* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:16

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 336 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.06.2010 07:51 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Heh, aika manipuloiva tyttö! <3 Aivan ihana :lmao2:

En muista olenko vielä onnitellut Lukasta hienosta nimestä.. Onnea :flower:

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.07.2010 09:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hips!

Muistaksää mua ;)

Pitkästä aikaa eksyin tännekin taas (ihan syystä, kurkkaapa vuoden 2011 hääpäikkylään). Pitää selailla tää sun päikkys läpi kunhan on aikaa :)

Elisa

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.08.2010 12:26 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Muistathan tämän viewtopic.php?p=915494#915494

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.08.2010 17:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Elaisa :bye: Kuinka voisin unohtaa. :D Mitäs teidän poppoolle kuuluu tätä nykyä? Edelleen olette tervetulleita Kuopioon päin, olisi ihana tavata joskus ihan irl. :wink:

Voi apua, enkö tosiaan ole pariin kuukauteen käynyt päikkyilemässä? :shock:
Jotenkin tää aika vaan menee. Meidän pikkuapina Lukas on kohta jo puolivuotias.
Mua on kidutettu unideprivaatiolla nyt useampi viikko, tunnin-parin välein yöllä ylös. Kun toinen lapsi nukkuu niin toinen kukkuu...Elena tulee herättämään mut useina öinä vaan pyytääkseen, että vien hänet takaisin nukkumaan. Tosin viime yönä hän tuli hyvin tuohtuneena valittamaan siitä, kuinka JOKU oli mennyt sulkemaan hänen huoneensa oven. :D Naiset...

Lukas kuolaa, kierii, puree/jyystää ja nyt muutamana päivänä maistellut kiinteitä. Tosin miksi ihmeessä niitä kiinteiksi sanotaan, juoksevaa mössöähän ne ovat. :D Pelkäsin vähän etukäteen että miten suhtautuisin poikalapseen, mutta ihan turhaan. Mä olen ihan höpsähtänyt tän tulokkaan suhteen :faint: <3 Mielestäni tietysti maailman söpöin pikkupoika. Jolla on IHAN Bruce Willisin ilmeitä. :wink:

Olen päässyt treenailemaan pianoa n. puolen vuoden tauon jälkeen taas varsin aktiivisesti, ihanaa huomata että sormet alkavat palautua ns. kisakuntoon. <3 Työn alla mm. Beethovenin sonaatti op. 10 no.1.

Meille tulee muutto parin kuukauden sisään! Tehtiin kaupat samassa taloyhtiössä olevasta kolmiosta, josta saanee oikein kivan pienellä panostuksella. Tänään käytiin kodin terrasta ostamassa meille lattia, Upofloorin laminaatit oli alessa 4,90m2! Vielä kun kävisi samanmoinen tuuri liukuovikomeron suhteen, mikä tarvittaisiin kipeästi eteiseen... :o Mutta siis aivan ihanaa, päästään viimeinkin tästä kaksiosta isompaan. Tosin tätä keittiötä mun tulee ikävä. Meillä on nyt ihan "oikea" keittiö, uudessa on sellainen perinteinen putkimalli, jossa ruokailutila keittiön päässä. Kaikkeen tottunee, mutta vähän surkuttelen asiantilaa näin intohimoisena leipojana.

Seuraavaksi taistelemaan miehen kanssa tapettivalinnasta. Mä olen sitä mieltä, että kun kerran tapetti laitetaan, niin se saa näyttääkin joltain eikä samalta kuin maalattu seinä. Saas nähdä mikä on lopputulos...

Pahoittelen jos meni jaaritteluksi, mun univajeeni on tosiaan sitä luokkaa, ettei ajatus oikein tahdo juosta.

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 19:14 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hellurei! :bye:

Mainoskierroksella olen.... mites on, pääsetkö tulemaan tänne

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.10.2010 10:23 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ääh, pikkujoulut! Meni ihan ohi, plääh. :doh: Tosin en tiedä olisinko päässyt muutenkaan, kun meillä ei todellakaan pikkuherra nuku vielä yötä läpeensä, eikä pulloa huolita niin millään.

Musta on tullut hirveä amolusmuaja, kirjoitusvälit alkavat käydä luvattoman pitkiksi.
Elena täyttää 3 viikon päästä 3 vuotta ( :shock: ), Lukas on kohta 8-kuinen, me muutamme VIIMEINKIN kolmioon ensi viikolla :clap: ! Elämässä tapahtuu. Äitiysloman viimeiset kuukaudet menossa, tammikuussa kutsuu taas koulun penkki. Ette tiedä miten toivon että Lukas antaa mun nukkua siinä vaiheessa, nykyisenlaisilla unilla ei kyllä opiskelusta tule yhtään mitään. En ole laskujeni mukaan nukkunut 3 tuntia pidempään yhtäjaksoisesti nyt viimeisen 9 kk:n aikana, muutamaa hassua poikkeusyötä lukuunottamatta. Hyvät on äitireservit ja niin edelleen, mutta nyt alkaa kyllä jo pohja paistaa. Äiti on oikeasti väsynyt. Joka ilta elättelen toiveita, että josko TÄNÄ yönä saisi nukkua, mutta toistaiseksi no joy.

Onneksi pikkumies on maailman hurmaavin poikavauva :wink:
Lukas jakelee auliisti pusuja ja haleja, on alkanut sanoa äiti ja isi (äitä ja dädä) oikeille ihmisille, ja opettelee kovasti liikkumista. Sängyssä noustaan jo komeasti hytkymään konttausasentoon ja siskon lelut alkavat olla uhattuja. Elena on kunnon uhmailija, mikään kielto tai kehoitus ei uppoa ellei sitä ole höystetty välittömällä uhkauksella (...tai otan lelun pois/menet eteiseen seisomaan/ tms. ). Toisaalta neidin tarinointi on lisääntynyt ja selityksiä on hauska kuunnella. Vajaa 3-vuotias ottaa myös kaiken ihanan kirjaimellisesti. Esimerkkinä yksi päivä, kun löysin neidin alushousut vessanpöntöstä. Kysyin että miksi sun pöksyt ovat pöntössä. Neiti siihen että kato kun minä laitoin ne sinne. Mitäs menin kyselemään tyhmiä. :D

C-tutkinto vaanii kevään lopulla, ja siihen treenailen ahkerasti. Tutkinto-ohjelma alkaa hahmottua pikkuhiljaa, vielä pitäisi Bachit saada valittua ja treenattua. Barokkimusiikki on ihanaa, mutta tunnen olevani oman mukavuusalueeni ulkopuolella sitä soittaessa. Mutta eipä auta kuin ottaa härkää sarvista...

Valitan epäselvää kirjoitusta, univaje on mikä on.

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.10.2010 18:14 
Poissa
Amoriini
Amoriini

Moi :bye: Pitkästä aikaa kuulumisia lueskelemassa. Tosin on tainnu nimim. vaihtua sitten viimisen :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.10.2011 08:29 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nyyyyyyt hävettää! Milloinkahan sitä on viimeksi päikkyilyt? Pikaista päivitystä näin lapsille kiljumisen lomassa... Elena on kohta 4, Lukaskin jo 1,5. Opiskelen itseäni hautaan, eli opinnot jatkuvat Savonia AMK:n musiikkiakatemiassa, mutta tästä syksystä alkaen myös Sibelius-Akatemiassa. 5-vuotishääpäiväkin on alle viikon päässä, mistä näitä vuosia oikein tulee?!? Sen kunniaksi olemme lähdössä 2 viikoksi Jenkkilään. Innolla odotan 9 tunnin lentoa ipanoiden kanssa...pitäisiköhän tarjota kanssamatkustajile tulpat? :D Meidän porukka kun ei ole ihan hiljaisimmasta päästä.

Mitä teille kaikille kuuluu? Tähän saumaan en ehdi päikkykierrosta tekemään, niin kyselen itsekkäästi täällä :)

Yhä hengissä,
Elviira-

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 01.10.2011 12:15 
Poissa
Palstanhenki
Palstanhenki

Kävin lukaisemassa kuulumiset! :bye:

Mukavaa syksyn jatkoa!

Mir Mir

Vain nalle tietää, että sisimmässään jokainen on yhä viisivuotias.
(Richard Alan)

Ylös Etusivu
 Profiili  

ViestiLähetetty: 07.10.2011 23:01 
Kiva lueskella pitkästä aikaa kuulumisia! :bye: Just aikaisemmin Lapset-ketjussa käydessäni tuli mieleen et mitän Elviiralle mahtaa kuulua.
Kuulostaa tosi mukavalta tuo Jenkkilän matka! Missäs kaikkialla meinaatte käydä, kahteen viikkoon taitaa kuitenkin mahtu aika paljon? :)

Ylös Etusivu

ViestiLähetetty: 02.01.2012 20:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jenkkilän matka meni yllättävän kivuttomasti. Lapset tottuivat aikaeroon meitä vanhuksia nopeammin ja matkan seurauksena meidän neiti leikkiikin enkuksi. :D

Olimme reilun viikon Madisonissa, Wisconsinissa, mieheni entisen ala-asteopettajan (!) luona. Halloween-pöpeinä toimme valehtelematta yhden matkalaukullisen halloween-krääsää ja asuja kotiin, plus muita vaatehankintoja. Matkan ajoitus osui sikäli nappiin, että sen jälkeen euron suhde dollariin on heikentynyt, olisi tullut vielä isommat luottokorttilaskut...

Olin pyörtyä saapuessa kun Chicagoon laskeuduttaessa kapu ilmoitti paikallisen lämpötilan olevan +27C. Meikäläinen kun oli pakannut villasukkia ja pitkiä kalsareita! :D Niitä tarvittiin sitten loppureissusta Pittsburghin päässä

Ă„h, apulaiskirjailia Lukas iski, jatkuu..

Rouvapäikky
Hääpäivä

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 336 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 06:16