* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:49

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 526 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 22.05.2010 08:12 
Poissa
Kaaso
Kaaso

:hug: Voi ei! Mäkin oon oppinut tuon maanviljelijöiden tärkeysjärjestyksen ja se on kyllä tosi harmillista. Toivotaan nyt, että sada veisi teen koko porukan juhliin :yep:

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2010 08:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ei tullu sade, mutta J oli su-aamuna kello kuuteen pellolla, niin päästiin hänen kanssaan juhliin. Appi jäi nukkumaan. Ei yksinkertaisesti jaksanut lähteä. Eikä se koko yön pellolla kukkuminen ainakaan parantanut hänen iskiastaan.

Myöhästyttiin kirkosta sen verran, että alkuvirsi oli veisattu. :oops: Ikinä ennen en oo kirkosta vielä myöhästynyt. Hiipattiin sitten lehterille istumaan.

Juhlat meni ihan hyvin. J:n siskokin oli ihan asiallisesti.

Muuten ei mene niin kauhean loistavasti. Tämä äiti tarvitsee lomaa. Onneksi lähdetään ens viikolla mummin ja vaarin hoiviin, mutta sielläkin mä tietysti kannan sen viimesen vastuun Eevasta. Ehkä se tästä jo kahden kuukauden sisällä helpottaa. Nyt on vaan sellainen olo, ett noin 100 x :auts:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2010 08:29 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Siis MITÄ??!! Miitissä ei ollut poppareita??!! :shock:

Olisi selkeästi pitänyt delegoida popcorn-vastaavan homma jollekin muulle tällä kertaa... En itseasiassa edes tiennyt koko miitistä, mun amotauko tuli juuri siihen kohtaan, että tieto meni ohi. Mutta samana viikonloppuna oli kuitenkin tentti ja muut harkkatyöt siihen päälle, eli ei olisi ehtinyt lähteä kuitenkaan. :nyyh: Mutta josko sitä taas joskus, kun opintokiireet helpottaa!

Tsemppiä ja jaksamista äipälle arkeen! :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.05.2010 09:32 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Sympatiat täältäkin :hug: Oon kans tässä viimisen viiden vuoden aikana oppinu sen, että peltotyöt ensin.. :doh: Ja meillä kotona oli kans tapana, ettei arkityöt mee juhlien edelle.

Jaksamista vauva-arkeen :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2010 12:30 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

karokar kirjoitti:
Siis MITÄ??!! Miitissä ei ollut poppareita??!! :shock:

Mä toin kyllä tullessani pari pussia just siksi että tiesin ettei Karo ole niitä tuomassa.

Hyvä että pääsitte yhdessä sinne juhliin. Ja mitäpä tuosta vaikka vähän myöhästyitte. Lehteriltä näki varmaan paremmin, kun varsinaisista penkeistä.

Poika syntyi 10.7.09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2010 22:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miks kukaan ei kertonu mulle niistä poppareista? Noh, mitäs en älynnyt kysyä.

Meistä tulee tätä menoa oikein vakioasiakkaita terveyskeskuksessa. Vajaa 2 viikkoa sitten oltiin aivotärähdyksen takia ja tänään kun Eeva tippui meidän umpihirsisestä sängystä ja kolautti ittensä sängyn jalkopäästä pilkistävään tukihirteen. Nukkui päiväunia ja oli herännyt ja lähtenyt etsimään äitiä. Tähän saakka siis se on herättyään vaan alkanut huudella, mutta nyt tultiin sitten kolinalla päädystä lattialle. Ensin kuului kolahdus ja sitten hirveä huuto ja kun ehdin paikalle, niin neidillä naama ja molemmat kädet jo veressä. En ole eläessäni ollut niin äkkiä terveyskeskuksessa. Mitään vakavaa ei kuitenkaan ole sattunut. Itse epäilen, että tytöllä on kyllä pysyvä arpi yläikenessä tämän seurauksena. Tänään olin siis onnellinen siitä, ettei ainuttakaan hammasta vielä ole. Tiedä miten pahasti olis saatu tikkailla kun joku hammas olisi ollut huulessa oikein kunnolla.

Onneksi suun haavat kuitenkin paranevat nopeaan ja Eeva oli iloinen kun sai iltaruuaksi jääkaappikylmiä hedelmäsoseita.

Huomenna sitten lähdetään mummin ja vaarin luo kylään kun J on koulun penkillä Ruotsissa. Niillä on siis joku koulutus jostain Ruotsin rakentamisstandardeista. Kuulosta todella mielenkiintoiselta. Voin vaan kuvitella, kun luennoitsijakin on kuulemma himpun verran monotoninen artikulaatioltaan. :)

Emma liittyi seuraamme 10/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2010 22:51 
Poissa
Kaaso
Kaaso

No, hui mitä teillä on sattunut :shock: Onneksi ei käynyt mitään pahempaa!!!
Lapset ovat tosiaan ihmekapistuksia kun niiden haavat paranee ihan supernopeasti :)

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2010 15:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hui :shock: Kuulosta hurjalta.
Tulevan varalta voin lohduttaa, että ei niitä huulia tikkailla vaikka hampaat läpi tuliskin kurkkaamaan.
-nimim. potkukelkalla päin seinää laksenut sankari :D Eikä ainakaan mulle jäänyt edes arpea.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 01.06.2010 16:12 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ruotsin rakentamisen standardit! mitähän ne on? :lmao2: täällä pari vuotta asuneena voin todeta, että ei ainakana mitään mihin mä oisin törmänny. :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.06.2010 20:48 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eeva voi taas jo ihan hyvin. Mitä nyt tunkee aina jotakin sellaista välillä suuhun, että se ien alkaa uudestaan vuotamaan. On aina välillä vähän hurjan näköinen. Varsinkin kun tyttö vaan hekottaa ja suun ympärystä veressä.

On oikein rentouttavaa olla kotona. Joku muukin on katsomassa Eevan perään. On isovanhemmat vähän helisemässä kun Eeva on jo aika vikkelä tyttö.

Ens maanantaina pitäisi mennä siskon ja Eevan serkkupojan kanssa vauvauintiin. Eevan kanssa en oo lähtenyt, koska meillä kotona se on hinnoiteltu ihan älyttömäksi. 18€/20 min on mun mielestä himpun verran paljon, vaikka se kuinka sisältää kaksi aikuista. Olen siis päättänyt odotaa, että Eeva ymmärtää jotakin ja sitten opettaa sen itse uimaan.

Nyt täytyy mennä iltapalalle ja sitten nukkumaan. Eeva kuitenkin herää aamusta aika aikaisin.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.06.2010 08:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Lueskelemassa kuulumisia! Hui, uskon varmasti että aika sukkela lähtö terveyskeskukseen tulisi myös mulle. :shock: Niitä lähtöjä odotellessa. :doh: Hyvä että saat edes hieman levättyä siellä kotopuolessa. :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.06.2010 16:28 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Voi kurja kun Eevalle on sattunu :shock: Onneksi ei käynyt pahemmin :hug:

Itseasiassa tuo sängystä tippuminen kuulostaa aika samalta kun meillä. Poika oli nukkumassa nokosiaan meidän sängyllä ja siihen asti hän aina oli alkanut huutelemaan kun heräsi. Vaan sillä kertaa ei sitten huudellutkaan, vaan oli myös lähtenyt ryömimään pitkin sänkyä. Mukasahdus kuului, ja sitten alkoi huuto. Ja suusta tuli verta. Kerrankin oli mun ammatista hyötyä ihan kotioloissakin, kun tutkin mistä veri tulee.

Poika syntyi 10.7.09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2010 21:17 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

eiski: Toivottavasti teidän ei tarvii koskaa lähteä vaan Senja on fiksu tyttö, joka ymmärtää olla säikyttelemättä vanhempiaan. Mulla tosin vielä lisäsi säikähdystä se, että olin yksin siinä tilanteessa, J kun on siellä työreissulla.

aulis: Mä en edes yrittänyt tutkia suuta itse. Olin aivan paniikissa. Kova hirsi kun voi mun mielestä olla aika vaarallinen. Mielessä välkky jo kaikki mahdolliset kauhukuvat alkaen leukaluun murtumisesta.

Tahtoo uuden elämän. Tai siis pikkaisen tuunatun vanhan. Mä pidän kyllä ihan mielelläni Eevan ja J:n, mutta monta muuta asiaa tahtois vaihtaa. Välillä jopa J:n. Just nyt mulla on sellainen olo, etten vaan jaksa. Herra on tosi paljon töissä ja sitten vielä ne pellot. Se saakelin hamppu kun varasti tämänkin yhteisen viikonlopun. J:n piti siis tulla meiän porukoille tänään kun tulee työreissusta, mutta ei. Herra on kohtapuoliin kotona ja viettää koko viikonlopun pellolla ja lähtee sitten taas maanantai-aamuna kohti Ruotsia. Me mennään varmaan tiistaina Eevan kanssa kotiin.

Ärsyttää kun tietää, ettei tavallaan oo mitään mahdotonta syytä valittaa, mutta minkäs sille tekee, että kovasti haluaisi nähdä sitä aviosiippaakin joskus ja ihan ilman Eevaa. Ehkä se sitten viimeistään heinäkuussa onnistuu kun J:llä on kesäloma, jonka se tänä vuonna ihan oikeasti aikoo pitää. Sitä en tosin tiedä miten paljon siitä lomasta menee saunatyömaalla.

Huoh... Ehkä asiat on taas huomenna paremmin, jos vaikka Eevakin nukkuis yön kohtuudella. Viime yö oli himpun verran vaikea.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2010 21:22 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tiukka jaksuhali :hug:

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.06.2010 22:55 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Haleja. :hug:

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.06.2010 21:34 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Heipat pitkästä aikaa!

On taas pitänyt soitella... nyt mul ois päivän vapaa hetki, kun sain tytön unille, mut en taida tähän aikaan enää ruveta rimpauttelemaan. :D

Tällä viikolla suunnataan pohjoiseen ja sieltä palatessa (n. kahden viikon päästä) on vankka aikomus poiketa teidän kautta. Pitäis vaan nyt soittaa ja varmistaa et oisitte kotona... :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.07.2010 14:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mihin tämä aika taas on kadonnut? Tosin aika tehokas ajanvarastaja nukkuu tällä hetkellä päiväuniaan.

Meillä on jo iso tyttö. Päätti pari viikkoa sitten, että pidä akka tissis, minä en enää välitä. Vähän on haikea olo, mutta näin se oli kyllä helpompi kuin se, että olisi sitten jossain välissä pitänyt väkipakolla vieroittaa.

Muuten elämä pyörii aika lailla samalla lailla kuin tähänkin asti. Pitäisi varmaan tehdä jossain kohden oikein kunnon päivitystä.

Nää helteet saisivat kyllä mun puolesta pikkuhiljaa loppua. Mutta ehkä sitten jo joskus ens kuussa. Eeva on vähän huono nukkumaan näillä keleillä ja se kiristää sekä pienen että äidin pinnaa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.09.2010 20:00 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Hellurei ja hellät tunteet! :bye:
Mitäs teidän elämään kuuluu?
Ainakin teillä lähestyy 1v. synttärit..

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2010 14:37 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug:
Oli ihana nähdä ja kuulla sustakin jotain! :hug: Näkemisiin ja ennen kaikkea yritähän nyt olla rasittamatta itseäsi liikaa!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.09.2010 21:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Aulis: Ihanaa kun joku kaipaa. Meidän elämään kuuluu nyt vähän rauhallisempi vaihe. Pakonkin eessä, kun onnistuin pääsemään eroon umpparistani viime viikolla. Ja vain muutto pitäisi suorittaa ja ne 1-vuotis synttärit järjestää. Mutta eiköhän tästä jollain tavalla selvitä.

Eiski: :hug: Oli kiva nähdä suakin. Pitää yrittää ottaa vaan rennosti.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.11.2010 21:03 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hetkonen, näinkö sut tänään Biisikärpänen-ohjelmassa vilaukselta? :o

Hääpäiväkertomus: http://keskustelu.amoriini.com/viewtopic.php?f=45&t=21760
Stiina 9.6.2011
Kreetta 13.11.2012

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.11.2010 22:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Naakkis: Kyllä sä voit silmiisi luottaa. En enää tiiä kuinka moni sitä ohjelmaa mahtaa katsoa. Mutta hauskaa siellä oli, vaikke ei kohdalleen osunutkaan. Tai siis osui, mutta kun joskus senat menee sakaisin... :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.11.2010 17:57 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Just tulin kysymään samaa. Olin viikonlopun pois koneelta, niin en päässyt heti lauantaina kyselemään :D

Ă„idiksi 02/10 & 01/12

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2011 10:05 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voisko joku pliis ottaa tän pahan olon multa pois... Tämä aamu on ollu vähän parempi kuin muuten tällä viikolla, mutta tää oksentaminen alkaa jo riittää kiitos. Ihan erilaista kuin Eevasta, joka oksetti ehkä maks. 5 kertaa. Mutta jos sitä jo kohta saisi jotain suuhunsa. Ettei vallan kaikki voimat mee.

Tuossa juuri laskin, että vajaassa neljässä viikossa on kadonnu painoa 6,3 kg. Toki tästäkin voisi olla iloinen, mutta silti. Noh, ehkä tää ällötys vaan kertoo jotain tulokkaan sukupuolesta. Tosin sen näkee sitten.

Muuten ei mitään ihmeellistä kuulu, mutta J on lädössä sunnuntaina kertaamaan ja Eevan kummitätiä ootellaan viikonlopun aikana kylään muutamaksi päiväksi, ettei mun tartte aivan yksin olla. Tai siis Eevan kanssa kahdestaan.

Tästä pitäisikin sitten ruveta siivoamaan. Lapsen kanssa kämppä kun on aina kuin hävityksen kauhistus.

Iloisia kevättalvipäiviä kaikille!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko: Re: Karviksen kuviot
ViestiLähetetty: 19.09.2011 07:51 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onneksi on Amot, että voi jonnekin avautua...

Myydään yksi käly. Ei palautusoikeutta. Voi, miksi J:llä pitää olla sellainen sisko... :x :( :auts:

Meillä siis vietetiin viikonloppuna Eevan synttäreitä vähän etukäteen. Ja tämä *aatanan akka on ollu meillä sisällä ehkä noin 5 minuuttia, kun se iskee silmänsä sellaiseen lasten sisäkeinuun, minkä ilmeisesti heidän isoisänsä on tehnyt silloin joskus lapsenlapsia varten ja jonka J toi heiltä kotoa Eevalle käyttöön seisomasta varastossa. Että se on hänen ja kuka on antanut luvan ottaa sen käyttöön. Että ei hänen tavaroita saa ottaa ilman lupaa. Ja paasaa asiasta varmaan kolmeen otteeseen ja että hän ottaa sen mukaansa, tai kirjoittaa siitä laskun. Ja tähän siis lisätään se, että hänellä ei ole lapsia eikä ole edes tällä hetkellä tulossa. Kovasti yrittävät ja ymmärrän kyllä, että se voi aiheuttaa tuskaa, kun veljen vaimo on toista kertaa 2 vuoden sisällä viimesillään, mutta tää on kyllä ihan hänen normaalin luonteensa mukaista käytöstä.

Tähän on pakko kertoa vielä se, että tämä sisko teki J:lle keväällä 30-vuotislahjaksi valokuvakansion J:n elämästä, mikä oli ihan kiva idea, mutta sen sijaan että olis käyttäny omia valokuviaan, niin kävi heidän lapsuudenkodissaan ilman lupaa J:n huoneen kaapit ja laatikot läpi ja etsi sieltä kaikki kuvat, koulukuvista alkaen. Ja ilman lupaa jutulla tarkoitan sitä, että edes J:n isä ei tiennyt tästä asiasta. J on tästä vieläkin täysin raivoissaan. Siellä kun on paljon sellaistakin, mikä ei ulkopuolisille kuulu.

Puhuttiin sitten J:n kanssa illalla, että J ottaa siitä keinusta mitat ja rakentaa Eevalle oman ja sitten palautetaan se siskolle ja sanotaan, että älä hajota, kun rupeat itse keinumaan.

Huh, kun helpotti kun tänne sai purnata.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 526 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:49