* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:36

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 290 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.12.2010 17:06 
Tää kans herkistelee täällä sun kuulumisia lukiessa! :( :D Ihana äiti ja ihanat appivanhemmat! <3

Ja hengessä/taustalla ollaan, vaikken juurikaan muista merkkiä jättää..tai sit mulla vaan ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa.. :wink:

:hug:

Lyra

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.12.2010 17:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa kun sait kerrottua ja noin mahtava vastaanotto! :clap: Toi on niin sulosta ku vanhat miehetkii, jotka olevinaan on niin juroja, niin herkistyy <3

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.12.2010 11:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hei kaikille vierailijoille tasapuolisesti! :hug:
kirjoitin tuonne raskausketjuunkin asiasta mutta sinne helposti asiat hukkuvat kaikkien ihanien onnittelujen ja mahtavien tekstitulvien joukkoon.. joten tänne kopypastea kylmästi..

teksti siis tältäviikolta, tiistailta:
eka neuvola takana ja oli kylla miellyttava kokemus! Yli-ihana katilo oli vastassa ja joku harjoittelija oli naputtelemas tietoja koneelle. Saatiin Tosi Paljon kaikenlaista opusta ja opasta ja jopa joku dvd lapsenhoidosta jne. Ens ma menen verikokeeseen,se pohjustaa sikioseulaa johon osallistutaan. Eka neuvolalaakari jatetaan valiin silla mulle tehtiin tutkimus jo Mehilaisessa. Eli,hu varaan ajan ultraan joka on sit todnak muutaman vkon paasta.
Melkoista hifistelya taa masukin kasvattaminen.

oksentelu on ollut raastavaa- mikään ei käytännössä pysy sisällä- ruoan kun syö, saa mennä oksentamaan ja sitten heti oksentamisen jälkeen on syötävä lisää jotta se ehtisi vähän imeytyä ennen seuraavaa aaltoa :yac:
Nyt on mennyt kaksi päivää kun ei ole tarvinnut oksentaa ja muutenkin tuntuu että elämä alkais voittamaan. Vauvaopuksia on luettu ahkerasti ja mä olen ainakin miettinyt vauvalle nimiä mielessäni- vaikka niin olen tehnyt jo 15-vuotiaasta saakka :D

Muita oireita ei sitten ole ollutkaan, jos tuota rintojen jatkuvaa aristamista ei lasketa. Rinnat on aristaneet aina viikolta 3 saakka- joten tähän alkaa jo tottua. Mies on ainakin sitä mieltä että ovat kasvaneet melkoisesti, itse sitä en vielä huomaa. Tuntuvat kuulemma täyteläisemmiltä :D

tänään pitäis mennä ostamaan viimeiset joululahjat, ärsyttää vaan kun siellä kaupoissa on kaikki muutkin samalla asialla :(

kuulemiin :bye: LIL ja mansikka 10+0

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.12.2010 22:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

huoah!!! nyt alkaa riittämään tämä kuvotus.. tänään on siivottu miehen kanssa joulua varten ja mies lähti sitten iltasella töihin ja mun piti vielä pestä alakerran lattiat.. ei mitenkään kuvotus antanut periksi ja ajattelin että eihän tässä mitään pysty tekemään kun hirveä paine on vatsassa ja yrjöttää niin vietävästi.. ei muutakun omatoiminen avustus ja vanha kunnon sormet kurkkuun- sen voimalla sain sitten pestyä loputkin lattiat :D niin sakeeta..

jännittää taas niin vietävästi tuo huomisaamun verikoe + pissanäyttään antaminen .. tai lähinnä ne sikiöseulan tuloksien saaminen.. huomenna varaan myös ensimmäisen kunnallisen ultran.

eihän täs muu auta kun mennä tutimaan.. moi kaikille.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.12.2010 12:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi siuta pientä oksentelijaa :hali: Siulla on vissiin ollu paha olo ihan alusta lähtien? Vai millä viikolla siulla alkokaa kuvotukset ja yrjöilyt? :o Mie melkein toivosin et tulis jotain oireita että tulis varmempi olo tästä raskaudesta, mut ei niin mitään! Tein lauantaina viimeeks raskautestin ihan vaan varmuuden vuoks :nuts: Ja toinen digitesti odottaa vessankaapissa testausta. Haluan nähdä et muuttuuko se viikkotulos 3+ vai pysyykö edelleen 2-3.

Koita jaksaa pahasta olosta huolimatta, eiköhän se kohta ala helpottamaan! Mut eiks tytöistä tuu paha olo helpommin kun kropassa on niin paljon neishormoneja :wink: Näin oon jostain joskus kuullu!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.12.2010 22:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hei HannaNeiti :bye:
tiäkkö, mä mietin samaa että ostaisin piruuttani sen clearbluen digitestin ja kattoisin mitä se kertois tässä vaiheessa- en ole keneltäkään kuullut että tulokseksi olis tullu mitään muuta kuin 2-3viikkoa- ja se on siinä Clearbluen mainoksessakin mikä telkussa pyörii :D

siis yrjöä mulla on kestänyt moonta viikkoa jo, tilauksessa olis parempi olo jo todellakin! olen siis nyt viikolla 11 ja kyllä tämä nyt on ainakin viides viikko? :o
eipä tänäänkään ole laatotukselta säästynyt :(

mä luulen kuule Hanna että kyllä ne oireet sieltä tulee, nauti tovi oireettomuudestasi! ehdit kyllä voimaan huonosti :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.12.2010 09:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

heipä hei- aikalailla mennyt yksinkirjoitteluksi tämä touhu täällä mutta eipä tuo haitanne. kestän kyllä :D

viimeiset joululahjat ostin eilen ja olokin oli onneksi sellainen että jaksoi kaupungilla kierrellä. ja kun oli hyvät suunnitelmat mitä ostaa niin äkkiähän tuo meni. ja ostostelun päätteeksi käytiin miehen kanssa syömässä kiinalaisessa, oli ihan järjettömän hyvää. ensimmäistä kertaa viikkoihin tunnen nälkää joten oliskohan tämä olo parantumassa :o
H&M vauvanvaatepuoli on ihana paikka <3 siellä piti tietysti ohimennen käydä katselemassa ja kyllähän sieltä sitten tavaraa jäikin matkaan :oops: Ei ehkä saisi vielä niin innostua tästä asiasta, vielä kun on matkaa siihen ennenkuin nyytti on sylissä.. mutta minkäs sitä itselleen voi. ostin siis AIVAN ihania barbapapa vaatteita, oli setti missä kietaisubody ja housut- normaalihinta 9.95- nyt vaan 5e! :faint:
Ostin parikin saman kokoista ja sitten newborn sukat- 3 paria. ja sitten miehelle joulupakettiin pistän setin missä musta-valkoinen kietaisubody ja I <3 DAD body :happy:
Muutenkin "hussasin" mieheen rahaa ihan sikana eilisillä ostoksilla- olen ostanut hänelle jo aiemmin sellaiset sikapakkasta kestävät työsaappaat- eilen ostin yhden xbox-pelin ja parfyymin ja dödön.. rahaa palaa mutta :? elämä on :D

eilisen olin ilman Sea Band rannekkeita eikä yrjöttänyt yhtään. :clap:
Tänään pitäis mennä ruokaostoksille ja tehdä sekä anoppilaan että minun kotiini joulupöytään jälkiruoka- jo perinteeksi muodostunut makea suklaaherkku- jouluhalko nimeltään.

Elämä on aika ihanaa juuri nyt- nautin olostani ja siitä että vatsa tuntuu kasvavan <3
Jaksuja kaikille!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.12.2010 17:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onpa hieno juttu, että sulla alkaa olo helpottaan. :) Oikein ihanaa joulun aikaa teille!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.12.2010 19:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meilläkin taisi tuo I love dad -body olla eka ostos vauvalle (ja samassa paketissa oli myös raitabody ja I love mum -body). :)

Ihanaa joulua sinullekin! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.12.2010 19:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hyvää joulua siulle ja Mansikalle :bye: Toivottavasti tuo parempi olo jatkuu ni pysyy laatikot ja rosollit sisuksissa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.12.2010 08:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

<Ammi> , Cindis ja HannaNeiti :grouphug: oikein ihanaa joulua teille kaikille!

Cindis: näin kans sellaisen setin missä oli se I <3 Mum bodykin mutta ne ei ollut kietaisubodyja joten jätin ne kauppaan. näitä kietaisumalleja ei ollut kuin kahden setissä, toinen raidallinen ja toinen se I<3 dad tai mum.

päätin sitten näppäryytensä vuoksi ottaa sen kietaisumallin- ihania ovat kyllä <3

tänään leivotaan ja huomenna nukutaan piiiiiitkään ja sitten vaihdetaan perinteen mukaisesti miehen kanssa joululahjat ja sitten mennään mun kotiini. Kiirusta pitää joten en välttämättä ehdi koneelle enää joten näihin kuviin, näihin tunnelmiin:

Ratkiriemukasta joulua kaikille rakkaiksi muodostuneille amosiskoille ja tietysti vähän tuntemattomillekin! :nutz:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.12.2010 15:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania jouluostoksia. :)

Iloista joulua sinullekkin! :hug:

Taavi Antti Eerik 27.11.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.01.2011 11:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onpas sitä aikaa taas vierähtänyt siitä kun on viimeksi tullut tänne omaan päikkyyn kirjoiteltua. Menee aika pääosin tuolla raskaus-ketjussa.
Aika kuluu niin nopeasti, porskutetaan jo raskausviikkoa 14+1 joten muutama hassu viikko niin ollaan kutakuinkin puolivälissa raskausaikaa.
Mamma on voinut ihan hyvin, lukuunottamatta raavasta pahoinvointia joka vaivasi monta viikkoa.. nyt on mennyt viikko oksentamatta joten voiton puolella kaiketi.

Sokerirasitukseen on määrä mennä nyt tulevana keskiviikkona, suvussa on rasitetta- äidillä ja isällä on molemmilla II-tyypin diabetes ja itellä ylipainoa joten seuranta on pakollinen. ja hyvä niin. kaikkihan kuitenkin tapahtuu vauvan hyväksi.
Vaunut ja kaukalon olemme ostaneet sekä mahtavan määrän vauvan vaatteita. Voi olla että on aikaista näillä viikoilla mutta kun kerran olo on vihdoin antanut sen verran periksi että pystyy jotain tekemään niin hoidettiin tärkeimmät pois päiväjärjestyksestä saman tien. sitähän ei tiedä mikä olo on muutaman viikon tai kuukauden päästä.

Käsityöinto on taas nostanut päätään ja tällä hetkellä on vauvalle tulossa omenan vihreät tossukat. olen aikaisemmin tehnyt samanlaiset harmaat mutta kissa pirulainen päätti kokeilla miltä sukka maistuu ja se oli toisen töppösen menoa. Jostain syystä tuo omenanvihreä on saanut minut valtaansa, kaukalokin on musta-omenanvihreä :)

eipä tässä muuta, yritän päivitellä tätäkin aina välillä. :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.01.2011 20:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Miulla käyny ihan samoin, että tää Rouvalan puoli on vähän jääny Raskausketjun jalkoihin, mut nyt siun esimerkistä itekkii kirjotin omaan päikkyyn tauon jälkeen :) Hieno juttu että oot jo viikon ollu oksentamatta, jospa se nyt siitä helpottais viimeinkin! Ja tosiaan ei enää ku reilu kuukaus ja oot jo raskauden puolessa välissä :faint: Ja mieti miten nopeesti kesä tulee kun tää talvi taittaa selkänsä ja kevät alkaa tehdä tuloaan! Sitten mikään ei oo enää niinkuin ennen <3 OIkein hyviä vointeja siulle ja Mansikalle! :hali: Myö tullaan Pikkusen kanssa viis viikkoa jäljessä teitä :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2011 16:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei Hanna :bye: sinä se aina jaksat vierailla päikyssäni ja jättää merkkiäkin <3

Tänään on ollut ihana päivä <3 siis aivan kertakaikkisen ihana.
Että sitä voi tulla ihminen onnelliseksi maallisista asioista <3
Sovittiin eilen ystäväni kanssa että tänään mennään tyttöjen kesken kaupungille. Eli minä, hän ja hänen 3v tyttärensä.
Sovittiin treffit heti klo 11 ja lähdettiin liikenteeseen. Katsastettiin ensin uusi kirppari joka on tuossa kivenheiton päässä- AIVAN mahtavia löytöjä tein, pari bodyä sekä sellainen lämpöhaalari jossa on tumput ja tossukat- sellasta teddykarvaa ikäänkuin- hinta 6e.
ostin myös Mansikalle omenan vihreän käsinkudotun peiton joka on siis täysin samaa väriä kuin mitä kaukalossakin on. ajattelin että kiva sitten heittää vaikkapa jalkojen päälle autossa jos on vilu.

Sit käytiin Raxissa, tosin salaatilla vain. :food: Ja voin kertoa että hyvää oli ja masu täyttyi. Siitä sitten kauppakeskukseen ja henkkamaukasta kävin hakemassa uudet äitiyspökät- tuli pieni kokovirhearvio viimeksi- en mä ollutkaan niin iso kuin kuvittelin :D
Löysin myös mukavan äitiyspaidan.

Sitten kurvattiin GinaTricotille joka oli mulle kyllä positiivinen yllätys. en ole koskaan aikaisemmin käynyt sillä olen kuvitellut mm. näyteikkunoiden perusteella että se on vain XS ja S-kokoisten vaatetta täynnä. kun mä menin sinne liikkeeseen olin aivan että :panic: ! Siis niin ihania vaatteita täynnä! Sekosin siis ihan täysin ja "jouduin" ostamaan 3 toppia, 1 sellainen juhlavampi löysänkö pusero jossa mm hiansuussa pitsiä, 2 löysähköä puseroa joissa edessä taskut.
Koko läjä jotain alta 40e.

Sitte lopuksi kurvattiin ruokakauppaan ja sieltähän tarttui mukaan kans vaikka ja mitä.
Tyttö nukkui autossa päikkärit, kun simahti kaupassa rattaisiin, kannettiin vaan autoon ja ajeltiin hieman rantareittejä ja ihmeteltiin kaunista päivää.

Siis AIVAN MAHTAVA päivä- nyt on ihana mennä yläkertaan tutkailemaan että mitä kaikkea ihanuuksia sitä tuli ostettua!!

LIL ja Masumansikka 16+1 <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2011 19:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tutustumassa rouvalan puoleen, Onnea odotukseen! :)

viewtopic.php?t=22354

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.01.2011 23:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Kuulostaakin kyllä kivalta päivältä. :)

Minäkin ostin vastikään henkkamaukalta äitiyshousut. Ostin riskillä alesta kokoa isommat, kuin normaalisti housuni ovat, mutta yllätyin, että ne olikin mulle tiukasti istuvat. Liekö oon paisunut sitten. :D

Mukavaa alkavaa ensi viikkoakin sinne! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.05.2011 12:07 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

huh, aika vierähtää tuolla raskaus-ketjun puolella edelleen, ei tänne tuu turhia kirjoiteltua. Kiitos kuitenkin vierailijoille, Ammi ja Cressu :bye:

aika vierähtää ja raskaus on vierähtänyt viikoille 29+1 :faint:
kevättä kohti mennään rytinällä ja enää viikko töitä niin alkaa meikäläisen lomat. talviloma on pitämättä, samoin kesäloma on edessä ja sen perään sitten odotettu äitiysloma. :dance:
Äitiyspakkaus tuli, siitä hehkutin tuolla raskausketjussa niinikään, mutta on kyllä pakko vielä täälläkin mainita että on kyllä mainio setti vaatteita. Itkuhan siinä tuli kun niitä söpiksiä vaatteita selaili läpi, kaikki oli niin ihanaa ja pehmeää <3 Pinnis on koottu meidän makkariin ja mobilekin on kiinnitetty- piti laittaa että näkee miten sänky sopii paikalleen. Meinaa olla 2000-luvulla rakennetuissakin asunnoissa hieman naftit makkarit. Makkaristamma löytyy kuitenkin 160cm sänky, kaksi yöpöytää, hoitopöytä ja pinnis. onkohan siinä liikaa tavaraa vai onko makkari liian pieni :?

Vappu meni selvinpäin kuten odotettua on, empä mä nyt muulloinkaan ole mitään vappuna erikoista tehnyt. Suklaamuffinsseja väsäilin eilen ja join vapun kunniaksi yhden 0% siiderin :D
Ihan kotosalla oltiin miehen kanssa kaksin ja nyt olis tarkoitus lähteä käymään vappuajelulla, ei varsinaisesti suunnata mihinkään vaan katsomaan ylipäänsä meininkiä.
Töiden suhteen meinaa tulla stressi, paljon on tekemättä, olen tietyissä asioissa perfektionisti ja vaadin niin paljon itseltäni ja myös muilta. minulla on 2 harjoittelijaa vastuullani nyt vielä tämän viikon- sen jälkeen heidän pitäisi osata hommansa niin että pärjäävät "omillaan" kun minä lähden pois. Kun saisi oman tietotaitonsa siirrettyä toisen päähän väliaikaisesti :D Tottakai jokaiseen hommaan oppii tekemällä mutta.. kun itse on niin hyvin perillä noista konttorihommista ja toiset opettelevat, olis kiva kun sais vaihdettua päitä välillä :D

Kun lomani alkaa olen ajatellut että ainakin ikkunoiden pesu- tai loput ikkunat ovat listalla ensimmäisenä. Sitten on tietyt vauvanvaatteiden pesu ja ylipäänsä kämpän siivoaminen. Vaatehuone pitäisi järjestää ja heittää kaikki ylimääräinen menemään. koko komero pursuaa tavaraa. ahdistaa pelkkä ajatteleminenkin.
Ajattelin väsätä kakun viimeisenä työpäivänäni töihin- tuskin mä pystyn sieltä kokonaan olemaan poissa lomanikaan aikana, ainakin heti ekan viikon perjantaina ajattelin mennä auttelemaan kun siellä on juhlat. Ja appiukon mukaan mä en voi olla pyörittelemättä papereita kauaa joten luulen että otan töitä kotiin ainakin alussa että pysyn järjissäni :D

Ajatuksena oli myös että ottaisin jotain avoimesta yliopistosta työn alle- tai että tekisin ylipäänsä jotain missä aivot saisi kunnolla työtä. ja kunnianhimoinen tavoite on myös että heräisin lomallankikin ajoissa, ehkä samaan aikaan kun mies- eli ennen kahdeksaa. Eikä näillä pissahädillä kauempaa pysty nukkumaankaan. :D

Masu on kasvanut kovasti, tietyissä asennoissa ahdistaa mutta asentoa vaihtamalla olo paranee. Muutama viikko sitten vaivasi jokailtainen närästys mutta nyt olen siitä päässyt eroon *koputtaa puuta*.
Eikai tässä muuta, lähdetään miekkosen kanssa kaupungille pyörimään, vaikka tuolla on niin kylmä että varmaan tulee lunta kohta :D

:bye:

editedit hirveä määrä typoja mutta olkoon :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.05.2011 17:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siistiä, säkin pääset jo lomalle ihan just! Niin tekin saitte vissii 2010 pakkauksen? Mä ainaki tykkäsin siitä kyl enempi ku tän vuoden pakkauksesta!

Voi apua, mä en oo suonut vielä ajatustakaan ikkunoiden pesemiselle! Ja kai ne täytyis pestä, ennenku vaava tulee... Huh. Ikkunoita täs talos kuitenki piisaa, ja olishan tuo mukavaa, että auringonvalo pääsis sisälle asti.. :wink: Tulee kohta kiire..

Mullahan oli kauhee dilemma sillon, ku töistä jäin pois, että miten saan aikani kulumaan, kun en osaa olla jouten. Oli sit jalo ajatus, että opettelen kutomaan tjsp, mutta eipäs tässä oo sittenkään mitään ylimäärästä ehtiny tekemään. Mutta lycka till, jos alat jotain opiskelemaan! :yep:

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 04.05.2011 14:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa :bye:

Eipä ole sullakaan enää kauaa ennen lomaa! Ihanaa! Nyt sitten vaan kovasti puuhastelemaan kaikkea minkä maha antaa luvan tehdä niin sitten on valmista kun teidän mansikka päättää ulkoistua :)
Ikkunanpesuprojekti on mullakin jossain vaiheessa tässä pian edessä...en vaan kuollaksenikaan tajua missä välissä mä muka senkin teen?? Noh ehkä laitan lapset joku päivä hoitoon ja kiillottelen sitten laseja :D

Tsemppiä viimeisiin päiviin ennen lomaa!! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.05.2011 15:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi vitsit, sie pääset lomalle jo nyt!!!! :worship: :yep: :choir: Vähänkö oon kade! Toivottavasti saat ne molemmat harkkarit perehdytettyä hommaan silleen, että voit hyvillä mielin talvi-,kesä- ja äippälomailla ja muut hoitaa duunihommat! :wink:

Ihania lomapäiviä ikkunanpesun, vauvan vaatteiden ja muun pesänrakennustouhujen kanssa! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 05.05.2011 18:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heip kaikille mukaville vierailijoille! :bye:
juu siis lomaa odotetaan kuin kuuta nousevaa ja vielä yksi aamu pitäisi saada itsensä hereille ihmisten aikoihin :sleep: Aamuisin on niin kova väsy ettei mitään jakoa, mutta olen silti ajatellut nousevani viimeistään ysiltä vaikka lomalla olenkin. Ettei mene päivät aivan mopen persiisiin.
Ja ihana ajatus että voi ottaa päikkärit sitten kun siltä tuntuu eikä tarvi väkisin sinnitellä- eiks tässä kuitenkin lepoa ole tarkoitus ottaa ennenkuin bebis syntyy :wink:

Tänään oli viimeinen "revinpä hiukset päästäni"-päivä, niin rasittavaa kun molemmat harjoittelijat oli poissa- toinen kipeänä ja toisella on vielä tässä kuussa toista duunia niin että on torstait aina poissa.. voi huoAh kun mä meinasin revetä siihen vit**ukseen mikä mulla päivällä oli.. :pc: :justiina:
Kun paperihommat kosahtaa heti kun oot päivän jossain "kenttähommissa" :D ja vielä kun mä rakastan konttorihommia- siis mä tekisin niitä vain ja ainoastaan jos saisin, aika usein vetäsen kuulokkeet korville ja kuuntelen musaa samalla kun teen koneella hommia. Saas nähdä tuleeko toinen harkkari huomenna töihin- lupas nimittäin tuoda mulle vauvanvaatteita :)

Eilen sain yhdeltä naapurifirman työntekijältä "babyshower lahjan" meidän pienelle pojalle- hän on ihan varma että saadaan poika :D paksu, melkein tuhatsivuinen kirja Lapsikirja, 0-16vuotiaiden lasten vanhemmille :) Lisäksi hän toi omia mammavaatteitaan ja silloin aikaisemmin toi jo sen puolibodyn ja kaksi kesäpipoa <3 Hän on niin onnellinen kun meille tulee vauva <3

Meikä antoi kerrankin himoille periksi ja käväisin jäätelöautolla! :fiiu: Voin kertoa että ihan vähän hävetti venailla tuossa tienristeyksessä kupongit kädessä :D No, nyt on sitte jädeä mitä mussuttaa :)

Vauva on jytännyt ja jumpannut oikein olan takaa- viimeyönä heräsin yhdeltä ihan pirteänä ja mietin että miksi nyt jo, tunnin unien jälkeen, mutta se olikin masukki joka herätti jumpallaan :D
Sitten heräsin viideltä hirveeseen pissihätään ja hapuilin tieni veskiin, olin niin kaffilla tilanteesta että näpsäisin saunaankin valot päälle (mä en laita ikinä valoja kylppäriinkään kun yöllä käyn veskis, ettei silmät piristy) ja sit mä istuin vessassa ja mietin että miten voi tulla näin paljon pissaa.. sitä vain tuli ja tuli ja tuli ja sitten mulle tuli paniikki että mä päästin lapsivedetkin ulos :D Siis ihminen on niin kaistapäinen kun unissaan toikkaroi :D
Mies vain repeili aamulla kun kerroin vessakäynnistäni ja siitä että Mansikalla ei ole enää lapsivettä ympärillään :D

Eikai tässä muuta, huomenna vielä töitä ja sitten LOMALOMALOMALOMA!!!!!! :dance:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.05.2011 08:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lomailut ovat alkaneet tällä rintamalla :dance: ja pää on täynnä suunnitelmia mitä kaikkea tässä tulen tekemään. Eka viikko menee paljolti varmaan kotosalla siivotessa ja järjestäessä, tavoitteena on että nyt aluksi kun pystyn vielä taittumaan jne, siivoaisin komeroja ja järkkäisin tilaa pikkuisen vaatteille. Saisin sitten lähempänä laskettua-aikaa peseskellä pyykkejä ja keskittyä kesympiin hommiin.
Keskiviikkona on treffit yhden frendin kanssa jolla on 3 lasta, tulee nuorimmaisensa kanssa meille aamusta kyläilemään, olen nähnyt hänet viimeksi kun hän odotti tätä nuorinta ja nuorin täytti juuri 1,5v! On hieman eri aikataulut kun minä olin töissä ja hän kotona lasten kanssa, iltaisin ei sopinut treffata kun meillä yleensä päivät venyy ja heillä tietty aikaisin aletaan iltapuuhiin kun on pieniä lapsia. Viikonloput heillä on mennyt rakennuksella, ovat juuri saaneet omakotitalon valmiiksi. Nyt on sitten aikaa treffata näitä "lapsellisia"kin kavereita :)

Uskomatonta että raskaus on edennyt jo niin pitkälle että olen lomalla?! Toki ensin on talvi-ja kesäloma mutta silti! Aikanaan kun näitä lomia alkasin ajattelemaan, mietin että siihenhän on ikuisuus ennenkuin pääsen huilimaan mutta tässä ollaan. Ja enää neljäsosa raskausajasta jäljellä :faint:

Pitää vain tottua ajatukseen että pian meillä on oma kulta täällä tuhisemassa :baby:
lomaterveisin LIL ja masukki 30+0

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.05.2011 12:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No nimeomaan uskomatonta et mimmillä on jo rv 30!!!!!!!! :faint: :shock: Sille :cheers:
Justhan myö siun kanssa riuduttiin tuolla kuumeilijoiden puolella ja nyt ollaan jo mahat pystyssä! :D

Ihanaa lomaa siulle nyt! Tee kaikkea kivaa ja nauti ajastasi! :hali:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.05.2011 13:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihanaa LOMAAA :clap: Nyt vaan nautit kesästä ja rauhasta ja vauvasta <3

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 290 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 25.09.2018 07:36