* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 18:05

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 418 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.10.2010 13:19 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Niin Pome... pitkästä aikaa :wink:

Tuntuu, että viime kerrasta on vähintään valovuosi, mutta ööö... tilannehan on korjattavissa. Vai eikö se mene niin, että ystävyyden tunnistaa siitä, että kaikki tavarat ovat samassa paikassa kuin minne ne viimeksi jätettiin :o :D Eli siitä jatketaan, mihin jäätiin. Tuttua ja turvallista, eih?

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2010 15:38 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Pia :hug:

Mir Mir :bye:

sonjanurkkala :bye: Kävitkös? Pidin päätökseni ja pysyin kaukana :D

Pomea ärsyttää. Alan saamaan tarpeekseni tästä helkkarin jomotuksesta. Särky tuntuu molemmissa lonkissa, mutta tuskin se sieltä on peräisin. Jos haluaa käydä töissä, ei voi ottaa koko paukkua kipulääkettä. Sitten taas, kun ottaa riittävästi, siitä tulee huonovointiseksi ja väsyneeksi. Koskaan ei ole hyvä. Ja sitten vielä alkkaritkin ovat olleet koko päivän huonosti :lmao2:

Tästä autottomasta elämästä on ollut jotain hyötyäkin. Minulla on nykyään aamuisin vakio taksikuski. Hänen matkassaan tulee aina hyvälle tuulelle. Kuskin oman huonotuulisuuden takia. Uskokaa tai älkää, takapenkillä on hyvin viihdyttävää istua, kun joka ikinen kanssa-autoilija on idiootti, jonka pitäisi pysyä poissa liikenteestä. Tai ainakin poissa hänen tieltään. Voi sitä henkistä tuskaa, jota taksikuski kokee joka aamu :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.10.2010 15:01 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Ai niin. Mies kertoi viisauden, joka ilahduttaa varmasti kaikkia naisia. Kylmä ruoka ei lihota. Eli siis, jäätelökin voi syödä vaikka kuinka paljon, eikä se lihota :clap:

:nuts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.10.2010 16:38 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

:D loistava viisaus!
Kiitos päivän hauskimmasta jutusta,
nauratti ja makeasti.

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.10.2010 19:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei Pome!

Mä oon kuullu kans tuon viisauden :)
Perustelut siihen: Kylmä ruoka ei lihota koska on elimistö kuluttaa enemmän energiaa sen lämmittämiseen :)

Voiku asia oiskin niin yksinkertasta :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2010 16:37 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Mir Mir :bye: Miehistä logiikkaa kenties?

Nora_, aika hyvä oivallus :D Kunpa vaan tepsisi...

Ahdistaa tämä pimeys ja vielä pimeämpää on vielä tulossa. Mieskin on ahdistunut pimeydestä. Ei voi pitää valoja päällä, kun joka paikassa palaa typeriä kynttilöitä :D Sama virsi joka vuosi.

Töissä kyrsii taas tiettyjen henkilöiden asenne. Kehityskeskustelut menossa taas. Olin ihan rehellinen ja kysyin, mitä ko. henkilöt tekevät, kun en tajua siitä yhtään mitään. Aidosti olin kiinnostunut tietämään enemmän, mitä alaiset oikeasti puuhaavat, niin vastaukset ovat ylimielisiä ja rivien välistä on luettavissa, että olen heidän silmissään täys idiootti... Ja kuinka esimies voi olla sellainen, joka ei tajua hommista hittoakaan. Joo... En nyt voi olla joka alan asiantuntija. En edes yritä. Sitten kyllä valitetaan, kun koetaan kaltoinkohdelluiksi. Ja ihan rehellisesti, ihan turhanpäiväistä läpinää, joka vie kummankin tahon aikaa. Miksei tässä lafkassa voisi riittää pelkkä lähiesimiehen kanssa käyty keskustelu. Turhauttaa yrittää läpistä, kun ei tiedä hittoakaan, mitä hlö puuhailee.

No joo... Keittiöstä tulee sen verran voimakas käry, että on pakko mennä katsomaan, joko siellä liekehtii. Laita mies asialle...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2010 17:13 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

No niin, nyt se on tehty. Nimittäin töiden delegointi muille. Tein päätöksen, etten yksinkertaisesti vain pysty tekemään, kuin oman osuuteni. Nythän olen tehnyt periaatteessa ainakin kolmen ihmisen työt. En voi kehua pitäväni erityisesti hallinnollisista hommista, mutta aikansa kutakin. Oli viimeinen hetki ottaa aikaa itselle. Olen täysin pihalla siitäkin, mitä lapsilla menee koulussa. Elämä on liian lyhyt haaskattavaksi. Ja mikä parasta, palkka pysyy samana, vaikka tekisikin vain yhden ihmisen työt :wink: :D

Joo... Olen tämän päätöksen tehnyt ennenkin ja huomannut hetken kuluttua, ettei mikään ole muuttunut. Mutta, jos vaikka tällä kertaa onnistuisi. Vaikka varmaan kuolinvuoteellanikin teen töitä :wirn:

Kirjoitinkin jo aikaisemmin taksisuharista, jonka kyydissä menen joka aamu töihin. Nythän vasta riemu onkin revennyt, kun talvinopeudet tuli :doh: Matka sujuu tiukasti edelläajavan peräpuskurissa kiin ja manaillen matelevia kanssa-autoilijoita. Auta armias, jos joku menee hänestä ohi. "Täällä on talvinopeudet, tollo!" :D Huomenna mersu onkin sitten pajalla, mutta ei se kyyti varmaan sen kummoisempi ole. Mies on lupautunut autonkuljettajakseni. Ja silloinkin liikenne on täynnä idiootteja, joiden olisi pitänyt jättää autonsa kotiin.

No, eipä minulla taaskaan ollut mitään tähdellistä...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2010 20:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

lyhyesti ja ytimekkäästi: miehet! :doh:

K 6/2008
L 10/2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.10.2010 23:42 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Oot tehnyt ihan oikean päätöksen
työkuvioiden suhteen! :hug:
Elämä on aivan liian lyhyt haaskattavaksi,
hyvä että otat aikaa itsellesi ja perheellesi. <3

Mir Mir

(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.10.2010 21:15 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Oi miten hieno päätös! Toivon todella että saat päätöksen pidettyä ja sulle annetaan aikaa tehdä se työ, mikä sulle kuuluu :yep: Tosi loistavaa!

Sun taksikuski on ihan huippu. Kertooko se mitään muita juttuja vai onko se aina vaan toisten morkkaamista? Oispa hauska joskus osua kohdalle tuolla motarilla :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.10.2010 13:46 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Osuit naulankantaan, Ansuli, miehet :doh: :D

Ama, mä toivon ainakin, etten osuisi samaan aikaan liikenteeseen :D Juu, kyllä kuski puhuu muutakin, kuin pelkästään edellä mainuttuja asioita :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.2010 17:09 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Tuskien viikonloppu taas. 4/5 on räkätaudissa. Mies on kärttyinen selkäkipujensa kanssa. Kerrankin minulla on ihan hyvä olo.

Kukahan vaihtaisi talvirenkaat? Koslassa on edelleen suvikumit. Ei sillä, että talvirenkaita olisi vielä tarvittukaan, mutta iltapäivälehdet kirkuvat lumimyräkästä ensi viikolla. Eipä sillä, että suvikumit minua haittaisivat, kun kuljen töihin pääasiassa taksilla, mutta bonukset menee, jos ukko ajaa auton männyn ympärille liukkailla... :wirn:

Eilen tuntui taas, kuin suomalaiset olisivat kuolemassa nälkään viikonlopun aikana. Kauhea ryysis kaupassa ja kaikilla kärryt kukkurallaan. Osuin väärään aikaan hakemaan maitoa :doh: :D Kaupat ovat yhden päivän kiin ja kaikki menevät ihan sekaisin. No, ensi viikolla on sama rumba edessä, kun on isänpäivä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.2010 22:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pomeranssi kirjoitti:
Kukahan vaihtaisi talvirenkaat? Koslassa on edelleen suvikumit.

Vianor? :D

kuulumisia olin taas lukemassa ja näsäviisaana oli pakko kommentoida ;)

Tsemppiä sairastuvalle. Ei oo kivaa! Meistä oli vaan 1/3 kipeänä kaksi viikkoa ja sekin meinas käydä hermoille, koska kyseesä oli tuo meidän pikku-ukko...

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.11.2010 22:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pomeranssi kirjoitti:
Eilen tuntui taas, kuin suomalaiset olisivat kuolemassa nälkään viikonlopun aikana. Kauhea ryysis kaupassa ja kaikilla kärryt kukkurallaan. Osuin väärään aikaan hakemaan maitoa :doh: :D Kaupat ovat yhden päivän kiin ja kaikki menevät ihan sekaisin. No, ensi viikolla on sama rumba edessä, kun on isänpäivä.

Ou jea. Olen tätä ilmiötä ihmetellyt jo vuosia. Ja paljostako vetoa, että huomenna on kaupoissa taas ryysistä, kun ihmisiltä on ne ruoat loppu tai jotain.. :roll: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2010 17:27 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Maar-i, itse asiassa isäni vaihtoi :D

Aikamoinen ryysis oli sunnuntaina, kun piti hakea kahvipullaa, Molly :D

Kiitokset teille, kun olette vierailleet päikyssäni, Maar-i & Molly :)

Olen niiiiiiiiin onnellinen!

Eipä tässä muuta ollutkaan :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.11.2010 23:52 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Pomeranssi kirjoitti:
Olen niiiiiiiiin onnellinen!

Eipä tässä muuta ollutkaan :D

Kuule Pome, tossa kolmessa sanassahan on koko maailma <3 Joten ole ja nauti siitä täysin siemauksin!! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.11.2010 18:21 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Ama :hug:

Hengitys vinkuu sisään hengitettäessä ja hengittäminen sattuu kylkiin ja hartioihin :shock: Mitäs h*ttoa tämä nyt sitten on?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.11.2010 21:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

no lääkäriin ja sassiin!! :justiina:

K 6/2008
L 10/2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.12.2010 14:44 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Eipä ole ollut mitään mainittavaa. Olen ollut pari viikkoa aivan älyttömän kipeä. Kaksi viikkoa sitten alkoivat sellaiset kivut, että olin ihan varma kuolevani niihin. Viime yö oli ensimmäinen kahteen viikkoon, kun pystyin nukkumaan. Siihen asti pystyi nukkumaaan korkeintaan 30min kerralla, ennen kuin älytön tuska herätti. Oli niin paha kipu, että hengittäminenkin oli vaikeaa.

No, nyt löytyi sopiva kipulääkekombinaatio, joka vie kivut. Piti mennä yksityiselle, että sai kunnon tropit :x

Täytyisi kai pikkuhiljaa alkaa valmistelemaan joulua. Lähipäivinä tuskin kannattaa mennä jouluostoksillekaan, kun veronpalautukset sekottavat ihmisten päät. Kotona ei ole mitään jouluista. Täytyisi kai kaivaa jouluverhot kaapin pohjalta. Ehkä viikonloppuna viitsisi :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.12.2010 15:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Pitkästä aikaa täällä...

Joo siis kävin Hulluilla Päivillä, vissiin joka päivä :oops: . Mutta ihme ja kumma, ihan hyvin siellä pärjäsin rattaiden ja kahden muksun kanssa, eikä meinannu kuin kerran mennä hermot :D.

Ja voi kurjuus noita sun kipuja... Onneks sait kunnon lääkkeet !

Kaupoissa on varmasti nyt ruuhkaa, kun jengi lähtee tuhlailemaan veronpalautusrahojaan. Mä kävin pikaisesti tänään Jumbossa, kun hain miehelle vuosipäivälahjan... Oli päästävä äkkiä pois ! Eikö ne ihmiset oo päivisin töissä ?! :D Parkkihallikin oli täynnä autoja puolen päivän aikaan :shock: . Että jouluostoksille suuntaan kyllä vähän myöhemmin.

Rauhallista joulun odotusta !

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.12.2010 14:43 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kävin kurkkimassa kuulumisia! :bye:

(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.12.2010 10:42 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Sonja & Mir Mir :bye: :hug:

Mä olen vissiin kasvanut irti amoista, kun tuntuu, ettei minulla ole enää mitään sanottavaa edes omaan päikkyyni :roll:

No... Elämä jatkaa samaa tasapaksua kulkuaan. Sunnuntaina kävimme miehen kanssa tekemässä jouluostokset. Mutkatonta toimintaa. Kaikenlainen turhanpäiväinen ihastelu sai jäädä. Turha edes pohtia, pitäisikö ostaa jotakin ylimääräistä :D Miehen kanssa on aika rasittavaa käydä kaupoilla.

Meidän uusi auto on kuulemma tullut. Se tosin rekisteröidään vasta tammikuun puolella. Ei ole mitään järkeä tehdä sitä nyt. Autokauppiaskin sitä ehdotti, jos meillä ei ole mitään kiirettä saada kulkupeliä alle. Enää puuttuu se, että saisin taas luvan ajaa autoa, ettei meillä ole turhan takia kahta kotteroa pihassa.

Joulutunnelma on totaalisen kadoksissa. Kotona on kyllä laitettu joulua, mutta... Onhan tässä vielä viikko aikaa, mutta pahaa pelkään...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.01.2011 22:03 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kyl mää vaa nii kovasti haluan, että kirjoitat "ei mitään sanottavaa" kaudesta huolimatta :wink: Itse pidin sapattivapaan Amoista. Syy: ylikuormittunut elämä. Lopputulos: Ihan sama kiire mulla oli, vaikka amoihin ei "tarvinnut" kirjoittaa :D On tämä jollain ihmeen tavalla terapeuttista... Vaikka vain itsekseen kirjoittaminen :wink:

Mutta kuten jo kirjoituksessa viittasin, täällä ollaan ja innolla luetaan :hug:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.01.2011 12:09 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Pia :hug:

No joo... Eipä paljoa päivitettävää. Uusi auto kotiutui alkukuusta, arki rullaa omalla painollaan.

Hääpäivä meni pääasiassa nukkuessa. Kummallakin oli niin raskas syksy, että koko lyhyt loma meni vain möllöttäessä. Energia ei riittänyt kummallakaan mihinkään spesiaaliin, mutta eihän sitä aina tarvitse olla menossa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.02.2011 19:17 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Jaahas.

Eipä ole taaskaan mitään yllätyksellistä kommentoitavaa. Viikonloppu on mennyt pääasiassa nukkuessa. Väsymystä edesauttaa alhainen hemppa, jonka parantamista varten sain rautakuuri. Se taas on johtanut hirveisiin vatsakipuihin...

Että ei sen ihmeellisempää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 418 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 18:05