* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 05:53

Aloita uusi ketju T√§m√§ viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestej√§si  [ 254 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Rva heppatytt√∂ ****
ViestiL√§hetetty: 04.08.2011 21:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Iloiset synttärionnittelut 1-vuotiaalle Maddelle! :)

Se on kyllä tosi kurjaa, kun ei ole varaa olla kotona niin pitkään kuin haluaisi olla. :nyyh: Itse palasin töihin viimeksi silloin, kun esikoinen oli ~1 v. 1 kk. Olisi ollut kiva olla kotona vielä paljon pidempään hänen kanssaan, mutta minkäs teet, kun laskut eivät maksa itse itseään ja tuo valtion tukikin on kuin pieru nenään. Ei sillä maksa edes asumiskustannuksia. Miehenkään niskoille kun ei voi kaikkia laskuja syöttää, kun ei kuitenkaan mikään ministeritason palkka ole hänelläkään. Inhottaisi elää kyllä noin muutenkin vain toisen kukkarosta, kun on tottunut siihen, että itse tienaa ja rahaa ei tarvitse toiselta pyytää. :o Mutta, kyllä se helpottaa siitä. Töihin oli musta mukava silti palata, mutta oli kyllä ihan kiva jäädä taas kotiinkin. :)

Toivon myös, että teidän kissa palaa kotiin. :hug: Inhottavaa elää epätietoisuudessa. :? Kissatkin kun saattaa seikkailla jonkin aikaa ennen kuin palaavat takaisin.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 06.08.2011 21:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: atia ja Molly, Tiikeri palasi kotiin turkki pihkassa, siis puussa oli oltu... Muisti kyllä tuoda perheelleen ruokaa, jonkun ison tipusen oli saalistanut (yöks :no: ). Musta on ihanaa kun nuo pojat saa olla ulkona, mut huoli on ihan kamala heti jos ovat vähänkin pidempään poissa :( .

Ihanaa Molly kun kävit, mä just ajattelin, että täytyy alkaa kaivamaan sua jostain muusta ketjusta esiin, kun et päikkyä ole päivitellyt :) Mulla oli ihan sama juttu, vaikka mun miehellä oliskin ollut vähän parempi palkka, niin en mä olisi osannut sen elätettävänä olla... :? . Vielä kun mulla on ämä suhteellisen tyyris harrastus, niin ei olis pokkaa maksattaa kaikkea miehellä. Paitsi ehkä jos sen palkka olisi todella hyvä, mene ja tiedä. Ja Madde kiittää onnitteluista <3

Huomenna olis oman tallin koulukisat... PLääh. Nämä pitkät työpäivät syö jaksamista ihan kaikesta. No, ehkä jos vaikka menis nyt nukkumaan, niin jaksais huomenna ;)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 07.08.2011 22:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva kun kisu palasi kotiin ja vielä tuliaisten kera :)

Esikoispoika 1/2012
Kuopus 6/2013

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

ViestiL√§hetetty: 12.08.2011 11:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kisu on pysynyt nyt taas vähän paremmin omassa pihassa, muistaa vähän aikaa, ettei kauas kannata lähteä tai tulee koti-ikävä :)

Kisat meni ihan ok, rataan en ollut kovin tyytyväinen, hevonen oli löysä eikä liikkunut yhtään niinkuin pitäisi :-x , mutta voitettiin oma luokka kuitenkin. Jee.

Meillä on tällä hetkellä pienoinen kovalevyongelma... yrittävät asiantuntijat liikkeessä selvittää, että saiskos tietoja jotenkin kopioitua, vai pitääkö niille sanoa hyvästit. Madden vauvakuvat on kaikki siinä kovalevyssä!! :(

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju T√§m√§ viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestej√§si  [ 254 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 05:53