* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 18:05

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 418 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.07.2010 10:53 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

:bye:

Kylläpä täällä on käynyt paljon väkeä. Vastailen myöhemmin...

Me menemme tänään häihin. Adults only. Kyllä oli vaikeaa löytää lapsille kaitsijaa täksi illaksi :doh: Teki mieli jättää menemättä... Etenkin, kun en niin kauheasti välitä pariskunnastakaan. Teeskentelevät olevansa parempia, kuin ovat. Pitävät velkarahalla kulisseja. No... sulhanen on miehen kaveri. Kai sitä on pakko raahautua sinnekin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.08.2010 22:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pome! :hug:

Ei mulla muuta kuin ajattelin kertoa, että minäkin käyn kyllä lukemassa kuulumisiasi ja paljon puuttuisi, jos et täällä hengailisi. Pidän sinua topakkana ja säpäkkänä sissinä! (Ja nämä ovat positiivisia adjektiiveja :) )Pidin jo ennen kuin kirjoitit tuosta, mitä kaikkea raskasta siellä taustalla on, mutta nyt varmasti vieläkin enemmän. Liian harvoin tulee jätettyä puumerkkiä, en tiedä miksi. Mutta nyt tuntui siltä, että jotain on sanottava, että tiedät, että täälläkin ollaan ja seurataan ja kaikkea hyvää toivotaan! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2010 18:45 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Ansuli :hug: Minullakin on seurattu sydäntä, sydäntoksisen lääkkeen takia...

haisbe :hug: Kiitos.

sukis :hug: Kiitos myös sanoistasi :)

Elelith :hug: Tämä taitaa olla ainoa aihe, josta en pysty puhumaan kovin avoimesti.

Saikki :hug: Kiitos :)

jemppu :hug:

Silla :hug:

tytti :hug: Kiitos :)

Pari päivää on ollut sellaiset tuskat, ettei ole tosikaan :doh: Kipulääke vie pahimman terän pois, mutta ikävä jomotus jää siitä huolimatta. Tänäänkin tuskailin koko päivän, hakisinko saikkua, mutta eipä ne työt mihinkään katoa. Kasaantuu vain.

Olipa aikamoinen ukkosmyrsky sunnuntaina :faint: Ainakin meillä maisema muuttui aivan oranssiksi ennen ukkosta. Ja yhtäkkinen pimeys, joka iski... Meillä säästyttiin suuremmilta vahingoilta, vaikka kovimman tuulen aikaan tuntuikin, että talon takana olevasta metsiköstä kaatuu, hetkenä minä hyvänsä, mänty talon päälle. Sen verran paljon puut taipuivat. Komea valoshow, todellakin. Samanlaisia lisää, mutta ilman kauheita tuhoja, kiitos :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2010 19:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ei pitäs sanoo tätä ku tuntuu et aina ku sanon että TOIVON jotain niin juuri päinvastainen tapahtuu...
mutta toivottavasti säästyt tältä! Muutenki sulla ihan tarpeeks.

:hug:

K 6/2008
L 10/2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.08.2010 12:04 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Ansuli :hug:

Kävimme eilen tuttavapariskunnan kanssa vähän viihteellä Helsingissä ja sen reissun seurauksena oli kahdet ylinopeussakot :doh: :D :oops: Tähän kohtaan sopisi maan alle vajoava hymiö.

Eli, anteeksi vaan kaikille, jotka jouduitte liikenteeseen yhtä aikaa pillurinkiä Helsingin keskustassa ajelleen Audin kanssa.

Nooh... Puolustukseksi, sitä ajoi tämän toisen osapuolen 18 vuotias jälkikasvu. Juippi oli saanut alkuillasta ylinopeussakot. Ja siitäkään huolimatta, ei malttanut olla kokeilematta, kuinka Audi lähtee... Vähän arvelutti jo jättää autoa juipin käsiin, kun ensimmäisestä risteyksestäkin piti lähteä renkaat viheltäen liikkeelle. En edes tiennyt, että nelivetoisella autolla sekin onnistuu :D No joo... Tyhmyydestä sakotetaan, mutta jumaliste, jos täytyy välttämättä yrittää tappaa itsensä, niin onko siinä pakko vaarantaa muiden kanssaliikkujien henki? :x Ajakoon omalla ritsallansa männyn ympäri. Siinä ei ainakaan jäisi kitumaan. No, melkein 300km oli juippi illan aikana körötellyt ja takaisin päin mennessä autossa oli paksu pilvi halpaa hajuvettä. Oli vissiin teinibimbojakin samalla kuskattu :doh: Mikäs siinä... Saatiinpa ainakin kuski, ettei tarvinnut taksia jonotella :wirn: Mutta hei, lupasi uudelleenkin ryhtyä kuskiksi :roll:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2010 19:04 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Kyllä on peltipoliisit nopeita. Tänään tipahti postilaatikosta postia poliisilta - sitähän tässä jo tiesi odotellakin :doh: 75kmh 40 alueella :x Saa juippi kiltisti tunnustaa rikkeensä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.08.2010 20:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ettekös tekin olleet tulossa huomenna katsomaan U2:sta :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.08.2010 14:36 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Nora_, siellähän me olimme :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.08.2010 16:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oli kyllä mahtava show :worship:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.08.2010 21:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: En ole ikuisuuksiin kirjoittanut tänne mitään! En omaan päikkyyn, enkä muidenkaan.
Enpä ole juuri tainnut edes käydä lueskelemassa muidenkaan kuulumisia... Facebook, facebook... ;)
Olen aavistellut, että jotain tuon suuntaista on kipuilujesi takana.
FB:stä olen lueskellut toisenkin sitkeän amoriinin kamppailusta ja hattua nostan kyllä teille molemille! :hat: :hug:

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.08.2010 19:13 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Oli kyllä todella mahtava konsertti, Nora_ :)

Maar-i, mä olen niin vanhanaikainen, ettei minua saa Facebookiin :D :no:

Meillä on töissä henkilö, joka uhkaa joka kerta irtisanoutua, kun asiat eivät mene hänen mielensä mukaan. Tänään tuli mitta täyteen. Kyllä meni hlö hiljaiseksi, kun pyysin toimittamaan irtisanoutumisilmoituksen klo 16 mennessä. :wirn: Enhän minä voi pakottaa ketään työskentelemään sellaisessa paikassa, joka ahdistaa niin kovasti, että joka mutkassa haluaa irtisanoutua.

No joo... Huomenna on tuomiopäivä. Nimittäin sen suhteen, saanko luvan taas ajaa autolla. En usko saavani, joten pettymyskään ei tule olemaan valtava. Älyttömän vaikeaksi elämä vain on muuttunut, kun ei ole päässyt itse ajamaan. Autosta on tullut niin itsestäänselvyys, että ilman sitä on pulassa. No, on ainakin päässyt tutustumaan mitä erikoisempiin taksikuskeihin :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.08.2010 19:44 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kävin lukaisemassa kuulumiset!

Täällä toinen vanhanaikainen,
jota ei "naamakirjaan" saa. :wirn:

Ja :yep: ,että saisit huomenna luvan ajaa taas autoa.

Aurinkoista alkanutta viikkoa! :hug:

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.08.2010 20:48 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Sä oot Pome yks niistä ihmisistä, joita kaipaan FB:ssa. En edes tiedä oltaisko me siellä kavereita, mutta sut ois kiva tuntea paremmin. Joten jos joskus syöt sanasi sen suhteen, vinkkiä tänne päin ;) Ai mutta tosta tulikin mieleeni kun nettikauppoja selailin tänään. Yhdessä oli myynnissä kyltti jossa luki: "Talk only sweet words, because some day you may eat them" :D

Oikein tehty sille duunarille! Jos kerran jatkuvasti uhkailee, ni siitä vaan. Ei juuri lapsellisempia uhkauksia työelämässä voi edes tehdä... :roll:

Mä toivon sydämestäni, että saat autoiluluvan takaisin, mutta jos se edelleen evätään, se on varmasti vain sun parhaaksesi, niin ja sun perheesi :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.08.2010 10:23 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

No, niinhän siinä kävi, ettei lupaa herunut vielä. Enkä minä sitä oikeastaan edes odottanutkaan.

Hyvä, että on olemassa toinenkin ihminen, jota ei facebookiin saa, Mir Mir :D

Ama, luulen ettei sitä päivää elinaikanani tule, mutta never say never.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.09.2010 17:36 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Tuskien vuorokausi takana. Emppu potkaisi leukaan sellaisella voimalla, että minulta lohkesi hammas, iskiessäni hampaat yhteen. :doh: Onneksi ei jäänyt kieli väliin (jos jotain positiivista täytyy sanoa) :D Hammaslääkäriin pääsee vasta perjantaina. Sain sentään antibioottikuurin :roll: :wirn: Komean mustelman potku aiheutti. Mies sanoikin, ettei kehtaa enää kulkea kanssani julkisesti, kun olen jatkuvasti mustelmilla. Luulevat pian, että hän muiluttaa minua kotona :lmao2:

Meillä on aivan älyttön omenasato. Isoja ja maukkaita omenoita, eikä muumiotautikaan vaivaa :worship: No joo... Lapset alkavat olemaan jo aika kyllästyneitä. Joka päivä omenaa eri muodoissa. Töihinkään ei viitsi omenoita enää viedä, kun en ole ainoa, jolla on ollut hyvä sato :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.09.2010 17:57 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Melkoisen potkun olet kyllä saanut leukaasi! :shock:

Jaksamista hyvän omppusadon kanssa. :D
Voin kuvitella,
että pian alkaa omput pursuamaan jo korvistakin ulos.

Siskon luumuvyöryä odotellessa,siitä saan osani miekin. :roll: :D

(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.09.2010 19:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa. Omenoita! Lapin lapsena niitä ei ollutkaan koskaan kuin kaupassa :D
Jestas tuota hammasjuttua. Eikö se riittäis, että ne muutenkin rupeaa mureneen ikää myöden (toivottavasti ei sulla).
Hyviä vointeja Pome :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.09.2010 14:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia tutkailemassa. :)

Olen kanssa tehnyt sen huomion, että omppusato on tänä vuonna melkoinen. Kun tulee tallille hevosille syötettäväksikin niin kauniita ja virheettömiä omppuja. :) Pian hukkuu taas hevosetkin jo omppuihin...

Ihmeen pitkään kestää, että pääset hammaslekurille. :doh: Toivottavasti ei ala hammas särkemään siihen mennessä. Jaksamista!

-Atlas

Jos menet naimisiin, kadut.
Jos et mene, kadut jälleen.
-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2010 16:19 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Tervehdys vierailijat, Mir Mir, pk65 & Atlas :bye:

Eipä ollut iloa hammaslääkärissä käynnistä. Olisi pitänyt varata pitempi aika, että legotohtori olisi ehtinyt tekemään jotain. Mistäs minä sen olisin voinut tietää :doh: Luulisi, että ajanvarauksen ihminen on se, jonka pitäisi huolehtia, että varaa tarpeeksi pitkän ajan.

+ Mies on "syyslomalla" kavereidensa kanssa Kreikassa. Ainoa viestikin, joka sieltä suunnalta on tullut meni suurin piirtein näin: "ollaan jo aika humalassa. Mikä on lasku kreikaksi, että päästään ulos täältä" :doh: :roll: :justiina: Nooh... Pojat on poikia... Kasvaisivat vain miehiksi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2010 21:03 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Pomeranssi kirjoitti:
Eipä ollut iloa hammaslääkärissä käynnistä. Olisi pitänyt varata pitempi aika, että legotohtori olisi ehtinyt tekemään jotain. Mistäs minä sen olisin voinut tietää :doh: Luulisi, että ajanvarauksen ihminen on se, jonka pitäisi huolehtia, että varaa tarpeeksi pitkän ajan.

Juu-u, ajanvaraajan pitäisi ymmärtää kysellä tarpeeksi tarkkaan mitä on tapahtunut ja miten laajalti ja varata sen mukaan sitten aikaa :nod:
Toki puhelimitse ei aina pysty täysin tietämään, miten laajasta hommasta milloinkin on kyse, ja tyhjää aikaa ei tietenkään haluttaisi jättää koska se taas voi olla joltakin toiselta asiakkaalta (joka voi olla esim. todella kipeä) pois.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.09.2010 16:39 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Aulis kirjoitti:
tyhjää aikaa ei tietenkään haluttaisi jättää koska se taas voi olla joltakin toiselta asiakkaalta (joka voi olla esim. todella kipeä) pois.

Ja mun leukani on helkkarin kipeä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.2010 10:01 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Lauantaita Pomelaan :bye: Mitä kuuluu :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.2010 13:38 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Amanda0880 kirjoitti:

Lauantaita Pomelaan :bye: Mitä kuuluu :hug:

Mitäs tässä. Sitä samaa. Junnun tarhassa on enteroepidemia. Emppu on alkanut jo toipumaan siitä, joten tässä odotellaan sitä, kuka seuraavaksi sen saa :doh: Niin juu, samaisessa päiväkodissa on nyt myös kihomatoja ja täitä :roll:

Pläräsin eilen Hullujen päivien kuvastoa. Eipä siellä mitään ostettavaa näytä olevan. Ei jaksa enää raahautua apinan raivolla muka edullisia tuotteita kahmivien ihmisten sekaan. Mies tosin uhkasi käydä tilaamassa sieltä minulle minikokoisen sitikan :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.10.2010 20:29 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kävin lukaisemassa kuulumiset
ja toivottelen mukavaa viikonlopun jatkoa!

(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.10.2010 12:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Itsekin selailin tuota Hullujen Päivien kuvastoa, ja meidän huusholliin siellä olisi vaikka ja mitä, mutta... hitto kun joka päivälle on eri tarjoukset - kuka jaksaa juosta siellä joka hiton päivä saadakseen haluamansa ! Ja mä kyllä vihaan sitä jengimäärää, ja sitä taktiikkaa, miten siellä liikutaan - ei mun juttu, vaikka kait sinne "on pakko" raahautua yhtenä päivänä :).

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 418 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 18:05