* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 13:36

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 238 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.09.2010 18:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: :girl: Kiitos HannaRouva ja Hentiira! Tänään vietimme hyvin pienet ja aivan liian lyhyet polttarit ystäväni kanssa, mutta ai että oli ihanaa <3 Puhuttiin, että häiden jälkeen otetaan uusiksi tai mennään pelaamaan värikuulasotaa tai rentoutumaan kylpylään vähän myöhemmin fiiliksen mukaan. Tänään siis muisteltiin menneitä, juoruiltiin, höpistiin ja rentouduttiin meillä kahdestaan.. Tarkoitus oli lähteä keilamaan ja ulos syömään, mutta koska ulkona oli niin kurja sää ja aika meni muutenkin liian nopeasti, niin päädyimme vain olemaan meillä kotona. Maisteltiin "hieman" viiniä, tehtiin kanasalaattia yhdessä, saunottiin, tehtiin kasvonaamioita, muisteltiin valokuvien, päiväkirjojen yms. avulla menneitä ja rentouduttiin yhdessä <3 Oli kyllä ihanaa, mutta molempien mielestä ilta loppui hieman kesken. Olin ruuat, juomat, karkit, yms. valinnut sen mukaan, mitkä merkitsi meille molemmille jotain, esim. kanasalaatti oli se ruoka, mitä useimmiten tehtiin kun yhdessä asuttiin. Karkkeina taas oli vaahtokarkkeja, mitä syötiin aina yhdessä partioleireillä ja myös linja-autossa yläaste aikoina. Salmiakki ja fazerin sininen ansaitsevat myös erityismaininnan :D Mutta oli niin ihanaa ja uusiksi otetaan kunhan taas yhteistä aikaa järjestyy. Seuraavalla kerralla mukaan pääseee toivottavasti myös kolmas ystävämme, jonka poika oli nyt valitettavasti kipeä niin hän ei päässyt osallistumaan kuin puhelimen välityksellä.

Nyt olo on hieman hiprakkainen ja haikea... Harmittaa kun joutuu nyt yksin jatkamaan iltaa..kukapa muu pystyisi maanantai iltana nautiskelemaan viinistä...ei ainaskaan kukaan minun tuttuni. Vuorotyö :x :auts: no, tällä fiiliksellä kyllä jaksan hetken yksinkin..huomenna ehkä häpeän hiukan itseäni... :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.09.2010 16:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nyt on pitkästä aikaa kokonainen viikonloppu vapaata yhdessä kullan kanssa :clap: Tänä viikonloppuna on tarkoituksena nautiskella toistemme seurasta, ehkä käydä vähän ulkona ja vain olla. Tosin lupasimme hieman avustaa isonveljen muutossa ja vahtia ehkä vähän lapsia hetken ajan että saavat laitella tavaroita rauhassa... :doh: :D Oikeasti on vain mukavaa mennä viettämään vähän aikaa veljen muksujen kanssa ja olen kyllä ihan superutelias heidän uuden talonsa suhteen, joten ihanaa päsätä kurkkimaan. :D ja mukavaa olla avuksi. Eipähän koe sitten loppuviikonlopun laiskottelusta huonoa omaatuntoa kun on saanut jotain aikaiseksikin.

Eipä miulla taaskaan mitään sanottavaa oikein ollut muuta :D taidan lähteä maitokauppaan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.09.2010 17:23 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kyllä nuo pikkupolttarit kuulostivat ihanilta. :faint: Uskon, että ystäväsi on ollut enemmän kuin tyytyväinen. <3

Oikein ihanaa viikonloppua teille! :bye: Muuttoapuun tsempit. :yep:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.09.2010 11:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Sukis, mukavaa kun kävit vierailulla! Ilta oli kyllä tosi ihana ystäväni kanssa, pitäisi useamminkin olla aikaa vaan höpistä, rentoutua ja syödä ja juoda hyvin. Kakkososaa odotellessa :D Kiitos tsempeistä :girl:

Veljeni perheineen muuttivat pikkuhiljaa uuteen asuntoonsa, joten meidän apu viikonloppuna oli lähinnä pikkuisten vahtimista. Lauantaina mentiin ensin heille, niin päästiin samalla vähän vakoilemaan uutta taloa, joka kyllä olikin hieno, etenkin keittiöstä olen niin kateellinen :D Mikko autteli kantamisessa ja joissain kokoamisjutuissa vähän ja minä leikin pikkuisten kanssa (poika melkein 2vee ja meidän toinen kummityttö melkein 6kk) Pikkuiset oli kyllä niin suloisia ja kilttejä, tosin isoveli hieman vilkas :D Su otettiin sitten vanhempi lapsi meille päiväksi hoitoon, kun pikkusiskonikin tuli kylään matkalla Kuopioon. Vältyttiin siis varsinaiselta muuttorumbalta kyllä itse :wink: :D Kulta menee ilmeisesti jossain välissä vielä jotain lamppuja laittelemaan, tai niin oli ainakin jossain vaiheessa puhetta. Nyt kun vielä löytyisi meille itsellekin se unelmien talo, että päästäisiin itsekin muuttamaan...

Kohta pitäisi taas valmistautua lähtemään iltavuoroon..Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että itsekin olisi ihan loman tarpeessa, mutta ei ennen ensikesää ole kyllä lomaa luvassa, eikä vielä sittenkään jos katkoja tulee soppariin. No, ehkä saan toivottua joulun vapaaksi, niin sillä sitten taas jaksaa vähän pidemmälle :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.10.2010 12:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihana neljän päivän vapaa! Huomenna on vihdoin ne ihanan ystäväni odotetut häät :clap: :bounce: <3 Tänään menen vielä heillä käymään ja käydään vähän huomisen kulkua yms äpi. Laskeskeltiin, että aamulla pitää minun olla heillä noin 5:30, että ehditään saada meikit, hiukset, tarjottavat yms valmiiksi kun kuvaaja tulee klo 10 ja vihkiminen tapahtuu jo klo 11. Tänään oli tarkoitus herätä ajoissa, että pystyn paremmin menemään nukkumaankin ajoissa ja ehdin saada hyvät unet. Mutta. Sammutin herätyskellon ja uinailin 12 asti tyytyväisenä :oops: Tosin luulen, että saatan ystäväni puolesta jännittääkin sen verran, etten ehkä saa unta ensi yönä... Naureskeltiin jo sitäkin, että näissä häissä ei varmaankaan morsian itke, mutta kaaso itkee sitten senkin puolesta :lmao2:

Huominen vaatevalintanikin on vielä hieman arvoitus, sillä huomaisin, että siinä mekossa, mikä oli tarkoitus päälle pukea, on iso tahra ja nyt vasta sitten pesin mekon..jännityksellä odotan kun mekko on kuiva, että onko puhdistunut...märkänä on niin vaikea sanoa :? Hiuksista en tiedä yhtään miten laittaisin, sillä tarkoitukseni oli ehtiä kampaajalle, mutten sitten ehtinytkään, joten nyt olisi jotain osattava tehdä ylikasvaneille jäykille, ohuille hiuksille :o ja mahdollisimman lyhyessä ajassa :D Ideoita otetaan vastaan, tuolla edellisellä (?) sivulla taitaakin olla sellainen kuva, missä hiukseni hyvin näkyvätkin...Tai sitten menen vain johonkin "heti aikoja" kampaamoon, ja leikkuutan lyhyeksi taas hiukseni :o En tosin oikein osaa luottaa enää muihin kuin omaan kampaajaani :D

Harmittaa vietävästi, kun oli tarkoitus ehtiä itse askarrella heille hääkortti, mutta onnistuin epäonnistumaan siinä niin usein (ei en koskaan yritä mitään liian vaikeaa :D ) että eilen sitten ostin kortin kaupasta siltä varalta, etten ehdi askartelemaan. Kunnianhimoinen suunnitelmanihan oli, että olisin onnistunut piirtämään hääparista "näköiset" kuvat korttiin, mutta jostain syystä piirtämäni hahmot olivat aina epäonnistuneita, etten pystynytkään toteuttamaan suunnitelmaani. Sinällään hassua, kun olen lähiaikoina ihan huvikseni piirrustellut kuvia itsestäni, mikosta, kavereista ja lehtien ihmisistä ja aina onnistunut omasta mielestäni suht hyvin. Liikaa varmaankin paineita :D Ehkä yritän vielä kerran ja ajattelen piirtäväni vain huvikseni.

Nyt pitääkin mennä herättelemään rakasta, että ehditään tänään tehdä jotain kivaa yhdessä, ennen kuin siirryn ystäväni luokse. Huomisillaksi olen kyllä suunnitellut minulle ja mikolle ihanan illan: viiniä, juustoja ja kaikkia muitakin herkkuja olen jo varannut, sitten vähän kynttilöitä palamaan... Kunhan ystäväni häistä kotiudun, niin omat pirskeet alkavat. :D Se hyväpuoli on siinä, että häät alkavat ajoissa ja loppuvat kuulemma viimeistään viideltä, että ehtii nautiskella sitten vielä kotona rakkaan kanssa illasta. <3 Vaikka muuten kyllä jo etukäteen harmittelinkin suunnitelmaa lyhyistä häistä :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.10.2010 14:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voih, työ pääsette häihin :faint:
Toivottavasti mekon tahra puhdistuu, että saat sen häihin päälle. Toivottavasti siulla on varasuunnitelma, jos puku jää likaiseksi :wink: Hiusasiaan mie en osaa muuta sanoa, kuin että laita lämpörullat! Mie vannon niiden nimeen sillon kun pitää äkkiä saada jotain vähän hienompaa! Niistä tulee hyvää pöyhkeyttä ja ilmavuutta hiuksiin ja on sen jälkeen paljon helpompi kasata vaikka pinneillä joku nutturantapanen takaraivolle :yep:
Hauskoja häitä, ihanaa iltaa ja hyviä vapaita :bye:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.10.2010 18:09 
Kiitos vierailusta miun päikyssä! :bye:

Siul onkii jännä päivä sit huomenna, hyvin se menee kyllä.. :hali: Omien häiden aikaan tehtiin äitin kanssa hääkakkuja vielä kahden aikaan yöllä ja herätys oli sitten puoli seitsemältä aamulla, mut hyvin sen koko päivän jaksoi. :D Eli vaikka ei uni meinaisi jännityksen takia tulla, niin taitaa sen verran skarpiksi tehdä kaason tehtävä ettei väsymyksestä tarvitse huolehtia. :wink:

Noihin hiuksiin (mitkä kyl on kauniit, voi kun miekin saisin suorat hiukset :faint:) miekin olisin ehottanut pöyhittyihin hiuksiin sopivaa löysää nutturaa pinneillä ja hengettömillä. Sit vielä halutessa voi antaa vapaasti pari hiuskiehkuraa tippua kehystämään kasvoja, tosin siulla on niin kapoiset kasvot et sellaista et välttämättä tarvitse. :) (miulla taas kun löytyy kaksoisleukaa sun muuta, niin ne kiehkurat on melkeinpä must have-juttu varsinkin sivukuvia ajatellen. :lmao2:)

Mutta ihanaa ja hauskaa päivää teille huomiseksi, toivottavasti sääkin suosii.. :)

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.11.2010 13:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pitkästä aikaa taas vähän kuulumisien päivittelyä. On taas ollut niin kiirettä... :roll: :D

:bye: Mukavaa kun kävitte vierailulla HannaRouva ja in_heaven85!
Hanna: Kiitos näin vähän jälkikäteen. Oli kyllä ihanat häät ja vapaat häitten jälkeen tulivat tarpeeseen. Mekko onneksi puhdistui ihan helposti, ongelmana oliv ain sitten se, ettei pesun jälkeen meinannut mennä vetoketju enää kiinni, mutta onneksi Mikko sai sen vedettyä kiinni asti :D Hiukset jäi kyllä taas laittamatta, kun morsiamen kaunistamisessa meni sen verran kauan :D yritin kyllä kovasti laitella hiuksia, mutta eihän niissä mikään kestänyt ja sitten pitikin jo olla kuvattavana :D

In_heaven: Oli kyllä jännää ja ihanaa, kauheeta vaan oli olla äänessä koko päivä :D Kiitos hiusvinkeistä, oisin vaan varmaan tarvinnut itelleni kampaaja-ajan, että jotain noihin olisi saanut laitettua :D Säähän suosi ja ihanaa oli :faint:

Kuten tuossa tuli jo sanottuakin, niin häät olivat tosi ihanat ja morsian uskomattoman kaunis. Aamulla menin noin kuuden aikoihin ystäväni luo, että saatiin aloiteltua laittelemisia. Nukuin ehkä viisi tuntia hyvin pätkissä yön, mutta olin silti toosi pirteä koko päivän ajan. Hyvin ehdittiin myös kakut koristella, paiakt laittaa kuntoon ja morsiamelle tehdä kampaus ja meikki. Vähän harmitti vain kun hiukset eivät ystävälläni koko päivää kestäneet laitettuna, ihmiset kun eivät halatessa osanneet huomioida sivulla olevaa kampausta ja kukkakoristeita, jotka tietenkin lähtivät irtoilemaan. Onneksi viralliset kuvat olivat jo ennen vihkimistä :D Koko päivän sain siis olla äänessä, mutta ainakin morsian uskotteli viimeksi tänään puhelimessa, että hyvin meni :D Itkulta onnistuin nipin napin välttymään kun itseni kasasin, ehkä jännitin niin paljon juontoja, että se vei osan liikuttuneisuudesta :D Ääneni onnistuin kyllä sinne häihin jättämään, eikä siis tullut mitään jatkoille emnosta, kulta nauroi kotona kun pihisin kuin murkkuikäinen poika. Mutta pääasia että kivaa oli :wink: Hääkuvia en ole vielä nähnyt, videota en ehkä haluakaan ainakaan kuulla, oman äänen kuuleminen kun on aina jotain kamalaa... nimim. karaoke on muuten ihanaa :D

Häitten jälkeen tuskastuin jälleen myös hiuksiini, joista lähtikin pituutta ehkä puolet pois ja väri on nyt myös paljon tummempi kuin aikaisemmin. Kuvaa ei vielä näistä ole missään, pitää ehkä josain välissä taas kiikuttaa tänne.

Muuten tässä kyllä aika entisellä mennään, taloa etsitään ja yövuoroon olisi taas illalla mentävä töihin. Työtkin jatkuvat ainakin tammikuun puoleen väliin ja lupauksia on paljon pidemmällekin. Talon etisnnässäkin on hieman edistytty, taas olisi pari potentiaalista uutta taloa myynnissä..ehkä se vielä meillekin tärppää piakkoin...olisi ihanaa jos pääsisikin jo joulua laittamaan omaan kotiin :faint: Mutta ehkä sitten ensi vuoden joulua :D

Joulusta puheen ollen, tämä ei malttaisi taas millään odottaa :oops: :nutz: Lahjojen ostamisen olen jo aloittanut, samoin joulusuklaiden hamstraamisen...eikä varmasti tule syötyä ennen joulua :oops: :D Pyysin myös joulun vapaaksi, mikä tarkoittaa melko varmasti sitä, että mikäli se toteutuu, olen uuden vuoden töissä, mutta joulu on kyllä jotenkin se juhla, minkä mieluiten haluan olla vapaalla ja perheen parissa. <3 Pitkän synkän, kylmän talven keskellä minulle ainoa ihana asia :D Okei, on kynttilöiden polttaminen ja peiton alle käpertyminen pimeinä iltoina myös aika ihanata :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2010 14:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: pientä kuulumispäivittelyä jälleen tulossa.

Meidän talon katseluprojekti on vihdoin ja viimein hieman edennyt ja nyt olisi jo tiedossa iihana sininen omakotitalo, josta edes kulta ei ole vielä mitään vikaa löytänyt :D Eilen sain lisätietoja kohteesta sähköpostiin ja hyvältä kuulostaa. Kohtapuoliin pitäisi päästä katsomaan taloa ihan sisältäkin, ulkoa ollaan jo käyty kurkistelemassa ja tietysti googlemapsista ja kopterikuvista talo tiirailtu useaan kertaan :D Talo olisi aivan ihana. Tosin alunperin rakennettu jo -39, lisärakennettu 80-luvulla ja remontoitu lähes täydellisesti tällä vuosituhannella. Tilaa talossa olisi reilu 110m2 ja huoneita 4+k+khh+s, oma reilun 1000m2 tontti löytyy, vessojakin löytyy kaksin kappalein, paljukin talosta löytyy kullan iloksi :wink: Hienoa on myös se, että muutto matka olisi vajaan puolikilometriä ainoastaan. Asia on vielä vähän hyshys kun ei ole tämän pidemmälle edennyt, mutta minä olen tooosi innoissani ja kultakin vähän innoissaan, vaikkei sitä täysin tunnustakaan kun yrittää olla järkevä. Ongelmana tällä hetkellä hinta, joka on aivan liikaa. Tosin hinnastahan voi luultavastikin neuvotella :o

Tänään näin myös pitkästä aikaa lokakuussa naimisiin mennyttä ystävääni, ja katselimme pitkän tovin ihania hääkuvia ja häämatkakuvia sheychelleiltä (kirjoitusasu luultavasti päin mäntyä :D ). Oli kyllä iihania kuvia, tosi mukavaa oli muistella häitä ja kuulla muiden antamaa palautetta ja tietysti fiilistellä ihanissa häämatkakuvissa. Oli kyllä uskomattomia kuvia sieltä, aivan ihana paikka, uskomattoman upea luonto :faint:

Jouluakin olen jopa työn lomasa ehtinyt hieman ajattelemaan ja minun puolen joululahjat alkaa kohta olla ostettu, sisarusten ja kullan lahjat enää puuttuu. Kohtapuoliin ripustellaan jouluvalot parvekkeelle, toistaiseksi ollaan tyydytty pelkkiin lyhtyihin. Kynttilöitä on kyllä palanut hyvin paljon myös sisätiloissa meillä. Nyt vain toivotaan, että saan joulun vapaaksi niinkuin olen pyytänyt, niin voi oikeasti suunnitella minne mennään ja mitä jouluna tehdään.

*Muoks kirotusvireet yritetty korjata*

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2010 21:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toivottavasti taloasia etenee toivomallanne tavalla, eli hinnasta pääsis keskusteleen! Kyllä se omakotitalo voittaa muut asumismuodot! Itse kun on ok-talos asunu lapsuuden, niin oli sitä pakko päästä kerrostalosta mahd. pian pois..

Voi apua, mä en ole todellakaan keksiny vielä lahjoja kellekään! Paitsi 1-v siskontytölle, jolle lahjan saanti on varmaan ihan se ja sama.. :o On niin vaikea keksiä mitään tosi kivaa, esim. vanhemmille ja isosiskolle.. Apuva... :roll:

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2010 22:05 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Onnea talokuvioihin :) Toivottavasti saat jouluksi vapaata. Ite jännään aina puolison juhlavapaita ja se on välillä tosi rassaavaa. :chat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.12.2010 20:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Naakkis ja Eagle_87, mukavaa kun kävitte ja :girl: Joululista on vihdoin selvillä ja jääkaapin ovessa se komeilee :D jouluaattona lopetan valvomisen, joten luultavasti tulee hyvin uneton jouluaatto kun tuskin maltan aattona nukkua kun tekemistä riittää, mutta sen jälkeen on onneksi viisi päivää vapaata niin ehtii juhlia kunnolla joulua.

Nyt ihan pikaista päivitystä, kun pitää ehtiä vielä tehdä piparitaikina huomista varten ja tiskitkin odottavat vielä pesuaan. Tän päivän luuhasin kuapungilla joululahjoja shoppailen ja nyt on sitten jo rakkaallekin joululahjat ostettu, meinasi vain jäädä syöminen vähälle kun en huomannut ajan kulua niin kotiin tullessa oli hiukkasen heikko olo... Onneksi oli jääkaapissa kaikkea hyvää, mistä sai helposti kunnon rasvapläjäyksen :lmao2:

Niin mutta siis itseasiaan: Huomenna mennään katsomaan mahdollista taloa, vaikutti ihanalta, joskin liian kalliilta, mutta ehkä hinta on tingittävissä.. mutta tätä siis mennään katsomaan

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.12.2010 22:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kivannäkönen talo, toivottavasti saatte tingittyä hinnan kohilleen! :wink:

Sie oot kyllä hakera kun piparitaikinankii teet ite! :worship: Mie en kyllä viittis edes yrittää! Mut mie en ookkaan mikään keitiöihme :D Ihanaa joulunodotusta!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.12.2010 13:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: HannaRouva, mukavaa kun vierailit ja kiitos samoin. Miulle on perinne tehdä itse piparitaikina. Ihan joka vuosi en oo ehtinyt sitä tekemään, mutta koskaan en ole sortunut valmistaikinoihin :D eikä sen taikinan teko oikeasti ees ole kovinkaan vaikeaa, ainakaan miun ohjeella jossa lähinnä sekoitetaan kaikki keskenään ja annetaan olla yön yli. Ainoa vähän vaikeampi osuus on sokerin, siirapin, voin ja mausteiden kiehautus, mutta ei sekään oikeesti oo vaikeeta. Kannattaa kokeilla tehdä itse ;)

Ja voi miten ihana se talo olikaan :faint: Tää vaan huokaili kun meni huoneesta toiseen. Tosi vähän tajusin mitään kysyä kun olisin ollut valmis ostamaan talon vaikka saman tien :D Kulta kyllä kyseli ja tutkaili tarkkaan joka nurkan, muttei oikein vieläkään täysin lämmennyt talolle. Kommenttina lähinnä "ihan kiva, mutta.." tosin ei hänkään paljon mitään varsinaisia vikoja tai puutteita löytänyt. Ainoat mitä itse katson sellaisiksi oli se, ettei autotallia ole, tosin pihassa on vanha varasto, josta helposti sellaisen saisin, ja hyvinhän kullalla tähänkin asti on sujunut auton puhdistukset lumesta :lmao2: Toinen juttu mikä ei ole ihan niin kuin unelmassani on se, että talossa on sähkökiuas, olisi ollut ihanaa jos olisi puukiuas. Muita vikoja minä en talosta löytänyt. Eikä varsinaisia vikoja kyllä ole noistakaan kumpikaan. Jännä oli huomata, että tähän asti rakkaan mielestä joka paikassa on ollut liikaa tilaa ja turhia neliöitä, kun nyt hän mietti, että jäisköhän talo meille nopeasti pieneksi :o Kuitenkin kolme makkaria, olohuone ja tilava keittiö on miun mielestä jo ihan riittävät ja aina parempi, ettei ole liikaa siivottavaa :D kulta lupasi kuitenkin vielä miettiä ja pähkäillä asiaa. Eihän meillä ole mitään lainaakaan vielä haettuna tai muuta...ja viisaanpaahan se on, että edes toinen meistä harkitsee... Mutta mie oon ihan myyty. :bounce: <3

Nyt vielä pikainen käynti kaupungilla, kun huomasin, ettei meillä ole yhtään piparkakkumuottia :D en tiedä mihin olen onnistunut omani hukkaamaan, vai onkohan aina ollut vain äidiltä muotit lainassa. Kohta onkin ihanaa leipomista luvassa, tulee ihana joulun tuoksu kun pipareita paistelee :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.12.2010 15:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Täälläkin on piparitalkoot suunnitteilla! Itse ajattelin tehdä taikinan perjantaina ja leipoa sitten sunnuntaina. Piparitaikina on kiva tehdä itse, kun sitä saa kerralla tarpeeksi niin, että voi syödä sitä pelkkää taikinaakin siinä leipoessa :D Mitäs muita joululeipomuksia aiot tehdä? Itse haaveilin vähän pullista ja porkkanakakusta. On niin kivaa, kun joulun aikaan talossa tuoksuu kaikki ihanat ruoat ja leivonnaiset :)

Jaksan aina ihailla ihmisiä, jotka ostavat joululahjat ajoissa. Itse en ole ostanut vielä ainuttakaan lahjaa ja hiukan hirvittää, miten siitä tehtävästä taas suoriudun, vaikkei montaa lahjaa olekaan hankittavana :roll:

Talo muuten näyttää todella ihanalta, toivottavasti miehesikin hiljalleen innostuu asiasta ;)

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.12.2010 12:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: miiainen, ihanaa kun kävit. Nimenomaan siksi pitääkin tehdä itse, että jää naposteluvaraa :D ja on se niin perinen tehdä taikina itse, että en varmaan saisi samaa tunnelmaa aikaiseksi, jos olisi valmis taikina. Ainakin joulutorttuja on tarkoitus tehdä, ne kun on kuitenkin kullan lempparileivonnaisia. Niihin kyllä käytän valmista pakastetaikinaa, joskus oon voitaikinankin itse tehnyt, mutta se on vähän turhan työlästä miun makuun :D Ja jotain joulumakeisia olisi tarkoitus tehdä myös tänä vuonna, en vain vielä tiedä että mitä, ainakin nekut teki viime vuonna hyvin kauppansa, mutta olisi kiva kokeilla jotain uuttakin, tosin minulla on enää kaksi vapaa päivää enenn joulua, niin en ole ihan varma ehdinko tehdä mitään.

Nyt on sitten vihdoin ihan kaikki joululahjat miun puolen suvulle ostettu, pakettejen teko on vielä edessä. Ja myös joulukortit on edelleen tekemättä ja kirjoittamatta ja huomenna on viimeinen postituspäivä :oops: saa nähdä ehdinkö halvempaan postiin ollenkaan vaan meneekö taas kalliimmassa...

Talo oli kyllä toosi ihana, mutta ei sitä ilmeisestikään meille olla nyt ostamassa, kun kulta ei asiasta vieläkään ole innostunut. Edelleen olisi kyllä myynnissä.. Haluisin kyllä kovasti itse sen talon, mutta pitäähän sitä järjen ääntäkin kunnioittaa :D

Jouluun on enää kauhean vähän aikaa, eikä oikein ole vapaapäiviä enenn joulua jäljellä, joten taitaa aika vähälle jäädä tällä tytöllä joulunvalmsitelu kotona tänä vuonna. Kuusi kyllä pitää hommata, vaikka ei joulua kotona ollakaan, mutta kulta saa hoitaa sen :wink: Tarkoitus oli ehtiä pestä saunakin ennen joulua, mutta joko jää kullan tehtäväksi tai sitten tekemättä jäi tänä vuonna...

Kauheeta kun kello onkin jo paljon, ihan kohta pitääkin olla jo töissä, joten ehkä jatkan jossain vaiheessa taas näitten kuulumisieni kanssa :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.12.2010 15:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miulla olis kans tuo joulukorttirumba edessä :sweat: Kävin tänään Tiimarista ostelemassa kaikkia tarvikkeita ja ne kortit on pakko väsätä tänään ku ostin jo joulupostimerkitkii! Menee varmaan ilta näpertäessä..

Sie oot jo joululahjatkii hommannu :worship:

Harmi jos siun mies ei lämmenny talolle, mut kyllä uusia tulee ihan varmasti! Ja kyllä noin isojen ratkasujen kanssa kannattaa vähän järjen ääntä kuunnellakiin :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.01.2011 11:35 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mukavaa HannaNeiti kun kävit :bye: Joulu on jo takana päin ja taisin jopa onnistua ihan lahjavalinnoissani :wink: Ja taloa ei ole vieläkään löytynyt, tosin tuo talo, jota käytiin katsomassa on edelleen myynnissä. Olen nyt itsekin tässä ajatellut, että kyllähän se nyt vielä olisi ihan hyvä, mutta muutaman lapsen jälkeen armottoman pieni. Olen aina myös halunnut että esim. olohuone olisi tarpeeksi iso, että sielää voisi vaikka juhlia viettää, niin siinä talossa ei kyllä ollut, että olipa hyvä kun oli järjen ääni mukana :lmao2: harmittaisi kyllä vietävästi asua sellaisessa talossa pitkään, joka osoittautuu epähyväksi.

Viimeaikoina olen ollut aivan vitävän väsynyt, oikein mitään ei ole vapaa-ajallakaan jaksanut tehdä. Viikonloppukin meni lähes kokonaan lepäillessä, pari kertaa käytiin vain lenkillä ja kerran kaupassa. Muuten tuli napotettua sisällä ja unten mailla meni kyllä varmaan reilusti yli puolet vapaasta viikonlopusta. Niin kävihän se pikkusisko eilen illalla pelaamassa ennen kuin lähti takaisin kuopioon. Kaikesta lepäilystä huolimatta ei ole kovinkaan levännyt olo :? Viime aikoina on myös ollut outoa huimausta ja mahakipuja aina ajoittain, olen myös voinut pahoin ja työkaverit olivat jo ihan varmoja, että olen raskaana. Muttamutta...viimeksi kuukautiset olivat kuitenkin jouluna, joten en pidä kyllä kovin todennäköisenä..koko aika on myös ehkäisy ollut käytössä, kun rakas ei koe vielä olevansa valmis isäksi...epäilyttää kyllä silti jo itseäänkin :lmao2:

Nyt on taas haussa yksi sairaanhoitajan toimi meidän osastolle sisäisessä haussa. pitäisi saada aikaiseksi hakea, vaikka melkov armasti se on jo jollekulle suunniteltu, mutta aina pitää näyttää innostuneisuutensa :wink: Nostin tässä myös veroprosenttiani ja onnistuin mokaamaan senkin laittamalla sen alkamaan jo tammikuusta. nyt pitää selvittää, ehtiikö se menemään muitten verokorttejen mukana palkanlaskijalle vai pitääkö kiikuttaa se kiltisti itse...no, kaippa se on pääasia että tulee toimitettua. Onneksi tuli heti seuraavana päivänä muutoksen teosta postissa. Palkkahan kutienkin maksetaan vasta kuun lopussa, niin kaippa tuo vielä ehtii...

Nyt pitää syödä jotain, tehdä eväät ja kiiruhtaa töihin, iltavuorot alkavat tällä viikolla jo puoli yksi, joten saan aamuun aina kiireen aikaiseksi itselleni :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.01.2011 16:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Taas nähdään, että kun pitäisi olla siivoomassa vaatekaappia, niin löytää itsensä täältä :oops: :lmao2: Olen kyllä ehkä ansainnut taukoni, sillä eilisestä asti ollaan kullan kanssa meidän läävää muutettu takaisin kodin näköiseksi, heti aamulla jatkettiin mihin eilen jäätiin... ja vasta eilen korjasimme joulukoristeetkin pois :oops: tein tuossa äsken myös työhakemuksen toimea varten meidän osastolle..toivottavasti tärppäisi, niin ei ainakaan ihan vähään aikaan tarvitsisi uudelleen hakea. En nimittäin oikein vieläkään hallitse noita hakemusten täyttelemisiä :oops: Tosin en kyllä hirveästi ihmettelisi, vaikken pääsisi edes haastatteluun asti, sillä edellisellä kerrallakin oli taidettu haastatella vain kolmea ja osastollamme on useita sijaisia ketkä ovat olleet huomattavasti kauemmin siellä töissä kuin minä. Ja ehkä osaavat myös täyttää hakemukset oikein :D :lmao2:

Edelleen noista omituisista tuntemuksista vähän pitää sen verran jatkaa, että tuntemukset on jatkuneet ja tässä ihan näinä päivinä pitäisi alkaa kuukautisten jos ne ovat tullakseen..muutaman päivän vielä odottelen ja sitten teen sen testin jos ei ala kuulua.. Työkavereiden kanssa jatkoin juttelua aiheesta ja yksi työkaveri kertoi hänellä olleen kolmet normaalit kuukautiset molempien raskauksiensa aikana...epäilyttää kyllä, mutta kuitenkin kun todennäköisyydet on niin pienet ja kulta kun ei vielä haluaisi lapsia...no, tuohon asiaan palaan ehkä noin viikon päästä....

Ehkä pitää mennä siivoamaan se vaatekaappi, että edes ovi mahtuu kiinni :oops: sitten pitääkin käydä kaupassa ja huomenna onkin taas työpäivä. Pitäisi löytää kulalle joku kiva 30-vuotislahjakin, enää viikko aikaa ostaa. Harmittaa aina, että kullan synttärit on niin lähellä joulua, että ei vielä ole ehtinyt keksiä uusia lahjaideoita :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.01.2011 10:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Mistäköhän sitä itse saisi inspiraation vaatekaapin siivoukseen? Nimittäin joka aamu, kun sieltä jotain päällepantavaa etsin, mietin, että kukakohan senkin kaapin on ostanut täyteen niin rumia ja epäsopivia vaatteita :D Uusia ostelisin niin mielelläni, mutta pitäisi vanhoja hävittää ensin :roll:

Ja onpas sulla jännittäviä tuntemuksia siellä :o Toivottavasti saat pikimmiten niille jonkun selityksen, ettei tarvitse niin kovasti ihmetellä :)

Onnea työpaikan metsästykseen! :aalto:

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.01.2011 12:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vaatekaapin siivous on maailman inhottavin ja vastenmielisin siivousasia! :panic: Pesen vaikka mielummin vessan hammasharjalla milli milliltä ku siivoan vaatekaapin! Eli ymmärrän tuskasi ja sen, että roikut mielummin amoissa kuin viikkailet vaatteita :D

Toivottavasti pääsisit edes haastatteluun! Ainahan sitä kannattaa hakea, vaikka tuntuisikin toivottomalta :wink: Koskaanhan ei tiedä!

On kyllä aikamoisia tuntemuksia siulla :o Tuo väsymyshän on aika yleinen raskausoire, samoin kuin nuo muutkin oireet. Mutta jos tuo nyt ei raskaudeksi paljastu ni käy vaikka mittaamassa hemoglobiini kun myös sen alhaisuus aiheuttaa väsymystä, huimausta, pahaa oloa jne.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.01.2011 19:21 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Mukavaa kun pistäydyitte päikyssäni miiainen ja HannaRouva! Niinhän siinä kävikin, etten saanut vaatekaapin siivousta valmiiksi, enkä ole siis vieläkään saanut :oops: Tilasin jälleen muutamia vaatteita alesta lisää, joten jos ovat vain sopivia niin pakko raivata tilaa kaappiin :D ajattelin tällaista positiivista lähestymistapaa, kun uusien vaatteiden osto on kuitenkin niin mukavaa ja kiva olisi jos kaappiin mahtuisivat :D No..ehkä saan homman suoritettua loppuun...se vaatteiden poisheitto/kirppikselle laitto osio on vain aina se vaikein, kun ei jotenkin raaskisi millään luopua edes niistä puhkikuluneista tai sitten vaatteista, joita ei ole kertaakaan edes päällään pitänyt. :? Vähän sain kyllä tyhjennettyä kaappia kun annoin siskolle vaatteita, jotka olivat enemmän hänen tyylisiään tai minulle hippusen epäsopivia jostain kohin. :D Silkkaa hienoutta, että olemme lähes saman kokoiset, mutta aivan eri malliset! :D

Tänään oli viimeinen hakupäivä toimeen, joten ensiviikolla varmaankin ilmoittelevat ainakin haastatteluun pääseville. Tänään kyllä sain taas tiimivastaavalta hyvää palautetta työskentelystäni, joten ehkä pienimahdollisuus on olemassa...

Niin ja noihin oireisiin: pakko oli testata, en ole raskaana :D Eilen alkoi sitten ne kuukautisetkin sieltä. Kyllä jotenkin mieli rauhoittui kun negatiivinen tulos tuli ja menkatkin alkoivat, mutta toisaalta olin hirveän pettynyt ilman mitään varsinaista syytä kun kuitenkin oli jo ajatellut, jospa kuitenkin... Tulin siihen tulokseen, että stressistä johtuvia taitaa oireet olla, harmi vain kun lomaa on seuraavan kerran luvassa kesällä :D Ja toisaalta myös mietin, että ehkä haluan niin kovasti saada vauvan, että alan jo kuvittelemaan oireita :o Tällä hetkellä tuntuu jotenkin niin kovin vaikealta se, etten saa vielä saada vauvaa kun tuntuu siltä, että kaikki muut ovat raskaana tai ainakin aikeissa tehdä vauva...No, ehkä tuo kulta piakkoin lämpenee ajatukselle. Maanantaina tulee kullalle kolmekymppiä täyteen, niin jospa siinä hoksaisi, että isyys olisi sittenkin tervetullut vaikka heti :wink: :lmao2:

Veljeni menee ensi kesänä naimisiin! Ilmoitin itseni ja siskoni vapaaehtoisiksi kaasoiksi ja juontajiksi veljeni häihin. Olin nimittäin ymmärtänyt, etteivät oikein tienneet mitä pitää tehdä ja milloinkin, eikä tulevalla morsiamella ollut oikein ketään kenet olisi kehdannut kaasoksi pyytää, joten ilmoitin halukkuuden ja sainkin innokkaan vastaanoton heiltä. Ei nyt ehkä mennyt ihan protokollan mukaan ja vähän kävi mielessä, että entä jos eivät uskalla kieltäytyä jos tuntuukin tuppautumiselta, mutta hyvillä mielin tuntuivat olevan molemmat ja mielestäni onnistuin ilmaisemaan asian niin, etten ole väkisin meitä hommaan tunkemassa, mutta jos haluaa kokeneita kaasoja niin mielellämme autamme :D :lmao2: Tässä vaiheessa en ollut kyllä kysynyt siskoltanikaan suostumusta (olenpas minä ollut hyökkäävä ja manipuloiva viimeaikoina... :D ) mutta siskokin innostui. Nyt sitten valmistellaan hienot ja kuulemma erikoiset ja ainutlaatuiset vesiaiheiset häät. Teema liittyy kummankin ammattiin :wink: Ihanaa saada taas suunnitella häitä, olikin jo ikävä :clap:

Huomenna olisi kuitenkin luvassa isän 60-vee päivät, jonne tein kaksikerroksisen suklaajuustokakun, (alla tummaa ja päällä valkeaasuklaata). Täytteet olivat ainakin varsin herkullisia :D Nyt pitäisi vielä päättää mitä ihmettä pukea sinne päälle ja myös tehdä isälle kortti vielä tässä illan aikana. Lahjaa ei onneksi tarvinnut miettiä, kun ostettiin kaikki yhdessä matkalahjakortti.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.01.2011 14:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nyt on sitten molemamt synttärit vietetty. Tai siis isän 60-vee päivät juhlittu ja kullan 30-vee päivät ohi :D Eilinen päivä nimittäin meni niin, että kulta oli aamuvuorossa ja minä iltavuorossa, joten ei kauheasti ehditty synttäreitä juhlia, ei sillä että rakas olisi edes halunnut. Olin jättänyt kullalle lahjakassin ja kortin pöydälle ja kun minä tulin kotiin oli ruoka kiitoksena odottamassa :faint: Rakas oli ottanut päikkärit että jaksoi valvoa sitten vielä hetken kanssani. <3 Rakastani odotti lahjakassissa rock-ennätyskirja, parit kalsarit(yllätys :D ) haisulimuki (olin joskus aikoja sitten antanut kulalle lahjaksi saman mukin, mutta se on mennyt rikki, joten hyvä tilaisuus ostaa uusi..) ja sitten taisi olla vielä lahja-arpa ja pantterikarkki pussi. Kulta kertoi tykänneensä lahjasta, joten ehkä se oli onnistunut kokoelma kaikenlaista tarpeellista ja vähän muutakin :wink:

Isän juhlat meni muuten ihan hyvin, lähes kaikki kutsutut veljeni sairasta perhettä lukuun ottamatta oli paikalla, mutta minulle taas paljastui elämästä sellaisia asioita, joita en olisi halunnut tietääkään. Olen ilmeisesti elänyt jonkinlaisessa kuplassa ja nyt ahdistaa suuresti, enkä oikein pysty asiasta kenenkään kanssa keskustelemaan. Toisaalta lupasin,e tten kerro kenellekään ja toisaalta taas asiat on niin vaikeita, ettei oikein voi puhuakaan :? Tutustuin siis nyt vihdoin paremmin isoon siskooni, jonka tapasin vasta pari vuotta sitten uudestaan. Ja hänellä on tosi kipeitä asioita elämässään, josita osa liittyy meihin ja osa ihan muihin asioihin. Ahdistaa, mutta ehkä saan jotenkin asiat sulateltua ja saan taas ne siirrettyä syrjään.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.01.2011 23:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällä on onnistuttu kääntämään vuorokausirytmin ihan päälaelleen, eikä yhtään nukuta, vaikka huomenna pitäisi olla seittemältä töissä... :oops: :D Sitä se kolmivuorotyö teettää...aamulla kyllä väsyttää varmasti. Vielä vaikeampi mennä nukkumaan, kun kullalla on yövuoroviikko...

Juuri mitään ei täällä taaskaan ole tapahtunut, sain tosin vaatekaapin siivouksen jo puoleenväliin, enää housuhylly ja sukat pitäisi järjestellä...myös vessan kaapin ja korit sain ihmekyllä siivottua, tosin juuri mitään en raaskinut heittää vaatekaapista, enkä myöskään vessankaapeista pois.. :D Mutta minkäs sille voi, että on vaan niin hyvää tavaraa kaapeissa, ettei niistä voi luopua...jos about vuoteen tai yli ei jotain paitaa tms ole käyttänyt niin kai se vielä on hyvä kuntoinen..mutta tulee varmaan käytettyä myöhemmin ihan yhtä paljon...

Talon etsintä jatkuu yhtä tuloksettomana edelleen. Sen verran ollaan edistytty, että kultakin on selvästi innostunut talosta, tänään jopa katseli talonostajan vinkkejä ihan oma-aloitteisesti netistä...Ehkä kohta käydään jo lainaa kyselemässä...

Kauhea vauvakuume jyllää edelleen minulla, mutta kultaan ei vain ota tarttuakseen. Tuntuu siltä, että kaikki lähipiirissä ja muuallakin ovat raskaana tai juuri saaneet vauvan. Asiaa ei yhtään helpota myöskään vanhempien vihjailu jatkuvasti asiasta. Minun äiti vihjailee hyvin suoraan ja ehdottelee jälkikasvun tekemistä ja anoppi hienovaraisemmin aiheesta vihjailee. Isän kuuskymppisilläkin tätini kyseli vauvanhankinnasta ja siitä, joko olen raskaana :doh: Ja oli siis viinilasi vielä kourassa kun kysyi... Aikaisemmin vihjailut ja kyselemiset on lähinnä naurattaneet, mutta olisi niin mukava vastata, että joo, olen raskaana :D Kulta kyllä hyvin pikkuhiljaa tuntuu lämpenevän ajatukselle, olenkin itse yrittänyt hillitä vauvakeskusteluja ja jopa vältellä välillä aihetta, ettei kultaa vaan käy asia ahdistamaan, itse kun haluaisi koko ajan höpötellä aiheesta... Haluan kuitenkin, että kun/jos päätös yrittää lasta tulee, että se on molempien päätös. Rakkaani onkin aina ollut hieman hitaasti lämpiävämpää sorttia, joten ehkä hän itse ehdottaa asiaa, kunhan vähän aikaa menee...Innostuihan hän häiden suunnittelustakin vasta viimeisillä viikoilla :wink: :lmao2: Tosiasia kuitenkin on, että rakas täytti juuri 30 ja minäkin kesällä jo 26, eikä kumpikaan nuorene, eikä koskaan tiedä millon sitä tärppää vai tärppääkö ollenkaan. Kaikkihan eivät monen vuoden yrityksistä huolimatta onnistu ikinä lasta saamaan :?

Käytiin tänään siis appivanhempieni luona pikavisiitillä kuulemassa vihjailuja lasten hankinnan suhteen ja myös siitä, että minun täytyisi hommata ajokortti :doh: Sinällään mukava ajatus anopilta, että ostavat minulle synttärilahjaksi ajokortin, MUTTA ei raha ole se syy, miksi minulla ei korttia ole... en ole varma haluanko koskaan ajokorttia itselleni, monestakaan eri syystä. Aikaisemminkin minulle on yritetty ajokorttia tyrkyttää. Onko se nykymaailmassa muka niin pakollista? :? En oikein voi kyllä kieltäytyä, jos todella lahjaksi kortin saan... Siinä onkin sitten tälle ökylille sulattelemista ja totuttelemista... Olen nimittäin pienestä asti pelännyt autoja jossain määrin, laitan edelleenkin silmät kiinni tiukoissa mutkissa tai esim. parkkihallejen ajoluiskilla. Joten miten ihmeessä voisin itse ajaa autoa...? Tiedän toki, että pelot pitää kohdata jne...mutta onko silti pakko ajaa jos ei tahdo? Toisaalta onhan se ihan totta, että on käytännölistä, jos molemmilla meillä on kortti, tiedän toki järkiseikat, mutta silti.. Toisaalta ehkä vähän ärsytti myös ajatus siitä, että anoppi on luullut rahan olevan syy, miksi minulla korttia ei ole. Niin ja ehkä vähän myös hävettäisi, kun olen niin kovaa ääntä pitänyt siitä, etten korttia itselleni hanki :oops: Nyt siis kovasti askarruttaa, autokouluun vai ei...ja ylipäänsä selviäisinköhän edes siitä... :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.02.2011 10:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla on sama paha tapa, että en osaa heittää esim. vaatteita ikinä pois! Jos jotain ei oo käyttäny vuoteen, niin on aika epätodennäköstä, et sitä käyttää jatkossakaan.. :doh: Mutta nyt oon yrittäny tempasta, ku on vaatekaappitilaa toistaiseksi aika vähän, niin mulla on iso kassi menossa kirpputorille. Ja se on ollu suuren työn ja tuskan takana, että oikeesti laittaa poistokasaan. Vielä vaikeempaa mulle taitaa olla kyllä kirjoista luopuminen.. :)

Ikävää toi sukulaisten painostus vauva-asiassakin. Tietenkin on ymmärrettävää, että vanhemmat haluaa lapsenlapsia, mutta täytyis osata olla hienotunteinen kuitenkin..

Mulle itelleni autokouluun meno oli aika vastenmielistä ja autolla ajaminenkin pitkään ajokortin saamisen jälkeen. Mutta nyt ei pärjäis kyllä ilman ajokorttia, kun maalla asutaan. Mä menin autokouluun 20-vuotiaana (miehen painostuksen jälkeen), kun 17v kolaroin äidin auton talomme seinään ja siitä jäi kauhee kammo. Ja autokoulua stressasin aivan kamalasti ja se ajaminen oli ihan hirveetä. Joka kerta kun piti lähteä auton rattiin, aloin täriseen ja mahaa väänsi. Mutta nyt kun autolla ajaa päivittäin, niin siihen on tullut se rutiini, ja ajaminen on jopa ihan jees. Tosin en tykkää ajaa isoissa/vieraissa kaupungeissa, onneks ei paljoa tarvikaan! Mutta uskon kyllä, että sä selviäisit siitä! Mä sanoin autokoulua aloittaessa, että mua ihan tosissaan pelottaa tää homma ihan hirveesti ja siellä oltiin tosi ymmärtäväisiä. Ja vaikka itselle se ajaminen oli aluks niin kova paikka, se johtui kyllä omasta asenteestani, ku en suostunut ajamaan ku harvoin. Olis vaan pitäny päivittäin heittää vaikka pienikin lenkki, niin olis tullut sitä varmuutta pikkuhiljaa. Onhan se ajokortti kauheen kätevä olla olemassa, jos vaikka joskus päätyy asumaan jonnekin syrjempään tmv.. Ohhoh, kylläpä mä nyt avauduin.. :D

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 238 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 13:36