* UKK    * Etsi

Tänään on 24.09.2018 17:45

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Rva heppatyttö ****
ViestiLähetetty: 19.04.2009 15:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Laitanpa nyt minäkin yli kahdeksan kuukautta rouvana olleena oman päikyn pystyyn, onpahan sitten joku paikka missä iloita ja valittaa, lukekoon ken haluaa ja kommentoidakin saa :D.
Kuva

Minä:
Kuva
-79 syntynyt eläinrakas Porvoolainen, joka tienaa palkkansa valtion leivissä. Vaikka en yleensä horoskooppeja lue, niin mielestäni luonnehoroskoopit pitävät hyvin paikkansa, tässä siis hyvää ja huonoa minusta:

Tavanomainen elämä ei jaksa kiinnostaa kunnon Skorpparia ja niinpä hän paremman puutteessa tekee kärpäsistä härkäsiä saadakseen elämäänsä jotain tongittavaa.

Skorpioneilla on planeettansa Pluton velvoittamina alitajuinen tarve jatkuvaan uudistumiseen ja jatkuvaan muutokseen elämässään. Pinnallinen elämä ei mahdu Skorpionin käsitysmaailmaan. Tästä syystä vähänkään paikoilleen pysähtynyt Skorpioni epäilee kaikkia ja kaikkea jostakin vilungista itseään kohtaan. Ja Skorpionin ristikuulustelutekniikka tulee aina paljastamaan raskauttavia tekijöitä kuulustelun kohteeksi joutuneesta sijaiskärsijästä olipa tämä millainen pyhimys hyvänsä. Skorpionin elämässä täytyy koko ajan tapahtua jotakin enemmän tai vähemmän dramaattista jotta hän voisi tuntea elävänsä.

Parisuhde Skorpionin kanssa ei ole heikkohermoisten puuhaa
, sillä vain itsetietoinen ja henkisesti kypsä tyyppi pystyy vastaamaan Skorpionin haasteeseen. Skorpionin kanssa ei saa lähteä pelaamaan altavastaajana sillä tällainen kumppani tullaan tuomitsemaan syylliseksi mitä hirveimpiin väärinkäytöksiin Skorpioni raukkaa vastaan ja seurauksena on ikuinen häpeä ja karkotus Skorpionin valtakunnasta.

Seksuaalisesti Skorpioni on ehdottomasti eläinradan voimakkain merkki. Skorpioni hallitsee seksuaalisuuden ja erotiikan syvimmät salaisuudet eikä kenelläkään ole syytä aliarvioida sitä valtaa joka tätä kautta on Skorpioneille annettu. Silloin kun Skorpioni rakastuu tulee hän välittömästi asettamaan peliin seksuaalisen vetovoimansa, joka helposti hämää toisen osapuolen lähtemään leikkiin liian heppoisin perustein. Se ei kuitenkaan ole koskaan viisasta, sillä kun Skorpionille antaa ruumiinsa menee siinä samassa kaupassa sielu ja henki niin että heilahtaa. Omaisuuden takaisin saamisessa sitten riittääkin töitä pitkäksi aikaa. Skorpioni kyllästyy huomattavasti muita merkkejä nopeammin marionetteihin ja kun Skorpioni kyllästyy niin olo käy uskomattoman ankeaksi molemmille osapuolille.

Skorpioni on hyvin intensiivinen ja syvällinen tyyppi, jonka tunteet, ajattelu ja asenteet ovat useimmiten ulkopuolisilta piilossa.
Skorpioni ilmaisee vain osaa itsestään, koska hän ei itsekään tunne minuuttaan.

Kuva

Miehensä tämä heppatyttö löysi Kuopiosta, vaikka molemmat olemmekin alunperin Porvoolaisia. Reilun puolen vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen, muutama kuukausi siitä mentiin kihloihin (070707) ja naimisiin menimme 080808. Häämatkalta tulimme kaksi viikkoa sitten ja heti perään aloitettiin oman kodin rakennusprojekti, näistä varmasti vielä lisää myöhemmin... :wink: :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 15:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pieni esittely on kai paikallaan myös niistä, jotka tämän päikyn tekstissä todennäköisimmin tulevat itseni lisäksi vilahtelemaan :)

Mies: -77 syntynyt pelastaja (eli palomies-sairaankuljettaja), mielestäni oikein tyypillinen härkä, joten pakko laittaa lisää pientä horoskooppihömppää

Luonnon rytmissä Härkä edustaa kukoistavaa kevättä, jolloin kasvit juurruttavat itsensä sulaneeseen ja elämää pursuavaan maahan. Luonnon rytminsä mukaisesti myös Härkä-ihminen haluaa juurruttaa elämänsä mahdollisimman turvalliseen ja kiinteään kasvuympäristöön. Härkä arvostaa jokaista hankkimaansa tai saamaansa esinettä niin paljon ettei voi edes ajatella minkään pois heittämistä ennen kuin äärimmäisessä tilanteessa. Härkää pidetään usein jääräpäisenä ja hankalana tyyppinä, koska juuri Härkä haluaa tietää mitä hyötyä asiasta voisi hänelle olla. Vasta oivallettuaan että kyseinen asia todella palvelee hänen elämäänsä ja tulevaisuuttaan irrottaa Härkä varovasti käsijarrun ja alkaa suunnittelemaan ykkösvaihteen päälle laittamista. Kyllä siinä on joskus ystävillä ja tuttavilla itkussa pitelemistä kun he yrittävät saada Härän mukaansa vähänkään nopeammalle keikalle.

Härän heikkouksia ovat itsepäisyys, liiallinen turvallisuuden ja ylellisyyden tarve. Härän lähellä olevat ihmiset joutuvat usein tuskailemaan hänen liikkumattomuutensa ja hitautensa kanssa. Sosiaalisuus ja muiden huomioon ottaminen jäävät auttamatta toiselle sijalle mikäli turvallisuus tai omaisuus edes näyttäisi olevan vaarassa. Parisuhdetasolla omistamishalu ja mustasukkaisuus vaikeuttavat harmonisten liittojen syntymistä.

Välttyäkseen omistushalunsa ikäviltä seuraamuksilta tulee Härän pystyä luottamaan kumppaniinsa sataprosenttisesti. Ellei luottamusta synny niin silloin omistushalu tulee myrkyttämään kaiken rakkauden Härän elämässä. Härälle täytyy muistaa päivä päivän jälkeen osoittaa omaa rakkauttaan jos haluaa säilyttää keskinäisen suhteen oikeilla raiteilla. Härkä vaistoaa heti kun mielenkiintosi on liiaksi jossain muualla ja silloin alkaa mökötys, jota voi kestää vuosikausia ellei Härän kumppani halua korjata tilannetta. Härkä-tyyppi ei yleensä katkaise suhdetta ilman selvää syytä. Rakkauselämäänsä tyytymätön Härkä osaa tehdä toisenkin elämästä tavattoman tylsää arkielämän rutiineissa kahlaamista. (Astro.fi)

Kuva
Tiikeri ja Tyson: mamman pikku kultamussukat :) , eli kaksi leikattua kollikissaa, 8- ja 9-vuotiaat. Pulleassa kunnossa molemmat, leppoisaa sisäkissan elämää viettävät.

Tero: eli 3-vuotias FWB-ruuna Estero. Tero on mun toinen hevonen, jonka ratsukoulutus on meneillään. Itse koulutan ja tallilla vierähtääkin sen verran aikaa, että mies saa usein tulla sinne minua katsomaan, jos haluaa joskus aikaa mun kanssa viettää :D Edellinen hevonen jouduttiin lopettamaan jalkavammojen takia ja elin pari vuotta hevosetonta (=huoletonta) elämää, kunnes oli pakko taas päästä tallin tuoksuihin :?

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 16:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jos vielä vähän tätä päivää :)

Ihana aamu oli kylmästä ilmasta huolimatta. Aurinko paistoi ja tallilla tuoksui ihan keväälle <3 Vuokrahevonenkaan ei enää ontunut ja oli kiva pitkästä aikaa päästä kunnolla ratsastamaan :clap: . Oma hevonen ei sitten olekaan kunnossa, ettei kaikki nyt vaikuttaisi liian hyvältä ja onnelliselta... Kasvukipuja kuulemma, eli ei auta kuin odottaa (ei ole mun parhaita puoliani, todellakaan :x ).

Mun elämä kun on omasta mielestäni niin tapahtumaköyhää ja tylsää, niin tänään ei ainakaan jännitystä puuttunut; meinasin nimittäin ajaa moottoritiellä toisen auton kylkeen :shock: . Onneksi oli nopeat hoksottimet ja ehdin jarruttaa... Olin just ohittamassa pakettiautoa peräkärryineen, kun sen edellä ajava auto päätti tehdä u-käännöksen. Siinä kohtaa oli sellainen puomi mistä aura-autot kulkee talvella ja tämä valopää päätti sitten yhtäkkiä, että ei haluakaan länteen, vaan itään ja sattui siinä puomi olemaan auki, joten... kaikki kävi niin nopeasti, etten ehtinyt saada rekkaria ylös :?

Mies on tontilla ja menee varmaan taas myöhään, eipä sitä ole paljon kotona pariin viikkoon näkynyt, kun ovat perustuksia väsänneet... Eikä varmaan tule ennen joulua näkymäänkään, sillä tänään tulee talopaketin ensimmäiset tavarat :choir: aika jännää... No, en mäkään ajatellut kotona istua, mutta nyt en ainakaan pariin viikkoon sinne ehdi, on niin paljon töitä ja osa vielä Kuopiossa asti...

Että sellaista... lisää tulee aivan varmasti, kun vauhtiin pääsen :D Niin, ja kuvia tietty :) siis Tervetuloa :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 17:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Tulin heti vastavierailulle, kun huomasin sun aloittaneen oman
päikyn :) Mukavaa päästä lukemaan kuulumisia!

Kyllä vaan liikenteessä varovainen saa olla, kun meitä mahtuu niin
monenlaista sinne joukkoon. Onneksi ei kuitenkaan käynyt mitään!!

Millaista taloa teillä ollaan rakentamassa?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 18:25 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa Rouvapäikkyilemään :bye:

Voi tuo rakennusaika on niin ihanaa.. Tosiaan kun pääsee suunnittelemaan sisustuksia just semmoiseksi kuin itse haluaa. Kaakelit, tapetit.. kaikki :faint: Tuli vielä mieleen siitä Värisilmästä. Meillä täällä ainakin oli aivan mieletön valikoima niitä tapettikirjoja :faint: Ja oli kyllä ihan huippumyyjäkin, jos sanoi vaikka millasta värimaailmaa/kuosia haluaa, niin se etsi ne niistä kirjoista valmiiksi, tai sanoi että tässä kirjassa on sen ja sen tyyppistä. Saatiin paaaljon parempaa palvelua, kuin esim. K-raudassa, jossa tietty myös paljon tapettikirjoja - siellä myyjillä aina vaan kiire. Lähinnä muissa liikkeissä tulikin tsekattua ne ns. valmistapetit, mistä oli jotkut näytepalat valmiina "seinässä", mutta nuo mitkä valittiin, ovatkin kaikki tilaustapetteja, pelkästään tapettikirjoista valittuna. Ovatkin vähän erikoisempia :D

Mukavaa rakennuskevättä!! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 18:40 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Kiva, kun tulit Rouvailemaan :bye:

Kiva lukea raksakuulumisia :faint: Voikun joskus vois itekin rakentaa..... :)

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 20:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

hyvähyvähyvähyvä!!! loistavaa että avasit päikyn. mä aattelinkin sitä ehdottaa, kun olet huomatakseni aika paljonkin pyörinyt täälä viimeaikoina. meinasin ehdottaa siksi, koska musta ainakin olisi ja on tosi hauskaa lukea sun/teidän kuulumisia. jippii. aijuu kuvia minäkin mielelläni katselisin :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 20:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Heippa vaan vierailijoille :)
Sointunen: Joo, ei se aina ole omasta kaasujalasta kiinni...
Meille tulee kastellin yhdessä tasossa oleva 175 neliöinen puutalo. 3 makuuhuonetta, iso vaatehuone, Keittiö+ruokailutila ja yhdistetty olo/takkahuone. Kuvaa mulla ei pohjasta ole, mutta on aikalailla samanlainen kuin Kannustalon vihervaara http://www.kannustalo.fi/messutalo/mtal ... kuvat.html . Vaatehuone on meillä paljon isompi (7neliötä) ja vessa on käytävällä, pesuhuone on pienempi. Eteisestä menee vain yhdet ovet olkkariin ja takan takana olevaan huoneeseen pääsee myös vain yhtä kautta. Niin, ja pesuhuoneesta ei pääse ulos, vaan makuuhuone jatkuu tuonne pidemmälle. Muuten on aika pitkälle samanlainen. Aikamoinen selitys :D

Saikki
:Mulla on vaan nyt sellaista tuskaa, että... Sama juttu kuin häitä suunnitellessa; ensin muka tiesin juuri tarkalleen mitä haluan (olin siis tiennyt jo vuosia), mutta kun selvisi miten paljon vaihtoehtoja löytyy, niin sitten en enää osannutkaan päättää... Nyt on vähän samaa noiden kaakeleiden ja tapettien ja muiden kanssa. Ja on ihan pakko tunnustaa, että en edes ajatellut noita tapettikirjoja :doh: . Aina ollaan vuokralla asuttu, eikä koskaan ole ollut tarvetta tapetoida, niin en tosiaan osannut ajatella, että niitähän löytyy VIELÄ enemmän kuin vain ne K-raudassa esillä olevat :D . Menee siis vielä vaikeammaksi, mutta ehkäpä nyt löydän juuri sellaisen kuin haluan!

Jemppi: Kiitoksia, ja mäkin olen ihan koukussa muiden raksakertomuksiin, sen takia oikeastaan aloin täällä taas tauon jälkeen pyöriä :) Niin ja sen toisen asian, minkä suunnittelusta ei vielä ääneen puhuta :fiiu:

sarinha: laittelen kuvia heti kun saa tuonne ämpäriin latailtua :) Mä pitkään mietin, että pitäiskö laittaa päikky pystyyn, kun tuntuu, ettei mun elämässä nyt oikeestaan mitään mielenkiintoista tapahdu... Ehkä sitä nyt kun kirjoittaa asioita ylös, tajuaa, että tapahtuuhan sitä koko ajan! Kun en päiväkirjaakaan kirjoita ja välillä menee viikot niin haipakkaa, että en sitten itsekään muista mitä on tapahtunut, niin tää voi olla ihan hyvää terapiaa, kun voi jakaa iloja :cheers: ja purnata :x kun siltä tuntuu...

Ukko tuli raksalta, mutta kun on sellainen pieni kina menossa, niin enpä kysele mitä siellä tapahtui, en ennenkuin sanoo olevansa pahoillaan :flower: En mä kyllä taida kauaa jaksaa mököttää... :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 20:30 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Noniin... saatiinhan tänne ihka aito heppatyttökin :clap: Itse en ole hepan selässä ollut sitten tyttöjen syntymän, MUTTA siihen on tulossa muutos. Olen koko ikäni ratsastanut ja nyt kaiken muun kiireen sekaan onkin ihan hyvä tuupata ratsastusharrastus. Oma heppa on haaveissa, MUTTA suht hektisen ja muuttuvan elämäntilanteen vuoksi :? ei voi moista hankkia. Ehkä sitten joskus :wink:

Mutta ihana saada sut tänne :hug:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 20:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa!!! :clap: Ihana kuva ihanasta hepasta!!! :faint: Siis aiva loistavan näköinen ruuna! Olen aivan :faint: :faint: :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 22:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

PiaTurku: kiitoksia lämpöisestä vastaanotosta :girl: . Mä olen kyllä tosissani sydämeni nuille heposille menettänyt. Ratsastuksen aloitin parikymppisenä vasta, mutta olenkin sitten ottanut menetettyä heppatyttöaikaa kiinni työskentelemällä tallilla viitisen vuotta heti alkeiskurssin jälkeen :) . Ypäjältä hain hevosenhoitajan paperit oppisopimuksella ja sen jälkeen tein tallimestarin hommia sillä tallilla, missä tuo minun heposeni on kolme vuotta sitten syntynyt. Takaisin selkään vaan, on hyvää terapiaa ja käy ihan urheilustakin! Jos ei muuta, niin aloitat kerran viikossa jollain ratsastuskoululla tunneilla, ei vie kuin pari tuntia viikossa elämästä :yep:

amaranth: Iso kiitos, tie hevostytön sydämeen vie kehumalla tämän hevosta :D Meillä kun ei lapsia ole, niin ylpeänä on pakko esitellä heposen kuvia. Tuossa on 2-vuotias ja vielä ori, mutta marraskuussa pudotettiin ne ylimääräiset osat metriä alemmas ja tehtiin miehestä ruuna.

Ihan pakko laittaa pari kuvaa helmikuulta, kaverin miehen sisko kävi ottamassa vähän paremmalla kameralla ja ihan ajan kanssa:
Kuva
tuo vaaleampi läiskä kaulalla on se kohta mistä karvat ajeltiin kun laitettiin kanyyli silloin ruunatessa.
Kuva
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.04.2009 23:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitoksia vuorotyön ja omituisten nukkumatapojeni :o en nyt sitten mukamas ole yhtään väsynyt... Ja jos uni ei tule, niin mitäpä muutakaan voisi tehdä, kuin alkaa siivoamaan keittiön kuiva-ainekaappia??? :nuts: Ja koska sieltä löytyi kaikenlaisia jauhojämäpusseja, niin päätin näin yöni iloksi alkaa leipomaan sämpylöitä... Kohta saa ottaa uunista tuoreita sämpylöitä :) Tuoksuu jo niin ihanasti, että en voi jättää maistamista aamuun :oops:

Huomenna väsyttää varmaan aika kiitettävästi. Aamulla pitäisi tallille, ukon kanssa sovittiin, että mennään salille puoli viideltä, töitä mulla olisi ensin 19-07 ja sitten jatkuu vielä Kuopiossa 10-16. Oikeasti alkaisi jo klo8, mutta kun en oikein ehdi... Mutta nyt, tuoretta sämpylää!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 07:47 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa Rouvapäikyn pitoon! :bye:

Iiiihania kuvia jo täällä, innolla odotan raksakuvien ilmestymistä... :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 08:52 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bye:

Tottahan se on, ei tuollainen parin tunnin viikottainen harrastusaika ole juurikaan mitään. Mutta... tässä meidän hullunmyllyssä se tuntuu tajuttoman pitkältä ajalta :D Sit toiseksi, mä tartteisin jonkun, joka repii mut täältä talosta ulos, sillä musta on tullut aika "kotimami" sen jälkeen, kun koulu alkoi ja lapset ovat vaatineet enemmän aikaa ja huomiota (ja innostuin sisustamisesta :D ).

Kauniita kuvia! Hevosista tosin ei huonoja saakaan. Ypäjä on muuten tuttu paikka, eräs tuttava siellä opiskeleekin tällä hetkellä :wink: Mulla on haaveena kesän aikana edes kerran matkata Forssaan isolle issikkatallille ja ottaa tunti pari vaellusta siellä. Olemme siellä käyttäneet isompia lapsia ja ainakin noiden kokemusten perusteella tiedossa olisi mahtava retki maastoon. Sitä siis odotellessa!

Ja ihan yhtä "valopää" sä olet ko mäkin. Mikään ei ole niin mielenkiintoista kuin siivoaminen YÖLLÄ! Leipominenkin aamuyön tunteina on tuttua, ainakin sen saa tehdä rauhassa :lmao2:

On sulla touhut :wink: :D

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 09:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva kun aloitit päikyn! :) Muistankin seurailleeni sun/teidän häävalmistelu-
ja tuolta toiselta puolelta ja kasvotkin muistuivat mieleen kun näin tuon en-
simmäisen viestin kuvan teistä - olette todella näyttävän- ja komeannäköi-
nen pari!

Ja teidän ihanat kollipoitsut <3 Mä olen ihan heikkona tuollaisiin isoihin, ro-
teviin kissoihin :D Ne on niin ihania, etten malta odottaa että meidän omat
röllykät kasvaa tuosta vielä vähän (mein pojat on vasta 10-kuukautisia pie-
niä rimpuloita).

Tsemppiä rakennuspuuhiin! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 10:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: karokar:sun "syytä", että mä olen täällä, olen ihan toivottoman koukussa teidän raksaprojektiin ja upeisiin :faint: suunnitelmiin. Perässä tullaaan!

Pia:Siis voiko sitä muka päiväsaikaan siivota :o ? en usko, se pitää tehdä juuri silloin kun naapurit nukkuu ja on pimeää, eikä mitään muuta tekemistä... Nukkua ehtii sitten... no vaikka haudassakin :D . Mulle käy kylläkin välillä niin, että mä sitten väsähdän kesken siivoamisen ja joudun jättämään kesken... :D

Serenity:Kiitoksia :girl: . Meidän pojat on kyllä just sellaisia kunnon leikattuja kolleja... Tiikeri on vähän turhankin "roteva" ja ollaan yritetty pitää sitä vähän laihiksella, mutta ei se oikein onnistu... pitäis saada liikkumaan enemmän, ei se liikaa ruokaa saa :oops: :D

Muhun tais iskeä joku kevätjauhopeukaloinen, koska nyt on banaanikakku uunissa ja vielä tekis jotain mieli leipoa :) Oli banaanit menneet sen verran pilkullisiksi, että mä en niitä pysty syömään ja kun en halua ruokaa poiskaan heittää, niin pääsivät kakkuun :) Miehellä on synttärit parin viikon päästä, että taian työntää leivonnaiset pakkaseen niitä odottelemaan. Kerrankin on sitten jotain valmiina, eikä tarvi stressata! :sweat:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 10:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania heppa-kuvia :faint:

Ensimmäistä kertaa taidan vierailla päikyssäsi...mun mies on skorpioni ja just eilen sanoi että onkin aika muuttaa pois suomesta kun viimeiseen vuoteen ei olla raskauduttu aikä uusia vauvoja oo putkahtanut maailmaan ja häistäkin on jo kaks kuukautta :D niin että jotain osia tuosta skorpparin horoskoopista nähtävissä täälläkin...

komea pari olette :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 23:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

white lily:vierivä kivi (tai skorpioni) ei sammaloidu :D ja kiitoksia :oops:

Töissä ollaan ja työpäivä ei ole vielä edes puolessa välissä :doh: . Nukkumaan pääsee onneksi jo 16 tunnin päästä. Jei.

Innostuin sitten leipomaan banaanikakun lisäksi mokkapaloja pakkaseen, jätin kylläkin kuorruttamatta, kun en oikein muista miten se kuorrute pakastamisen jälkeen käyttäytyy... :o Olenpa melkein ylpeä itsestäni, kun kerrankin sain jotain etukäteen tehtyä, mulla kun jää kaikki aina viimetippaan :) . Meillä on vielä aika tiukka rahatilanne ja nyt sain jo jotain leivottua ja ihan vaan kaapista löytyvistä raaka-aineista(ja liikaa ruskettuneista banaaneista, joiden seuraava osoite olisi ollut roskis :D ) Ahkerana penniä venyttäen :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.04.2009 23:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa Rouvalaan :bye: Ihania heppakuvia täällä :faint:

Turn loose the heaven within

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.04.2009 07:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heippa!Tervetuloa vaan rouvapäikkyilemään! :bye:
Hyvän näköinen hevonen sulla.Mä rakastan kaikkia jolla on valkoista päässä tai sukkia jaloissa!Niissä on jotain.... :) Niin ja mulla on shettistamma jolla on sentään tähdenaihe. :D Mutta niin rakas otus silti.Joskus minä sen läsipään vielä ostan.Täälläkin ikuinen heppahullu. :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.04.2009 08:15 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Louvre kirjoitti:
Pia:Siis voiko sitä muka päiväsaikaan siivota :o ? en usko, se pitää tehdä juuri silloin kun naapurit nukkuu ja on pimeää, eikä mitään muuta tekemistä...

:D Joo ei voi ei! Mulla on tänään iltavuoron jälkeen (joka loppuu klo 22) vielä vaikka kuinka paljon touhuamista. Eilen illalla oli ihan sama juttu, mä tanssin miehelle Moonwalkia vielä 24 aikaan ja virtaa oli ko isommassakin kylässä. Mies ei voinut ko päätä pudistella, että "aaaaaivan sekasi, siis ihan pimee". Silitin verhot, järjestin vierashuoneen uutta sisustusta ja kello taisi olla 02, kun kömmin sänkyyn. Vaan... eipä se uni tullut ja olenkin nukkunut on/off koko yön aamu kuuteen asti. Hyvin sitä jaksaa, kun on "sekaisin" :D

Tää tahtos taas lisää heppakuvia :wink:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.04.2009 14:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihania heppakuvia <3

Mä voisin tulla kyläilemään, sen verran hyviltä nuo leipomukset kuulostavat ;) Itse leipoen tulee kyllä paaljon halvemmaksi kuin kaupasta ostettuna ja on ne kyllä parempiakin!! Vielä kun on kunnolliset säilytystilat niin saa tehtyä isoja eriä kerralla talteen.

Mä kyllä hattua nostelen tuolle talonrakennusurakalle! Meillä tuntuu olevan yhden kylpyhuoneen remontointikin ihan liian hankalaa :lmao2:

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua!! :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.04.2009 15:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ekaa kertaa lueskelemassa :bye:
Täällä kans yks valtion leipäläinen (?! olipa sana :D ) Ihania kissoja teillä! Hevosista mie en oikein ymmärrä ja vaan kerran oon hepan selässä ollut mut komeelta näyttää sekin!
Mielenkiinnolla jään lueskelemaan jatkoa, myö nimittäin kaikella todennäköisyydellä tilataan kans talopaketti kunhan vaan saatas tontti aluks. Kastellitaloilla on kyllä upeita taloja! :faint:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.04.2009 07:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tulipas piiiitkä tauko amoilussa. Liikaa töitä ja reissaamista savoon toisiin töihin... ja kun töissäkin on vielä ollut opiskelija selän takana seurailemassa, niin ei ole päässyt amoriineihin työajallakaan :lmao2:

Kathryn: Kiitos :girl: .Täällä on niin lämmin vastaanotto, että on kiva tulla :)

pitkätossu:Mun edellinen (ja siis SE elämäni hevonen) oli tummanruunikko tähdellä ja valkoisilla vuohissukilla takajaloissa ja kun uutta katselin, niin oli tarkoitus löytää saman näköinen... Eipä tullut 171senttistä pitkäjalkaista tähtipäätä, vaan ihastuin tuollaiseen pieneen pullukkaan :D

PiaTurku: Sun mies taitaa sitten ajatella sinusta samalla tavalla kuin mun mies minusta :lmao2: Vähän samoja tempauksia meinaan :D . Eipähän ainakaan tule tylsää noilla meidän miehillä... :nuts2:

Sointunen:Juu eipä tämä talonrakennus helppoa ole... Mulla on pää ihan sekaisin kun yritä kaakeleita ja tapetteja valita :nuts2: On vaan ihan liikaa mistä valita! Nyt tekis muuten mieli pullaa...

HannaNeiti:heippa vaan toinen valtionleipäläinen :D Mulla iski aina kun näin lehdessä jonkun talopakettitarjouksen tai -mainoksen, ihan hillitön talo- ja sisustuskuume... Nyt kun siellä tontilla laitetaan jo lautaa toisen päälle, niin tuntuu tosi epätodelliselta... Ihanko siitä muka tulee oikea talo :o :D

En ole päässyt tontille vieläkään katsomaan kun tulin Kuopiosta niin myöhään eilen... jos vaikka tänään kun töistä pääsen (eli 19 jälkeen) kävisi ihmettelemässä :clap: , kun en vappua ehdi kovin paljon juhlia kun on joka päivä viikonloppuna 12 h töitä... :auts: Maanantaina on ensimmäinen vapaapäivä kolmeen viikkoon, että viimeistään silloin :? . Ja kuvia laitan kyllä heti kun olen käynyt.

Aamukahvi jäi tänään juomatta, kun tuli vähän kiire töihin :fiiu: taas kerran... Kehtaiskohan sitä lähteä tauolle tunnin työnteon jälkeen... maha kurnii aamupalaa :read:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.04.2009 22:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kävin töiden jälkeen tontilla... tai raksalla, ei sitä voi enää pelkäksi tontiksi kutsua, kun rakennelma on jo talon korkuinen :faint: Oli pienoinen yllätys. Siinä istuin ABC:ltä hakemani kahvin ja sämpylän kanssa ja ihmettelin taloa... Oli pakko vähän kuljeskella ympäri tulevaa kotia ja onneksi se tuntuu jo nyt vähän tilavammalta kuin miltä näytti anturavalun aikoihin. Silloin olisin voinut lyödä vetoa, että ainakin 50 neliötä on unohdettu jonnekin!! Ihastelin siinä auringonlaskua ruokailuhuoneen "ikkunasta" ja ihan nousi kyyneleet silmiin... Kameraa mulla ei tietenkään ollut mukana, mutta laitan pari vanhempaa kuvaa maistiaisiksi :) Nämä on otettu viime vuoden marraskuussa.
Tuonne se tulee, noiden kahden talon väliin:
Kuva
Tarkemmin katsottuna, juuri tälle paikalle
Kuva
Näkymä tulevan keittiön ikkunasta tielle, meidän autokin on päässyt kuvaan :)
Kuva
Tämmöinen vanha viljakuivuri siitä purettiin meidän talon alta pois:
Kuva
Riian uumenista löytyi aarteita, hevoskärryjen osia ja heinäseipäitä. Kaikki isot pyöreät kivet otettiin tietenkin myös talteen...
Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 254 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 24.09.2018 17:45