* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 23:44

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 452 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 01.06.2009 12:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa seurailemaan Miiaisen mietintöjä ja leppoisaa rouvaelämää!

Siirryin viimein tuolta hääpäiväkirjojen osastolta tänne Rouvalaan, kun en malta pitää näppejäni erossa Amoista :lmao2: Häistä on kulunut muutama viikko, ja tuoreen rouvan elämä on häiden jälkeen lähtenyt sujumaan oikein mukavasti. Tosin uuden nimen käyttö on asia, joka tuottaa alati ongelmia :roll: Siirryin kuitenkin 5-kirjaimisesta sukunimestä 9-kirjaimiseen, eikä nimissä ole niin mitään yhtäläisyyksiä. Osaan kirjoittaa uuden nimeni, jos oikein pinnistän, mutta kun esittelen itseni jollekin, livahtaa vanha nimi auttamatta ilmoille :D Kyllä mä vielä opin!

Minä olen Miiainen
Eli vuonna 1984 syntynyt nuori nainen Porista. Koulutukseltani olen tietojenkäsittelyn tradenomi, ja teen ohjelmistosuunnittelijan hommia pienehkössä porilaisessa ohjelmistoalan yrityksessä. Laskin juuri, että parin viikon päästä tulee kolme vuotta täyteen kyseisessä firmassa. Vapaa-aikanani pyrin tulemaan paremmaksi ratsastajaksi käymällä kerran viikossa (ja tulevaisuudessa toivottavasti useamminkin) ratsastustunnilla. Tallipuuhat ovat muutenkin sydäntä lähellä, ja minulla on myös pitkäaikainen hoitohevonen. Tosin luulen, että joudun sen hoitamisesta luopumaan, sillä samaa hevosta hoitaa eräs entinen ystäväni, jonka kanssa riitaannuin pahoin alkuvuodesta. Riidan myötä motivaatio hevosen hoitamiseen on hävinnyt kokonaan, ja ystäväni on ”ominut” hevosen itselleen, minulle ei kerrota enää mitään hevoseen liittyviä asioita. Harmillista, mutta minkäs teet :? No, hevoset eivät ole ainoa asia lähellä sydäntä, vaan olen eläinrakas kaikin mahdollisin tavoin, ja kotona asuvien karvapalleroiden kanssa vietänkin aikaa mahdollisimman paljon :)

Hän on P
Eli vuonna 1977 syntynyt ihana aviomieheni :kiss: Hän tekee pääsuunnittelijan töitä samassa yrityksessä kuin minä. P harrastaa kiipeilyä, dh-pyöräilyä ja off-piste-laskua. Hän on sanonut, että hänen piti keksiä elämäänsä hiukan jotain extremeä, kun ei ollut naista ;) Näiden vauhdikkaampien lajien lisäksi P myös valokuvaa jonkin verran, ja laitteistoakin hän on haalinut vähän joka lähtöön. P laittaa meillä mielellään ruokaa, ja onkin siinä aika taitava. Tosin usein hänellä on meneillään jonkin sortin kokeellinen keittiö, eikä sitten voi ihan varmaksi tietää, millaista pöperöä syötäväkseen saa… Yleensä hyvää :roll: P myös nikkaroi mielellään, ja projekteja onkin usein jonossa muutamia. Viimeisin aikaansaannos on laite-/tv-taso olohuoneeseen, ja seuraavana on vuorossa sängynpääty :)

Me
Tapasimme ensimmäisen kerran töissä. Aloitin tietojenkäsittelyn opintoihin liittyvän 5kk mittaisen työharjoittelun 16.6.2006 ja heti ensimmäisenä aamuna näin P:n aamuäreänä kahvipöydässä :D Kai hän teki heti vaikutuksen, mutta melkein vuosi vierähti, kunnes huomasimme, että meillä oli paljon yhteistä. Puhuttavaa riitti loputtomiin, ja P alkoi usein vierailla työhuoneessani tehden tikusta asiaa. Lukuisien työn ulkopuolella tapahtuneiden kahvittelujen, elokuvailtojen, kävelylenkkien ja muun mukavan ajanvieton jälkeen huomasimme viihtyvämme yhdessä vähän liiankin hyvin. Kunnon nörtteinä tietysti puimme suhteemme tilaa mIRCin välityksellä keskellä yötä :lmao2: P kysyi, että mikä tämä juttu on, ja minä vastasin, että en todellakaan tiedä, mutta sen tiedän, että hänen seurassaan on mahdottoman hyvä olla. Siitä se ajatus sitten lähti ;) Heinäkuussa 2007 päätettiin, että katsotaan nyt, mitä tästä tulee. Töissä meidän seurustelumme huomattiin parin kuukauden jälkeen. Sihteerimme kysyi minulta eräänä aamuna, että nukkuuko P niin tiukasti minun yöpaitani päällä, etten ehdi enää lainkaan ajoissa töihin :roll: Ja mitä sitten tapahtui?

<3 Kihlat 2.4.2008
<3 Muutto omaan omakotitaloon 31.5.2008
<3 :pari: 16.5.2009

Kuva

Taloudessamme on eläimiä, kuten ylempänä jo ehdinkin mainita. Itsehän ehdin niitä haalia aika monta jo ennen kuin tapasin P:n. Hän on siis joutunut nyt opettelemaan, millaista on asua eläinten kanssa. Välillä on hiukan kiristänyt, mutta mukavasti kuitenkin sovitaan kaikki saman katon alle :roll: Nurkissa pyörii kaksi tavallista maatiaiskissapoikaa, mamman murut Elvis ja Pompe sekä chihuahuauros Hector, pikku hulivili :roll: Kissoja oli kolme, mutta joulun alla vanhin kissaystävämme Manne päästettiin autuaammille hiirenmetsästysmaille :i:

KuvaKuva
Kuva

Seuraavaksi:

IHANAA AVIOELÄMÄÄ :D :kiss:

Tässä vielä tökerö kännykkäkameraotos kiitoskortistamme, kun en ole sitä koskaan ennen julkaissut:
Kuva

Perheemme täydentyi
Ihana, pieni tyttövauva syntyi 21.8. klo 02:00. Mitat 4160g ja 51cm, pipo 34cm. Sekä äiti että isä ovat olleet ymmällään siitä, miten paljon tuollaista pientä pakettia voikaan rakastaa <3

Kuva

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 12:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Noni, kiva alkaa lukeen nyt vuorostaan sun rouvapäikkyä sit! Ja ehkä vielä joku päivä mä uskaltaudun sun puheillekin, ku aina silloin tällöin nähdään ohimennen.. :)

Mä oon yrittäny jo etukäteen harjoitellla uutta nimeä, vaikka on täs vielä aikaa. Mut mä pääsen onneks nen-päätteestä eroon, ja muutenkin saan ihan kivan sukunimen.. :yep:

Hääpäikkyä odotellessa! :wink: Ja edelleenkin, olit kyl niin kaunis morsian!

ps. Missä se P käy kiipeileen? Meillä olis J kans innostunu lajista, mut ei tääl Poris vissii oo ku se boulderiseinä ja sit kiipeilyseinä siel Porihallil, mihkä pääsee vaan ryhmät?

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 13:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei Naakkis! Vähän kivintä, että olit eka vieras mun rouvapäikyssä :roll: Olis muuten ollut viisasta harjotella nimeä etukäteen! Mä en uhrannut yhtäkään ajatusta asialle, ja sen kyllä huomaa :D Tosi vaikeeta :o Kaikissa papereissa näyttää nimi iha oudolta ja vielä oudommalta kuulostaa se, kun esittelee itsensä ihan eri nimiseksi kuin aiemmin :que: Eiköhän se silti siitä, kun vaan sitkeesti harjottelee :roll: Ja hei, kyllä sä mun juttusille uskallat tulla (tai mä sun, jos näen sut jossain muualla kuin töissä) :D Kiipeilyjutuista vastailenkin sun päikkyyn!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 13:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa rouvapäikyn pitoon! :bye:

Aivan ihana tuo teidän Elvis-herra, värityksensä puolesta muistuttaa meidän
viime syksynä ikiuneen nukkunutta Tyyne-rouvaa <3 Ja onhan tietysti Pompe-
kin aivan valloittava tapaus :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 14:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Ihanaa, tervetuloa tänne Rouvalan puolelle :bye:

Äidiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 14:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 15:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jee, siulla on Rouvapäikky! :bye:
Parkkeeraan tänne lueskelemaan kuulumisia!

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 18:11 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa Rouvalaan! :bye: Mukavaa on aina lukea ekasta viestistä parin tarinaa, kun ne ei välttämättä ole entuudestaan tuttuja. Oppii vähän paremmin tuntemaan :)

Ihanat kisut teillä <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2009 19:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jee! Säki olet täällä! :bounce: Tervetuloa! Ja kuule...mullakin on edelleen suuria ongelmia uuden sukunimen kanssa. Se on ihan sikavaikea kirjottaa. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2009 08:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa Rouvalan puolelle! :bye:

Miten mulla oli täysin mennyt ohi se, että sä olet täält Porist!!
Kyllä se nimiasia vielä jossain kohtaa alkaa luonaamaan...
Mä opin tosi nopeesti käyttämään uutta sukunimeäni muuten, mutta edelleenkin kun soitan työpuheluita esim.
Ruotsiin, niin siinä kielipaniikissa toisinaan esittelen itseni tyttönimelläni... :?

Naimisiin 1.2.2008
Kahden seuraan liittyi kolmas 24.1.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2009 08:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Käys kurkkaan!

http://www.amoriini.com/amoriinibb/viewtopic.php?t=13370&postdays=0&postorder=asc&start=675

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2009 09:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Täällähän on käynyt paljon vierailijoita! :clap:

Serenity, kiitos! Sormet syyhysivät jo monta päivää, ja eilen oli pakko luovuttaa ja aloittaa oma rouvapäikky. Elvis-herra on tosiaan aivan ihana! Se on niin rauhallinen ja kiltti, siis aivan valloittava. Pompe sen sijaan on hiukan hankalampi persoona. Sitä ärsyttää usein ja se keksii kaikenlaista jäynää :D

Jemppi, kiitos, kiitos! Kiva, kun täällä on tuttujakin nimimerkkejä tervehtimässä :girl:

white lily :bye: Kiitos!

HannaNeiti, parkkeeraa vain, kaikin mokomin :clap:

Saikki, kiitos! Kiva tutustua myös näihin jo pidempään Rouvalassa majailleisiin Amoihin :)

Cindis, niinpä minä vaan tänne tupsahdin. Ei vaan voinut enää pelkästään surffailla tuolla hääpäiväkirjoissa, kun tuntui, että on ihan pakko päästä kirjoittelemaan kunnolla :D Eiköhän me syksyyn mennessä olla opittu uudet sukunimemme jo... :lmao2:

Maar-i, kiitos! Mä olen majaillut niin aktiivisesti tuolla hääpäiväkirjojen puolella, että ehkä olen jäänyt sitten huomaamatta :D Kyllä kai se nimiasia pian luonaa. Itsensä esitteleminen on kyllä kaikista vaikeinta, jos tilanne tulee jostain puskista. Pitäisi joka kerta ehtiä keräilemään itsensä, että osaisi sanoa oikean nimen :o

Naakkis, kurkkasin ja kommentoin :)

---

Ollaan tehty tässä nyt hieman lomasuunnitelmia, koska muutaman viikon päästä alkaa KESÄLOMA <3

Tarkoituksena on siis lähteä Lontooseen heinäkuun alussa. Siskoni lähtee sinne huomenna kesäksi töihin, joten siellä meillä olisi sitten paikallisopaskin saatavilla! Hän on siis asunut Lontoossa jo aiemmin, nyt vajaan vuoden hän asui Glasgowssa ja syksyn tullen hän muuttaa Leedsiin opiskelemaan. No, se ei nyt liity tähän, tärkeää on se, että meillä on opas :D Tehdään varmaan 4-5 päivän reissu. Yhtenä päivänä matkustetaan Eurostarilla Pariisiin :faint: Matka taittuu sen verran nopeasti, että pystytään helposti viettämään päivä Pariisissa. Nyt, kun vielä malttaisi odottaa lomaa! Toisaalta tämä on ihan kauheaa, koska en kestä lentämistä yhtään. Se ahdistaa ja pelottaa. Olen reissusta muuten todella innoissani, mutta en siitä, että joudun lentokoneeseen :no: Ehkä mä siitä kuitenkin selviän :?

Syksyllä meillä on tiedossa vielä toinenkin lomareissu. Äitini täyttää 50 vuotta, ja suurten juhlien järjestämisen sijaan hän haluaa viedä perheen Kreetalle rentoutumaan. Nyt kovalla tohinalla etsitään sopivaa huvilaa, johon voidaan sitten koko perheen voimin majoittua :) Että kyllä tässä tätä reissaamista sitten on tiedossa, ainakin meikäläisen mittapuulla. Olen viimeksi matkustanut ulkomaille (peräti RUOTSIIN :D) joulukuussa 2006. Ehkä senkin takia lentäminen jännittää, kun en ole aikoihin lentänyt. Varmaan parasta alkaa psyykkaamaan itseään jo hyvissä ajoin lentämistä varten :roll: :D

Eilen kävin tilaamassa uuden pankkikortin, ja uusi KELA-kortti tuli postissa. Uuden ajokortin kävin tilaamassa viime viikolla, joten sitä saan odotella vielä muutaman viikon. Ärsyttävää, että eivät sieltä laitokselta ilmoita, kun kortti on noudettavissa, vaan pitää itse arvata onko kortti tullut neljän vai viiden viikon päästä tilaamisesta :o :doh: Pitkäaikaisen ajokortin kanssa mulla kävi niin, että menin sitä noutamaan kuukauden kuluttua tilaamisesta. Sitten kävi ilmi, että olivat siellä sitten unohtaneet laittaa ne paperit eteenpäin enkä saanutkaan korttia, vaan piti odottaa toinen kuukausi perään :x Vielä kun viitsisin soitella puhelinoperaattoreille ynnä muille, niin saisin nimenmuutoksen sinnekin perille. Mä en vaan halua soittaa mihinkään, kun jännitän soittamista muutenkin ja nyt mulla on ihan väärä nimikin :lmao:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2009 11:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea kesäloma suunnitelmille! Meidän perheessä on neljän passin uusiminen ajankohtainen ja yritetään saada tehtyä ennen heinäkuun ekaa jolloin lähdemme viettämään kuukauden lomaa miehen kotimaahan:)

Nythän sullla on just se oikee nimi :wink: kuivaharjoittelet hieman vaikka suihkussa :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2009 18:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kesäloma... Mikä se on? Jotain syötävää? :o Itsehän tosiaan vietin kesälomani jo tuossa toukokuussa, joten raadan nyt koko loppukesän niska limassa töissä. :auts: Mutta joo... Kyllä sitä lomaa kannattaa odottaa. :D Ja ihanaa kun pääsette matkailemaankin! Mäki inhoan lentämistä ihan järkyttävän paljon, mutta kyllä siitä selviää kun ei liikaa mieti. Otat vaikka pari paukkua ennen lentoa, niin ei ahdista niin paljon. :wink: Mä en oo vieläkään ehtinyt tilaamaan uutta ajokorttia. :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2009 17:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Sinä oletkin jo ehtinyt tänne päikyn pystyttää! Täällä vasta suunnitelmissa :D Oli myös mennyt ihan ohi, että olet jo siirtynyt tänne rouvalaan..

Se sukunimi on muuten tosi vaikea kirjoittaa ja olen jo useamman kerran epähuomiossa sanonut sukunimeni väärin :D Mutta eiköhän siihen totu :D

Kesälomasuunnitelmat kuulostaa tosi ihanille! Voi kun pääsisikin itsekin reissaamaan :roll:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 08:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

white lily, hyvä ajatus toi kuivaharjoittelu :D Olenkin töissä jo hiljaisempina hetkinä harjoitellut nimmarin kirjoitusta. Olen vielä kaupassa maksaessa kirjoittanut vanhan nimen, kun se lukee kortissakin. Uutta korttia odotellessa... :roll: Pitäisipä minunkin vielä hankkia uusi passi. Onneksi vanha menee tänä vuonna umpeen joka tapauksessa :)

Cindis, huh, on olemassa siis joku muukin, joka vihaa lentämistä :sweat: Olen jännitystäni purkanut P:lle, mutta se vaan yleensä luettelee jotain tilastoja, minkä mukaan lentokone on turvallinen vaihtoehto jne. Ei se vaan helpota, kun se pelko on niin kokonaisvaltainen :? Voi olla, että muutama paukku tosiaan on tarpeen ennen lentoa :D Onneksi Lontooseen ei ole monen tunnin lentomatka kuitenkaan, niin selviän varmaan ihan hyvin. Tosin olen ollut ihan tuskissani jo alle tuntien lennoilla, kun olen lentänyt Tukholmasta ja Riikasta Tampereelle :o

pölyökyli, juu, minä oikaisin ja tulin tänne ennen hääpäiväkertomuksen valmistumista :oops: :D Odottelen edelleen kuvia päivästä niin ei se tarina oikein etene. Kohta, kohta :roll: Vanha sukunimi tulee välillä niin selkärangasta, että oikein ärsyttää :D Siinä kohtaa, kun ekat kirjaimet pääsee suusta ilmoille niin tulee sellainen :doh: :doh: :doh: ja sitten mokellus ja korjaus, että "eikun..." :lmao2: Mutta... kyllä sen uuden oppii pakostakin sitten jossain vaiheessa!

---

Kesälomasuunnitelmat ovat edistyneet sen verran, että lennot ja hotelli on nyt varattu! Lähdemme reissuun maanantaina 6.7. ja palaamme kotiin 10.7. perjantaina. Löysimme aika kivan hotellinkin, Best Western Shaftesbury Paddington Court London. Koitettiin etsiäkin oikeasti hyvää hotellia, kun brittiläisistä hotelleista on kuullut jos jonkinlaista juttua :D Voi että, tulee varmaan ihana reissu, kunhan vaan selviän niistä lennoista!

Eilen päätin myös, että alan panostaa nyt enemmän ratsastusharrastukseeni. Olen käynyt vuosikaudet kerran viikossa ratsastustunnilla ja sen lisäksi olen ratsastanut hoitohevostani Pilven Poikaa. Sen hoitamiseen ja ratsastamiseen on motivaatio täysin kadonnut, kiitos minun ja kaverihi H:n välisen riidan ja välirikon. H siis hoitaa samaa hevosta, hän tuli takaisin kuvioihin viime kesänä. Sen jälkeen olen jäänyt koko hevosenhoitotouhussa täysin ulkopuolelle. En tiennyt mistään mitään, H treenasi Pipoa aika rankastikin ja minä sain ratsastaa sitten lepopäivinä vain kevyesti. Minulle ei kukaan kertonut, että Pipo osallistuu tulevana viikonloppuna pidettäville hevosmessuille Kokemäellä. Kaveri H on taas pääsee vetämään kouluratsastusnäytöksen Pipon kanssa... Minusta vähän ikävää :? Ei sillä, että itse olisin esiintymään halunnut, mutta olisi ollut ihan kiva tietää, että Pipo ylipäätään osallistuu messuille. Äh. No. En mä tiedä, miksi edes valitan koko asiasta. Voin kai vain luopua hoitohevosestani, se on vain hevonen, enkä oikeasti enää halua mennä edes tallille. H:lle Pipo on enemmänkin "pippelinjatke", koska se on tunnettu kouluhevonen ja nuoruudessaan pärjännyt kisoissa hyvin. Pitäköön hyvänään :x Tuumasin, että alan panostaa niihin ratsastustunteihin. Unohdan hoitohevosen, ja alan käydä ratsastuskoululla kahdesti viikossa. Onhan se kalliimpaa, mutta saan siitä niin paljon enemmän irti. Ja siellä mulla on oikeasti mahdollisuus saada uusia kontakteja ja vaikka uusi hoidokki, jos hyvin käy. Tämän ratkaisun teen siksi, että minusta harrastamisen kuuluu olla kivaa, eikä hirveää pakkopullaa ja v*tutusta.

Tässäpä perjantaiaamun päällimmäiset tuntemukset :D Nyt on ihan pakko alkaa töihin! Mutta sitä ennen käyn tsekkaamassa firman virkistäytymisillan valokuvasatoa, ja valkkaan ne kuvat, jotka kehtaa laittaa jonnekin näytille ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 09:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Kurkkailemassa toisen Porilaisen päikkyä! Ja toisen Porilaisen joka harrastaa hevosia... ;)

Kivoja kesälomasuunnitelmia, vähän oon kade koska meillä ei toistaiseksi vielä ole mitään suunnitelmia kesäloman varalle..

-Atlas

Jos menet naimisiin, kadut.
Jos et mene, kadut jälleen.
-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 14:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa rouvien sekaan!!! :clap: Onnea suht tuoreelle parille!! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 14:39 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Tervetuloa minunkin puolesta päiväkirjan pitoon tänne Rouvalan puolelle. Minä olen hyvin vähän keskittynyt kesän tai lähinnä vuoden 2009 morsianten päiväkirjoihin (paria lukuunottamatta), mutta tiedän täällä rouviintuvien puolella lukeavani kuulumiset lähes päivittäin, kun niitä vaan saatte päiväkirjohinne.

Joten nyt vaan innolla kirjoittelemaan ja jakamaan ajatuksia :hug:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 14:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joo oli harrastus mikä tahansa, on sen oltava kivaa ja antoisaa, eihän se muuten oo enää harrastus :) Hyvä päätös varmaan luopua jostain ja saada jotain muuta tilalle, vaikka vähän enemmän maksaisikin!

Niin ja ihanaa kun pääsette reissuun :clap:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 15:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Atlas, :bye:

waterlily, kiitos, kiitos :roll: :girl:

PiaTurku, kiitos! Kirjoittelen tänne todennäköisesti aika ahkerasti, niin hyvin olen onnistunut itseni koukuttamaan. Vaan on se ihan kivakin, että on olemassa tällainen oma kolo, jonne voi kirjoitella ja purkaa ajatuksia :)

HannaNeiti, ja sitten voi keksiä taas jotain uutta, jos tuntuu, että rahat loppuu :D Reissua ootan ihan hirveällä innolla, mutta lennot silti pelottaa etukäteen. Mutta kyllä mä niistä selviän, olen kaikilla edellisilläkin kerroilla selvinnyt!

---

Ei mulla just muuta asiaa ole, mutta töissä tylsyyksissäni (joojoo, tiedän, olen taas ihan kamala työntekijä :soo: mutta eikös perjantaina nyt vähän voi jo hellittää... :roll:) lukaisin tällaisen koskettavan ja mielenkiintoisen matkailukertomuksen. Jossakin ovat väittäneet feikiksi, ja vaikka tämä sellainen olisikin, niin silti hienosti kirjoitettu. Tuo paikka olisi toisaalta hienoa nähdä ja kokea oikeasti, mutta olen aika järkyttynyt ja surullinen jo pelkästä valokuvien näkemisestä, joten veikkaisin matkan olevan aika tuskallinen kokemus tällaiselle herkkikselle.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2009 14:41 
Hei kiva rouvapäikky :clap: .

Mulla on myös vähän lentopelkoa. Ei se lyhyillä matkoilla niin paha ole, mutta ootan kauhulla jo häämatkan yli 10h lentoa. Etenkin nyt ton lento-onnettomuuden jälkeen, missä se Air France (?) on kadonnu. Hui!

Mutta kai noi lennot aina kestää kun ajattelee mikä palkinto siellä matkan päässä odottelee :) .

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2009 17:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä kävin tutustumassa tohon matkapäiväkirjaan, ja se oli kyl tosi mielenkiintoinen! En lukenu viel ihan kokonaan.. Juuri oli jossain lehdessä tosta Tshernobylin (mahtoko mennä oikein..) kuolleesta kaupungista, ja se on karmivalla tavalla kiehtova tarina.

Heei kivaa, lähdette Lontooseen! Se onkin yks mun all time favourite place! Yhdestä kaupungista löytyy kaikki! Mä en oo ikinä kärsiny lentopelosta, mut mun matkustamisen ongelmakohta on lentokentät. Yleensä oon aina tykänny lentokentistä, mut viime vuonna ku lähdettiin Lontoosta, niin se toiminta siellä Stanstedis oli niin sairaan vaikeeta olevinaan, et mua alko ketuttaan.. Kaikki pitää nykyään tehdä itse, ja pitää kiertää kolme eri tiskiä, ennen kun pääsee mihinkään. Hngh! :x No joo, ei kai siinä mitään, mut mua se vaan riso jostain syystä kuitenki.. Onneks seuraava matka on vaan Pärnuun, niin ei tartte säätää lentokentällä! :)

Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2009 20:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Gin :bye: Noi lento-onnettomuudet, vaikka niitä harvoin tapahtuukin, nostattaa kyllä aina hetkeks karvat pystyyn, jos on itsellä reissu tiedossa. Ja mulle tosiaan sellaset alle tunninkin lennot on tosi vaikeita, joten en ikinä vois matkustaa mihinkään tosi pitkälle. Pisin matka koneessa on ollut kuutisen tuntia ja se oli jo ihan oikeesti hankalaa, vaikka kunnialla selvisinkin :)

Naakkis, tosiaan, karmivalla tavalla kiehtova. Oon ite ainaki ihan oudosti jääny jumiin katselemaan niitä kuvia ja miettimään sitä kaikkea, mitä siellä on tapahtunu. Jotenkin kuvista välittyy niin jännä tunnelma, kun näkee, miten ihan kaikki on jäänyt niille sijoilleen lähdön hetkellä.. ikkunat auki, pyykit naruille jne. Lontoossa en oo käynyt koskaan, mutta oon aina sinne halunnut, joten ootan matkaa aika innolla!

---

Kävästiin tänään anoppilassa ja kateltiin meidän hääkuvien koevedoksia. Kyllä se virallisen hääkuvan valinta tulee olemaan melkein mahdoton tehtävä, niin paljon on onnistuneita kuvia. Alkavalla viikolla saadaan varmaan kummisedältä ne kaikki muut hääkuvat. Sitä odotan innolla :) Ehkä sitten saisin jo hääpäiväkertomuksenkin aikaiseksi!

Katselin tuossa kuvia kaveri H:sta ja Piposta, sieltä hevosmessuilta. Näytti tosi hienolta, ja sitä se varmaan on ollutkin. Toivon, että olisin voinut olla siellä mukana kannustamassa. Ja toivoisin, että voisin olla vilpittömästi toisen puolesta onnellinen. Kyllä hän, jos joku, on ton hienon hetken ansainnut. Kaikki aikaisemmat tapahtumat vaan kalvaa mieltä niin paljon, että en voi suoraan sanoa "Hieno homma, oon sun puolesta onnellinen, näytätte hyviltä" :? Mieli tekis, mutta en pysty. Nää kaikki kevään tapahtumat, välirikko ja kaikki muu, pyörii mielessä koko ajan, ja se suoraan sanottuna masentaa. Mut mitä mä sen asian eteen voin muka enää tehdä? En tiiä. Seurailen sitte vaan sivusta ja vuodatan tänne :(

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.06.2009 21:26 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Porilaisten marssi Amoriinissa sen kuin vain vahvistuu :clap:
Hyvin myöhästyneet onnittelut Rouviintumisesta, te sitten menitte mun syntymäpäivänä naimisiin :)

:bye:

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 452 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 23:44