* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:09

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 452 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 09.08.2013 12:52 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miten nää kuukaudet aina vierähtääkin näiden postausten välillä? :shock:

Meillä suunnitellaan kovalla tohinalla Neven 1-vuotisjuhlia. Tää vuosi on menny kyllä ihan supernopeesti! Mulla alkaa työt syyskuun alusta ja oon jotenkin ihan paniikissa, en mä vielä haluaisi mennä töihin! Onneks teen osa-aikasta vuoden loppuun ja mun äiti ottaa tytön hoitoon, helpottaa vähän mun tuskaani siitä, että joudun menemään takas töihin :) Toisaalta odotan töitä ihan mielenkiinnolla, sillä mun työnkuva tulee vähän muuttumaan ja kuvittelisin, että se uus homma sopii mulle paremmin kuin vanha. Oon siis aiemmin tehnyt ihan perus ohjelmistosuunnittelijan hommia, mut en mä oo luonteeltani mikään kehittäjä ihan oikeesti, niin nyt mulle mietittiin vähän semmosta asiakaspalveluvastaavan pestiä. Eli olisin sitten kaikille asiakkaille se eka yhteyshenkilö ongelmien ilmaantuessa ja saan kattoa, että joku muu selvittää sotkut - noin kärjisteysti ;)

Kesä on ollut ihan mainio. Me reissattiin Tukholmassa, ollaan käyty pyöräilemässä ja uimassakin, sekä leikkipuistossa, kaupungilla hengailemassa ja tehtiinpä pieni retki meidän lähistöllä olevaan kotieläinpuistoonkin. Niin ja toki käytiin Jazzeillakin. Sisko oli poikaystävänsä kans pari viikkoa Suomessa lomalla, joten mentiin porukalla konserttiin. Yhtenä päivänä käytiin vesitornilla seinäkiipeilemässä. Tai siis P varmisti ja sisko ja poikaystävänsä kiipesivät, minä vahdin tyttöä :D Toiveissa olis joku lyhyt Lontoon reissu jossain vaiheessa, että päästäis näkemään siskoa uudestaan.

Mulla on ollu täys työ Neven vahtimisessa, koska se ei pysää sekunniksikaan hereillä ollessaan (isäänsä tulee vissiin...). Sillä vauhdilla ja huimapäisyydellä varustettu lapsi on melko altis muksahduksille :D Tyyppi siis kiipeää ihan joka paikkaan ja nousee seisomaan melkein mitä tahansa asiaa apuna käyttäen. Ja on niin samperin itsevarmakin vielä: ei jaksa millään vielä pitkiä aikoja kunnolla seisoa ja silti jo yrittää irrottaa kädet tuesta... Hiukan sillai äiskää välillä jännittää :sweat:

Voi hitsi, meillä kävi kyllä niin tuuri. Pyöräiltiin Neven kans aamupäivällä kauppaan sateen mahdollisuutta uhmaten ja säästyttiin kuivana. Nyt sit sataakin ihan maahan asti :)

No, ei mulla vissiin muuta! Kai mä tuun sitte 1-vuotisfestivaalista (kuten mun yks kaveri sanoo :D) pistään parit kuvat näytillel. Sitä ennen tässä parit kesäotokset:

Kuva

Kuva

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 29.08.2013 20:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Näin nopsasti vain otos 1-vuotiaasta synttärisankarista ja pienestä ponitytöstä, kun käytiin ratsastuskoululla katsomassa Nöpö-ponia :happy:

Paketinavauspuuhissa, välillä vaan poseeraten :D
Kuva

Kakku ja muut tarjoilut
Kuva

Eilen sit käytiin tosiaan tallilla "vauvavartissa". Tää mamma suki ponin puhtaaks ja pisti sille varusteet päälle, sit iskettiin Neve kyytiin. Hänel oli hienoo ja poni sai riemunkiljahduksin säestettyjä taputuksia :)

Kuva

Kuva

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 452 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:09