* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 23:37

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 526 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Karviksen kuviot
ViestiLähetetty: 02.07.2007 07:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ihanaa! Muuta ei voi sanoa tästä rouvapäikkyideasta. Jotenkin tuohon päikkyilyyn koukkuuntui niin, että siitä oli vaikeaa päästä eroon. Onneksi mun vierotusoireisiin tuli vastaus aika pian häiden jälkeen. Ei tarvinnut odottaa montaa vuotta. :wink:

Saa sitten nähdä, millaisista asioista tänne kertyy kaikkein eniten tekstiä. Nyt olen kuitenkin niin täynnä eilisiä kummitytön ristiäisiä, ettei mitään määrää. Taidan kuitenkin tuohon seuraavaan viestiin ensin rustata pientä esittelyä itsestäni ynnä miehestäni ja vasta sitten kaikkea muuta. Kunhan nyt ehdin.

Tärkeintä oli kuitenkin saada oma päikky pystyyn tänne puolelle. Ja kiusallisesti ehdin niin, että pikkuhevonen (älä ystävä kallis suutu) saa tulla tänne vasta viikon kuluttua. :wink: :lmao2:

Ihanaista heinäkuuta kaikille!

Sen verran palataan vielä helmikuuhun, että alla me ja kummityttöni 8v. joka oli morsiusneitomme.

Kuva

Emma liittyi seuraamme 10/11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 09:04 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hei! :bye: Onnea upouudelle rouvapäikylle! :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 11:58 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Moikka Karvaturveloinen! :bye:

Kyllä tää rouvapäikkyily vaan helpottaa elämää... :clap: ...paitsi töitäkin pitäis ehkä välillä tehdä... :roll:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 13:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Meistä...

Karvturveloisen nimimerkin takaa löytyy 24-vuotias kirjasto- ja tietopalvelun tradenomi, joka on naimissa J:n kanssa. J on 26-vuotias rakennustekniikan insinööri (AMK). Näin siis toteutamme tilastollista todennäköisyyttä. Insinööri miehen todennäköisin puoliso kun on tradenomi. Ollaan ohitettu sairaanhoitajat. :wink:

Ruokakuntamme on vielä 2 hengen kokoinen, joskin siihen on toiveissa jossain vaiheessa saada lisäystä.

Opiskelijoiden eduvalvonta voi olla vaarallista. Muistakaa tämä kaikki te, jotka aiotte ryhtyä esim. KAJ-aktiiveiksi. Siitä touhusta voi välillisesti jäädä vaikka aviomies käteen.

Tapaamishistoriamme:

kevät 2004:
Minusta tulee tutor-opiskelija ja hyvin pian sen jälkeen myöskin KAJ:n sopo- ja kopo-vastaava. J on omalla tahollaan molempia ja vielä vähän tv ja kv:kin. Tutor-koulutuksesta on ensimmäiset havainnot J:stä. Ei mitään sykähdyttävää vielä tässä vaiheessa.

Huhtikuussa päädymme ensimmäistä kertaa saman kokouspöydän eri puolille. Silloin siis muistamme varman päälle tavanneemme ensimmäisen kerran.

Vappuana sitten tapasimme uudemman kerran ja juttelimme pitkät tovit. Mitään sen erikoisempaa ei edelleenkään ollut ilmassa, oli vain mukavaa jutella uuden kaverin kanssa. Kyllähän sen tietysti huomasi, että tulimme hyvin toimeen, mutta uudet ystävät ovat aina niin superihana asia, että ainakaan minä en asiaa sen kummemmin ajatellut.

Kesän olin kotipaikkakunnallani töissä, joten emme sinä aikana tavanneet.

syksy 2004:
Tutoreiden saunailta koittaa. Minä olen menossa käymään ja sitten lähden kotiin nukkumaan. Seuraavana aamuna tuli meinaan telkusta Ateenan olympialaisten miesten maratoni, jonka minä täysin urheiluhulluna ihmisenä halusin katsoa. Siis aikaisin nukkumaan, että pääsee ylöskin ajoissa. Päivä ei muuten ollut minulle paras mahdollinen ihmissuhdesotkut kun himmensivät sen päivän iloa. Oman KAJ:n puheenjohtaja oli kuitenkin sitä mieltä, että minä en kotiin saa mennä itkemään ja alkoi juottaa minulle taskulämmintä raakaa Leijonaa. :yac:
Mutta se kyllä nousi päähän.

Baariin siitä eksyttiin ja heti ovelle tullessani näin J:n, joka oli kahden minulle tutumman "uuden tutorin" seurassa. Menin siihen sitten juttelemaan. Muistan varmaan ikuisesti sen fiiliksen kun kävelin baarin ovesta sisään, näin J:n ja ajattelin, että yes! nyt ei tuu tylsä ilta.

Tuona iltana juteltiin, juteltiin ja juteltiin. Istuttiin vierekkäin ja juteltiin. J tuli meille vielä kahville ja juteltiin ja juteltiin. J lähti siinä 7:30 sunnuntaiaamuna nukkumaan kaverinsa luo, jonne oli siis ollut koko ajan menossa. Tämä kaveri asui silloin noin 2 korttelin päässä minusta. Tuona iltana sovittiin alustavasti, että J tulee seuraavana tiistaina kahville, mikäli ehtii vaihtareiden hakemisten välissä. Mitään varmaa ei kuitenkaan sovittu.

Tuli tiistai ja kaverit soittivat minut mukaansa katselemaan keihäs-kisaa. Koska J:n tulo ei ollut varmaa ja kellokin oli jo yli alkuperäisen ajan päätin lähteä mukaan. Vaan kuinkas kävikään. Kesken kisan kämppis soittaa, että sulle olis täällä kahvivieras. :doh:
Arvatkaa hävettikö. Mutta J:päs yllätti minut ja jäi odottamaan. :shock:
Vietimme siis toisen kahvittelun, ennen kuin loput vaihtarit piti noutaa junalta. Seuraavalla viikolla kyselin pöytää kerran siivotessani kämppikseltäni, että onko tää sun kahvipaketti. Ei, mulle vastattiin J toi sen silloin kun kävi. Eli omat kahvit oli miehellä jo silloin mukana. Minä kun en ko. nesteestä juuri välitä, joten vuoden huitteilla auki olleessa pussissa oleva kahvi ei välttämättä maistu kauhean hyvältä.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 13:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Häät lyhyesti...

torstai 22.22007
Heräsin aamulla kuumeisena. Mittari huiteli jossain 37,5 paikkeilla. Työpäivä jäi siis väliin ja meni pakkailuksi. J oli vielä päivän töissä. Illalla lähdimme ajamaan Kiikalaan ja olimme perillä hieman puolen yön jälkeen. Vähän iltapalaa ja sitten nukkumaan.

perjantai 23.3.2007
Aamupäivä kului istumajärjestystä suunniteltaessa ja J:llä töiden parissa. Hän ei siis pitänyt edes mitään etäpäivää vaan teki töitä puhelimen ja kannettavan kanssa enemmän tai vähemmän koko päivän. Bestman soitti ja sanoi jotenkin keräävänsä itsensä sängyn pohjalta ylös. Kaamea flunssa oli siis iskenyt. He kun lähtivät samana päivänä ajamaan Vaasasta kohti Kiikalaa, eli matkaa oli ihan mukavasti.

Puolenpäivän aikoihin otimme suunnaksi lähikaupungin. Matkalla veimme tienvarsikylttien aihiot tätini miehelle, joka on puuseppä.

Iltapäivä hujahti viimehetken ostosten ja kaiken muun kanssa niin, että ehdimme pikaisesti käydä vähän haukkaamassa jotain, ennen kuin piti ottaa suunnaksi kirkko ja harjoitukset. Niissäkin meinasi itkettää, odotin jo sitä millainen vuoto tulee hääpäivänä.

Kirkolta suuntasimme koristelemaan juhlapaikkaa, jossa ilta vierähtikin suhteellisen pitkälle. Sitten kotiin syömään, suihkuun ja nukkumaan. Vähän jälkeen puolen yön kallistin pääni tyynylle ja samassa tajusin: meillä ei ole vieraskirjaa. J tuli nukkumaan vähän myöhemmin ja sovimme, että hän ottaa yhteyttä seuraavana aamuna bestmaniinsa, jonka avovaimo voisi ehkä ehtiä ostamaan vieraskirjan. Tämän jälkeen nukahdin tulevan mieheni kainaloon aika äkkiä.

lauantai 24.2.2007

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 13:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Eilinen ihanuus: Kummitytön ristiäiset

Aamulla heräilin kauheassa kiireessä. Laiska kun olen, niin oli jäänyt villatakin ja tossujen viimeistely samaan aamuun. Niin kiire tuli, etten ehtinyt niistä edes kuvaa teidän iloksenne ottaa. :(

Niin tuskaisaa ompelu kuitenkin olo, että meinasin taju lähteä ihan sillä lailla vaan, vahingossa. Onneksi ei mennyt. Neula otsassa ei olisi ollut mikään kiva näky valokuvissa. :wink:

Sitten kun sain hommat valmiiksi oli vuorossa J:n paidan silitys ja voi :auts: . Rauta laski kaikki vedet allensa. Onneksi keskelle takahelmaa. Sitten se vielä värjäsi sitä kivasti kellertäväksi, kun hinkkasin sitä kuivaksi raudalla. Kirjoitin samantien joulupukille äidin välityksellä. :wink:

Kirkolle selvittiin ajoissa ja puolen tunnin aikana käytiin tapahtumien kulku läpi. Minä sain kunnian lukea evankeliumitekstin. Siis sen, missä Jeesus kehoittaa kaikkia lapsia tulemaan tykönsä. Sakastissa oli ihan tuskaisen kuuma ja kirkossa myös, vaikka kyse on tuomiokirkosta (kertoo jotain ko. kirkon koosta) ja meitä oli yhteensä 20 ihmistä paikalla. Ja jotenkin se pappi sai menemään siihen puoli tuntia. Ainut loppupäästä rauhallinen ihminen kirkossa taisi olla neiti itse. Sai nimekseen Silja Emilia. Laitan tänne kuvia heti, kun niitä saan.

Kahvitukset sujuivat hyvin. Kaikki oli ihan mielettömän hyvää ja päätähti rauhallinen yhä edelleen. Yhden raivokohtauksen sai, mutta se meni heti ohi maitopullolla.

Koska kuvat kertovat enemmän kuin sanat parantelen tätä kertomusta, kunhan kuvia saan.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 14:41 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kurkkimassa :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 14:45 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Onnea uuteen päikkyyn! Heti oon jo täällä kärkkymässä :D

Pojankloppi syntyi 05.10-10
Pikkumyy täydensi perheen 7.12.-11

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.07.2007 18:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:lmao2: :lmao2: :lmao2:
Ihan oikein sulle!
Sun rauta on kuullut miten te J:n kanssa ootte irvailleet hankkivanne kolminkappalein silitysrautoja. Ja nyt se sitten kosti!
Älä koskaan pilaile silitysrautojen kustannuksella!

Arvaappas vaan kuinka kovasti mun tekisi mieleni perustaa tänne päikky jo nyt, mutta jos mä nyt 5 PÄIVÄÄ
maltan odottaa.

Mutta palailen tuonne "tärkeämpien" asioiden pariin :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2007 07:01 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Terve nainen :bye:
Ihana Viljo tuttavuus taas avannut päikyn :clap:
Ai, että sulla oli vieroitusoireita hääpäikyn jälkeen :D , mulla oli kauhia suru kun päikyt suljettiin :lmao2:

ONNEKSI TULI ROUVALA :worship:

Karoliina syntyi 13.3.2007
ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2007 07:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye:

Ja Viljo johdatti minut tänne :D Muutenhan sä oletkin jäänyt vieraaksi, mutta omien häiden jälkeen se päikkyily lopahti yllättävän äkkiä. Saakohan tästä edes enää kiinni :o

No, onneksi sulle ei ehtinyt tulla vieroitusoireita!

Pst. Viljo lähtee varmaan huomenna postin mukana. En mä sitten ollutkaan ihan niin ahkera :oops:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2007 07:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos kaikille vierailijoille. :worship:
Mukava huomata, että joku aina käy näitä munkin sepustuksia kurkkimassa. :girl:

Elämä menee tällä hetkellä linjaa: aamuherätys-työmatka-työt-kotimatka-kauppa-koti-ilta-nukkumaan. Ja joka toiseen väliin kuuluu lisätä pohdintaa aiheesta. Olenkohan minä raskaana. Oireita on vaikka muille jakaa ja pääasiallisena tietysti ainakin paha lykkääntyminen tädin normaaliin kyläilyajankohtaan. Minutkin voi siis usein bongata tuolta vauvakuume-ketjusta, kuten Laikunkin. Joskaan en ole siellä kauhean usein vielä viihtynyt.

Hääkuvaaja oli laittanut uusia kuvia Internet-sivuilleen meistä. Taidan käydä katsomassa, jos saisin sieltä jonkin ihanuuden teillekin näytettäväksi.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2007 14:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

scala: Miten toi sun viesti pääsi jotenkin kokonaan mun silmien ohi. :o Pitää varmaan hankkia vahvemmat lasit tai jotain. :D

Ihanaa, että Viljo lähtee ehkä jo tänään mun luokse. :clap:
Kovasti tuossa odottelin, että pääsen töistä lähtemään ja että se olisi jo oven takana, mutta ehkä mä jaksan odottaa jopa sitä torstaita.

pikkuhevonen Ei meiän rauta nyt niin tyhmä ole, etteikö se olis tajunnu ne puheet teidän häälahjaa koskeviksi. On se aikaisemminkin vähän sekoillut, mutta ei noin pahasti. Ja muista, että teidän häihin on vielä niin monta päivää aikaa, että ehditään J:n kanssa pistää lahjasuunnitelmat vielä ihan uusiksi. :wink:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.07.2007 17:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulle meinaa ihan herähtää tippa linssin nurkkaan ,kun mä katson noita teidän kuvia!
Tosi kauniita, tunnelmallisia kuvia!

Täälä jännitys on oikeestaan kadonnut! oonkohan mä unohtanut jotain tärkeätä, kun tuntuu, että ei ole MITÄÄN TEKMISTÄ! :shock: :?

Eilen pesin jopa mattoja :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 07:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tästä kuvasta ajateltiin teettää oma "virallinen" hääkuva ja kukaties tämä vielä pötkähtää kiitoskortteihinkin, jotka siis ovat vielä lähettämättä. :oops:

Turhahan se on selitellä, mitä nyt kummankinpuolisia ongelmia kuvien valinnassa, plus kuvaajan koiran jalka rikki ja kone hajalla 3 viikkoa. Aina ei hommat ihan toimi.

Kuva

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 07:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ei mun hermot kestäneet lauantaihin saakka ja tein eilen testin. Tulos oli negatiivinen, eli ei sellaista pientä pehmoista vauvantuoksuista nyyttiä tulon päällä helmi-maaliskuun vaihteessa. :(
Vaikka voihan testi tietysti erehtyä. Tulisi nyt vaan se täti kylään, niin voisi aloittaa ihan oikean kierronpituuden kartoituksen. Hassua, en kyllä koskaan muista näin innolla odottaneeni tätiä kylään. :o

J kyllä yllätti minut aivan totaalisesti tänä aamuna sanomalla, että olis se kyllä saanu olla tulollansa, vaikka lomamatkaa touhu olisikin vähän vaikeuttanut. Taisi kummityttö tillottaa ristiäispäivänä kummisetänsä sydämeen sellaisen vauvan kokoisen aukon. :)

Omaa oloani olen päättänyt paikkailla töillä yms. Pyrin ajattelmaan asiaa mahdollisimman vähän.

Heinäkuiset heilutukset kaikille! :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 07:26 
Poissa
Kunnia-Amoriini
Kunnia-Amoriini

Voi että :faint: Teidän hääkuvat on niin kauniita ja tunnelmallisia!

Minullakin välillä vauvakuumetta pukkaa. Pitäisi vain jaksaa odottaa ainakin sen kaksi vuotta.. Myös M yllätti minut viime isänpäivänä kysymällä: "Milloin minusta tulee isä?" :) :)

- Antoine de Saint-Exupery

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 07:31 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Pakko vielä vähän jupista. J kävi eilen parturissa ja veti tukan jälleen kerran mun mielestä ihan liian lyhyeksi. :x
Me ollaan puhuttu tästä ja joka kerta lähtiessään se lupaa, ettei tällä kertaa niin lyhyeksi. Ja katin villat, sanon minä. Vai häitä ennen hän kunnioitti tätä sopimusta ja katsokaa nyt noita kuvia, eikö oo ihan hyvän mittainen? Musta ainakin on. Nyt on taas ties kuinka ja paljon lyhkäisempi.

No joo pieni murhe, mutta jaksaa ärsyttää.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 07:54 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Tosi hieno tuo autokuva, oikein hyvä valinta isoksi seinäkuvaksi :)
Toivottavasti teillä tärppää pian :hug:

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 13:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Katie: Kiitos taas vierailusta. Teidän Karoliina on kyllä niin yltiösöpö, että ei sun ava ainakaan helpota yhtään vauvakuumetta, joka täälläpäässä jyllää.

Työt tökkii. Kirjat ovat ihan tyhmiä, kun eivät itse kerro mihin luokkaan kuuluvat ja sitten kun on tapauksia, että ko. kirjaa ei löydy Fennicasta, Lindasta tai mistään muustakaan kokoomatietokannasta, niin fiilis on tämä. :auts: :auts: :x :x

No, kohta on tämäkin päivä jo ohi ja pääsee harventamaan kasvimaata.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 14:08 
Poissa
Kaaso
Kaaso

Käys vielä kurkkaamassa meidän pesän etusivulta Karoliinan omat terveiset :wink:

ja Klaus 8.5.2008

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 14:49 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Voih :hug:
Tyhmä täti kun ei tule käymään, vaikka on tullakseen! :x

Täällä yllättävän rauhallinen fiilis...
Mä tykkään, että toi teidän pusuttelu kuva on näistä kolmesta kaikista ihanin! :faint:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.07.2007 15:16 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:bye: Teillä on kyllä hyvät hääkuvat, ihana kun ootte niin iloisen ja onnellisen näköisiä! Onnistuneita kuvia. Ja tuo jota ajattelit viralliseksi kuvaksi jossa näkyy auton keulakin on tosi hyvä :clap:

Tuosta hiustenleikkaamisesta, meillä mies leikkauttaa säännöllisesti hiukset pari-kolme milliseksi. Onneksi tykkään sen hiustyylistä, jättää kuitenkin päältä aina vähän pidemmäksi. Ja ennen häitä kans sanoin että vois varmaan vähän pidemmäksi jättää ettei nyt ihan niin lyhyeksi kuin normaalisti...

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2007 07:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

pikkuhevonen: Arvaa vaan tuleeko se kylään teidän häissä niin, että mulla on sitten fläkki hameen takamuksessa. Sitten ei kyllä naurata. Mä olisin halunnut laittaa tuon pusukuvan kiitoskortteihin, mutta J ei antanut (jostain kumman syystä :o ) lupaa. Olisin kyllä hämmästynyt huomattavasti enemmän, jos se olis vaan ollu, että joo laitetaan vaan.

katie: En viitti täällä töissä kauheasti kuunnella pikkuisen jokellusta, vaikka filmi ilman ääntäkin on ihana. :faint:

Kävin eilen taas katsastamassa, josko kummityttö olisi kauheasti kasvanut 3 päivässä. Suurta muutosta en huomannut. :D Mutta kyllä se vain suloinen on, vaikka vähän saikin raivaria kun masua väänsi.

Tämä kierto vaan jatkuu ja vuotoa ei näy. Teen kohta tätä menoa toisen testin, jos täti sitten ymmärtäisi tulla kylään. :lmao2:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.07.2007 07:12 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Siitä piti vielä hehkua, että ollaan kovasti lähdössä häämatkalle täsmälleen 5 kk häiden jälkeen. Elikkäs heinäkuun 24. päivä. Suuntana on kaiketikin Slovenia ja siellä ihana vanha kylpyläkaupunki Portoroz. Suunnitelmat täsmentyvät tänään. :clap:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 526 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 16.07.2018 23:37