* UKK    * Etsi

Tänään on 24.09.2018 17:21

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 731 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tavallisia ihmisiä
ViestiLähetetty: 19.10.2008 10:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Johdanto

Olen amoillut jo pitkään, aina kesästä 2006, ja kirjoitellut tänne tärkeistäkin asioista, kuten häistämme (kuinka ollakaan) ja poikamme syntymästä. Rouvalaan siirtyminen on kuitenkin jostain syystä epäilyttänyt. Näin siinä sitten kuitenkin kävi. Taistelin vastaan tasan vuoden ja kaksi kuukautta. Nyt ratkesin. Aloitan siis rouvapäikyn, kävi miten kävi. Onhan tässä johonkin toimiin ryhdyttävä, kun hääsivustolla pyörii vielä ihan kohtuuttoman pitkään rouviintumisen jälkeen. Ja olen muuten kuullut, että ensimmäinen askel kohti parantumista on riippuvuuden myöntäminen. ;) Siksikin siis: tästä se alkaa.

Minä olen

Aalo, syntynyt tammikuussa 1981, ihan tavallinen ihminen*

Koulutus: melkein-maisterisnainen. Olen opiskellut vuodesta 2004 pitäen Helsingin yliopistossa suomen kieltä. Sitä ennen harhailin ensin elintarviketeknologian parissa samaisessa yliopistossa (2000-2001) ja sitten historian ja politiikan "kiehtovassa" ma ailmassa eräässä lontoolaisessa yliopistossa (2001-2003). Ei ollu mun juttuja nuo ekat, mutta kolmas kerta sanoi toden. Nyt tutkinnosta puuttuu enää kaksi tenttiä ja yksi essee.
Ammatti: äitiys"lomalainen", vakkariduuni viestintäkonsulttina. Siitä ei nyt sen enempää, mutta ammatinvalintapohdintoja seurannee jossain vaiheessa.
Harrastukset: (olosuhteiden pakosta vaunu-) lenkkeily, lukeminen (imetysdementian takia lähinnä naisten- ja lapsilehdet ja Hesarin otsikot), lumilautailu (en ole erityisen taitava mutta sitäkin innokkaampi) ja nykyään - uskomatonta mutta totta - neulominen
Koti: espoolainen rivarinpätkä, 4 h + k + sauna, 112 m2

Ja sitten se tärkein eli perhe: mieheni Toni, 31-vuotias graafinen suunnittelija, innokas lumi- ja leijalautailija ja maailman paras isä pojallemme Ilkalle, keväällä 2008 syntyneelle maailman ihanimmalle pikku-ukkelille.

* Päiväkirjani otsikko juontuu muutaman vuoden takaa eräistä häistä, joissa muuan ihminen sanoi minulle: "Aalo, sä olet musta kiva, kun sä olet tuollainen ihan tavallinen ihminen." Se oli musta tosi ihanasti sanottu.

Me olemme

Tonin kanssa pitäneet yhtä aina huhtikuusta 2000, jolloin minä olin pahainen abiturientinhupakko. Menimme naimisiin torstaina 16.8.2007 Helsingin maistraatissa. Häitämme tanssittiin kaksi päivää myöhemmin, lauantaina 18.8.2007, Tuusulassa.

Olin viikkoa ennen häitä tehnyt maailmamme mullistaneen positiivisen raskaustestin. Yllätysvauvamme Pätkis syntyi 23.4.2008. Poika sai toukokuun lopulla kasteessa nimen Ilkka Aalto Olavi.

Jep. Saapi lukea ja kommentoida ken tahtoo. Aion kirjoitella aina kun muistan ja aina kun siltä tuntuu. Nyt alkuun riittänee tämä esittely, kun tuo vekarakin tuolla heräsi.

*muoks* Kuvat poistettu.

Kuva

Kuva

Pikkuveli syntyi 26.8.2013
Mutsin murkina
Mutsin kotona

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 11:10 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa päiväkirjanpitoon! Täytyypä heti sanoa että ihana tuo teidän hääkuva. Musta tulee varmasti sun päikyn vakilukija. Tulee seurailtua juttuja parissa muussakin ketjussa missä molemmat pyöritään. Ilkka on todella hurmaava! Ja mun mielestä myös on kivasti sanottu että on "tavallinen". Jotenkin raikasta ettei yritä olla jotain aina niin "erilaista" vaan on vaan ihan tavallinen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 11:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heipsan :bye: ja tervetuloa Rouvalaan :flower:

Tosi mukavaa, että pistit päikyn pystyyn, Ilkka on tosi suloinen pikku hurmuri ja tosi ihanasti kerroit teistä :).
Nennun tavoin jään seurailemaan tätä päikkyä ihan varmasti :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 11:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa, että aloitit rouvapäikyn pidon!! :clap: Eli tervetuloa tänne rouvalaan!! :bye:

Turn loose the heaven within

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 11:30 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

:bye: Myös mun puolesta tervetuloa pitämään rouvapäiväkirjaa. Kuten Nennu jo tuossa mainitse, on aivan ihanaa, että sana tavallinen esiintyy edes kerran tai pari jossain yhteydessä. Tavallisuus on in, sitähän tämä kaikki on. Tavallista avioliittoa, arkea ja lapsenhoitoa, tuikitavallisia toimintoja :) :D :D

Muuten, aivan ihanat kukat tuossa teidän yhteiskuvassa :wink: ja aivan taivaallinen hääkimppu :worship: :faint: Ja jotta tämä ei menisi aivan noiden kukkien hehkuttelemiseksi, VAU MIKÄ HURMURI teillä onkaan omananne <3

Eli TERVETULOA :flower:

Kaasona 2009...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 12:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

AALO, ihana hääpäiväkaimani, VIHDOINKIN! :hug: :bounce:

Tätä päikkyä mä oon kyllä niin odottanut! :clap: :choir: Ihanaa, kun tulit! <3

Mä oon nyt niin täpinöissäni, et en meinaa saada edes kirjoitettua tänne mitään. :D Äääh, kertakaikkisen mahtavaa! :clap:

Sen verran mun on kuitenkin pakko hehkuttaa, että sä olet kyllä pökerryttävän kaunis nainen tuossa hääkuvassanne. :faint: WAU! Olette upea pari, niin söpöläisiä että! :) Ja mitä voikaan odottaa, kun tuollaiselta parilta syntyy lapsi: oikea todellinen pikkuhurmuri! <3

On kyllä niin hyvä mieli, kun aloitit päikyn. :hug: (Jos se ei nyt vielä tässä viestissä tullut ilmi.) :D Mä en malta odottaa sun ihania ja hullunhauskoja viestejä, niitä on ollut ihan ikävä!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 12:39 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Tervetuloa Rouvapäikyn pitoon!

Olipa kiva esittely ja
toinen toistaan upeampia kuvia. :faint:

Tulen kurkkimaan toistekkin siun kuulumisia!

Mir Mir

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 13:18 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ooh, täällä on jo heti käynyt vieraita! Kiitosta vaan korkkauksesta Nennu (mä tykkään myös sun tavasta kirjoittaa), angeliq87, Kathryn, PiaTurku, Mir Mir ja tietysti white (heh, vähänkö nauratti sun reaktio)! :girl:

Kommenttia lattianrajasta: Ilkka kiittää (kumartaiskin, jos osais). Erityisen mielissään hän on noista "hurmuri"-sanavalinnoista; esimerkiksi "söpöliini" ei Ilkan mielestä ole lainkaan kyllin miehekäs ilmaus kuvaamaan hänen habitustaan.

Mä täällä odottelen, että kello tulis puoli kolme ja mä pääsisin lähtemään pyhäaterialle. Olen menossa äitikollegoideni Vappiksen ja S:n kanssa mättämään tapaksia ihan aikuisten kesken ja sitten sen jälkeen vielä jumppaan. Ja voi tytöt, että mä tarvitsen tätä breikkiä justiinsa nyt. Mulla on pinna aivan tosi kireellä. Äitiys on ihanaa ja palkitsevaa ja kaikkea mahtavaa ja tottahan toki olen lapsestani enemmän kuin kiitollinen, mutta kun välillä (=lähes aina) tuntuu, että mä olen vain ja ainoastaan äiti. Toni on kortensa ilomielin kekoon kantava mahti-isä ja meillä muksua hoidetaan todellakin yksissä tuumin, mutta Ilkka on vielä niin pieni, että se on väkisinkin mussa enemmän kiinni. Ja totta puhuen mua risoo tällä hetkellä aivan tolkuttomasti se, että Ilkan nukuttamiseen menee niin paljon aikaa sekä päivisin että iltaisin (ja toisinaan myös aamuöisin). Mä olen välillä ihan hermoraunio, kun selvästi väsynyttä poikaa saa houkutella unten maille joskus tunninkin kerrallaan.

Ja siitä oman ajan tarpeesta. Olenhan mä käynyt pari kertaa ulkona syömässä ja kerran keikallakin sekä tämän tästä itsekseni lenkillä tai jumpassa, mutta aina sitä on tiedostanut sen, että Ilkalla on ruokaa vain sen verran kuin pakkasessa tai jääkaapissa on maitoa. Nyt ollaan siirtymässä täysimetyksestä kiinteisiin, mikä avaa ihan uuden maailman: mä voin oikeesti vähän useamminkin käydä jossain. Joo-o, oma vika etten ole esimerkiksi halunnut antaa Ilkalle korviketta päästäkseni itse hengähtämään useammin kuin aivan satunnaisesti, mutta on tää puoli vuotta täysimetystä kuitenkin aika lyhyt aika. Tässä vaan on käynyt niin kuin usein käy: nyt, kun tissimaidon rinnalle (ehhehe) on tullut vaihtoehtoisia ruoka-aineita, musta tuntuu, että mä en olis jaksanut enää hetkeäkään. Vaikka olisinhan mä, jos niikseen olisi tullut.

Tästä alkaa siis uusi vaihe. Kuten jo aikaisemmin sanoin, viime huhtikuusta tähän saakka mä olen ollut melko lailla vain äiti, mutta nyt alkaa vihdoin tuntua taas siltä, että olenhan mä hei varmaan yhä muutakin. Mä todella nautin imettämisestä ja haluaisin jatkaa sitä vielä Ilkan ensimmäisen syntymäpäivän jälkeenkin, mutta onhan tää nyt hyvänen aika vapauttavaa, kun lapsi elää muustakin kuin musta. Ja samalla kauhean haikeaa.

Ristiriitaista tää elo. Ilkka tarvitsee äitiä eniten koko maailmassa - ihanaa, mutta rasittavaa. Täysimetyksestä siirrytään kiinteisiin ja osittaisimetykseen - vapauttavaa, mutta haikeaa. Ja erityisen ristiriitaista on se, että vaikka mä itse olen sitä mieltä, että Ilkka on vielä mussa tosi paljon kiinni, noilla pojilla menee aina ihan loistavasti, kun ne on kahdestaan. Toni sanoo mulle vähän väliä, että mene nyt hyvä ihminen, hänestä on kivaa olla poikansa kanssa. Mutta en mä raaski mennä. Huoh.

white, ekstrahali vielä kun olit noin innoissasi. :hug:

Mutsin murkina
Mutsin kotona

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 13:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa Aalo tänne rouvalaan!! :bye: :hug: Mukavaa, että laiti päikyn pystyynvihdoinkin! :yep: Teidän Ilkka on sulonen pikkumies! :faint:

Rouvaelämää

Elämän tanssiin mussukan sain 7.7.2007

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 13:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

:hug:

Vaikkei itsellä vielä vauvaa olekaan, niin luulen ymmärtäväni sun fiiliksiä aika hyvin. Meinasin kirjoittaa, et kun kukaan ei vielä roiku mun tisseissä, mut eihän se pidä paikkansa... :lmao2: No huhhuh, mitä juttua...Mä saan varmaan heti porttikiellon sun päikkyyn. Paitsi et sopii yrittää. :evil: :D No huhhuh, taas kerran...

Ja sit taas vähän asiallisempaa tekstiä. Mä on niin helppo kuvitella Toni leikkimässä lattialla Ilkan kanssa ties millä pikkuautoilla. Mun silmääni te vaan vaikutatte niin onnelliselta ja hauskalta unelmaperheeltä.

Kivaa, että sä lähdet kollegojesi :D kanssa mättötapaksille ja jumpalle. Ilkkakin on varmasti iloinen, kun äitillä on hyvä olla. :wink: Rentouttavaa sunnuntaita!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 14:21 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Tervetuloa Rouvalaan, Aalo :hat: Sulla oli kyllä niin ihana päikyn aloitus :faint: On kyllä tosi kiva että muitakin -07 rouvia täällä edelleen pyörii vaikka hääfoorumilla ollaan :D Tein Ilkka on kyllä tosi söpöläinen, ainakin kuvissa isänsä näköä. Suloinen poju <3<3

white kirjoitti:
:hug:
Meinasin kirjoittaa, et kun kukaan ei vielä roiku mun tisseissä, mut eihän se pidä paikkansa... :lmao2:

*reps* :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 17:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa päikynpitoon! Täytyy myöntää, että seurailin raskauskirjoituk-
siasi erityisellä innolla silloin tuolla Raskaus-puolella, varmaankin hääpäi-
vänne kiinnitti huomioni (avioiduimme Mieheni kanssa tasan vuosi teidän
jälkeenne).

Ja huomasimpa nyt vasta, miten paljon Ilkka muistuttaa isäänsä :shock: Nyt
kun hääkuvanne ja Ilkan konttauskuva on allekkain tuossa aloitusvies-
tissä niin yhdennäköisyys on hämmästyttävä! Komeita sällejä molemmat :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 19:33 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ja katso, hän oli kuin toinen ihminen!

Ihania tapaksia ja hyvää seuraa Bar Teoksessa sekä koukuttavan hikistä bodypumppia myöhemmin olen uusi nainen. Miten voikin muutama tunti tehdä näin terää! Ilkkakin ihanasti oikein kiljui riemusta, kun tulin kotiin, eikä aikaisemmasta kitinäkallesta ollut tietoakaan - ja sitten tuo punaposkinen pienokaisemme vielä nukahtikin oikein somasti alle puolessa tunnissa. Ah.

white, et sä mitään porttaria saa, asiaahan sä puhut! :D

heinämorsian ja Saikki, kiitoksia vaan teillekin tervetulotoivotuksista. Kivaa toden totta kun näitä saman vuosikerran tuttuja rouvakonkareita pyörii muitakin täällä.

Ja Serenity, mun mies oli ihan otettu tuosta "komeita sällejä" -kommentista. Ilkka on tosiaan aika mini-Toni.

white kirjoitti:
Mun silmääni te vaan vaikutatte niin onnelliselta ja hauskalta unelmaperheeltä.

Tuo whiten sinänsä kaunis mielikuva ei kyllä taida ihan pitää paikkaansa: tuskinpa me mikään unelmaperhe ollaan, vaikka onnellisia kylläkin (saako sitä sanoa ääneen?) ja varsinkin omasta mielestämme hauskoja. Mutta kyllä tässäkin taloudessa otetaan yhteen ja välillä mietitään, että mitäköhän ihmettä mä tuossa urpossa muka näen. Ja ollaan väsyneitä ja sanotaan tyhmästi; ei kuunnella toista silloin kun pitäisi vaan mietitään omia turhanpäiväisiä juttuja (tai esimerkiksi amoillaan, kröhöm...); kuvitellaan olevamme muita viisaampia ja tietävämme, miten asiat pitäisi tässä maailmassa hoitaa - ja, kauheeta, tunnetaan ajoittaisia kateudenkin pistoksia (onneksi melko harvoin, tässä äiti onnistui mua kasvattaessaan). Ai niin, ja katsotaan zombiena telkkaria, kun pitäisi leikkiä muksun kanssa tai hoitaa parisuhdetta.

Että semmosta nyt sitten. Ja Vappis, jätähän merkkiä itsestäsi, kun tiedän, että sä kuitenkin vaklailet täällä. *muoks* Tai vaklaa vaan ihan agenttina. ;)

Mutsin murkina
Mutsin kotona

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 20:32 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Voinen todeta, että tätä olen odottanutkin, sinun rouvapäiväkirjaasi!!! :clap: Hienoa siis, että teit viimein ratkaisevan aloituksen tännekin puolelle. :)
Onhan se hienoa se täysi-imetyksen aika, mutta sitten kun se määräaika umpeutuu ja mahdollisuus käyttää muutakin pöperöä muksun vatsan täytteenä koittaa, niin kyllä se kiintiö alkaa olla aika täynnä. :D Nyt kun toista kierrosta mennään tämän pikkukakkosen kanssa, niin jotenkin kuitenkin nauttii ehkä enemmän imetyksestä ja siitä, että vauva on vain äidin ruokittavana, koska huomaa sen ajan olevan vain lopulta pieni rippunen ihmisen elämässä ihan konkreettisesti. Kun eipä tuommoinen 2,5-vuotias enää vain äitiä siihen syömähommaan tarviste! :wink:
Sulla oli ilmeisemmin oikein onnistunut reissu, hyvä hyvä. :) Ja Ilkka on ihana hurmuri, isinsä näköön kieltämättä. :wink:
Voin myös jakaa tuon turhautumisen nukuttamiseen, tuo meidän esikko oli hyvin vaativaa sorttia ja sen nukutteluun on mennyt kyllä yhteensä tähän asti varmaan viikkoja meidän elämästä... :doh: No, aika aikansa kutakin ja enää ei paljon nukutteluja kaipaa. :wink:
Kiva kyllä päästä lukemaan sun turinoita täältäkin. :)

Poika 04/06
Tyttö 05/08
Poika 08/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2008 20:44 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mukava kuulla teidänkin tarinaa. Hääpäikkyä ei tullut seurattua, mutta tuolla eräässä pienten ihmisten ketjussa on tullut törmättyä, joten oli mukava saada vähän tarkempaa infoa.

Ilkka on kyllä ylisuloinen! :kiss:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 08:02 
Tervetuoa miunkin puolesta rouvalan puolelle! :bye: Ihana nähdä noin ehyt ja rakastava perhe, Ilkka on kyllä aivan isänsä näköinen.. :) (ja Ilkka on muuten todella ihana nimi.. :wink: )

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 08:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Kukkuuu! Mäkin vaklailen täällä! Kivaa lukea teidän kuulumisia. Mullakin tuli heti sellanen unelmaperhe-kuva ja kiva, kun "korjasit" asian. Tai siis muistutit, että unelmaperheessäkin otetaan yhteen, ollaan pönttöjä ja niin edelleen! ;) Onkohan sellasta "unelmaperhettä" muutes olemassakaan...?

Yhdyn ylistyksiin Ilkasta -komia pikkupoika on! Eikä isässäkään mitään vikaa ole... ;)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 08:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moi Aalo (kuin hieno nimimerkki!).

Mehän olemme suorastaan opiskelijatovereita, ainakin saman laitoksen alaisia.
Mä opiskelen pääaineena kotimaista ja sivuaineena suomen kieltä.

Tällaista ilmoitusasiaa kävi toimittamassa
Maatuska

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 12:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka! Vaikken vielä rouva olekkaan niin tykkään hirmusesti lukea näitä Rouvalan juttuja! Jään tänne vilkuilemaan mitä teidän perheelle kuuluu :bye: Ja käyn lukee joskus tarkemmin ton hääpäiväkertomuksen!

muoks! Niin ja tuli mieleen ku mainitsit hääkertomuksessa kanttoriystävä Jonnasta, ni onkohan se sama Jonna minkä minäkin tunnen. Sukunimi alkaa I:llä? No, ei sillä niin väliä mutta tuli vaan mieleen! :wink:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 12:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa Rouvalaan :bye:
Ihana toi sun päikyn alotus :) Teiän Ilkka on kyllä ihan ylisöpö <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 14:15 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tervetuloa! :bye: Minä parkkeeraan tänne kans! :nod:

K 6/2008
L 10/2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 16:54 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

No onpas täällä mahtava vastaanotto kerta kaikkiaan! Ihanata, ihanata!

cadis, kiva nähdä suakin täällä. Mä aina välillä vaklailen sun päikkyä, en vaan saa jätettyä itsestäni merkkiä. Tuonne lapsiketjuunkin olen sua kaipaillut, mutta eipä taida kahden lapsen äidillä olla hirveästi aikaa joka paikkaan kirjoitella... :D Oot kyllä ihan oikeessa ton imetysasian suhteen, se on tosi lyhyt aika. Miten sitä osaiskin nauttia hetkestä eikä aina vaan posottaa eteenpäin tukka putkella? Vaikka voin mä kyllä ihan puhtain sydämin sanoa nauttineeni täysimetyksestä, se ei ole ollut mulle mikään rasite. Mutta aika aikaansa kutakin, kuten sanoit. Ja joo, reissu meni siis oikein hyvin; seuraavaa jo odotellaan.

Tseta, tervetuloa vaan. Mäkään en sun hääpäikkyä seurannut, kun ollaan eri vuosikertaa, mutta Oton kuvia oon varsinkin sun rouvapäikystä käynyt yytsimässä. Hänkin on kyllä varsinainen sydäntenmurskaaja! <3

inheaven ja Jemppu, kiitos käynnistä ja tervetulotoivotuksista. :)

CE, mä vähän veikkaan, että niitä unelmaperheitä ei oikeesti oo. Tai sellainen olis musta vähän pelottava ainakin. Sitä paitsi eipä niitä onnen hetkiä osais varmaan arvostaa, jos aina olis superihanaa. Mutta joo siis kivaa, kun tulit vaklailee. Ja kiitos kehuista, mustakin noi mun ukkelit on aika komeita poikia. ;)

Maatuska, mäpä tiesinkin, että sä olet meidän laitoslainen, sillä olen salakavalasti vieraillut päikyssäsi jättämättä itsestäni merkkiä! Todettakoon tässä, että siellä on hienoja kuvia ja taitavaa kieltä.

HannaNeiti, taitaapi olla juuri samaisesta Jonnasta kysymys! Mistä te tunnette?

Ansuli, tervetuloa vaan. :) Mä käyn sunkin päikkyä lueskelemassa aina silloin tällöin. Teillä on ihana pikkuneiti.

Tänään kävin yliopistolla sopimasta kahdesta vihoviimeisestä tentistä. Ne kun saan tehtyä ja vielä yhden esseen, niin sitten moon maisteri. Jösses! Tavoitteenani oli palata töihin huhtikuussa äfämmänä, ja niin tässä nyt sitten näillä näkymin käyneekin. Jospas vaikka helmikuussa saisi paperit käteen, niin sehän vasta olisikin hienoa. Olis saanut jotain päätökseen tässä elämässä.

Kunnallisvaalit mietityttää. Löysin eilen muutama potentiaalisen ehdokkaan, mutta samalla löysin itsestäni ihmisen, jonka mielestä pienten lasten äiti (tai isä for that matter, ei sukupuolisyrjinnälle tässäkin) ei kuulu valtuustoon, siinä kärsii joko perhe tai luottamustoimi. Huh! Enpä olisi itseäni noin suvaitsemattomaksi uskonut. Keskustelinkin sitten itseni kanssa ja päädyin lieventämään kantaani. Silti en äänestä pienten lasten äitiä (enkä isää).

Jepulis. Nyt voisin tehdä vaikka jotakin ruokaa, nälkä kurnii.

Mutsin murkina
Mutsin kotona

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2008 18:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuule ihan mieletön hurmuri teidänki poika on! :faint:

Mä en muuten ees viitsis äänestää kunnallisvaaleissa mutta kun kaveri on ehdokas ni pitää kai sitä tukea. Tuli se vaalikoneessa mulla 15. vaihtoehdoksi, et iha hyvin kuitenki.

K 6/2008
L 10/2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.10.2008 06:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mistähän me nyt tunnettiinkaan...? Noh, molemmat ollaan Lappeenrannasta ja meillä on vuosien aikana ollut tosi monta yhteistä kaveria ja joskus oltu samoissa bileissä jne. Ei siis mitään läheisiä olla oltu, mut ollaan joskus tunnettu :) Nykyään ei kyllä olla tekemisissä, mutta moikkaan kyllä jos kadulla vastaan kävelee. Mietin vaan ettei varmaan hirveesti Jonna-nimisiä kanttoreita Suomesta löydy niin siksi pisti silmään! :wink:

Poika tulee kotiin helmikuussa 2013

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.10.2008 19:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Hei Aalo!

Tervetuloa Rouvalaan! Pakko sanoa, että sinussa on jotain erityistä säteilyä, en ihan "tavalliseksi" sinua ensimmäisenä kuvailisi :) . Teidän pikkuprinssikin on erityisen hurmaava.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 731 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 24.09.2018 17:21