* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:40

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 526 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2010 09:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Osanottoni setäsi johdosta! :hug:

Ja hyvää hääpäivää tosiaan! :flower: On se hyvä että Saikilla on hyvä muisti!! :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2010 11:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Onnea <3
Ajatella miten nopeesti aika on mennyt ja miten paljon on ehtinyt tapahtua!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2010 11:43 
No katos vaan, oikein hyvää hääpäivää! :) Tosiaan aika menee kyllä niin hurjaa vauhtia että!

Ylös Etusivu

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2010 16:09 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ihanaa 3-v hääpäivää!! :flower:
Uskomatonta miten nopsaan aika menee. Joko me 07:t ollaan 3 vuotta oltu rouvina!? :shock: Käsittämätöntä.

Poika syntyi 10.7.09

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.02.2010 16:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Oikein ihanaa 3-vuotis hääpäivää! <3

Niin, se aika tosiaan rientää ja paljon on ehtiny teilläkin tapahtuun :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.02.2010 07:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos kaikille osaanottajille ja onnittelijoille. :girl:

Saikki:
Se on toi fb, minkä takia sun ei oo tarvinnu täällä juuri käydä lueskelemassa. Tärkeimmät kuulumiset kun tulee päiviteltyä sinnekin.

On se vaan niin totta, mitä useampi täällä totesi, että kauheaa vauhtia se aika menee. Mä oon ihan varma, että multa on kalenterista varastettu ainakin vuoden edestä kuukausia. Tosin se rosvo taitaa vielä nukkua tuolla pinnasängyssään. :wink:

Eilen illalla vietiin J:n kanssa Eeva paapan luo hoitoon ja lähdettiin syömään. Käytiin Seinäjoella saakka. Matadorin pihvit on kyllä ihania. Ihan meinasi viedä kielen mennessään. Jälkiruoka tosin vahvisti mun ajatusta siitä, että appelsiini ja suklaa ei vaan kuulu mun suussa yhteen. Ihan hyvää oli, mutta ei mikään makunautinto.

Sen enempää ei hääpäivää juuri vietetykään, koska J:n piti illasta vielä nostaa Eevan sängyn laita ylös asti. Neiti on siis oppinut ryömimään ja nosti jo sujuvasti toista kättä sängyn laidalle. Ei olis menny kun hetki, kun hän olisi ollut päällä lattialla sänkyjen välissä. Nyt se kestää ainakin hetken pidempään.

Emma liittyi seuraamme 10/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.04.2010 10:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miten on mahdollista, että on viimeksi kirjoittanut noin 2 kuukautta sitten ja on silti etusivulla? :o

Ihanasta miitistä suoritettu kohtuu karu arkeen paluu. Eeva otti mut ihan kohtuudella vastaan ja antoi äidin nukkua viime yön hyvin. Vähän meinasi tytölle tulla suru puseroon aamulla, kun J lähti töihin ja hän näki miten isi meni ovesta ulos. Noh, siitä selvittii hyvin lyhyen itkun avulla.

Mulla on muuten tosi tarkkaavainen mies. Haki eilen matkalaukun eteisestä, kantoi olohuoneeseen ja avasi. Olisitte nähny ilmeen, kun päälimmäisenä oli pleikka ja naisten vaatteita, vaikka hän luuli avaavansa sen itsensä jäljiltä, jolloin sieltä olisi löytynyt kaluspaitoja. Varmaan hetken luuli, että laukut on kentällä vaihtuneet. Mä en siis mitenkään mainostanut ottaneeni sen viikonlopuksi. Ei siis huomannut koko viikonlopun aikana, että se oli poissa. :D

Nyt pyörii pyykkikone, kun huomenna on taas lähtö edessä. Illalla pitäisi sitten olla Eeva jätettynä mummin ja vaarin hoiviin ja itse olla istumassa Turkuhallin yleisön joukkoon. Matista tuli kertalaakista tosi jännä, kun voitot on jo Tepsille 3-0. Voi kun sais jäädä juhlimaan mestaruutta. Kerran oon aikasemmin ollu finaalipelissä, joka olis voinu päättyä juhliin, vaan ei päättynyt. Noh, jos tällä kertaa olis parempi tuuri.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.04.2010 10:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Toivotaan tepsin voittoa :yep:

Mitäs Eevalle kuuluu? Meno varmaan kiihtyy päivä päivältä, ihan näin villi veikkaus :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.04.2010 10:45 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Voi että, mä eilen tajusin, että sähän se istut huomenna todistamassa Tepsin mestaruutta! Huijui! Toivotaan parasta ja huuda ja kannusta ja tee mitä vaan, että ne voittaa!

Taistele Tepsi taistele! Kestä Norre (no ehkei ihan Norre :D ) kestä! Teeeeeepsi tekee kohta maaaaaalin, Teeeeepsi tekee kohta maaaaaaaaaalin eikä kukaan sille mitään voi, EI VOI!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.04.2010 12:20 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Amanda0880 kirjoitti:

Voi että, mä eilen tajusin, että sähän se istut huomenna todistamassa Tepsin mestaruutta! Huijui! Toivotaan parasta ja huuda ja kannusta ja tee mitä vaan, että ne voittaa!

Taistele Tepsi taistele! Kestä Norre (no ehkei ihan Norre :D ) kestä! Teeeeeepsi tekee kohta maaaaaalin, Teeeeepsi tekee kohta maaaaaaaaaalin eikä kukaan sille mitään voi, EI VOI!

Mitäs se Ama täällä sekoilee :lmao2: En mä kyllä tiedä ketä vastaan ne siellä finaalissa olikaan, Hämeenlinna vai... NO, olkoon ja voittakoon Tepsi :D

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26.04.2010 17:01 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Kiitokset ihanasta miitistä. :hug:

Mä voin kuvitella sen ilmeen kun miehesi avasi matkalaukun ja sieltä löytyikin jotain aivan muuta kuin hän odotti. :lmao2:

Mukavaa jääkiekkoiltaa teille! :bye: Toivottavasti matsi on jännä.

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.04.2010 00:08 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Mä voin niin kuvitella tuon tilanteen, kun miehes on miettiny matkalaukkua avatessaan: :o Hetkonen, mä en näitä oo tänne pakannu. :lmao2:

Jokatapauksessa, kiitos miittiseurasta! :hug: Aina ilo tavata, oot upee! <3

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.04.2010 09:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mä Ama ihan oikeesti yritin kaikkeni. Mutta ei se vaan auttanu. Tosin yhdessä kohtaa mä olin ihan varma, että tuomarit on provikkapalkalla. Niin mielenkiintoisesti vaihteli puhalluslinja koko pelin ajan. Puolin jos toisin.

Oli kyllä ihan mieletön fiilis eilen hallissa. Käveltiin siellä pimeydessä niitä tuttuja käytäviä ja tutut biisit soi. Meni ihan kylmät väreet ja melkein tuli kyyneleet silmiin. Niin paljon ihania muistoja siihen paikkaan liittyy. Tuli vaan niin hyvä olo.

Kiitokset hei teille kaikille myös ihanasta miittiseurasta. :hug: Oli niin akkuja lataava reissu.

Katie33: Kyllä mä tällä viikolla otan yhteyttä sen suhteen, että haluunko mä muutakin kuin ne tunikat.

Eilinen ajomatka oli mielenkiintoinen. Eeva onneksi nukkui suurimman osan ajasta, mutta oli kyllä myös sellainen 15 km suoraa huutoa pätkä. Sitten kun päästiin meille ja hän joutui melkein heti vaarin syliin, että äiti sai tyhjentää auton, niin sekin oli kovan itkun paikka. Hetken oli jo sellainen olo, että voi apua, voinko mä mihinkään lähteäkään. Mutta onnkesi sitten pääsivät sopuun, niin saatoin hyvällä omalla tunnolla lähteä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.05.2010 12:30 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Reissusta palauduttu.

Viikko meni sitten tosi nopeasti. Yhtäkkiä olikin jo vappu. J pääsi tulemaan meille vasta vappuaattona illalla, joten vappu tavallaan meni vähän sivu suun. Noh, jos sitten ens vuonna hommattais jo Eevalle ilmapallokin ja vaikka yks paketti serpentiiniä.

Eevalla alkaa olla eroahdistusta ja vierastusta enemmänkin ilmassa. Alkaa olla mielenkiintoinen aika. Saa nähdä mitä taas ke-aamuna tapahtuu kun pitäis viedä tyttö paapan hoiviin, kun itsellä on lääkäri.

Se lääkärin varaaminenkin oli mielenkiintoinen juttu. Soitin tuossa kolmisen viikkoa sitten ja silloin sanottiin, että soita huhtikuun viimeisellä viikolla puolen viikon paikkeilla. Noh, soitin ja taas oli kaikki ajat menny. Tämä siis johtuu siitä, että meiän varsinainen oma lääkäri on virkavapaalla ja hänen aluettaan tekee toinen lääkäri, joka lisäksi on paljon neuvolassa ja päivystyksessä, joten aikaa on normaalia hankalampi saada. Sieltä oli ajanvaraaja jo ottamassa mun tietoja ylös, että soittavat, jos joku peruu tms. Sitten hän vasta muisti, että voi kun meillähän on täällä tämmöinen "ylimääräinen" lääkäri, jolle saa laittaa kenen potilaita vaan. Ja heti viikon päähän löytyi aika. Että meinas ruveta ärsyttämään.

Kait tässä pitäisi mennä keittelemään Eevalle soseita, kun yhdet porkkanakuutiot on jäljellä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.05.2010 14:25 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kuulumisia lueskelemassa! :bye: Sieltä löytyykin sitten oma kaimani. :) Harvemmin kyl oon kuullu kenellekään annettavan nimeksi Eevaa. Ainut mua nuorempi Eeva jonka tiedän entuudestaan on luokkakaverini pikkusisko.

Eevan ja E-P:n juhannusjuhlat 25.6.2010

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.05.2010 10:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eevakaip: Kiva kun kävit. Mäkin käyn aina välillä kurkkimassa teiän suunnitelmia, mutta olen luvattoman huono jättämään merkkiä käynnistäni.

Eeva tuntuu olevan vähän sellainen kestonimi. Saattaa toki olla, että sitä käytetään enemmän toisena tai kolmantena nimenä. Onkin muuten jännä, miten selvältä se aikoinaan vaikutti ja nyt ei osaa millään tavalla sanoa, miksi se valikoitui Uppiksen nimeksi. Paitsi että kulkee suvussa ja oli mun isoäidin nimi ja hän oli mulle todella, todella, todella tärkeä ihminen.

Meillä eletään pään kolautteluvaihetta. Tyttö nousee kaikkea vasten pystyyn. Joskin polviseisonta on paikoitellen suositumpi vaihtis kuin kokonaan seisominen. Tukea vasten kyllä seisoo, jos vaan muistaa pitää kiinni. Tuossa juuri heittäytyi suorilta jaloilta selälleen lattialle ja taas kolisi. Huuto oli sitten sen mukainen.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.05.2010 21:47 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vähän väsynyt olotila. Kohta nukkumaan.

Meillä taitaa asua pieni siitepölyallergikko. Nenä juoksee kirkasta limaa ja silmiä hinkataan. Ja tilanne pahenee, kun on käyty ulkona. Maanantaina mennään lääkäriin, jotta saadaan vahvistusta ja mahdollisesti lääkkeitä. Kurjaa katsoa pientä, kun meinaa välillä ihan tikahtua siihen itkuun, mikä nousee, kun äiti pyyhkii nenää.

Sekin väsyttää, kun on yksin kotona Eevan kanssa. J on työreissulla ja sen pitäisi olla jo kotona, mutta se onneton onnistui myöhästymään lentokoneesta... Kiitos Malmön ruuhkan. Mä en silti käsitä, miksei voi varata tarpeeksi aikaa taksissa istumiseen. :x: Okei, tää on eka kerta, kun myöhästyy koneesta, mutta kun kotiintulo venyy sen takia about 3 tuntia, ei mua kauheesti naurata, kun Eeva huutaa pää punaisena noin ikuisuuden mun mielestä. Juuri tällä hetkellä tunnen uskomattoman suurta sympatiaa yksinhuoltajia kohtaan.

Huomenna, huomenna.... :clap: alkaa lätkän MM-kisat ja sitten tässä kuussa on vielä euroviisutkin. Vaikea tajuta, että siitä on jo vuosi, kun ne viimeksi oli. Pitäisi ehkä tehdä valmiiksi sellainen vauvanhaalari, mitä kudoin jo viime vuonna euroviisuja katsellessani. Kiirekin alkaa tulla, mikäli sen meinaa Eevalle saada päälle. Rupesin silloin tekemään 70-senttistä, kun ajattelin sen nimenomaan tälle keväälle päälle. Vaikka mun käsiala on kohtuu löysä, niin se on luultavasti ihan kohta pieni. Tietysti jos niin käy, niin sen voi jättää kaappiin odottamaan Eevan mahdollisia pikkusisaruksia. Silti haluaisin sen Eevan päälle edes kerran, kun häntä ajattelin sitä tehdessäni. Ja siis ei tarttis enää kun ommella kappaleet yhteen ja neuloa napituslistat. Eli suurin osa hommasta on jo tehty. Pitänee ottaa asia oikein projektiksi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.05.2010 22:04 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Onkos teille posti jo kiikuttanut mekkoja? Oliko hyvät?

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2010 19:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Katie: Joo, eilen tulivat. Eevan mekko on vielä sovittamatta, mutta sen ehtii tässä vielä.

Tänään on ollu lievä paniikki päällä, kun Eeva teki kokokierteen suorin vartaloin mun olkapäältä selälleen lattialle, kun mä seisoin. Eli sellaisen 1,5 metriä. Mitään hätää ei kuitenkaan lääkärin mukaan ole. Herätellä pitää pari kertaa yöllä. On tääkin, just saatiin antibioottikuuri korvatulehdukseen loppuun ja nyt tämmöinen. Mutta ehkä se on niin, ettei lapsi tervettä päivää nää.

Kohta keitellään iltapuuro ja sitten nukutetaan. Tällä hetkellä neiti syö pehmokissansa häntää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2010 20:06 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Huih mikä tilanne! Meillä Eetu tekee samaa, taivuttelee taaksepäin kun on mulla yhden käden varassa. Joskus tuntuu että se retkahtaa siitä selälleen ja tippuu, ellei saa toisella kädellä äkkiä tuettua. Joku kerta varmaan lentää puurolautaset kädestä, tai sit pitäs vaan kantaa sitä kalleinta pelkästään, eikä yrittää tehdä montaa asiaa yhtä aikaa..

Toivottavasti Eevalla kaikki hyvin!! :hug: Mutta niin kuin sanoit, näitä muksauksia tulee, ihan varmasti. Meillä tuli eka kuhmu siitä kun Eetu kääntyi selältä masulleen ja löi päänsä tv-tason nuppiin. Sen huomasi itkusta että nyt sattu. Mut kun ei kaikelta voi mitenkään varjella.. :?

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.05.2010 20:42 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Valitettavasti niitä lapsia ei voi pumpulissa pitää vaikka kuinka tahtois :hug: tsemppiä Eevalle kolotuksiin, voi olla huomenna vähäsen paikat hellinä :sad:

Sunnuntaihin :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.05.2010 07:59 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voihan Eevaa. Nikokin noita stuntteja on jo yrittänyt, mutta vielä ei ole kolauttanut noin kovaa. Nuppi kyllä kolisee ovenkarmeihin ja huonekalun jalkoihin, kun herra liikkuu jo vipperänä lattialla ollessaan. Eipä niitä pieniä tosiaan voi siellä pumpulissa pitää, vaikka kovin haluaisi. :hug:

Rouvaelämää
Blogi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2010 21:36 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos sympatioista. Eeva voi hyvin. Ekan kerran kun silloin yöllä herätin, niin totesin, että isäänsä on tullut. Äärimmäisen hankala herättää. Sitten kun heräsi niin mietin, että miten hitossa mä tän nukutan uudestaan. Noh, Eeva ratkaisi sen sillä, että sänkyyn laskun jälkeen käänsi kylkeä ja jatkoi unia. Vähän sillä asenteella, että mitä hittoa sä mutsi oikein touhuat. Ensin nukutat ja sitten herätät. Sano mitä sanot, mä nukun nyt!

Pakko vähän purnata. Sunnuntaina on J:n serkun rippijuhlat. Meidät on kutsuttu kirkkoon ja sen jälkeen juhliin ja yllättäen on taas se tilanne, että voi olla, että joudun menemään Eevan kanssa kahdestaan ja edustamaan siinä sivussa myös appeani. Syynä on yllättäen peltotyöt. Tai siis se perhanan hamppu, joka puidaan keväisin. J on sitten itse tehnyt puimurista hampulle sopivan. Ongelma vaan on tänä vuonna se, että se on kasvanut niin pahuksen hyvin, ettei se puimuri oikein tahdo pystyä siihen. Ja nyt puintiin menee aikaa paljon enemmän kuin pitäisi. Ja sen seurauksena ei ehditä omien sukulaisten juhliin. :x

Mua niin ärsyttää tää asia, koska ei oo eka kerta kun tämä sama asia aiheuttaa ongelmia. Suurin ongelma on se, että mut on kasvatettu sillä tavalla, että jopa peltotyöt voi vähän odottaa, kun kysymys on niin tärkeästä juhlasta kuin rippijuhlasta. Nyt mä sitten kauheana vaimona toivon sunnuntaille hillitöntä sadetta, etteivät pääse pellolle. Se kun varmistais sen että J tulee mukaan.

Sekin mua tässä tökkii, että J:n sisko on vähän hyvä käsittämään asioita väärin. Se on tässä muutenkin eräästä fb-kommentistani päätellyt, että meille olis muka ero tulossa. Odotan siis suurella innolla sitä, että jos vaan me mennään Eevan kanssa, niin kuinka se sitten selittää varmaan kaikille sukulaisille, että kyllä niille on nyt ero tulossa. J on siitä hyvä tyyppi, kun hän on niin vahva, ettei välitä siitä mitä muut tekee, sanoo tai ajattelee. Mutta kun minä en ole.

Noh, ehkä se tästä. Helpotti jo se, kun sai vähän purkautua.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2010 21:40 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug:

Mikro löytyy ja säätiedotus lupaa sadetta :wink:
Tsemppiä!!!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.05.2010 21:46 
Poissa
Rouva Palstanhenki
Rouva Palstanhenki

Ensinnäkin haleja. :hug: Mut on myös kasvatettu niin, että arjen työt ei mene juhlien edelle. Eli ei kai rippijuhlissa näyttäytyminen voi viedä niin paljoa aikaa, ettei sinne ehtisi. Ja niin se taitaa olla sadekeliä kyllä lupaillut, joten toivottavasti saatte siskon juoruilulle stopin!

Ja voi pientä Eeva-parkaa, kun on pitänyt sellaista volttia ilmoissa heittää. :( Onneksi toinen on kunnossa.

Sukiksen hääunelmia

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 526 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:40