* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:09

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 238 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14.07.2011 19:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi ihanaa, sie meet rockkiin! Mie oon joskus aikoinaan ollu siellä viitenä vuonna peräkkäin ja aina oli ihan sikahauskaa! Se on kyllä ihan Suomen paras festari :egy: Pidä ihan superhauskaa ja hyvää lomaa sitten melkein heti sen jälkeen! Toivottavasti saat hyvät rokki- ja lomasäät!

Mitämitä, ootko saanut miehesi ylipuhuttua vauvahommiin? :clap: :yep: Tsemppiä siihen hommaan jos yrittämään alatte! :wink:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 16.07.2011 15:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Piipahtamassa :bye:

Vietähän ihana loma! :)

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 11.08.2011 11:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: miiainen ja HannaRouva, mukavaa kun kävitte piipahtamassa. Lomaa on vielä viimeiset päivät jäljellä ja nyt vasta olen ehtinyt lomailemaan kaiken muun touhun jälkeen :D niin ne on vaan kovin kiireisiä lomapäivät.

Ilosaarirock siis tuli ja meni tuossa lähes kuukausi sitten ja oli kyllä hauska festari, vaikka ei juuri ketään tuttuja näkynytkään, keitä ei erikseen metsästänyt. Lauantaina myös kännykät toimivat kovin viiveellä, joten jos hukkasi jonkun niin oli sitten ihan omillaan :D Onnistuinpa silti näkemään erään ihanan ystäväni piitkästä aikaa, ei yli vuoteen oltu nähty ja sain kuulla ihania hääuutisia sieltä suunnalta :clap: Kaikki bändit sain kyllä nähtyä mitä pitikin, joten siltä osin hyvin onnistunut festari :wink: Niin, ja yritin kahteen kertaan kiivetä sellaisia tasapainotikkaita onnistumatta..siitä on hupaisia kuviakin, katotaan saisinko liitettyä niitä näytille, ehkäpä löytyisi joku muukin festarikuva tuotavaksi esille..molempina päivinä tuli kyllä muistikortit lähes täyteen räpsittyä :D

Lomailu on tähän mennessä ollut siis hyvin kiireistä, ensimmäinen viikko meni sukulaisissa Pihtiputaalla, Mikkelissä ja Polvijärvellä ja seuraava viikko veljen häitä järjestellessä. Häät olivat viime viikonloppuna ja olivat kyllä tosi upeat. Morsian oli aivan uskomattoman kaunis ja hääpaikasta saatiin koristeltua hyvin sievä. Tosin kun kaason ominaisuudessa taas tuli juonnettua, lennettyä ja höyryttyä, niin vasta illalla ehdin huokaista ja vaihtaa muutaman sanan sukulaistenkin kanssa. Ainoa asia mikä ei oikein suunnitelmien mukaan mennyt oli sää, vettä kun satoi lähes koko päivän, mikä rajoitti sukukuvien ottamista ja esti morsiusparin pakenemisen veneellä. Muuten juhlat menivät kyllä erinomaisesti. Tosin pieni asia, mikä minua itseäni ärsytti oli se, että siskoni ei saanut laitettua mekkoni nyörejä niin kuin olisi pitänyt, joten mekko ei istunut aivan niin hyvin kuin oikein nyöritettynä olisi tehnyt, mutta onneksi minä en ollut morsian, niin ei ollut niin paljon merkitystä, eikä sitä kukaan edes huomannut, itseä vaan juippi. Mutta jos tuommoinen asia on se, mikä eniten ärsytti, niin voisi todeta häät aika hyviksi. Ainakin suvulta sain kehuja ja kiitosta järjestelyistä ja ihmiset tuntuivat viihtyvän. Paitsi meidän Mikko, joka hoppusi kotiin ja valitti koko automatkan, miten oli ollut tylsää :D Kuskit.. :lmao2:

Olen tässä viime aikoina viimein saanut aloitettua hieman liikunnallisemman elämän ja olen aikamoisen ylpeä itsestäni. Tässä etenkin loman aikana on tullut pyöräiltyä, käveltyä ja juostuakin hirmuisesti! :bounce: Kauheinta asiassa on kyllä se, että alan jopa nauttia liikunnasta :D Ostin jopa rullaluistimet, mistä olen haaveillut siitä asti kun tiesin mitä ne ovat, mutta niitä olen kokeillut vasta kahdesti kurjien säiden vuoksi...ja pitää kai tunnustaa, että alamäissä jarruttaminen ei vielä suju, joten ei ole mitään asiaa julkisille teille :D Onnistuin vasemman polvenikin puhkaisemaan suojuksista huolimatta ensimmäisellä rullaluisteluyrittämällä, mutta ainakin oli kova yritys. Hauskaa luistelu kyllä on, ja ehkä helpottaisi liikkeelle lähtöä, jos emme asuisi mäen päällä, mistä joka paikkaan on vain alamäkeä :lmao2: Tuosta juoksemisen aloittamisesta olen kovin ylpeä, eilenkin kävin juoksemassa n. 8km lenkin ja luulin aikaa menneen reilusti yli tunnin, mutta olinkin juossut matkan 50minuutissa! Täytynee ostaa se sykemittari, tai ainakin kello, että pysyisi hieman paremmin kärryillä ajasta yms... Tosin hauskinta ehkä on juosta juuri omaa tahtiaan musiikin soidessa, eikä ajatella mitään tavoitteita tai sykkeitä. Minulle ainakin pääasia oli, että juoksu tuntui hyvältä, eihän siihen välttämättä mitään hifistelylaitteita tarvita :wink:

Olen myös pyrkinyt hieman lisäämään syömäni ruuan määrää, sekä syömään hieman terveellisemmin, tähän asti olen aika hyvin siinä onnistunut, ainakin terveellisemmän ruuan osilta, tosin edelleen tulee syötyä liian vähän siihen nähden, että kulutus on lisääntynyt paljon. Kävi taas kiukuttamaan kovasti, kun tein eilen netissä sellaista kuntotestiä, mistä sain kaikista oikein hyvät pisteet, paitsi BMI on liian matala, joten testin mukaan kunnossani on tuon takia paljon korjattavaa. Kokeilin sitten laittaa vaivaiset kolme kiloa lisää painooni ja kappas, tulokseksi tuli, että olet mahtavassa kunnossa! Ärrin murrin sanon minä...kyllä aina juippii tuo painoasia...ihan niinkuin kuntooni kauheasti tuo kolme kiloa vaikuttaisi millään tavalla! No tietysti todellisuudessa eihän tuommoisesta testistä pitäisi ärsyyntyä, mutta ärsyttää se silti. Milloinkohan moisten testien laatijat oppivat, että erilaisella ruumiinrakenteella varustetut ihmiset voivat luonnostaan painaa aika erimääriä ja olla silti kaikki ihan "normaalipainoisia" oli sitten kyse ala- tai ylärajasta!

HannaRouva: Ylipuhuminen jatkuu kyllä, mutta alkaa olla hyvällä mallilla, nyt ollaan jo vaiheessa "vähän myöhemmin" eikä enää "ei ikinä" :wink: Ja aina kun ollaan jossain missä on muiden muksuja, Mikko on ihan täpinöissään niiden kanssa touhuamassa, kuten nyt tuolla häissäkin. Myöskin on alkanut kuulua, että "meidän lapset sitten näin ja noin..." tai "eikös tuo olisi hyvä nimi meidän pojalle.." oi miten ihanaa..kyllä tässä ehkä pienen ajan kuluttua saattaa täälläkin yritykset alkaa..tosin sitähän ei sitten koskaan tiedä onnistaako koskaan, mutta niin kauan kuin ehkäisy on mukana kuvioissa niin ei voi puhua yrittämisestä.

Nyt pitänee syödä jotain ja mennä nautiskelemaan sitten ulos lähes aurinkoisesta säästä...jospa se Mikkokin sitten heräisi yöuniltaan kunhan palailen, onneksi Mikollakin enää yksi yövuoro jäljellä ja sitten alkaa viikonlopun vietto! Kurjaa kyllä sitten onkin jo ensiviikon torstaina palattava töihin..Lomailu olisi niin kivaa vähän pidempäänkin :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 15.08.2011 13:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana viikonloppu takana <3 Oli pitkästä aikaa kunnon lomailufiilis ja saatiin viettää kahdestaan aikaa rakkaan kanssa kerrankin. Soitin äidillekin ja puhuttiin selväksi painekattilassa purppaamani asia ja hän tuntui ymmärtävän täysin, joten senkin suhteen olin sitten hyvillä fiiliksillä. Perjantaita vietettiin ihan kahdestaan kotona elokuvaa katselleen, saunoen ja rentoutuen <3 Lauantaina käytiin tivolissa ja tämä uskaltautui laitteisiinkin, vaikkei ilmeisesti olisi kannattanut, sillä twisterin jälkeen tuli armoton pahaolo :D sen siitä saa, kun väittää pystyvänsä edelleen pyörimään laitteissa samalla tavalla kuin pienenä. Maailmanpyörä ja vuoristorata olivat kyllä silti huippuja! Varmaan ensimmäistä kertaa tuli poistuttua tivolista ilman hattaraa kun oli olo vielä sen verran heikko silloinkin :D Ikävä asia paljastui porttien ulkopuolella, kun kullan pyörä huomattiin varastetuksi. Onneksi kyseessä oli kuitenkin 26vuotta vanha pyörä, joten rahallista arvoa pyörällä ei juuri ollut enää. kiukutti kyllä silti :x ja kävelymatkahan se kotiin sitten tuli. Rikosilmoitus tehtiin ihan periaatteesta, vaikka tosiaan rahallista arvoa ei juurikaan enää pyörällä ollut. Loppu lauantai vietettiin kahdestaan kotona hyvän ruuan, juoman ja telkkarin parissa ja yritettiin olla murehtimatta, aika hyvin onnistuttiin :wink:

Sunnuntaina käytiin autoajelulla ja hieman etsiskelemässä pyörää, josko se olisi hylätty johonkin pusikkoon, mutta ei tuurannut. Päätettiin hetken mielijohteesta kuitenkin pyörähtää Botaniassa ihastelemassa kasveja ja perhosia ja oli kyllä käymisen arvoinen paikka! Alla olevassa kuvassa minä lähes viidakon keskellä :D :
Kuva
Sain jopa jonkun kuvan perhosistakin, alla oleva kuva ei ehkä ole paras, mutta siinä on kuitenkin kolme erilaista perhosta kerralla, olen aika ylpeä siitä :wink:
Kuva

Syötiin ihanasti ulkona joenrannassa noutoroskaruokaa ja oli muuten ihanata. Mikko vei illalla minut vielä Prisman parkkipaikalle harjoittelemaan rullaluistelua ja se sujuikin hieman paremmin tasaisella ja ilman muita ihmisiä :D taisin vihdoin myös tajuta kuinka niillä jarrutetaan :wink: Ja kun kerran kuvien laiton makuun on päästy, niin laitetaanhan vielä alle linkki kuvaan kun pari viikkoa sitten horjuin ihan ensimmäistä kertaa luistimillani: http://i530.photobucket.com/albums/dd34 ... 1146-1.jpg

Viikonloppu oli siis ihan huippu, en todella edes muista milloin oltaisiin vietetty vain ihanaa aikaa kahdestaan noin paljon. Nyt tänään lähden kohtapuoliin ystäväni luokse pyörällä, siitäkin on puhuttu koko kesä, mutta yhteiset aikataulut vaan ei tahdo oikein mennä yksiin. Ja kun matkaa on kuitenkin 12km niin ihan kauhean kurjalla säällä ei sinne asti tule sitten lähdettyä. Nyt sää ainakin näyttäisi suosivan, n. 20 astetta ja puolipilvistä, tuuli tosin saattaa aiheuttaa lisähankaluuksia, muttei anneta sen häiritä :wink:

Edellisessä viestissä taisin luvata muutamia rokkikuviakin, laitetaan nyt ensin yleiskuvaa ihmismerestä lauantain pääesiintyjän, Sielun veljien keikalta:
Kuva

Ja heti perään eräs tikapuiden kiipeäjä..ei oikein sujunut tuo homma :D :
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 17.08.2011 21:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mie jatkan miun yksinpuheluja :D Nyt on sitten lomat lomailtu, huomenna olisi iltavuoro tiedossa..todellakin olisi viihtynyt pidempäänkin lomalla, no ensi kesälomaa odotellessa :wink: Ihan kaikkea en saanut tehtyä mitä piti kesälomalla, lähinnä nuo kaappien ja varaston järjestelyt jäi odottamaan seuraavaa lomaa :D muuten kyllä oli ihana loma.

Oon aikasta ylpeä itsestäni, kun jaksoin tänäänkin käydä juoksemassa, vaikka kylmä ulkona jo olikin ja vesisadetta oli luvassa, onneksi ei kuiteskaan satanut. Luulin olleeni paljon nopeampi kuin edellisellä juoksulenkillä, mutta todellisuudessa olinkin muutaman minsan hitaampi :D Ei sillä että jotain väliä olisi, kun omaksi ilokseen ja kunnon vuoksi juoksentelen, mutta ainahan se on hauskaa enkkoja tehdä silti :wink:

Nyt oon vielä eilen ja tänään oikein aktivoitunu leipomisessa kullan iloksi. Lähinnä olen yrittänyt piristää, kun raukalla koko viikko iltavuoroa. Eilen tein aikasta hyvää mansikka-vadelmapiirakkaa ja keittelin siihen päälle vaniljakiisseliä, josta tosin tuli lähes vanukasta, mutta hyvää oli ja kulta tykkäsi :wink: Äsken tuossa just otin viimesen pellin sienimuffineja uunista, on sitten vähän ruokasaakin syötävää, niin ei erikseen iltapalaa tarvitse tehdä :D En tosin tietenkään malttanut odottaa kultaa kotiin, vaan piti vähän maistella :oops: ja nekin oli aika kauhian hyviä, vaikka itse sanonkin :D Nyt ihan kohta pitäisikin jo rakkaan tulla kotiin, en malta odottaa hänen mielipidettään leipomuksistani, toivottavasti on mieleisiä :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 18.08.2011 20:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Pitkästä aikaa lueskelen kuulumisia. Huippua, että oot alkanut nauttia liikunnasta. Siitä tulee niiiiin hyvä olo! :clap: Ja mun mielestä on hyvä, ettei oo isompia tavotteita. Kunhan tekee aina välillä jotain ja nauttii siitä. :yep: Jaksuja töihin!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.08.2011 13:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Cindis, mukavaa kun kävit pitkästä aikaa vierailulla! Oon itsekin edelleen hyvin yllättynyt, kun liikuntahan on kivaa :D tähän asti ollut aina jotenkin "pakollista" eikä yksin ole tullut lähdettyä. Toivottavasti tää miun innostus jatkuu :wink: Kiitos! Olikin sellainen aloitusvuoro eilen, että tiesi taas tehneensä töitä.

Nyt sitten vähän surullisempia uutisia, pakko johonkin purkaa tuntemuksia nyt heti kun olen vielä yksin kotona. Miun rakas kummisetä kuoli eilen. Oli sairastanut puolisen vuotta keuhkosyöpää, mutta kuolinsyy oli ilmeisestikin hoitovirheestä johtuva myrkytys :( Toisaalta oltiin ehditty valmistautua, että ehkei syövästä selviä, mutta jotenkin tuntuu kamalammalta, että kuolinsyy oli sitten ihan toinen ja se olisi ollut estettävissä. Olen vielä itse töissä samassa sairaalassa missä kummisetäkin oli hoidossa suuren osan ajasta. Ja rikostutkintahan siitä sitten on tulossa, joten ei tiedä milloin päästään haudanlepoon saattelemaan setä :( Miulla on ihan outo olo jotenkin koko asian suhteen. En oo vielä ees itkeny, vaikka aina pillitän kaikesta. Tuntuu jotenkin että tärisen koko tyttö vain kun ajattelenkin asiaa, mutta itku ei vielä ole tullut. Luulen, että oli vähän helpompaa kun sain tietää asiasta töissä ja työkaveri oli heti siinä kuuntelemassa, mutta odotan kyllä romahdusta. Kun olin pieni tyttö niin vietin joka kesä vähintään viikon kummejeni luona ja heidän kanssaan mökkeillen. Aina ollut hyvin tärkeä minulle. tuntuu kyllä tosi pahalta. :( RIP :i:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.08.2011 14:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voi ei. Otan osaa. Niin kuin tuollainen nyt ei muutenkin olisi tarpeeksi raskasta ja nyt tuohon tulee sitten vielä kaikkea ylimääräistä lisäksi :nyyh:
:hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19.08.2011 16:05 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Suurensuuri osanottoni ja iso jaksamishalaus :hug:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 20.08.2011 15:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos ihanat miiainen :hug: ja Jemppi :hug: Nyt on sitten varmistunut, että rikostutkinta tulee ja tietysti siis ruumiinavaukset ja kaikki muu siihen :( sitä en tiedä, joko on peräti tehtykin. Hautajaiset pidetään parin viikon päästä lauantaina kuitenkin. Ehkä se siellä sitten tulee se itkutulva, kun tähän asti ei vain ole tullut itkua. Ainakin kun saan kuulemma toisen kummilapsen kanssa lukea adressit. Jos en itke sittenkään ni miussa on jo jotain tosi vialla. Yleensä itkeskelen paljon vähemmästäkin. Ehken ole oikein kunnolla sisäistänyt asiaa vielä :? Eilen juttelin kummitätitini kanssa puhelimessa ja hän tuntui jaksavan hyvin ja olla positiivinen kuitenkin. Huomenna mennään sinne käymään ja vähän järjestellään hautajaisasioita. Miulla on ihan kauheen pysähtynyt olo.

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.08.2011 09:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug: Voimia sinne surun keskelle!

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.09.2011 13:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos ihana Cindis :hug:

Nyt taas pitkästä aikaa kuulumisia, meillä kun on tämä tietokone ollut huollossa edellisen kuukauden verran miun veljellä, niin ei ole oikein päässyt päivittelemään. Nytpä onkin sitten lähes kaikki osat vaihdettu koneeseen ja toimii kuin unelma! :clap: Hassua oli, kun vanhojen tapojeni mukaisesti laitoin hyvissä ajoin tietokoneen käynnistymään ja se ei tarvinnutkaan enää puolta tuntia käynnistymisaikaa :D Huomasi vain miten kauheaa on olla nykymaailmassa ilman tietokonetta ja miten vaikeaa on esim. laskujen maksaminen ilman nettiä.

Eipä tässä kauheasti kyllä mitään ole tapahtunutkaan, talon etsintä alkaa tuntua jo epätoivoiselta ja vapaa-aikaa tuntuu olevan aivan liian vähän. Hain tässä taas meidän osastolla auki olevaa toimea, katsotaan josko pääsisi kerrankin edes haastastteluun asti, sinällään ihan hyvät mahikset, kun on vain sisäisessä haussa, joten jospa onnistaisi. Oisi se kuitenkin vaan niin huippua saada vakkaripaikka, varsinkin kun Mikko sai lomautusuhkapaperin tässä :doh: Talon ostamisen ja lainan saannin kannalta oisi kuitenkin helpottavaa jos molemmilla olisi vakityöpaikat...

Niin ja onhan miulla uudet hienot hiukset :wink: Lähin kampaajalta pois suorastaan sädehtien, kun olin enemmän kuin tyytyväinen hiuksiini ja onpa onneksi muutkin kehuvia kommentteja kertoneet, on se vaan niin mukavaa kun kehutaan :D Ja parasta ehkä oli, kun eräs miespuolinen ystävänikin huomasi muutoksen ja kehaisi, silloin on oltava näkyvä muutos kun miehetkin sen huomaa, Mikkoahan ei tietenkään lasketa kun tiesi milloin olen kampaajalle menossa ja osasi varautua kehumaan :lmao2:

Nyt pitääkin lähteä kaupungille tuohon ankeaan säähän etsimään veljen pojalleni kolmevuotislahjaa..kun vaan olisi edes pieni aavistus siitä, mitä poika haluaisi ja tarvitsisi niin olisi hieman helpompi tehtävä :D kuulemma mitään leluja ei saisi ostaa, kun niitä hänellä yllin kyllin jo vanhempien mielestä on. Tänään olisi vielä pakko löytyä, kun muuten olen huomisen lapsenvahtina ja sitten töissä joka päivä sunnuntain synttäreihin asti..no, onneksi on sen verran pienestä mussukasta kyse, että miellyttäminen on vielä suht helppoa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21.09.2011 13:50 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heti vastavierailulla :bye:

Harmillisia tuollaiset lomautusuhkapaperit :x Toivottavasti jää pelkkien lappusten asteelle! Talon etsinnälle tsemppiä, kyllä se sopiva sieltä jossain kohtaa putkahtaa. Tietysti odottavan aika on pitkä, ja kun siitä unelmatalosta on sen sata visiota omassa päässä niin varmasti välillä tuleekin epätoivoinen olo. Mutta kun se täydellinen osuu kohdalle, niin eiköhän sen sitten tiedä heti :roll: Niin ja peukut pystyyn tuon työpaikan suhteen!

Hih, naisten kampaajalla käynti ja miehet (pisteet silti tälle yhdelle, joka tosiaan huomasi eron :wirn:) ... :point:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 238 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:09