan sanoo, ettei me tiedetä pikkuvauva-arjesta mitään, kun meillä on niin kiltti ja hyvin nukkuva lapsi.. :que:

Tänään oli muuten eka kerta äiti-vauva -jumppaa! Oli mukavaa nähdä muita äitejä ja vauvoja ja saada siinä samalla vähän reeniäkin! :) Toivottavasti siellä tutustutaan vuoden aikana vähän paremminkin, että olis sit sellasia vauvallisia tuttuja, kun niitä on loppujen viimeks aika vähän tällä hetkellä. Meidän naapuriin tosin syntyi samalla viikolla tyttö, kun meille, mutta ne ei oikein oo kenenkään kanssa tekemisissä, joten niistä ei juurikaan ole iloa tässä tapauksessa.

Ainiin, tää mamma nyt alotti sit opiskelun taas. Graduseminaari alkaa ens viikolla! Yritän gradun aihetta vielä tässä pyöritellä ja metsästää mahdollista harjoittelupaikkaakin. Sitten pitäis kovasti jaksaa lueskella ja tenttiä kirjoja, kirjotella esseitä yms. Tavoitteena olis valmistua filosofian maisteriks kahden vuoden aikana. Vois sit alkaa pähkäillä, että mistä ihmeestä olis humanistille töitä..? :roll: No, toivossa on hyvä elää!

Kohta tästä suunnataan tytön kanssa iltatoimille, ja suattaapi äiskäkin päätyä jo petiin, kun meinaa väsy painaa.. Koitanpa taas joskus kirjoitella, jos vaikka joku eksyy tätä päikkyä lukemaan.. :wink:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.09.2011 11:58 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bye: Minä ainakin käyn lukemassa. Kiva että vauvajumpassa oli mukavaa ja varmasti siellä hyvin tutustuu muihin :) Tsemppiä gradun käynnistämiseen! Miulla oli just eka gradusemma ja aika ylikierroksilla innosta oon sen jälkeen ollut :D Siis huom, vielä tässä vaiheessa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.09.2011 20:50 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Tsempityksiä koulunpenkille ja vauva-arkeen kanssa! :yep: Sun kuulumisia on mukava käydä lukemassa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.09.2011 16:20 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kävin lueskelemassa
teidän elämänmakuisesta arjestanne!

:bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.09.2011 21:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi teille! :bye:

Mäkin olen nyt sit innoissani opiskelusta ja graduseminaarista! Into on vaan teorian tasolle jumahtanut, ja olis mukava saada se käytännön puolelle myöskin.. :oops: On siis tosi mukava käydä seminaarissa, mutta kun oikeesti pitäis kirjottaa jotain koulujuttuja (eikä siis edes Iso G:tä vielä), niin vähän meinaa tökkiä.. Noh, eiköhän se vielä. Tarkoitus olis ainakin vielä tän vuoden puolella esitellä gradun aihe seminaarissa, ja mielellään jopa aloittaa sen kirjoittaminen. Ja vielä noita muita esseitä ja tenttejä myös siinä sivussa.. :roll:

Stiinan piti saada ekat piikit eilen, mutta terkkari oli kipeä. Säästyttiin toistaiseks, mutta olishan nuo mukava saada pois alta. Samalla täytys alkaa pikkuhiljaa pohtia noiden kiinteiden alottamista, kun tytön yöunipätkät on vähän lyhentynyt.. Stiinan kehitystä on kyllä niin hienoa seurata, kun tyttö on jo ihan mahdottoman sosiaalinen, naureskelee ja joklailee kovasti. Etenkin isälleen, mistä mä oon sitten vähän kateellinen.. :que:

Remonttia suunnittelen koko ajan, vaikka miehen puolelta ei oo vielä suurta innostusta sen alkamiseen. Noh, tän vuoden puolella tahtoisin sen lastenhuoneen valmiiks ja siinä samalla vois tempasta vierashuoneen myös. Ajattelin miehelle antaa sellasen väljän aikataulun, että talo pitäis olla remontoitu siihen mennessä, että Stiina menee kouluun! Että on tässä nyt vielä aika hyvin aikaa.. :)

Nyt jahka saan tän teen ja omenapiirakan palani tuhottua, niin nukkumaan! :bye:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22.10.2011 22:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tännepä ei kuulu kummosia.. Stiinaa, vähän koulua, Stiinaa ja sitten Stiinaa. Tosin oon kyllä varsin tyytyväinen elämäni sisältöön tällä hetkellä! <3 Käly kyllä kovasti mainosti, että lapsettomat pariskunnat on kaikista onnellisimpia, mutta en ikinä vaihtais pois äitiyttä!

Aika hissukseen etenee mun esseeni ja muut, mutta nou ressi. Mikäs kiire tässä, valmiissa maailmassa? Mielummin nautin vauva-arjesta, kun paahdan koko ajan nenä koulujutuissa.

Stiina yritti tehdä vähän tuttavuutta lehmien kanssa tänään, mutta kyllä hiipi pimulla pelko peppuun, kun pihatolle päästiin. Tosin lehmät karjuu nyt aika lujaa, kun on juuri vasikoiden vieroitus käynnissä, että ehkä paremmalla onnella taas, kun emot ja vasikat on rauhottuneet.

Mä oon tänään viettänyt varmaan muutaman tunnin netissä miettien niin uutta kännykkää, kuin uutta autoakin. Mutta kummankin kohdalla on kauheen vaikea tehdä päätöstä! :o Puhelin vois olla ehkä Nokian C7 tai Samsungin Galaxy Mini. Auto ehkäpä Honda Accord, Mazda 6 tai Mersu... Olis helpompaa, jos valinnanvaraa olis vähempi.. :roll:

Juup, nyt nukkumaan. Mun nukkumaanmenoaikakin meni jo, yleensä oon ihan viimestää kl 23 unten mailla.

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.11.2011 18:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Stiina on kyllä aika näppärä tapaus. Tänään yritin katsoa Tanssii tähtien kanssa, niin Stiina päätti vaihtaa kanavaa. Stiina siis leikki kakella, ja yhtäkkiä maikkari vaihtu Liviin ja Hulluna häämekkoihin -ohjelmaan.. :D Ylihuomenna olis neuvola, ja ihan mielenkiintosta päästä näkemään painon kehitystä, kun soseet maistuu aika hyvin. Ja puuro varsinkin!

Täällä menee muuteski hyvin. Mä yllätyin erittäin positiivisesti käydessäni puntarissa vähän aika sitten. Oon jo kevyempi, kuin mitä olin ennen raskautta! Jejee!

Nyt suuntaan katsomaan Homma haltuun!

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.11.2011 19:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia lukemassa :bye:

Kaikki kuulostaa niin mukavalle! :) Kas etten taas alkanut vollottaa, kun sitä oon tässä tehny pitkin päivää milloin minkäkin asian takia...

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 25.11.2011 17:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos käynnistä miiainen! :bye: (Oon ite kans joskus sellanen, että itku saattaa tulla jonkun telkkamainoksen tahi eläinvauvan takia.. :D )

Nyt tuun tänne pähkimään, että on varmaan kyllä ihan pakko ostaa lippu Nightwishin keikalle maaliskuulle! Ois tossa Tampereella ja onhan siitä nyt tovi, kun viimeks ne näin... Ja oishan ne!! :mosh:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 321 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:02