* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:47

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 323 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2009 17:00 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Tulin sanoon sulle moi :bye:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.04.2009 18:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Ouida! :hug: Sä sanot aina vaan moi, mut mistään ei voi lukee, että mitä sulle kuuluu? ;) Mut ihanaa kun kävit kääntymässä!

Mä oon kipeenä. :( Kolmatta päivää neljän seinän sisällä yksin himassa, pikkasen alkaa käymään hermoille.. Flunssa löysi siis tiensä minuunkin. Tänään on jo ollut hiukan parempia päivä, ehkä tää tästä helpottaa mut juoksemaan en huomenna pääse ja sekös harmittaa kovasti.

Tulipas positiivinen viesti. :) En vaan just nyt keksi mitään muuta kuin sen että ärsyttää olla kotona sisällä näin hienoilla kevätilmoilla! Palaan asiaan kun olen taas paremmalla tuulella.. :)

-Atlas

Jos menet naimisiin, kadut.
Jos et mene, kadut jälleen.
-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.04.2009 16:53 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

:bye:

Toivottavasti flunssa hellittäisi, eikä olisi sitä superkestävää lajia :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.04.2009 17:43 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mulla ei ole mitään missä se voisi lukea! :)

Ylöjärvellä asutaan rivarissa ja töissä edelleen Tampereella samassa paikkaa, mutta toimenkuva muuttunut aika hurjasti vuosien aikana.

Kuuluu siis hyvin tavanomaista, mutta hyvää. Ei ole valittamista :)

Käväsin Porissakin elämäni ekaa kertaa viime vuoden puolella. Ei siinä yhdessä vuorokaudessa ehtinyt oikein kaupunkiin tutustuun, mutta hyvää ruokaa ainakin syötiin, se pääasia! :D

Parane pian :hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 10:08 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jaahans jaahans, ei selvästi tule juurikaan tänne kirjoiteltua yhtään mitään... :o Silti en osaa vielä päikkyä sulkeakkaan, jotenkin on kiva kun tietää, että jossain on se "oma paikka". :)

Kesä alkoi vihdoinkin, tamma on laitumella päivät - se on ihan selvä kesän merkki! Tosin nyt ulkona on niin kamalan kylmä, että paremminkin voisi ajatella olevan syyskuu kuin kesäkuu.. mut kaitpa se tosta lämpiää. Viimeistään heinäkuussa kun alkaa loma! ;)

Kevät oli ja meni. Pääsiäisen jälkeisellä viikolla otin pienen breikin arjesta ja oltiin ystäväni kanssa laivailemassa... Kuinka ollakkaan osuttiin reissulle jossa esiintyjänä oli Hausmylly. ;) Oli hauska reissu ja ihana katkos arkeen! Vaikka se tarkoittikin sitä, että kotona mies jaksoi murjottaa piiiiitkään... :doh:

Toukokuun töissä oli ihan jumalaton kiirus, onneksi nyt alkaa hieman helpottaa kun ihmiset alkavat jääämään lomille... Omaa lomaa odottaen, saan tänä kesänä elämäni ekaa kertaa viettää täyden kesäloman, vihdoinkin! Lomasuunnitelmia ei juurikaan ole, liput Metallican Porin keikalle löytyy kyllä. :) En ole mikään kovin innokas Metallica fani mutta jos ne nyt tulee soittamaan n1km päähän meiltä kotoa niin pakkohan se on nähdä. :) Tahtoisin myös päästä kuuntelemaan Nightwishiä (ja Apulantaa vaikka ne olen ennenkin nähnyt) RMJ Party Campiin, mutta mies ei ole kovasti innostunut siitä joten jää nähtäväksi saanko seuraa jostain. Juhannus perjantaina ajattelin jokatapauksessa käydä kuuntelemassa Hausmyllyn keikan Eurassa. ;)

Mitäs muuta, leikkasin hiukseni.. On hiukan tottuttelemista uuteen lookiin, leikkautin hiukseni huomattavasti lyhyemmiksi kuin aikoihin ja samalla myös otsiksen itselleni. Otsis mulla on viimeksi ollut ala-asteen aikoihin. :) Jääpä nähtäväksi alanko katumaan leikkaamista, mutta kasvaahan hiukset sitten takaisinkin. :)

Mutta nyt syömään! Mukavaa alkanutta kesää kaikille poikkeileville!

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 10:11 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Vastavierailulla :bye:

Me ollaan joskus nuoruudessa (ikäloppujahan tässä jo ollaan :D) taidettu pyöriä samalla tallilla, Ulvilassa!

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 10:14 
Poissa
Ylienkeli
Ylienkeli

Kuulumisia lukemassa :bye:

Onneksi hiukset kasvavat aina takaisin, jos alkaa kaduttamaan :) Ehtymätön luonnonvara - ainakin niillä, jotka eivät kaljuunnu. Mä taas haaveilen itse pitkistä hiuksista :roll:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 10:24 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

miiainen kirjoitti:
Vastavierailulla :bye:

Me ollaan joskus nuoruudessa (ikäloppujahan tässä jo ollaan :D) taidettu pyöriä samalla tallilla, Ulvilassa!

Todennäköisesti koska tunnistin sun päikystä sun kaverin H:n... Sua en kyllä tunnista... hmm.. :)

Pome: Mulla on ollut pitkät hiukset niiiin kauan, että olen jo monet vuodet ajatellut katkaisevani niitä. Nyt sen sitten tein. :)

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.06.2009 11:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joo, no, eipä me olla juurikaan taidettu yhteisissä jutuissa silloin aikanaan olla. Ja kaveri H:kin on tätä nykyä entinen kaveri... Tosin hänen kanssaan ollaan yhdessä tallilla silloin lapsina kuljettu :)

~*Miiainen - Elämäni Rouvana *~
Onnellisin päivä ~ 16.5.2009

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.07.2009 21:19 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

käyhän katsomassa tapaamisehdotuksia :D --> http://www.amoriini.com/amoriinibb/viewtopic.php?p=851499#851499

unelmista tuli totta-päikky

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.08.2009 20:38 
Poissa
Suojelusenkeli
Suojelusenkeli

:bye: Käväisin vaan moikkaamassa :)

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.09.2009 18:39 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Hirmu laiskasti kirjoitteleva rouva täällä... :D

Mies on ollut viimeisen viikon työreissulla niin ajattelin hiukan päivitellä taas kuulumisia.. Täällä vietettiin jo kolmatta hääpäivää tuossa syyskuun alussa, niin se aika vaan menee hirmu nopiaan.

Elokuun puolivälissä vietettiin miehen siskon häitä, joissa oma roolini oli valokuvaus. Niin paljon kuin kuvausta rakastankin, niin oli muuten raskas päivä. :) Noh, morsiuspari sai about 400 kuvan paketin muistoksi päivästään. Häät olivat muutenkin kivat ja onnistuneet! Parhaiten itselle jäi mieleen oman miehen pitämä puhe siskolleen, harvoin kukaan saa puhumalla minua kyyneliin. Olin niin ylpeä miehestäni hänen onnistuessaan mahdottoman hyvin!

Muuten arki rullailee samoin kuin aina ennenkin. Rakas tammani voi hyvin ja ollaan koko kesä ratsasteltu enempi ja vähempi. Kohta alkaa ne ikävät pimeät ajat ja tilailinkin tänään Horzelta vähän lisää heijastimia.. Voi olisipa se synkkyys tänä vuonna äkkiä ohi.

Ja nyt takaisin sohvalle, en kylläkään tv:tä katsomaan vaan meinaan laittaa silmät kiinni ja kuunnella hyviä levyjä (Hausmyllyn uusin on tällä hetkellä sen mulle tärkein ja paras levy. ;) )!

KimKim - Kiva kun piipahdit! :) Voisin sinulle koettaa muistaa joku kerta mailata muutamia ottamiani kuvia sieltä häistä, niinkuin esimerkkeinä. ;) näkisit taas vähän millaisia otoksia olen ottanut.

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.09.2009 13:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Mahtaisiko täällä käväistä ketään vakuutusalan experttiä..? :o Tipuin sitten eilen hevosen selästä ja kuinka ollakkaan suoraan vesimonttuun niin, että sukelsin sinne ihan kokonaisuudessaa ja tietty puhelin taskussani. :x Mahtaako mulla olla mitään mahiksia saada korvattua tuota juuri kesälomallani ostettua uutta puhelinta jonkin vakuutuksen kautta? Argh, että ärsyttää. Vaatteet kuivuvat kyllä ja mitään ei sattunut mutta tuo puhelin otti ja kastui, argh..

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.09.2009 14:02 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kysäiseppä ihan teidän vakuutusyhtiöstä, jos saisi kotivakuutuksen kautta jotain korvauksia. Tuttu dippasi kameransa kesällä järvessä ja sai vastaavan kameran tilalle ilman mitään sen kummempia selvittelyjä. :)

Rouvaelämää
Blogi

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.10.2009 09:01 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Moikka! Mitäs kuuluu :)

Mulla korvasi matkavakuutus kännykän, joka hajosi porukoilla. Mulla on jatkuva matkavakuutus, koska käydään niin paljon täältä Ylöjärveltä kotiseudulla ja se korvaa vahingot olikos nyt 30-40 km päästä kotoa.

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.10.2009 09:09 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Jihaa, Ouida on taas piipahtanut! :)

Kiitos Ouida ja Ceraci noista vakuutusneuvoista, mulla kävi vaan lopulta niin loistava tuuri, että pari päivää kuivuttuaan puhelin jaksoikin lopulta toimia kunnolla! :) Joten en joutunutkaan sitä vaihtamaan.. *koputtaa puuta* Jatkossa en mene puhelin taskussa edes kahluuttamaan hevostani. ;)

Tänne kuuluu muuten ihan hyvvää, ei kummallisempaa. Keikkailu jatkuu, kun olen sen kerran joskus päättänyt aloittaa. :) Hausmyllyä on taas tullut käytyä kuuntelemassa muutamaankin otteeseen ja 17.päivä tiedossa olisi Sunrise Avenuen keikka Huittisissa! Kiva nähdä tuokin bändi livenä, ne kun eivät noita suomen keikkoja niin kovasti enää harrasta... Ensi lauantaita siis odotellessa, laatuaikaa parhaan ystävän kanssa ja hyvää musaa! :worship: Vietävästi harmittaa, kun en saanut lippuja Rammsteinin suomen keikalle, mutta aina ei voi voittaa..

Töissä on kiirus ja jaksan elää siinä toivossa, että sopparia jatketaan taas... toki on kamala elää epätietoisuudessa kun tämä taloustilanne on mikä on, mutta pakko jaksaa uskoa siihen että työt jatkuu. Vuoden vaihteessa siis taas katkolla. :doh:

Ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille!

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.10.2009 19:26 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiva, että sait känny jaksaa toimia taas.

Olen ollut joskus mieletön Hausmylly-fani. Teini-iän kohokohta oli se, kun pääsin katsoon niitä paikalliselle jäähallille :D
Nyt on "vähän" musiikkimaku muuttunut vaikkakin Hausmylly nostaa edelleen hymyn pintaan :)

Toivottavasti sopparia jatketaan, epävarma työtilanne on kyllä raastavaa. Itselläni ei ole hätää, kun meille palkataan väkeä lisää ja hommaa riittää. Mutta miehellä onkin sitten toinen juttu. Vuosi sitten lomautettiin ja nyt on kaiken kaikkiaan vuoden aikana ollut töissä 3 kk.. Tosi tylsä juttu mutta minkäs sille voi. Kun ei ole töitä missään niin ei ole. :nyyh:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.10.2009 10:14 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Haa, Ouidahan lähteekin sitten meidän mukaan seuraavalle Tampereen lähistöllä olevalle keikalle. ;) Tosin on tuo Hausmylly muuttunut hiukkasen sitten alkuaikojensa sekä kokoonpanon että musan puolesta, mutta tulee ne vanhat "hitit" - Ikävä Lokakuu, Jos ja tottakai Musta mies nykyäänkin aina keikoilla. :) Ja vanhoista jäsenistä mukana kiertää Micky ja Jakke. :)

Mulle tää onkin ihan outoa, koska en "fanittanut" teininä juuri mitään... Ja nyt tuntuu, että pitää päästä keikalle jos matkaa on edes alle 100km. :D Mies ei kauheasti kotona arvosta asiaa.. mutta murjottakoon, tahdon elää teini-ikäni vaikka sitten nyt. :D

Vihaan maanantai-päiviä. :x Väsyttää taas niin armottomasti, niinkuin aina maanantaisin... Plääh, onneksi ollaan jo työpäivän puolessa välissä kyllä tääkin maanantai taas joskus loppuu...

Oli muuten aivan ihanat ratsastusilmat tänä viikonloppuna. :) Mun rakas tammaseni on aina näin syksyisin ihanan pirteä ja iloinen kun kesäihottuma alkaa helpottamaan eikä ötökät enää kiusaa. On niin ihanaa huomata miten toinen oikein nauttii meidän syksyisistä metsäreissuista. <3 Tosin välillä tuntuu, ettei tamma pysy edes hyppysissä kun niin olisi virtaa ja intoa mennä lujaa. Pienestä sitä voikin tulla hyvin onnelliseksi ja saada hymyn kasvoille: reipas maastolenkki kirpeässä syysilmassa onnellisen hevosen kanssa. :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.10.2009 18:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Joo, lähden aivan varmasti :nod:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.10.2009 12:22 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Miten sitä voidaankin vetää matto jalkojen alta ihan tuosta noin vaan.. Kuulin aamulla heti töihin tultuani, että eräs aiemmin minulle tosi läheinen työ/opiskelukaverini on menehtynyt eilen, nykyään emme enää työskennelleet samassa toimistossa mutta kuulumisia tuli vaihdetua edelleen säännöllisesti. Asian käsittäminen on rankkaa, en voi uskoa, että alle 30-vuotias reipas kaveri vietiin meiltä pois tuosta noin vaan.. :( Ja vielä kun emme tiedä syytä mihin tämä kaveri kuoli. Työhön keskittyminen on tänään ollut heikkoa.. onneksi on perjantai ja saa viikonloppuna jäsennellä asioita päässään ihan rauhassa.

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.10.2009 14:53 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug: Tuollaiset uutiset ovat aina kamalia ja pysäyttäviä. Se saa miettimään, miten häilyvää kaikki elämässä on. Miä luin viikko sitten lehdestä, että yksi lukiokaveri oli kuollut. Tällä viikolla sitten selvisi syy, kun näin yhtä ystävääni, joka on samoilta kotikonnuilta peräisin. Surullisinta tässä oli se, että tämä miespuoleinen henkilö oli päättänyt itse elämänsä. Aina ei voi käsittää, miten kukaan päätyy siihen ratkaisuun, varsinkin, kun se on niin lopullista :nyyh: Jaksuja!

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.10.2009 15:28 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

:hug:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.10.2009 10:38 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Kiitos Jonspe ja Ouida. :hug: Elämä jatkuu, perjantai meni kyllä enemmän ja vähemmän poissa olevana, unta en meinannut illalla saada kun päässä pyöri muistoja aina kun silmät sulki.. Jotenkin se on vaan niin väärin, että joku noin nuori viedään täältä pois kun elämä olisi vasta alussa. :(

Onneksi lauantaille oli hauskoja suunnitelmia niin sai ajatuksiaan takaisin omaan elämään. :) Oltiin Sunrise Avenuen keikalla Huittisissa ja kivaa oli. Onnistuttiinpa ystävän kanssa nappaamaan Samun heittämät plektratkin - jihaa. :wink: Eilinen menikin sitten täysin toipuessa... On se kumma, että iskee armoton "krapula" vaikka on autolla liikenteessä ja näin ollen siis selvinpäin.. Kolmen jälkeen olin kotona sängyssä mutta uni ei tullut silmään koko yönä kunnolla ja eilinen menikin totaalihorroksessa, olenkin ristinyt tuon olon "keikkakrapulaksi". :D Usein kun tosiaan ollaan autolla ja selvinpäin niin eihän sitä silloin varsinaisesta krapulasta voi puhua. :)

Jah, eikun takas töiden pariin.. niitä nimittäin riittää, kun se perjantai meni vähän muissa ajatuksissa.. :/

-Atlas

-Sokrates-

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 20.10.2009 16:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Se on muuten ihan totta, vaikka oiskin autolla liikenteessä ja menee myöhään jne. niin seuraavana päivänä menee kuin ois krapulassa, kumma juttu :o
Terveisin nimm. Vuoden aikana kerran ollut kunnon oikeassa krapulassa ja n. 10 x haamukrapulassa :D

Ylös Etusivu
 Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.11.2009 17:46 
Poissa
Rouvasenkeli
Rouvasenkeli

Nostellaanpa..

Välillä miusta on tuntunut, että selvinpäin yöelämässä ollessa se seuraava päivä on vielä pahempi kuin krapulassa :nuts: :D Katselin muuten siun kuvatuksia Fb:ssa ja mieleeni juolahti kysymys, että minkälaisella kalustolla kuvaat? Ootko käynyt paljonkin kuvailemassa juhlia tms.? Siulla on kyllä kuvasilmää :pic:

Ylös Etusivu
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 323 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava

* UKK    * Etsi

Tänään on 21.07.2018 15:47