* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 09:21

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 238 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pölyökylin rouvaelämää
ViestiLähetetty: 04.06.2009 18:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aloitanpa minäkin nyt kuitenkin rouvapäikyn, kulta kun oli sitä mieltä, että en kuitenkaan malta täältä olla poissa, ja on parempi kun täytän omaa päikkyä, kun kaikkien muitten :roll: :lmao2: Rouvaelämä on alkanut oikein ihanasti, paitsi vähän liian nopea pudotus oli arkeen, kun maanantaina oli kullan mentävä töihin ja minun kouluun..

Elikkä olen reilu kaksi viikkoa sitten rouviintunut Joensuulainen 1985 syntynyt sairaanhoitajaopiskelija ja tuore aviomieheni on 1981 syntynyt Joensuulainen metallialalla työskentelevä mies. Vähän taustana meistä kerrottakoon, että ensimmäisen kerran tavattiin keväällä 2005, kaverustuttiin paremmin kesällä 2006 ja seurustelu aloitettiin uuden vuoden vaihteessa 2007. Kihlat vaihdoime marraskuussa 2007, yhteen muutimme virallisesti keväällä 2008 hääsuunnitelmat alkoivat kesällä 2008 ja nyt keväällä 2009 olemme siis menneet naimisiin.

Kulta ei halunnut lähteä häämatkalle ollenkaan, mutta koska saimme avustusta sen verran, olemme suunnitelleet kesälle minilomaa, kunhan kullalla alkaa kesäloma ja ehkäpä syksyllä pääsisimme ihan kunnon häämatkalle johonkin lämpimään :faint: Elikkä täällä tulee varmasti näkymään matkustushaaveita paljon :D

Muutenkin olen tällainen haaveilija ja aikasta omanlaatuinen hörhöttöjä. Olin hyvin onnellinen kun ystäväni kertoi, että nyt käydään sitten suunnittelemaan hänen häitään vuorostaan :clap: Olisikin tullut ihan orpo-olo ilman hääsuunnitelmia :D

Koska kesälomailen, eikä ole juurikaan töitä tiedossa, tulen varmaan viettämään aika paljon aikaa jälleen amoriineissa, mikäpä voisi olla parempaa :wink: Ehkäpä ehdin vihdoin tutustua myös muiden Rouvalalaisten päikkyihin paremmin, sekun on vähän vähälle jäänyt tuossa häähörhöillessä.

Vielä pitää lisätä, että tällä tuoreella rouvalla alkaa olla kova vauvakuume, mutta koulua on vielä vuosi jäljellä ja kulta sanoi järkevästi, että ensin koulu loppuun :roll: En kyllä tiedä, miten sitä malttaa odottaa..

Oikein paljon TERVETULOA lueskelemaan kuulumisia ja sana on vapaa :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 19:01 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kiva kun laitoit rouvapäikyn pystyyn. :bye: Kyllä ilman päikkyä olo on vaikeaa, varsinkin jos on aikaa amoilla. :D

Mukavalta kuulostivat teidän häämatkasuunnitelmat, onko tarkempia kohteita jo mietitty?

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 07:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Jee! Kiva kun tänne Rouvalan puolellekin alkaa tulla enemmän tuttuja. Ei oo niin orpo olo. :D Oon kyllä vähän kade sun lomasta. Mä paiskin koko loppukesän töitä. Mitäs lomailin heti häiden jälkeen! :doh: :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 07:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Musta tuleekin tänne vakiovieras! :D Hyvä juttu, että päädyit sit kuitenkin tekemään rouvapäikyn, tosihan se on, että ei täältä osaa pysyä poissa!

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 09:12 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihanaa, tervetuloa vaan melko tuoreelle Rouvalle :clap: Kiva, että pistit päikyn pystyyn, niin pääsee jonnekin katselemaan miten sulla menee :wink:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 09:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No niin, nyt säkin pääsit tänne, kivakiva! :clap:

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 10:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lisää vuoden 2009 morsmaikkuja :clap: Miekii tällään itteni tänne!

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 15:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Ihanaa kun on heti käynyt vieraita! Kiitos käynnistä sukapaiv, Cindis, Naakkis, Jemppi, miiainen ja HannaNeiti! :grouphug: :girl:

sukapaiv: on tosiaan aivan mahdottoman vaikeaa olla ilman päikkyä :D Alunperinhän minä olisin halunnut Kyprokselle, sillä asustelin siellä yhdeksän kuukautta ja olisin halunnut esitellä kullalleni minulle tärkeän paikan. Kulta ei kuitenkaan lämmennyt ajatukselle, ja kyllä häntä ymmärränkin asiassa :) Ajatuksena oli nyt, että otettaisiin äkkilähtö syksyllä johonkin paikkaan x, paikalla ei ole niin suurta merkitystä, Euroopassa kutienkin halutaan molemmat pysyä ja jokin uusi maa olisi mukava valloittaa :wink: Enköhän kuitenkin tänne tule haaveilemaan vaikka sun mitä juttuja :D

Ensin keskitytään kuitenkin minlomaan, joka on siis tarkoitus toteuttaa kullan loman aikana, josta ensimmäinen osio alkaakin jo viikon päästä :bounce: Vähän mietittiin, jos matkustettaisiin lomailemaan Helsinkiin, käytäisiin risteilyllä ja lintsillä ja serenassa ja mitä muita pikkutyttöjen lemppareita vielä onkoon :D Kulta tosin ei ole aivan yhtä vakuuttunut siitä, että tuollainen loma olisi kovinkaan hauska.. Mutta kun lisää kivan hotellihuoneen, pullon samppista, saunan/altaan ja hyvää naposteltavaa, niin eiköhän kultakin ala lämmetä ajatukselle enemmänkin.. Pitääkin katsella vaihtoehtoja vielä tuolle idealle ja kysellä sitten rakkaalta.

Minnuu hajottaa nää kylmät ilmat ihan tosissaan, hirmusen inhottavaa kun ois kerrankin aikaa tehdä vaikka mitä, mutta kun ei oikein ulos voi mennä kun lämpöä on nippanappa kuusi astetta ja tuuli on edelleen kauhean kova.. Edelliset olen suorastaan pelännyt yksin täällä kotona kun kulta on ollut illat töissä ja ulkona on myrskynnyt. Meidän pihaltakin kaatui puu, onneksi asutaan kerrostalossa, niin ei aivan niin hirveästi pelottanut :D Nyt sitten tulee vietettyä kaikki liikenevä aika vaan netissä ja telkakria katsellen..oon sentään vähän siivoillut, että jotain järkevää olen sentään tehnyt :D

Kovasti odotan jo hääkuvia. Muutamasta kamerasta meillä kuvat jo onkin, mutta varsinaisen kuvaajan kuvat pitäisi saada sunnuntaina :bounce: Niitä on kuulemma lähemmäs kaksisataa :D aj sitten on vielä muutama ihminen, keiden tiedän ottaneen paljon kuvia, muttei ole vielä kuvia näkynyt...Olisi niin ihanaa päästä jo askartelemaan kiitoskortteja :bounce:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2009 11:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tänään onkin jo selvästi kauniimpi ilma! Nyt vaan aamukahvit alas ja sitten ulkoilemaan :bounce: Tarkoitus oli viedä tällä viikolla kaverin lapsi tivoliin, minä kun taidan olla tämän nelivuotiaan lisäksi ainoa, joka ko paikasta on aivan innoissaan :D Sinne sitten hattaraa syömään ja karusellilla ajelemaan. En varmasti ikinä kasva ohi huvipuistoista, tivoleista ja sirkuksista :D Varmaan olisi järkevintä viedä tyttö tänään sinne tivoliin, pitääkin soitella hänen vanhemmilleen, viikonloppuna oli alustavasti puhetta maanantaista, kun tällaista nättiä säätä jo silloin lupailtiin. Saa nähä mennäänkö porukalla vai haluavatko vanhemmat kahdenkeskistä aikaa...

Kullan kanssa juteltiin meidän tulevasta häämatkasta, ei oikein vielä innostunut ehdotuksistani suuremmin. Hänellä alkaa ensimmäinen kesäloma tämän viikon perjantaina ja kestää viikon, toinen onkin sitten kolme viikkoa heinäkuussa. Nyt ensimmäisellä kesälomalla kuulemma ollaan vaan kotona, käydään kuulemma korkeintaan anoppilassa :D Minun vanhempien luokse kyllä luvattiinkin lähteä, kun kulta lupasi rakentaa kissoille paremman aidan, etteivät pääse enää naapuriin karkaamaan. Tällä hetkellä aita kun on vain puolet rivitalotontista, eikä liikkumatila oikein äidin kullanmuruille riitä. Kulta lupasi laajentaa aitauksen nyt koko pihan kokoiseksi, ihan jo naapurisovunkin vuoksi, ja mahtuupa äidin pyykkiteline sitten myös aitauksen sisäpuolelle.

Ehdottelin kullalle kaikenlaista kivaa, mitä voisimme puuhailla sitten hänen toisella kesälomallaan heinäkuussa. En oikein tiedä, kuinka saataisiin yhdistettyä niin, että kullallekin olisi jotain mielenkiintoista, hän kun on kiinnostunut sodasta, historiasta ja autoista minä taas en oikein siedä mitään noista..Enkä tiedä, että olisiko esim museot kuitenkaan kullan mieleen...Toisaalta jos osattaisiin yhditää niin, että minä pääsisin sinne huvipuistoon/kylpylään ja kulta sitten johonkin omanmielenkiinnon kohteeseensa..siksi yritin ehdottaa ihanaa pääkaupunkiamme, kun siellä olisi minulle linnanmäki ja varmasti löytyisi jotain kullan mielestä kiinnostavaa..ja ainakin yhteinen hotellihuone, skumppapullo yms :kiss: Nyt oikeastaan olisikin hyvä hetki surffailla netissä vähän vaihtoehtoja ja esitellä rakkaalle kun tulee kahdelta kotiin..mutta sitten en varmasti ehtisi taaskaan ulkoilemaan :o

Tällä viikolla minun pitäisi vihdoin saada loput hääkuvat itselleni :clap: Äiti ja isä olivat eilen käyneet kummisetäni luona ja saivat mukaansa (toivottavasti) hääkuvacd:n :clap: Kunhan pääsen vanhempieni luo kylään niin loputkin kuvat on sitten nähty! Parhaista sitten teetetään joko kuvakirja, bongasin ifolorin sivuilla ja ihastuin ideaan, tai sitten ihan tavallisia kuvia kansioon. Ja kaikista parhaasta kuvasta tietysti tehdään kiitoskortit! :clap:

Kulta osti minulle viikonloppuna ihanan orkidean, ihme kun vielä osti kun olen jo kaski saanut hengiltä :oops: toinen tämän edeltäjistä tiputti kukat miltei heti kun meille pääsi, muuton yhteydessä sitten heitettiin pois, kun ei jaksettu käydä kokeilemaan, josko pelkkä varsi tekisi lisää kukkia. Toinen sitten kukki varmaan kaksi kuukautta todella upeasti ja sitten kellastu tosi nopeasti, eikä lähtenyt enää uudelleen kukkimaan, vaikka kuinka yritin netistä vinkkejä lueskellä. Nyt aion kyllä tästä pitää niin hyvää huolta kun vain osaan :wink: lueskelin jo kaikki mahdolliset vinkit orkidea.fi sivustolta :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2009 11:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ai sie jaksat vielä taistella orkideojen kanssa? Tsemppiä :D Miulla on joskus ollu vissiin kolmekii orkideaa ja ne kurpsahtaa melkein alta aikayksikön. Tai lehdet säilyy suht hyvinä mut kukkia ihan turha odotella vaikka kuinka uittasin niitä tiskialtaassa ja puhuisin niille pehmeitä. Meille ei siis enää niitä tule ku hermot menee :D :auts:

Toivottavasti saat hääkuvat pian ja pääset näprää kiitoskortteja! Meinasitko siis ihan ite tehdä ne vai teetätkö valmiit jossain liikkeessä?

Mie kans rakastan huvipuistoja ja jo vapun jälkeen kävin Lintsillä :) Kirnu ja Raketti on ihan parhaita :clap: Ja tänä vuonna Kinolintsin 3D teatterissa on ihan huippuelokuva! Kannattaa käydä kattoo, sai kyllä pelätä/nauraa ihan vatsanpohjia myöten :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2009 12:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Orkideat on kyllä sellaisia, että huh huh. Eipä ne kovin usein kukikkaan, mutta jos kukkivat, niin kukkivat sitten kauan. Mulla on yks ollu vaikka kuinka kauan jo, eikä ole vielä kukkinut toista kertaa oston jälkeen. Laiskalla kastelulla tosin saattaa olla oma osuutensa asiaan. :oops: Mä olen muutenkin niiiiin hyvä kasvien kanssa. :D

Rouvaelämää
Blogi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08.06.2009 21:09 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tuoreen rouvan päikkyä tulin lueskelemaan ja ehkä vähän tuo orkidea-keskustelu kiinnosti. :D Mulla on itselle niitä aika paljon (reippaasti päälle kymmenen) ja melkein kaikki niistä ovat kukkineet uudelleen, toiset montakin kertaa. Ei niiden kanssa kannata luovuttaa. Vanha kukkavarsi kuivahtaa monesti kukinnan jälkeen, itselläni on vain yksi tehnyt uudet nuput vanhaan varteen. Kukka saattaa viettää kauankin hiljaiseloa, tekee vain välillä lehteä tai ilmajuurta. Kerran tai kaksi ovat vuoden sisällä yleensä kukkineet. Orkideat on oikeasti helppoja hoitaa, ei se mitään salatiedettä ole. Talvella kastelee harvakseltaan, kesällä vähän useammin. Tsemppiä kukan kanssa! :bye:

Ja nyt äkkiä pois paasaamasta. :oops:

Tiedäthän, että pysyn tässä vierelläsi maailman tappiin asti?
Vaikka tää nuoruutemme kesii väistämättä ja vaipuu vanhuuteen.
-Samuli Putro-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.06.2009 11:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: ihanaa kun on käynyt vieraita!

HannaNeiti: jaksan vielä, vähän tuntuu, että liian aikasin olisin luovuttanut, jos en enää yrittäisi :D mut orkideat on niin kauniita, että nyt aion ottaa sitten tosissani tämä yksilön kanssa. :wink: Kiitoskortit meinasin ihan itse askarrella, kunhan saan kuvat itselleni. Valokuvat tietysti teetetään jossain liikkeessä, vaikka valokuvapaperia meillä kyllä onkin, mutta on jo visio siitä, miltä se kiitoskortti näyttää muuten :wink: Huvipuistot on niin huippuja. Eilen ei sitten ehditty tivoliin, tänää uusi yritys. Pakko kyllä ehtiä testaamaan lintsin uudet laitteet, (ainakin kahden vuoden takaa :D ) ja nuo kinolintsin elokuvat on yleensä ihan huippuja!

Ceraci: Minulla kyllä muut kasvit yleensä hengissä pysyvät, muttei ehkä ole vielä ihan kärsivällisyys riittänyt noitten orkideojen kanssa, pitäisi varmaan olla laji joka kukkii koko ajan minulle, ehkä seuraavaksi hommaan keino-oksan jos ei onnistu :lmao2:

Lauren: Kiitos tsempityksestä! Taitaa siis vika olla ollut vain kärsivällisyydessä :oops: välillä tuntuu, että salatieteestä on kyse, kun niin monet onnistuvat vain tappamaan orkideat ja muutamat saavat ne sitten kukoistamaan. Ehkä tällä kertaa saan uudestaan kukkimaankin :wink:

Eilen siis tosiaan ei keritty sinne tivoliin, kulta kun kotiin tullessaan oli niin rättiväsynyt, että nukkui koko päivä ja olisin kuitenkin halunnut hänet mukaan, vaikkei niistä laitteista niin innostukaan :D Tänään sitten uusi yritys, jos ei vain käy vettä satamaan :wink:

Sain vielä yhden cd:n hääkuvia tänään postissa, jännä on kyllä miten suuria eroja kuvissa voi olla kuvaajasta ja kamerasta riippuen :wink: Nyt kunhan keritään vanhempieni luokse kylään, niin saadaan sitten kuvaajan ottamat kuvat ja päästään valkkaamaan kiitoskorttikuvakin :clap: Sitten pitäisi vielä keksiä jokin kiitoslahja näille, ketkä olivat auttelemassa meidän häissä. Ajateltiin, että olisiko ihan tyhmää jos laitettaisiin elokuvaliput ja/tai Rosson lahjakortit menemään kirjekuorissa näille ihmisille :o Kiva olisi jotenkin muistaa kuitenkin, muutenkin kuin kiitoksilla ja kortilla, raha on minusta liian kylmää ja pitäisi mahtua kuoreen :o Ongelman tosin tuottaa kullan saksassa asuva serkku, joka siis soitti lähes koko illan pianoa, ei tiedetä miten voisimme oikein tyttöä muistaa. Jotain kyllä keksitään. Toisaalta voihan se olla jotain sellaistakin, minkä saa sitten kun seuraavan kerran nähdään.

Meidän häistä kun jäi jonkun verran yli viiniä ja kuoharia, niin äidit sitten suunnittelivat jonkinasteista karonkkaa lähimmille, jossa tuhottaisiin viinit pois, katseltaisiin kuvia ja muisteltaisiin häitä. idea kuulsoti kyllä hyvältä :clap:

Nyt varmaan pakko kiltisti käydä kotitöihin, pitäisi pestä pyykkiä ja taitaa tuo sänkykin olla vielä petaamatta :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.06.2009 12:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Olin aivan sekaisin tänä aamuna kun heräsin, tai aamuna ja aamuna heräsin vasta vähän ennen kahtatoista, vaikka nukkumaan kömmittiin jo joskus yhentoista aikaan :shock: vieläkin vähän väsyttää, aina tähän aikaan kuusta tällaista :x ei ole kyllä yhtään selväjärkinen olo :D Lisäksi olin aivan varma, että tänään on torstai ja harmittelin, kun en kerinny käymään opintotoimistossa ennen kuin menee kesälomalle. Toimisto on kylläkin auki vielä perjantainakin aina yhteen asti...

Nyt olen sitten käyttänyt aamun siihen, että olen etsinyt pikkusiskolle äkkilähtöä kahdeksiviikoksi johonkin. Nyt ei vain kovin hyviä matkoja ollut tarjolla. Sisko kun ei vain viikoksi halua lähteä, eikä halua maksaa yksinmatkustajan lisiä, mitä monet matkatoimsitot laittavat..Vähän nousee kyllä itsellekin matkakuume kun kärkytään hyvää tarjousta siskolle. Tai ei vaan vähän vaan niin paljon, että saatan aloittaa matkahöyryämiset jo nyt, vaikka lupasin malttaa syksyyn..tosin kai sitä saa etsiä ja vaikka vähän varatakin matkan jo vaikka lähtisikin syksyllä....olenkin jo reilut kaksi ja puoli vuotta ollut Suomessa matkustamatta kertaakaan rajojen ulkopuolelle, ottaakin jo koville :D

Kulta on nyt jo kahtena päivänä ollut ihan superväsynyt kun on töistä tullut, enkä juuri ole häntä hereillä nähnyt. Suoraan töistä nukkumaan, vähän aikaa hereillä ja yöunille..eilen kyllä nukkui niin paljon, että tuskin tänään nukuttaa niin voitaisiin yhdessä jopa jotain puuhaillakin ja pääsisin ehkä vihdoin sinne tivoliinkin, vaikka vähän suunniteltiin, että perjantai voisi olla paras tivolipäivä, jos ei sada vain vettä...

Taidan edelleen olla ihan sekaisin, joten kirjoittelen enemmän sitten jossain toisessa vaiheessa, selvitän nyt päätäni kahvilla... :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.06.2009 18:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Vähän mä oon kade kun sä saat nukkua noin pitkiä yöunia. Mäki haluuuun! :faint: Minusta nuo teidän kiitoslahjaideat kuulostaa hyviltä. Mä ainakin olisin tosi iloinen jos saisin lahjakortin johonkin ruokapaikkaan. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 08:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Cindis! Mukavaa kun kävit! Välillä on ihan kiva nukkua pitkään, mutta jos päivät menee siihen, että nukkuu puoleen päivään ei tunnu enää kauhean järkevältä :D Perjantaina saadaan kaikki loputkin kuvat, niin päästään valkkaamaan kiitoskorttikuvaa ja miettimään myös niitä kiitoslahjoja mikä kellekin on sopiva :wink:

Tänään heräsin jopa ennen yhdeksää, paljon selväjärkisempi olo kuin eilen. Minulle tuli työpuhelu! :clap: Paikka tosin on huonossa maineessa, mutta tällä hetkellä kyllä otan jos vaan saan :D tänään menen työhaastatteluun puoliyhdeksi, jännittää kyllä kauheasti. Toivon kovasti, että saan paikan ja että paikka olisikin parempi mitä puhutaan. Ei tietenkään ole kyseessä kun kesän sijaisuus ja työkokemus on aina plussaa. Nyt pitää sitten kiiruhtaa opintotoimistolle, että saan ajantasalla olevan otteen opintopisteistä. Heinäkuun ensimmäinen päivä alkaisi työ, joten olisi vielä ihan kivasti lomailuaikaakin jäljellä :wink: Kyllä kieltämättä ihmettelinkin, että olevinaan iso pula sairaanhoitajista, mutta ettei kuitenkaan olisi olevinaan yhtään töitä, enkä suinkaan ole ainoa jolla ei vielä ole kesäksi töitä...Jospa iltapäivällä jo olisi :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 10:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hirmuset tsempit työhaastatteluun!!! :clap:
Toivottavasti tärppää!!!!!!!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 10:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tsempit haastatteluun täältäkin!!
:bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 10:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tsemppaukset työhaastatteluun!
Kyllä se hyvin menee :roll:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 13:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Kiitos tsempityksestä ihanaiset HannaNeiti, Neiti_Pampula ja miiainen :grouphug: Sain paikan! :bounce: :clap: 6viikon lähihoitajan sijaisuus, alkaa heinäkuun ensimmäinen päivä, eli vielä kerkii lomaillakin :wink: Nyt ei sitten tähän väliin enenpiä tarinoita, jatkan tiskausoperaatiota niin pääsen ulkoilemaan aurinkoiseen ja lämpimään kesäsäähän!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 13:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea vaan kovastee! :yep:

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 13:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ONNEA!!! :bounce:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 14:06 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

ONNEKSI OLKOON!

Löytyiskö TÄÄLTÄ siskolle sopivaa matkaa? Me kärkytään vielä lentoja Espanjaan tuolta, halvimmillaan ollut 69€ yhteen suuntaan. Ja sitten vuokraa jonkun kivan pikku asunnon, niitäkin löytyy halvalla <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 16:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:clap: HIENO HOMMA :clap:
Onnittelut uudesta työpaikasta! Nyt sitten rentoudut tän loppukuun lomaillen :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.06.2009 16:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heei! Siistiä että sulla lykästi työn kanssa! Onnea!! :cheers:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 238 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 26.09.2018 09:21