* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:46

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 336 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.07.2009 10:55 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oikein paljon onnea opiskelupaikasta!

Ja saitko tältä elämältä mitä halusit, kaiken jälkeen? Sain
Ja mitä halusitkaan? Kutsua itseäni rakastetuksi, tuntea itseni rakastetuksi tässä maailmassa

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 07.07.2009 14:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnittelut opiskelupaikasta! :clap:

Täällä myös yksi, joka suunnittelee tatuoinnin ottoa. Tai siis tatuointi on jo olemassa, mutta kokoa kasvatetaan ja muutamia muutoksia on kuvioon tulossa :)

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.07.2009 12:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun pikkuveli hakattiin ruisrockissa.

Mä olen niin vihainen että tekisi mieli mennä antamaan turpiin niille tuntemattomille, toistaiseksi ei-kiinnijääneille jannuille!!!!!
Tulee todella ontto ja hätäinen olo kun vaan ajattelenkin koko asiaa. Luojan kiitos ei käynyt pahemmin, ei pysyviä vammoja ja
veli todettu edelleen lentokelpoiseksi (opiskelee MPKK:ssa hävittäjälentäjäksi). Hirivttää ajatellakin mitä olisi voinut käydä.

Itkett√§√§ ja raivostuttaa, ei MIT√Ą√ĄN j√§rke√§!

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.07.2009 13:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Paljon onnea opiskelupaikasta!

Väkivalta on aina raivostuttavaa ja turhaa, enkä voi käsittää mitä siitä kukaan saa irti. Onneksi veljesi säilyi ilman vakavia vammoja.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 17.07.2009 21:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitokset onnittelijoille :)

Täällä ollaan siis iloisesti (tai no, väsyneesti) raskaana. Mikäli kaikki menee tyylikkäästi niin 10.3.2010 pitäisi ilmestyä pikkuveli meidän tytsylle. Mulla on siis epämääräinen poikaolo tästä raskaudesta.

En vieläkään tiedä miten/milloin uskallan kertoa mun piano-opelleni, pelkään ihan oikeasti ettei hän halua enää opettaa mua sen jälkeen. Hidastaahan uusi mukelo edistymistä, mutta haluaisin niiiiiiiin jatkaa superhyvällä opella siitäkin huolimatta. Saas nähdä...

Viime y√∂n√§ oli Kuopiossa oikein kunnon ukonilma, oli ihan talon p√§√§ll√§. Komea jyrin√§ ja valoshow! Elena raukka her√§si meteliin ja oli aika peloissaan. Vietiin neiti sitten parvekkeelle katsomaan n√§yt√∂st√§ isin ja √§itin syliss√§, neiti rauhoittui silminn√§hden ja osoitti jopa kiinnostusta salamointiin ("oh-HOH!"). Tytsy lep√§ili mun ja Andreaksen v√§liss√§ ukkosen ajan ja meni metakan p√§√§tytty√§ takaisin omaan s√§nkyyn nukkumaan. Aamulla her√§tty√§√§n h√§n juoksi ensimm√§isen√§ parvekkeelle ja hoki "√Ą√§ni! √Ą√§ni" (=se ukkosen jylin√§). Kumma juttu mitenk√§ "tavallinen" ilman varsinaista syyt√§ tapahtuva y√∂her√§ily √§rsytt√§√§, mutta heti kun pieni on peloissaan niin omakin asenne on paljon lempe√§mpi. <3

Elenasta on tullut kunnon pikku-f√ľhrer, komentelua saa kuunnella aamusta iltaan. √Ąiti tee sit√§, √§iti pois, √§iti t√§nne, √§iti maitoo, √§iti √§iti √§iti... Ihanaa seurata kun toisen puheenlahjat sen kuin edistyv√§t. Mist√§k√∂h√§n tuo puhuu sitten muutaman vuoden p√§√§st√§?

Lähdetään huomenna koko porukka viikon reissuun, ensin muutamaksi päiväksi Jyväskylään missä mummun avustuksella päästään Andreaksen kanssa kahdestaan leffaan (uusi Potter), tiistaina sitten Espooseen "kreikan mummulaan" eli jajalaan loppuviikoksi.

Työpaikalta soiteltiin alustavasti pystyisinkö tekemään hommia ensi kuussa. Ihanaa, rahaa tiedossa! Käytiin viemässä KELAan päivitetyt asumistukipaperit kun kesällä ei ole opintorahaa eikä töitä, ah onnea...

Mitäs vielä...Gerhswinin Rhapsody in blue alkaa olla ihan kivasti sormissa. Reilun viikon päästä alkaa mestarikurssi Rautalammilla, mikä jännittää jo etukäteen. Ei se kurssi itsessään, vaan ne kaksi konserttia mitä se sisältää. Konserttiohjelmistossa ainakin modernia japanilaista musiikkia, muu on vielä auki. Toiset näyttävät soittavan paljon Chopinia ainakin alustavan kappalelistan mukaan. Ainakin pääsee tasokasta musiikkia kuuntelemaan, jos nyt ei vielä soittamaan. :wink:

Grayn anatomia ->

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 18.07.2009 08:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea opiskelupaikasta! :clap:

Wau, tehän olette päässeet ihailemaan oikein kunnon luonnonvoimia. Meilläkin tuli vastaan yksi ukonilma, kun oltiin vaeltamassa, mutta ei ollut ihan päällä (onneksi, kun oltiin juuri puuttomalla tunturin laella). Saatiin vaan se sade niskaan. Eikä edes paljoa salamoita nähnyt. Mä tykkään siis ukkosesta ja sen katselusta, toivottavasti tulisi sellainen kunnon ukonilma vielä tänä kesänä kohdalle.

Rouvaelämää
Blogi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 21.07.2009 19:33 
Oikein paljon onnea plussasta ja ihanaa odotusaikaa! :flower: Luin niiiin kateellisena siun kertomuksen Italian-matkasta, arvaa vaan kuka haluaisi sinne vielä joku kaunis päivä.. :D

Yl√∂s Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 22.07.2009 21:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siis hyvänen aika sentään!

Ei pitäs kärsiä mitn kriisejä ja olla poissa täältä(kin) kun menee isoja asioita ihan ohi!

Onnittelut opiskelupaikasta ja pikkukakkosen odotukseen rutkasti tarrasukkia ja onnea :flower:

Ja väkivalta :doh: Miksi ja mistä näitä idiootteja sikiää??

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.07.2009 12:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Komppaan täysin edellistä. Ei muuta. :bye:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.08.2009 20:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ceraci, mä tykkään myös ukkosesta, upeaa katsella luonnon voimannäytöstä!

In_heaven85, kiitokset. Kävinkin jo toivottelemassa sua tervetulleeksi raskausketjuun mikäli merkit pitävät paikkansa. Sormet ristissä! Italiaan lähtisin minäkin mielelläni uudestaan, hauskaahan siellä oli. Ruoka oli hyvää. :D

Elaisa samat sanat, Musta on tuntunut todella työläältä kirjoitella päkkyyni/käydä lueskelemassa muitten juttuja, ja sitten meneekin asioita ohi.

ZannaPanda :bye:

Kädet täynnä yhden uhmiksen kanssa...niin rakas kuin tuo onkin niin välillä tekisi mieli vipata ikkunasta pihalle. Ja sitten ihan puun takaa neiti vaatiikin minut päiväuninukuttajaksi ja tarraa kaulasta kiinni, suukottaa varmaan kolmekymmentä kertaa ennen kuin rupeaa nukkumaan. <3 Sitä saa mitä tilaa, mä vaan olen aika väsynyt. Elättelen toiveita että raskausviikkojen kertyessä olokin vähän piristyisi. Voimakas tahtohan on vaan hyvä asia sitten myöhemmin elämässä, eiks je?

Kuun lopussa alkaa piano-opinnot Savonia AMK:issa. Jännittää aloittaa uudella opettajalla, en yhtään tiedä mitä odottaa. Olen kuitenkin aika vaativa open suhteen, koska tähän asti olen saanut nauttia "laatutavarasta." :D Ilokseni havaitsin, että olen jo soitellut mukavan määrän C-tutkintoon vaadittavasta ohjelmistosta, ja jopa yhtä B-tutkinnon teosta (se Gershwinin Rhapsody in blue, kiva yllätys että se löytyi klassisen puolen listalta).

Mestarikurssi päättyi toissapäivänä, se meni tosi hyvin! Siis olin itsekin ihan ällikällä lyöty. Molemmat konsertit menivät aikas nappiin ja ope kiitteli että tosi ammattimaisesti hoidin esiintymiset, enkä jäänyt muiden soittajien jalkoihin. (Mä siis olen sen porukan junnu niin iän kuin soittovuosien puolesta, muut ovat sellaista post graduate -tasoa...). Tuntui tosi hyvältä saada tuollaista palautetta! Nyt jotenkin uskoo taas itseensä ihan uudella tavalla.

Raskaus tuntuu menevän kaiken muun sivussa. Elenaa odottaessa oli aikaa keskittyä raskauteen, sitä tuli mietittyä paljon enemmän. Toisella kertaa tietää suurinpiirtein mitä odottaa ja viikot kuluvat aika huomaamatta. Jännittelen vähän miten elämä tulee sujumaan kahden ipanan kanssa, voi toivottavasti Elenan pahin uhmailu olisi jo takanapäin kun tuo aika koittaa :sweat:

Ilta meni tänään rattoisasti soitellessa pehmoleluilla mielikuvituspuheluja mummulle, Hemulille ja Muumimammalle. Onneksi muumilaaksossakin on nukkumaanmenoajat :wink:

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 06.08.2009 20:20 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia lueskelemassa pitkästä aikaa :bye: Onnittelut opiskelupaikasta :clap:

Ja jaksamista odotukseen sekä eloon uhmaikäsen kanssa :hug:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.08.2009 20:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Heh, tulevasta opinahjosta saapui kirje, ja mun eka ajatus oli että sieltä tulee pahoittelut kuinka tekivät virheen eikä mua oikeasti valittukaan...
Tosiasiassa kirjekuoresta paljastui ekan viikon aikataulut yms sälää. Joo minulla on kova luottamus omiin kykyihini... :D

Käytiin tänään Rauhalahden kylpylässä uittamassa tytärtä. Kelit on olleet tosi epävakaiset täällä Kuopiossa ja sisäpäivinä
tytössä on ihan liikaa virtaa. Sai ilmeisesti uitua itsensä tainnoksiin, nukahti äsken yöunille ennätysajassa. Ihanaa! Rauhalahdessa on
pitkähkö vesiliukumäki ja tämä äiti arveli, että vielä ei ole sen aika Elenalle. Isin kanssa kävivät kuitenkin kokeeksi laskemassa, ja eihän
likka olisi muuta halunnut tehdäkään enää loppuaikana. :lmao2: Kunnon vauhtihirmu meillä.

Meillä on miehen kanssa traditiona koota valokuva/leikekirjaa yhteisistä vuosista. Yleensä tehdään sitä vuosi kerrallaan suurinpiirten
serurustelun aloitusvuodenaikana. Tänään selailtiin kansiota ja todettiin, että ei meillä ole kuin vajaat 3 vuotta rästissä...
Tänään ollaankin käyty läpi viime vuosien valokuvia joita pitäisi teetättää albumia varten. On muuten ihanaa lueskella ihan suhteen alkuajoista. <3

Odotus sujuu aikalailla kaiken muun mukana, eipä tähän juurikaan ehdi keskittymään. Huonovointisuutta tai väsymystäkään ei
pääse potemaan, kun Elena könyää sylissä ja tahtoo äitin kanssa leikkimään. Ei välttämättä mikään huono asia, mut mua vaan
V√ĄSYTT√Ą√Ą. Maha on iltaisin kuin rantapallo ja napa alkaa pikkuhiljaa ponnahtamaan ulos.

Oltiin sunnuntaina kaverini häissä. Sen verran pitkäveteistä oli, että isäni ja veljeni opettivat Elenan tunnistamaan matemaattisia
symboleja piirtotaulun avulla. :lmao2: Pii muistetaan edelleen, delta ja alpha taisivat unohtua jo. Elena muuten laskee asioita,
ruvettiin miettimään että missä iässä lapset yleensä aloittavat moisen? Siis tyyliin "yksi, kaksi, kolme, kuusi..."
Laulusta ja tanssista saadaan nauttia päivittäin, tänään neiti rupesi laulamaan isin kännykän soittoääntä. :D Ihana kahtella tuota tuittupäätä. <3

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.08.2009 21:13 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meillä tyttö laskee aina "kaksi, kolme, VIISI!". Välistä häviää jonnekin yksi ja neljä :o

Kiva toi teidän valokuvakirjajuttu! Millon sulla alkaa koulu?

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 20.08.2009 19:57 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nennu :bye: Joo, meilläkin jää usein laskuista pois yksi ja neljä, tiedä sitten miksi. Joskus nelosesta hypätään suoraan kuuteen... :D
Koulu alkaa reilun viikon päästä, ma 31. päivä. Iiks! :)

Ollaan oltu aikaansaapia miehen kanssa! Sain viimeinkin päällystettyä keittiön tuolit uudestaan. Meillä on siis kirpparilta ostettu ruokailuryhmä,
jonka omat päälliset olivat a) hillittömän rumat ja b) tosi kulahtaneet ja kuluneet. Nyt on sitten verhoihin sopivat violetit istuinosat tuoleissa.
Olen ylpeä itsestäni. :)

Lisäksi miehen potkimana saatiin VIIMEINKIN skannattua monta kansiollista mun lapsuuskuvia. Albumit ovat olleet lainassa mun vanhemmilta
kyseistä tarkoitusta varten pienen ikuisuuden. Nyt se on tehty ja kansiot lähtevät huomenna mukaan Jyväskylään. Huojentunut olo.

Mun hameet ei tahdo enää mahtua mulle, ja kuminauhavyötäröiset hameeni ovat niiiin kesätavaraa, että niillä ei pitkälle pötkittäisi.
Laatikossa on odottamassa hamekankaat, ensi viikolla olisi tarkoitus väsäillä talvenkestävä äitiyshame, jonka kanssa kehtaisi
lähteä uuteen kouluun. Nykyisin siis joudun kulkemaan hameen vetskari puoliksi auki... :oops: Sitä tää paisuminen teettää. :D

Viikon päästä eka ultra! Tai siis, viikon päästä tähän aikaan ollan jo nähty kuka/ketkä tän karmaisevan olon mulle aiheuttaa. Pahoinvointi ja
väsymys meni, närästys jäi ja uusina tulokkaina lonkka- ja liitoskivut. En oikein pysty Elenaakaan kanniskelemaan, hyvin pian alkaa
maha kipuilla vaikkei likka paina kuin kymmenen kiloa. :doh: Selitä sitten alta kaksivuotiaalle, että äiti ei nyt oikein jaksa...

Viikonlopusta pitäisi tulla kiva, nähdään miehen siskoa ja Elenan kummitätiä, molempia suht pitkästä aikaa. Isän huusholli on remontissa,
joten majoitumme heidän väliaikaiseen vuokrakämppäänsä, jota en ole vielä nähnyt. Vähän jänskättää millainen se on. Tuskin kuitenkaan
mikään opiskelijaräkälä, mut eihän sitä koskaan tiedä...Kuulemma iso TV on ainakin. :D

Soittoasioista, olen hyvin tyytyväinen itseeni, tänään alkoi Chopinin etydi op 25 no 12 sujua ulkomuistista. :clap: En tosin tiedä miten
ihmeessä saan sen sujumaan oikeassa tempossa...No, se on tulevaisuuden murhe. Kappale on kuitenkin upea, sen soittaminen on ollut
pitkäaikainen haaveeni. Seuraavana listalla sitten yksi Rahmiksen etydi... :sweat:

Hei, kerrankin teksti jossa ei tullut vaan valitettua kaikesta, mikä on pielessä! :wink:

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 25.08.2009 10:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Wohoo, sain tehtyä äitiyshamettani eilen siiheen pisteeseen, että nyt sen voisi jo laittaa hätätilassa päällekin. Eli vielä pitää huolitella saumoja, silittää hame ja päärmätä helma. Ja sit keksiä jotain piristystä, on niiiiin tylsän näköinen tällaisenaan. Tuli väsyneenä tehtyä pari tyhmää mokaa, mutta minkäs teet. Laittelen kuvia luomuksesta kunhan saan sen valmiiksi.

Soittotunti taas ensi su. Nyt tää maha alkaa olla jo sen kokoinen, että ihme jos selviän tunnista ilman että ope alkaa ihmettelemään Hirvittää...

Ylihuomenna eka ultra. <3 Me ollaan jo miehen kanssa hyvin odottavissa tunnelmissa. Mun äiti tulee vahtimaan Elenaa siksi aikaa, ultraan kun ei huolita lapsia mukaan.

Elenan mielestä lähes kaikki ruoka on nyt kanaa. Neiti myös nyppii olematonta ruokaa esim. kirjan kannesta, tarjoaa äitille ja sanoo "kana maistaa!". Ja sit äitin pitää tehdä työtä käskettyä... :D

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.08.2009 13:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mun "jätskimahani" kuvattuna maanantai-iltana, eli rv11+5. Olemus on räjähtänyt pitkän päivän jäljiltä, mutta huh tota pötsiä... :D

Kuva

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.08.2009 14:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

IHANA masu!!! :faint: :faint:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.08.2009 18:58 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

tulevamorsian-07 kirjoitti:
IHANA masu!!! :faint: :faint:

Ja jumakekka tuo sun tukkas. En ala mitään! :x :D

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 26.08.2009 21:56 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tosi ihana vauvamasu :faint:

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 08.09.2009 20:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitokset kaikille kommentoijille :bye:

Pikaista päivittelyä, jotenkin tuntuu ettei olevinaan ole aikaa kirjoittaa.

Uudet opinnot ovat lähteneet ihan mukavasti käyntiin. Uusi ope tuntuu vähintäänkin ammattitaitoiselta ja kävi ilmi,
että hän on isäni vanha luokkakaveri Jyväskylän musiikkiluokalta...Ekat soittotunnit takanapäin ja ainakin toistaiseksi
ihan positiivisilla fiiliksillä. Ollaan laittamassa erään laulajan kanssa lied-paritoimintaa pystyyn. Pääsin pedagogiikkaoppilaaksi
opiskelemaan klassista laulua, eka laulutunti on huomenna, vähänkö mua jännittää... Ilmoittauduin myös vapaavalintaiselle jazztanssikurssille.
Aiempaa lajituntemusta ei kuullemma tarvita. Mulla on vaan lähinnä tanssiva valas -olo tän kasvavan kummun kanssa. :D

Nuhaa pukkaa päälle :doh: Nenäsuihkettakaan ei saa käyttää raskauden aikana, mur. Kaiken lisäksi menossa kolmatta viikkoa
ihanaakin ihanampi migreeniputki. Voi Erkki jos tää on tätä koko loppuraskaus...Muutoin olo on jo tosi hyvä, alkuraskauden vaivat takanapäin. :yep:

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.09.2009 10:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mukavasti kuulostaa koulu pyörähtäneen käyntiin. "Tanssiva valas" -termistä intoutuneena kuvittelin hetkeksi itseni tanssimaan tämän palleron kanssa ja kun tajusin, miltä se todennäköisesti näyttää, lopetin kuvittelemisen, etten tapa itseäni nauruun. :D Noh, mä nyt olen kömpelö muutenkin, että sun tanssiminen voi näyttää ehkä hiukan paremmalta. :)

Tsemppiä vaivoihin. Nuha täälläkin vaivaa flunssan jäljiltä ja migreeniäkin sain kokeilla muutaman päivän tuossa viikonlopun ympärillä. Ei ole kivaa, ei. Toivottavasti sun putki hellittää pian. :hug:

Rouvaelämää
Blogi

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 09.09.2009 19:27 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Elviira- kirjoitti:
Pääsin pedagogiikkaoppilaaksi
opiskelemaan klassista laulua, eka laulutunti on huomenna, vähänkö mua jännittää...

Tervetuloa oppimaan kuinka et osaa hengittää :wink:

Kivoja kuulumisia sulla (siis lukuunottamatta tuota nuhaa ja migreeniä)!

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.09.2009 20:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ceraci, nauru pidentää ikää :wink: :D

Nennu, juu huomasin :D Tosin musta lähti ihan uskomattoman paljon ääntä siihen tavalliseen pihinään verrattuna,
kun joku vähän ohjeisti tekniikkaa! :shock: Mä en vaan tiedä tykkäänkö omasta "klassisesta" äänestäni, tulee jotenkin mummojen kirkkokuorot mieleen... :lmao2:

Ei mulla muuta kuin että eilen tunsin ekaa kertaa uuden tulokkaan liikkeet <3
Taisi kaveri innostua siitä kun äiti lähti kuoroon. :)

Mulla on maailman ihanin mies...Yksi ilta makoilin suihkun jälkeen sohvalla pelkissä hipstereissä niin herra tulee kommentoimaan
että näytän ihan joltain hedelmällisyysjumalattarelta. Ja sanoi tän siis todella ihailevaan sävyyn. Miten A onnistuukin saamaan mut
tuntemaan itseni niin NAISEKSI silloin, kun oma olo muistuttaa lähinnä ylensyönyttä virtahepoa? <3

Rouvapäikky
Hääpäivä

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 10.09.2009 20:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Elviira- kirjoitti:
Nennu, juu huomasin :D Tosin musta lähti ihan uskomattoman paljon ääntä siihen tavalliseen pihinään verrattuna,
kun joku vähän ohjeisti tekniikkaa! :shock: Mä en vaan tiedä tykkäänkö omasta "klassisesta" äänestäni, tulee jotenkin mummojen kirkkokuorot mieleen... :lmao2:

No mulla oli "kuoroääni" yli vuoden ennenkuin sain resonoimaan edes jotenkin oikeassa paikassa ja vibra, niin mikä se sellainen on? Tutkinnossa vaan kyseltiin että missäs vibrato on kun on kuitenkin jo synnyttänyt nainen niin aattelin vaan mielessäni että enpä tiiä kun hyvä että osaan edes hengittää :lmao2: . Mutta ääni muuttuu tosi paljon ajan mittaan kun tekniikkaa oppii, tai ainakin mulla on muuttunut.

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiL√§hetetty: 14.09.2009 10:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lueskelmassa! :bye:

Ja ihana tukka, ihana masu ja ihana nainen! Miten sä voitkin olla noin siro ja pieni? *kateellisten panettelua*

Yl√∂s Etusivu
 Profiili  

N√§yt√§ viestit ajalta:  J√§rjest√§  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 336 viesti√§ ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:46