* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 10:52

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 405 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pikkuhuppa
ViestiLähetetty: 10.08.2009 18:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hieman esittelyä meistä...
Rouva on vm-86, kotoisin etelä-pohjanmaalta pienenpienestä maalaiskunnasta.
Isäntä on vm-85 kotoisin samoilta suunnilta hieman isommasta maalaiskunnasta.
Kuva

Tällä hetkellä:
A on hoitovapaata viettävä elintarvikeinsinööri, joka syöksyy töihin heti kun kutsu kävisi! O väkertää opinnäytteensä parissa aikoen valmistua toiseksi samanmoiseksi kevään mittaan.
Milla on mitä ihanin pikkunainen, joka vilistää nelivedolla pitkin lattioita yleensä pahanteko mielessä. Oikea äidin ja isän pieni rakkauspakkaus <3

HISTORIASSA:
1.10. 2004 A&O Kohtaavat

Olimme kumpikin seurueissamme viettämässä iltaa eräässä Seinäjokisessa yökerhossa, kun tiemme yllättäen kohtasivat.

2.10.2004 elokuvissa
Seuraavana iltana sovimme lähtevämme elokuviin ja molemmilla oli omat epäilyksensä ja odotuksensa; odotukset vahvistuivat, epäilykset haihtuivat
Lopun syksyä matkusteltiin tampere-seinäjoki väliä. Toisinaan A hyppäsi junaan koulun jälkeen ja matkusti tampereelle vain hypätäkseen taas aamulla junaan ehtiäkseen takaisin kouluun.

9.1. 2005 Armeija
Viikonloppu elämä jatkuu ja jatkuu...

14.8. 2005 Yhteinen asunto

A aloitti opinnot Seinäjoen ammattikorkeassa ja hankittiin yhteinen vuokrakämppä. 14.8 oli päivä jolloin tavarat kannettiin sisään.

29.10. 2005 Kihlat!
Tämä merkittiin kihlapäiväksi sormuksiin jotka kyseisenä päivänä hankittiin. Tosiasiassa kyseessä oli jo pitempään kypsytelty päätös joka vahvistui edellisenä iltana, kun O ehdotti sormuskaupoille lähtemistä. Sovitaan, että häitä juhlitaan muutaman vuoden sisällä.

14.1. 2006 Kosinta?
O vapautui armeijan kahleista edellisenä viikonloppuna ja juhlimme vihdoin suvun kanssa kihlajaisia, illan päätteeksi O ehdottaa naimisiin menoa kesällä 2007.

7.7. 2007
A selailee kalenteriaan ja huomaa yllättäen 7.7. 2007 olevan lauantai. Kyseinen päivä sovitaan hääpäiväksi täysin tiedottomana siitä miten suosittu tuo päivä tulee morsiusparien keskuudessa olemaan.

Ja nyt sitä sitten vietellään rouvaelämää!

7.8.2008
Raskaustestissä vihdoin kaksi viivaa! Hipsukan oletettu saapumis ajankohta on 18.4
Tällä hetkellä vietetään siis navanympärystää venyttäviä aikoja!

16.4.2009 Perheeseemme syntyi pieni tyttövauva, painoa 3860g, pituutta 50 cm ja pipo kokoa 37 cm. Aivan täydellinen pakkaus <3 Synnytyksestä voi lukea kertomusta täällä
6.6.2009 Tytöstä tulee Milla :)

18.12.2009 A:sta tulee ihan oikea insinööri! Jeee!

Unelmia: oma asunto, valmistuminen ja työpaikat, ja se oma pieni tai vähän suurempi perhe pienine perheenjäsenineen :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuva

Kuva

Kuva

Millan evästelyt

4kk -->
Peruna
Porkkana
Mango
Aprikoosi
Persikka
Ananas
Banaani
Omena
viinirypäle

(maissi- ja perunaporkkanavelli)
(Kukkakaali ja mustikka ei vielä sopinut)

5kk --->
Päärynäpuuro (päärynä, maissi, riisi)

Oiskohan tossa meidän tämän hetkinen ruokalista :o Toki jotain yksittäisiä makukokemuksia on saatu vähän siitä sun tästä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Karvaiset lapset

Perheeseemme kuuluu mitä ihastuttavin kissaherra Kassius. Lähes kolmivuotias leikattu poikakolli joka jaksaa ihastuttaa ja vihastuttaa päivästä toiseen.
Kuva

Vielä muutaman päivän ajan perhettämme ilahduttaa lapsikissa Luukas. Luukaksen kaksivuotinen elämän taival on ollut karu ja kivinen ja pieni kisuseni lähtee ikuiseen hiirijahtiin 13.8 :(
R.I.P. Kissa-Luukas
:i: 29.6.2007-13.8.2009 :i:
Kuva

Tällä hetkellä eläimellinen kiintiömme on tässä lisänä on lukematon määrä leikkihiiriä, joita mystisesti putkahtelee sohvien alta, kengistä, repuista, peittojen alta ja sukkakoreista tai muista mitä kummallisemmista paikoista.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2009 18:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Facebookista lainattua...

Kesä 2009 lähenee loppuaan, joten kerätäänpä tähän parhaat palat siitä

IHMISET

1. Kenen kanssa vietit aikaa eniten? - Millan
2. Keiden kanssa parhaat kesämuistot? - Millan, Ollin ja Millan täti-ihmisten
3. Tapasitko uusia? - Oikeastaan en. Uusia naamatuttuja on muutama tullut
4. Riitelitkö usein? - Vähemmän kuin viime kesänä :D
5. Ihastuitko/rakastuitko? -Rakastun monta kertaa päivässä vilkaistessani, tuohon pieneen ihanaan tyttöseen.
6. Petyitkö ihmisiin? - Muutaman sukulaisen käytös vähän kummastuttaa :?
7. Olisitko halunnut viettää enemmän aikaa kenenkään kanssa? - Olisin Aakoon, Annen ja Astan, mutta kun aikataulut vaan ei aina osu yksiin :no:
8. Vietitkö liikaa aikaa jonkun kanssa? - No välistä kyllä tuntuu, että vähän enemmän olisi voinut viettää aikaa yksikseenkin ;)

ITSE
1. Mitkä asiat kesässä olivat tärkeitä? -Ihanat säät, mansikat, jätski
2. Oletko muuttunut jotenkin, miten? - Aikuistunut ja tasapainottunut
3. Haluaisitko muuttaa jotain? - En kyllä tahtoisi
4. Oletko oppinut uutta? - Ainakin/toivottavasti äitiydestä ja lapsenhoidosta :D
5. Kadutko jotain? - En
6. Olisitko jättänyt jotain tekemättä? - Meneeköhän tämä nyt vähän toistoksi? En!
7. Olisitko tahtonut tehdä jotain mitä et tehnyt? - Olisi ollut ihanaa vuokrata mökki jostain ja lähteä viettämään kesää ihan kolmestaan. Ehkä vielä joskus, kun molemmilla on kesälomaa :)
8. Tahtoisitko elää jonkun päivän uudestaan? - Voisinpa kyllä elääkin
9. Olisitko tahtonut jättää jonkun päivän elämättä? - Olihan niitä huonojakin päiviä, mutta ehkä silti haluaisin nekin pitää.

MUISTOJA
1. Matkustelitko? - En, lyhyttä ylöjärven reissua lukuunottamatta
2. Ulkomailla vai kotimaassa? -
3. Kävitkö festareilla? - En
4. Jos et, mihin olisit tahtonut? - En oikeastaan ole mikään festari-ihminen, mutta muutaman keikan olisin voinutkin käydä kuuntelemassa
5. Bileissä? - Mitäs ne on???
6. Mökillä? - Anopin mökillä on pariin kertaan piipahdettu.
7. Rannalla? - En olisi uskonut, mutta sinnekin ehdin, tosin aika vähän karkesi auringosta nauttia :D
8. Parhaat muistot? - Millan ensimmäinen nauru :D <3
9. Parhaat päivämäärät? - 6.6, kun Milla sain nimen ja hänet kastettiin, 11.7 vietettiin vähän myöhässä toista hääpäiväämme.
10. Paskimmat päivät? - Tahtooko joku muistaa nekin???

MATERIALISTI
1. Shoppailitko usein? - Melkoisesti :oops:
2. Parhaat ostokset? - Mamaliciouksen imetyspaita, Milla-paita Millalle :)
3. Turhimmat ostokset? - Rahatilanteen vuoksi kaikki ostokset on olleet tarkkaan harkittuja
4. Paras ruoka/juoma/jäätelö? - Kesän parhaat oli... Sakun grillaamat possun sisäfilepihvit, kera anopin yrttivoin ja mausteperunoiden nams :food: Bonaquan uutuusmaku karpalo-greippi ja jäätelöistä kesän paras oli sentimento-Nocciola.

LOPUKSI
1. Oletko tyytyväinen tähän kesään? - Olen :)
2. Oliko paras kesä? - omassa kategoriassaan
3. Jos ei, miksi? - Jokainen kesä on vähän erilainen, tämä oli paljonkin, kiitos Millan. Ehkä tulevaisuuden kesissä on enemmän nauttimista, jos joskus pääsisi lomailemaan koko perheen voimin. Siinähän sitä on tavoitetta tulevaisuudelle

Kaiken kaikkiaan kesä 2009 on ollut aivan ihana, eikä onneksi vielä aivan loppukaan, paljon kerkeää tapahtua tulevien viikkojen aikana, toivottavasti ne vain parantavat kesää entisestään <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2009 18:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Projekteja

Tämän hetken the projekti on operaatio painonpudotus :faint: raskausajan kilot karisivat hyvin jo synnytyksessä, itse asiassa painosta jäätiin jopa hienot 3 kg tappiolle :clap:
Mutta kun sitä ylimääräistä painoa tuli kerättyä jo ennen raskautta oikeastaan viimeiset kolme vuotta ennen raskautta meni ylimääräistä taakkaa haaliessa :oops:

Nyt siis tavoitteet...

16.4.2009-16.4.2010 -10kg

KuvaKuvaKuvaKuvaO OOOOO

31.7.2009-31.10.2009 -5 kg

KuvaKuvaOOO

Operaatio valokuvat albumiin

Tykkään oikein kovasti laitella valokuvia albumeihin :clap: Niitä on ihana sommitella kivasti ja lisäillä kaikkea kivaa ekstraa ja sitten myöhemmin katsella hyvillä mielin...

MUTTA, kun niitä kuvia odottaa tuolla kansioon laitettavana taas yli 300 kappaletta... Mä arvioisin, että kuvia tulee teetettyä 1/päivä tahtia, kun en millään malta olla teettämättä kaikkia ihania kuvia. Ja paljon jää sitten tietokoneen kovalevylle tai päätyy bittiavaruuteen.
Ja kun niitä kuvia tulisi edes teetettyä säännöllisesti, mutta yleensä vien sellaisen puolenvuoden tai jopa yli kuvat kerralla ja siinähän se on sitten urakka valmis :doh: seuraava puoli vuotta vierähtää, kun niitä laittaa albumeihinsa.
Nyt kuitenkin pitäisi ihan ensimmäisinä saada vauhtiin Millan albumi ja Luukas kissan albumi.
Hääkuvatkin olisi kiva saada kansiin :oops:

Lisäksi käynnistymässä on varmastikin yksi polttariprojekti, mutta siitä ei sen enempää jos vaikka itse morsian jostain syystä eksyy tänne :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2009 18:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Okei, eiköhän tuo tila riitä päikyn aloittamiseksi :)
Alkavan syksyn kunniaksi ja mieltä virkistääkseni ajattelin väsätä uuden päikyn, mutta koska tämä kirjoittelu nykyisellään on vähän niin ja näin :? niin katotaan saanko tämän tänään valmiiksi. Voi olla, että tulen taas valvoneeksi aamutunneille tätä kirjoitellessani :oops: :doh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2009 18:40 
Kerkiänkö ekana? :) Uudet päikyt on aina kivoja, pääsee paremmin kärryille itse kunkin kuulumisista, kun uutta päikkyä on jotenkin helpompi seurata. :o

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2009 19:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heipä hei!! :hug:
Hih vai että uutta päikkyä täällä ollaan avaamassa. :)
Aivan ihana muuten tuo kuva Millasta ja hepasta! <3 <3 On se vaan niin hurmaava tyttönen.
Eipä mulla muuta tällä kertaa. :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.08.2009 21:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

anna_maria: Ihan ensimmäisenä ehdit :)

eiski:Milla kovasti tykkää tuosta hupastaan muutenkin on alkanut "leikkiä" pehmoelukoillaan.

Katsotaan jos huomenna saisin tuon avauksen ihan kunnolla valmiiksi, tänään ei taida onnistua, kun Millalla on vähän huono ilta :?

Neiti on ollut koko päivän vähän väsähtänyt ja uninen ja itkeskellyt 4:stä asti.
Nukahtaa kyllä, mutta purskahtaa tämän tästä itkuun. Nyt on jo niin väsynyt, että ei edes kunnolla itse herää itkuunsa.
Kuumeiseltakaan ei tunnu, en tosin ole mitannutkaan. Vatsavaivoista voisi ehkä ollakin kyse, kun taas on useampi päivä vierähtänyt edellisestä kakkaamisesta :doh: Himpskatti kun pitää mennä niin pitkissä väleissä :x
Toivottavasti nyt kuitenkin jo vihdoin saisi nukuttua kunnolla, josko se masukin alkaisi huomenna toimia paremmin.

Itseä tällä hetkellä vähän ketututtaa, kun viimeviikon hyvät siivoukset ei ota pysyäkseen, vaikka kuinka koittaa olla :justiina: niin O ei nyt justiinsa tunnu tajuavan miksi se on niin tärkeetä laittaa tavarat paikoilleen. Ja ennenkaikkea... Olis ihan kiva jos se joskus voisi kehaista, miten siistiä meillä onkaan, kun toinen on viettänyt pari päivää järestäen ja laittaen, mutta tuntuu ettei mokoma edes huomaa :doh:

Juuh... Mutta jospa minäkin tästä sänkyyn pujahtaisin. Huomenna pitäisi hakea juhlamekko pesulasta :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2009 20:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa uudenuutukaiseen päikkyyni, joka on nyt viimeistelty vastaanottamaan vieraita :bow:

Avajaisten kunniaksi tarjolla on kahvia ja kakkua
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2009 20:19 
Voi että, mulla on kans ollut jo kauan valokuvaprojekti suunnitelmissa, mutta suunnittelun asteelle se on jäänytkin... :oops: Kahden vuoden kuvat pitäis teetttää ja laittaa kansioon. :oops: :doh: Varsinkin Eeron kuvat olis hyvä saada paperillekin pian, kun pelkään, että ne katoaa johonkin, vaikka ne on kyllä sekä koneella että cd:llä.

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2009 21:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Tulinpa kakku-kahvit nauttimaan ja samalla ilmottaudun päikkysi seuraajaksi.
Tuun sitten aina lukemaan kun valo palaa, että saattaa kävijäluvut nousta hurjasti jo mun ramppaamisella.
Teidän Milla on kyllä niin söpö tyttö että. <3
Mä oon saanu nyt Antosta kuvia teetettyä ja kansioon, hääkuvat 3vuoden takaa on edelleen teettämättä. :oops: Miten niin saamaton :o

Mutta ihanaa viikon jatkoa teille kaikille. :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.08.2009 22:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos kaffesta ja kakusta! :girl: Tosin, olisko teetä saatavilla? :D Mä en juo kahvia..

Kiva uusi päikky ja ihana aloitus! Milla on kyllä niin suloisennäköinen tytteli! :)

Mulla on myös hääkuvat laittamatta albumiin, samoin pojan kuvista pitäisi saada jotain aikaiseksi. Minäkin pelkään, että katoavat jonnekin bittiavaruuteen tuolta koneelta.. Tänään kävin just ostamassa USB-piuhan, että saisi kännykästäkin kaikki pojan kuvat talteen ja samalla tulin juuri puhuneeksi miehelle, kuinka pitäisi tehdä kuva-albumi pojasta.

Sitten, KIITOS muuten lakanavinkistä Saikin päikyssä! :girl: Kun en ole käsityöihmisiä, niin eipä tuollainen olisi tullut mieleen ollenkaan.
Ja Millan masuvaivoista anna_marian päikystä lukeneena tuli mieleeni, että oletko kokeillut apteekista saatavaa mallasuutetta kakan viipymiseen? Meillä se ainakin auttoi, kun sekoitin sitä korvikkeen joukkoon, kun pojalla kanssa tuppasi tuo kakka viipyilemään ennen kiinteiden aloitusta.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2009 21:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Anna_maria: Mun pahin painajaiseni on tulipalo, jossa mä menettäisin valokuvani, se olis vähän kun menneisyys pyyhkäistäis pois :sweat: Toivottavasti ei osu kohdalle koskaan! Jos O, Milla ja Kassius olis turvassa ja meillä syttyis tulipalo, niin mä varmaan oikeesti ryhtyisin pelastamaan albumeja turvaan :doh: Mä oon jo tehnyt pelastus suunnitelman niille :D

Ihan ensimmäisenä kupillinen teetä Mollylle, pahoitteluni, että jouduit vähän odottelemaan :wink:
Kuva

Piiseli: Varo vaan, että en ala periä pääsymaksua :wink: Ei vaines, kiva saada vaihteeksi kommenttejakin, eikä vain tuijotella luettu kohdan mystistä kasvamista :D

Molly: Tuota mallasuutetta täytyykin kokeilla! Kiitos vinkistä, en ollut kyllä yhtään tullut muistaneeksi moista, vaikka olinkin joskus kuullut siitä puhuttavan.

Huomenna on edessä raskas päivä, kun aikaisin aamulla lähden viemään Luukas-kissaa viimeiselle matkalleen :( Jotenkin olen onnistunut lykätä asian pois mielestä tähän asti ja välttänyt aiheesta puhumista, mutta tänä iltana on nyt sitten ollut suru puserossa :(
Se on niin pieni ja ihana <3 Kuitenkin katson, että omistajan velvollisuuteni on helpottaa Luukaksen oloa, joka tosin on tällä hetkellä niin hyvä, että melkein tekisi mieli perua koko aika.
Kuitenkin suu on koko ajan tulehtunut ja menossa huonompaan suuntaan :?
Onneksi isäni lupasi hoitaa Millaa sen ajan, niin ei tarvitse yrittää vauvan kanssa tehdä tuota taatusti itkuista matkaa.

Kassius-kissa jää sitten hoitoon mummolaan viikonlopuksi ja me suunnataan huomenna illalla auton nokka kohti ylöjärveä, miehen veljen luokse. Yritin lykätä reissuun lähtöä perjantai aamuun, kun vähän vaivaa mennä toisten vaivoiksi noin moneksi yöksi ja toisaalta, kun itselläkin on varmasti vähän alakuloinen fiilis illalla :nyyh:
Tarkoitus olisi, että viivytään sunnuntaihin, mutta jos Kassius kovin tuntuu kaipailevan niin palaillaan jo lauantaina. En luitenkaan usko Kassiuksen olevan kuin vähän kummissaan.

Tuleva reissu tuleekin olemaan Millan tähän asti pisin, jos ei mummolassa kyläilyjä lasketa. Nauratti, kun tuossa meinasin kolmeksi yöksi varata kokonaista vaippapakettia joukkoon. Tajusin sitten, että jos ei vajaa riitä, niin kai niitä vaippoja ylöjärvelläkin myydään :D

Mutta nyt mä yritän mennä nukkumaan, edessä tulee olemaan todella pitkä päivä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.08.2009 22:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pikkuhevonen kirjoitti:
Jos O, Milla ja Kassius olis turvassa ja meillä syttyis tulipalo, niin mä varmaan oikeesti ryhtyisin pelastamaan albumeja turvaan :doh: Mä oon jo tehnyt pelastus suunnitelman niille :D

Ai ihana! :D Pelastussuunnitelma albumeille. Mutta niin se on munkin painajainen tuon bittiavaruuden lisäksi. :sweat: Vaikka ne muistot on sydämissä ja mielessä, niin kyllä valokuvien menetys olisi jotain aivan kamalaa. :?

pikkuhevonen kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä kupillinen teetä Mollylle, pahoitteluni, että jouduit vähän odottelemaan :wink:

Juu, kiitosta vain. :girl: Söin jo kakun (palasen), mutta kyllä pelkkä teekin maistuu. :lmao2: :wink: Ja mä olen tottunut odottamaan teetäni..:D :wink:

Jaksuja huomiseen päivään! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 00:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Avajaiskakkukahvilla, onneksi sulla oli kuivakakkua, oli parempaa tänään kuin mitä olisi ollut tuoreena :wink: :D

Ja kissaihmisenä :hug: ja voimia :( .

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 08:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

*napsasee pelkän kakkupalasen kun ei niin välitä kahvista*

Moooi, tulin korkkaamaan uuden päikyn :bye: Ihania juttuja sulla täällä. Mulla on kans valokuvaprojekteja aloittamatta.. Ihan hirmuisesti pitäs teetättää, ja hirmuisesti saada albumiin. Miittejä varten tein häistä aikoinaan semmoisen pikkukansion, mutta isompi odottaa vielä tekijäänsä.. Ja kuvat.. niitä pitäs sinen isompaan saada kans uusia. Huoh.

Mä näin muuten kans ne lakanatarjoukset, oisko ollu Cittarin vai Anttilan mainoksessa? :o Kyllähän yksivärisetkin menee, mut mä oon niin kuviofani :oops: Mut ainahan sitä tosiaan voisi yhdistellä sitten kahta väriä, se on hyvä vinkki kyllä :nod:

Voimia tälle päivälle, ihan hirmuisen kurjaa :hug: :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 09:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea uudelle päiväkirjalle :flower:
Kiitos kakusta ja kahvista!
Aamuisin tarvitaan varsinkin tuota jälkimmäistä ;)

Ihania kuvia Millasta. Varsinkin tuo alempi on superihana!

Joskus oon miettinyt itsekin, et pitäiskö lukita tuo vanha päikky ja aloittaa uusi,
mutta toistaiseksi olen ollut liian laiska :D

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 09:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 09:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 09:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No mikäs täällä nyt on hätänä? :hug:

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 09:24 
Luukas...? :( :hug:

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 13:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug: :( Halirutistukset sinne.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 15:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi rakas ystävä!! :hug: Halirutistukset todellakin tänne ja usko pois Luukas kyllä jahtaa nyt hiiriä paremmilla apajilla!! :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.08.2009 15:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug: :( Paljon jaksamista ..
Ja hyvää matkaa joka tapauksessa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 405 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 18.07.2018 10:52