* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:50

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 321 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 09.05.2012 14:17 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:lmao2:
Jeeves- ja Karvaturveloinen vasikat :lmao2:
Kiitos päivän nauruista :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.05.2012 17:23 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Ihanaa lukea teidän kuulumisia!

Juu ei se opiskelu aina nappaa ihan hurrrjasti.
Itsekkin työn ohella opiskelin 2 ov työpaikkaohjaajaksi
ja vielä pitäis tunnin suullinen loppukoe suorittaa. :sweat:
Hikeä pukkaa ja suuta kuivaa jo ajatuskin tuosta.

Ja joo,vois siellä laitumella Mir Mir - niminen vasukin kirmailla. :D
Miulla on olo kuin vasikalla,joka pääsee laitumelle,näin keväisin. <3

Ihanaa tulevaa äitienpäivää sekä aurinkoista kevättä koko perheelle!

Mir Mir :bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.05.2012 19:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei, listan jatkoksi ehdottomasti myös pölyökyli! Mun kaikkien aikojen lempparinimimerkki :D

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.05.2012 14:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei!!! Ehdottomasti HannaNeiti -niminen vasikka pitää olla joka laitumella! :D Ja sit yks nimiehdotus ihan amojen ulkopuolelta on Mälö :wink: Miulle kaikki lehmät on Mälöjä ja miusta se on hyvä nimi. Ei tietenkään yhtä hyvä kuin HannaNeiti :lmao2:

Miten nuo pikkuset kasvaakin niin vaudilla! Stiinakin jo kuukauden päästä vuoden! :shock: Jätsikikakku kuulostaa ihanalle! Sitten kun vielä sattuis oikein kunnon hellepäivä niin mikäs siinä olis jäätelöä napaan vedellä! :)

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.05.2012 17:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka kävijät! Ei ilmeisesti ainakaan oo kukaan harmistunut kun on saanut vasikasta kaiman! :D Ja pistän listalle nää uudet ehdotukset myös!

Tänään on ollut ihana päivä! Eka äitienpäivä, jos ei lasketa sitä, et viime vuonna oltiin kuukauden päässä synnytyksestä... Aamiainen tuli vuoteeseen, ja mikä aamiainen! Oli kahvia, appelsiinimehua, täytettyjä leipiä, mansikkarahkaa, tuoretta ananasta, viinirypälettä ja suklaata! Njam, njam! Ja lahjaks sain ihanan rannekorun ja korvakorut! Stiinan ekojen päikkäreitten jälkeen lähettiin anoppilaan, jossa olikin kaikki tädit ja sedät kumppaneineen paikalla myös ja vanhamummu myös. Syötiin sisäfilepiffii, muusii ja jälkkäriks rahkaa ja omenpiirakkaa jätskin ja vaniljakastikkeen kera. Vähän ramasi, kun sen kaiken kisko masuunsa!

Stiina on kyllä niin iso tyttö jo. Tänäänkin tahto ehdottomasti juoda normaalista mukista...:) Ja Stiinalla oli kyllä sellanen herkkupäivä tänään, että.. :oops: Mummu syötti suklaata, omenapiirakkaa, jätskiä ja rahkaa.. Nooh, eipä nuo niin vaarallisia ole. Jätskikakku meillä synttäreillä onkin, sillä siitä päivänsankari tykkää varmasti!

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 03.06.2012 14:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Naakkilassa (?) onkin nyt sitten sairasteltu oikein urakalla, lienee vuodeksi riittävästi tässä. Meillä kun ei siis yleensä juuri mitään sairastella, varsinkaan mies. Noh, kuitenkin. Heti viime postauksen jälkeen, eli äitienpäivää seuraavana päivänä, mieheltä halkes melkein peukalo! Pieni työtapaturma siis, ja parin viikon saikut. Saatiin onneks sormesta vielä kokonainen, ja melkein jopa peukalon näköinen! Siitä pari päivää, niin tuli Stiinan oksutauti, joka onneks kesti vaan päivän, tai pari tuntia.. Mä jatkoin siitä seuraavana päivänä ja oksensin kolmena päivänä ja mies otti viimesen vuoron ja sille nousi vielä kuumekin päälle.

Siitä kun jokseenkin oli palauduttu, niin Stiinalle pukkas nuha päälle. Sitä meni pari päivää ja viime viikon perjantaina veinkin sitä jo terkkariin, kun tyttö lakkas juomasta ja oli ihan naatti, eli nukku vaan. Lisäks hengitys muuttui vähän raskaanpuoleiseksi. Päästiin tietty heti sisään ja oltiinkin pari tuntia paikallises terkkaris, saatiin avaavaa ainetta, ja sitten mentiinkin ambulanssikyydillä Taysiin lastenpolille. Käytiin keuhkokuvassa ja avaavaa ainetta saatiin pitkin iltaa ja viimein lähes puolilta öin päästiin osastolle. Viitisen tuntia meillä siis meni siellä polin aulassa istuskellessa... Kaks yötä oltiin infektio-osastolla ja Stiina onneks alkoi kyllä heti siellä juomaan ja päivisin oli tosi pirteä. Hengitys alkoi olla vähän parempi sunnuntaina ja päästivätkin meidät sitten kotiin. Mä jatkoin kotona avaavan lääkityksen antamista (niin joo, ja korvatulehdukseen saatiin antibiootti kans) ja nyt Stiina on ollut jo tosi hyvä useamman päivän ajan. Eniten kyllä tais tossa reissus pelästyttää se, että taksikyyti vaihtuikin lanssikyytiin!

Nyt tosiaan ollaan jo ihan terveitä, että nenäkään ei vuoda enää yhtään. Ja yks aika kiva juttu, mitä ton viikonlopun jälkeen tapahtu, oli se, että nykyään meillä nukutaan yöt ihan uskomattomia pätkiä. Ja kolmet päikkärit vaihtu ihan yhtäkkiä yksiin päikkäreihin. Viime yönäkin typy nukku 12 h! Heräs kaks kertaa, joista toisella otin sen viekkuun, ja toisella kertaa se vaan vähän vilkas ympärilleen ja jatko unia. Kuin ihanaa äidinkin kannalta! Tähän vaikuttaa varmasti se, että muutettiin meitin alakertaan, jossa on ihan pimeää ja myös aika viileää. Jos jotain huonoo pitää keksiä siitä, ettei oo enää niin paljoo päikkäreitä, on se, että mun opiskelutahti senkiu hidastuu, kun ei ehdi kirjoitella esseitä tahi gradua. Noo, enpä mä niitä nyt muutenkaan niin ahkerasti oo tehny.. :oops:

Nyt on jo kovas vauhdin synttärisuunnittelut ja välillä yritän vähän siivoilla ja järjestellä paikkoja. Aika hurjaa, että Stiina täyttää jo sen 1v. Äiskä odottaa kyllä juhlia jo innolla ressistä huolimatta. Mukavaa kun tulee ihmisiä (vaikka tosin mun vanhempia ei ole kutsuttu sen mun ja äidin selkkauksen johdosta, isän kannalta se vähän harmittaa, mut eipä se toisaalta ilman äitiä varmaan tuliskaan. Kutsun sen sit, ku mun siskon perhekin tulee..) Olispa vähän kivempi sää sillon! Vaikka sisällä me nyt varmaan ollaan joka tapaukses, mut kuitenkin...

Sellassii tällä kertaa. Ainii, se vielä, että ekat askeleet otettu! Ja ekoihin urheilukisoihin osallistuttu! Käytiin Hippokisoissa ja osallistuttiin 40 metrin juoksuun, joka meitin tapauksessa oli kyllä 40 metrin konttaus! :D Mutta Stiinalla ainakin oli hauskaa, pysähty aina välillä vilkutteleen radan vieres olleille ihmisille ja kun huomas, että mummu oli ottamas aikaa toises pääs, niin vauhti kiihty ihan hurjaks loppumetreillä! :D Nyt vois taas vähän siivoilla, ettei ens perjantaina oo ihan kauhee määrä hommia..

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.06.2012 12:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Taisin mennä vähän liian aikaseen kirjottaan, että terveenä ollaan.. :doh: Nyt saattaapi Stiinalla olla rokko tahi joku muu. Ainakin on pimu ihan pilkullinen... Ja ne synttärit olis viikonloppuna.. :roll: Tosin kyllä ne varmaan pidetään kuitenkin, täytyy vaan ilmottaa kaikille vieraille, niin ketkä ei tahdo tarttua, niin ei tule sitten. Aikuisilla kuitenkin varmaan kaikilla ollut joskus, eli suurin vaara lienee tolla pikkuväellä. Tai siis en mä kyllä edes tiedä, että onko toi rokkoo vai ihottumaa vai mitä, kun ei suvainnut neuvolastakaan vastata puhelinaikana. Mut eipä se siitä terkkarissa käymällä parane, joten toistaseks nyt odotellaan ja kattellaan, et miten homma etenee...

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.06.2012 08:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paljon onnea yksivuotiaalle Stiinalle! :flower:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.06.2012 17:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos Ninniliini! :) Meillä oli kyllä tosi kivat synttärit täällä. Tosin mä nyt oon ihan kauhee ressaan juhlien järjestäjänä! Tykkään kyllä emännöidä muutamaa ihmistä, mutta nyt kun oli yli 10 henkee, niin kääks.. Onneks kaiken voi aina ulkoistaa! :D Eniveis, oli sitä jätskikakkua ja muita herkkuja, kavereita ja sukulaisia ja sit vaan hengailtiin. Stiina sai lahjaks mm. vaatteita, pihaleluja, korun, astioita ja nuken. Sit iltaa vietettiin vielä hirvipeijaisissa.

Mutta jatkan toiste lisää, nyt syömään Stiinan kanssa!

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.07.2012 21:51 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Oi miten upeita nimiä pikkuelukoilla, olen ihan otettu 8) Erittäin myöhäiset erittäin isot onnittelut myös pikkuneidille! Hitsi, jätskikakku kelpais itelleki.

Eläpä kuule huoli, jos ei gradu ole vielä käsistä irronnut. Miulta irtosi, mutta jotenkin kuitenkin edelleen pyörittelen saman projektin tekstejä käsissäni... että ei siitä vaan näköjään eroon pääse, vaikka jo kerran luuli :D Muutenkin taas sellanen hetki, että tuskastuttaa niin henkisesti kuin taloudellisesti, että eikö opiskelusta vois jo pikkuhiljaa päästä eroon... mut ei, ei vielä :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 10.07.2012 22:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Myöhästyneett onnittelut 1v Stiinalle! Herkullisen kuulonen toi jätskikakku :)

Munkin pitäs syksyllä alottaa gradun teko, ei kyllä millään viittis.. mutta pakko se on, jos meinaa joskus valmistua :o Ei sulla oo vielä siis mikään kiire, mä oon kuitenkin opiskellu jo paaaaaljon kauemmin enkä oo vielä ees alottanu gradua :D Tsemppiä kovasti urakkaan! :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 13.07.2012 20:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eagle: Ex-vauva, nyk. taapero kiittää! :) Se gradu on kyl kans yks ****ele! Mä en vaan oo mikään kirjottaja! Ja olis mulla noita muitakin opintoja jonku verran, mut kun sais ees sen gradun tehtyä. Huoh. Oon mä onneks vähä edenny. Se vaatii vaan lastenvahtia ja jokusta tuntia, niin kyllä sitä aina muutama sivu tulee. Onneks aihe on ihan jees...

Jemppu: Kiitosta sullekin, niin Stiinan puolesta ku gradutsempeistä!

Muuten ei kai oliskaan mikään kiire, mutta kun on tuota perheenlisäystä tulossa.. :wink: Jotensakin tuntuis helpommalta saada se gradu tehtyä yhden kuin kahden lapsen kanssa. Välillä kutsunkin uutta tulokasta nimellä Gradutakuu.. :D Tosin se ei oo vielä kauheesti auttanu, ja oon kuitenkin jo lukemissa 20+0!

Tosiaan, ei tarvinnut kun imetys lopettaa, niin heti onnas. Tuli vähän yllätyksenä, kun Stiinaa tehtiin 9 kuukautta... Mutta hieno juttu, tulee pieni ikäero lapsille ja mä en pääse ihan täysin unohtamaan vauvanhoitoasioita.. :D Vaikka tuntuu kyllä, että kaikki on jo lahjakkaasti unohdettu, mut eiköhän noi navanputsaukset ja ruuanalottelut sit palaa mieleen, kun aika on kypsä. Laskettu aika on marraskuun 30. päivä, joten siinä on uutta asiaa, kun yritän oppia pukeen talvivauvaa... :oops:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 14.07.2012 19:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania uutisia <3 Oikein paljon onnea!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.07.2012 13:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihan huippu työnimi tuo Gradutakuu!!!! :D Toivottavasti saat loputkin kirjotettua. Mie en kyllä tajua miten joku voi pienen lapsen kanssa opiskella, eli iso hatunnosto siulle! :worship: Niin ja ONNEA vielä tännekkii tulevasta vauvasta!!!!

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 09.08.2012 12:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Argh, haista nettitikku kakka! :x Kerrankin kirjotin tänne oikeen ja kunnolla paljon tekstiä, niin eikös oo netti katkennu jossain välissä ja kaikki teksti kadonnut sen siliän tien.

Mutta siis kiitoksia jemppu ja Hannaneiti! Ei se gradun kirjotus oikein multa edisty, että ei tartte Hannaneiti hattua nostaa.. :oops: Jos olis toisenlainen opiskelumotivaatio, niin ei lapset olis varmaan este eikä hidaste. Mut mä vaan oon laiskimus.. :D

Musta tuli toistamiseen täti maanantaina! Siskolle synty toinen tyttö, ja tässä olis jo kova hinku lähtee Vaasaan kyläileen ja tulokasta katsomaan! Juhlia siis piisaa, kun ristiäiset lokakuulla ja nyt on vielä ylihuomenna häät. Viime lauantainakin oltiin häissä, ja olikin oikein hienot sotilashäät! Ja saattaapi nuo oman lapsosen ristiäisetkin mahtua vielä tälle vuodelle... Niitä nyt ei tosin kannata vielä suunnitella.

Juuri lähti jääkaapin korjausmies. Me siis ostettiin toukokuun lopussa jääkaappi, ja toi korjausmies oli nyt kolmatta kertaa käymässä. Eli lähes koko kesän on se uus kaappi ollu rikki. On meillä onneks vanha ja toimiva jääkaappi alakerrassa, mutta onhan se nyt syvältä, että uus kaappi ei toimi ja täytyy alakerran ja yläkerran väliä ravata, jos jotain tahtoo syödä. Siitä puheen ollen, kauhee nälkä, joten syömään.. Morjens! :bye:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.10.2012 12:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jahas, jos täälläkin vaihteeks poikkeis.. Sitä nyt vaan meinaa jostain syystä jumittaa tuolla ketjuissa Lapset ja Raskaus. Sellasia ne kuulumiset oikeestaan onkin aina, Stiinaa ja mahaa.

Stiinalla oli nyt kolmas keuhkoputkentulehdus, ja seuraavasta alkaa sit varmaan ne hoitokokeilut. Nyt alkaa oleen vointi vähä parempi, mitä nyt nuhanenä on kyllä. Mut tänään en oo esim. Ventolinee antanu kertaakaan. Eli varmaan kortisoni on nyt purrut.

Maha on tälläkin kertaa pysynyt aika kompaktina, joten se ei ole tiellä juurikaan. Eikä vaivalistakaan niin kauheen pitkä oo, tietty ystäväni närästys on menossa mukana ja sitten hauskuutta tuottaa se, että vauvan pää on jo jonkin aikaa ollut tonne uloskäyntiin päin ja se painaa jotenkin luihin kivasti, että se tekee vähän kipeetä. Muuten on mennyt aika mukavasti. Niin, nyt on jo viikkolukema 33+3!

Gradua oon yrittäny raapia aina silloin tällöin. Eilen sain jotain vähän tehtyä ja ens viikonloppuna taas, kun Stiina on mummun kanssa ja mies hirvimettällä. On se homma kutakuinkin puolessa välissä, mutta nyt ongelmia tekee se, että mä en osaa enää käyttää exceliä! :doh: Pitäis tehdä taulukoita, mut mä varmaan tartten joltain jonku pikakurssin. Ja parastahan tässä on se, että mä oon opiskellu tietojenkäsittelyäkin vuoden! :D Nyt olis opettajat musta tosi ylpeitä!

Tänä viikonloppuna onkin sit siskontytön ristiäiset ja lahja on vielä hankkimatta. Ei mitään hajua, et mitä sitä keksis. :? Vähän on päälle mahtuvat juhlavaatteetkin vähissä, mut en kyllä ajatellut tätä varten ostaa mitään. Vaikka vielä olis vähän rahastoakin jäljellä, sain meinaa viime vuonna mieheltä joululahjaks 1500 euroo, mitkä pitää käyttää vain ja ainoastaan itseensä! Mä kun kuulemma liian vähän käytin itteeni rahaa.. Mä oon kyllä kieltämättä vähän pihi.

Kai se on paree lopetella ennenku Stiina herää.. Taas jäi omat nokoset ottamatta, kun piti tulla surffaamaan.. :oops:

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.10.2012 13:20 
Poissa
Administraattori
Administraattori

Tsemppiä gradun naputteluun! Mä käytän exceliä päivittäin työssäni mutta oon silti sitä mieltä et se on paholaisen keksintö :D

Sulla on viikkoja kertynyt jo vaikka kuinka paljon! Aika menee niin nopiaan :) Olis ollut kiva nähdä sua ens kuussa mutta ymmärrän ettei mahan kanssa niin vaan pääse :wink: Mukavaa loppuodotusta!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.11.2012 16:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiits anuii! :bye: Olis kyllä ollu kiva nähdä pienissä jouluissa, mut en viitti kyllä sinne Jämin metsiin lähtee seikkailemaan enää tässä vaiheessa..

Tänään oli mun osalta sitten viimenen pakollinen graduseminaari. Jatkuuhan se toki vielä, mutta mä oon tehtäväni suorittanut, joten ihan pakko ei oo enää käydä. Nyt sit täytyis vaan tempasta joku loppukiri, että sais mahd. paljon aikaan gradua ennen poikimista. Motivaatio tosin on vaan kyseenalainen, mutta niinhän se on ollut koko ajan...

Stiinan huoneen remontti alkaa nähdä valoa tunnelin päässä. Mies käy huomenna ostaas listat ja ne asennetaan hna tai ylihna. Sitten ei ookaan ku verhotanko, lampunvarjostin, matto, verhot ja huonekalut paikoilleen. Verhot on vielä hankkimatta, mutta käyn ne sit hakees paikallisesta kangaskaupasta, kun tietää vähän, et minkä mittaset tarvii olla.

Kauhee joululahjaressi olis päällänsä. Olis kuitenki kiva hankkia ne nyt hyvissä ajoin, ettei miehen tartte sit hakee kaikkee.. Tuskin sitä jaksaa meinaa ängetä jouluostoksille Stiinan ja pikkuvaavan kanssa... Jotain on jo hankittu ja tilattu, mut aika paljon on kyllä auki! Lahjojen hankinta taitaakin olla kyllä ikävin puoli joulussa. Anopille just sanoin tänään, että odotan ehkä eniten joulussa sitä, että pääsee pelaan lautapelejä! :) Anoppilassa on ollut aina tapana pelailla porukalla, ja kun muulloin tulee niin vähän pelattua, niin odotan sitä kovasti!

Kohta täytyykin varmaan noutaa toi lapsukainen tuolta autosta nukkumasta, ettei menis taas illalla kauheen myöhään. Tosin eilen mä tein niin, että menin jo ite sänkyyn, kun en jaksanu enää taistella Stiinan kanssa. Aikansa se karju, ja sit kiipes viereen nukkumaan! Tarkennukseks, mies oli kyllä hereillä, etten mä sitä lasta heitteille jättänyt.. :oops:

Eip tässä kai kummempia. Täysaikasuutta odotellessa, ja se tulee täyteen perjantaina! Ja tää viikko menee kyl varmaan tosi nopeeta, kun joka päivä on jotain ohjelmaa..

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.11.2012 14:19 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kävin lukaisemassa siun kuulumiset! :bye:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.12.2012 12:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Mir Mir!

Täällä on jo kova joulunodotus käynnissä! Ainahan sitä odottaa, mutta näiden lasten kanssa vähän erilailla. Viime jouluna Stiina oli n. puolivuotias ja nyt on sit jo Stiina iso tyttö ja sitten tämä pikku rippupeppu (mummun antama nimi), joka on hiukan päälle kuukauden ikäinen ja saa huomenna nimen. Ristiäiset on tosiaan huomenna ja ihana päästä käyttään oikeaa nimeä! Ja toivon mukaan toi mummun kaunis nimitys ei jää elämään.. :D

Tänään sain vähän vapaata, kun mies ja Stiina lähti tekeen juhlavalmisteluja mummulaan. Saadaan olla vauvan kanssa ihan kaksin, ja illalla mennään sit naapuriin tytön kanssa pikkujouluilemaan... Sitä ennen yritän vähän siivoilla tätä hallittua kaaosta ja sitten varmaan taistelen ja kiroon hiuksiani ja yritän keksiä jonkun nätin tavan laittaa ne huomiselle.

No, mut eiköhän hihat heilumaan ja siivous käyntiin, että saa oikeastikin jotain aikaseks, kun on kerran mies ja esikkokin pois jaloista..

Hyvää joulun odotusta ihmisille, jotka erehtyy ja eksyy täällä päikyssä käymään! :D

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.12.2012 13:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihanaa joulua teille <3 On se joulunodotus niin erilaista lasten kanssa, vaikka rakastin joulua jo paljon ennen lapsiakin! Toivottavasti teillä menee ristiäiset hyvin! jään jännäilemään nimeä :wink:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 321 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 06:50